Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Borsec, liderul pieței locale de ape minerale naturale, a fost desemnat Superbrand în cadrul tuturor celor șase ediții Consumer Superbrands organizate până acum de către Superbrands România. Programul Superbrands este un proiect internațional derulat în 89 de țări, cu o istorie de 26 de ani, lansat în Marea Britanie, și la care au participat până acum peste 25.000 de branduri.
de Smile Media
- 31 de branduri laureate la Gala aniversară Superbrands "Imagine: The Art of Building Brands"
- FAN Courier, desemnat Superbrandul anului
- Visa, Netflix şi Dedeman, câştigătorii categoriilor Încredere, Dinamism şi Leadership
Superbrands România aniversează 15 ani de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinţă, care premiază branduri cu statut de Superbrand în piața locală. Intitulată simbolic
"Imagine: The Art of Building Brands", Gala, ajunsă acum la a IX - a ediţie, are o dublă însemnătate: acordarea de trofee unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă, derulate pe tot parcursul anului 2019, precum şi lansarea celei de a noua cărţi Superbrands pentru România.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Fondat acum peste 26 de ani, Mobexpert este astăzi liderul pieței de mobilier și decorațiuni din România. Peste 100.000 de clienți vizitează lunar magazinele Mobexpert, parte dintr-un grup care integrează creație și producție românească de mobilier, retail și o rețea globală de peste 400 de furnizori.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Cum vedeți adoptarea de noi tehnonogii în sectorul bancar românesc? "Trebuie să privim în perspectivă pentru a răspunde în mod corespunzător la această întrebare. În doar câțiva ani, între 1990 și începutul anilor 2000, băncile românești au adoptat inovații globale, lansate în ultimii nu mai puțin de 50 de ani. ATM-ul, cardul și POS-ul, de exemplu, au apărut într-un interval de câțiva ani, nu zeci de ani, așa cum s-a întâmplat în țările dezvoltate. Ȋn România, primul card a fost emis în 1995, la 45 de ani după lansarea globală inițială. Același lucru s-a întâmplat și cu primul bancomat. Pentru băncile care activează pe piața din România, adopția acestor tehnologii într-o perioadă atât de scurtă de timp nu a fost o călătorie ușoară. Prin urmare, aș spune că băncile locale sunt acum la același nivel tehnologic cu cele occidentale".
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
2.500 de hectare de viţă-de-vie, 4 crame şi o capacitate de stocare de 35 de milioane de litri. Aşa arată, în cifre, scara la care se desfăşoară activitatea JIDVEI, cel mai mare producător de vinuri din România. O afacere începută de familia Necşulescu acum 20 de ani, care a marcat începutul viticulturii moderne în Podgoria Târnave.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Rompetrol a fost întotdeauna un deschizător de drumuri, cu un pas înaintea contemporanilor, începând din 1974. De-a lungul timpului, Rompetrol a arătat consumatorilor viitorul, ceea ce înseamnă capitalism, performanţă, inovaţie. Un brand iubit de oameni pentru că au împărtăşit valorile Rompetrol, un brand onest, loial şi deschis pe care te poţi baza oricând, iar publicul simte acest lucru.
Articol webPR
de Smile Media
"A fost o călătorie lungă, ghidată de principii și moralitate profesională în meserie: am pus în practică, în comunicarea strategică, cele mai înalte exigențe profesionale, am căutat mereu talente, cu care să construiesc o echipă puternică, a contat profesionalismul, dar a contat mult și caracterul fiecăruia. Am evoluat întotdeauna în mare respect pentru client. Performanța înseamnă fermitate, consecvență, severitate uneori, din partea liderului companiei, dar și atenție la atmosfera de lucru din agenție, la relația interumană, la sensibilități, la comunicarea internă", declară Cătălina Rousseau, președinte și CEO BDR Associates.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Înființată la 1 februarie 1990, Editura Humanitas aniversează anul acesta 30 de ani de prezență pe piața de carte și în societatea românească. Puteți citi mai jos în avanpremieră un fragment din volumul „Amintiri de la Humanitas”, scris de Gabriel Liiceanu cu ocazia acestei aniversări. Autori și membri ai redacției vor spune povestea editurii într-un volum separat. Ambele volume vor fi distribuite gratuit în librăriile din țară.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
San Francisco, 1969 - la scurt timp după ce Neil Armstrong a aterizat pe lună, Adrian Dalsey, Larry Hillblom și Robert Lynn au avut ideea revoluționară de a transporta documentele de însoțire ale navelor de marfă în bagaje de mână la bordul aeronavelor. Aceasta a însemnat că vămuirea mărfii se putea face înainte de sosirea efectivă a navelor, reducând astfel exponențial timpul de așteptare în port. De asemenea, a marcat nașterea unei industrii complet noi - serviciul internațional de transport aerian - și începutul călătoriei inegalabile pentru DHL.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Superbrands România, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, aduce, în premieră pentru piața locală, categorii noi de premiere, pentru brandurile cu performanțe excepționale în anul 2019, în cadrul celui de al 9-lea program Superbrands, aflat acum aproape de final. Criteriile de validare a statutului de Superbrand devin, începând cu această ediție, și categorii specifice pentru desemnarea Brandul Anului, precum și a celui mai bun brand la Categoria Încredere din partea consumatorilor, cel mai performant brand la categoria Dinamism și, respectiv, cel mai performant brand la categoria Leadership.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Unul dintre cei mai mari jucatori de pe piața hotelieră locală, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, își menține, la 19 ani de la deschidere, reputația de etalon al luxului modern în capitala plină de viață a României. Renumit pentru serviciile sale excepționale, varietatea de restaurante, lounge-uri și spațiul generos pentru organizarea de conferințe și evenimente private, hotelul este un cadru ideal, atât pentru oaspeții din zona business, cât și pentru călătoriile cu adevărat inspirate si de succes sau pentru petrecerea timpului alături de familie sau prieteni.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
De peste jumătate de secol, Gerovital scrie povestea frumuseţii româneşti cu pasiune, dedicare şi grijă pentru consumatori. În acest timp a devenit cel mai puternic brand național de cosmetice, reconfirmând poziţia României pe harta mondială a excelenței în cosmetică.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Pentru Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România și lider al pieței de sucuri proaspete, ultimii doi ani au fost un carusel de lansări, inovații de produs și introduceri de noi categorii pe piața locală. 2018 a fost un an care a adus multe schimbări în oferta Olympus: procentajul de grăsime a laptelui de consum a fost mărit cu 0.2 procente, iar în anul 2019 a fost introdusă gama Fresh Cheese, pentru care a fost deschisă și o nouă linie de producție.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Cum ar fi dacă toate lucrurile din viață ar fi la fel de simple, rapide și sigure ca o plată cu Visa? Poate ar fi o lume ideală. Însă ideea de plată "ideală" este cât se poate de actuală și reală. Azi ne propunem să explorăm mai mult lumea plăților electronice alături de Visa.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
Bonduelle este recunoscut la nivel mondial ca un brand ce-și propune nu doar să atingă noi standarde de excelență, ci să îmbunătățească semnificativ, prin produsele sale, calitatea vieții oamenilor. Acest lucru a fost confirmat și de studiul de piață realizat în 2019 de Ipsos Romania care plasează Bonduelle printre cele mai de incredere, dinamice branduri, în ultimele 5 ediții. Bonduelle a demonstrat că poate face dintr-un brand un Superbrand, dar și din mici eroi, o clasă de supereroi.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat este prima companie din România care se plasează pentru a doua oară pe cea mai înaltă poziție în cadrul Programului Superbrands, într-o competiție la care au participat peste 1560 de firme locale din 59 de industrii. Prima nominalizare și primul titlu în această competiție, parte a unui proiect internațional cu o istorie de aproape un sfert de secol, lansat în Marea Britanie și la care au participat până acum peste 20.000 de companii a fost acordat companiei de curierat în urmă cu doi ani.
Articol recomandat de Superbrands
de Smile Media
BDR Associates anunță primele rezultate ale programului Superbrands România, ediția 2019, după jurizarea asigurată de 27 de experți din domenii reprezentative și respectiv cercetarea de piață derulată în parteneriat cu Ipsos, care au fost finalizate recent. Analiza rezultatelor jurizării și cercetării de piață arată că 49% din brandurile declarate eligibile pentru statutul Superbrands în România provin din industria bunurilor de larg consum (FMCG), evidențiindu-se următoarele categorii: produse de îngrijire personală; dulciuri și gustări; lapte, produse lactate și înghețată; produse de îngrijire a locuinței și bere. Industria serviciilor reprezintă 13%, iar retailul non-food, 11% din total.
Articol recomandat de BDR Associates, Strategic Communication Group
de Smile Media
Gastronomiile lumii au fost reunite într-o carte cu rețete culinare originale, dedicată publicului din România, sub titlul "Celebrating Food Around the World” / “Sărbătorind Mâncarea în jurul lumii". Semnată de către Soțiile Șefilor de Misiuni la București (SPOHOM), cartea este editată în format bilingv, română și engleză. Ea prezintă rețete tradiționale si ușor de preparat, provenind din 26 de țări de pe șase continente, de la antreuri la feluri principale, garnituri și deserturi, cu ingrediente existente în plan local.
Material sustinut de Superbrands
de Smile Media
Ca orice companie de succes, Visa a pornit de la o viziune simpla si clara: “Cum ar fi daca banii ar deveni in totalitate elemente electronice? Ar deveni doar energie care strabate lumea cu viteza luminii, pe care oricine ar putea-o folosi oricand si oriunde, indiferent de locul in care s-ar afla.” – Dee Hock, Fondator si Presedinte Emerit al Visa Inc.
Material sustinut de Superbrands
de Smile Media
Povestea Mobexpert a inceput in 1993, intr-un magazin de numai 100 de metri patrati din Bucuresti, inchiriat in Unirea. Dan Sucu isi aminteste ca, atunci cand a fondat compania, era "convins ca pot face lucrurile mai bine si ca respectul fata de client si fata de meserie ma vor ajuta sa construiesc o afacere solida". Astazi, Mobexpert este un grup integrat, ce aduce la un loc creativitatea si productia romaneasca, cea mai importanta retea de retail de mobilier si decoratiuni din Romania si o infrastructura globala de peste 400 de furnizori de pe intreaga planeta.