Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

JW Marriott - exteriorFoto: JW Marriott
  • Brand distins cu statutul de Superbrand*

Hotelul din Bucuresti a fost deschis in anul 2000, sub brandul Marriott si rebranduit patru ani mai tarziu ca JW Marriott, parte a portofoliului de branduri de lux al companiei, alaturi de Bvlgari si Ritz-Carlton, marcand astfel intrarea pe piata europeana a acestui brand. Chiar si astazi, in conditiile unei expansiuni pronuntate ale companiei -peste 6.400 de proprietati in 126 de tari si teritorii- in Europa, pe langa hotelul JW Marriott din Bucuresti, regasim doar alte cinci hoteluri reprezantand acest nume: Baku, Ankara, Cannes, Londra si Venetia.

La doar un pas distanta de Palatul Parlamentului si la numai cateva minute de centrul Bucurestiului, hotelul se afla intr-o zona rezidentiala unica, la confluenta a doua parti distincte, fiecare cu o istorie aparte: pe de o parte Centrul Civic alcatuit din cladiri masive si impresionante, mosteniri ale perioadei comuniste, dominate de impunatorul Palat al Parlamentului. De cealata parte a hotelului regasim o lume diferita: aristocraticul cartier Cotroceni, ce farmeca cu case cochete, detalii arhitectonice fascinante si gradini minunate. Daca prima zona amintita poate fi caracterizata drept una cu activitati multiple – de la operatiunile ministerelor de aici, conferintele internationale gazduite de Palatul Parlamentului, la concerte din Piata Constitutiei, timpul pare o avea o curgere diferita pe strazile din Cotroceni, cartier ce a fost si este casa pentru multe personalitati marcante ale istoriei si culturii nationale.

Revenind la hotel si la povestile sale, printre lucrurile care se fac remarcate atunci cand intri in hotel sunt spatiile ample si elegant decorate, impunatoarele scari de marmura, dar si faptul ca atmosfera ce anima lobbyul impresionant este mai degraba una calda, primitoare si destinsa. Aceeasi atmosfera primitoare se transmite si la etajul intai al hotelului, in zona salilor de conferinta si a restaurantelor, unde fiecare dintre cei care viziteaza hotelul va gasi ceva potrivit propriului stil: de la elegantul JW Steakhouse unde impatimitii steak-urilor de calitate vor aprecia cut-urile de vita USDA Black Angus, la aerul romantic si specialitatile de peste si fructe de mare ale restaurantului Italian, Cucina sau burgerii deliciosi, savurati la un meci, in compania prietenilor, in restaurantul Champions. Pe timpul verii, terasa The Garden este un reper de neratat in zona, oaza de verdeata si de racoare in timpul zilelor si serilor toride.

Datorita combinatiei fericite intre dotari generoase si serviciile de inalta clasa, JW Marriott a fost distins de-a lungul timpului cu numeroase premii locale si internationale: a castigat de cinci ori titlul Romania’s Leading Hotel (2007-2009, 2013 si 2015), iar in 2014 a fost recunoscut drept Romania’s Leading Business Hotel in cadrul decernarilor World Travel Awards. La nivel national, Evensys a acordat titlul de Hotelul al Anului in 2012, 2014 si 2016.

*Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.