​LIVETEXT

VIDEO Revoltă în SUA. Doi oameni au fost uciși în Chicago / Procurorul general a dat ordinul care a dus la dispersarea violentă a protestatarilor de la Casa Albă

de DG     HotNews.ro
Marţi, 2 iunie 2020, 7:43 Actualitate | Esenţial


Donald Trump, la biserica (sursa foto-twitter)
Foto: Hotnews
Protestele pașnice și actele de vandalism au continuat luni noaptea în SUA, în ciuda decretării stării de asediu și a amenințărilor președintelui Donald Trump privind utilizarea armatei pentru a pune capăt revoltelor generate de moartea lui George Floyd. Polițiștii au tras în demonstranți cu gaze lacrimogene și gloanțe de cauciuc, pentru a-i permite liderului de la Casa Albă să meargă la Biserica Președinților, unde s-a oprit pentru a face poze cu Biblia în mână, transmite Reuters.

LIVETEXT cele mai importante informații legate de protestele din SUA:

00.00: Proteste au loc și în Franța



23.50: Familia lui George Floyd participă la marșul din Houston.







23.40: Procurorul general american a cerut ca protestatarii să fie îndepărtați de perimetrul Casei Albe

23:31 Presa rusă: Puterea din Rusia ar putea folosi imaginile din SUA pentru a-și consolida propria poveste "аnti-mitinguri"

23:11 Șeful poliției din Houston îi cere lui Trump să tacă: „Nu se pune problema să domini”

22.00: Arhiepsicopul Washingtonului a criticat Altarul Sfântul Ioan Paul al II-lea pentru că a permis vizita lui Trump, după ce protestatarii au fost dispersați cu gaze lacrimogene

17.51 Rezidenții unei străzi din Washington D.C. au adăpostit zeci de protestatari blocați de forțele de ordine care avansau înspre ei

16.30: Pandemia și protestele scot în evidență ”discriminările rasiale endemice” SUA (ONU)

15.50 Înregistrări video postate online de reporterul New York Times Zolan Kanno-Youngs arată un elicopter militar survolând la o altitudine joasă deasupra protestatarilor din Washington D.C. luni seara.

„În timp ce protestatarii se îndreptau către Chinatown, elicoptere militare au fost poziționate chiar deasupra acoperișurilor, trimițând rafale de praf în aer”, a afirmat Young într-un tweet.

„O bucată dintr-un copac s-a prăbușit, aproape lovind trecătorii. Mulțimile s-au împrăștiat pe străzile lăturalnice. Unele vitrine ale magazinelor au fost parte”.

14.27 Șeful diplomației europene, Josep Borrell, a declarat marți că, la fel ca poporul americani, europenii sunt ”șocați și consternați” de moartea lui Geroge Floyd, aceasta fiind rezultatul unui ”abuz de putere”, relatează Associated Press.

13.53 Șeful sindicatului polițiștilor din Minneapolis l-a descris pe George Floyd drept „un criminal violent” și pe protestatari „teroriști”

12.56 Preşedintele american Donald Trump a acuzat mişcarea Antifa că ar fi generat violenţele în SUA după moartea afro-americanului George Floyd, în timpul reţinerii de către poliţie, promiţând că militanţii "radicali" de extremă-stângă vor fi plasaţi pe lista entităţilor teroriste, precum grupările Statul Islamic şi Al Qaida, scrie într-un amplu comentariu AFP

Această intenţie ar putea rămâne nerealizată atât timp cât această reţea informală este departe de a avea o structură şi pentru că nu există lege antiteroristă pentru grupusculele americane.

12.22 Oficiali din Minnesota cred că „agitatori” profesioniști incită haos la protestele împotriva brutalității poliției și uciderii lui George Floyd

10.45 Garda Națională din Minneapolis a deschis focul asupra unui autovehicul








..............................

Pe măsură ce întunericul s-a lăsat peste orașele Americii, după declarația de presă a lui Trump din Rose Garden, violențele au izbucnit pentru a șaptea noapte consecutiv. Demonstranții au incendiant magazine în Los Angeles și au vandalizat altele în New York City.

Președintele Trump a mers la Biserica Sf John din Piața Lafayette, în apropiere de Casa Albă, după ce ieri clădirea istorică a fost afectată de violențe. Un incediu a izbucnit în subsolul bisericii, care din 1816 este considerată ”Biserica Președinților” pentru că fiecare președinte american de la James Madison și până acum au folosit acest locaș ca loc de rugăciune și reculegere. Pompierii au ajuns însă rapid la fața locului și au stins incendiul.



Descinderea la biserică a avut loc înaintea declarațiilor de presă. "Primarii și guvernatorii trebuie să restabilească ordinea printr-o prezență masivă a forțelor de ordine.(..) Dacă un oraș sau un stat refuză să ia măsurile necesare pentru a proteja viața și proprietatea locuitorilor atunci voi trimite armata SUA și voi rezolva repede problema pentru ei”, a declarat Trump.



De altfel, anterior declarației de presă, Reuters a intrat în posesia înregistrării audio în care președintele american le cere guvernatorilor să intervină și să aresteze oamenii, iar aceștia nu trebuie eliberați prea curând din pușcărie, altfel vor arăta ca niște ”idioți”.

”Trebuie să dominați, dacă nu dominați pierdeți timpul. Trebuie să arestați oamenii și trebuie să îi judecați, trebuie să meargă la închisoare pentru multă vreme. Altfel o să arătaţi ca o mână de idioți. Trebuie să dominați”, se aude Trump spunându-le guvernatorilor.

Puteți asculta mai jos înregistrarea audio în care Trump cere arestarea, înregistrare obținută de Reuters.



După convorbirea cu guvernatorii și declarația din Rose Garden, președintele american s-a deplasat la Biserica Președinților, St John Church, unde a luat o Biblie în timp ce făcea poze cu fiica sa Ivanka și cu procurorul general al SUA William Barr.

Episcopul diocezei Washington DC, Michale Curry, a fost una dintre vocile care au criticat gestul președintelui de a folosi o biserică istorică cu scopul de a-și rpmova imaginea. "Făcând asta, el a folosit lăcașul de cult și Sfânta Biblie în scopuri politice partizane”, a scris pe twitter.

Forțele de securitate care au intervenit împotriva protestatarilor de la Casa Albă au fost formate din Garda Națională, Serviciile Secrete și poliție. Casa Albă a susținut că forțele de ordine nu au intervenit special pentru președinte, în drumul spre biserică, ci doar au evacuat zona înainte de intrarea în vigoare a stării de asediu, potrivit căreia este interzisă circulația pe timpul nopții.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















31493 vizualizari

  • -28 (72 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 2 iunie 2020, 7:48)

    [anonim]

    • -11 (73 voturi)    
      Stanga Radicala a incercat sa ocupe Casa Alba (Marţi, 2 iunie 2020, 11:43)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui

      Stanga Radicala nu a pus baricada in fata oricarei biserici din Washington ci exact la cea din fata casei albe.

      care era de fapt ideea?

      sa creeze o baricada acolo si sa adune mai multa lume sa faca o miscare


      vin legerile
      • +16 (38 voturi)    
        si Trump a cautat-o (Marţi, 2 iunie 2020, 17:43)

        e58f633b [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Nu a intrat in ea, doar si-a facut o poza in fata ei. De ce tocmai aceea, de ce acum? Cauta un motiv sa dea in oameni (care erau pasnici, apropo).
        • -11 (31 voturi)    
          OSB batut in cuie... (Miercuri, 3 iunie 2020, 3:47)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui e58f633b

          ...in loc de usa si geamuri, asta s-a vazut in filmarea cu biserica respectiva dupa vandalizarea de catre protestatarii "pasnici", cuvant repetat obsesiv pe CNN de dimineata pana dimineata urmatoare.

          Probabil ca exista o usa prin spate dar cine stie ce dezastru era in interiorul bisericii de a preferat sa nu intre sa faca poze acolo.
        • -1 (5 voturi)    
          si Trump... (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:25)

          gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui e58f633b

          ...Deh, tefelisti si ei, dar de culoare!!! Trump n-a cautat-o dar s-a trezit cu ei la usa ... nu USA!!!
      • +5 (17 voturi)    
        boogie man (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:08)

        sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Stanga radicala.....asta e propaganda trumpista, de fapt manifestantii impotriva brutalitatii politiei scandeaza impotriva reprezentatului suprematiei albe, mister Trump.
    • +13 (53 voturi)    
      Deocamdata proteste pasnice, apa de ploaie (Marţi, 2 iunie 2020, 14:25)

      matali [utilizator] i-a raspuns lui

      Situatia este inca foarte periculoasa daca torni gaz pe foc asa cum face acest presedinte dement care se joaca cu focul. Toate aceste asa zise proteste se pot stinge usor cu o actiune mai in forta a politiei. Politia , chiar daca a fost militarizata masiv in ultimii ani din toate punctele de vedere, este cam depasita de situatie in cazul de fata deoarece protestul este neasteptat de masiv si violent dupa o perioada de pandemie iar politistii se simt cu musca pe caciula acum. Toate revolta asta este inceputa din cauza lor totusi.Observati ca participa de asemenea si multi albi la proteste.
      Totul se poate transforma in ceva mult mai rau si mai sinistru, un adevarat razboi civil daca situatia nu este intelept tinuta sub control si se toarna in continuare gaz pe foc.Imaginati-va ca americanul de rand este la fel de inarmat ca si un politist sau un militar.E America, poti cumpara orice tip de arma pe care le au militarii, chiar si un bazoka sau tanc, foarte usor, o nebunie pentru un roman, dar asa e acolo. Daca oamenii ar iesi cu armele de foc in strada si ar incepe sa traga, situatia ar fi mult mai grea pentru fortele de ordine, fiind pe picior de egalitate cu ei.
  • -11 (85 voturi)    
    bravo Trumpule.. (Marţi, 2 iunie 2020, 7:50)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... mai lasa-i cateva zile sa devasteze, apoi toti te vor aplauda cand le vei pune bocancul pe cap. Si asa castigi al doilea mandat fluerand. Ce-o sa ma rad de libtarzi pe aici... abia astept.
    • +1 (61 voturi)    
      USA e stat federal, guvernul are puteri limitate (Marţi, 2 iunie 2020, 11:02)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      E probabil ca multi dintre cei care privesc la evenimentele din USA, declansate de omorul din culpa de care e prezumat vinovat un politist (dat afara intre timp) din Minneapolis, asupra unui afro-american (drogat cu Fentanyl si mort prin asfixie, concluzie oficiala a autopsiei), nu inteleg succesiunea interventiilor autoritatilor.

      Prima treapta a raspunderii pt pastrarea ordinii publice revine autoritatilor locale, la nivel de primarie si politie locala.

      In USA, primarii numesc politic seful politiei si pot decide oricand sa dea afara "functionari" de politie, deci politia locala e puternic dependent de factorul politic.

      Asa se explica ca majoritatea incidentelor violente slab reprimate de politie au inceput in orasele controlate de primari democrati (cum e Minneapolis!), activistii s-au simtit mai in siguranta acolo.

      A doua treapta e cea la nivel de guvernator al statului respectiv, inc azul in care primarul si politia locala sunt incapabili sa restabileasca ordinea pe strazi.

      Guvernatorii pot cere interventia "Garzii Nationale", o formatiune militarizata care intervine cu material militar "de razboi". Guvernatorii nu pot concedia sau numi sefi ai Garzii Nationale la fel de simplu ca primarii.

      Insa tot factorul politic e important in final, pt ca un guvernator democrat de exemplu va ezita sa trimita Garda Nationala contra militantilor de stanga care sunt implicati in aripa stangista din Partidul Democrat.

      Daca nici politia locala si nici Garda Nationala nu pot stopa violenta pe strazi, abia atunci presedintele USA are dreptul constitutional sa mobilizeze trupe federale pe care sa le trimita in orasele cuprinse de haos si violenta.

      Asa se explica ca la inceput, prin faimosul tweet "cenzurat" la re-tweet de seful Twitter, presedintele Trump i-a reprosat primarului din Minneapolis ca nu face nimic sa stopeze violentele (primarul e din aripa de stanga a PD).

      Trump si-a indreptat apoi reprosurile catre guvernatori si abia in final poate va trimite trupe.
      • -7 (69 voturi)    
        a remarcat cineva (Marţi, 2 iunie 2020, 12:55)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui animatron

        a remarcat cineva ca toata orasele unde jefuiesc astia magazinle au primari democrati? :D
        • -10 (56 voturi)    
          Doar tot internetul. (Marţi, 2 iunie 2020, 13:15)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          Dar pana ca si acest fapt va putea fi intors, cu prezumptia ca orasele alea sunt cele mai anti-rasiste. O sa apara si stirile, nu iti fa griji.
          • -11 (47 voturi)    
            probabil (Marţi, 2 iunie 2020, 15:21)

            Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Lok

            probabil, dar legatura nu e daca sunt rasiste sau nu, ci ce cine alimenteaza conflictul inutil... an electoral, alegeri si campanie murdare...
          • -10 (30 voturi)    
            Rasismul (Miercuri, 3 iunie 2020, 4:04)

            Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Asta cu rasismul este poveste de adormit copiii...baietii se luptau pe ciolan deja cand au hotarat sa bage la inaintare clipul cu drogatul ala ciorditor cu genunchiul pe gat.

            Daca politistii il impuscau, era un alt drogat infractor mort care s-a batut cu politia in timpul arestarii, nimeni nu comenta nimic cum nu comenteaza nimeni despre aceste fapte care se patrec zilnic in USA. O gramada de negrii si latino sunt impuscati sau impusca mortal la ramdul lor politistii in timpul arestarii.

            Asta nu inseamna ca politia este rasista, pur si simplu inseamna ca din aceste doua "rase" provin majoritarea infractorilor.

            In USA cand doresti sa te muti cu domiciliul, primul lucru care-l face orice om normal la mansarda este sa se informeze despre densitatea de blacks si latino din zona unde vrea sa se mute, la fel si cand cauti scoala pentru copii.

            Asta nu inseamna ca esti rasist....inseamna va nu vrei sa traiesti printre infractori
            • -11 (23 voturi)    
              Rasism (Miercuri, 3 iunie 2020, 7:06)

              briciu [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

              I can't breathe but I can steal !!
              • +4 (16 voturi)    
                te devoalezi singur (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:09)

                sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui briciu

                Asta e remarca unui rasist care portretizeaza toti afroamericanii ca pe niste infractori.
            • +7 (15 voturi)    
              Rasimul e sustinut de oameni ca tine (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:11)

              4real [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

              Care il neaga si in acelasi timp il sustin cu tarie. Cu oameni ca tine a ajuns Trump la putere si se mentine in ciuda tuturor aberatiilor pe care le-a spus si facut. Dar nu uita ca America nu e toata rasista si o majoritate se ridica impotriva acestei mentalitatii reactionare care trage America inapoi. Veti vedea in cateva luni.
              • -1 (3 voturi)    
                4unreal (Miercuri, 3 iunie 2020, 17:13)

                Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui 4real

                Plimba bre ursu...vorbeste partidul din tine.
        • -11 (29 voturi)    
          De Memorial Day (Marţi, 2 iunie 2020, 17:45)

          Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          Acum o săptămână, zece negri au fost împușcați mortal în Chicago, alti vreo patruzeci au fost răniți. Un wekend normal. Nimeni din partea democrată nu s-a revoltat. Oamenii cred ca-i duc dorul lui Al Capone.
        • -9 (23 voturi)    
          Guvernatori (Miercuri, 3 iunie 2020, 3:54)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          Si guvernatorii sunt tot dems...
        • +5 (7 voturi)    
          Aha (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:16)

          nitro [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          a observat cineva ca protestul din 10 august a avut loc intr-un oras pesedist? Cap sec care e legatura? Cei de culoare isi aleg primari democrati ca astia le apara drepturile, republicanii sunt rasisti. Rasismul politiei e sistemic si republicanii se opun responsabilizarii politistilor si mentin rasismul ca sa-i sperie pe majoritarii albi sa voteze cu ei.
          • 0 (2 voturi)    
            Oha... (Miercuri, 3 iunie 2020, 17:16)

            Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui nitro

            Nu o mai zguduii aiurea cu 10 aug si Romania, ai impresia ca se poate asemana situatia din USA cu panarama din 10 august? Tu discerni ceea ce scrii?
      • -10 (38 voturi)    
        Fentanylul produce depresie resipratorie (Marţi, 2 iunie 2020, 13:06)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Nici genunchiul nu ajuta. Dar autopsia oficiala nu e finalizata, doar cea "independenta" ceruta de avocatul familiei lui Floyd. Ambele specifica clar ca raportul toxicologic nu este prezent.
        • +8 (12 voturi)    
          Fentanil (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:07)

          4real [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Asa ii zice la genunchiul politistului? A doua autopsie arata cea ce toata lumea a vazut: o crima comisa cu brutalitate.
          • -1 (3 voturi)    
            Dupa cum ai observat... (Miercuri, 3 iunie 2020, 17:18)

            Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui 4real

            ...la CNN in exclusivitate va aparea o a 3-a autopsie in scurt timp comandata de data asta de "independenti" care iubesc UsA.
      • +13 (51 voturi)    
        Trump pierde jocul pe care a ales sa il joace (Marţi, 2 iunie 2020, 15:21)

        e58f633b [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        De-a lungul timpului, Trump a folosit agresivitatea atunci cand a vrut ceva. Ii este greu sa accepte metode mai elegante, dar mai complicate, de a rezolva lucruri. Un exemplu vizibil este rapiditatea cu care jigneste reporteri atunci cand nu poate oferi un raspuns rezonabil. Un om agresiv o duce bine pana cand intalneste un adversar si mai agresiv. Cum zicea Mike Tyson, "everybody have a plan until they get punched". Now Trump got punched. Observati cat de repede s-a repezit sa inabuse cu armata - o apucatura dictatoriala. Va mai amintiti de Ceausescu? Asta nu e genul de problema care sa se rezolve agresiv, toate razboaiele au inceput cu un "I will bring a bigger gun and finish with it". De ce credeti ca a durat razboiul din Vietnam 17 ani, pentru ca nu au fost suficiente arme? Nu, ci pentru ca agresivitatea se stinge foarte foarte greu si un lider matur intelege asta.
        • -13 (37 voturi)    
          mai exact, cat de repede s-a repezit sa inabuse (Marţi, 2 iunie 2020, 18:00)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui e58f633b

          Cu armata?
          Au trecut fix 6 zile de cand au inceput 'protestele" Si de-abia ieri a activat Garda nationala in Wshingyon, fiindca doar acolo are dreptul.
          Deci sa retinem
          Cat de repede? - 6 zile
          Unde - Doar in Washington DC
          Ce? - Garda nationala nu armata
          • +9 (17 voturi)    
            Nu s-a trezit (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:43)

            elchupa [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Dormea in buncar de frica poporului. Marele curajos, marele negociator, cel mai iubit fiu al poporului.
        • -7 (15 voturi)    
          şi ce ai vrea? (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:30)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui e58f633b

          să negocieze cu jefuitori şi incendiatori?
          cu ăştia nu se negociază, se arestează sau se împuşcă. no mercy!
          • +6 (18 voturi)    
            sa fie impuscati ca pe vremea URSS? (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:05)

            4real [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            tu crezi ca America e stat totalitar? Exista legi, cei care incalca legea sut retinuti si judecati, nu sunt impuscati. Si asta e o revolta anti-sistem cauzata de represiunile autoritatilor impotriva populatiei de culoare. Exista multa nemultumire care a fost igorata cand au protestat pasnic. Daca abuzurile continua autoritatile si cei care promveaza rasismul trebuie sa-si asume si urmarile.

            Populatia de culoare nu va fi umilita si ucisa la nesfarsit, pana la urma se va rascula.
      • +6 (14 voturi)    
        Minciuni (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:16)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Cei care demonstreaza nu sunt de stanga, e o eticheta lipita ca sa politizeze protestul si sa-i nege caracterul antirasist. E un protest nascut la firul ierbii si nu poate fi oprit cu armata. Toata lumea intelege lucrul asta.

        Trump nu a fost cenzurat, e alta minciuna, mesajul sau a fost clasificat fals dar nu sters.
  • -10 (80 voturi)    
    părere (Marţi, 2 iunie 2020, 7:53)

    Arl [utilizator]

    Și Trump va fi crucificat pentru o cerere legitimă: toți cei care jefuiesc, incendiaza, etc trebuie să fie pedepsiți conform legilor...
    • +19 (33 voturi)    
      De ce legea (Marţi, 2 iunie 2020, 17:51)

      e58f633b [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      ..nu pedepseste politicienii care ignora protestele pasnice? Cand apar proteste pasnice, politicienii stau si asteapta pentru ca stiu ca pot sa le ignore si stiu ca se sting singure.
      In Romania legea consultarii publice nu prevede nicio obligatie pentru politicieni sa faca ceva cu parerile cetatenilor consultati. Unde este legea in astfel de situatii?
      • -2 (10 voturi)    
        ce naiba găseşti tu "paşnic" în nebunia asta? (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:32)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui e58f633b

        .
    • +5 (13 voturi)    
      a zis altceva (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:11)

      sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      A zis sa fie impuscati. Ceea ce-l asemana cu Ceausescu nu vreun conducator legitim si democratic.
  • +8 (100 voturi)    
    Nu înțeleg, ce-i ciudat ca cere arestări ? (Marţi, 2 iunie 2020, 8:11)

    CezarN [utilizator]

    In situația în care mii de golani distrug și incendiază magazine, bănci, mașini ale politiei, ce este atât de ciudat ca președintele SUA sa ceara arestarea celor care fac asa ceva încât sa merite o relatare tendențioasă din partea massmedia?
    • -12 (60 voturi)    
      e an electoral (Marţi, 2 iunie 2020, 12:58)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      e an electoral acolo, si ambele tabere incearca sa obtina un castig din treaba asta. Daca te uiti pe toate twiterele/facebook/siturile de stiri (hotnews inclusiv), toat jafurile astea sunt prezentate de paca ar fi vina lui trump... de parca in orasele alea nu sunt democratii la primarie ;)
    • +11 (49 voturi)    
      golani? Tu ești, Iliescule? (Marţi, 2 iunie 2020, 15:03)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      mai tii minte jandarmerita bătută?
      • -11 (41 voturi)    
        Cum sa nu! Eu o apăram și tu o băteai, metaforic (Marţi, 2 iunie 2020, 15:45)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Pe 10 August a fost vorba de o manifestație PAȘNICĂ unde manifestanții au fost continuu provocați de jandarmi, a fost încoronarea unei serii întregi de proteste PAȘNICE, iar acei GOLANI care au dat foc și au distrus diverse bunuri au fost năimiți de către PSDragnea sa o facă.
        Si în 10 August in Piata Victoriei, și acum în SUA violenta din partea civililor nu face decât sa arunce în derizoriu ideile și revendicările originare.

        Dacă ar fi o revoluție, o încercare de schimbare a ordinii de drept, constituționale din SUA, personal nu aș fi de acord (dar nici nu cred ca m-ar întreba cineva :) ), aș înțelege violența, căci niciun sistem nu pleacă vreodată de bunăvoie. Cum aici nu avem asa ceva și cum nici poliția nu a provocat manifestanții pașnici nu ma pot solidariza cu toți lumpenii Americii.
        • +14 (30 voturi)    
          golanii naimiti de Dragnea? (Marţi, 2 iunie 2020, 19:58)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          vreo dovada, ceva?

          Asa si eu zic ca vandalii si jefuitorii din USA sunt naimiti de Trump ca sa discrediteze protestele pasnice. pardon, PASNICE!
        • +7 (13 voturi)    
          la fel ca in SUA (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:13)

          sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          Politia ii provoaca si incep violentele. De ce nu s-au manifestat violent cand seriful ala s-a alaturat lor ?
    • +7 (15 voturi)    
      ciudat este sa ceri impuscarea (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:11)

      sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Asta e mentalitate de dictator
  • -18 (46 voturi)    
    Incep sa ma indoiesc de Trump. (Marţi, 2 iunie 2020, 9:00)

    Lok [utilizator]

    Cauciuc? Putea mai bine. Dar cred ca si rabdarea lui are limite.
    • +14 (30 voturi)    
      Trumo si rabdarea (Marţi, 2 iunie 2020, 13:56)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Baba si mitralierea
  • +13 (79 voturi)    
    Cam rupt de realitate (Marţi, 2 iunie 2020, 9:12)

    Alui [utilizator]

    A stat singur in fata bisericii. Dupa care chiar pastorul bisericii l-a criticat. Problema Americii e lipsa decentei si a moralei din parte unei parti a populatiei albe, a carei reprezentant e Trump si Fox News. Pana la urma apele se vor limpezi.
    • -10 (70 voturi)    
      Da', fix aia e problema :)))) (Marţi, 2 iunie 2020, 10:17)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Zici ca decenta si morala au legatura cu culoarea pielii, dar tu nu esti rasist :)))))
      Esti chiar penibil...
      • +10 (66 voturi)    
        E nevoie de o persoana inteligenta care sa rezolve (Marţi, 2 iunie 2020, 11:08)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        ... problema. Trump e un idiot penibil. Care a fost faza cu pozele in fata bisericii neinvitat cu Biblia in mana?
        Nu poti cere actiuni inteligente de la gloata cand presedintele insusi e un idiot!
    • -10 (38 voturi)    
      Tu poti sa citesti un text? (Marţi, 2 iunie 2020, 11:14)

      sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Tu poti sa citesti un text? Nu pastorul bisericii ci Episcopol diocezei. Foarte multi vor cu tot dinadinsul sa-si dea cu parerea, insa nu sunt capabili sa inteleaga ce se petrece! Habar nu au de ceea ce este in spatele pedele lor de fum insa se clamaeaza atotcunoscatori si spun ca stiu ei mai bine. Jalnici.
  • -9 (83 voturi)    
    wow (Marţi, 2 iunie 2020, 9:12)

    Point [utilizator]

    hn a atins noi culmi ale maiestriei in a evita radacinile rasiale ale ''revoltelor''.
    daca radactia-mi permite,vreau sa protestez fata de manipularea grosolana si mai ales dezinformarea practicate,pe ici pe colo,in punctele esentiale.
    iar maestrul in ale scrisului,pe nume de scena DG,ar putea da lectii si marateului zeu KIM.
    oare de ce domnia sa nu pomeneste absolut nimic de albii care sunt fortati sa sarute picioarele noilor stapani afro muricani.daca vrea poate sa gasesca si pozele
    iar de faptul ca turbatii de la antifa au ars o familie cu copii in casa si au blocat iesirea de la pompieri,de ce nu spune nimeni nimic?
    • -4 (62 voturi)    
      Nu au ars, (Marţi, 2 iunie 2020, 10:39)

      blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Point

      au scapat, pana la urma, cumva. Dar da, au dat foc la o casa, cu copilul inauntru, si apoi au incercat (si reusit, temporar) sa blocheze accesul pompierilor.
      Si eu ma intreb de ce partea asta e trecuta sub tacere, cand a aparut in mai multe ziare. Sa punem si un link, zic, ca altfel sar cei care explica cum astea sunt proteste pasnice, ideologice, iar restul e fake news: https://mb.ntd.com/rioters-set-fire-to-home-with-child-inside-block-firefighters-from-reaching-scene_471486.html.
      • +7 (59 voturi)    
        Rascoalele in Romania cum au fost? (Marţi, 2 iunie 2020, 11:10)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        Credeti ca la rascoala lui Horia, Closca si Crisan din Transilvania, romanii (echivalentul negrilor) s-au purtat mai bine?
        • -10 (42 voturi)    
          Nu-i totuna (Marţi, 2 iunie 2020, 12:01)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          In SUA nu este rascoala (este o nano-minoritate a populatiei cea care distruge si incendiaza).

          Apoi, nici revolutie nu este. La revolutie se neaga insasi esenta organizarii statale din acel moment, se neaga legitimitatea autoritatilor, se neaga legile ci Constitutia in vigoare la momentul revolutiei. Astfel, pe aceasta baza, se pot comite de catre revolutionari tot felul de fapte altfel abominabile, caci nu este, din punctul lor de vedere, lege sa-i condamne pentru simplul motiv ca nu exista lege de loc. Asta daca ... revolutia invinge. Ca daca revolutia/rascoala este infranta este buba mare(vezi cazul clasic Spartacus). Altfel, daca invinge, este fericire si bucurie(vezi 1789 sau 1917)
          • +8 (16 voturi)    
            acelasi lucru (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:14)

            sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

            Se rascoala oamenii impotriva unei puteri abuzive care-si ucide proprii cetateni.
        • -10 (28 voturi)    
          Horia si Closca au fost trasi pe roata (Marţi, 2 iunie 2020, 18:11)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Ce ar fi sa se aplice o pedeapsa similara la vreo doi capi ai "rascoalei de la Minneapolis"
          Si sute de tarani si-au pierdut cate o ureche, un ochi, o limba, pedeapsa uzuala pentru razvratire in secolul 18. Ce ar fi sa se aplice aceleasi pedepse in loc de amenzi?
          Hai sa comparam mere cu mere!
          • +6 (12 voturi)    
            se intampla tot timpul (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:15)

            sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Sunt omorati de politie in mod consecvent.
      • -10 (28 voturi)    
        ... (Marţi, 2 iunie 2020, 12:54)

        mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        Parca am mai vazut undeva asta:

        “The past two nights I’ve been disappointed—peaceful protest was hijacked by people who do not care about our city,”
  • +3 (79 voturi)    
    este incredibil... (Marţi, 2 iunie 2020, 9:17)

    jondo [utilizator]

    ...sa vezi filmari cu zeci si sute de oameni devastand veseli magazinele, barurile si restaurantele si iesind din ele cu orice gasesc, fara nicio jena, fara nicio teama.

    Fortele de ordine par total neputincioase. Sau politicienii, mai degraba, de teama sa nu fie acuzati de forta excesiva daca mai moare vreun smardoi d-asta.

    La asta s-a ajuns cu toleranta prost-inteleasa.
    • -4 (78 voturi)    
      mda (Marţi, 2 iunie 2020, 9:55)

      real didi [utilizator] i-a raspuns lui jondo

      din pacate e la fel ca la noi. afroamericanii, 17 la suta din populatia sua, comit 60 la suta din infractiuni, dar black lives matter si daca zici ceva, esti catalogat drept rasist si te amendeaza cncd-ul lui astalosz... aaa, pardon, ziceam de sua.... in fine, la fel si acolo. minoritatea tipa ca e discriminata si majoritarii prosti o iau de buna si le respecta drepturile de a incendia si de a jefui magazine.
      • +14 (32 voturi)    
        Adevarul e undeva la mijoc. (Marţi, 2 iunie 2020, 10:27)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui real didi

        este foarte foarte probabil ca serviciile sa faca jocul. Si da...nu este ok sa discriminezi. La fel cum nu este ok sa i lasi pe uni sa incendieze si sa distruga. Doar ca in ecuatia asta undeva la peste 80% sunt oi conduse emotional. Probabil de ambele tabere. Oi care platesc pretul pentru ego-ul unor nulitati
        • -4 (4 voturi)    
          mij...adevar..loc (sic) (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:59)

          gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

          vezi ca ai vazut cam multe filme pe netflix, proaste!!!
      • +1 (33 voturi)    
        Ponderea rasiala in USA (recensamant 2010) (Marţi, 2 iunie 2020, 11:25)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui real didi

        Tendinta in USA este ca populatia alba sa devina treptat minoritara, probabil pana in 2050.

        2011 a fost primul an din istoria USA cand numarul de nou-nascuti albi a fost inferior celor ale minoritatilor rasiale luate impreuna.

        Din cauza migratiilor ilegale e dificil de oferit cifre sigure asupra ponderii rasiale actuale, dar exista un consens in jurul unor procente.

        Albii (inclusiv cei hispanici) ar reprezenta circa 77% din totalul de 330 milioane. Pana in 2000 hispanicii (latinos) erau inregistrati separat de albii "caucazieni" (peste 60%) si erau circa 16%.

        Afro-americanii sunt circa 13% din total.

        Asiaticii au crescut ca numar pana la circa 7%.

        Restul sunt persoane care se considera de "alte rase" (gen amerindieni, "multirasiali", etc).

        Afro-americanii sunt in regres procentual lent fata de hispanici si asiatici (datorita migratiilor), asa ca organizatiile lor preocupate de demografia lor fac presiuni de mai mult timp pentru ca guvernele USA sa permita imigratie din Africa in cantitate mai mare.

        O alta axa de atac al acestor organizatii este aceea de a considera "black" sau "afro-american" (termenul "om de culoare" e respins pt ca e istoric injositor) orice persoana care are si un stramos negru, indiferent de aportul genetic al altor rase (albi, asiatici, amerindieni).

        Fostul presedinte Obama (tata kenyan, mama irlandeza), in sec 19 ar fi fost trecut la "census" in categoria "mulatos", iar in sec.21 unii americani prefera sa-si spuna "multirasiali" pt a sublinia ca au stramosi de diferite rase, nu doar "alba" sau "africana".

        Reducerea lenta a ponderii afro-americanilor ii fac pe unii dintre acestia sa aiba din ce in ce mai multe exigente de la "albi" in ideea de a-si securiza viitorul ca identitate rasiala distincta si influenta in USA.

        Din urma vin puternic revendicari ale comunitatii hispanice (probabil deja la pondere dubla fata de afro-americani) si celei asiatice (dinamica).
        • +4 (6 voturi)    
          :))))) (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:08)

          nitro [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          si de ce te ingrijorezi ca albii vor deveni minoritate in America ? Ce, minoritatile sunt tratate rau ?
      • +3 (13 voturi)    
        Negrii sunt infractori (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:39)

        elchupa [utilizator] i-a raspuns lui real didi

        Nu pot fi toti CEO dupa sute de ani de sclavie, in care au fost exploatati,lipsiti de educatie si lipsiti de sansa dezvoltarii personale. La fel ca romii din Romania. Dar rasistii ignora acest adevar suparator care i-ar pune intr-o lumina nefavorabila.
        • -1 (9 voturi)    
          atuci hai să le plângem de milă... (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:37)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui elchupa

          şi să-i lăsăm să jefuiască şi să incendieze, să se descarce săracii de oprimare... asta vrei?
    • -5 (23 voturi)    
      reactia fortelor de ordine este corecta (Marţi, 2 iunie 2020, 13:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui jondo

      Ai imaginile si maitarziu cei vinovati vor plati

      Nu te bagi ca musca in curul vacii
      • -2 (6 voturi)    
        şi la ce naiba folosesc imaginile camerelor (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:49)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        de supraveghere dacă toţi sunt mascaţi de la pandemie?
    • +9 (13 voturi)    
      A dracu toleranta (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:41)

      elchupa [utilizator] i-a raspuns lui jondo

      S-a vazut pe gatul amaratului ala. Ar trebui sa se lase omorati ca vitele ca sa nu fie acuzati de rasisti ca sunt intoleranti. Too bad for you, aia au cultura protestului si nu se lasa calcati in picioare.
  • +10 (68 voturi)    
    Inceputul sfarsitului..... (Marţi, 2 iunie 2020, 9:39)

    ggiiggii [utilizator]

    pentru SUA???
    Istoria ne invata ca marile imperii au cazut din interior....prea mult coruptie, prea multa injustitie, diferente prea mari intre bogati si saraci...sau o molima, pandemie care sa destabilizeze totul.
    Scenariu se respecta in SUA.....
    Nu vad cum lucrurile se pot imbunatati...cu cat dai mai mult in populatie, cu atat sunt mai rai si mai hotarati sa distruga tot.
    Trump nu are diplomatia necesara sa opreasca acest val de proteste si prin atitudinea lui...nu face decat sa ii starneasca si mai rau.
    PUTIN este mandru de marioneta lui.
    • -7 (33 voturi)    
      Nu (Marţi, 2 iunie 2020, 11:10)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      E sfarsitul sfarsitului pentru rusia.
      • +10 (42 voturi)    
        haha (Marţi, 2 iunie 2020, 12:33)

        Contrache [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        baietas, tu esti in denial, de monstrul de la rasarit nu scapi tu cat traiesti tu pe lumea asta. De monstrul SUA da, o sa-l vezi arzand, asta e doar inceputul. Prea aroganti si prea prosti sa mai reziste mult.
        • -2 (4 voturi)    
          te înseli amarnic... (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:54)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

          monstrul de la est se autodistruge lent prin declinul demografic în timp ce us, dacă ar deschide liber graniţele, şi-ar tripla sau cuadrupla instantaneu populaţia...
      • +12 (16 voturi)    
        da, si pentru China! (Marţi, 2 iunie 2020, 19:55)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Si Coreea de N, și Iran și toti ”raii”!
      • +7 (15 voturi)    
        pentru Rusia? (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:16)

        sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Rusiei ii convine ce face Trump in SUA. Dezbina tara.
    • -3 (7 voturi)    
      chiar dacă ai dreptate despre soarta (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:52)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      imperiilor (şi eu eram convins de asta cu mult înainte de prăbuşirea imperiului sovietic din '89), de unde şi până unde asimilezi us unui imperiu?
      • +5 (11 voturi)    
        USA este un imperiu (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:19)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Are baze militare peste tot in lume, controleaza rutele comerciale, sursele de energie, intervine militar fara autorizatia ONU, nu raspunde in fata nici unui tribunal international.
    • -3 (5 voturi)    
      Teoria conspiratiei restranse!!! (Miercuri, 3 iunie 2020, 15:10)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      ...al deq si putinul asta, vrea sa le strice shandramaua!
  • -11 (59 voturi)    
    Eroare tactica (Marţi, 2 iunie 2020, 10:14)

    Setalcott [utilizator]

    Ar trebui sa retraga fortele de ordine, sa adopte linia CNN si a lui Biden, si sa priveasca democratii cum isi distrug orasele. Ce-or sa sa spuna pana la alegeri, ca trebuia sa trimita armata impotriva protestatarilor anti-discriminare, cu nemultumiri legitime?
    • -10 (20 voturi)    
      De data asta (Miercuri, 3 iunie 2020, 5:18)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Strategia cu otraviti fantanile , parjoliti campurile..etc. nu va mai functiona pentru democrati, nu au contracandidat pentru Trump... asa cum este el. Biden ala e considerat ca si dus.

      Ar fi fost mai inteligent sa-l retraga pe bosorog si sa propuna pe Michele a lui Obama, femeie, black ca tot e acum la moda si pe buzele tuturor jurnalistilor CNN.

      Mai stii? Poate am dreptate, chiar asta vor face...
    • -5 (13 voturi)    
      "protestatari antidiscriminare" (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:57)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      pompos nume pt. nişte vandali din pegra societăţii...
      • +5 (13 voturi)    
        Tipic rasist (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:20)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Sa demonizezi minoritatea de culoare dupa sute de ani in care a fost discriminata si mentinuta in sclavie.
  • -7 (65 voturi)    
    God bless America! (Marţi, 2 iunie 2020, 11:02)

    doz2018 [utilizator]

    Datorita unui politist dement s-a ajuns ca opinia publica sa sustina derbedeii care in marea lor majoritate da, sunt negri, asta e adevarul. Iar negrii sunt mai rasisti decat albii. Si asta e un adevar. Pentru cine a trait acolo, stie ce spun, nu are sens sa dezvolt. Cine castiga? Rusia si China si tot neamul lor care acum baga carbuni pe foc la greu. Acum e ocazia lor sa distruga ceea ce omenirea a cladit in mii de ani. Si s-ar putea sa reuseasca intrucat discernamantul populatiei din lumea civilizata e grav afectat de materialul genetic propriu care de la an la an e mai slab si nu-i mai ajuta sa deosebesca binele de rau, adevarul de minciuna.
    • -11 (23 voturi)    
      "Negrii"? Antifa e destul de alba sub masti (Marţi, 2 iunie 2020, 13:09)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

      Inca din prima zi, contrar mass-mediei care spune ca protestele au degenerat, au fost spargeri si daune. Dar protestele violente au fost cauzate nu de localnici "negrii" cum ii numesti, ci de revolutionari albi Antifa.
    • +14 (24 voturi)    
      nu e doar un caz... (Marţi, 2 iunie 2020, 13:42)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

      nu e doar un caz... anumiti indivizi din Politie sunt rasisti si sunt tolerati in pozitiile respective.
    • +12 (36 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 2 iunie 2020, 15:08)

      [anonim] i-a raspuns lui doz2018

    • +11 (23 voturi)    
      materialul genetic ajuta la deosebirea binelui (Marţi, 2 iunie 2020, 19:54)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

      de rău?


      Oau!! Și nici măcar nu îți dai seama ca exact asta este rasismul!!

      Iar daca ai dreptate că negrii sunt mai rasisti decat albii, însemana că esti negru! Asa-i că ești negru!?
      • -12 (16 voturi)    
        ani lavan (Marţi, 2 iunie 2020, 20:32)

        doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        tu stii ce reprezinta numele tau de scena? Rasismul e ura de rasa. Materialul genetic prafuit inseamna ca oamenii pot din ce in ce mai putin din punct de vedere intelectual raportat la generatiile precedente.
    • -10 (20 voturi)    
      Living in USA (Miercuri, 3 iunie 2020, 5:12)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

      Daca locuiesti de mult timp in USA ar trebui sa fii obisnuit ca la 10-15 ani max 20 de ani se intampla lucruri de genul asta in preajma alegerilor prezidentiale indiferent de la ce pornesc "protestele pasnice" , a doua zi incepe haosul sustinut de factorul politic care doreste rasturnarea contracandidatului deoarece simte ca va pierde alegerile.

      Aceste fapte sunt vizibile atat la nivel de televiziuni si organe media de "casa" cat si la nivel de administratie pulica locala (primarie, politie, guvernator) prin lipsa aplicarii legii, tergiversarea aplicarii ei ducand la tolerarea jafurilor, incendiilor , haosului in general care va fi decontat de cei din actuala putere.

      Numai ca din ce in ce mai multi oameni au inceput sa inteleaga mecanismele acestea electorale...
      • +5 (13 voturi)    
        logica? (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:20)

        sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

        Am inteles ca Trump castiga, rezulta ca democratii il ajuta? Absurd. Refuzati sa vedeti rasismul sistemic si va afundati in conspiratii.
        • -1 (5 voturi)    
          Nu refuz (Miercuri, 3 iunie 2020, 17:31)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui sorin27

          Subliniez ca este doar o unealta folosita des in preajma alegerilor...

          Nu stiu cine va castiga de data asta, Mama Omida a murit de ceva timp.

          Rasismul in zilele noastre este un cuvant folosit cu perversitate in luptele politice, nimic mai mult.

          Stiati ca Trump are 6 blacks pe functii de directori executivi in companiile detinute de familie?

          Dar asta nu-l face nici rasist nici lover, pur si simplu este business.

          Oamenii isi vad de treburile lor pana la un moment dat in care gunoaiele politice intra cu bocancii in viata lor pentru voturi. Sper sa le fie serviti aceiasi bocanci la alegeri...
  • +13 (33 voturi)    
    revolta antisistem (Marţi, 2 iunie 2020, 12:30)

    John_Re [utilizator]

    iar Trump pune gaz pe foc in loc sa linisteasca multimea.
  • -11 (27 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 2 iunie 2020, 13:32)

    [anonim]

    • +2 (16 voturi)    
      poate inveti tu sa citesti... (Marţi, 2 iunie 2020, 18:11)

      relax1 [utilizator] i-a raspuns lui

      si iti dai seama ca la noi nu s-a incendiat nici o masina in 10 august...nu s-a spart nici un geam..nu s-a dat foc nici la o hartie...asta sa intelegi diferenta dintre a manifesta pasnic si a a fii violent....
      Da na...esti platit de PSD cred
      • -8 (20 voturi)    
        Minciuna ca mod de viata (Miercuri, 3 iunie 2020, 4:56)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui relax1

        Inainte sa incerci saminti prin omisiune pune mana si intra pe youtube (e gratis) si scrie 10 august, uita-te la filmari si apoi revizuieste partea cu dat foc la hartie, spartul geamurilor si adauga celelalte violente, macar acelea pe care le vezi si care sunt publice, apoi iti vei da seama de ce au lasat-o toti moarta cu 10 august asta.

        Nici nu au dat jandarmii 10 butelii de gaze macar la nivel de derby si era gata gata sa fie transformata in zi de doliu national...barzii incepusera sa compuna si sa cante imnuri revolutionare, poezii, poeme cu si despre insi, baricade etc...jurnalistul Rares Bogdan infasurat in tricolor urla isteric la Realitatea "opriti macelul", omul deja se considera martir...acum de cand cu functia bunicica de la Bruxelles nu mai stie de Diaspora, de libertate de exprimare etc dar na, asa sunt perversii, isi vad de buzunarul lor si nimic mai mult.

        Concluzie: ati vazut filme cam multe, reveniti in realitate altfel bezna va va acapara definitiv, asta doar daca nu preferati minciuna ca mod de viata...
      • -5 (17 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:50)

        [anonim] i-a raspuns lui relax1

      • -1 (5 voturi)    
        Poate inveti sa nu minti!!! (Miercuri, 3 iunie 2020, 15:23)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui relax1

        Stimate PeNaLe, ai nostri au scos decat (sic) bordurile din Piata VICTORIEI si le-au aruncat, pasnic, in jandarmi!!!
  • -10 (34 voturi)    
    Fara violenta (Marţi, 2 iunie 2020, 14:51)

    IonStefanita [utilizator]

    Este inadmisibil ca politia si jandarmii americani sa dea cu gaze impotriva manifestantilor pasnici care doar dau cu pietre, dau foc si rup garduri! Cerem ambasadorului roman la Washington sa iasa public cu un comunicat in care sa protesteze impotriva violentelor guvernului american impotriva populatiei pasnice, care protesteaza pentru democratie si mai arunca cate un bolovan in fortele de ordine. Aici este clar mana lui dragnia si a pesedeului!
    • -8 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:56)

      [anonim] i-a raspuns lui IonStefanita

      • 0 (0 voturi)    
        Pare tardiv dar... (Joi, 4 iunie 2020, 1:48)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui

        ...niciodata nu e prea tarziu.

        La ce conteaza minusurile sau plusurile? Conteaza ca poti sa-ti exprimi parerea inca... Multi de pe acest site nu stiu ce sa faca altceva daca nu mai au butoanele +/-, vrei sa-i nenorocesti pe viata? Se revolta tastatura sau strica 3 telefoane pana vor scrie o propozitie si asta asa in modul caracteristic semianalfabet.

        Vor umbla sateliti saptamani in sir pana vor fi "calauziti" pe un alt site.
  • -10 (34 voturi)    
    Nu va prindeți (Marţi, 2 iunie 2020, 15:56)

    Observatory [utilizator]

    Un lider african/ american a declarat clar, orașele conduse de democrați vor lasă manifestanți sa fura și sa distrugă tot, ca sa invinuiasca pe Trump și sa piardă alegerile : nu este straniu ca 100% din orașe sunt conduse de Democrați ,
    La NY primarul, mare înfocat socialist cu familie africana, refuza sa oprească devastarea orașului , nu are nevoie de ajutor federal și Restricția pe strada după ora 23 (noaptea )
    aceasta este ultima manipulare a Democraților extremiști socialiști de a câștiga alegerile cu Joe Dementul care nici nu știe ca este in viața ?
    • -11 (23 voturi)    
      asa e, foarte corect (Marţi, 2 iunie 2020, 17:09)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      doar ca nu democratii vor castiga in realitate , ci Rusia.
    • +5 (15 voturi)    
      fake news (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:22)

      sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Democratii au pornit rascoale ca sa-l de jos pe Trump. La fel de reala ca aia cu democratii care au creat virusl ca sa-l doboare pe Trump. Penibil.
  • +13 (25 voturi)    
    D-zeu ce zice? (Marţi, 2 iunie 2020, 17:34)

    TheFreeOne [utilizator]

    Politia trage cu gloante de cauciuc pentru a-i face loc unui om sa puna mana pe biblie...
    • +15 (23 voturi)    
      A dat cu minusuri (Marţi, 2 iunie 2020, 19:40)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Religia a fost de-a lungul timpului o mare sursa de conflicte, razboaie, atacuri, cruciade, discriminare etc.
      • -2 (8 voturi)    
        adevărat. dar a fost şi o frână în calea... (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:14)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        ticăloşiei prin "frica de Dumnezeu" insuflată celor mai puţin educaţi şi care nu prea ţineau cont de legile laice...
  • -11 (23 voturi)    
    Daca asculti la CNN (Marţi, 2 iunie 2020, 17:38)

    Robin_W [utilizator]

    atunci Trump ar fi trebuit sa se duca la acea biserica (intre noi fie vorba, o biserica la care toti presedintii US s-au dus de ani de zile, o biserica pe care azi o vedem vandalizata si cu placaj in loc de usi/ferestre) trecand printre "protestantii pasnici'?
    CNN o sa raspunda: 'pai nu era momentul sa se duca la biserica!'
    "Serios!? si daca nu e acum momentul, cand ar fi?"
  • +12 (24 voturi)    
    Incredibil ce multi postaci are si SUA in RO (Marţi, 2 iunie 2020, 18:31)

    Andrei18 [utilizator]

    Credeam ca doar Rusia are multi postaci in Romania dar citind postari de-a dreptul penibilei, uitandu-ma la nr de voturi si directia acestora realizez ce mult participa aparatul USA.
    Sincer, vad ca nici aparatul de manevra nu e mai sus de nivelul lui Trump.
    • -9 (17 voturi)    
      Fi sigur... (Miercuri, 3 iunie 2020, 4:38)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

      ...ca intereseaza pe rusi sau pe americani despre ce scrii tu pe aici, politica lor este strict determinata de parerile de pe acest site, nu mai doarme lumea de ce se intampla pe aici...
    • +4 (14 voturi)    
      sunt 2 categorii (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:24)

      sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

      Postacii lui Trump si postacii lui Putin, dar e usor sa-i confunzi :)
      • -2 (8 voturi)    
        tu din care categ. faci parte? (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:45)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui sorin27

        .
  • -1 (21 voturi)    
    Avea dreptate cine spunea ... (Marţi, 2 iunie 2020, 18:40)

    Gigi Kent [utilizator]

    Politistul care l-a omorat pe suspect este un criminal iar suspectul e o victima. Cei care devasteaza magazine sunt golani, hoti samd.

    Folosindu-se ca pretext de niste proteste teoretic pasnice bazate pe niste sensibilitati rasiale nejustificate, niste vandali si hoti produc anarhie, distrug si fura.

    Cei care incalca legea sunt infractori pur si simplu.

    Antifa, ne-antifa, KKK, de dreapta, de stanga, albi, negri, democrati, conservatori … nu are nici o importanta.

    Cred ca primul pas pentru a termina cu prostia asta cu rasismul este sa nu mai impartim lumea in diverse grupe rasiale. Dar e imperativ sa ii impartim in infractori si oameni cinstiti.
    • -11 (23 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 3 iunie 2020, 4:32)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Este corect ce zici, o singura observatie esentiala insa trebuie precizata.
      Hotii si golanii produc haos si pagube din simplu motiv: sunt lasati cu buna stiinta sa se desfasoare in voie, politia nu intervine conform legii din motive evidente politice, democratii spera sa speculeaze acest haos, le convine destrabalarea asta in lupta cu Trump.

      Merg pe metoda otraviti fantanile, parjoliti campurile iar la final adica dupa alegeri spera ca lumea sa le ciuguleasca din palma te miri ce graunte, crezand ca se vor incorona drept salvatorii natiunii si a intregii Planete intr-un final...

      It's not going to happen!
  • -9 (23 voturi)    
    Văzând incurajarea (Marţi, 2 iunie 2020, 19:31)

    Observatory [utilizator]

    hoției , jafului , parada tinerilor, refuzul Democraților de a apăra proprietatea privată și de stat ( biserici și Secțiile de poliție ), este foarte ușor pentru mine sa decid cu cine voi vota in Noiembrie .
    A incinta și încuraja violenta , cu scopul de a câștiga alegerile, niște o metoda antica și murdara...
    Trump 2020 !
    In ziua alegerilor sa nu uitați sa va luați medicamentele pro socialism !
  • -8 (26 voturi)    
    Priviti partea buna (Marţi, 2 iunie 2020, 20:19)

    wintershadow [utilizator]

    Brusc a disparut epidemia Covid! Ce distantare sociala, aia se aplica doar selectiv, cui trebuie
    Golanilor violenti nu li se aplica legea, pot distruge orice si pe deasupra nu iau si nu transmit covid.
    Doar anul asta sunt alegeri, campania e mai importanta tovarasi!
    • -10 (22 voturi)    
      Cand e vorba de ciolan... (Miercuri, 3 iunie 2020, 4:34)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      Unii o vand si pe ma-sa...ce covid...porcarii de genul asta nu-si au rostul in calea lor spre propasirea materiala.
  • -10 (16 voturi)    
    totusi (Miercuri, 3 iunie 2020, 11:16)

    srpc [utilizator]

    daca protestele sunt impotriva actiunilor politistilor dintr-un stat condus de democrati, de ce il ataca astia pe Trump si nu pe Biden, sa zicem?
  • +9 (19 voturi)    
    Profetie (Miercuri, 3 iunie 2020, 11:59)

    morex [utilizator]

    Cand tirania va veni in SUA, va veni cu o mana pe Biblie si ceallata infasurata pe steag.
    • -6 (10 voturi)    
      wrong ! (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:26)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui morex

      va avea într-o mână o seceră iar în cealaltă un ciocan...
      dar asta nu se va întâmpla aşa că visează în continuare.
  • +10 (16 voturi)    
    Dilema trumptarzilor (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:45)

    elchupa [utilizator]

    Violentele sunt cauzate de negri, violentele sunt cauzate de albii ANTIFA :)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by