Efectele benzii unice RATB, si la doua zile dupa desfiintare. Coada de masini uriasa formata pe ruta alternativa Balotesti-Pipera

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 24 mai 2017, 8:27 Actualitate | Esenţial

Aglomeratie la intrarea in Bucuresti prin Pipera
Foto: Google Maps
Miercuri dimineata, intre orele 7.30 si 9.00 pe ruta de intrare in Bucuresti Balotesti-Dimieni-Tunari-Pipera s-a format o coada de sute de masini.

Circulatia este aproape paralizata de puhoiul de automobilisti care au vrut sa evite intrarea in Capitala pe DN1 si au alest acest drum ocolitor.

Primaria Capitalei a inceput la finalul saptamanii trecute amenajarea benzii unice RATB pe traseul DN1 - Bd. Kiseleff - Bd. Prezan - Calea Dorobanti. Din aceasta cauza, traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 a fost complet dat peste cap luni dimineata, cozile incepand de la Saftica si Balotesti. 

Blocajul din aceasta zona a cauzat ambuteiaje in lant la aproape toate intrazile in Bucuresti din zona de Nord. 

Motivul blocajului? Infiintarea benzilor RATB fara o pregatire prealabila prin realizarea de linii de transport in comun pentru soferii afectati. 

Exemplul din aceste zile demonstreaza clar cum o masura corecta - benzile unice exista in toate capitalele europene - poate fi pur si simplu dinamitata de implementarea gresita.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

19422 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    ORICE, dar ORICE (Miercuri, 24 mai 2017, 8:38)

    Ed___ [utilizator]

    ORICE, dar ORICE strada, autostrada, drum express trebuie sa aiba legaturile FOARTE BUNE si FOARTE MULTE !

    Numai la noi exista autostrada terminata pe post de muzeu pentru ca nu are legaturile terminate (acum recenta e stirea), numai la noi aveam autostrada dinspre Ploiesti care nu avea legaturile in Bucuresti facute !


    Numai la noi centura de sud al unei capitale europene cica (Bucuresti) nu are sensuri giratorii (care este minimul !) intre centura si strazile, bulevardele care le intersecteaza !

    Nu mai zic ca ar trebui sa aiba benzi de racord, schimbari de directie, etc


    Numai la noi, cand veneai de pe autostrada din Constanta si vreai sa ajungi la aeroportul Otopeni A LIPSIT racordul cu DN1 multi ani !!!


    Este inacceptabila SUB-DEZVOLTAREA crasa a infrastructurii din ROmania !
  • -5 (15 voturi)    
    Sunteti chiar amuzanti... (Miercuri, 24 mai 2017, 8:38)

    4Runner [utilizator]

    "Exemplul din aceste zile demonstreaza clar cum o masura corecta - benzile unice exista in toate capitalele europene - poate fi pur si simplu dinamitata de implementarea gresita".
    Cu alte cuvinte, daca exista in toate capitalele europene atunci masura e corecta! Draga Red, chiar crezi ca in Europa nu sunt ca si aici politicieni retarzi? Care aplica anumite masuri fara studii de impact, ci doar uitandu se la altii? Sau doar ca da bine electoral? Sunt si acolo o gramada. Daca crezi ca tot ce vine din vest e bun doar pentru simplu fapt ca vine din vest, inseamna ca nu esti departe de Firea. Numai ca ea e in vazul lumii cand greseste si tu nu.
    • +12 (14 voturi)    
      ba da sunt (Miercuri, 24 mai 2017, 10:31)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui 4Runner

      Sunt multe tampenii si in vest, dar in materie de transport sunt impecabili si trebuiesc luati ca model.
      Noi din pacate am preferat ca model orasele indiene.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti (Miercuri, 24 mai 2017, 12:00)

        4Runner [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Cum spuneam mai devreme, fara sa analizezi fiecare situatie in parte, fara studii prealabile, sa i luam pe alti drept model doar pentru ca sunt dintr o tara dezvoltata... e o mare tampenie.
        Cum s a vazut si luni dimineata, a copia un expert fara sa l intelegi nu te face si pe tine expert, ci un pseudo expert.
  • +10 (16 voturi)    
    Minte proastă. (Miercuri, 24 mai 2017, 8:48)

    asavreau [utilizator]

    Nu blochezi un bulevard să faci un ambâț care să arate bine.Stâlpișorii sunt o prostie și mai mare decât traseul benzii unice.La defecțiune a unui autobuz se blochează tot.Bani cheltuiți fără rost de cineva care nu știe ce-i lucrul bine făcut.Nu știe dar se încăpătânează să facă prostii.Că nu sunt banii ei!Dacă nu poți face bandă unică cap-coadă,nu o mai faci.Nu câștigi nimic cu o bucățică de traseu.Și,autobuzele pot circula numai pe bulevard?Niște străduțe laterale,paralele,nu puteau fi folosite?Și poate chiar se fluidiza circulația!
  • +7 (9 voturi)    
    intrarea pe A3 (Miercuri, 24 mai 2017, 8:51)

    jescu [utilizator]

    Ar fi trebuit sa mai fie o intrare in capitala si de pe autostrada A3, parca undeva la Doamna Ghica. Daca s-ar deschide atunci multe masini care au treaba prin zona respectiva n-ar mai tranzita mare parte din Bucuresti si ar reduce si coada de pe DN1 sau din Pipera.
    • -6 (6 voturi)    
      NU ! (Miercuri, 24 mai 2017, 10:40)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      nu mai vreau largirea cailor de acces in Bucuresti, ci stramtarea lor. Adica nu-ti ajung cate masini sunt acum, si vrei mai multe? Credeam ca doar in dragoste si la razboi oamenii nu se pot opri de buna voie
  • +4 (10 voturi)    
    Sunteti rai (Miercuri, 24 mai 2017, 8:58)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    E doar un test. Inca nu se stie ce se testeaza, vedem dupa.
    • +3 (5 voturi)    
      Cum ce ? (Miercuri, 24 mai 2017, 10:43)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

      Se testează abilitățile de președinte ale doamnei Firea
  • 0 (20 voturi)    
    mda (Miercuri, 24 mai 2017, 9:03)

    Nevermind [utilizator]

    In care cei care doar zbiara chestii misto, fara sa gandeasca, descopera ca iarna nu e ca vara. Valabil atat pentru primaritzatza firea cat si pentru desteptii de stanga de se cred de dreapta, aka libtarzi.

    Potentiale solutii:
    - renuntat la tramvaie - costuri mari cu infrastructura si neajunsuri gen trepidatii si zgomot, pe langa cvasi-blocarea arterelor.
    - renuntat la autobuze (troleibuze eventual in faza 2, pentru uniformizare si reducere costuri)
    - cumparat autobuze electrice stas, cu baterii care se pot inlocui rapid si automat la cap de linie cu unele incarcate. Numarul trebuie sa fie peste cel al mijloacelor de transport la care se renunta
    - banda unica pentru autobuze acolo unde este posibil fara blocare. In mare parte din Bucuresti spatiul va fi recuperat din cel al liniei de tramvai, adica nu se vor planta panselute pe ea la 15 lei firul.
    - dezvoltat linie metrou macar in ritmul lui ceasca
    - luat in calcul creat banda speciala pentru scutere/bicle/chestii electrice, cu viteza de deplasare decenta. Cine vrea sport, s-o faca la sala, in parc sau in dormitor, ca aici vorbim de deplasare, nu plimbare bicla cu oprire la mac, ca asta pot s-o faca si acum, conform legii, fara drepturi speciale ca pentru minoritari cu gura mare.
    • +4 (10 voturi)    
      dezvoltat metroul in ritmul lui Ceasca? (Miercuri, 24 mai 2017, 10:20)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Primul plan de metrou a fost facut in 1938, iar constructia trebuia sa inceapa in 1943-44 si sa fie gata in 1950, dar s-a amanat din cauza razboiului. Au venit comunistii si au ingropat proiectul. Mai disutau din cand in cand de el pe la sedintele sectie economice a CC PCR. S-au hotarat sa-l inceapa prin 72-73, au dat prima linie in folosinta in 78, dar pana la Revolutie nu se definitivase proiectul din anii 70. Mai lipseau statii intermediare(lipsesc si acum), linia pana la Pantelimon nu era gata(mai lipseau statiile de la Grigorescu inspre Pantelimon). Dar ai mare dreptate, reteaua de metrou trebuie marita intr-un ritm mult mai rapid. Plus sa nu uitam de trenurile suburbane, care pot fi conectate cu metroul. Navetistii din zona de nord ar putea veni cu trenul direct in centru daca s-ar pune in aplicare acest plan. dar vad ca l-au ingropat, probabil pentru ca venea de la tehnocrati si tot ce e de la ei, trebuie sa fie gresit in opinia psd-istilor.
      • +3 (3 voturi)    
        dap (Miercuri, 24 mai 2017, 10:44)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui minos

        89-72 = 17 ;) la asta ma refeream. Din 90 incoace s-a mai facut de-o ciorba. Practic nici nu au reusit sa termine tot ce incepuse ala, ci partial, apropo de intermediare sau Pallady.

        Corect cu metrou (si) de suprafata, in special pentru zona metropolitana. Ceva gen RER in in Paris, cu interconectari multiple.
    • -3 (3 voturi)    
      renuntat la autobuze si tramvaie (Miercuri, 24 mai 2017, 10:50)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      si construit metrou? Prietene, esti destept, n-am ce zice. Mai da si la altii..
      • +3 (3 voturi)    
        E singura solutie (Miercuri, 24 mai 2017, 16:15)

        Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Ar fi nevoie de multe demolari ca sa faci loc la autobuze si tramvaie cu intersectii multietajate care ar strica si aspectul orasului.
        Linii de metrou radiale (un inel aproape ca avem) si o centura auto facuta cum trebuie la exterior.
        Si sa nu uitam sa sistam noile constructii de locuinte si birouri care vor atrage si mai multa populatie in oras.
      • +1 (1 vot)    
        da (Miercuri, 24 mai 2017, 19:19)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        "cumparat autobuze electrice stas, cu baterii care se pot inlocui rapid si automat la cap de linie cu unele incarcate. Numarul trebuie sa fie peste cel al mijloacelor de transport la care se renunta"

        M-am citat. Vrei cu CAPS?!? E usor sa comentezi ce nu citesti, nu?
  • 0 (16 voturi)    
    Burtosii cu X6 nu vad ca este trafic si fara banda (Miercuri, 24 mai 2017, 9:06)

    Miky60 [utilizator]

    Normal, burtosii cu X6 votanti de psd-ciuma rosie care fura noaptea ca hotii si ziua ca mafiotii, nu vad ca traficul infernal din Bucuresti nu are nicio legatura cu banda de Ratb sau benzile de biciclisti, ci are legatura cu lenea si nesimtirea lor de a merge non-stop cu masina, daca s-ar putea pana in usa de la restaurantul de fite unde vor sa se duca. Pentru fiecare burtos care merge pe banda de bus sunt 10 tineri care vor sa mearga cu RATB-ul sau cu bicicleta pana la colt pentru a ajunge mai usor si mai nepoluant.
    Dar burtosii votanti de psd-ciuma rosie nu o sa vada niciodata avantajul RATB-ului si al bicicletei pentru ca ei nu pot sa inteleaga ca este altceva.
    • -2 (2 voturi)    
      burtosii cu autobuze personale (Miercuri, 24 mai 2017, 10:35)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      nu sunt intre votantii PSD. In rest sunt de acord cu tine.
      Eu zic ca un autobuz gen X6 ar trebui sa plateasca o taxa de poluare in Bucuresti de minim 5000 de RON/an.
    • +3 (3 voturi)    
      Crezi că sunt măcar 1.000 de X6 în București? (Miercuri, 24 mai 2017, 12:58)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Indignarea ta proletară e lipsită de sens.

      Posesorii de X6 sunt o infimă minoritate, chiar dacă vizual ies în evidență din marea de Logan-uri..Ei se pot muta toți la Viena sau la Milano, iar tu ai să circuli în condiții la fel de execrabile chiar și în absența lor.

      Iar din cei 10 tineri, cel puțin 7 și-ar lua și ei X6 dacă ar avea ocazia. Sărăcia nu e o virtute, indiferent ce te-au învățat pe tine Lenin și Iliescu. Cei ca tine mențin România în sărăcie, indiferent dacă votează cu PSD sau cu USR.
  • +7 (13 voturi)    
    Factura? (Miercuri, 24 mai 2017, 9:06)

    MediatorPetcu [anonim]

    Au scos "morcovii" in Baneasa, asa ca nu mai avem banda speciala RATB.
    Sunt curios totusi cu privire la cateva subiecte:
    1. cat ne-a costat instalarea "morcovilor"
    2. instalarea a facut obiectul unui contract de achizitie publica?
    3. daca da, care a fost obiectul contractului? instalare "morcovi". evaluare impact si demontare "morcovi"?
    4. daca demontarea nu a facut obiectul contractului initial atunci cine a autoizat demontarea, cu ce costuri si cine a validat plata demontarii?
    Cred ca raspunsul la intrebarile acestea ne pot lumina cu privire la cat de mult a mintit dna. Firea in calitate de Primar General.
    Dar pentru politicieni a minti este la fel de firesc ca respiratul, doar ei nu raspund in fata legii daca mint, spre deosebire de noi ceilalti, plebea.
    Confuzia intre discurs politic si afirmatia unui functionar/demnitar al statului persista. Daca in primul se poate minti cu nerusinare, al doilea are valoare angajanta si raspunderea legala ar trebui sa fie direct proportionala.
    Daca luni dimineata cineva s-ar fi plimbat printre masinile aflate in coloana pana la Saftica aduna semnaturi suficiente sa organizeze alegeri anticipate, nu doar sa demita Primarul General. Dar a fost prea devreme in zi pentru vitejii activisti sociali.
    O intrebare ma macina.
    Atunci cand politicienii spun ca sa schimbam tara, de fapt ne indeamna sa emigram?
  • +12 (14 voturi)    
    nu e frate niciun efect (Miercuri, 24 mai 2017, 9:10)

    Hans Metter [utilizator]

    pur si simplu Bucurestiul se sufoca din cauza traficului. pe DN1 era liber si toti erau pe Balotesti-Piepera sau cum?! NU. Erau full ambele rute.
  • +8 (10 voturi)    
    Si capatul lui 41 (Miercuri, 24 mai 2017, 9:10)

    alex123 [utilizator]

    Prin efectul de propagare, s-au blocat si alte zone. De exemplu, din cauza ca s-a aglomerat foarte tare intersectia Piata Presei (din cauza celor care vin pe Poligrafiei, mult mai multi azi decat in alte zile), s-a blocat si bulevardul Marasti, inclusiv Piata Montreal si capatul lui 41. Tramvaiele de pe linia 41 au mari probleme in aceasta dimineata, linia lor fiind blocata pe ultima statie de coloane de masini.
  • +4 (6 voturi)    
    Gabita zice ca e un test, o monstra, o schita (Miercuri, 24 mai 2017, 9:32)

    Un Nene [utilizator]

    Mi-a adus aminte de reclama asta
    http://www.220.ro/funny/Reclama-Holsten/jbI5pNuRTy/
  • +12 (14 voturi)    
    Clar (Miercuri, 24 mai 2017, 9:35)

    1anonim [utilizator]

    Nu mai e nimic de comentat, dupa ce am vazut solutiile aplicate mai multor probleme stridente : primar incompetent , ales in baza votului alegatorilor incompetenti. Nu vad rezolvare.
  • -1 (15 voturi)    
    sute de masini (Miercuri, 24 mai 2017, 9:41)

    nellino [utilizator]

    adica sute de persoane? vorba lui Dem Radulescu: "putin, foarte putin"!

    nu sunt nici pe departe un fan Firea (firea-i numele pus pe pancarte!) dar nu pot sa nu remarc o anumita impotenta in a incerca sa explicati logic un comportament arbitrar ar unor participanti la trafic.

    ce treaba are cu banda unica faptul ca la doua zile dupa bulibaseala de pe DN1, aia care traiesc in suburbii si care sunt departe de insuficienta tehnologica a votantilor PSD (nu-i asa) nu au fost in stare sa afle ca pe DN1 NU mai exista banda unica si ca pot sa circule si pe prima banda?

    sa revenim: sute de masini? adica maxim 1500 de oameni care au treaba in bucuresti?
    putin, foarte putin!
  • +9 (11 voturi)    
    Imbecilismul (Miercuri, 24 mai 2017, 9:41)

    Frank777 [utilizator]

    este asociat cu ingamfarea.
    Lipsa opozitii calificate si competente la primaria Bucuresti si exprimarea opozitie prin fraze imbecile genereaza tocmai suportul necesar.
    Sindromul de Mesia al administratiei locale la o blonda vopsita.Face eforturi sa fie blonda.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu e masura buna (Miercuri, 24 mai 2017, 10:50)

    Robert M [utilizator]

    "Exemplul din aceste zile demonstreaza clar cum o masura corecta - benzile unice exista in toate capitalele europene - poate fi pur si simplu dinamitata de implementarea gresita."

    Cine a decretat ca banda rezervata este o masura buna ?
    Tribunalul Penal International ? ONU ? Green Peace ?

    Benzile unice nu sunt bune decat in campania electorala, in restul timpului ele blocheaza.
  • +2 (2 voturi)    
    xxxx (Miercuri, 24 mai 2017, 11:53)

    XXXXL [anonim]

    nu si nu si nu si nu ... asta a fost numai episodu' de pregatire .... sa vedeti ce de mai scoate doamna cand s-o incorda ...
  • +4 (4 voturi)    
    In ultimii 10 ani (Miercuri, 24 mai 2017, 15:05)

    BibiAfricanul [utilizator]

    s-au cheluit poate sute de milioane (ma rog, cu ce s-a furat cu tot) sa se faca trei benzi de la Otopeni, doua amarate de poduri si un pasaj de 150 m la baneasa si un pasaj schiop (numai pe o directie) la Casa Presei si acum, vine Tzatza Firea si anuleaza tot.
    Frate, nu ma poate oblige nimeni sa renunt la masina, poate sa ma convinga dar, asta in ultima instant, dupa ce ai facut centura ca lumea, ai facut statii intermodale, ai judecat ca de la Piata Charel de Gaulle pana la Unirii si mai departe, mereg metroul si nu mai trebuie sa aglomerezi deasupra lui cu autobuze si/sau alte bazaconii.
    Autobuzele pot merge, in anumit ezone, pe liniile de tramvai, daca am fi la Amsterdam, si cate si mai cate.
    Pana atunci, sa ne lase nefericita asta in pace.
    Si apropos, copii ei nu se duc la scoala? Ea cu ce ajunge la Primarie? Chiar nu vede nimic?
    Eu stau in Pipera si NU exista nicio linie de transport in comun de bun simt, care sa faca legatura cu metroul. Si atunci cum sa las eu masina acasa????
  • +1 (1 vot)    
    Pana la arcul de triumf (Miercuri, 24 mai 2017, 16:26)

    Ion2050 [anonim]

    Nu erau probleme.
    S-au gasit sa stranguleze unde e strada cea mai ingusta si traficul cel mai mare.
    Banda unica ar trebui sa inceapa de la strandul tineretului doar pentru a face la stanga la arc, acolo sunt 5 benzi si traficul auto nu ar fi avut de suferit.
    In privinta stalpisorilor, asa ceva eu nu am vazut pe undeva. Chiar daca romanul e mai roman si nu respecta, orice are si dezvat. E suficient ca soferul de pe autobuz sa-l pozeze din spate, sa trimita la politie (de ce nu camere pe autobuze) si a doua oara nu mai face.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi