VIDEO Peste 3.000 de ciobani au protestat in Parcul Izvor impotriva legii care limiteaza numarul de caini / Protestatarii au rupt cordonul de jandarmi

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 15 decembrie 2015, 12:15 Actualitate | Esenţial

Protest al ciobanilor impotriva limitarii numarului de caini la stane
Peste 3.000 de ciobani, potrivit estimarilor Digi 24, s-au adunat, marti dimineata, in Parcul Izvor pentru a protesta impotriva legii care reduce numarul de caini pe care crescatorii de animale il pot folosi pentru protejarea stanii si interzice infiintarea, intretinerea sau recoltarea culturilor agricole fara asigurarea protectiei faunei de interes cinegetic.

Reamintim ca legea care diminueaza numarul de caini dateaza din 2006, dar abia in acest an au fost introduse in lege si amenzi pentru cei care nu respecta legea. Mai mult, tot intr-o modificare din acest an a legii vechi din 2006 se prevede ca ciobanii nu mai au dreptul sa scoata oile la pasunat intre 6 decembrie si 24 aprilie - o alta nemultumire a ciobanilor.

Câteva mii de ciobani au rupt cordonul de jandarmi

Posted by Matei M. Bărbulescu on Tuesday, December 15, 2015


VIDEO De ce protesteaza ciobanii



  • "Protestam impotriva legii vanatorii, ca ne opresc oile din pasunat si cainii sa nu-i mai slobozim la oi.  Nu cainii distrug vanatul, ci ei cu pustile. S-au inmultit pustile si se imputina cainii. Noi nu tinem caini sa umble prin gunoaie. Ii tinem la oi, ca avem nevoie de ei. Sa nu-i mai bage pe parlamentari in puscarie, sa-i trimita la noi la oi, condamnati la locul de munca. Sa-l trimit pe munte cu 3 caini si sa-i dau turma de oi sa o pazeasca si sa-mi dea inapoi toamna toate oile in primire", a declarat unul dintre ciobanii protestatari.



Comisia de Agricultura din Camera Deputatilor a inceput cu 20 de minute intarziere, dupa ce o parte din reprezentantii protestatarilor au ramas sa discute cu presedintele Senatului Calin Popescu-Tariceanu. 

La ora 13,00, este programata o reuniune a Comisiei de Agricultura. 

Dupa ora 12.00, protestatariii au rupt cordonul de jandarmi si au intrat in curtea Parlamentului.

Protestatarii, care sunt imbracati cu sube de blana de oaie si au talangi, sustin ca parlamentarii nu au dreptul sa le spuna crescatorilor de animale de cati caini au nevoie, potrivit Agerpres. Ei sunt nemultumiti si de faptul ca le intarzie subventiile.

Asociatia crescatorilor si exportatorilor de bovine, ovine, porcine din Romania (ACEBOP) sprijina initiativa oierilor privind organizarea si participa la acest protest, anunta luni organizatia printr-un comunicat de presa.

Intrarea in vigoare a Legii 149/2015 care modifica Legea vanatorii si a protectiei fondului cinegetic 407/2006 prejudiciaza in mod abuziv crescatorii de rumegatoare din Romania, dreptul la asociere al vanatorilor si ingradeste dreptul la proprietate, potrivit comunicatului citat.

ACEBOP solicita abrogarea Legii 149/2015 si sustine crescatorii de animale 'in dorinta lor de dreptate, fara compromisuri'.

Crescatorii de animale protesteaza impotriva prevederilor acestei legi, considerand ca aceasta incalca grav dreptul la proprietate pentru ca interzice infiintarea, intretinerea sau recoltarea culturilor agricole, fara asigurarea protectiei faunei de interes cinegetic si limiteaza numarul de caini pe care crescatorul de animale il poate detine.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
36474 vizualizari
  • +59 (71 voturi)    
    Pai de (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:23)

    bogdan1477 [utilizator]

    Data viitoare cind sunt alegeri, mergeti de votati. Si aveti grija sa nu mai votati semianalfabeti care de plictiseala se apuca de dat tot felul de legi cretine, cum e asta cu limitarea numarului de ciini de la stina.
    • -39 (51 voturi)    
      corect (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:54)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      nu are trebui sa le dea voie cu caini, cat timp aia umbla liberi si ataca oamenii
      • +27 (35 voturi)    
        ignorabil, stimabile (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:06)

        ... [anonim] i-a raspuns lui DSS

        cred ca esti mai afectat de numarul prea mare de parlamentari decat de numarul cainilor la stana. Dar tu nu stii.
      • +35 (41 voturi)    
        Maidanezi versus ciobanesti! (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:12)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        Daca era vorba de maidanezii din orase care ne musca pe strazi sareau zece organizatii pentru "patru labute". Cum ciobanestii au scopul de a apara oile de animale salbatice si de la ei nu pica nicio subventie prin primarii, dragostea de animale nu prea se manifesta!
        A, pardon, se manifesta dragostea de vanatori. Cati or fi prin parlament?
        • +6 (6 voturi)    
          Ăștia nu sunt ciobani, ci oieri (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:03)

          Dorel [anonim] i-a raspuns lui Dianora

          Adevărații ciobani, în sensul peiorativ, sunt în parlament. Iar câinii prea mulți sunt nu la stână ci în SPP, cum adică să aibă parlamentarul paznic după el, doar a fost votat de oameni, din dragoste. Și ar trebui să rămână expus dragostei alegătorilor, să îi putem prinde pe stradă și să îi iubim pe unde apucăm pentru găinăriile ce le fac.
          Ce mi se pare interesant e cum reușești să strângi 4000 ciobani, si-au dat întâlnire pe facebook sau twitter? Pai ăștia sunt mai bine organizați decât parlamentarii care nu îi găsești niciodată pe toți la muncă, mulți s-au pierdut pe drum, pe la restaurante, pe la luat șpagă, pe la DNA sau prin excursii pe afară pe bani publici. Unde o fi Baciul Nicolae?
          • 0 (0 voturi)    
            D-nul Dorerl,citeste despre Ciobani (Duminică, 14 februarie 2016, 23:42)

            Ileana [anonim] i-a raspuns lui Dorel

            Sa dam ceasu inapoi cu 200 de ani,Sistemul Cibanilor era stability prin: Traditie,Folclor,Obiceiuri, Exzistenta de zi cu zi,Mestesugul Oeritului Trasmis din Tata in Fiu,Poienaritul Oilor,Stanaritul(Strungaritul Oilor)Aeptatul oilor(or Scosul Oilor la Stana),, Unitatile de masurea su compunerea de areapa erau si sunt: Tancul,Galeata,veadra,Cupa,Branzeru
            ,Caldarea de Bacie,Strungaretele, Bacioniu,Ciobani Marzari,Ciobani Satrpare,4 caini de Arepe,2 caini de intors oile,2 caini de Fruntea Oilor,2 caini de Urma Oilor,2 caini de Urs ,1 caine de Stana ori Cotroana,.Autoapararea Ciobanilor,a bunurilor ,a Prtopietati find; Cioporul de oi(Turma de Oii)-Stana-Pasunea-Strunga Oilor-Ciobani-Bacioniu-Bacile-Magari de Poienarit(sunt ateveuri vii4x4 inventate inainte de Hristos si folosite de atunci in pastoritul oilor)-Caini de mai sus-Batele Ciobanesti-Fluierile Verigate or ne Verigate Ciobanesti-Siueratul de Comunicare la Distanta(similar comunicari morse )-Badicurile si Clopotele si Talangile de pe Oile Fruntate-Sisiuri Ciobanesti-Briste Ciobanesti-Cutate de Brau-Sacuri Ciobanesti de StanaritCaldari de Mamaliga/Tocan-Labosele dea tri Gateje-Amnare(ori diufe,sapere)-Foc lampanic in Stana-Foc de Turma-Foc de Urdit-Festilare-Sei ori Tiuti de Cai-Sei ori Povile or Tiute de Uagari-Cai de Urdinat-Donite-Laitere-Badane-Capatane-Plocade-Toluri-Cojoace-Tiaguri-Stracatori roi Crinte-Sarcinere-Dranitoare ori Sindrlleuri-Potcovituri Cai,Boi,Magari-Tarsare(vehicole Dacice de transport produse si ambulante inventate inainte de Hristos)-Tilegi,Spaturi,Haifuri(vehicole transport produse si ambulante inventate cu adaptare in ani 1000)-Dubari-Trambitari- Hacigari(system de comunicati modern de la Stane catre Sate)-Parlaie,Piuri,Vaej,Huraie,(masini de spalat toale supra modern inventate inainte de Hristos)-Tutargunuri,Taie,Vade,Culmacene,Turgaie(dotati cu apa potabila)-Scocare,Lespazuri,Sischaie,Tarlauri(amenazeri modern pentru sarea fainata a Oilor inventate odata cu Sarea pe glob)-Iescare, Crem
        • +2 (2 voturi)    
          e vorba si de aia.. (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:19)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          cu modificarile aduse prin legea asta poti sa impusti in padure orice caine si pisica daca nu este evident la momentul respectiv cine este stapanul... cine a scris partea asta este probabil bolnav mintal.
          art. 26, alin 3: Pisicile hoinare şi câinii sălbăticiţi sau hoinari găsiţi pe suprafeţele productive ale fondurilor cinegetice se capturează sau se împuşcă fără restricţii şi fără obligarea la despăgubiri, iar fapta nu poate fi sancţionată.
          definitia?.. v) pisică hoinară - pisică domestică găsită în fondul cinegetic la mai mult de 200 m de ultima locuinţă;

          cat despre cainii ciobanesti.. se vorbeste in lege despre "protectia fondului cinegetic", dar le interzic accesul inclusiv pe terenuri agricole si limita de 3 caini este valabila inclusiv la stana...
          cu vanatorii legea este insa mult mai blanda. nici nu-i de mirare, ca doar stim cu totii ce "fauna" zace in parlament. pacat ca nu nimeresc si atunci cand tintesc propri gusa..
          • 0 (0 voturi)    
            Vanatori Nu au dreptul sa intre pe Pasiuni si Prop (Luni, 15 februarie 2016, 0:01)

            Patrut de la Stana [anonim] i-a raspuns lui pehash

            Draga domn, dumneta esti aiurea informat,legile de zagi tu as comuniste,Tara Romaniei sa Democratizat si are legi in cod procedura penala si cod procedura civila si Constitutia Romaniei,
            Pentru binele dv e sa stiti ca Propietatea este garantata de Statul Romaniei, Vanatori Nu au nici un drept sa intre cu arme ori cu minile goale pe pasunile Ciobanilor pe fanatele Taranilor,pe Padurile propri ale cetatenilor,, vanatori pot vana numai cu acordul prin Contract dintre filiala de vanatori si proprietar care proprietar poate sa ridice pretenti,,, Nici o lege din recunoasterele de mai sus Statului Romaniei nu permite abuzurile vanatorilor in proprietati detinute de Ciobani,Tarani ,Proprietari de a;
            invada,navali,ocupa,ausvit-a,masacra,spanzura ,tortura,defaima,intimida,speria,distruge,impusca,,,, Aceste practice abusive sunt excluse din Tarile civilizate Europene,,,,abuzur aratate se mai practica in Ocupatia Ruseasca in Estul Ucrainei pentru ca rusi inca au ramas cu abuzuri Sovietice ,, sper ca percepi si te bucuri de a se curati Romania de micile Dictaturi-Abuzive Armate di unele grupuri cu vise de vestul salbatic,,,si in ziare scrie ca Romania sa dDemocratizat Nu Stanilizat,,sa ai numai zile faine ca Romania e o Tara Faina ,,,
        • +1 (1 vot)    
          pgnew2002@yahoo.com (Marţi, 15 decembrie 2015, 18:46)

          nina [anonim] i-a raspuns lui Dianora

          ok ....acum si cainii ciobanilor au devenit periculosi ,ajutati oamenii sa sterilizeze ,prin programe de sterilizari gratuite sau cu reducere ,construiti adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat ,legi impotriva celor care abandoneaza ,legi impotriva celor care abuza animalele ..si alte legi nu puteti da?mariti pensia la oamenii de rand ,salariile ,ocupati va de copii strazii ,cei de prin orfelinate ,?de ce nu dati o lege sa nu mai fete ploduri cei care nu stiu sa aiva grija de ei ?de ce nu interziceti si la tigani sa nu mai aiva peste 10 copii ?dar taxele cand le platesc?
      • +31 (31 voturi)    
        Vanatori+parlamentari vs. oieri (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:16)

        ANdrei [anonim] i-a raspuns lui DSS

        Din ce stiu, cea mai mare problema nu e reducerea numarului de caini, ci faptul ca in anumite perioade ale anului oile nu mai au voie pe campuri la pascut. Si asta doar ca vanatorii sa-si exercite dreptul de hobby :)
        • +14 (20 voturi)    
          cainii ciobanesti salveaza vieti (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:44)

          veterinar [anonim] i-a raspuns lui ANdrei

          Cainii ciobanesti salveaza vieti, de multe ori cu pretul vietii lor. Legea e iresponsabila.
          Si e adevarat ca 4labutze mananca ..... si nu apar decat cand le foloseste la imaginea proprie.
          • -1 (3 voturi)    
            cainii ciobanesti pot fi si periculosi (Marţi, 15 decembrie 2015, 21:31)

            alexmd [utilizator] i-a raspuns lui veterinar

            Nesupravegheati, sa stii ca pot produce si drame. Bineinteles ca ei isi fac doar "datoria" de caini. Problema este a ciobanilor care nu-i supravegheaza sau se distreaza cand cainii ataca trecatori.

            Cainii sunt simpatici, mai ales ciobanestii. Dar cineva trebuie sa isi asume responsabilitatea de stapan si sa se asigure ca acestia nu ataca cand nu este cazul. Nu-ti doresc sa ti se intample sa fii inconjurat de astfel de caini, aflati in modul atac...
        • +19 (23 voturi)    
          vanatoarea (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:03)

          DSS [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

          ar trebui interzisa. Mi se pare josnic sa omori animale pt distractia proprie
      • +21 (33 voturi)    
        cite atacuri de ciini ciobanesti stii? (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:20)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        Ciinele ciobanesc nu te musca decit daca te simte ca atentezi la oi sau la stina. Am cutreierat ani buni muntii si am intilnit sute de stine si niciodata nu am fost muscat. E drept ca te latra citeodata, mai trebuie sa astepti ciobanul ca sa treci pe linga stina, dar nu te musca. Nu confunda ciinii vagabonzi cu aia de la stina.
        • +13 (21 voturi)    
          corect (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:58)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          am fost odata pe munte si m-am trezit inconjurat de 4 caini ciobanesti. nu m-au atacat insa nu m-au lasat sa ma misc pana nu a venit ciobanul. nu ai nicio problema cu cainii ciobanesti , nu ataca aiurea pe nimeni, doar pazesc si , daca le incalci teritoriul, nu te ataca ci nu te lasa sa faci nimic pana nu confirma stapanul lor.
        • -7 (25 voturi)    
          nu mergi pe munte (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:01)

          DSS [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          nu te supara, dar cred ca n-ai mai fost de multi ani pe munte. Eu ies 30-40 de weekenduri pe munte, trekking, alergare si catarat. Am fost atacat de multe ori si de cateva ori am scapa la mustata de a fi muscat.
          Chiar conteaza mai mult oile decat oamenii? Trebuie sa moara oameni inainte sa se ia masuri?
          • +1 (13 voturi)    
            Fugi bai de-aici (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:05)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui DSS

            Nush cum te musca numai pe tine. bati campii.
          • +4 (4 voturi)    
            Deci ai fost sau nu muscat? (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:18)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

            latrat si pazit pina vine ciobanul si confirma ca esti OK, asta da. Am patit. Dar muscat?
            Si da, ai dreptate, n-am mai fost de 5-6 ani pe munte, dar nu cred ca s-au schimbat obiceiurile ciinilor ciobanesti
          • +1 (7 voturi)    
            asta e argument??? (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:25)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui DSS

            mor turistii pe munte din cauza cainilor ciobanesti si daca sunt 3 caini in loc de 6, nu vei muri??...
            nu ti se pare putin penibil?
            si daca sunt fix 3 si te musca?.. legea asta te ajuta?
            cum crezi ca va compensa un cioban daca nu mai are voie sa se apare de lupi si ursi decat cu 3 caini? ii va tine pe cei mai mari si mai rai, corect?..
          • -1 (3 voturi)    
            Ai dreptate.. (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:47)

            Din Marginimea SB.. [anonim] i-a raspuns lui DSS

            Tin cate 5-6 cotarle semisalbatice, nevaccinate,semi-hranite pt a fi agresive,pline de paraziti pt. motive f.simple.
            1.Ca sa nu plateasca "ajutoare" la stana.
            2.Vara intra in fondul forestier desi e ilegal si normal ca un urs ii inspaimanta la ideea ca pierd o pastrama viitoare asa ca prefera sa faca ursul pastrama.Deci braconaj "la greu"
            3.Sunt deosebiti de "vocali'cand isi cer drepturile,fonduri europene,etc.
            Daca era vorba de platit taxe mai mari acum citeam ca au dat foc la Buc.
            • +2 (2 voturi)    
              mananci ciucalata (Miercuri, 16 decembrie 2015, 4:25)

              Din Marginimea mintii probabil [anonim] i-a raspuns lui Din Marginimea SB..

              1. "ajutoarele" la stana au rolul lor iar cainii rolul lor, n-are a face una cu alta. Daca n-ai avut ocazia sa treci vreodata pe la vreo stana ia foloseste googleu si youtube ca sa te convingi.
              2. Braconaj la greu se face cu pusca intr-o mana si cu spaga in cealalta - si sigur nu prin sesiuni ciobanesti de vanatoare. E o diferenta intre a vana un pradator care s-a invatat cu gustul oii si a vana un animal de hobby numa ca sa ti se intareasca falsa impresie de importanta in falusul subdotat.
              3. Si desigur, marirea taxelor in agricultura a fost intodeauna o idee inteleapta, Einstein. Da-i cu critica de 2 lei in ciobani ca alta treaba si asa n-ar avea decat ca de plictiseala vin la bucuresti sa faca scandal..
          • +1 (1 vot)    
            m-au cam speriat si pe mine de cateva ori (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:04)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui DSS

            nu sunt catarator de profesie, dar am fost la munte de multe ori in viata mea...si intr-adevar, s-a intamplat sa se dea la mine: nu m-au muscat, dar nu am miscat pana nu a venit ciobanul.
        • +1 (1 vot)    
          cainii ciobanesti isi apara perimetrul (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:05)

          ac_bumbac [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Din cate am observat eu, cainii ciobanesti se misca odata cu turma de oi si apara perimetrul in care migreaza turma. Daca sa zicem ciobanul paste oile la 100 de metri de drum si tu treci pe jos sau cu bicicleta pe drum, cainii aia sar la tine. Eu am patit-o. Legea asta nu rezolva aceasta problema, dar ar trebui cumva limitat locul de pasunare sa fie mai departe de drumurile publice. Faza cu interzicerea pasunatului pe timp de iarna, normal ca se revolta ciobanii pentru ca asa trebuie sa le dea nutret la oi care costa, pe cand pascutul nu. Pe de alta parte, degeaba iese legea daca nu sunt normele si nu are cine sa le aplice, adica sa dea sanctiuni, asa ca eu nu cred ca se va schimba mare lucru.
          • +1 (1 vot)    
            asta e alta discutie (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:46)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ac_bumbac

            Cum spuneai, legea asta n-are a face cu ce zici tu acolo. E doar lobby dinspre vinatori. Si atit.

            Ce povestesti tu mi s-a intimplati si mie, cu mentiunea ca am fost doar latrat pina a venit ciobanul si si-a adunat ciinii. Orficum, chestia asta nustiu cum se poate rezolva. In general potecile dau la stina si stina e linga poteca. Eu am facut nenumarate drumetii pe munte si concluzia a fost ca daca ai nitica rabdare pina apare ciobanul, totul e OK.
      • -1 (9 voturi)    
        esti penibil (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:56)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        un ignorant penibil.
        • +1 (9 voturi)    
          Gigel, Dorel ... (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:06)

          BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Tot de pe santier postezi nu ? Omu spune ca merge pe munte, tu probabil mergi 2 statii cu masina personala, ce treaba ai tu cu ce se intampla pe cararile muntilor ?
      • 0 (4 voturi)    
        Atacă hoții. (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:45)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui DSS

        Este clar cine ești.Nu am auzit de oameni mușcați de câinii ciobanilor.Tăriceanu era grăbit să plece în vacanță și să paseze rezolvarea.De ce nu putea Tăriceanu să amâne plecarea în vacanță pentru 2-3 zile și să pună din nou la vot legea?Vă spun-pentru-că-i puturos,nesimțit și nu înțelege problemele românilor.Nici el,nici ALDE a lui.Au fost și sunt penibili.Cine D-zeu votează astfel de neoameni,în Parlamentul României.Tăriceanu,Anghel(2 inși=unul +una) se comportă ca niște monștri,nu sacri.
      • 0 (0 voturi)    
        minusuri si muscaturi (Marţi, 15 decembrie 2015, 21:26)

        alexmd [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        Pentru toti cei care au dat "-" la comment-ul de mai sus.
        Probabil a ca nu ati fost muscati nicioadata de caini ciobenesti nesupravegheati. Voi sau apropiati ai vostri. Din proprie experienta, nu este deloc placut sa fii inconjurat de 5 caini ciobanesti. La final te bucuri doar ca ai scapat cu viata.
        Si nu, nu incalcam nicio proprietate, ma aflam pe o carare "libera", unde oile erau la pasunat ilegal.

        Imi plac cainii, dar stapanul trebuie sa ii supravegheze in permanenta si sa isi asume responsabilitatea pentru actiunile lor. In cazul meu, ciobanul a spus doar: "ai avut noroc ca eram pe-aproape".
        Fiecare poate trage concluziile, rugamintea ar fi sa reflectam putin inainte de acordarea "minusurilor".
        • 0 (0 voturi)    
          am fost acolo (Miercuri, 23 decembrie 2015, 11:22)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui alexmd

          am fost inconjurat de caini ciobanesti, erau 4, nu m-a muscat unul singur. e drept, nu m-am miscat, dar asta pentru ca am fost suficient de intelept sa stiu ca nu trebuie sa te misti cand esti inconjurat de caini. data viitoare cand te duci pe munte si te trezesti inconjurat de caini ciobanesti stai cuminte si asteapta ciobanul, nu vei pati nimic, daca insa te crezi smecher si misti patesti ce-ai patit tu.
    • +11 (13 voturi)    
      si daca votezi, nu e tot una? (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:12)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Din 1992, cand am facut 18 ani, am mers la toate tururile de scrutin: si la prezideniale, si la parlamentare, si la locale...i-am votat pe Campeanu, pe tapul de Constantinescu, pe Iliescu, pe Basescu, pe Johannis.. si tot cam aia a fost. Indiferent cine a iesit, a fost la fel (de rau). Nu voi uita niciodata marea de bucurie din Piata Universitatii din 1996, cand a iesit Constantinescu presedinte. Si pentru ce am votat? Sa fie la fel?
      In Romania ai mai mult succes daca iesi in strada si faci scandal, decat daca mergi cuminte la vot. Foarte bine fac ciobanii ca isi apara drepturile.
      • +3 (3 voturi)    
        1996 (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:51)

        Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Dupa votul din 1996 stiu ca s-a schimbat urmatorul lucru: a fost arestat Miron Cozma, care pâna la vremea aceea facea orice-i trecea prin cap (mineriade, a devastat un bar, i-a dat un cap în gura lui Danut Lupu pe stadion, etc...) si nu se atingea nimeni de el. Eu tot am avut o mica satisfactie.
      • +2 (2 voturi)    
        mmm (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        S-a schimbat totusi cite ceva...
        In 1996-2000 s-u liberalizat cursul de schimb valutar, s-au inchis minele neperformante, s-a privatizat Oltchim, s-au curatat/privatizat bancile; pe scurt s-a taiat mare parte din cangrena care ne tinea captivi in comunism.
        In 2004 a aparut Basescu, si de pe urma lui avem acum DNA-ul si cu toti politicienii condamnati, executati. Cu Johannis, macar stii ca n-a iesit Ponta si ca DNA-ul isi continua activitatea, ca mergem spre vest si nu spre China/Rusia. E departe de ideal, dar mult mai bine decit cu Bombonel cistigator in 2004, Geoana in 2009 sau Ponta in 2014. Nu crezi?
        • 0 (0 voturi)    
          nu cred (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:11)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Schimbarile si dezamagirea au fost prea mari in comparatie cu ce ma asteptam atunci cand am votat.
          Iar legat de aderarea la UE, sa nu uitam ca procesul a fost inceput de Conventia Democrata (care a inceput negocierile) , apoi continuat de Adi Nastase si PSD (care au bagat practic Romania in UE), si desavarsit de Traian Basescu (intrarea a fost in timpul mandatului sau).
          Deci, oricare dintre ei ar fi fost la putere, tot intramin UE. Protocolul de intentie a fost semnat in 1999 de toate partidele, chiar si de decedatul Corneliu Vadim Tudor.
          • 0 (0 voturi)    
            intrarea in ue e altceva (Marţi, 15 decembrie 2015, 17:26)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Dar daca iesea aditsa nastase in 2004, nu vedeai tu azi politicieni la beciul domnesc. Decit poate 1-2 de prin opozitie, asha ca sa aratam ca se lucreaza. Mai tii minte PNA-ul din perioada aia cum alerga precupetele prin piata. Plus, celebra declaratie a Rodicai Stanoiu:
            "In primavara lui 2003, detinatoarea portofoliului Justitiei ar fi spus in fata Delegatiei permanente a PSD: „Stiti bine ca eu, de nenumarate ori, in legatura cu Basescu am intrebat chiar si in sedinte mari, cind dam verde pentru Basescu. S-a dat tirziu dosarul lui, acuma“.
            "
            ar fi fost de actualitate si acum... Daca a ramas ceva dupa 10 ani de Basescu, asta a ramas, faptul ca dosarele de coruptie nu se discuta in delegatia parlamentara a unui partid si nici in sedintele de guvern. Si nici nu mai da unda verde ministrul la dosarele de coruptie. Doar citind pasajul ala din Rodica Stanoiu ar trebui sa intelegi cit de departe suntem de anul 2003, si cit de aproape am fi fost cu Nastase presedinte.
      • 0 (0 voturi)    
        Un lucru era diverit atunci,, (Luni, 15 februarie 2016, 0:11)

        Ileana [anonim] i-a raspuns lui bancher

        Atunci se Vota Presedintele Tari ,Primarul Comunei si Consilieri locali ai Primariilor, Iar restul de structure din Stat erau ramase din Tracuturi,altele erau Conduse de Politici Botezate in apa Volga, si vocea Taranului de la Comuna si Oraseni Nu ajungeau la presedintele tari ales( ma refer de la Constantinescu incoace pentru ca pana la Constantinescul a fost Multe Instituti si presedinte fare Epoleti precum sa intamplat in Crimeia),,,In Tari Democrat-Democrate se allege prin vot ori ce cum; Sef Politie,Locala, Sef Pompieri,Director de Scoala,Director Spital,si asa mai departe pana la Prasedintele Tari,,, o zi faina sa aveti si unitiva si scrieti nemultumirile la Guvern
    • -11 (13 voturi)    
      Vot (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:25)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ce votare fratioare ?!? Oamenii l-au ales pe Ponta si vreo 70.000 l-au dat jos. Ponta ii lasa cu cati caini vroiau... marlanii astia tehnocrati baga strambe :))
      • +1 (3 voturi)    
        E la misto? (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:25)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Daca e ironie, e nitel cam scremuta, macar pt gustul meu.

        Daca nu, tin sa-ti amintesc fpatul ca legile se voteaza de catre parlament si se promulga sau se returneaza parlamentului de catre presedinte. Guvernul nu are nimic de zis aici. Deci?!?
    • +3 (3 voturi)    
      he he (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:43)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Trebuie vazut daca initiatorii acestei legi nu sunt cumva pe statele de plata ale SRI-ului.. cam asa se schimba Parlamentul ...dar fie intre noi vorba, parlamentul oricum trebuie schimbat , e plin de borfasi
      • 0 (0 voturi)    
        care sri nene? (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:27)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Aici e vorba de vinatori, care-s deranjati de ciinii de la stina care le sperie vinatul si le ataca haitasii. Atita tot. Crezi ca-i pasa cuiva de cit creste iarba sau de ce probleme are "fraierul" care urca mungtele pe poteci?!? Hai sa fim seriosi. Asta e lobby de la vinatori si nimic mai mult.
    • +3 (5 voturi)    
      si care sunt academicienii aia pe care sa i votam? (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:47)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ca eu numai semianalfabeti vad in perioada electorala.
      as vrea sa i vad si eu pe aia care "merita" votati.
      serios, cand tot certati lumea pentru ce a votat, dati si solutii.
      • +3 (3 voturi)    
        nu e asha. (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:29)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Mai tii minte de alegerile partiale din colegiul lui Voiculescu? Contracandidatul era cu 7 clase peste. Si? A iesit "Dom' profesor" cu 70%. Si exemplele pot continua la infinit. la fiecare alegeri sunt unii mai ticalosi ca ceilalti.
        • +1 (1 vot)    
          Mai tii minte de MRU? (Miercuri, 16 decembrie 2015, 14:21)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          N-a trecut de uninominal, dar a fost bagat prin redistribuire. Are scoli si diplome luate, se pare, fara plagiate. Votul a fost zero barat, redistribuirea l-a facut treptat prim ministru si a aratat la ce-i folosesc diplomele: la nimic.
          MRU n a fost capabil de nimic: a incercat sa dea uurul si cuprul la pachet pe doi bani. Reactia publica l-a dat inapoi. 7 clase peste l a ajutat sa aiba acces la oameni care dau bani seriosi ca sa fie obedient. Gojdu a fost pierduta de acest om servil, care, ce i drept, se lauda ca are 7 clase peste toti. Toate acestea in fff scurt timp!!!
          Ma intreb atunci, care este diferenta intre un comunist atesttat ca Voiculescu (singurul atestat alaturi de Iliescu si Basescu) si MRU, tanara speranta? Nicio diferenta. Fac ceva pe votul meu.
          • -1 (1 vot)    
            Esti telespectator fidel antena 3, asha e? (Miercuri, 16 decembrie 2015, 16:24)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            Ca altfel nush cum si de cind e Basescu comunist atestat (nici macar nu mi-e clar ce vrei sa zici cu asta... poate securist...) si cum a incercat MRU sa dea pe doi bani aurul si cuprul. Cum ai calculat tu cei doi lei? Daca tu iti aduni informatiile de la antene si irealitati, toata lumea e rea... da' macar ai nostri nu ne vind tara (ci o fura ei). Gindind in termenii astia devine evident ca cel mai bun politician e aditsa nastase, sau eventual tariceanu, ca el a dat bani la popor.
            • +1 (1 vot)    
              nu nu bogdan, nu sunt fun A3 (Joi, 17 decembrie 2015, 10:44)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              lasand prejudecatile deoparte, votul nostru n-a schimbat mare lucru.
              Vis a vis de basescu, comunist atestat, informatiile sunt pe internet. Judeca si tu dupa cum crezi. Eu asa cred, cum am scris acolo.
              • 0 (0 voturi)    
                pai judec (Joi, 17 decembrie 2015, 14:36)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                Tocmai ca judec. Romania unui 2005-2015 cu Bombonel prezident ar fi fost fundamental diferita de aia a lui Basescu. Crezi tu ca avind un Nastase presedinte si un PSD la guvernare DNA-ul ar fi fost altceva decit PNA-ul care alerga precupetse prin piata? Cit despre 'comunist atestat', doar tu stii ce inseamna aia...
  • -20 (54 voturi)    
    cainii de stana (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:31)

    DSS [utilizator]

    ciobanii nu sunt in stare sa-si controleze cainii, care ataca in mod frecvent turistii/alergatorii si alpinistii.
    Au fost foarte multe cazuri de oameni muscati chiar pe potecile marcate unde astfel de caini nu au ce sa caute.

    Cat timp nu sunt in stare sa-i tina sub control, de ce sa iab dreptul sa detina atat de multi caini?
    Faptul ca lupii le ataca turmele e o gluma, au mai ramas putini lupi, si oricum oamenii au prioritate in fata oilor.
    • +20 (30 voturi)    
      nu toti cainii sunt maidanezi (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:58)

      OnePiece [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      tu de unde ai statistica asta? ca turistii sunt atacati in mod frecvent de catre cainii ciobanilor? de aici deduci tu ca trebuie limitat numarul cainilor? tu habar nu ai de cati caini e nevoie pentru un anumit numar de oi, daca reduci numarul cainilor, trebuie redus si numarul oilor din turma, iar sa impui asta e ilegal..
      • -11 (19 voturi)    
        din experienta proprie (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:00)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui OnePiece

        am fost atacat de mai multe ori anul asta si cunosc oameni care au fost muscati foarte rau si au fost la un pas de moarte.
        evident, tie, si altor sedentari, va pasa mai mult de oi decat de oameni. Probabil trebuie sa mai moara oameni inainte sa se ia masuri,
        Nu ai invatat nimic din tragedia de la colectiv?
        • +8 (10 voturi)    
          Amice esti idiot ! (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:34)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          Daca poti compara tragedia de la Colectiv cu cainii de stana. faptiul ca ai fost muscat/ atcat inseamna ca ai intrat pe teritoriul stanii si imbecili ca tine trebuie indepartati de zona.
        • +3 (7 voturi)    
          omule... (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:52)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          problema cu animalele necontrolate se rezolva prin legi impotriva celor care nu-si educa animalele nu prin legi impotriva animalelor.

          asta e o lege pur romaneasca... trebuie rezolvata
          cum trebuie problema , nu cu o lege pe geninchi.
          trebuie responsabilizati oamenii sa aiba grija de animale. daca le limitezi numarul de animale nu faci asta! in loc de 5 caini care au sanse sa te muste... o sa aiba 3... daca sunt needucati tot un rahat ai rezolvat.

          tu ce ai invatat din tragedia de la colectiv? ca trebuie interzise cluburile nu? la ce scrii aici cam asta pare
          • 0 (2 voturi)    
            Sa ne intelegem! (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:40)

            AltTab1 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

            Ce vedem in piata is proprietari de oi.
            Ciobanii de fapt is majoritatea angajati sezonieri cu doua clase vai de mama lor. Viata la munte ii aspra si se poarta bata si glaja de vinars peste tot. De fapt, cainii chiar cred ca-s mai destepti, dar totusi, prea multi.
        • +2 (2 voturi)    
          problema... (Marţi, 15 decembrie 2015, 22:53)

          oierul internist [anonim] i-a raspuns lui DSS

          nu este vorba de ce anume este mai important, oaia sau omul, problema este ca parlamentul iti trage palme ca nesimtitul fara o logica. Cu ce drept dau ei lege ca cineva sa aiba un anumit numar de animale? Maine ce or sa faca? Poate dau o lege in care sa-ti interzica sa ai mai multi de doi copii?
          Nu ma intereseaza consecintele, ma intereseaza, si dupa cum spui si dumneata, comnteaza mai mulkt omul, asta ma intereseaza DREPTURILE OMULUI! Si acest drept este incalcat cand parlamentul iti interzice un drept al meu.
    • +10 (16 voturi)    
      Re: cainii de stana (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:06)

      laur [anonim] i-a raspuns lui DSS

      Ce comentariu pueril!

      Sa le interzica sa treaca pe traseele turistice, iar nu sa le ia cainii si oile!?!

      Demonstreaza prin fapte ca esti in stare sa primesti 3 caini si 1 turma de oi toamna, iar primavara sa le aduci pe toate inapoi fara pierderi. Numai gura e de tine. Ii Inveti cum sa munceasca tu care stai toata ziua pe net?!

      Esti un sedentar care iese de 2 ori pe an pe munte, iar ei muncesc 24/24 si ii inveti tu pe ei de cati caini au nevoie...
      • -7 (15 voturi)    
        nu ai mai fost de ani pe munte (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:58)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui laur

        eu ies la munte de 30-40 de ori pe an. mi se rupe de oi, oamenii trebuie sa iaba prioritate.
        Eu nu le-as mai da voie deloc cu caini, pt ca ii lasa liberi si acesti caini sunt extrem de periculosi. Cat de des mergi tu pe munte? Eu am fost atacat de mai multe ori anul asta, si o data am scapat dupa juma de ora in care am fost la un pas de multe ori de a fi muscat de 3 caini extrem de agresivi (erau mai multi, dar doar 3 au incercat sa ma muste)
        • +3 (7 voturi)    
          Un caine ciobanesc (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:38)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          e mai inteligent si mai valoros decat toate putorile ca tine.
        • 0 (0 voturi)    
          ti se rupe de oi? (Miercuri, 23 decembrie 2015, 11:27)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          zici ca oamenii trebuie sa aiba prioritate? pai tocmai asta e ideea, ca daca distrugi habitatul oilor ce mai mananca oamenii? cand zicem oamenii trebuie sa aiba prioritate nu zicem ca omul, nesimtitul care vrea sa mearga pe munte fara sa respecte regulile mersului pe munte, ar prioritate si oile trebuie sa se dea la o parte ca vine turistul grobian.
    • +11 (15 voturi)    
      Tipic romanesc (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:13)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui DSS

      Ce nu putem controla , interzicem . Mai putin prostia , că de , avem nevoie de cât mai multă prostime , doar aduce voturi .

      Se putea impune ciobanilor să isi duca câinii , sau să vina un veterinar pentru controale , mă gândesc ( sper ) că deja animalele sunt oricum vaccinate de către veterinar , se poate face si un simplu test de agresivitate iar cei agresivi să fie luati de la stane . Simplu ca bună ziua , dar nuuuuuuu , interzicem .
    • +1 (1 vot)    
      daca (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:12)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      alergi pe langa tomberoanele de la periferia Brasovulului nu inseamna ca est la munte, iar acei caini sint maidanezi nu ciobanesti
  • +7 (31 voturi)    
    povesti (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:40)

    AltTab1 [anonim]

    Oricum umbla cu 10 caini in loc de 2, si stau cu ei fix in traseele turistice, asa de distractie. Nu verifica nimeni.
  • +17 (17 voturi)    
    DEH (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:45)

    pointless man [utilizator]

    Mai mulți ”ciobani” în parlament decît cu oile.
  • +14 (14 voturi)    
    Pseudogrevista foamei,la tranta cu ciobanii ! (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:49)

    Plagarus [utilizator]

    De ce nu pensii speciale pt. ciobani,daca trogloditii din parlament si-au tras spuza cu tartacutzele lor oligofrene
  • +6 (8 voturi)    
    celălalt protest (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:52)

    Sakura [utilizator]

    Despre protestul din Piaţa Constituţiei nimic?
  • +24 (28 voturi)    
    Vanatoarea, doar cu sulita! (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:52)

    EllenaSt [anonim]

    Era de asteptat ca o asemenea lege aberanta sa produca indignarea oierilor! Eu nu am niciun interes direct al aceastei legi, dar sunt indignata. Am inteles ca vanatorii au propus-o pentru ca - vezi, Doamne! - cainii le-au imputinat vanatul si nu-si mai pot exercita hobby-ul! Eu propun ca vanatorilor sa le fie interzisa vanatoarea cu arme de foc. Animalul nu are decat coltii si abilitatile naturale! Vanatorul sa iasa la vanat doar cu sulita! Doar asa sa se desfasoare vanatoarea! Sa vedem cati vanatori se mai incumeta sa vanaze! Chiar daca un caine omoara un animal, asta se produce pe un principiu natural, cel al selectiei naturale!
    • +7 (15 voturi)    
      Gresiti... (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:12)

      Felix [anonim] i-a raspuns lui EllenaSt

      ...crezand ca nu aveti nici un interes direct. Aceasta lege este un abuz de neimaginat, scopul real este desfiintarea unui mod de viata milenar, traditional. Este si un atentat la siguranta alimentara a poporului roman, in conditiile in care oricum in tara nu se mai produce aproape nimic. Este de asemenea un atentat la dreptul consumatorului de a alege: eu cumpar numai produse traditionale, nu pot fi obligat sa cumpar branza din supermarket.

      Disparitia oieritului s-a dorit de mult timp (cu scopul de a controla complet lantul alimentar al populatiei prin intermediul corporatiilor), insa pana acum nu a tinut. Acum au gasit o alta portita, se incearca din nou, ca - vezi dumneata - protejam vanatul. O gluma proasta.

      Intrebarea este cum de a semnat Iohannis asa ceva, el nu a observat ca e neconstitutionala?
      • +1 (5 voturi)    
        Romania... (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:33)

        _Lucian [anonim] i-a raspuns lui Felix

        Ceea ce zici are un sambure de adevar, dar iata ca "prostimea" iti da voturi negative pentru ca ii doare adevarul. Defapt nici nu m-ar mira sa fie niste agitatori platiti sa impinga publicul de la esenta si ii canalizeze furia catre vanatori.

        Oameni buni, vanatori adevarati considera aceasta lege aberanta. Deschideti-va ochii odata, sau ramaneti la statutul de tara de tampati. Ca aia sunteti, dama de companie a tuturor
        • +1 (3 voturi)    
          Nu e prostimea... (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:31)

          Felix [anonim] i-a raspuns lui _Lucian

          ...sunt "agenti de opinie" - vezi DSS cu mersul lui pe munte, unde l-au mancat cainii ciobanilor :)
  • -9 (23 voturi)    
    protest biciclisti (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:54)

    andreiu [utilizator]

    Lipsesc biciclistii de la protest.
    O singura data am fost cu bicicleta pe traseu mai pe la munte si s-au pus 6 caini de la o stana pe noi. Noroc ca eram si noi mai multi.
    Daca stai toata ziua in fata tv-ului probabil ca legea asta pare stupida.
    • +7 (25 voturi)    
      Dar mai lasati-o ma... (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:14)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      Trasee speciale aveti (dar nu le prea folositi) desi ati acaparat din trotuarele destinate pietonilor, in trafic sunteti mai rai decat taximetristii, traversati pe trecerile de pietoni fara sa va dati jos de pe biciclete, marsuri faceti tot timpul, majoritatea bicicletelor sunt nesemnalizate corespunzator, echipament de protectie nici nu mai pomenesc, acum vreti sa reduceti numarul cainilor ca sar la voi cand treceti pe langa o turma de oi...dar nu mai terminati si voi cu pretentiile absurde???
      • 0 (6 voturi)    
        eh (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:08)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui petrol_head

        De cand a dat frigul, nema biciclisti. Cumva, s-au inmultit masinile. Ce curios...

        Si ce guristi erau unii pe aici...
        • +2 (4 voturi)    
          si te bucuri?.. (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:33)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Ce bine ca s-au inmultit masinile si iata, ai avut dreptate! Cine mai e asa destept ca tine sa le stie pe toate.. le-ai aratat tu lor unde zace inteligenta!.. "Guristii" au lasat pedalele si s-au urcat in masina.. sa inghita si plamanul tau un pic mai mult din noxele alea care ies pe teava.. O sa mori mai devreme, dar ce conteaza, important este ca tu ai avut dreptate... "guristii" (care oricum aveau o singura pista de biciclete care pornea si se oprea in centru) au fost invinsi!.. victorie!.. hidrogenul si prostia au castigat din nou in lupta cu bunul simt.
          • -1 (1 vot)    
            au fost invinsi? (Marţi, 15 decembrie 2015, 19:00)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Tocmai zici ca s-au urcat in masini. Singurei si nesiliti de nimeni, mai putin de vreme si interesul/confortul propriu. Aaaa.. ca asta dovedeste calitatea si cantitatea ipocriziei... partea a doua.

            Guristii aia au in continuare acea pista, de ce folosesti timpul trecut? Pentru ca este goala si guristii nu o mai folosesc, neputand fi folosita la altceva si generand mai multa poluare fix din cauza asta?
            • 0 (0 voturi)    
              nici ironia nu mai e ce a fost odata.. (Marţi, 15 decembrie 2015, 20:55)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              o folosim la greu.. toti locuitorii de pe calea victoriei.. ne bucuram ca putem ajunge pe bicla pana la universitate.
              • 0 (0 voturi)    
                pe unii nu-i poti suspecta de ironie (Miercuri, 16 decembrie 2015, 4:31)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                Restul "pistelor" pentru egalii intre egali, verzii societatii, sunt la fel de goale. Pana si trecerile de pietoni au devenit pentru pietoni.
                • 0 (0 voturi)    
                  esti confuz (Miercuri, 16 decembrie 2015, 9:07)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  noi nu suntem pesedisti ca maimutoii care au scris legea asta.. de nu mai are voie ciobanul sa iasa cu oile pe camp pana in aprilie ca sa vanzeze gușații "pisici hoinare" la 200 de metri de casele oamenilor. pistele de biciclete desenate pe trotuare sunt doar niste bani irositi de primarii. trotuarul este al pietonilor.
      • -1 (3 voturi)    
        dar dincolo (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:36)

        AltTab1 [anonim] i-a raspuns lui petrol_head

        cum o fi?

        se cheama civilizatie.
    • +10 (18 voturi)    
      iote vilegiaturistu' (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:28)

      ciocolata [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      data viitoare cand te duci la alimentara din mall sa-ti cumperi spitze de bicicleta in loc de branza, iar iaurtul sa ti-l dea tovarasul de pedalat.
    • +1 (9 voturi)    
      SIgur (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:02)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      Daca ai fost "mai pe la munte" probabil poate erau cainii de la vro pensiune, sau hotel sau aia aruncati de "stapani" pe marginea drumului. Daca chiar ai merge pe munte ai vedea ca defapt cainii de la stane isi apara teritoriul/oile si atat timp cat nu ii starnesti nu au nici o problema cu tine.
    • -2 (6 voturi)    
      caini de stana (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:06)

      alt biciclist [anonim] i-a raspuns lui andreiu

      Ai fost si tu o singura data si deja esti formator de opinie. Bate si tu muntii ăstia in lung si in lat cu bicicleta si dupa să arunci cu „pareri”.
      • +1 (1 vot)    
        Pai a fost (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:08)

        BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui alt biciclist

        La cascada Urlatoarea cred .. 4 ore dus-intors :)))
      • -2 (2 voturi)    
        tot io (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:16)

        andreiu [utilizator] i-a raspuns lui alt biciclist

        nu stiu ce intelegi tu prin formator de opinie: antena 3 ?
        nu concurez cu antena 3, am doar o parere personala. dar e plin de ciobani pe aici care-si apara cainii unde nu trebe: online !!
    • +4 (6 voturi)    
      nu ai cu cine (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:46)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      romanii sunt neam de melteni agresevi, sedentari si care le stiu pe toate.
      oamenii care comenteaza aiurea aici nu au fost de mai multe de 2-3 ori pe munte si atunci cu masina sau cabina
  • +16 (18 voturi)    
    Jandarmeria e gunoi (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:55)

    HansBrinker [utilizator]

    Acu' sa-i vad pe vitejii de jandarmi. Ca la rupt dintii adolescentilor in Piata Universitatii era usor. Cu ciobanii mai greu.
    • +16 (16 voturi)    
      Ai dreptate blindati ca la razboi (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:31)

      @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui HansBrinker

      Alesii au închis ușile sau baricadat in parlament :)) bravo ciobanilor numai cu bataia se pare ca mai se rezolva ceva din păcate, acolo sunt interese coc ei ceva.
  • -7 (15 voturi)    
    ciolanis (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:55)

    real politic [anonim]

    Vrea si "parlamentul meu"
    • +1 (1 vot)    
      Si, daca l-ar vrea , care ar fi problema ? (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:52)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui real politic

      In acest moment singurul aliat al cetateanului e dnul Iohannis !! Chiar daca am vrea mai mult si mai bine de la dansul ! Oricine il ataca cum faceti dvs nu e decat un psd-ist ramas orfan de plagiator (aripa corupt cu tupeu de infractor diferita de aripa teldrum-procuror de voturi) !! Nu fac nici o asociere a Presedintelui cu ratatii din pnl !!
  • +12 (16 voturi)    
    Interesant ! (Marţi, 15 decembrie 2015, 12:57)

    Tescovin [utilizator]

    1. Simpla legiferare a unei asemenea chestiuni precum limitarea numărului de câini la o stână presupune faptul că statul ar și controla, la un moment dat, respectarea acestei reglementări în creierii munților
    2. Simplul fapt că ciobanii protestează implică faptul că, în cazul legiferării, ei ar și respecta noua lege în aceiași creieri ai munților.

    Ambele puncte de mai sus m-ar umple de optimism, dacă n-aș ști că trăim în România.
    • +4 (6 voturi)    
      Hai sa facem blocul stana! (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:15)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Poate asa se micsoreaza si numarul cainilor din haitele de cartier.... Ca sa nu mai vorbim de parcuri!
    • +3 (3 voturi)    
      Alte posibilitati (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:55)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Orice cioban care ar detine mai multi câini decât numarul legal ar fi santajabil, amenintabil, etc..., daca ar deranja pe cineva din zona respectiva.
    • +2 (2 voturi)    
      Exista zone de conflict intre vanatori si ciobani. (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:59)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      In aceste zone e suficienta o reclamatie a unui binevoitor si amenda de 1500 lei e ca si scrisa !!
  • +7 (11 voturi)    
    comentariu (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:18)

    traiang [utilizator]

    Mi se pare cel putin straniu sa hotarasc eu care nu am nici o treaba cu meseria asta care sa fie regulile dupa care sa se desfasoare Cum isi poate inchipui cineva ca acesti caini se hranesc cu vanat cand ciobanul este cel mai interesat sa-i hraneasca cel mai bine ca este singurul lui aparator in creierul muntilor Avem un dar de speriat de a ne da cu parerea un probleme care nu avem habar Sunt curios daca i-a intrebat cineva si pe ei daca se potrivesc aceste hotarari cu specificul vietii lor aspre iar vanatorii sau asociatiile de vanatori sa protesteze despre braconaj sau alte masacre care le fac strainii care vin ca la casa fara stapani si pe nimic distrug echilibrul din diferite zone (articole in presa din Delta Dunarii spre ex.)!!!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Naiv (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:24)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui traiang

      Tu inca nu realizezi ca suntem condusi de straini si oameni cu bani. Ei dicteaza legile. In romania 90% din parlamentari is niste scursuri ordinare care nu le pasa decat sa vina X sa le dea bani si ei sa voteze si daca inseamna sa-si vanda mama.

      Asta cu caini e un pretext pentru ceva conglomerat sa ii se faca loc pe piata. Mometan nu e profitabil sa concurezi cu ciobanii, dar daca ii limitezi inseamna ca trebuie sa apeleze la tehnologie, ceva ce putini or sa se adapteze. Si astfel conglomeratul X vine isi face ferma moderna si cu timpul acapareaza piata.
  • +3 (5 voturi)    
    Progresul Romaniei (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:43)

    Trojan.H [utilizator]

    Chiar acum aud la televizor un oier vorbind despre chestiunea in cauza. Se vede ca Romania a facut progrese in ultimul sfert de secol.
    P.S.
    Scuze, era vorba despre Gheorghe SAGHIAN, presedintele comisiei de agricultura din Senat.
  • +11 (11 voturi)    
    surpriza (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:44)

    gechi [utilizator]

    stiti ce mi se pare mie interesant? Ca mesajele ciobanilor sunt scrise corect din punct de vedere gramatical, lucru care nu se poate spune despre mesajele unor parlametari.
    Cu alte cuvinte, azi la parlament ciobanii au fost afara iar "ciobanii" inauntru.
  • -3 (15 voturi)    
    ciobanii sa o lase mai moale cu cainii (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:54)

    mike [anonim]

    cand treci pe langa o stana la 500m distanta te iau cainii la fugarit si te rup ! sa o lase mai usor cu atatia maidanezi , bine le face !
    • +1 (7 voturi)    
      N-am vazut pana acum ca un ciobanesc sa rupa (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:56)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui mike

      vre-o persoana asa cum s-a intamplat la Bucuresti ! Nimeni nu le poate ordona asa ceva pe pamantul si pe munca lor !!
      • -2 (4 voturi)    
        n-ai vazut (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:25)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui deval

        pt ca stai doar in Bucuresti. ciobanii nu stau pe pamantul lor, iar stanele lor sunt ridicate unde vor muschii lor, fara autorizatie, fara nimic. Nu conteaza ca e zona protejata, parc national etc.
  • -2 (8 voturi)    
    cainii (Marţi, 15 decembrie 2015, 13:59)

    Snow [anonim]

    In excursiile pe munte am fost atacat deseori de caini ciobanesti sub privirile amuzate ale ciobanilor. Sunt pentru controlul numarului acestor caini, mari si deosebit de agresivi !
    Ii inteleg si pe ciobani, mai ales pe cei care inca traiesc traditional (adica fara ATV-uri, smartphonuri, manele, termopane si plastic la stana). As fi de acord ca statul (Min Agr) sa-i compenseze pe loc pt oile/vitele ucise de lupi si ursi
    • -2 (2 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:14)

      BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui Snow

      Nu poate da minus decat un fanatic 4labute care considera ca un caine e mai presus de orice fiinta si / sau oameni pentru care mersu pe munte inseamna coborat in gara la Sinaia si vizitat Peles. Dar na, asa e cu libertatea de exprimare ...
  • +12 (12 voturi)    
    legea e cretina in totalitate (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:00)

    Francisc 1 [utilizator]

    iti permite sa vanezi pe pamantul meu fara sa ma intrebi .
  • -7 (13 voturi)    
    Colectiv (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:03)

    DSS [utilizator]

    Oameni buni, n-ati invatat nimic din tragedia de la Colectiv? Chiar trebuie sa moara oameni inainte sa se ia masuri?
    Oile sunt mai importante decat oamenii pt majoritatea, observ.
    La fel de usor se observa ca majoritatea sunteti sedentari, si vedeti muntele la televizor sau din masina
    • +3 (7 voturi)    
      las-o mai moale cu colectiv (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:36)

      ly kuy [anonim] i-a raspuns lui DSS

      n-are treaba colectivul cu treaba ciobanilor ... Colind muntii de 20 ani si am fost si in preajma stanelor din creierii muntilor, am fost inconjurat de o gramada de ori de cate 7-8 caini ciobanesti de la stanile puse in preajma traseelor, dar nu sunt de acord cu legea asta aberanta...stanele au nevoie de caini pt paza ... astia nu sunt maidanezi, sunt ciobanesti iar treaba lor e sa-si apere stana. In plus cainii astia sunt mai inteligenti ca multi de prin parlament. Dezastrul de la Colectiv e din vina patronilor si a celor angajati sa verifice daca totul e ok ...aici sunt interesati de protejarea vanatului...atat !!!
    • 0 (4 voturi)    
      Coletivule (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:36)

      _Lucian [anonim] i-a raspuns lui DSS

      Ce treaba are cu un incediu? Se intorc oamenii aia in mormant cand aud cum sunt folositi de toti prostii ca pretext pentru prostia lor.

      Sunteti o turma de naivi. Cati oameni mor din cauza cainilor de la stana? Ia zi frate sa vedem ca te dai mare aici.
  • +2 (8 voturi)    
    Numai cine a cutreierat (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:07)

    Martinezu [utilizator]

    Ma intreb oare citi din cei care au postat au umblat intr-adevar pe carari de munti.
    Pentru ca daca ar fi facut-o ar fi stiut ca nu este carare fara sa dai de caini ciobanesti. Vorbesc la modul general nu o luati mot a mot.
    Eu nu am fost muscat niciodata dar nu pot sa spun ca nu fie mi-a fost frica, fie chiar m-am intors sau am ocolit.
    Este adevarat ca la un moment dat , dupa ce apar cainii apar si ciobanii.
    Nu mai vorbiti la modul general despre caini. Sigur, nu sunt maidanezi, insa de cele mai multe ori sunt mai rai cu strainii decit maidanezii. Cu un maidanez te descurci dar nu te vei descurca cu o haita de caini ciobanesti la nevoie.
    • -2 (8 voturi)    
      pervertirea realitatii (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:49)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Martinezu

      Ca turist , tu intrii pe teritoriul lor, ei sint acolo de 1000 de ani. Tu esti intrusul acolo si deci tu esti cel care trebuie sa ii respecte pe ei.
      Daca te uiti un pic in trecut o sa iti dai seama ca te tragi din ciobani.
      Si da , oamenii sint mai importanti decit oile , dar oamenii maninca brinza...
      • +3 (3 voturi)    
        asa-i ... (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:24)

        AltTab1 [anonim] i-a raspuns lui sorin

        din pacate unii inca gandesc ca acum 1000 ani.
    • +3 (3 voturi)    
      Solutie verificata (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:00)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Am fost si eu pe munte, unde am întâlnit câinii de la stâna. Ia cu tine niste petarde (pocnitori) care se gasesc peste tot in preajma sarbatorilor de iarna!
      Solutia este garantata si verificata. Din vreo 12 câini care au venit spre noi, 10 au luat-o la fuga înapoi, iar ceilalti doi au ramas înmarmuriti de frica.
      Solutia este verificata si cu maidanezii de la oras.
      Succes!
    • +1 (1 vot)    
      eronat (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:29)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Cu o haita de maidanezi NU te descurci, dar atata vreme cat nu te apropii de stana cainii nu au treaba cu tine

      Am poza facuta in Fagaras cu ciobani si caini, iar oile sint in fundal. Lea-am zis la ciobani ca vreau poza mai aproape de turma si mi-au zis ca nu ne lasa cainii.
  • +15 (15 voturi)    
    In loc sa limiteza numarul.... (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:08)

    gigiN [utilizator]

    ..de caini de la stane,mai bine ar limita "alesii' numarul de boi din parlament.
    • +9 (9 voturi)    
      Ai dreptate.Au înțeles greșit. (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:52)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui gigiN

      Deci noi am votat reducerea numărului de parlamentari la 300 și ei au înțeles că vrem reducerea numărului de câini la stână.Este clar că am ales niște proști care nu văd care sunt problemele românilor.Să nu-i mai realegem și să le anulăm și legea care le crea niște favoruri.Hai că se poate!
  • +1 (5 voturi)    
    CIOLOs unde este? (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:14)

    Miky60 [utilizator]

    El este premier si fost comisar european pe agricultura. Nu ar trebui sa spuna ceva? Sau ministrul tehnocrat de la agricultura?
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru ciobani nu are nici o valoare ce spune (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:43)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      oricine ci numai anularea acestei prevederi impotriva firii !! Pot si trebuie sa fie anulate articolele astea azi !! AMBUSCATII din parlament au votat ca deobicei fara sa stie ce fac.Initiatorii au stiut ce fac !!
  • +8 (10 voturi)    
    cool, parlamentarii analfabeti sa fie dati (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:21)

    Bursuc [anonim]

    jos de ciobanii Romaniei :)
    Bucuresteni sa mancati branza de la veverite sau importata din china.
  • +2 (4 voturi)    
    inconstienta si interese (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:28)

    Vlad [anonim]

    Pe de o parte inconstienta si pe de alta interese.

    Oamenii nu pot pasuna oile daca sunt animale salbatice daca nu tin cativa caini ciobanesti cu ei.

    Evident ca daca nu ii lasi sa pasuneze, pentru ca practic asta inseamna, trebuie sa fie niste interese la mijloc, pentru a monopoliza cresterea oilor.
  • +2 (4 voturi)    
    Vreau lista cu initiatorii acestei aberatii !! (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:35)

    deval [utilizator]

    Ca vad cine fumeaza ce nu trebuie ! Daca astazi nu li se da satisfactie, de maine bucurestenii vor fi alaturi de ei !! AZI ! Sa ramana detinatorii de pensii speciale in Parlament sa corecteze si sa voteze AZI ! Sa vedem ci cine si de ce a pus in lege asa ceva !! As mai vrea sa stiu si unde sunt aparatorii consacrati ai cainilor ?! Cap de pod, tariceanu, al doilea om in stat spune dupa ce si-a votat pensia speciala ca ei intra in vacanta si sa rezolve guvernul cu o ordonanta de urgenta ce au basit ei pe creer !!
  • -1 (1 vot)    
    Eu zic... (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:43)

    Nosferatu [anonim]

    ...ca in loc de "caini ciobanesti" au vrut sa scrie "spp-isti" , in loc de "stana" "Parlament" si in loc de "oi" "parlamentari" ! Da' s-au grabit si le-a iesit cum a iesit.
  • -2 (2 voturi)    
    Numai 3000 de ciobani? (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:45)

    quietguy58 [utilizator]

    Numai 3000 de ciobani sint in Romania?

    Sint convins ca sint mult mai multi dupa cum se circula si cum se comporta lumea.
  • -1 (5 voturi)    
    manipulare (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:47)

    unneuron [anonim]

    Legea care stabileste numarul de caini este din 2006. Cam tarziu s-au trezit oierii ca sunt nedreptatiti, dupa 9 ani? ii deranjeaza ca noua lege inaspreste controlul.
  • +3 (5 voturi)    
    Concurenta neloiala (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:52)

    Florin C. [anonim]

    Clasa noastra politica nu poate face fata concurentei neloiale. Sunt mai multi caini la stane decat jigodii in parlament. Asa ca au dat o lege....
  • +2 (4 voturi)    
    Poate ca adevarul e undeva la mijloc (Marţi, 15 decembrie 2015, 14:56)

    Luchian [utilizator]

    Mai stie cineva filmuletul asta?
    https://www.youtube.com/watch?v=gp6pIV2WjRk
    Ar fi poate de folos sa incercam sa ne punem in locul biciclistului.

    Poate vor ajunge totusi la o intelegere in privinta numarului necesar de caini pentru a-si continua activitatea in conditii optime. E foarte posibil ca 3-4 sa fi fost prea putin.

    S-ar putea sa avem de a face cu o exagerare a problemei, cum se intampla deseori in mass media.

    Numai bine.
  • +5 (5 voturi)    
    defrisarea padurilor e marea problema a vanatului (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:02)

    Metusala [utilizator]

    apoi vanatorii, cam multi in ultima vreme, si mai apoi cainii care prind cate un vanat ranit de vanatori.
  • +1 (11 voturi)    
    NU au ce cauta (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:03)

    AltTab1 [anonim]

    1. Sa stea pe terenurile concesionate sau cumparate. Nu au ce cauta cu turmele pe creste in traseele turistise. La fel si pe rauri, sa nu le balaceasca in zonele de agrement si pescuit. Peste tot is numa cacareze de oaie si glod de copite.

    2. Cainii de paza se tin la stana. In rest sa foloseasca caini de intors.

    3. Am vazut cu ochii mei ciobani umbland in refugiu Vistea la rucsacii turistilor. Unul statea de 6 altul in refugiu, iar cand se apropia cineva asmuteau cainii.

    Daca e sa aleg intre a merge linistit in natura si a manca branza romaneasca ghici ce as alege. O fi buna, o fi proaspata, o fi cu aracet... prefer branza controlata de la supermarket.

    Oricum banii aia grei rezulta din oile vandute arabetilor. Impozite ceva se platesc?
    • +2 (4 voturi)    
      Ai dreptate... (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:00)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui AltTab1

      Pe acolo se declara platoul Bucegi intravilan, drumurile se asfalteaza si tot mitocanu urca sa-si traga vila in varf de munte. Ciobanii n-au ce cauta acolo. Jigodiile si imbecilii cuceres tara m cu metru. Nu mai trebuie sa vina refugiatii si musulmanii: ne-o distrugem singuri!
      DSS pare seful imbecililor consecventi in prostie.
    • -1 (1 vot)    
      punctul 1 este discutabil (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:57)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui AltTab1

      cacarezele si pamantul frecat in copite are rostul lui pe lume (surprinzator):
      http://goo.gl/SLi1A8
  • 0 (4 voturi)    
    mda.... oare cine are dreptate (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:12)

    bobo [anonim]

    http://www.mytex.ro/component/content/article/278-112/496333-turist-maghiar-muscat-de-caini-in-masivul-bucegi.html

    http://radiocluj.ro/2015/08/21/polonez-muscat-de-caine-in-muntii-rodnei/

    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/turist-englez-muscat-de-caini-pe-varful-omu-183407.html

    Intrebatii salvamontistii despre aceasta problema ...
    • 0 (0 voturi)    
      Excelent ! (Marţi, 15 decembrie 2015, 20:01)

      MilescuSpatarul [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      Dacă mușcă doar polonezi și englezi înseamnă că nu le plac străinii. Excelent. Nici mie. Sincer, tâmpenia asta cu turismul este o prostie. O grămadă de ”europeni” ne-au luat cu asalt munții și cheltuiesc bani doar pe apă plată, in rest poluează sonor Carpații cu limbile lor de rahat. Aștept hipsterii ”urâți și îndocrinați” să mă contrazică. Un cioban ”frumos și liber”, evident, român și creștin ”
  • -1 (1 vot)    
    io (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:18)

    andreiu [utilizator]

    e plin de ciobani bucurestiul
  • -2 (2 voturi)    
    din pacate.... (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:19)

    andreiu [utilizator]

    E plin pe aici de mancatori de branza neargumentata.
  • +1 (1 vot)    
    Incredibil (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:24)

    CCC [anonim]

    Am si eu 7 oi.
    Va rog sa nu radeti de mine... Asta e.
    Oile sunt la cioban tot timpul.

    Acuma ce fac cu ele?
    Le aduc in sufragerie din 6 decembrie pana in 24 aprilie?

    Legi facute de semi-analfabeti. Habar nu au de impactul legilor in viata reala.
    Penibil.
    Tara de rahat...
    • 0 (0 voturi)    
      aici ai dreptate (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:42)

      AltTab1 [anonim] i-a raspuns lui CCC

      nici eu nu pot sa tin albinele pe balcon la bloc.
  • +6 (6 voturi)    
    Mai cititi odata prevederile legii! (Marţi, 15 decembrie 2015, 15:40)

    ouyang [utilizator]

    Nu transformati discutia doar in numar de caini. Oamenii s-au deplasat pentru a semnala mai multe probleme. Prima e cea ca vor fi obligati sa se retraga in staul si sa hraneasca animalele cum pot pana pe 24 aprilie. Unii ciobani i-au si spus arest la domiciliu! E o problema grava. STATUL nu intelege cum functioneaza lucrurile inafara de tarlaua lui unde toti o freaca. Pastorii nu pot fi inchisi ca vor niste papitoi sa se plimbe pe terenurile lor si sa impuste dupa bunul plac ce gasesc pe-acolo. Ceea ce ne aduce punctul 2 ridicat de pastori. Cum isi permit “ciobanii”/vanatorii de la STAT sa vaneze pe terenuri private fara sa intrebe proprietarii daca au sau nu dreptul? Pe langa ca iti iau 60% din bani prin taxe si accize, pe langa impozite ce le cresc pe locuinte s-au trezit ca vor sa-ti si impuste ce gasesc pe pamantul tau? 600 de porci si ciobani in parlament. Luati-le gatul stimati pastori. Faceti bine ce faceti! Abia asa incepe lucrul bine facut.
  • 0 (4 voturi)    
    Ce probleme are Guvernul Romaniei (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:00)

    Locke Lamora [utilizator]

    Nr de caini la stana. Restul problemelor s-au rezolvat. Dupa asta cu cainii, Romania o sa fie cea mai tare.
    ps: bai DSS, mai lasa naibii macaneala.
  • +2 (4 voturi)    
    O mica anecdota (Marţi, 15 decembrie 2015, 16:17)

    bizzzarre [anonim]

    Chiar acum cateva zile am auzit la televizor urmatoarea declaratie de la un cioban: "Domnii de la Parlament nici nu stiu ce e aia o oaie si cu ce se mananca".

    Culmea, are mare dreptate acest om simplu care ne furnizeaza, direct sau indirect, produse necesare vietii.

    Asa ca, oameni buni, mie nu imi spune nimeni de cate scaune am nevoie sau de cate foi de excel ca sa imi fac treaba. De ce i-ar spune altcineva lui de cati caini are nevoie?
  • 0 (0 voturi)    
    popor de maniaci (Marţi, 15 decembrie 2015, 21:43)

    reg [anonim]

    sa va fie invatatura de minte ...voi i-ati votat fratilor,voi ciobanii si taranii care ati facut gura mare cind vi s-a dat galeata rosie ....acu luati de muriti bine in tara lucrului bine facut!!...approo stati sa vedeti ce impozite o sa aveti de la 1 ianuarie(sic pe asta inca n-o stiti)
  • 0 (0 voturi)    
    Noi Tarani din Jitoni Am Primit Raspuns (Duminică, 14 februarie 2016, 23:36)

    Scott S [anonim]

    Dragi mei Cibani,si cititori, Eu sunt din Satul Jitoni Jud Hunedoara care Sat a fost incorporate pe ascuns in Parcul Natural Gradistea de Munte_Cioclovina,,,Noi am aflat de aceasta colectivizare secreta in Noembrie 2015 cand Ursi au navalit in curtea consateanului Nostru Ion A la care ia mancat Ursi Oile si ia rupt si starpit si defastat tot Ocolu casei,,Noi am facut adrese la Onoratul Guvern al Romaniei si la Onoratul Presedinte al Romaniei,,Sincer va spun ca e pentru Prima oara(data)cand noi Tarani si gineri Taranilor intelegem ca Guvernu e pentru cetateni alaturi de Presedinte,Acest fapt este de mare importanta pentru noi Tarani si Gineri Taranilor din Satul Jitoni din Judetul Hunedoara,si Anume;In recent noi toti cei 15 sateni care am scris la Guvern am primit raspunsuri de la toate Institutiile Statului Romaniei din care deduce ca Hartile Parcului Natural Gradiste sunt ne legale si ne aprobate si ca nu sa tinut cont de parerile Primariilor afectate si nu sa facut studi la fata locurilor locuite in a nu se ajunge la asemenea situati,,,Privitori la Ursi e pentru prima data si pentru noi si Primaria Noastra la care aflam cu toti ca este o lege data dar care nu a ajuns la Sate si Primari prin care lege cetateni care au suferit distrugeri de catre animalele Statului din Paduri ori Parcul Natural Gradistea de Munte aceste personae victim SE POT ADRESA CU O CERERE IN SCRIS LA PRIMARIE IN TIMP DE 24 DE ORE DE LA ATAC ORI DISTRUGERI SI VOR FI DESPAGUBITI ,IAR IN CAZ DE URSI LUPI RASI ETC SE VA EMITE CATRE VANATORI AUTORIZATI DE RECOLTARE(IMPUSCAREA) ANIMALELOR CE CREIAZA PAGUBE,,, Deci legi sunt, Statul e pentru oameni dar din vina ca intre sate si Presedinte Romaniei cu Guvernul nu exzista alte autoritati Votate de Tarani din Romania asa ca comunicarile,drepturile si legile se frang ori se pierd pe drum pana ajung in Sate la Tarani,Si din aceste situati Tarani Nu cunosc nimic din Drepturi,Comunicari si legi ce ai sustin in a Trai la Tara in Traditiile,Folclorul,Obiceiu


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi