Catalin Predoiu: Resping orice incercare de atragere a MAE in jocuri postelectorale

de Anne Marie Blajan HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2009, 12:52 Actualitate | Politic

Ministrul interimar de Externe, Catalin Predoiu, a apreciat marti ca procesul electoral din strainatate s-a desfasurat in acord cu legea, corect si transparent: "Nu au existat fraude si reclamatii sau contestatii din partea partidelor politice sau membrilor partidelor aflate in birourile electorale in legatura cu orice fel de nereguli; resping orice incercare de atragere a MAE in jocuri postelectorale", a spus Predoiu.

Ministrul a spus ca legea a fost pusa in aplicare cu profesionalism iar cele doua tururi de scrutin au presupus o mobilizare logistica si umana atat in centrala cat si in  misiunile diplomatice din strainatate.

"Participarea la vot a peste 140.000 de cetateni a confirmat justetea MAE de a suplimenta numarul sectiilor de vot din strainatate", a spus ministrul.

El a adaugat ca "lectiile invatate dupa primul tur au fost insusite, iar conditiile de vot au fost imbunatatite".

In acest sens MAE a trimis 31 de angajati din centrala in misiunile diplomatice in strainatate, din care 19 au fost presedinti de sectii iar 12 au completat birourile sectiilor de vot.

Concomitent, la Bucuresti a existat un secretariat permanent de cate 20 de persoane, iar alti 35 de angajati au lucrat in centrala in ture.

"Cred ca impreuna am incheiat cu bine aceasta sarcina", a conchis ministrul interimar de Externe.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3203 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    relax.. (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:56)

    cititor [anonim]

    F calumea raspuns.

    Ehh.. se zbate PSD-ul pe uscat si arunca cu mocirla in cine prinde..

    nu poate sa accepte infrangerea.. insa iata.. ati pierdut!
    • +3 (3 voturi)    
      prea tarziu (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:23)

      bilutz [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      au pierdut ... nu mai pot face nimic ... cu cat isi dau seama mai repede cu atat e mai bine ptr toti.
      cel mai tare ma distreaza cei dl. gadea si badea .... inca se tin tari si mari ... o sa ii astepte o periada grea :D.
      Deja UDMR si PNL tind spre o alianta ci PD-L-ul. au cam luat-o in freza pesedistii... o sa ramana cu vadim si becali .....
      dupa ce o sa se puna in aplicare rezultatul referendumul o sa fie si mai bine ... mai putine care sa faca gargara... si vadim, becali si posibil si udmr-ul o sa se steara din viata politica roamana ... era timpul ...
  • -10 (12 voturi)    
    da bine... (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:59)

    liviu_ [utilizator]

    declaratiile de genul asta , adica "nu am furat" "nu am omorat" etc etc etc sunt (si nu numai in situatia asta) nule...
    motivul e simplu:
    - ai furat (sa zicem) nu sa fi tampit sa recunosti...
    - nu ai furat iar nu o sa recunosti...
    deci oricare ar fi fapta, declaratia este aceeasi.
    • +4 (4 voturi)    
      Gandirea de activist PSD.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:15)

      asd [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      acuzatul trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia!!!

      Daca castiga PSD+PC(R) alegerile se trecea deja la infierarea dusmanilor de clasa
    • +2 (2 voturi)    
      ca la fotbal (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:26)

      relativ neutru [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Dam vina pe arbitraj acum?
      PSD avea 3-0 in minutul 89, pana in minutul 92 au curs autogolurile (Timisoara, Vantu, dezbaterea etc.).
      N-au pierdut pentru ca au fost furati ci pentru ca au jucat prost. Si au mizat pe un atacant prost.
  • -11 (11 voturi)    
    MAE (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:00)

    claudiu [anonim]

    Am uitat! e ministru liberalo-socialo-democrat manjit cu codurile noi! Parca 1 milion de coco a produs asa-i ?
  • +17 (19 voturi)    
    Protest (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:00)

    JOAO [anonim]

    Buna, sunt Ioan si va scriu din PORTUGALIA, consternat fiind de cea ce se intampla in Romania. De acea daca se poate prin mijloace legale sa se trimita o scrisoare deschisa liderilor partidelor PSD si PNL care au adus cuvinte ofensatoare la adresa romanilor din diaspora pentru rezultatul votului din 06.12.2009. S-a mers pana acolo ca un reprezentant din PSD sa spuna ca ca nu cunoastem realitatile din Romania si ca ar trebui ca in viitor votul nostru sa nu fie luat in considerare. Am scris acest e-mail de protest in speranta ca ve-ti contacta si alte asociatii ale romanlior pentru a ne uni si a ne apara dreptul dat de constitutie
    Va multumesc mult
    • -12 (12 voturi)    
      re (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:08)

      claudiu [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Intr-adevar ati fost partasi la un furt! din nestiinta din prostie.... l-ati dat sansa unui vampir energetic sa triumfe.
      • +4 (4 voturi)    
        gandeste ce spui inainte de a ataca oamenii (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:33)

        cititor [anonim] i-a raspuns lui claudiu

        Da.. e adevarat.. Basescu cu ai lui nu sunt perfecti si se fura si in PDL. Nu zic nu.

        Insa dupa cum ai zis.. am "dat sansa unui vampir energetic sa triumfe" in timp ce am stopat alti zeci de "vampiri" din PSD sa suga din tara asta tot ceea ce a mai ramas bun!!

        Iar tu, fan PSD ai fost partas la un furt de proportii de care nu ti le poti imagina.. incomparabil cu furtul PDL. Iar noi am reusit sa te impiedicam.. preferand un furt mai mic
      • +6 (6 voturi)    
        Neinformati ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:35)

        ilie neinformatul [anonim] i-a raspuns lui claudiu

        Noi cei din strainatate suntem buni doar cand trimitem bani acasa? Suntem foarte bine informati, majoritatea avem digitv, dar din pacate pentru voi noi traim in democratii adevarate si stim sa vedem cand cineva (sov + felix) manipuleaza prin intermediul televiziunilor.
    • -14 (14 voturi)    
      pt Joao (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:10)

      aaaaaaa [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Joao,
      In momentul in care vei sta in Romania, atunci sa iti permiti sa faci judecati de valoare. Sunt foarte curioasa cand ai plecat tu din Romania si ce munca prestezi tu in Spania. Dar de ce nu te intorci? Sa stii ca aici au inceput sa umble pe strada cainii cu colaci in coada. Se va gasi si pentru tine unul.
      • +3 (5 voturi)    
        Esti nedrept (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:32)

        joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui aaaaaaa

        Dragul meu din moment ce trimit o cantitate insemnata de bani si din moment ce vin in Romania de 4 ori pe/an sa studiez ,student fiind in ambele tari SIGUR CA MA PREOCUPA SOARTA ROMANIEI. Pana ce nu vei invata sa lupti in viata ca sa ai cea ce doresti nu vei cunoste unul din principiile fundamentale ale libertatii (liber arbitru). Reflecteaza la urmatoarea fraza"Daca voi nu ma vreti, eu va vreau"
      • +4 (4 voturi)    
        draga aaaaa si clujeanul de mai jos ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:33)

        bilutz [utilizator] i-a raspuns lui aaaaaaa

        conform constitutie orice om cu cetatenie romana are dreptul la vot. Votul lui e la fel de valoros ca oricare altul. Nu mai e ca acum 20 de ani ... pe vremea aia daca o persoana pleca din tara era considerata "tradator de patrie" .... aveti aceleasi nostalgii ca si pesedistii...nostalgii comuniste ...
        Clujene!!! poti sa faci tu tot ce vrei ... asa e in orice democratie in zilele noastre ... dar daca vrei neaparat sa-ti pierzi timpul, fa tu tot posibilul ....
      • +5 (5 voturi)    
        deja ma enervati cu tampeniile astea (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:40)

        cititor [anonim] i-a raspuns lui aaaaaaa

        Sunt programator, plecat in Bruxelles pentru un proiect pentru 2 ani.. pentru a vedea o tara noua.. o cultura noua. Nu neaparat pentru diferenta de salar care in IT nu e mare deloc in comparatie cu romania. Am plecat din tara de 1 an.

        Si da, ma irita faptul ca un magar de la PSD face astfel de afirmatii despre diaspora. Nu toti cei pleati inafara sunt tigani sau hoti!

        Unii au un loc de munca bun. Altii au plecat la un loc de munca precar preferand asta ca o alternativa a somajului.

        Nu fiti prosti! Celor din diaspora le pasa de ceea ce se intampla in tara pentru ca e tara noastra si e locul in care ne intoarcem! Locul unde poate o data o sa ne creasca copii!

        Iar tu.. mai marele care adaugi astfel de comentarii.. ce pozitie ai de iti permiti sa vorbesti asa la adresa noastra? Ce job ai??
    • -15 (15 voturi)    
      question (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:12)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      de ce votezi daca nu locuiesti aicii? nu sunt de acord ca TU sa-mi stabilesti mie conducerea, clar? voi face tot posibilul ca, in viitor, nonrezidentii sa nu mai aiba drept de vot; stai aici si inghiti porcariile conducerii, votezi; stai la caldurica, departe, voteaza acolo, nu peste capul meu, praleo! sa-ti fie rusine.
      • +5 (5 voturi)    
        Aveau dreptate.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:32)

        ppppppppppp [anonim] i-a raspuns lui clujean

        Dupa comentariu ai votat cu Geoana... Si aveau dreptate cei care sustineau ca votand Geoana ne intoarcem in 1990....
        Numai atunci era lozinca "nu a fost aici sa manance salam cu soia".... Acum s-a schimbat... nu este aici sa-l suporte pe Base...
        Vai de gandirea voastra... Bugetari, probabil.... dar ar trenui sa fiti un pic mai calmi, luati salariul din banii trimisi acasa de "portughezi", "spanioli", "italieni", etc....
      • +2 (2 voturi)    
        Muhahahahahaaaa (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:36)

        ioana [anonim] i-a raspuns lui clujean

        Dragi tovarasi, propun ca Directia Generala a Securitatii Poporului sa-si faca datoria! Incepand de azi, orice contact cu rudele din afara granitelor Romaniei va fi aspru pedepsit. In plus,nimeni nu mai are dreptul sa paraseasca patria sau sa urmareasca posturi tv, sa citeasca ziare, sa asculte posturi de radio, in afara celor acreditate de atotputernicii PSD&Co. Recunoastem ca singur si peste toate suveran pe unicul si preaadoratul de poporl PSD! ...hai ca esti simpatic clujean (sper ca nu esti din cluj, ca ne faci de ras)
        Ne veti lua drepul la vot daca Romania va deveni comunista, altfel, mac! Pana una alta, tine minte: Democratie = dreptul de a te exprima prin vot. Tu stiai ca cetatenii nemti, si multi altii din tari democratice, pot vota chiar inainte de ziua oficiala a alegerilor, trimitandu-si optiunea prin posta si chiar din afara granitelor Germaniei???
        Hai numai bine si ia-ti pastilutele la timp :)
        • 0 (0 voturi)    
          Tov psd si nu numai (Marţi, 8 decembrie 2009, 16:13)

          Dan Florin [anonim] i-a raspuns lui ioana

          Excelent raspuns - nu am crezut ca dupa 20 de ani vor mai fi oameni care sa interzica votul unor romani plecati din tara ,dar grav este faptul ca aceste idei vin din partea unor tineri indoctrinati de iliescu si clica lor . Am si eu doi copii stabiliti in Slovacia si au votat cu Basescu in deplina cunostinta de cauza si sunt mult mai bine informati decat comunistii din psd sau alte partide
    • +11 (11 voturi)    
      joao, absolut de acord (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:14)

      caius ursu [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      sint siguri ca scrisoarea ar fi semnata de foarte multa lume si in tara, mi se pare foarte oportun, din punct de vedere logistic sugerez sa iei legatura cu organizatiile existente in diaspora, daca nu exista vor trebui infiintate; privind in fata, toti cetatenii din disapora trebuie sa aiba acces la vot (eg prin corespondenta), cred ca este cel mai potrivit moement ca diaspora sa se exprime din punct de vedere politic la nivelul celor 3-4 milioane in cauza; mult succes
      • +4 (4 voturi)    
        olanda (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:34)

        faurar [anonim] i-a raspuns lui caius ursu

        Sint de acord cu Ioan. Trebuie sa facem ceva pe aceasta tema. Locuiesc in Olanda dar am legatura cu romani din mai multe tari si toata lumea e revoltata de acuzatiile PSD ca am umblat sute de kilometri sa votam la nu stiu cite sectii
    • +4 (4 voturi)    
      Multumiri DIASPOREI ! (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:21)

      eu [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Trebuie sa MULTUMIM DIASPOREI CA NE-A SCAPAT DE geoana si umbra lui (iliescu) ! Am auzit si eu declaratia TOTAL AIUREA despre cum ca romanii de afara sa nu mai aibe drept de vot ! O IDEE TAMPITA RAU DE TOT - altfel nici nu ai cum s-o cataloghezi !
    • +2 (2 voturi)    
      realitatile (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:23)

      cat [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Ioan, cred ca prin 'realitatile din Romania' se referea la Realitatea TV si Antena 3 :D
      Nici nu vrem sa le cunoastem atunci
    • +3 (3 voturi)    
      impartasim aceste ganduri (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:24)

      om [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Suntem siderati si la bruxelles de cuvintele ofensatoare aduse la adresa diasporei de catre Victor Ciutacu - realizator Antena 3:

      "Dacă mai aud pe cineva cu grija noastră faţă de soarta românilor de la Chişinău, îl scuip între ochi! E valabil şi pentru cei care propăvăduiesc necesitatea democratică de a da unora care tăiesc în afara graniţelor dreptul de a decide soarta celor care trăiesc înlăuntrul aceloraşi graniţe"

      Nu stiu care sunt mijloacele legale, insa am dori ca persoanele responsabile de asemenea afirmatii pe posturile de televiziune sa fie trase la raspundere.

      CNA-ul cumva e cel care trebuie notificat in legatura cu aceasta problema? Stie cineva demersul?
    • -3 (5 voturi)    
      sunteti tampiti (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:47)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui JOAO

      Ideea ramane, una singura. Romanilor din afara tarii le-ar trebui interzis dreptul la vot. Pentru ca HABAR nu aveti de problemele tarii. Si imi intaresc argumentul prin faptul ca nu stii sa scrii corect romaneste "ve-ti" care e de fapt "veti" daramite sa stii tu ca o blonda fufa numita Elena Udrea e ministra la 3 ministere. Si Vasile Blaga, un sofer fara scoala ministru si el pe 3 ministere. Si faptul ca Basescu si-a crescut nr de consilieri la 37. Platiti si tratati la rang de ministrii.
      • +3 (3 voturi)    
        daaaa DESTEPTULE (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:56)

        cititor [anonim] i-a raspuns lui razvan

        Eu sunt unul dintre tampitii care a fost selectat pentru un job calumea inafara tarii dintre o gramada de alti "tampiti".

        Insa esti prea ingust la minte in desteptaciunea ta ca sa vezi ca oamenii din afara tarii gandesc! Acei oamenii poate pleaca pe perioade scurte inafara tarii stand mai mult in tara pentru ca asa le e natura locului de munca (cazul meu).

        Si de aceea nu pot sa votez? Pentru ca nu sunt in tara?

        Ahh.. poate am facut si eu ceva greseli gramaticale. Poate tie la asta ti se limiteaza notiunea de a fi destept/tampit. Insa SPER ca sunt destul de multi altii in romania care isi folosesc creierul intr-o masura mai mare decat tine
        • -1 (1 vot)    
          esti ingust la minte (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:08)

          razvan [anonim] i-a raspuns lui cititor

          Eu sunt absolut impotriva PSD si daca imi spunea cineva acum 3 saptamani ca ma duc si votez cu geoana ii radeam in fata. Dar m-am vazut fortat sa ALEG RAUL MAI MIC. Pentru ca din nefericire despre asta e vorba in romania. Care e mai putin rau decat celalalt. In loc sa fie vorba despre care e mai bun decat celalalt.

          Si eu nu sunt egoist, mie imi merge foarte bine. Lucrez la privat si am salariul foarte mare. Nu de asta ma plang. Ma plang de profesori/medici/alti bugetari care muncesc cu adevarat si sunt trimisi in concedii fara plata fortate. Pentru ca tampitul asta voteaza cresteri salariale de 50% in plina criza stiind ca NU ARE DE UNDE SA PLATEASCA.
      • +1 (1 vot)    
        esti simpatic... (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:17)

        Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui razvan

        ar fi trebui sa scrii "ministri" nu "ministrii" desteptule...
  • +5 (5 voturi)    
    au acceptat deja (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:05)

    alin19 [utilizator]

    la mine in oras siau strans jucariile(posterele) si au plecat acasa
  • +9 (9 voturi)    
    unii uita (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:09)

    Mirela [anonim]

    Din nefericire pt natia asta... multi din cei ce asculta balariile psd-iste privind frauda in strainatate.... uita ca votantii sunt romani... si au fost nevoiti sa plece din Ro inainte de 89... in timpul dominatiei psd-iste si mai ales asa zisii "capsunari" care au plecat in masa in perioada guvernarii Nastase...
    de ce au plecat ... pentru ca totul era politizat si daca in timpul guvernarii Nastase incercai sa dezaprobi modelul fiscal... modelul justitiei sau modelul de guvernare... aveai toate sansele sa fi retinut...

    icei ce reprezinta diaspora... sunt mult mai bine informati decat noi cei ce ascultam balariei mediei scrise au audio-vizuale... gandesc rational... stiu ce sa puna in balanta... ceea ce noi habar nu avem... votam emotional si votam pt kg-mul de faina... rusine natiune...
    Ceea ce psd-ul nu intelege la un simplu calcul... cum de Geoana a obtinut un procent atat de mare la aceste alegeri prezidentiale... stiind ca din pnl-nu putea obtine mai mult de 5% din udmr la fel...ilogic scorul...
    raman votantii prm... care nu au mai mult de 5% ... au avut pierderi din electoratul psd... deci e clar ca cei ce blameaza azi alegerile sunt cei ce au fraudat... si e lucru bine stiut ... masinatiunea stalinist-o=psd-ista e imorala... pacat ca unii inca mai cred ca acest partid se reformeaza si ca ar bate vant de democratie...
    in psd sunt ordine care nu se discuta doar se executa...

    Rusine psd-isti ca ati blamat diaspora... aducand acuze nefondate si pentru ca nu ati avut macar curiozitatea de a vedea ce s-a intamplat in tgurul 1 si la celelalte scrutine... diaspora nu voteaza psd-ul...
  • -6 (6 voturi)    
    FRAUDA! (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:09)

    Muntean Ilie [utilizator]

    Seara dormim cu Geoana presedinte si dimineata ne trezim cu Basescu presedinte.......Diferenta dintre cei doi era de 2%.........Marja de eroare a sondajelor este de sub 1 %............deci: F R A U D A
    • +3 (3 voturi)    
      da ilie! (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:35)

      bilutz [utilizator] i-a raspuns lui Muntean Ilie

      Conform logicii tale, concluzia e incontestabila. Fuga la curtea constitutionala ca cu argumentele astea sigur te baga cineva-n seama ....
      • +1 (1 vot)    
        ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:31)

        Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui bilutz

        dupa logica ta nici nu ar mai trebui numarate voturile.. daca avem sondaje....
      • 0 (0 voturi)    
        scuze.. (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:40)

        Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui bilutz

        ..era pentru ilie.
    • +2 (2 voturi)    
      Vezi ca spui prostii .... (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:49)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Muntean Ilie

      Marja de eroare a sondajelor INSOMAR, CURS, CSOP, si CCSR era intre 1.5 si 2%.

      "Eroarea pentru estimarea structurii socio-demografice a alegătorilor şi a rezultatelor este de 2,0% la un nivel de încredere de 95%."

      http://insomar.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=88&Itemid=122&lang=ro

      Nu mai manipula ca nu ne-am inventat nici noi ieri ....
  • +5 (5 voturi)    
    Un om de clasa (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:13)

    oilman [anonim]

    Catalin - Congratulations ! Hope you stay in the new Government. Romania needs big time quality leaders. Thanks.
  • -3 (3 voturi)    
    DIASPORA ROMANA DIN ITALIA (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:16)

    ing.Die Nicolae Alexandru [anonim]

    LISTA CIVICA "DIASPORA ROMANA"
    La Padova aceeasi anomalie de fond :"arbitru" si "jucator" , d-l Ilinca Dumitru ( perasedintele PDL Padova si consilierul senatoruliu PDL Viorel Badea ) prezent in comisia electorala !
    "S-a votat sentimental. Speram sa se voteze rational ". Consecintele ,pe fondul haosului din tara , din pacate nu vor antarzia sa-si faca simtite efectul .
    Ramanem consegventi VOTULUI ALB vizavii de IDIFERENTA JIGNITOARE a "Bucurestiului" fata de problemele din diaspora .
    Sa auzim si de bine .
    De la Padova
    ing. Die Nicolae Alexandru - Coordonator Lista civica "Diaspora romana"
  • +6 (6 voturi)    
    in sfarsit! (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:18)

    ionel2010 [utilizator]

    trebuie sa termine astia cu fraudarea! este penibil. dar acum vorbeste vanghelie care ne spune ca Basescu nu mai este presedinte! oare pe asta nu-l aresteaza nimeni? cat este de debil!
  • +2 (2 voturi)    
    Caracatita comunista moare ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:22)

    Dan Florin [anonim]

    Rusine aliantei psd-pnl-udmr , rusine acestor pseudopoliticieni care isi bat joc de interesele cetatenilor ,lasand tara fara guvern mai bine de doua luni ,fara buget ,fara ministru de interne ,numai pentru ca un om a deranjat interesele lor mafiote . Am doi copii plecati din tara - in Slovacia ,fara gand de a mai veni in tara - dar cunosc foarte bine situatia din Romania si au votat in deplina cunostinta a situatiei ,dar sunt revoltati de declaratiile facute de psd si pnl privind diaspora . Cat timp vor mai rabda romanii politicieni de teapa unui vanghelie ,ghise, antonescu ,gioana , hrebenciuc sau un psd in totalitate ?
  • +2 (2 voturi)    
    sa fim seriosi (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:35)

    SIlviku [utilizator]

    Romania are nevoie de Guvern!
    Alianta anti trebuie sa accepte infrangerea si sa isi schimbe strategia macar acum pe ultima suta de metri.
    Orice intrarziere in instalarea unui guvern cu drepturi depline care sa lupte impotriva crizei, inseamna alte costuri enorme pe care tot noi, electoratul, il platim.
    Acesti politicieni fara scrupule se bazeaza pe dezbinarea Romaniei si santajarea electoratului.
    Daca vor atrage Romania in alegeri anticipate sper sa fie rasplatiti cum merita, cu vot de blam.
  • +4 (4 voturi)    
    Hai sa analizam la rece. (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:36)

    anonim [anonim]

    1.Se pare ca romanii din diaspora au fost buni ani in sir cand au trimis 7 miliarde de euro anual si au tinut in echilibru balanta comerciala a tarii.Cand voteaza romanii din strainatate ,atunci nu mai sunt buni.
    2.Numaratoarea paralela a PDL a fost facuta "from the scratch" adica "chiar de la sursa",adica de la sectia de votare locala.
    deci degeaba discutam de transport pentru ca
    la supraveghere au fost 5 coalizati contra 1 PDL:-ist.
    3.Ce au facut Basescu si Boc asa de rau?
    Eu am 7,500,000 salariu cu tot cu bonuri de masa. Si am 2 facultati.sotia castiga la fel si avem 2 copii.Altul cumuleaza pensie de 300 de milioane cu salariu de 400 de milioane.
    Asta e echitate? Salariatiii de la metrou au 26 milioane salariu net dar fac greva ,ca e prea putin.Ia sa-si dea demisia si sa vina in mediul privat,daca sunt asa de valorosi.
    Vantu a furat 350,000 de romani si Geoana se intelege cu el inainte de alegeri,la resedinta lui.Oare asta incurajam noi in Romania,hotia?
    De ce sa dau eu din salariul meu mai mult pentru parlamentari decat pentru copiii mei?
    Sigur ca am votat cu Basescu.Gioana a votat impotriva in Parlament la reducerea parlamentarilor.daca initia el proiectul,eu il votam pe el.
  • 0 (0 voturi)    
    voturi din afara (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:59)

    Connaisseur [anonim]

    Sunt perfect de acord cu dl.Predoiu,MAE este inocent in aceasta speta.Numai ca Domnia Sa stie ce spune,pacat ca nu a facut trimitere la institutia care se ocupa cu corespondenta si cu protectia informationala a MAE.
  • +1 (1 vot)    
    Comunistii nu vor sa moara (Marţi, 8 decembrie 2009, 15:50)

    Dan Florin [anonim]

    Pe posturile tv continua mizeria propagata de comunistii din psd - banicioiu ,pnl - dobre etc prin care diaspora este blamata ,nu sunt informati ,s-a practicat turism electoral , sunt iresponsabili etc . Este inadmisibl ca acesti politicieni sa-si bata joc de o tara intreaga ,dar ce este mai grav ca aceasta propaganda este facuta de oameni tineri - RUSINE .


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri