Oana Badea, secretar de stat la Educatie: Trebuie pus capat fabricilor de diplome

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 12 iulie 2009, 19:29 Actualitate | Esenţial

Un secretar de stat in Ministerul Educatiei a declarat ca trebuie pus capat fabricilor de diplome, iar sistemul universitar va fi nevoit "sa isi produca anticorpii", informeaza Mediafax. Declaratia Oanei Badea a fost facuta la cateva zile dupa ce Ministerul Educatiei a eliminat "Spiru Haret" din lista institutiilor de invatamant acreditate, iar universitatea "Petre Andrei" a fost acuzata de nerespectarea mai multor prevederi legale privind fuziunea cu o alta institutie si existenta a doua rectorate si doua senate.

"Orice om simplu constata ca in unele locuri sunt fabrici de facut diplome. Avem diplome fara competente in spate, o hartie simpla, dar care are antetul Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Aici este problema pana la urma. Eu nu vad nimic rau ca o universitate care nu are de-a face cu competente in spatele diplomei sa isi puna Universitate SRL la intrare. Cel care vrea sa obtina acea diploma in acele conditii, sa o obtina, nu inchidem aceasta cale, dar nu vreau sa scrie MECI pe o diploma care nu inseamna nimic", a spus Badea.

Secretarul de stat de la Ministerul Educatiei a afirmat ca sistemul universitar trebuie "sa isi produca anticorpii", mentionand cazul universitatilor cu vechi traditii. Ea a spus ca s-a ajuns, de exemplu, in situatia in care o diploma data de Universitatea "Babes Bolyai" are scris in antet Ministerul Educatiei Cercetarii si Inovarii, la fel ca "o universitate care are centru si la Cocarlati".

"Trebuie pus lacat fabricilor de diplome", a spsu Badea, adaugand ca i se par prea multe cele aproximativ 60.000 de diplome cerute de "Spiru Haret" in acest an.

Oana Badea a vorbit despre "anomaliile" care trebuie eliminate din sistemul universitar.  

"Ministerul Educatiei Cercetarii si Inovarii o sa fie mereu aratat cu degetul ca absolventii de liceu, de facultati, de masterat nu au competente in spate. De ce? Iata, e o masura prin care MECI arata fermitate fata de ceva despre care toata lumea vorbeste. Ar fi culmea acum, dupa ce am avut in spatiul public dezbateri nenumarate pe aceasta tema legat de Iasi, «Petru Andrei », legat de «Spiru Haret», atat de multe au fost spuse, iar noi sa stam sa nu avem nicio reactie sau cei care au datoria sa aiba o optiune, sa ia o decizie, sa nu o faca. Eu salut gestul doamnei ministru din acest punct de vedere", a afirma Badea.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

9331 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    Bravo. Ti-a luat mult? (Duminică, 12 iulie 2009, 20:00)

    ac [anonim]

    Sanatate,
    • +5 (7 voturi)    
      Eu cunosc 10 insi care au luat bacu pe spaga (Duminică, 12 iulie 2009, 20:33)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui ac

      Eu cunosc 10 insi care au luat bacu pe spaga. Invatamantul romanesc e la pamant.
      • 0 (0 voturi)    
        ca minti (Luni, 13 iulie 2009, 7:21)

        pe cuvantul tau [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        de ce nu 20?de unde le scoti frate cu zecile?
  • +2 (10 voturi)    
    De acord cu declaratia dv dna Oana Badea! (Duminică, 12 iulie 2009, 20:00)

    Mihaela R [anonim]

    Iata ca sunt si oameni care au mintea limpede in guvern ! Spre binele tarii.
    • +3 (5 voturi)    
      n-as zice (Duminică, 12 iulie 2009, 20:58)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Mihaela R

      am uitat in ce an suntem?
      e usor sa zici lucrurilor pe nume in asa an. toti o fac. defapt, e cam nasol ca toti o fac inainte de prezidentiale ca si cum ar fi ei mai destepti ca ceilalti. adevarul e ca toti sunt niste mincinosi si ar vinde si pe mama lor pentru putere. de ce nu ne-am desteptat acum 4-5 ani cand invatamantul deja beat se ducea de rapa in ultimul hal? ah, nu ne pasa pentru ca deja "eram" sus? ce usor e sa faci pe prostul. e mult mai greu sa faci efectiv ceva. am terminat anul asta facultatea si mie rusine sa ma numesc inginer, desi imi caut de lucru si sunt somer de lux, cu diploma. o fi si criza, dar nici eu nu m-as angaja stiind ce scoala am facut [si am facut totusi Politehnica Timisoara].
      asa ca, pentru mine, astea-s doar vorbe goale, de campanie electorala. nimeni nu-si da cu capul de pereti pentru voi, tinerii din Romania, "viitorul" acestei tari. stati linistiti, nu va faceti sperante. sunteti singuri impotriva coruptiei si in continuare.
      • -1 (1 vot)    
        Raspuns (Luni, 13 iulie 2009, 10:14)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Imi pare rau sa te anunt dar Politehnica din Timisoara (subliniez "din" avand in vedere ca nu vorbim despre echipa de fotbal) nu este chiar cea mai tare facultate din tara.
    • -1 (7 voturi)    
      Nu e cea mai in masura sa vorbeasca (Duminică, 12 iulie 2009, 23:33)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Mihaela R

      O fosta invatatoare care a ajuns cu chiu cu vai economista, apoi, cu spijin politic inspector scolar general adjunct la Alba si secretar de stat in Min. Educatiei a gasit motiv sa vorbeasca. Nu avea nimic de spus dar nu conteaza, i-a aparut si ei numele pe un site citit de multa lume. Dupa ce toate televiziunile si marile ziare au dezbatut acest subiect, hop si tarancuta noastra ne arata cum iti poti face intrarea in lume, asa, vorbind despre ce s-a tot vorbit.
      • -1 (5 voturi)    
        Da (Luni, 13 iulie 2009, 0:25)

        Mihaela R [anonim] i-a raspuns lui alina

        Asa este Am vazut si eu. Cam subtire CV.
        • +1 (1 vot)    
          si ce daca (Luni, 13 iulie 2009, 14:37)

          trew [anonim] i-a raspuns lui Mihaela R

          Poate sa vina de unde vrei tu si sa n'aiba nici o clasa, ceea ce spune este ADEVARAT!!! Mai bine ai comenta ce s-a spus in articol nu cine a spus-o.
          • 0 (0 voturi)    
            Totusi e corect ce am spus (Luni, 13 iulie 2009, 19:43)

            Mihaela R [anonim] i-a raspuns lui trew

            Este corect ce a spus. Spiru Haret pe locul 1 in lume ca numar de studenti dr ca performanta (valoare)suntem undeva dupa pozitia 500 ! e grav. Trebuie sa fim de acord cu aceasta evidenta. Iar cei care trebuie sa ia masuri sa indrepte lucrurile !
  • +1 (7 voturi)    
    iah neamule diploma (Duminică, 12 iulie 2009, 20:03)

    ia cucu [anonim]

    prea tarziu..toti au diploma deja..toti analfabetii sunt cu universitatea terminata..pe principiul..da-mi diploma ca vad eu dupa aia

    diplomele de la universitățile astea, atesta faptul ca persoana deținătoare a diplomei este incapabila sa termine o universitate de stat
    • -3 (9 voturi)    
      sau (Duminică, 12 iulie 2009, 20:30)

      spetsnaz [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

      nu are chef sa se chinuie cu o universitate de stat.
    • +2 (10 voturi)    
      agenti secreti spiru haret (Duminică, 12 iulie 2009, 20:48)

      ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      Cred ca avem cativa absolventi de SRL care impart minusuri...
    • +1 (7 voturi)    
      N-ai inteles !!! (Duminică, 12 iulie 2009, 21:04)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

      Facultatile de stat sunt in marile orase iar unii oameni au familie si serviciu si nu pot merge la facultati in alte orase, de asta exista IN LUME invatamant la distanta, nu as fost inventat el de SH !
      • +2 (4 voturi)    
        tu nu ai inteles... (Duminică, 12 iulie 2009, 22:54)

        marlene [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        orice facultate care se respecta NU ARE INVATAMANT LA DISTANTA. Lucrez de cativa ani buni la o facultate din Germania, unde nu exista asa ceva...Cele la distanta sunt pe anumite domenii si se puncteaza intr-un anumit fel..practic nu esti licentiat..poti faci un master un curs..etc..dar nu licentiat.
        • 0 (2 voturi)    
          Realiatea in GE (Luni, 13 iulie 2009, 9:31)

          G [anonim] i-a raspuns lui marlene

          Exista universitati la distanta in Germania, cea mai cunoscuta e Fernuni Hagen parca.

          In Germania licenta (Diplom) este in general considerata echivalenta cu masterul. Mai bine zis, masterul+bachelor inlocuieste in tot mai multe domenii vechea diploma.

          Ok, nici eu nu vad o uni la distanta prea bine.

          Dar sa nu denaturam totusi situatia reala din Germania.
          • 0 (0 voturi)    
            pt. G (Luni, 13 iulie 2009, 17:31)

            neutrino [utilizator] i-a raspuns lui G

            stii dipLom. era stilul vechi cum era si la noi...Asa ca acum, in 2009, in toata Germania exista bachelor+master+PhDdaca vrei..Si da...sunt cateva la distanta dar depoinde f. mult de domeniu si de cerinte insa nu facultate full..inca o data..cursuri poti face cate vrei si 1000 insa asta nu nseamna ca ai nici macar diploma de bachelor chiar daca poate ca numar e mult mai mare. Trebuie sa faceti diferente clare intre cursuri si absolvirea unei facultati care nu inseamna doar un numar de cursuri ci un numar plus o ordine si o legatura (sa nu generalizam si pt. Romania)..aici ma refer strict la facultati care se respecta.
        • -1 (1 vot)    
          Exista Invatamant la Distanta in GErmania (Luni, 13 iulie 2009, 15:43)

          George [anonim] i-a raspuns lui marlene

          Hochschulabschlüsse
          An der vom ILS gegründeten Europäischen Fernhochschule Hamburg (Euro-FH) bieten wir Ihnen auch Hochschulabschlüsse an. Die Euro-FH ist staatlich anerkannt, sämtliche Fernstudiengänge mit Hochschulabschluss sind zudem FIBAA-akkreditiert.

          Bachelor-, Diplom-, und Master Abschlüsse an der Euro-FH:
          Europäische BWL (Bachelor of Arts)
          Europäische BWL (Diplom-Kaufmann/-frau (FH))
          Logistikmanagement (Bachelor of Science)
          Wirtschaftsrecht (Bachelor of Laws)
          MBA-Studiengang International Management (Master of Business Administration)
          Durch die internationale Ausrichtung der Studiengänge erlangen Sie einen akademischen Abschluss, mit dem Sie sich von den Absolventen anderer Hochschulen abheben. Nach dem Hamburgischen Hochschulgesetz können Sie unter bestimmten Voraussetzungen auch ohne Abitur zu den Studiengängen Europäische Betriebswirtschaftslehre, Wirtschaftsrecht und Logistikmanagement zugelassen werden.


          Außerdem bieten wir Ihnen an der Euro-FH Hochschulkurse mit Zertifikat. Da wir mit dem ECTS-Creditsystem arbeiten, können Sie das Zertifikat Ihres erfolgreich abgeschlossenen Hochschulkurses als national wie international gleichermaßen aussagekräftigen Leistungsnachweis nutzen. Anhand der Credits ist zudem eine Anrechnung Ihrer Leistungen bei einem anschließenden Hochschulstudium grundsätzlich möglich.

          Hochschulkurse mit Zertifikat an der Euro-FH:
          Internationales Wirtschaftsrecht
          Investition und Finanzierung
          Personal und Organisation
          Rating Advisor
          Rechnungswesen für das Management
          • 0 (0 voturi)    
            personal... (Luni, 13 iulie 2009, 17:35)

            neutrino [utilizator] i-a raspuns lui George

            ma indoiesc ca aceasta diploma este recunoscuta de cei din Germania.. Vb. aia poate merge pe la romani..Apropo..nu mai exista Diplom..anul trecut a cam terminat ultima promotie :)..iar Bachelor in Scince este zero :))..Lucrez in Science-Nanotechology iar nemtii pun f. mare accent pe practica :).
      • +2 (2 voturi)    
        universitatea de stat (Luni, 13 iulie 2009, 0:21)

        ramona.a [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        majoritatea municipiilor resedinta de judet au universitati sau sunt in imediata apropiere. universitatile de stat au si ele cursuri la ID, finalizate cu licenta. nu zice nimeni ca invatamantul superior trebuie sa fie accesibil pentru fiecare dintre noi. unde scrie ca trebuie sa fie ieftin? cine n-are bani sa faca o facultate sa invete sa intre pe locurile bugetate.
    • +2 (2 voturi)    
      absolut de acord! (Duminică, 12 iulie 2009, 21:41)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

      punct.
  • +2 (4 voturi)    
    lacat (Duminică, 12 iulie 2009, 20:40)

    zdragomir [utilizator]

    Orice lege care ar aparea pentru a inceta hiper-inflatia de diplome trebuie aplicata retroactiv pe macar 10 ani... si ar trebui verificate si atestatele diverse. Cunosc zeci de oameni care au atestat la informatica si abia stiu sa tina mana pe mouse.
    • +3 (5 voturi)    
      absolvent ush (Duminică, 12 iulie 2009, 22:03)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui zdragomir

      Ai facut dreptul la Spiru ? Cred ca da, altfel nu se explica ... Legile nu pot fi aplicate retroactiv. E un principiu international.
  • -2 (4 voturi)    
    TRAIASCA DEMOCRATIA........ (Duminică, 12 iulie 2009, 20:45)

    YO [anonim]

    TRIASCA INVATAMANTUL DEMOCRATIC SI LIBER.....VICTORIEEEEEEEEEEEE....TOT INAINTEEEEEEE....STUPID PEOPLE.........
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt multe interese la mijloc (Duminică, 12 iulie 2009, 20:48)

    Frankie [utilizator]

    raman facultatile de stat fara studenti si implicit profesorii fara catedra.... in joc sunt alte interese mafiote, politice, spagi etc....
    • +2 (4 voturi)    
      corect... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:56)

      me [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Ai punctat foarte ok... marile interese de fapt sunt la "performantele" universitati de stat care de la an la altul cresc toate taxele posibile si sunt indignati de ce le pleaca mii de studenti... simplu : sunt la acelasi nivel de idiocratie ca si cei de la privat dar au marele tupeu sa se bazeze pe realizarile unor generatii de mult apuse sau pe faptul ca inca mai exista cativa oameni care inca respecta ideea de pedagogie si nu cea de demagogie...
    • +1 (5 voturi)    
      interese (Duminică, 12 iulie 2009, 22:18)

      Ileana [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Nu e vorba de interese politice, din pacate stiu de la prieteni ca la Spiru Haret examenele sunt doar de forma, se anunta subiectele inainte, de tip grila, bineinteles ca se gasesc binevoitori care ofera si raspunsurile. Asa se ajunge la absolventi de 10 cu zero cunostinte.
      • +3 (3 voturi)    
        interesul banului... (Luni, 13 iulie 2009, 0:24)

        me [anonim] i-a raspuns lui Ileana

        ... se confunda din pacate cu politicul...

        Vrei sa obtii rapid ceva si sa te coste putin ? Tot ce trebuie este sa fii implicat in forta politica suspusa si esti un om "implinit" dpdv al afacerilor...

        V-as sfatui sa vedeti ce afaceri invarte abramburica prin firma minunatului sot...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu mai vorbiti in necunostinta de cauza! (Luni, 13 iulie 2009, 20:21)

        raspunsNu mai vorbiti in necunostinta de cauza! [anonim] i-a raspuns lui Ileana

        Nu mai vorbiti in necunostinta de cauza!
        Lasati deoparte barfele, invidia, rautatile!!!!!
        Studentii de la Spiru rezolvau individual grilele cand acestea se afisau si apoi se mai consultau intre ei. Acum, nici nu se mai afiseaza grilele, nici nu mai au cu ce sa se consulte intre ei. Nu inteleg care e de fapt, problema dvs?
        De ce vorbiti din povesti de demult si nici alea adevarate?????
        Ca asa ajung stirile denaturate din gura in gura!
        La Spiru Haret sa se inteleaga foarte bine ca se face carte, dar daca mai sunt si "uscaturi" ca oriunde, de altfel, nu trebuie sa generalizati!!!
        O persoana studioasa poate sa invete oriunde, caci nimeni n-o opreste sa citeasca biblioteci intregi pentru a deveni un bun specialist in domeniul ales!
        Atat universitatile de stat, cat si cele particulare asigura pregatire teoretica! Aprofundarea meseriei se face in timp, la locul de munca!
        Cei de la stat NU ies genii din facultate. Ba chiar pot spune ca multi dintre cei de la stat ofera mita sub diverse forme pentru a trece examenele, in timp ce evaluarea la Spiru Haret o face in mod obiectiv calculatorul !!!
        • 0 (0 voturi)    
          spiru haret (Miercuri, 22 iulie 2009, 15:11)

          daniel [anonim] i-a raspuns lui raspunsNu mai vorbiti in necunostinta de cauza!

          bani si taxa acestei facultati i-au adus ghinion ,pt ca preferam sa dam mai putin t cu 600 decat in alta parte .... si de aici nenorocirea concurentei se stiu ei dar nu recunosc....conducerile altor fac
  • +3 (3 voturi)    
    Ce destepti sunteti acum!!! (Duminică, 12 iulie 2009, 20:50)

    Cristian [anonim]

    Oare de ce a trebuit sa treaca 20 de ani sa va dati seama de asta? Nu cumva voi a-ti contribuit la acest fapt prin incompetenta si impotenta voastra? Oare cati dintre voi, politicienii sunteti beneficiari ai actualului sistem de invatamant universitar putred? Cred ca ar fi cazul sa va treziti si sa reintroduceti examenele de treapta asa cum au fost odata. Sunt singurele care au dat rezultate, adica specialisti bine pregatiti. Salut.
    • 0 (0 voturi)    
      A-ti = ATI (Luni, 13 iulie 2009, 15:48)

      George [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      salut, voiam numai sa spun ca " voi a-ti contribuit" se scrie "ATI contribuit" - deci in afara de beneficiarii actualului sistem ( care sunt politicieni, militieni, functionare din administratia publica si locala etc. - deoarece in Romania se tine cont de o bucata de hartie , pe care scrie licentiat - si nu de capacitatile fiecaruia, indiferent ca este "numai " absolvent de liceu samd...) , mai sunt destule racile in fostul si actualul sistem de invatamant.
  • -1 (3 voturi)    
    prea multi prosti cu diploma (Duminică, 12 iulie 2009, 20:50)

    dan4 [anonim]

    Era timpu sa se sesizeze cineva ca exista foarte multi prosti cu diploma. Partea proasta e ca unii trag sfori si ajung prin Parlament, Guvern si alte institutiii ale statului si pe linga faptul ca traiesc din banii nostrii fac rau intregii tari.
    • 0 (2 voturi)    
      asa e (Duminică, 12 iulie 2009, 22:36)

      radu [anonim] i-a raspuns lui dan4

      De acord. Parlamentul si guvernul sunt pline de licentiati ai unor universitati de stat. Iar consecintele sar in ochi ...
  • +4 (4 voturi)    
    diplome=curpapir (Duminică, 12 iulie 2009, 20:58)

    obersmecher [anonim]

    oana,tu ce diplome ai, de ai ajuns secretar de stat?
  • 0 (2 voturi)    
    MECI? (Duminică, 12 iulie 2009, 20:59)

    TB [anonim]

    Cele spuse de d-na secretar de stat sunt ..sau vor fi o realitate in viitorul apropiat ..mai exista totusi intrebari..de genul ... cei care deja au scris pe diploma "MECI" ...vor fi priviti la fel ca cei care nu vor avea ...ma refer la universitati de genul spiru haret ...si mai mentionez un lucru ...am scris "spiru haret" fara majuscule deoarece nu mi se pare a fi corect sa scriu gramatical pt aceasta universitate si ...bineinteles pentru celelalte "pirat", fabrici de diplome si falsi oameni...ramanem cu o mica convingere pentru moment ...intre cei cu facultati ..ne stim nivelul totusi ...
    • 0 (0 voturi)    
      Pt. "tb" care nu merita scris cu majuscule! (Luni, 13 iulie 2009, 20:34)

      a [anonim] i-a raspuns lui TB

      O persoana care se supraapreciaza crezandu-se un geniu "fabricat" de facultatile de stat, nu se teme de concurenta!!!
      Invidia ii caracterizeaza pe cei de la stat si de aceea si fac comentarii nefondate!
  • -1 (3 voturi)    
    proUSH (Duminică, 12 iulie 2009, 21:00)

    fost student la stat (degeaba) [anonim]

    Sa incerce sa nu salute gestul sefei!
    Probabil va primi acum si o prima!
    Si mai face astfel de declaratii, in calitate de secretar de stat!
    In mod sigur sunt haretisti mai destepti decat ea!
  • +3 (3 voturi)    
    MINTE !!! (Duminică, 12 iulie 2009, 21:01)

    Cristi Marin [anonim]

    Ce minciuni spune doamna asta: "Eu nu vad nimic rau ca o universitate care nu are de-a face cu competente in spatele diplomei sa isi puna Universitate SRL la intrare. Cel care vrea sa obtina acea diploma in acele conditii, sa o obtina, nu inchidem aceasta cale" Asta e cea mai nociva fraza care caracterizeaza mizeria din ministerul educatiei, ii lasa pe hotii de la SH sa faca ce vor ei! Aloooo, sunt zeci de mii de studenti care au terminat la SH fac fara acreditare si care au primit diplome pana acum fara probleme !!!
  • +2 (2 voturi)    
    reprobabil si jignitor (Duminică, 12 iulie 2009, 21:05)

    Satu Mare-gabi [anonim]

    Atitudinea ministerului si din pacate a ministrului invatamantului, este cel putin ciudata si jignitoare la adresa celor care au terminat si care chiar au invatat la Spiru Haret. Tin sa-i anunt pe cei care care au sarit multumiti si satisfacuti in urma acestui scandal, ca mai suntem cativa care am invatat. Imi permit sa mentionez ca resedintele de judet care au deschise centre de invatamant la distanta, nu sunt niste "catune". Oamenii care au urmat acesta forma de invatamant nu sunt toti niste tampiti.
    Diplome care nu inseamna nimic se obtin din pacate la toate nivele de invatamant, particular sau de stat.
    Mi se pare totusi interesant momentul in care s-a declansat acest circ mediatic. Exact inainte sa inceapa Universitatea Bucuresti inscrierile, cu taxe marite.
    Imi pare rau ca se ajunge aici, la Spriu Haret sunt si oameni care chiar au invatat si si-au platit taxele acele " prea mici" din punctul de vedere al ministerului, muncind intre timp.
    • -1 (1 vot)    
      chiar asa... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:47)

      Haret [anonim] i-a raspuns lui Satu Mare-gabi

      Nici Romania nu e plina de tampiti si uite ce "destepti" o conduc...
    • -2 (2 voturi)    
      si de ce nu ai fost la o universitate de stat??? (Duminică, 12 iulie 2009, 21:55)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Satu Mare-gabi

      pt ca nu ai PUTUT§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • +1 (1 vot)    
        mentalitate romaneasca (Duminică, 12 iulie 2009, 22:14)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui dan

        De ce trebuie sa te duci la universitate de stat neaparat? Poate te intelegi tu mai bine cu secretarele de la poli, hai sa fim seriosi.
        • 0 (0 voturi)    
          Mentalitatea romanilor (Luni, 13 iulie 2009, 20:41)

          mentalitatea romanilor [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

          Doar in mentalitatea romanilor este aceasta idee gresita ca doar absolventii de la universitatile de stat sunt bine pregatiti.
          In strainatate, cele mai renumite universitati sunt cele particulare!
          Jos cenzura si mentalitatile invechite!
      • 0 (0 voturi)    
        implicare (Duminică, 12 iulie 2009, 22:26)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui dan

        Poate ar fi necesar ca ministerul sa clarifice aceste aspecte. Daca intentioneaza sa afirme ca diplomele emise cu aprobarea sa nu sunt valabile s-o faca acum. Destui avocati astepta sa se implice in procesele ce vor urma.
    • +1 (1 vot)    
      Complacere (Luni, 13 iulie 2009, 9:47)

      G [anonim] i-a raspuns lui Satu Mare-gabi

      Stiai bine in ce te bagi cand ai mers la Spiru. Toata lumea stie care e treaba.

      Daca ai avut chef sa inveti, de ce te-ai complacut sa fii coleg/a cu care evident nu aveau interesul?
      • 0 (0 voturi)    
        Prostia e la cote maxime la unii (Luni, 13 iulie 2009, 20:52)

        prostia e la cote maxime la unii [anonim] i-a raspuns lui G

        "stiai bine in ce te bagi cand ai mers la spiru. toata lumea stie care e treaba.

        daca ai avut chef sa inveti, de ce te-ai complacut sa fii coleg/a cu care evident nu aveau interesul?"

        prostia e la cote maxime la unii!
        pentru "g": tu te-ai dus la facultate si sa-ti iei o diploma bazata pe colegialitate?
        sau ti-au eliberat-o "colegii" tai?
        nu vezi ca esti chiar penibil?
        la facultate oamenii merg sa-si aleaga o profesie, nu sa-si aleaga colegii, caci rudele si colegii ti-i da dumnezeu!
        prietenii si facultatile se aleg!
        daca te crezi un geniu, exprima-te macar coerent! parca ai fi vanghelie, ca te exprimi: "daca ai avut chef sa inveti, de ce te-ai complacut sa fii coleg/a cu care evident nu aveau interesul?".
        astia sunt produsele universitatilor de stat: infumurati, invidiosi si analfabeti cu diploma cumparata de la stat pe bani grei !!!
        sa stii ca la universitatile private evaluarea este facuta de calculator in mod obiectiv! noi nu ne cumparam diploma! noi invatam pentru a o obtine!
    • 0 (0 voturi)    
      mai uita-te prin jur (Luni, 13 iulie 2009, 20:15)

      papadie [anonim] i-a raspuns lui Satu Mare-gabi

      draga baiatule, imi pare rau ca ai facut la spiru haret. facultatile astea particulare sunt un dezastru pentru romania. ele sunt opera unui asa zis profesor, dolfi drimer, de fapt un individ care s-a ocupat de "inginerii educationale", si a a infiintat aceste catastrofe. ar trebui desfiintate absolut toate particularele si cam jumatate din cele de stat.
  • +1 (3 voturi)    
    In sfarsit ... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:08)

    sile [anonim]

    ..cineva ia taurul de coarne.

    Perfect adevarate cele spuse de dna Oana Badea.

    Sa fie oare un semn ca incepem sa intelegem lumea in care traim si ca suntem dispusi sa luam masuri de corectie acolo unde greselile sunt mai mult decat evidente ???

    M-as bucura sa fie asa !!
  • +1 (3 voturi)    
    Domnisorica Oana vrea avansare? (Duminică, 12 iulie 2009, 21:10)

    alex [anonim]

    Am vazut si o sa mai vedem adeziuni fata de Inalta sa Domnie alias Ministra care le incurca, ca sa poata prinde un locsor mai caldut, ca,de ,nici-o data nu se stie ca e bine sa faci RITZI de bine!
    Oare ,,domnisorico,, Oana ai carnet de conducere? Ai dat examen pe grile?Daca ai luat inseamna ca ai luat ilegal carnetul pen'ca nu-i ACREDITAT!
    Mergeti la STAT sa dati bani pe examrne ca-i LEGAL mai ales acum pe CRIZA1
  • +2 (2 voturi)    
    probleme (Duminică, 12 iulie 2009, 21:18)

    Teodor [anonim]

    De fapt problema e legata de faptul ca nu exista o uniformitate a certificarii cunostintelor. Fiecare face ce vrea, admite pe cine vrea, il examineaza cum vrea si ii acorda o diploma dupa cum are chef. Exista niste norme minimale ce trebuie respectate. Daca nu sunt respectate atunci cei ce incearca sa obtina o diploma in mod onest vor fi confundati cu snapanii ce doresc doar sa obtina o hartie fara sa faca cine stie ce efort. Normal ar fi de exemplu ca universitatile private sa respecte intocmai metodele de admitere si examinare de la stat. Iar statul, la randul sau, sa-si modernizeze metodele excluzand din sistem dinozaurii intepeniti in metodologia comunista. Daca o persoana doreste, de exemplu, sa urmeze cursurile unei universitati private nu trebuie descurajata. Dar trebuie sa fie constienta ca examinarea va fi extrem de dura si ca ceea ce se urmareste este certificarea atingerii unui nivel inalt de cunostiinte intr-un domeniu si nu obtinerea unei 'hartii' frumos inscriptionate.
  • +1 (1 vot)    
    de ce???? (Duminică, 12 iulie 2009, 21:20)

    cineva [anonim]

    pai si de ce dracu' a lasat facultatea sa functioneze atatia ani daca functiona "ilegal??", uite la ei ce corecti sunt acuma,s-a trezit justitia din coma asa din senin, sau ce s-a intamplat ......!!!???
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Duminică, 12 iulie 2009, 21:21)

    Genial ! [anonim]

    genial ! si deasupra articolului reclama mare la universitatea romano-americana ! genial ! stop fabricilor de diplome...sau nu :-)))
  • -1 (1 vot)    
    Prea putin (Duminică, 12 iulie 2009, 21:24)

    -Ovidiu- [utilizator]

    Cea mai buna idee ar fii retragerea tuturor diplomelor de la Spiru Haret si din anii anteriori iar cei care doresc sa le obtina cu antetul ministerului sa dea examen la o universitate de stat.
    • +1 (1 vot)    
      nu (Duminică, 12 iulie 2009, 21:37)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui -Ovidiu-

      Cea mai buna idee ar FI reconfirmarea tuturor diplomelor obtinute dupa 5 ani. Ai obinut diploma de licenta azi ? Peste 5 ani sustii examenul si o reconfirmi. La fel peste 10, peste 15 ... Totul cu drept de reexaminare o singura data. Ai ratat cele doua examene ? Adio studii superioare ! Indoferent daca au fost facute la stat sau la privat.
  • +1 (1 vot)    
    Be Cool Speak Deutsch (Duminică, 12 iulie 2009, 21:26)

    cosmopolitus [anonim]

    lasati politica...e cacaolu peste tot, la noi e cacaolu original...petrica roman le-a infiintat dupa revolutie, cica tineretul nu avea unde sa studieze, era mort dupa studiu, asa au ajuns unii la guvern...si udrea a terminat privata, samd...oricum omu prost cum deschide gura se vede ca e prost....asta e tara!

    http://www.youtube.com/watch?v=AMVuCUFfq6c
    • 0 (0 voturi)    
      nu e corect (Duminică, 12 iulie 2009, 23:10)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui cosmopolitus

      de basescu nu ai zis nimic!
  • +1 (1 vot)    
    inca ceva (Duminică, 12 iulie 2009, 21:30)

    Teodor [anonim]

    In facultate se invata doar o mica parte din ceea ce e necesar pentru a atinge o inalta calificare intr-un anumit domeniu. Scopul studiilor superioare este de fapt ca absolventul sa acumuleze cunostiintele d e baza si sa invete sa GANDEASDCA in limbajul specializarii sale. Daca nu are baza si nu intelege acel limbaj nu va fi niciodata un specialist indiferent cate eforturi va face dupa aceea. Calificarea la locul de munca nu e valabila in cazul profesiilor intelectuale decat in cazuri exceptionale. Poate unul la 100 sa fie capabil sa invete singur ceea ce are nevoie. Restul au nevoie de o baza pe care o obtin la facultate. Unele universitati particulare ignora acest aspect. Pur si simplu produc un numar de indivizi capabili sa memoreze pagini intregi cu grile. Dar acei indivizi nu vor fi capabili sa inteleaga limbajul specializarii lor atat timp cat pot lua un examen doar memorand papagaliceste cateva pagini. Nici la stat situatia nu e cu mult mai buna dar cel putin acolo majoritatea studentilor fac macar efortul de a citi sute de pagini si a le rezuma pe fituici. Ceva - ceva tot mai invata, altfel s-ar incurca intre atatea hartiute.
  • +1 (3 voturi)    
    Va rog, lamuriti-ma, sunt cretin? (Duminică, 12 iulie 2009, 22:11)

    Eu [anonim]

    Eu am terminat facultatea Spiru Haret si am urmat un master la stat pe care l-am luat cu o medie mai mare decat la licenta SH. Am niste intrebari pentru cei care au fost la stat:
    - ce sunt eu:
    a. un cretin care a facut o particulara?
    b. un tip inteligent care a luat masterul la stat?
    - profesorii mei imbecili, pe care i-am avut in liceu, politicienii tampiti, medicii varza etc. care au studii la stat sunt, de fapt, niste capabili?

    Celor care nu stiu cum este la o facultate particulara doresc sa le spun cateva lucruri despre invatamantul universitar privat:
    - nimeni nu te impiedica sa inveti, daca vrei (la fel ca la stat)
    - si la o facultate particulara se copiaza (la fel ca la stat)
    - si la particulara sunt o groaza de tampiti (la fel ca la stat).

    Totusi, aceiasi profesori de la stat, la o particulara sunt mai corecti si mai constiinciosi fiindca lucreaza cu CLIENTI platitori. Nimeni nu te trece pe ochi frumosi, ci fac tot posibilul sa te tina in restante - incearca sa scoata cat mai multi bani de la tine, pe langa taxa.
    • -1 (1 vot)    
      foarte bine (Duminică, 12 iulie 2009, 22:32)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Astept cu interes primul angajator care va fi destul de naiv sa afirme ca nu sunt competent pentru ca am o diploma emisa de Spiru. A doua zi l-am dat in judecata. Nu conteaza daca pierd sau castig. Va trebui sa demonstreze ca ministerul a comis o ilegalitate permitand universitatii sa emita diplome fara valoare. Eu am achizitionat un serviciu de la acea universitate DAR am aprimit o diploma cu antetul MECI. Deci MECI e implicat pana in gat. Diplomele alea nu se elibereaza fara o semnatura a unui mahar de la MECI, nu ? Nu pot fi cumparate de oricine la colt de strada.
      • 0 (0 voturi)    
        "teoria ca teoria dar praFtica..." (Luni, 13 iulie 2009, 9:15)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui Emil

        ...ii omoara pe multi licentiati, coane. Am intilnit multi ingineri in domeniul naval care-ti citeau un plan pina la detalii, dar nu erau in stare sa spuna de ce axul e de otel si bucsa de bronz si nu invers, unde se pune bronz grafitat si unde nu si de ce. Un altul nu putea porni un diesel-generator si motoristul i-a zis sa-i arate brevetul, ca porneste singur. Ca sa nu mai zic de tipul rulmentilor si destinatia lor. Si multe d-astea care se invata DUPA FACULTATE. Pur si simplu multi se culca pe o ureche si vor sa puna diploma la lucru.
    • +1 (1 vot)    
      ................ (Duminică, 12 iulie 2009, 22:39)

      dorina [anonim] i-a raspuns lui Eu

      chiar am in jur persoane care au terminat spiru haret in acest an. nu vreti sa stiti care este nivelul lor intelectual. sigur ca si la stat sunt rebuturi, dar totusi in 3-4 ani, cat faci o facultate, te mai intalnesti cu profesori, mai mergi la un seminar, la un curs...ma rog, mai ai contact cu mediul universitar, asa cum o fi el. dar la spiru haret ai contact doar la examene, timp de 20 de minute, cu calculatorul. in rest, ti se pun niste cursuri sau carti pe site, le listezi si le citesti daca vrei, ca daca nu oricum primesti un set de 30 de intrebari si raspunsuri, sa le inveti ca din ele primesti 15 la examen. de rasul lumii!!! adica studiul tau la o disciplina inseamna citirea a 30 de intrebari si recunoasterea (ca nu neaparat trebuie sa memorezi) raspunsurilor corecte. si uite asa esti specialist in ce domeniu vrei tu.
      halal invatamant! bietul Spiru Haret - si aici ma refer la om - ce chin pe el ca o asemenea cloaca sa ii poarte numele
      • 0 (2 voturi)    
        dorica, minti! (Luni, 13 iulie 2009, 8:35)

        George [anonim] i-a raspuns lui dorina

        Dorica esti frustrata si minti, sau generalizezi o situatie particulara "stiuta" de tine. La speciaizarea pe care o cunosc, seturile de intrebari la o materie sunt in general formate din 250 de intrebari. Pot fi mai multe (350-400) sau mai putine, dar sub 150 nu prea sunt. Daca nu inveti materia, si daca nu te lasa sa copiez (si in ultima vreme nu te lasa, invocandu-se camerele de luat vederi), nu treci examenele. Nici "la stat", in general, nu sunt mai dificile examenele. Cred ca ai treaba cu capra vecinului...
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Luni, 13 iulie 2009, 22:10)

          Dorina [anonim] i-a raspuns lui George

          Dorina, nu Dorica....dar poate pentru tine e totuna, la fel cum crezi ca e totuna sa termini Univ. Babes-Bolyai sau Spiru Haret.
          Probabil am treaba cu capra vecinului, cata vreme capra se da zana - cu alte cuvinte, absolventii de spiru haret srl se considera specialisti cata vreme inca nu au nici diploma in buzunar.
          intr-adevar, stiu sigur cum stau lucrurile si nu doar imi imaginez sau plec urechea la barfe... crede-ma, am colege de servici care au fost studente la sh, deci nu mint, iar faptul ca studenti sau absolventi de sh nu recunosc si se plang ca au sau au avut de invatat nu face decat sa imi confirme ca nu au idee ce inseamna o facultate.
    • 0 (2 voturi)    
      depinde unde ai dat la stat??? (Duminică, 12 iulie 2009, 23:00)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Eu

      sau tu ce crezi..ca statul nu are si el uscaturile lui??? Numai ca vezi tu ..universitztea din Iasi..publica la fel si Babes..idem pt. UB.Despre SH nu am auzit nimic iar din punctul meu de vedere sunt pe aceeasi pozitie cu ASE-ul chiar daca e de stat. asa ca .daca ai dat pe la ASE sau ceva similar..nici o diferenta..
    • 0 (0 voturi)    
      RESTANTE (Luni, 13 iulie 2009, 15:53)

      George [anonim] i-a raspuns lui Eu

      ok, deci au interes sa iti ia banii, te tin in restante - dupa spusele tale.

      dupa ce iti iau banii pentru restante - te trec in urmatorul an, pentru ca altfel nu ar mai avea banii platiti de tine - si iar asa , si tot asa - pana cand devii licentiat.

      asta nu inseamna ca toti cei care au facut sau fac o universitate privata sunt afoni !!!
    • 0 (0 voturi)    
      ush (Joi, 16 iulie 2009, 16:30)

      mari [anonim] i-a raspuns lui Eu

      destept raspuns
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitari! (Luni, 20 iulie 2009, 13:25)

      dana [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Ar fi interesant de aflat ce au de zis absolventii facultatilor de stat despre masteratul tau la stat absolvent fiind Spiru Haret!?!
      Anul acesta am sustinut examenul de licenta MFC-CIG Spiru Haret dupa ce am avut de predat o lucrare care trebuia sa cuprinda maxim 35 pagini si credeti sau nu EU am facut-o si nu copiata(inspirata?).Multi spun,,Asta-i lucrare? 35 de pagini?" dar mie mi-a fost extrem de greu sa o fac deoarece informatia pe care am adunat-o, cu dificultati mari am reusit sa o limitez la DOAR 35 de pagini.A presupus ca trebuia sa gandesc foarte la obiect, sa expuni idei clare si sa ating in acelasi timp toate obiectivele fixate de profesor.Imi era mult mai usor sa scriu 100 de pagini.
      Da, am ales Spiru Haret in cunostinta de cauza tinand seama de urmatoarele:
      - am 31 de ani, casatorita, 3 copii
      - am 2 societati cu cifra de afaceri mare, imi fac singura contabilitatea dar am expert contabil prin prestare de servicii deoarece nu sunt calificata in domeniu;alfel spus nu am diploma.
      Crede cineva ca stie un absolvent de facultate de stat mai multa contabilitate decat stiu eu ?
      Are cineva certitudinea ca m-as fi descurcat sa frecventez cursurile la zi ale unei facultati ?Oricare ar fi ea......
      Sunt dispusa sa particip la orice examinare doreste d-na ministru alaturi de licentiati ai facultatilor de stat dindomeniul meu.
      Munca fiecaruia trebuie recunoscuta!
  • -1 (1 vot)    
    monopolul statului (Duminică, 12 iulie 2009, 22:18)

    sigur ca da... [anonim]

    In vremuri de criza iata ca apar coltii monopolului. Sa va zic si de ce: toti cei care "cotizau" pana acum taxe la privat, le vor cotiza la stat. Statul s-a prins ca sunt o gramada de studenti care merg la privat (unde platesc taxe) si la ei e inghesuiala numai la locurile fara plata (sau bugetate).

    Asta e motivul pentru care acum ii vor pune pe butuci pe intreprinzatorii din domeniul educational (e un trend mai general de a ii pune pe intreprinzatori pe butuci - vezi decizia de introducere a impozitului forfetar).

    In fine, inchei prin a spune ca:
    - exista universitati care sunt varza si la stat. Din cate stiu doar vro patru centre mai merita atentia inca: Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara. Mergeti in vizita la o oricare alta si veti vedea nereguli la greu pe banii contribuabilului: nepotism, licitatii "facute", aparat administrativ carca si degeaba, doctorate luate pe pile cu lucrari de trei lei etc.
    - privatul a avut sansa sa se ridice, insa nu i-a interesat decat banii. Sunt de parere ca, daca ar fi mai multa atentie pe calitate, invatamantul privat ar ajunge mult mai sus decat cel de stat (asa cum este intr-o societate liberala normala).
  • -1 (1 vot)    
    si d-na badea (Duminică, 12 iulie 2009, 22:21)

    mgc [anonim]

    D-na Badea,

    Ia zi bre matele ce facultate ai facut de ai ajuns din invatatoare mare secretara de stat. Nu am nimic cu nimeni, nu condamn pe nimeni, dar nu trebuia madam Badea, invatatoarea din Sebes sau Alba sa comenteze asa ceva. Daca nu am dreptate sa puna diploma pe masa. Oricum, un lucru e sigur: facultate la vremea ei nu a facut
  • +2 (2 voturi)    
    Trebuia sa faceţi asta acum 20 de ani. (Duminică, 12 iulie 2009, 22:22)

    Tantza si Costel [anonim]

    Trebuia sa faceţi asta acum 20 de ani.
    • +1 (1 vot)    
      Nu se putea (Luni, 13 iulie 2009, 11:12)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Tantza si Costel

      Erau prea mari interesele profesorilor mai mult sau mai putin universitari din parlament. Tot asa s-a facut si cu completarea studiilor subinginerilor ca sa devina ingineri si ne-am umplut de ingineri anlfabeti inclusiv din punct de vedere al tehnicii si culmea , majoritatea sunt si sefi peste inginerii cu politehnica cinstita de 5 ani si cu admitere. Acum probabil sunt alte interese politice. Personal consider singura solutie comisii de licenta, diploma, etc. unice si din alte centre universitare decat cel al universitaii organizatoare. Sa vedem cine mai trece.
  • -1 (1 vot)    
    Sa curga spagile la noi! (Duminică, 12 iulie 2009, 22:41)

    gogu spaga [anonim]

    De fapt, statul roman s-a prins ca particularii fac bani... Pai cum spunea bancul din anii 90' ... statul roman vaneaza hotii de buzunare din autobuze pentru ca nu suporta concurenta. Asa si aici. De ce sa incaseze unii taxe, al caror cuantum nici macar nu e cunoscut menesterului abramburit pana nu isi termina aia 3 ani, si facultatile de stat sa ramana fara studenti. se plangeau cu o zi inainte de scandalul Spiru, ca invatamantul e falimentar. Cu doua zile dupa, au marit taxele si au redus numarul de locuri la "fara taxa". Ce spun toate astea? Ca vor ei acei bani, chiar dublu daca se poate, pentru a promova incompetenta si in acelasi timp, pentru a incasa spaga... spaga care la astia "fabricantii de diplome" nu prea se intampla, Cand cei care conduc universitatile de stat vor intelege ca si acest proces trebuie condus de manageri, ca un business si nu de impusi politic, atunci poate se va schimba ceva si in invatamantul de stat romanesc. Dar asta ar insemna sa concedieze 60% din asistenti, 30% din profesori, iar aia care ar ramane, tre sa isi actualizeze cursurile la nivelul anului 2009. Pentru ca in proportie de 90% cursurile de la stat sunt aceleasi ca in '60 sau ca in '90...
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Duminică, 12 iulie 2009, 22:57)

    xxx [anonim]

    sa disfinteze fabricile de prosti de prosti
    • -1 (1 vot)    
      ca de exemplu (Duminică, 12 iulie 2009, 23:32)

      codrea [anonim] i-a raspuns lui xxx

      ca de exemplu fabrica unde te-au facut pe tine ?
      sunt convins ca acest comentariu nu va fi afisat. se pare ca e ordin de sus ca spiristii sa fie injurati ca la usa cortului fara posibilitate de replica. asa e in rromania. prostii sunt mintiti ca sunt destepti pentru ca au o certificare din partea 'cui trebuie'.
      • +1 (1 vot)    
        mai sunt diplome la vrac pe acolo? (Luni, 13 iulie 2009, 2:04)

        andu [anonim] i-a raspuns lui codrea

        ... replica ta ii intareste afirmatia. Numai la balci esti injurat de mama atunci cand acuzi pe cineva de prostie. un om destept dadea o replica inteligenta.pe bune ca "asa e in romania" :)
  • 0 (0 voturi)    
    a propos de Spiru (Luni, 13 iulie 2009, 1:06)

    sultanu teve [anonim]

    Nu mai sunt student de vreo 2 decenii. Copilul meu este. La Spiru. Aflati ca spre deosebire de Stat, taxele sunt mai mici, profesorii in majoritate sunt de la Stat, iar exigentele la anul I au fost draconice. Nu mai exista GRILELE de care vorbiti si nici RASPUNSURILE. Asa ca cine a stiut/invatat a luat examenele. Vorbesc de cei de la ZI. Am terminat la Univ. Bucuresti acceasi facultate pe care o urmeaza fiica mea la Spiru. Am terminat cu o medie f.mare, in vremuri can nu erau decat 20-25 de locuri la admitere. Insa, acum nu cred ca as face fata exigentelor de la Spiru. Anul I a fost criminal. Si sa va mai spun ceva. Am o fosta colega conferntiar la Stat. Am intrebat-o, dupa anii '90 cum da notele, cat este de exigenta. Daca procedeaza la fel ca in anii'80? Mi-a raspuns la o sueta: Draga, daca studentul nu deschide gura mai deloc, ii dau un 7. Ce sa fac? Daca stie ceva:10. Am ramas uimit. Pot sa va mai spun ca in cateva randuri, am predat si eu ca profesor colaborator la vreo doua-trei facultati de STAT din Bucuresti. Am incercat sa cer performanta. Am treusit doar cu f. putini studenti. Majoritatea se multumeau cu note mici si ce era si mai grav, pentru multi veneau interventii de SUS?? pentru note nemeritate. Credeti ca m-am putut lupta cu morile de vant. Pumnu'n gura. Vrei sa mai predai si la anul sau nu? N-am mai vrut, iar notele au fost pe merit, nu pe pile. Noroc ca aveam alt job bine platit . Invatamantul superior a fost asa un moft. Dar daca eram angajatul lor? Probabil ca as fi facut ce mi se cerea. Se intampla si cred ca se mai intampla in invatamantul de STAT. Note pe pile si cred ca si pe bani sau alte cadouri. Eu n-am incercat. Dar altii stiu destule. Asa ca s-o lasam mai moale cu particularele si cu Spiru
    • +2 (2 voturi)    
      SH (Luni, 13 iulie 2009, 8:47)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui sultanu teve

      In 1980 am intrat la Politehnica Buc dupa un examen cu 8 candidati pe loc.Parfum!Pt.ca ai mei colegi care au dat la drept si medicina concurau cu alti 20-21 pe loc!Acum te duci la SH,la fabrica de diplome...Fiica-mea a terminat ASE-ul la zi in 2004 si s-a inscris si la SH,e in anul 3 la f.f..Da teste grila,ia numai 10.Intr-o zi eram in oras,in C-ta,cu masina si-mi spune:hai sa-mi dau si eu un examen,dureaza 15-20 de minute.Am crezut ca glumeste.N-a glumit.Si iar a luat 10.Am zis ca e desteapta.S-a uitat cumva ciudat la mine.Si mi-a spus ca e desteapta(seamana cu mine?!cred totusi ca mai mult cu maica-sa...),dar nu pt.ca ia 10 la examene la SH,pe care o face pt.CV si asa, ca divertisment util.REPET,util pt.CV,nu de altceva...Si asta in conditiile in care lucreaza si are in grija un sot si un botz de copil.La stat credeti ca ar face fatza?!
      • 0 (0 voturi)    
        Pentru "Pantera Roz" nematurizata (Luni, 13 iulie 2009, 21:13)

        a [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        Pentru "Pantera Roz" nematurizata, chiar daca e bunic... are sindromul Peter Pan, sarmanul...
        Asa vorbiti dvs. de propria fiica?
        Dar de ce este necesar sa faca o facultate pentru CV?
        Un bun specialist face o singura facultate. Una si buna! Caci angajatorului nu-i prezinti doar CV-ul, ci ceea ce stii sa faci practic.
        Nu vad necesitatea adunarii diplomelor doar pentru CV.
        Sa stiti ca in Spiru Haret sunt studenti care doresc sa devina cu adevarat buni specialisti si pentru aceasta chiar muncesc.
        Deci, daca fiica dvs. ar fi dorit, n-ar fi oprit-o nimeni sa studieze din nu stiu cate carti si sa devina si un bun specialist si la aceasta facultate. De ce trebuie sa treaca prin facultate in felul in care spuneti dvs. si de ce generalizati, caci dvs. nu-i cunoasteti pe fiecare dintre studentii de la Spiru si ne jigniti pe cei care muncim cu adevarat chiar si pentru a 2-a diploma. Nu toti doresc sa obtina a 2-a diploma in mod formal.
    • 0 (0 voturi)    
      haideti sa nu vb. de stat.."cu taxa".. (Luni, 13 iulie 2009, 14:05)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui sultanu teve

      ci sa vorbim de locurile fara. .. Eu am facut o facultate la stat pe care multi acum e ponegresc..facultatea de fizica si chiar daca exigentele nu mai sunt atat de ridicate si scad de la am la an si sunt profesor prosti..etc..am putut face fata f. usor sistemul de invatamant italian la una dintre universitatile din top 50 europa si celui german. Nu am intalnit pe nimeni de la particula..fie el de la spiru..hiperion sau mai stiu eu ce..sa faca fata..Daca fata dumneavoastra e atat de capabila..de ce nu a aintrat la locurile fata taxa din univ. de stat????
  • +2 (2 voturi)    
    analfabetii de la SPH (Luni, 13 iulie 2009, 7:05)

    xyyx [anonim]

    Cum puteti spune ca nu e adevarat cand eu cunosc ca toti salariatii dintr-o primarie de la tara sunt studenti la aceasta facultate sau chiar au terminat-o.Acesti actuali studenti mi-au fost elevi si, care elevi fiind ,au fost abonati la corigenta an de an,iar acum datorita ,fabricii" de diplome sunt salariati cu studii superioare si mai sunt platiti si ca atare.De ce va intrebati cum de s-au marit cheltuielile cu personalul in an de criza? Eficienta este zero ,in schimb salariile s-au umflat vertiginos.Stimati guvernanti nici in visele voastre cele mai urate nu realizati ce dezastru e in invatamantul romanesc datorita acestor analfabeti cu diploma.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns analfabetii de la SPH (Joi, 30 iulie 2009, 15:38)

      ion [anonim] i-a raspuns lui xyyx

      Aveti mare dreptate.Guvernul da afara oameni competenti si promoveaza absolventi ush
  • -1 (1 vot)    
    La stat...degeaba (Luni, 13 iulie 2009, 8:04)

    Cristi [anonim]

    Nu stiu cum este in facultatile particulare, insa facultatile "de stat" reprezinta fabrici de profesori frustrati care isi urmaresc propriile interese (doctorate, conferinte in strainatate, meditaii, firme, etc) si de studenti vai mama lor in marea lor majoritate.
    Cine nu a copiat macar la un singur examen in facultate sa-si permita sa comenteze despre "fabricile de diplome".
    Facultatile de stat au un nucleu de studenti care obtine diplome internationale si aduce faima necesara atragerii de canditati si fonduri.
    Facultatile private au un nucleu de studenti care obtine bani de la taticu si astfel "privatii" primesc direct candidatii si fondurile de care au nevoie.

    Deci care este exact diferenta intre o facultate de stat si una particulara ? Doar orgoliul unora ca au terminat o facultate de stat ?

    Sa fim seriosi un angajator nu da doi bani nici pe o diploma de stat, nici pe una de la o particulara si asta pentru ca prea multi imbecili termina o facultate (indiferent de care).
  • +1 (1 vot)    
    Competenta, moralitate, superficialitate?! (Luni, 13 iulie 2009, 8:10)

    monica [anonim]

    Salut si eu initiativa MEC-ului sau cum l-or mai fi botezat acum, dar: atata timp cat in Romania,cel putin in sectorul public, nu-i pasa nimanui ce stii sa faci sau nu si conteaza doar hartia, cred ca e nedrept sa acuzam doar scolile care, pana la urma, furnizeaza ceea ce cere statul roman! In domeniul public, accesul si avansarile se fac DOAR pe baza hartiilor, nu pe competente, o spune un om tanar (29 de ani) care a lucrat 5 ani in administratie publica si care, a plecat din acest sistem superficial. Deci, dupa parerea mea, daca e sa vorbim de moralitatre si performanta, dezbaterea ar trebui sa fie mai complexa...
  • -2 (2 voturi)    
    prosti sunt peste tot (Luni, 13 iulie 2009, 9:28)

    ion ion [anonim]

    Cunosc " destepti" care nu au luat examenul, tip interviu de la o facultate particulara, dar au intrat si o sa termine la ASE unde au depus doar dosarul. Ma intreb cine e mai prost sau mai destept decat cine? E usor sa vorbesti de altul da sa nu poti spune nimic despre tine. Abramburica, nu mai e de mult un mister pentru nimeni, un mister sunt noile aparitii, asa zis competente, care ii tin isonul, marii ministrese. RUSINE!
  • 0 (0 voturi)    
    NUU (Luni, 13 iulie 2009, 9:28)

    sabo [utilizator]

    nu-ti poti zice oricum universitate sau facultate.
    ar fi o mare eroare sio mare escrocherie.
    si sursa de profit ilegal.
    hotia ar continua.
    si mai mult , trebuie fermitate si sa se cerceteze si miile de diplome anterioare care ar trebui anulate ca fiin obtinute prin frauda intelectuala.
    societatea romaneasca este grav afectata de aceste institutii false.
    sunt mai multe locuri decat abs de liceu?
    nu.
    trebuie o examinarea serioasa.
    unii sunt semianalfabeti.
  • +1 (1 vot)    
    superficiali (Luni, 13 iulie 2009, 9:32)

    qed [anonim]

    Cunosc persoane care au urmat cursurile a 4 facultati din cadrul USH in acelasi timp! Ma indoiesc ca au ceva in cap, mai ales ca domeniile alese nu au legatura...Au impresia ca daca insira intr-un CV 5 facultati o sa primeasca salarii mari si eventual, vor fi numiti manageri imediat ce-si vor fi luat licenta.Unii habar n-au sa se exprime corect romaneste, insa iti dau cu tifla ca sunt studenti la nspe facultati!Iar de invatat pentru examene, invata' cu 2h inainte de examene, adica incearca sa memoreze raspunsurile la testele grila...Halal absolventi!
    • -1 (1 vot)    
      Oana Badea, secretar de stat la Educatie: Trebuie (Luni, 13 iulie 2009, 12:30)

      absolvent [anonim] i-a raspuns lui qed

      Habar n-ai ce vorbesti. Ca sa "poti memora cu 2 h inainte raspunsurile din grile", trebuie sa citesti cursurile, sa cauti acele raspunsuri. Ca nu apar ele singure, da? Si asta inseamna mult mai mult decat 2h. In conditiile in care am avut 7 examene in sesiunea de vara, grile cu peste 300 de intrebari, din care la examen avem 15-20. Ceea ce inseamna ca trebuie cautate si "memorate" 300 de raspunsuri pentru un singur examen. Sigur, am avut si grile cu 100-200 intrebari. Oricum toate acestea necesita timp si efort. Am colegi care sunt la master la o universitate de stat si n-au invatat cat am invatat eu la USH! Chiar ei in ziua examenului cautau referate pe net ca sa le poata prezenta. Dar evident, sunt considerati inteligenti, fata de "analfabetii" de la USH.
    • 0 (0 voturi)    
      In numele studentilor constiinciosi de la SH (Luni, 13 iulie 2009, 21:25)

      Studentii SH sunt constiinciosi [anonim] i-a raspuns lui qed

      Nu intelegeti ca nu se mai afiseaza grilele, iar de raspunsuri ce sa mai vorbim?
      Deci trebuie sa cunosti foarte bine materia pentru a putea rezolva grile la prima vedere!
      In viata, nu numarul diplomelor iti asigura succesul, ci calitatea pregatirii tale!
      Cine vrea sa invete si sa se pregateasca cu adevarat o poate face si la particulara!
      • 0 (0 voturi)    
        SH- grilele nu se mai afiseaza (Marţi, 5 ianuarie 2010, 18:34)

        cris [anonim] i-a raspuns lui Studentii SH sunt constiinciosi

        Fosta mea eleva, studenta la doua facultati - una de drept SH, cealalta la stat-administratie publica, imi da intr-o zi bip-uri, si cum nu catadicseam sa o apelez eu, incepe sa ma bombardeze cu mesaje ce contineau intrebari tip grila; agasata, ii dau raspunsurile pe care le banuiam, si la finalul "conversatiei " noastre, imi scrie ca este in curs de examinare (n-am nicio inclinatie catre studiile juridice!). Judecati Dumneavoastra!
  • +2 (2 voturi)    
    mai putine univarsitati in Romania (Luni, 13 iulie 2009, 9:48)

    Clau [anonim]

    pentru a avea calitate in educatie, sa fie reduse numarul de locuri, atat la licee cat si la universitati. Ceea ce face USH este crima la adresa invatamantului romanesc, oricum terfelit.
  • +2 (2 voturi)    
    Apoi bine zice.. numai si face? (Luni, 13 iulie 2009, 10:33)

    romania [anonim]

    - oameni incapabili sa vorbeasca bine limba romana care ajung sa reprezinte romania la bruxelles sau reprezentanti la cultura
    - judete unde nu se vorbeste limba romana mai deloc.. totusi, toti isi iau bacul la romana
    - doctori care isi aleg meseria asta doar pentru a ajunge sa primeasca spaga
    - profesori care se duc sa ii "invete" pe elevi doar ca sa castige niste bani, fiind total dezinteresati de ce fac si de cum fac
    - elevi care isi subestimeaza profesorii (ii injura si ii batjocoresc) ca deh.. oricum ii tine spatele tata

    Astea sunt cateva exemple din Romania de azi.
    Daca nu se face o schimbare drastica in invatamant, aceste exemple o sa se inmulteasca drastic.

    Solutii sunt destul, insa drastice, iar efectul lor ar arata care e adevarata cultura in romania (ma astept ca maxim 50% din elevi sa treaca bacalaureatul daca acesta ar fi corectat in mod egal si la un nivel cat de cat ridicat).

    Asta insa ar afecta si copii politicienilor. O sa fie ei de acord ca odraslele lor sa nu aiba o diploma cu nota mare.. chiar daca nu ii prea duce mintea?

    Raspunsul il stiti si voi, asa ca fabrica de diplome o sa continue pana cand, cineva, o sa aiba curajul sa ii calce in picioare pe toti cei care ii vor sta in cale.
  • +1 (1 vot)    
    Scrisoare deschisa fara antet (Luni, 13 iulie 2009, 13:28)

    Eclesiastul [utilizator]

    Cu tot respectu ptr. Doamna Badea si restul oamenilor vcare participa la aceasta discutie.
    DOAMNA BADEA: Chiar credeti ca antetul MECI reprezinta cu adevarat o garantie a calitatii? Chiar nu va dati seama ca dvs. impreuna cu marea majoritate a oamenilor care s-au perindat prin MECI dupa revolutie ati adus cultura in pragul falimentului? Eu cred ca dvs. constientizati aceste aspecte si faptul ca la acest moment incepeti sa "latrati" (asta este ceea ce faceti dvs de fapt scuzati cruzimea expresiei) in acest moment dupa ani de zile de inertie ale MECI, dupa ani de zile de penibilitati ale MECI, dupa ce atatea mizerii s-au tras sub presul aceluiasi MECI, o faceti pentru ca mizati pe capitalul politic. Mizati ca oamenii vor spune "dar vai, ia uite, o doamna care ia atitudine"; parerea mea sincera este ca dvs. sunteti exponenta clasei politice actuale care la randu-i este promotoarea perpetuarii hotiilor, minciunilor, dezinteresului fata de statul roman, lene si scarba in abordarea adevaratelor probleme cu care se confrunta Romania, etc. Asa ca in loc sa imi dea o lacrima referitor la pozitia dvs. mi se face doar greata din pacate. Inca o intrebare, daca dupa mandatul in functia pe care o aveti nu se intampla nimic referitor la luarile dvs. de pozitie veti mai activa in viata politico-economica romaneasca? Eu cred ca da...
  • 0 (0 voturi)    
    Manelizarea invatamintului superior romanesc (Luni, 13 iulie 2009, 14:13)

    Tantza si Costel [anonim]

    Ceea ce s-a făcut cu diplomele universitare timp de 20 de ani în România se numeşte furt şi escrocherie intelectuala.

    Aceste fabrici de diplome sunt un exemplu reprezentativ a ceea ce s-a făcut timp de 20 de ani în România: hoţie, escrocherie, bătaie de joc fata de valorile adevărate.

    Este semnificativ ca în clasamentul primelor 500 universităţii din lume nu este reprezentata nici o universitate romanească.
  • 0 (0 voturi)    
    deranjeaza jocurile la facultatile lor (vezi spaga (Luni, 13 iulie 2009, 15:29)

    mihai e [anonim]

    USH atrage f.multi studenti pentru ca are taxele cele mai mici din RO si examenele se dau direct pe calculator (asemanator ex. teoretic de permis de conducere, introdus pt. a desfiinta aranjamentele), fara profesori subiectivi care corecteaza tezele dupa bunul plac si fara spaga aferenta ca la "stat"(asta o stiu toti) ; profesorul nu mai poate influenta cu nimic nota studentului, aceasta e aflata imediat dupa terminarea examenului fiind afisata pe calculator. De aceea USH deranjeaza pe cei de la stat si minister, pt ca acestia nu-si pot face jocurile cu facultatile la care predau ei si pe care le coordoneaza direct. Acum acestia vor sa distribuie studentii USH spre fac. lor unde examenele se dau pe hartie, cu spagi imense (eventual sex cu studente).
  • 0 (0 voturi)    
    d-na Andronescu nu vede spagile din inv. de stat (Luni, 13 iulie 2009, 15:31)

    mihai_e [anonim]

    D-na Andronescu uita ca are un consilier si un sef (Adrian Nastase) care predau la universitati particulare(concurete Spiru Haret). D-na ministru nu vede coruptia din facultatile de stat unde profesorii percep spagi imense, se stie...daca inveti iei nota mica daca dai spaga iei nota mare. Tot invatamantul „e curat si de calitate” si a ajuns la cei de la Spiru Haret sa-si faca activitate ; tot cei amarati si corecti platesc „oalele sparte” ale invatamantului.
  • 0 (0 voturi)    
    drastic (Luni, 13 iulie 2009, 15:48)

    xyz [anonim]

    O nedumerire : cum e cu inmultirea asta "drastica" ??!!!
    " Daca nu se face o schimbare drastica in invatamant, aceste exemple o sa se inmulteasca drastic."
  • 0 (0 voturi)    
    facultatile de teologie (Luni, 13 iulie 2009, 16:06)

    preotul [anonim]

    Facultatile de Teologie, scot pe banda absolventi care nu stiu nici macar sa scrie corect !!! Si mai si striga in gura mare ca va cumpara pe toti!
  • 0 (0 voturi)    
    Gogomanie (Luni, 13 iulie 2009, 17:22)

    Iulian [anonim]

    Am urmat catava ani de facultate la Universitatea Spiru-Haret. N-am avut cunostinta pana zilele astea de gogomania pe care a spus-o in direct la tv doamna ministru Andronescu - referitor la plicuri si subiecte, este dezinformare din partea dumneaei.
    • 0 (0 voturi)    
      Oana Badea, secretar de stat la Educatie: Trebuie (Luni, 13 iulie 2009, 20:51)

      Absolvent USH [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      celor "putini si destepti", care ne considera o masa de prosti si analfabeti, vreau sa le spun ca la ush chiar se invata! sigur ca nu toti invata, dar spuneti-mi va rog cum e cu universitatile de stat unde un bosorog de 75 de ani nu te trece si pace ca asa are el chef, pica pe capete la examene, la reexaminari, la rere... pana cand studentul satul de fitele bosorogului, ii indeasa plicul gras in buzunar? sau alt caz, fata tanara, draguta, si nu trece decat daca inainte "trece" prin patul bosorogului? sigur ca ministra si altii ca ea, nu vad asta, vad doar ce vor ei sa vada! asadar, nu e chiar cum se spune ca se publica grilele si studentul memoreaza raspunsul. ca sa ai ce memora, trebuie sa citesti cursurile, sa cauti raspunsurile si abia apoi sa le memorezi. si da, e o munca, iti ia timp si efort dar cine sa inteleaga asta?
      • 0 (0 voturi)    
        Invatamantul de stat... (Luni, 13 iulie 2009, 21:41)

        Invatamantul la stat... [anonim] i-a raspuns lui Absolvent USH

        E penibila o legatura dintre un bosorog sclerozat si parvenitele astea care vor cu orice pret sa obtina cu usurinta o diploma la stat si sa le inzestreze sclerozatii de mosi-profesori cu vile, masini, etc.!
        Dar sigur, ca Abramburica nu vede ce se petrece la stat, i s-a pus pata pe Spiru si o tine una si buna! Vrea ca tot mandatul sa si-l iroseasca cu aceasta "ilustra" activitate?
      • 0 (0 voturi)    
        Care cursuri? (Marţi, 14 iulie 2009, 9:59)

        ali07 [anonim] i-a raspuns lui Absolvent USH

        Nu va mai tot laudati atata...nu zice nimeni ca unii dintre voi nu invatati....dar voi aia care invatati sunteti numai 10%...si ceilalti va fura munca voastra cu afisarile pe internet a raspunsurilor...voi cei care sunteti capabili de ceva faceti ca univ sh sa nu fie o univ serioasa...si hai sa fim seriosi...univ accepta toate acestea pentru ca prin aceasta produce bani...mai multi decat ne putem inchipui noi....stiu persoane care muncesc dincolo....si vin in sesiune sa-si dea examenele la sh....pt ca stiu ca se iau intotdeauna examenele....sa inveti 100 de intrebari tip grila....o faci in 20 de minute...si dupa aceea poti sa zici ca ai invatat spre exemplu...drep penal....voi aia care invatati...mergeti la stat si mandriti-va ca ati terminat o facultate serioasa....
  • 0 (0 voturi)    
    sa se publice comentariile pro-SPIRU HARET (Luni, 13 iulie 2009, 21:43)

    sa se publice comentariile pro-SPIRU HARET [anonim]

    Rog sa se publice toate comentariile referitoare la Universitatea SPIRU HARET!
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns pentru Marlene, a propos de Spiru (Marţi, 14 iulie 2009, 0:36)

    Sultanu Teve [anonim]

    Draga doamna Marlene,
    Intr-adevar, fiica mea este foarte desteapta. A intrat la Stat, cu examen de admitere dur la Drept, bineinteles in Bucuresti si concomitent la College Juridique d'Etudes Europeennes cu diplome eliberate de Sorbona. A urmat doi ani si n-a mai vrut sa continue. Nu-i placea. Vina, recunosc, este a mea pentru ca eu am dorit sa urmeze cariera juridica. Asta ca sa va explic de ce am ajuns la Spiru. Copila, ca sa-i zic asa, destul de culta, inteligenta si bine educata, din famile intelectuala cu traditie de pe la 1900, ne-a anuntat ca renunta definitiv la Drept exact in momentul in care toate examenele la STAT se terminasera. Pentru a urma o alta facultate. Si consultand restul institutiilor de invatamant, am constatat ca Spiru prezenta incredere deoarece foarte multi dintre profesorii de marca pe care, tineri, i-am avut eu in facultate predau acum si La Spiru. Faptul m-a convins si a luat-o de la zero cu o alta specializare. Precizez ca este studenta la ZI, iar ceea ce a trebuit sa invete in anul I este aproape identic cu ce am studiat eu in urma cu 20 de ani. Deci unde este diferenta??? Poate o fi la alte facultati. Si repet. Cei care acum au terminat anul I nu au avut parte de nicio GRILA cu subiecte sau REZOlVARI/RASPUNSURI pe tava, asa cum inteleg ca a fost inainte de 2008. Deci, credeti-ma, lucrurile s-au schimbat. Iar cine a vrut sa ia examenele, aprox. 18 in anul I, chiar a trebuit sa invete pe rupte. Si va mai spun ceva. Lucrez intr-un domeniu in care anual vin in practica studenti/studente de la STAT, carora, la final, le dau o nota/calificativ. Iar, uneori imi fac cruce cum au reusit sa treaca de examenul de admitere. Niste agramati, inculti, tembeli fara cultura generala. Care se mai si laudau ca iau examenele cu brio. Am ramas mut la diferenta dintre note, in viitor diplome, si realitatea imediata. Nu stiau decat youtube, make-up, joint-uri(un fel de tigari cu cu ceva ierburi interzise). Concluzia: E perfect la Spiru.
  • 0 (0 voturi)    
    Lasati-o balta! (Marţi, 14 iulie 2009, 9:52)

    ali07 [anonim]

    Nu mai tot urcati in slavi...Univ. Spiru haret....oricum la aceasta univ. nu se fac studii superioare ci mai degraba....integrame....cu grile rezolvate si fara pic de bibliografie....orice prost cu bani poate sa faca o facultate in ziua de azi si spre ghinionul celor care intr-adevar au invatat cat de cat....licentiatii cu bani...le iau si locurile de munca...si din pacate si cei care sunt capabili tot la o univ. particulara merg...pentru ca la urma urmelor nu mai conteaza ai terminat la stat sau la particular....angajatorii nu fac nici o diferenta....evaluarea competentelor nu mai exista in sistemul de recrutare al angajatorilor....
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru ali 07 (Miercuri, 15 iulie 2009, 0:11)

    Sultanu Teve [anonim]

    Stimate domn,
    Sunt de acord ca, probabil, 10-15% dintre studentii de la Spiru invata pe bune. Procentul o fi ceva mai ridicat, nu stiu. Dar pot sa-ti spun ca bibliogarafie obligatorie si suplimentara pentru examene se da, destula chiar. Problema este cine o citeste si daca o citeste. Banuiesc, doar cei care isi doresc cu adevarat sa studieze. Si la STAT e acelasi lucru. Daca nu mergi la risc. Peste tot se copiaza sau f. savant se vine la examen cu subiectele presupuse gata facute. La final, scrii doar titlul subiectului daca proful l-a reformulat altefel decat te asteptai. Pe cand la Spiru, nu ai ce copia si nici nu intervine subiectivismul profesorului, uneori binevenit pt. un punct, doua sau trei la nota finala, in functie de cat de simpatic i-ai fost. Asta chiar m-a deranjat. Poti fi foarte activ la seminar, poti avea lucrari, insa la final nota o da calculatorul. Si repet nu mai exista GRILE cu vestitele INTREBARI si nici RASPUNSURILE aferente. Inveti tot pentru ca nu mai sti ce-ti pica(subiecte, teme) din calculator. Ieri, in raspunsul pentru Marlene, spuneam ca vara ne vin studenti in practica. Am relatat despre cei de la STAT. Si cum n-as vrea sa fiu perceput drept carcotas, nu pot sa nu scriu ceva si despre cei de la Particulare, Au venit si de la Hyperion, de la Spiru, de la Cantemir... Aveau alta perceptie. Cei de la STAT doreau o simpla hartie. Eventual, sa scriu ca au facut practica in timp ce ei s-ar fi distrat. Si, CULMEA! Aia "prostii" cum ii numesc multi pe cei de la particulare, chiar au vrut si mi-au cerut(desigur, nu toti, insa majoritatea) sa-i invat cat mai multe. Stateau cat li se cerea, lucrau bine si corect. M-a surprins foarte mult. Probabil, am avut noroc de copii constiinciosi care isi urmareau interesul in ideea de a acumula cat mai mult pentru formarea lor in meseria pe care ar fi avut-o. In rest, numai bine tuturor.
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu Spiru (Miercuri, 12 august 2009, 22:14)

      Popovici Mihai [anonim] i-a raspuns lui Sultanu Teve

      Universitatea Spiru Haret nu a mai sponsorizat politicul si uite ce a patit.De retinut este faptul ca de 20 de ani invatamintul se tot reformeaza si uite unde am ajuns.trimiti copilul la facultate de stat,platesti mai mult ca la Spiru si daca nu vrea sa invete, tot prost o termina,dar bravo lui,a terinat-o la stat.si am bagat bani in ministerul bufnitei Andronescu,ministresa cu doua mandate care isi misca sprincenele peste rama ochelarilor,asemeni unei vampe perfide lasind sa se inteleaga ca lumea a inceput cu ea.A denigrat aceasta Universitate pentru ca toti absolventii noi sa se orienteze catre alte universitati cum ar fi cea de stat ale caror profesori predau si in privat,sau la U.D.Cantemir unde secretara de cabinet a perfidei are afacerea sa, si unde fostul sef de partid al bufnitei preda dreptul international{bombonel}Am ajuns dupa atitia ani sa se uite urit la mine un absolvent de la stat care nu stie pe ce lume este,datorita unei babe al nu stiu cui joc face.De la infiintarea acestei universitati si pina in prezent au terminat multe generatii,care o va ovationa ori unde o va vedea,iar PSD.ul cu Gioana il va vota DRACU.Sa-i plinga in poala academicienei KAKATERINA ANDRONESCU sau{Ceausescu} Investitii mai mari ca aceasta Universitate nu au nici cele de stat si nici alta particulara.Daca reprezentantii U.Spiru nu o actioneaza in judecata,si nu-i taie din nas acesei vampe,au de suferit,iar pe linga ei si fostii absolventi.Datorita acestor denigrari la U.Spiru s-au inscris putini candidati.Unde a fost aceasta academiciana pina acum,unde au fost ceilalti ministri care s-au succedat la invatamint de ce nu au controlat Universitatea Spiru,ca noi toti care am terminat aici sa nu avem probleme.Dupa procesul Universitatii urmeaza procesul absolventilor in care vom actiona in judecata atit batrina baba dar si pe ceilalti ministri din perioada absolvirii.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri