Rezultate BAC 2012 Promovabilitatea in toate judetele: Ilfov - 15,1%, Bucuresti - 38,97%, Buzau - 50,79%, Arad - 39,07%, Brasov - 49,79%

de R.P.     HotNews.ro
Duminică, 8 iulie 2012, 10:37 Actualitate | Esenţial



Rezultatele examenelor sustine de absolventii de liceu in sesiunea iunie-iulie a Bacalaureatului 2012 au fost afisate la avizierele liceelor, in majoritatea judetelor din tara. In judetul Ilfov, 15,1% dintre absolventi au promovat examenele. In judetul Mures 45,74% dintre absolventi au promovat, iar in Brasov 49,79% dintre cei prezenti la Bacalaureat au luat examenele.


Potrivit calendarului de BAC 2012, luni vor fi depuse contestatiile (intre orele 08:00 - 12:00), iar pe 13 iulie vor fi afisate rezultatele finale.

Alba: 48,71% la BAC 2012 / 38,4% la BAC 2011

Arges: 46,07% la BAC 2012 / 35% la BAC 2011

Arad: 39,07% la BAC 2012 / 36,43% la BAC 2011 (Sursa)

Bacau: 45,43% la BAC 2012 / 45,6% la BAC 2011 (Sursa)

Bihor: 53,37% la BAC 2012 / 50,38% la BAC 2011

Bistrita-Nasaud: 41,57% la BAC 2012 / 41,92% la BAC 2011

Botosani: 38,9% la BAC 2012 / 56% la BAC 2011 (Agerpres)

Braila: 59,25% la BAC 2012 / 57% la BAC 2011

Brasov: 49,79% la BAC 2012 / 45,89% la BAC 2011

Bucuresti: 38,97% la BAC 2012 / 42,03% la BAC 2011 (Agerpres)

Buzau: 50,79% la BAC 2012 / 53,2% la BAC 2011 (Sursa)

Caras-Severin: 30,25% la BAC 2012 / 24,82% la BAC 2011

Calarasi: 37,17% la BAC 2012 / 40,88% la BAC 2011

Cluj: 54,30% la BAC 2012 / 54,07% la BAC 2011 (Sursa)

Constanta: 45,17% la BAC 2012 / 57,6% la BAC 2011 (Sursa)

Covasna: 32,42% la BAC 2012 / 44,29% la BAC 2011

Dambovita: 38,73% la BAC 2012 / 35% la BAC 2011

Dolj: 40,9% la BAC 2012 / 39,74% la BAC 2011

Galati: 45,09% la BAC 2012 / 32% la BAC 2011 

Giurgiu: 45,27% la BAC 2012 / 38,80% la BAC 2011

Gorj: 46,26% la BAC 2012/ 34,94% la BAC 2011 (Ministerul Educatiei)

Harghita: 30,21% la BAC 2012 / 64,03% la BAC 2011

Hunedoara: 36,99% la BAC 2012 / 39% la BAC 2011

Ialomita: 42,18% la BAC 2012 / 40,18% la BAC 2011 (Agerpres)

Iasi: 56,07% la BAC 2012 / 41,9% la BAC 2011

Ilfov: 15,10% la BAC 2012 / 24,32% la BAC 2011

Maramures: 48,82% la BAC 2012 / 46,41% la BAC 2011

Mures: 45,74% la BAC 2012 / 45,56% la BAC 2011

Mehedinti: 30,89% la BAC 2012 / 27,5% la BAC 2011

Neamt: 47,27% la BAC 2012 / 44,5% la BAC 2011

Olt: 29,8% la BAC 2012 / 54,26% la BAC 2011 (Sursa)

Prahova:
45,49% la BAC 2012 / 44,65% la BAC 2011

Satu Mare: 39,83% la BAC 2012 / 43% la BAC 2011

Salaj: 42,51% la BAC 2012 / 58,66% la BAC 2011

Sibiu: 51,66% la BAC 2012 / 53,8% la BAC 2011

Suceava: 46,98% la BAC 2012 / 65,03% BAC 2011

Teleorman: 29,09% la BAC 2012 / 46% la BAC 2011

Timis: 42,17% la BAC 2012 / 31,79% la BAC 2011 (Sursa)

Tulcea: 40,85% la BAC 2012 / 37% la BAC 2011 (Agerpres)

Vaslui: 48,16% la BAC 2012 / 43,27% la BAC 2011 (Agerpres)

Valcea: 38,35% la BAC 2012 / 55,80% la BAC 2011

Vrancea: 43,5% la BAC 2012 / 38,73% la BAC 2011 (Sursa)

Vaslui: 48,16% la BAC 2012 / 43,27% la BAC 2011

Rezultatele sunt cele de dinainte de solutionarea contestatiilor.

Ce s-a intamplat la Bacalaureatul 2011 - examenele de anul trecut in cifre

Anul trecut, procentul de promovabilitate in sesiunea iunie-iulie a Bacalaureatului 2011, la nivel national, a fost de 44.47%, inainte de solutionarea contestatiilor. Aceasta a fost cea mai scazuta rata inregistrata dupa Revolutie.

Dupa rezolvarea contestatiilor, promovabilitatea BAC-ului 2011 sesiunea de vara a fost de 45,72%. Anul trecut au fost depuse peste 80.000 de contestatii, iar numarul elevilor care au promovat examenul de Bacalaureat 2011 in urma reexaminarii lucrarilor a fost de 2.557.

65 de elevi au obtinut media 10, iar cele mai multe note maxime s-au dat in judetul Dolj.

661 de elevi au fost eliminati de la toate probele scrise, in cadrul sesiunii iunie-iulie a Bacalaureatului 2011, pentru frauda sau tentativa de frauda.

Promovabilitatea de la BAC in ultimii 8 ani - sesiunea iunie-iulie
  • BAC 2011: 45,72%
  • BAC 2010: 69,30%
  • BAC 2009: 81,47%
  • BAC 2008: 78,26%
  • BAC 2007: 82,08%
  • BAC 2006: 80,48%
  • BAC 2005: 84,66%
  • BAC 2004: 84,61%

Citeste si:



Citeste mai multe despre   










38299 vizualizari

  • +34 (38 voturi)    
    au picat (Duminică, 8 iulie 2012, 10:40)

    t_roxx [utilizator]

    pentru ca sunt nuli? sau pentru ca nu li s-a permis sa copieze la fel de mult ca in restul tarii? de unde am ajunge la concluzia ca toti sunt nuli....vai de capul nostru, vrem schimbare, dar uitati pe mana cui va ajunge tara noastra!
    • +35 (41 voturi)    
      Sunt nuli (Duminică, 8 iulie 2012, 11:19)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      Si in ultimii 2 ani nu li s-a mai permis sa copieze. Cine il ia acum de obicei il ia pe bune.
      • +11 (13 voturi)    
        Asa arata adevarul (Duminică, 8 iulie 2012, 11:35)

        mugiwara [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Aici e punctul de plecare. Cata vreme ne mintim, nu putem face nimic. Invatamintul e un dezastru, elevii merg pe linia de minima rezistenta, nu as da vina pe ei, e firesc sa incerca sa munceasca cat mai putin. De vina e Sistemul: ne conduce un plagiator, presedintele suspendat a spus ca a fost un elev mediocru, ministra invatamintului isi doarea acum catava vreme sa poata fi admisi la facultati particulare si absolventi de liceu fara bacalaureat... In fine. ACUM STIM ADEVARUL. E esential adevarul, e temelie, e punct de plecare. Cata vreme ne minteam ca "totul e bine", nu trebuia sa facem ceva, acum stim ca trebuie.
      • +15 (23 voturi)    
        Nici nu e de mirare, la aşa Societate şi politici (Duminică, 8 iulie 2012, 12:40)

        Amy N. [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Ţărani şi ţigani şi Andronese şi Margi Analfabeţi, Inculţi, Hoţi= Plagiatori
        A venit Vanghelie cu jidanii şi copiii lui, la Putere, cu Androneasca cu tot, Băsescu a fost Anti-Constituţional demis.
        Credeţi că îi mai serveşte educaţia, cuiva?
        Aiurea, să ne facem cu toate şi toţi bucătărese, învăţătoare, tîrfe şi proxeneţi,femei de servici, muncitori, slugi...că oricum e sigur că, venind hoţii lU.S.L.iştji la putere, vom deveni ca-n junglă...de altfel, a devenit Preşedinte al Ţării, apropiat de Premierul Plagiator care ne-a dus ţara în jos, cine_ Unul a cărei fată a vrut să se sinucidă, a cărei nevastă cu nr.1, a murit suspect, cu o alta în familie care şi-a pus capăt zilelor, unul care a fost nerecunoscut de către profesori pe drept, fiindcă se vede de la o poştă că e un derbedeu incult şi nesimţit, din ţara handicapaţilor ne-am transformat în ţara hoţilor şi a plagiatorilor şi a analfabeţilor iîn mod oficial!!! Eu a trebuit să fac 2 facultăţi=opt 8 ani plus un MASTER DE 2!!!!!!!! Ca să fiu pusă în rîndul unor hoţi şi incompatibile!!! Că analfabeţii l-aui demis pe cel mai bun Preşedinte pe care l-a avut Romînia, vreodată, chiar dacă nu a fost bun de la început iar la început era Comunist-populist-Socialist! Hm...i-am crezut pe Unguri cinstiţi, la fel după cum ne-am înşelat şi cu Chinezii...naţii şi naţie de Socialişti hoţi Comunişti şi falşi Liberali..şi se cred 'doctoriţe şi doctori'..şi Preşedinţi compatibili!! Nu zău!!!!!!!
      • +7 (9 voturi)    
        Ilfov (Duminică, 8 iulie 2012, 13:26)

        kk [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Nu e nimic de mirare acolo, avand in vedere etnia locuitorilor. Si 15% e mult, stiu persoane care au copiat de au rupt si nu au trecut.
      • +5 (7 voturi)    
        profesorilor nu li s-a mai permis (Duminică, 8 iulie 2012, 14:40)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

        Profesorilor nu li s-a mai permis sa ii lase pe elevi sa copieze .
        Profesorii ce zic de resultatete slabe , in ce masura sunt ei implicati in catastrofa..
        Sa le marim salariile cu 50 % ..
      • +1 (9 voturi)    
        Nici un copil nu e nul la invatatura, (Duminică, 8 iulie 2012, 14:43)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

        atata timp cat invata ce ii place. Invatamantul romanesc produce individualitati, avem mari probleme la lucru in echipa unde fiecare face ce ii place.
        • +3 (3 voturi)    
          da (Duminică, 8 iulie 2012, 18:18)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Citesc postarea ta si nu reusesc sa ma dumiresc deloc.Esti teribil de confuz!Invatatul nu-i un joc de echipa,aici nu in vata nimeni in contul tau,inveti tu pentru tine insuti! Si nu inveti ce-ti place,ci ceea ce este necesar! Scoala nu este o sala de lectura ci una de competitie unde transpiri vartos! Caldura mare Coane!
          • 0 (2 voturi)    
            Inveti pentru altii, nu pentru tine! (Duminică, 8 iulie 2012, 23:07)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Inveti sa scrii, sa citesti, sa comunici pentru a-ti impartasi ideile cu altii, in echipa. Degeaba traiesti daca ramai tu singur in fata cu foaie de la examenul pe care l-ai luat cu zece.
            • +2 (2 voturi)    
              da (Luni, 9 iulie 2012, 9:04)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              Una vorbim si basca ne intelegem!Ca sa poti trai intr-o societate,sa comunici cu membrii ei, trebuie mai intai sa asimilezi multe cunostinte,deci,sa inveti, tu, nu altii pentrru tine! In fond,nu stiu ce nu intelegi,ca sa poti comunica iti trebuie un bagaj de cunostinte,o propritate culturala insusita prin studiu scolar dar mai ales individual.A comunica nu inseamna numai a asculta ci a veni si cu o replica consistenta si constructiva.De unde daca studiaza altii pentru mine?Despre acest lucru discutam,in rest,borba unui"bacalaureat",bla,bla,bla...
            • +3 (3 voturi)    
              ai dreptate (Luni, 9 iulie 2012, 9:25)

              lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              stau foarte bine la comunicare acesti tineri, iesi un pic in oras seara si vezi ce comunicativi sunt, mai ales dupa ce consuma ceva alcool, droguri sau o partida de sex...
              problema e ca nu sunt motivati, cei mai multi din cei care nu iau bacul nu invata deloc, sunt niste golani si niste curve, care si-au ales modele in viata pe adrian copilul minune si pe buruiana..., multi provin din familii cu bani dar care n-au nici o educatie, stu sa faca bani, indiferent de mijloace, si oricum nu fac banii datorita faptului ca au invatat...
              aici intervine vina societatii, a mass-mediei, a parintilor si nu in ultimul rand, a invatamantului...
          • 0 (0 voturi)    
            lasa-l... (Luni, 9 iulie 2012, 9:20)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            o fi din generatia lui andronescu, o sa schimbe bac-ul la anul, o sa se dea diferentiat, pe licee, (eu stiu ca si acum este o diferentiere, pe grad de dificultate, materii la alegere), p sa promoveze iar 85 % bac-ul ca sa aiba facultatile prosti care sa cumpere diplome, pe urma tipam ca nu gasim de munca in raport cu pregatirea...
            vad ca toata lumea vrea cantitate, nu calitate, din cate stiu s-a zis mereu ca bac-ul nu este obligatoriu, ai terminat liceul fara bac, nu poti merge mai depart, dar imi inchipui ca cei care nu iau bac-ul, sau il iau la limita, nici nu merita o alta forma de invatamant...
            nu trebuiau desfiintate scolile profesionale, nici comunistii nu te obligau sa faci un liceu, (cand calitatea invatamantului era cu totul alta), erau constienti ca copii au aptitudini diferite, cred ca mai mult de jumatate se orientau spre scoli profesionale, asa ca nici atunci nu luau bac-ul mai multi copii, procentul era mai mare, dar era normal, erau triati inca de la admiterea in clasa a IX a...
            acum ii primim gramada la liceu, la facultati, si tot ne plangem ca nu avem specilalisti, foamea de bani transformand totul intr-o fabrica de diplome...
      • +1 (1 vot)    
        asa este (Duminică, 8 iulie 2012, 16:32)

        ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

        Eu cred ca de anul asta, mentalitatea elevilor se va schimba si vor invata ca nu prin furt se reuseste in viata.

        Vom vedea efectele peste vreo 10 ani daca nu distruge Andronescu tot ce a facut Funeriu.
    • -34 (56 voturi)    
      romania dupa 8 ani de basescu (Duminică, 8 iulie 2012, 11:21)

      zara [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

      asta-i generatia lui basescu. peste 20 de ani, ei vor fi marinarii tarii. eba are de ce sa fie fericita. nu e singura pe pamant...
      • +9 (9 voturi)    
        Fara" basescu" nu se putea? (Duminică, 8 iulie 2012, 11:35)

        dracu [utilizator] i-a raspuns lui zara

        Nu suntem in campanie pro Basescu sau contra,aici este vorba de ceva mai grav.
        Marinar.nu pot deveni toti analfabetii ca tine si tara-i plina cu "Eba".
        Daca nu dadeai nume,iti luam in considerare observatiile,dar tu vorbesti de Eba si uiti de ministrii lui Ponta si de el insusi,de Vanghelie si Mazare si negoita siiii,mai vrei ex.?
        Opriti-va cu manipulari din astea,de parca Eba ar fi singura analfabeta a tarii.
        Situatia cu bacul este una trista.
        Stiu din trecut,s-au umflat notele pe bani,iar astazi avem roadele.Cei care sunt vinovati sunt cadrele didactice si parintii.
        Poate incet incet,asa se va rausi sa se taia ciuma de la radacina si toate zara-urile sa mai puna si mana la munca,decit sa stea online la manipulat(este adevarat,manipularea este o munca,dar nu o munca care-ti va tine de foame)
        • +6 (6 voturi)    
          dar Corina Dumitrescu, (Duminică, 8 iulie 2012, 16:27)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui dracu

          cea care dorea sa devina ministresa invatamantului?Habar nu avea pe unde a facut cursuri,iar la o emisiune de la Realitatea a dovedit ca habar nu are sa conjuge verbul "a avea".Cu o seninatate caracteristica nestiutorilor(sunt elegant in exprimare) tot o dadea inainte cu " sa aiva" .Fratele ei de casta comunista,Vanghelie are probleme cu "a fi".Habar nu au de limba romana,dar se garanteaza unii pe altii.
      • -9 (13 voturi)    
        iata "succesurile" (Duminică, 8 iulie 2012, 11:50)

        adryan10 [anonim] i-a raspuns lui zara

        PDL-iste!
        • +7 (7 voturi)    
          daca nu era Basescu (Duminică, 8 iulie 2012, 16:32)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui adryan10

          am fi avut in continuare promovabilitate de 1000%.Datorita lui nu mai asistam la o minciuna nationala legata de "performantele invatamantului". Ai citit vreodata un cv al unui absolvent de invatamant?Te ingrozesti.
          Tot datorita lui am aflat si despre minciuna nationala a titlului de doctor.Plagiatori,analfabeti s-au grabit sa ajunga la cascaval,sa preia puterea.De ce sunt in stare?Doar sa minta si sa dea lovituri de stat.
        • +5 (5 voturi)    
          Da ma, ... (Duminică, 8 iulie 2012, 16:51)

          Anonymous Coward [anonim] i-a raspuns lui adryan10

          ... dupa 8 ani de Basescu macar nu ne mai furam singuri caciula. Bag de seama ca matale asta ti-ar place sa faci in continuare. Nu-ti fa griji, cu oameni atat de educati in fruntea tarii (un repetent si-un plagiator) o sa ti-o fure altii in curand.
      • +18 (18 voturi)    
        bineinteles ! (Duminică, 8 iulie 2012, 11:54)

        swiss [utilizator] i-a raspuns lui zara

        Pai nu-i asa ca Basescu este de vina ca loazele nu invata, ca nu-i intereseaza scoala,ca sunt inculti,ca biblioteca este un obiect de decor in casa, ca multi dintre ei vin la scoala cu supermasini cimparate de "mica si ticu",ca si-asa, fara studii, poti avea "fonctii" si bani (ca si ceausestii,nu-i asa, au fost academicieni)ca sunt mai importante toalale de banchet si locatia pt. acesta trebuie sa fie "cool", si as mai putea insira pana la anul.De ce nu vorbim si de lipsa de responsabilitate a parintilor, a profilor ( si am zis intentionat asa) si chiar a copiilor, ca totul in tara asta se intampla doar din cauza lui Basescu....
        • +1 (1 vot)    
          Problema ii la copii si profesori (Duminică, 8 iulie 2012, 16:10)

          gigi duru [anonim] i-a raspuns lui swiss

          Nu legea educatiei ii de vina si guvernanti , problema ii in scoli , dupa cum se vede sun licee private cu promovabilitate 0 si licee cu provabilitate 100% , cum ii posibil sa ai 100% cu o lege proasta ? cum ii posibil ca licee private sa aiba 0 promovabilitate , se intampla in botosani , timis si bistrita
      • +14 (16 voturi)    
        Sa inlaturam imediat (Duminică, 8 iulie 2012, 12:51)

        Blackball [utilizator] i-a raspuns lui zara

        camerele de luat vederi!! Exemplul conducatorilor nostri sa ne fie ghid de viata si un tel: copy/paste in veselie si cantare intrun glas:
        PARTIDUL, ANTONESCU, RO-MA-NI-ii-A!
        • +1 (5 voturi)    
          hotie, da (Duminică, 8 iulie 2012, 14:28)

          sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

          Eu credeam ca faci aluzie la miss Romeinia, cea care a furat fara sa se sinchiseasca de camerele de filmat.
          • 0 (0 voturi)    
            A ajuns in justitie pentru treaba asta (Duminică, 8 iulie 2012, 16:34)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

            Cunosti cumva motivul real penrtu care a fost achitata?
      • +12 (14 voturi)    
        ... (Duminică, 8 iulie 2012, 13:04)

        Crisa [anonim] i-a raspuns lui zara

        Basescu e de vina ca tinerii nu mai invata ! Basescu e de vina ca suntem plagiatori , el e de vina pentru tot ce se misca in tara asta . Multa minte iti trebuie sa debitezi tampeniile astea . De cand lumea cine a vrut sa invete a invatat . Lasa ca la anul cu Ambraburica o sa fie promovati toti si atunci o sa fiti fericiti . O sa isi cumpere mai mult de jumatate cate o diploma si se umple tara de "doctoranzi ". Nu e nici un pacat ca au picat asa de multi . O sa isi faca loc pe piata muncii daca madam Andronescu o sa lase legea lui Funeriu in pace . Scoala profesionala de meserii e sansa lor , sa poata sa munceasca aici in tara .Nu mai exista oameni calificati si asta e crudul adevar . Cei mai multi angajatori de asta se plang ca nu exista oameni calificati .
        • +4 (4 voturi)    
          da (Duminică, 8 iulie 2012, 18:26)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Crisa

          Ai perfecta dreptate!Traiasca manelele,traiasca Abramburica,traiasca discoteca,traiasca "ierburile",traiasca distractia ,da-o dracului de scoala! Votati cu incredere demiterea si veti fi toti V.Ponta!Si ce daca Copy-Paste? Traiasca Romania,traiasca Prostia!
      • +10 (12 voturi)    
        generatia facebook (Duminică, 8 iulie 2012, 13:33)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui zara

        Nu Basescu e de vina! Stati linistiti, in putin timp vor aparea cipurile care vor putea fi implantate in functie de carente. De ex. eu m i-as implanta un cip pt. memorie, istorie si putina fizica (acolo am lipsuri). Altii poate vor doar gramatica si algebra, altii doctor sau masterand, altii vor vrea poate doar cip-USL...sau revolutionar. Si aceste cipuri te vor face destept, teleghidat si "nepretentios", deci la indemana oricui. Da ce, numai silicoane si botox? Eu vi le voi vinde cu placere, am descoperit nisa: vindem cipuri, doctorate, si gogosi pentru naivi. Numai mana pe carte sa n-o puneti ca va degradati, copii! Doar facebook, disco si baruri! Cercatatorii au acum de lucru, ma refer la cercetarea de "dupa Pop".
      • +9 (15 voturi)    
        nu inteleg!! (Duminică, 8 iulie 2012, 13:43)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui zara

        repetentul Crizel tot din generatia lui Basescu sau s-a straduit singur? nu uita sa-l votezi si vei avea ce meriti! Ponta, plagiatorul si mincinosul nu e din generatia lui Basescu, el si-a facut masteratul in FRAUDA la Catania si doctoratul in minciuna cu Nastase!
      • +12 (12 voturi)    
        Radio Erevan: Corect (Duminică, 8 iulie 2012, 15:15)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui zara

        Este corect ce spui, dar cu cateva observatii:
        - nu Basescu i-a prostit;
        - Basescu a zis ca ceva nu este in regula;
        - nu Basescu le-a dat programele alea de invatare;
        - in timpul lui Basescu au fost anii in care liceenii care au inceput sa ia BAC-ul pe corect.

        Deci, ai dreptate! In timpul lui Basescu si datorita lui Daniel Funeriu am aflat cat de prost se preda si cat de prost se invata in scoli.

        Pe buna dreptate un plagiator ne este prim ministru!

        Vreti sa avem situatia asta in continuare?
        Implicati-va!
      • +2 (2 voturi)    
        daca asta e tot ce ai inteles tu... (Luni, 9 iulie 2012, 13:26)

        Allexis [utilizator] i-a raspuns lui zara

        este o vorba la romani...ce legatura are ...cu prefectura. Uite-asa vine si comentariul tau acum. Ce vina are Basescu ca nu mai invata odraslele astea? Asta e adevarul. Elevii nu mai dau 2 bani pe scoala, iar sistemul de invatamant din Romania este la nivelul unui sistem de invatamant GRATUIT. si eu am invatat in acelasi sistem, cu 8 ani in urma am dat BAC-ul si crede-ma ca nu ma interesa nici cine e la conducerea tarii, nici ce face presedintele, nici cine e ministru. Stiam ca trebuie sa invat. Si diferenta se va face mereu intre un elev care invata si unul care pescuieste notele. Ce s-a intamplat in 8 ani. Uite, hai sa iti spun eu. Se face distinctie clara intre cineva care a invatat pe toata perioada liceului, cineva care a invatat inainte de examen si cineva care a venit la examen cu gandul ca "lasa ma, ca merge si asa". Eu am fost in acea generatie (cand nu era Basescu) in care toti aveau 9.90 indiferent ca in liceu invatau sau nu. Uite, eu nu cred ca poti invata de 10 cu o luna inainte. Ei, asta s-a schimbat in timpul lui Basescu - se face o ierarhie reala a capacitatilor din Romania. Daca tot vrei sa politizezi aceasta discutie.

        Realitatea e ca nu Basescu a facut asta (eu vad rezultatele astea ca un lucru bun. Poate ne trezim la realitate si ne apucam de munca nu ne mai furam singuri caciula). Asta e nivelul de pregatire de acum. Asta e gradul de interes cu care un copil trateaza acest examen. Pentru ca erau obisnuiti sa treaca pe ochi frumosi. Stiu ei ca prin 2000 - 2005 asa era la BAC. Ei, acum subiectele de care se tot leaga madam Andronescu (in opinia mea cea care e responsabila pentru acest sistem educational) fac diferenta intre cei ce merita note mari si cei ce mai au de invatat. Sunt astfel facute subiectele incat cei capabili sa ia note peste 9, cei "average" sa se multumeasca cu un 7-8, cei slabuti sa traga de nota 5 iar cei ce nu merita diploma de bac sa treaca la vandut legume in piata. Ca de economisti si juristi inculti ne-am cam saturat.
    • +2 (6 voturi)    
      bac (Duminică, 8 iulie 2012, 12:43)

      georgy [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

      anul acesta nu s-a putut copia deloc in unele sali..altii prea mult, altii deloc nu e corect. ori se lasa in fiecare sala de examen sa se copieze..ori in niciuna asa cred ca ar fii corect.
      • +4 (4 voturi)    
        nu tata, nu asa (Duminică, 8 iulie 2012, 17:04)

        c# [anonim] i-a raspuns lui georgy

        nu tata, nu e bine ce zici. e absurd chiar si sa te gandesi la optiunea "ii lasa pe toti" ca de aia am ajuns aici, pe mentalitate de genu "ii lasam pe ai nostri sa copieze ca si aia de la liceul de alaturi copiaza" sau "asta fura mai putin, de aia ne place de el (vezi primaria Magurele Ilfov)".

        CORECT este sa nu lase pe nimeni sa copieze.
    • -2 (4 voturi)    
      varianta corecta (Duminică, 8 iulie 2012, 15:56)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      au picat fiindca au ramas variantele (subiectele) de pe vremea lui fune(b)riu. dupa cum zicea si sindicalist ratacit in fruntea ministerului, lista subiectelor a fost bagata la seif prin aprilie. dar pina in septembrie va fi adusa la nivelul real al elevilor din ro, nu la nivelul fantezist al persoanei cu jaguar.
      • +3 (3 voturi)    
        f yeah... (Duminică, 8 iulie 2012, 22:59)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

        adica daca elevul roman dupa 12 ani de scoala a reusit sa afle cat fac 2+2, hai totusi sa nu il obosim la bac cu intrbari de o dificultate perversa de genul "3+3"... hai sa il il intrebam 1+1.

        pe ce facem pariu ca multti vor pica chiar si asa?
    • +2 (2 voturi)    
      asa este (Luni, 9 iulie 2012, 9:25)

      Marimar2012 [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      adica, dupa ce ca sunt nuli, n-au avut voie nici macar sa copieze> dar lasa, vine abramburica si rezolva problema ca doar e urat cu asa rezultate.
    • +1 (1 vot)    
      hm, mai draga... (Luni, 9 iulie 2012, 9:52)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      nu exista copii nuli, nulitati sunt acei politicieni care au distrus invatamantul din romania, incepand de la manualele alternative care sunt pline de imbecilitati si "plagiate" si pana la facultatile private care accepta orice stundet care isi plateste taxele... totul este o afacere pentru cei din invatamant... chiar si acum, problema nu este ca au luat bac-ul numai 45%, problema este ca nu sunt studenti pentru facultati...
      procentul de 45 % este un procent foarte bun, si pe vremea comunistilor era cam tot atatia copii care luau bac-ul, la facultati mergeau doar cei mai buni, fiind concurenta de 4-5- pana la 8 pe un loc, restul copiilor terminau scoli profesionale si aveau o meserie...deci, repet, ca numar de copii nu luau bac-ul mai multi, copii se triau din clasa a IX a cu admiterea, mergeau la liceu cei mai buni, restul urmau 10 clase si profesionala, adica mai mult de jumatae din copii...
      dar atunci nu erau atate interese financiare din partea profesorilor, cum se intampla acum...
      daca mai luam in clcul si caliatatea profesorilor, ca doar si ei sunt rezultatul aceluiasi sistem, putem sa fim super multumiti de rezultatul de la bac....
      in schimb ce ne facem cu cei 55 % care nu au luat bacul si care nu cunosc nici o meserie? ce pot face ei? probabil un 10 % sunt care vor incerca din nou, care au fost prea emotivi si au picat un examen, dar cu ceilalti cum va ramane?
      sa raspunda androneasca, ca doar ea a introdus acest sistem in care copii care nu stiu sa scrie si sa citeasca au cate doua facultati...
      si cand te gandesti ca era bine daca mai restrangea activitatea lui spiru haret sau a altor facultati care sunt o rusine pentru sistemul de invatamant, mai ales cu ID-ul... halal specialisti si sunt foarte multi bigetari cu asemenea studii, pentru a fi siguri ca nu sunt dati afara...
    • 0 (2 voturi)    
      Clasament (Luni, 9 iulie 2012, 10:49)

      ion [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

      Dupa cum vedeti, bacalaureatul ne arata adevarata valoare a tinerilor nostri.

      Media nationala a fost 43,04%

      Braila- 59,25% promovati

      Ilfov-15.1%

      Si acum, o sa va arat rezultatele obtinute pe regiuni.


      1. 46,54-Moldova

      2. 45,5 - Maramures

      3. 44,53-Crisana

      4. 43 ,01-Dobrogea

      5. 42,92-Muntenia

      6. 42,52-Transilvania

      7. 36,21-Banat

      8. 33,41-Oltenia

      Asa ca sa nu va mai aud vorbind aiurea despre cei dim Moldova. Am obtinut locul 1 pe tara la elevi promovati. Era si o expresie celebra: "Ciocu` mic!".
      • 0 (0 voturi)    
        Ion,Braila si Moldova (Miercuri, 7 noiembrie 2012, 17:08)

        Minato [anonim] i-a raspuns lui ion

        Braila nici macar nu e in Moldova, .. Se poate incadra in Muntenia sau Dorbrogea, DAR NU IN MOLDOVA! asa ca, citez:Ciocu' mic!
    • 0 (0 voturi)    
      Bine ca sunteti voi nenuli ! (Luni, 9 iulie 2012, 13:48)

      Periodicul [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

      Daca sunteti asa destepti spuneti-mi ce-i o "periodicitate matematica" !
    • 0 (0 voturi)    
      Exista o solutie pt cei care au picat (Luni, 9 iulie 2012, 14:09)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

      Cei care pică Bacul acum mai au o şansă în toamnă, la alegeri, să ajungă primari sau chiar prim-miniştri Succes USL aveti de unde recruta:)
  • +45 (51 voturi)    
    acum... (Duminică, 8 iulie 2012, 10:44)

    c# [anonim]

    Acum toti looserii vor da vina pe sistem, pe base, pe criza, pe ministru, pe geoana, pe mama etc pentru ca au picat bacul in loc sa se opreasca pentru o clipa si sa inteleaga ca este in totalitate vina lor.
    • +10 (10 voturi)    
      Dublarea cantitatii de cunostinte (Duminică, 8 iulie 2012, 12:34)

      Ceatetan [anonim] i-a raspuns lui c#

      Avem nevoie de o noua curricula si de profesori capabili sa o respecte si sa o implementeze.
      Am vazut cadva un serial stiintific al lui Carl Sagan in care acesta descria sentimentele care l-au cuprins atunci cand, fiind in fata rafturilor interminabile cu carti ale bibliotecii publice din New York, si-a dat seama ca in toata viata lui, citind fara intrerupere, ar putea citi o parte nesemnificativa a acestor carti.
      Informatiile pe care le memoram in timpul procesului de educatie scolara trebuie sa fie cele esentiale. De asemenea trebuie sa apara diferentieri de programa scolara mult mai accentuate si mai devreme, in functie de traseul ales de elev. Trebuie stabilit foarte clar care sunt cunostintele generale strict necesare unui tanar avand in vedere si o educatie continua, pe tot parcursul vietii. Trebuie tinut cont si de faptul ca, cu cat memorezi mai mult cu atat ai mai putin timp ca sa iti dezvolti capacitatea de analiza si sinteza precum si imaginatia. Daca se insista pe mai departe ca toti elevii sa aiba aptitudini de critici literari, atunci cei care doresc sa devina matematicieni pierd un timp foarte pretios cu memorarea si analiza unor informatii care le vor fi inutile in cariera si in viata. Stapanirea limbii romane se poate face si citind lecturi de istoria si filozofia stiintei, etc. (pentru cei de la "real") si nu citind poezie ermetica. Reciproca este valabila. Criticii literari nu au nevoie de calcul diferential.
      Cantitatea de cunostintele umane se dubleaza intr-un ritm tot mai accelerat. Cresterea calitatii vietii depinde de dezvoltarile din domeniul stiintei si tehnologiei. In aceste domenii, cresterea cantitatii de cunostinte noi este cea mai accelerata. Tarile care vor constientiza aceste adevaruri (decidentii) vor asigura prosperitate pentru cetatenii lor.
    • +6 (6 voturi)    
      mda (Duminică, 8 iulie 2012, 14:01)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui c#

      Nu e numai vina astora care nu au luat bacul anul asta si anul trecut. E si vina mea, e si vina ta, e si vina profesorilor, e si vina celor care ne conduc...e vina tuturor. Eu am dat BAC-ul in 2007 si am luat pe bune, am invatat, nu am iesit din casa, a luat nota mare, am dat la o facultate de "prestigiu", am intrat cu nota buna, muncita .... si dupa 4 ani imi cautai timp de 1 an de zile un loc de munca...si nimic. Stau acasa si ma rog de tata sa ma ia la munca in stainatate, la legat de vie, el fiind de asemenea "Inginer" si inca cu facultatea terminata cand se facea carte, inainte de '89. Pe de alta parte politicienii au distrus programa scoalara si de 20 de ani ni se spune ca suntem generatii de sacrificiu, voi v-ati uitat pe manualele scoalare actuale? O sa intelegeti de ce suntem din ce in ce mai retarzi. Pe de alta parte, copiii vazand nesansa mea si a multora ca mine care termina o facultate si ajung tot la matura, fac cum fac si invata sa se descurce in capitalismul asta. I-or tine si parintii pe picior mare, cum reusesc nu stiu//.(editat de HotNews.ro)
      • +7 (7 voturi)    
        cateva sfaturi (Duminică, 8 iulie 2012, 15:43)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        eu am terninat facultatea in 1998 si pana am avut prima functie de inginer am stat vreo 10 luni (4+6 luni) pentru ca nu ma angaja nimeni, am facut armata 6 luni (mi se reprosa ca nu am armata :) ) si am lucrat la negru vreo 5 luni (aveam nevoie de niste bani, totusi).

        1) - vezi cat de bine stii vreo limba straina, daca nu stii niciuna atunci apuca-te urgent de invatat (traim in UE si nu mai tine figura sa stii doar o limba, partidele etnice doar isi condamna cetatenii la mizerie prin enclavizare). Preferabil engleza dar si germana si franceza au cautare mare. Daca stii si altceva decat engleza, atunci esti pe cai mari :).
        2) - invata sa-ti faci un CV ca lumea (conteaza foarte mult sa fie OK, recomand fie cel de MS Office sau chiar cel pe care il face Best Jobs);
        3) - vezi in mare cam ce doresti sa fii si candideaza chiar si pentru o functie de tehnician (trebuie sa-ti placa ceea ce vei face sau altfel vei fi extrem de nefericit in viata).
        4) - invata tot ce poti din functia aia (se cauta cei care stiu sa-si faca treaba conform regulilor si nu cei foarte inteligenti)
        5) - sa nu-ti fie frica sa accepti sarcini sau sa te oferi la treaba (se cauta cei care rezolva probleme si nu cei care asteapta sa li se spuna sa le rezolve).
        6) - intr-un an sau maxim doi ani, vei avea o sansa in aceeasi firma sau in alta. Angajatorii nu vor sa aibe de a face cu incepatori iar tu esti incepator si cumva tu trebuie sa rupi cercul ala.
        7) - Fii cinstit la lucru. Dupa ce esti angajat, sa nu-ti fie frica sa zici ca nu stii ceva. Sarcinile trebuie indeplinite si nu fofilate.
        8) - seful are intotdeauna dreptate! Din pacate chiar si la lucru se face politica si inveti sa apreciezi democratia politica deoarece in public poti spune fara repercursiuni ca politicienii nu au dreptate.

        Aceleasi reguli se aplica si daca emigrezi :).

        In mare am aplicat aceste reguli si ma pot mandri ca am salarul lui Basescu dar fara responsabilitatile lui :).
      • +2 (2 voturi)    
        da (Duminică, 8 iulie 2012, 18:39)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Dragul meu,te apreciez pentru atitudinea fata de educatia ta,dar gandeste-te ca circa doua milioane de oameni au studii superioare,si aceasta numai in cativa ani,nemailuand in calcul generatiile mai vechi ce nu au ajuns la varsta pensionarii.Prin grija guvernelor neocomuniste,industria Romaniei a fost distrusa,am ramas numai forta bruta de munca pentru straini,unde sa fiti cu totii inglobati pe functiile corespunzatoare studiilor?Si apoi si munca are piata ei! Si copii mei(au 40 de ani)au aceleasi probleme,dar lupta!Viata este dura,nu avem timp sa ne punem prea multe intrebari!
      • 0 (0 voturi)    
        Va multumesc mult (Duminică, 8 iulie 2012, 19:21)

        padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Va multumesc mult pentru sfaturi. In ultima vreme m-am animalizat intr-un fel in care, daca m-as privi cu ochii de acum 4, 5 ani, nu m-as recunoaste. Nu credeam ca mai pot tine o conversatie inteligenta cu cineva. Va multumesc mult pentru sfaturi, am sa le tin minte. Multa sanatate!
  • -44 (58 voturi)    
    Bravo d-le Funeriu !!! (Duminică, 8 iulie 2012, 10:58)

    gigi [anonim]

    Bomba subiectelor tinute inca din luna aprilie sub sigiliu la Ministerul Invatamantului facute pentru a mai umili inca o data o generatie intreaga de tineri debusolati va lovi in plin la referendum pentru ca daca pui la socoteala, sant cateva sute de mii de elevi, parinti si rude ale caror vise s-au naruit... In mod sigur ei vor vota Maretul Conducator care a tinut si folosit pe langa el aceasta creatura lombrosiana - Funeriu ! Multumim domnule pentru contributie...
    • +24 (30 voturi)    
      traiesti in minciuna GIGI si iti place (Duminică, 8 iulie 2012, 11:07)

      Ina [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Cei care au invatat, ce vina au ca INTREAGA GENERATIE DE GIGI vrea sa dea aceeasi sansa tuturor lenesilor si mincinosilor!!!!!!!!!.
      Traiesti in minciuna si iti convine! In felul acesta reusesti sa scapi repede de toti cei harnaci, cinstiti si destepti. Bravo! ACUM PUTETI INTREBA:"CE VOR, MA?"
    • +31 (37 voturi)    
      @gigi (Duminică, 8 iulie 2012, 11:07)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ce are sula cu prefectura?
      Exigenta la Bac trebuie sa fie o normalitate si nu o exceptie functie de ce alegeri sunt in acel an...
      faptul ca au picat 60% inseamna,poate,ca astia nici nu vor fi prezenti la referendum.Vor sta acasa sa asculte manele sau,poate,se vor pune cu burta pe carte si nu vor avea timp de politica.
      Vrem performanta in scoala si in societate ?Pai,atunci sa ne invatam tinerele generatii ca pentru orisice rezultat trebuie munca nu smenuiala si smecherie romaneasca.
      • +1 (3 voturi)    
        .... (Duminică, 8 iulie 2012, 11:42)

        lala [anonim] i-a raspuns lui torna_fratre

        @gigi cred ca aveai ceva la bord cand ai scris acele randuri...sincer nu am inteles ce are referendum-ul cu bac-ul?
        Ca idee de la un fost dascal...elevii din ziua de astazi nu stiu altceva decat sa se drogheze, sa bea alcool, sex , club, etc. cand este vorba de timpul alocat invatatului acesta este 0 barat.
        Acesta este motivul pentru care promovabilitatea la bac este sub 50%.
      • +7 (9 voturi)    
        60% e normal intr-o tara civilizata (Duminică, 8 iulie 2012, 13:38)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

        in care toti vor bac dar ei nu stiu sa citeasca coerent. Daca veti face adevarate examene de admitere la liceu veti observa ca veti avea si rezultatele scontate. Chiar credeti ca in Gemania obtin toti bac-ul? In primul rand un elev slab la scoala nu viseaza la bac, invata o meserie, noi romanii vrem sa devenim toti doctori si ne trezim copy ... prost.
    • +23 (27 voturi)    
      Funeriu-plodul mamei omida (Duminică, 8 iulie 2012, 11:12)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Iti reamintesc ca in aprilie inca mai erau portocalele sfirijite la guvernare, deci nu stiu daca Funeriu ar fi dorit sa-si ingroape proprii colegi de partid. Iar daca a fost asa, din pacate, asta este o arma politica care le vine de minune, momentan, uslasilor. Pentru ca tanti Cati, nici n-a intrat bine pe post, c-a si mentionat cine a facut subiectele si cand au fost sigilate. De asta sunt in stare politicienii in Romania, de circ!
      • +2 (2 voturi)    
        corect, dar (Duminică, 8 iulie 2012, 15:45)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Ion

        nu uita cine a bagat camerele in scoli ca sa ne vedem promovabilitatea reala (Funeriu) si nu uita ca programele s-au schimbat de la an la an de catre profesori si nu de catre ministri.
    • +24 (32 voturi)    
      Realizezi ca (Duminică, 8 iulie 2012, 11:12)

      eem [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      "aceasta creatura lombrosiana - Funeriu" este doctor iar indrumatorul lui de doctorat este laureat al premiului Nobel?
    • +32 (40 voturi)    
      gigi (Duminică, 8 iulie 2012, 11:18)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Vorbesti mult si prost...eu am dat bac-ul in perioada psd prin '96 si profesorii scriau solutiile pe tabla ,se copia cu cartea pe genunchi ,am vazut semianalfabeti cu facultatea luata ..de ce vrei sa continui sa traiesti in minciuna? tara are nevoie de tinichigii si alte meserii
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Duminică, 8 iulie 2012, 12:40)

        emma [anonim] i-a raspuns lui Mr John

        in '96 ai vazut semianalfabeti cu facultate??? poate iti mai amintesti ce concurenta era la admitere? nu tu dosare, nici macar nu puteai da la 2 facultati, dadeau toate admitere in septembrie. trebuia sa te gandesti bine, nu ca acum, iei la 7 facultati ca ti-ai pus dosarul si te mai gandesti unde ramai.
        nu se copia chiar asa cum zici, sa fim seriosi, nu ne-a scris nimeni solutiile pe tabla dar, da, mergea cu protocol si ne mai lasau sa vorbim intre noi dar nu galagie, asa, la modul, da cotul sa vad si eu ce-ai scris.
        • +1 (1 vot)    
          desigur - hai sa fim onesti (Duminică, 8 iulie 2012, 15:02)

          Mr John [anonim] i-a raspuns lui emma

          La acea vreme mafia universitara era in plina expansiune..ma aflam in era post Caritas, era FNI incepuse..era sistemul unde puteai face orice daca aveai relatii si bani ..tot ce era fiu de profesor stia subiectele,multi profesori inchideau ochii si ofereau solutiile pe tabla sa treaca un procent semnificativ..apoi la facultate (vorbesc de Iasi) se copia (evident nu se poate generaliza)..Banul facea legea in multe univeristati unde locurile erau cumparate.. este doar ce am observat personal..apoi aparusera facultatile private unde tot mediocrul platea cursuri sa poata avea o diploma
      • +4 (4 voturi)    
        sa mai adaug (Duminică, 8 iulie 2012, 12:46)

        Mr John [anonim] i-a raspuns lui Mr John

        ca am intalnit oameni de ''cercetare'' in Romania, dar care sparg fier-betonul pe santiere din strainatate ,albind si blamand sistemul ticalosit din Ro ,dar nicidecum pe ei insisi....
      • +5 (5 voturi)    
        GIGI esti PDL-ist sub acoperire? ma insel ;) (Duminică, 8 iulie 2012, 13:26)

        arbitru' [anonim] i-a raspuns lui Mr John

        Si eu am dat examenul de BACALAUREAT cam tot pe atunci intr-un liceu cu pretentii medii din Braila si nu a fost niciun dubiu de frauda sau de soptit pentru a copia. Asadar probabil vorbesti despre un caz dintr-un liceu mediocru. Adevarul este ca au trecut vremurile cu tinerii liceeni care aveau principii pentru a reusi in viata. Acum tinerii vad numai cai verzi pe pereti si cred ca tot ce zboara se mananca. Sa va asteptati si in anii urmatori la asemenea rezultate pentru ca si mentalitatea tinerilor va ramane aceeasi, si anume de a nu mai aprecia scoala care ii ghideaza in viata spre succes. Nicio guvernare sau partid nu va influenta modul in care generatii de tineri sun educati. Asadar in concluzie, pe acesti tineri ii avem, cu acestia vom defila.
      • 0 (0 voturi)    
        alta perspectiva (Duminică, 8 iulie 2012, 22:01)

        tyrael [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

        Eu unul am dat bacul in '97 si pot spune ca ni se repeta aproape zilnic de catre profesori cat de vital era pentru noi sa ne folosim de exemenul de bacalaureat ca de o repetitie generala pentru adevaratul examen care urma, admiterea la facultate (pentru care invatam cu totii de fapt) si drept urmare aproape nimeni nu a copiat, chiar daca acest lucru era teoretic posibil.
        Dar probabil ca traim in realitati paralele si Romanii diferite.
        In Romania mea, avalansa de semianalfabeti cu diploma a inceput abia dupa renuntarea la examenele de admitere, cand brusc media obtinuta la bacalaureat a devenit de importanta maxima si toate liceele au inceput sa inchida ochii pentru a avea cat mai multi absolventi admisi la facultati si universitatile au inceput sa suplimenteze intr-o veselie locurile pentru a avea cat mai multe vaci de muls.
    • +20 (24 voturi)    
      . (Duminică, 8 iulie 2012, 11:19)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Visele ADULTILOR care au dat bacalaureatul s-au naruit doar daca au fost complet irealiste. Poate ca si eu visez sa ajung premier. Nu ca m-as descurca mai rau decat actualul, e practic imposibil pentru oricine, dar nu m-am casatorit "cu cine trebuie" si nici copylot nu sunt.
    • +6 (6 voturi)    
      sfaturi degeaba... (Duminică, 8 iulie 2012, 12:03)

      swiss [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Uite votantul usele,care trebuie ca intotdeauna sa dea vina pe altcineva si mai ales preia limbajul mult-iubitilor "conducatori".Oare vom mai cobora mult in bezna mintii astora si vom duce tarisoara asta siluita de astfel de cetateni cu cultura si educatie zero ? Puneti copiii sa invete, nu le mai permite orice, puneti-le cartile pe care si voi le cititi in mana, spuneti-le ca doar cu manele, disco, toale de firma si vacante in locuri exotice nu vor putea sa devina oameni adevarati.
    • +6 (8 voturi)    
      da (Duminică, 8 iulie 2012, 13:36)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Numai pentru faptul ca nu a tinut cont de acest lucru si merita tot respectul "Marele Conducator"! Votati USL,acesta sigur va va trece bacul,dar nu uitati,tot niste nulitati ramaneti! Votati Copy Paste pentru ca asta ati vrut si nu s-a putut.Cine se aseamana se aduna!
    • +7 (7 voturi)    
      Trebuia, carevasazică... (Duminică, 8 iulie 2012, 13:49)

      MarkoGeo [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ...să fie lăsați să copie, cum a copiat și premierul Copy-Paste, ca să se obțină un procent mai acătării, nu-i așa?
    • +5 (7 voturi)    
      generatia ponta (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

      Stecfaux [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Generatia de debusolati sa puna mana pe carte şi-n felul ăsta nu va mai fi umilită. Ăsta e nivelul. Cine e de vină. Sistemul de învăţământ are partea lui de vină (acolo eşuează cei slab pregătiţi care nu pot face mare lucru în altă parte), dar o parte importantă de vină o are societatea şi modelele sale. Parte de vină e a părinţilor, care în loc să-i pună la treabă pe copii şi să-i educe să aibă o atitudine pozitivă faţă de învăţare, înjură sistemul şi pe profesori, parte de vină e a societăţii care scoate în faţă şmenari, hoţi, şmecheri, plagiatori.
    • +7 (7 voturi)    
      buna dimineata draga gigi!! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:18)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      aproape ca mi-a aparut o lacrima citind mesajul tau emotionant.. mai ales partea cu visul naruit al odraslelor si neamurilor lor.. care cu siguranta si le-ar fi indeplinit daca acest nedrept , fara de inima, fara de emotii , acest domn Funeriu , nu v-ar fi anulat dreptul fundamental de a copia..
      Chiar a avut tupeul ( tot la d-l Funeriu ma refer) sa va sugereze ca nu este rau sa invatati)
      Dar nu va ingrijorati, a venit academiciana cu inima mare , doamna Ambramburica, care o sa roage parlamentul lor sa faca ceea ce trebuie. Astfel incat sa va oblojeasca mandria voastra de copy-paste!!!
    • +1 (1 vot)    
      din moment ce un anumit procent (Duminică, 8 iulie 2012, 16:38)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      al absolventilor au stiut sa le rezolve,inseamna ca nu au fost subiecte de olimpiada,au fost subiecte accesibile.Este foarte simplu sa-i acuzi pe Basescu si Funeriu,sa arunci anatema pe ei.Dar nimeni nu vorbeste despre munca,elementul necesar si suficient pentru a reusi.Si acestei generatii ii mai lipseste ceva:modestia.Uita-te cum sunt imbracati,zici ca merg la carnaval sau la bar.Daca le-ar sta mintea la carte,ar avea succese/succesuri.
  • +15 (21 voturi)    
    soarta pecetluita.... (Duminică, 8 iulie 2012, 11:04)

    costica [anonim]

    Din pacate, nu mai da nimeni 2 bani pe scoala in Romania...
    Grav pentru o natiune, toate natiunile care au progresat au facut-o prin cresterea nivelului educatiei..
    In Romania insa interes ZERO la cei interesati: profesori, elevi, parinti, cei care conduc destinele Romaniei..
    Numai vorbe goale si vedem an de an cum dezastrul din educatie se amplifica...
    Iar efectul il vedem in societatea romaneasca: cresterea violentei, a infractiunilor si a altor fenomene impotriva legii, a plecarii la munca in strainatate a celor slab pregatiti(capsunari) si mai rau pleaca si cei putini dar foarte bine pregatiti...
    CE ramane in Romania?
    Fauna, o fauna pe masura celor care-o conduc....
    Pai, cand vezi ca Becali s-a imbogatit fara nici o diploma, ce-ti mai trebuie facultate?
    Cand vezi salariul unui medic incepator si chiar cu 10 ani vechime, ce-ti mai trebuie sa faci Medicina, una dintre cel mai grele facultati?!
    Cand vezi ca cei care conduc Romania termina facultati gen Spiru Haret si Dimitrie Cantemir, la ID si ajund mari Ministri si isi iau doctorate si masterate fara probleme(tot la ID!), ce-ti mai trebuie scoala inalta si rezultate bune?!
    Cand vezi ca esti platit ca vai de lumea ca profesor, ce-ti trebuie sa-ti bati capul la scoala cu elevii, cand celor care ne conduc nu le pasa nicicum de educatia in Romania?!
    Cand......
    • +2 (4 voturi)    
      Nu e nici un dezastru (Duminică, 8 iulie 2012, 12:53)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Asa trebuie sa fie, nu oricine sa i-a bacul, nu oricine sa faca facultate. Acum de s-ar introduce niste proceduri de promovare mai severe in liceu ar fi superb, pentru ca si in liceu intra multi ce nu au ce cauta acolo. Mai bine iau bacul 40-45% din elevi, astia fiind cei ce au invatat decat 70-80% pe copiat. E un drum bun acesta, cine face fata si invata v-a lua si bacul, cine nu, nu il v-a lua, simplu.
      • 0 (0 voturi)    
        reciteste ce ai scris (Duminică, 8 iulie 2012, 15:50)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        eu am facut un liceu tehnic totusi si o facultate de mecanica si nu sunt filist, dar "v-a" se scrie totusi impreuna in propozitiile tale. Te-ai repetat in greseala si de aia mi-am permis sa-ti atrag atentia.
        In rest sunt de acord cu ceea ce spui.
      • 0 (0 voturi)    
        de fapt plang (Duminică, 8 iulie 2012, 16:42)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        pentru ca intra in faliment facultatile particulare.
      • 0 (0 voturi)    
        n-ai inteles nimic... (Duminică, 8 iulie 2012, 21:47)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Mayhem

        NU-i vorba numai despre BAC, este vorba despre intreg SISTEMUL educational din Romania, adica si cel gimnazial si cel liceal si cel universitar...
        Despre SCOALA, in general.....
        Citeste mai atent altadata.....
  • +26 (28 voturi)    
    Marile noastre televiziuni de stiri (Duminică, 8 iulie 2012, 11:05)

    ty [utilizator]

    Antena3 si realitatile titreaza: au picat la bacalaureat, si dau procentele pe judete care sun dezastroase. Ca si cum bacalaureatul se da pentru a fi picat si nu pentru a fi promovat.
    - fostul interimar Liviu Pop -"Nu s-a luat nici o masura de fstul ministru al educatiei. Trebuie sa luam masuri concrete"
    Val Valcu (marele specialist in orice) la Antena3: "Problema invatamintului romanescu sunt programele"
    O eleva care a promovat bacalaureatul: "Vinovati pentru promovabilitatea scazuta sunt elevi care nu au invatat"
    • +3 (5 voturi)    
      antena3? (Duminică, 8 iulie 2012, 12:26)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui ty

      anul trecut vorbeati de monumentalele realizari ale lui Funeriu pt ca a fost promovabilitatea scazuta.. acum spunem ca astia usl sunt de vina ca e mica rata de promovati.. pana la urma aveti si dumneavoastra , fanii de partide, o parere personala?.. sincer nu cred ca intre ciutacii antenelor si ciutacii pdl-isti exista mari diferente.. doar ca nu va intereseaza rezolvarea problemelor ci aruncarea olitei cu rahat in capul celuilalt
      • +1 (1 vot)    
        Imi plac citatele (Duminică, 8 iulie 2012, 16:23)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Dacian Ciolos: "L-am felicitat pe domnul ministru Funeriu, in numele Comisiei Europene, pentru curajul si determinarea pe care le-a aratat in reformarea sistemului de invatamant din Romania"
        Ca raspuns la intrebarile lui Victor Ponta si Crin Antonescu, purtatorul de cuvant al comisarului european pentru Educatie, Dennis Abbott, a declarat ca "Opiniile privind reforma sistemului de educatie din Romania, exprimate de comisarul european pentru agricultura Dacian Ciolos in timpul recentei sale vizite la Bucuresti, sunt cele ale Comisiei Europene. (...) Romania a adoptat o reforma sistemica, ambitioasa, la toate nivelurile educationale. Rezultatele romanesti la testele internationale arata nevoia urgenta de consolidare a calitatii sistemului de educatie in ansamblul sau. De aceea, este important ca reformele sa continue, intrucat invatamantul poate fi ameliorat doar prin eforturi sustinute privind politica in domeniu"
    • +10 (12 voturi)    
      da (Duminică, 8 iulie 2012, 13:45)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui ty

      O alta eleva spune acum:cand sti este usor,cand nu sti este greu! Cuvinte simple, stiute de cand lumea,dar diferenta este ca sunt spuse de un copil care a invatat ! Cei care nu au invatat dau vina pe Basescu!?
  • +19 (21 voturi)    
    O exceptie intr-o mare de ilegalitati (Duminică, 8 iulie 2012, 11:10)

    Anka33 [utilizator]

    Daca nu ar fi existat presiunea de la Bruxelles, ar fi fost lasati sa copieze. Dar asa, am vrut sa demonstram transparenta examenelor.
    Un motiv in plus pentru cei care au picat de a iesi in strada impotriva unui plagiator.
    • +4 (4 voturi)    
      ce iti impune? (Duminică, 8 iulie 2012, 12:23)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Anka33

      nu stiam ca iti impune sa nu copiezi la Bacalaureat.. este o noutate sa aflam atatea cerinte.. probabil ca unii din cauza caldurii excesive au inceput sa aiba vederea si auzul mai fin si sa vada ca Brusselles este un fel de Mecca..
  • +9 (15 voturi)    
    "Scoala scoate tâmpiţi..." (Duminică, 8 iulie 2012, 11:11)

    TB [anonim]

    V-am spus eu că "şcoala scoate tâmpiţi" şi că "profesorii sunt plătiţi mult prea bine pentru <<munca>> pe care o fac"? Încă o dată, uite că am avut dreptate...
    • +3 (3 voturi)    
      re' (Duminică, 8 iulie 2012, 12:58)

      Anda [anonim] i-a raspuns lui TB

      Nu inteleg de unde deduci ca profesorii poarta toata vina. Unde raman cei care elaboreaza programe extrem de incarcate, elevii care nu stiu ce-nseamna o carte si nu se straduiesc deloc? Azi primeaza distractia, fitele, atitudinea "cool" si lipsa de respect, grobianismul. Probabil ca exista si profesori care nu merita sa fie numiti cu acest apelativ, dar, din experienta mea si a altora, n-as generaliza...
    • +4 (4 voturi)    
      bac (Duminică, 8 iulie 2012, 13:03)

      cipicipicipi [utilizator] i-a raspuns lui TB

      nu scoala e timpita . nu se invata.
    • +6 (6 voturi)    
      Bebi (Duminică, 8 iulie 2012, 13:03)

      Vlad083 [anonim] i-a raspuns lui TB

      De ce vorbesti asa, scoala nu scoate numai tampiti. N-o fi perfecta dar e vina familiilor ca nu reusesc sa-si educe copiii in spiritul aprecierii educatiei pe care o au pe gratis. Mai gandeste-te.
    • +5 (9 voturi)    
      despre scoala... (Duminică, 8 iulie 2012, 13:43)

      toma [anonim] i-a raspuns lui TB

      nu,prietene,scoala nu "scoate" tampiti ! scoala scoate absolventi normali pentru zilele noastre ! anul trecut USL-ul s-a dat de ceasul mortii ca vina rezultatelor dezastruoase o poarta Funeriu. acum a cui e vina ? vina nu este a elevilor,nici a profesorilor,vina este a sistemului ! cand nu vom mai avea 3-4 ministri interimari la educatie in decurs de doua luni,cand invatamantul se va depolitiza,vom putea spune ca suntem pe drumul cel bun ! nu ma acuza de partizanat,ma doare'n palarie de pdl,usl,sau oricare alt partid.
  • +24 (26 voturi)    
    Bun, m-am lamurit (Duminică, 8 iulie 2012, 11:14)

    AliB [utilizator]

    Daca nu furam nu suntem in stare de nimic.
    • +2 (2 voturi)    
      Deci, solutia este? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:36)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui AliB

      Altfel vom ramane mereu la coada Europei.
      • +3 (3 voturi)    
        solutia (Duminică, 8 iulie 2012, 15:43)

        tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        o solutie ar fi examenele de admitere la liceu, fara media anilor de scoala generala si fara repartizare computerizata a elevilor! cum adica sa decida calculatorul in locul elevului si / sau a parintilor?? inca o solutie ar fi reinfiintarea scolilor profesionale, nu mai gasesti azi meseriasi, toti au masterate si doctorate, cate 2 licente! inca o solutie ar fi modificarea programei scolare di, pur si simplu, "desfiintarea" unor materii unde nu se studiaza nimic si nu le folosesc elevilor! inca o solutie ar fi posibilitatea directorilor de a avea un cuvant major de spus la angajarea cadrelor didactice in scoala. ca sa fii dat afara din invatamant trebuie sa fii acuzat de agresiuni sexuale, altfel nu te da nimeni afara, indiferent ce prostii faci, poti mirosi a bautura, poti lipsi de la ore! nu cred ca mai exista vreo meserie sau vreun domeniu ocupational unde sa se intample asta! inca o solutie ar fi ca, bacalaureatul sa se dea in functie de profilul / profilurile existente in scoala respectiva. list poate continua.
        • +1 (1 vot)    
          Cine decide (Duminică, 8 iulie 2012, 16:57)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui tulipa

          "cum adica sa decida calculatorul in locul elevului si / sau a parintilor"
          Elevul și părintele au primit lista cu ultimele medii de anul trecut de intrare la anumite profile ale tuturor liceelor din județ.
          Fiecare profil a primit un cod, iar elevul a trecut pe FIȘA DE OPȚIUNI câte coduri/profile ale liceelor a vrut (maximul a fost de 253, parcă). Fișele de opțiuni au fost trimise Inspectoratelor școlare județene, codurile profilelor per elev au fost introduse în calculator
          • 0 (0 voturi)    
            pai da, (Luni, 9 iulie 2012, 8:15)

            tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Marian

            lumina sa vina tot de la Bucuresti, nu-i asa? de descentralizare nu s-a auzit pana in capitala? de ce sa nu mai castige niste bani - multi - cei care au creat platforma de repartizare computerizata?
            • 0 (0 voturi)    
              era informaticii versus scrisul pe tablă (Luni, 9 iulie 2012, 11:32)

              marian [anonim] i-a raspuns lui tulipa

              Acum circa 10 ani, repartitia elevilor care au terminat clasa a VIII-a s-a făcut la grămadă, prin adunanrea acestora într-o singură școală și afișarea pe ecran a posturilor disponibile la licee, școli profesionale și de ucenici. În ordinea descrescătoare a mediilor, fiecare elev își alegea profilul liceului (că se stătea ore întregi pentru a-i veni rândul, nu mai amintesc ;).
              Un elev cu notă mică a rămas blocat: el vroia să devină brutar, dar nu mai erau locuri la liceele cu profil alimentar din TOT județul (dar el nu mai reușea să priceapă).
              Repartiția computerizată a făcut puțină ordine în ACEASTĂ privință.
              NU M-AM REFERIT LA FAPTUL că pentru realizarea soft-ului s-au luat o grămadă de bani și la trafic intens site-ul cade (soarta www.edu.ro de ieri - publicarea notelor la Bac).
      • +1 (1 vot)    
        da (Duminică, 8 iulie 2012, 18:51)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Solutia este...sa furam!Si aici nu mai trebui sa pregatim profesori: ii avem pe Ponta,pe Mang,pe Nastase,pe DIPopesco,Apostu,Solomon si nu ultimul rand etnia roma(cei mai buni)recunoscuti pe toate meridianele! Vivat Romania!
  • +27 (29 voturi)    
    Asta e... (Duminică, 8 iulie 2012, 11:18)

    andrei badea [anonim]

    Ăsta e nivelul la care ne aflăm, nu ar trebui să ne surprindă. Dimpotrivă, ar trebui să ne bucurăm că acest nivel începe să fie conștientizat și de către mase.
    • +3 (3 voturi)    
      hm... masele (Duminică, 8 iulie 2012, 11:52)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui andrei badea

      masele isi vor pune indignate aceeasi intrebare, over and over again: dac-am platit (profesorii, comisiile...), cum de nu ne-au trecut??!!
  • +2 (2 voturi)    
    despre bac (Duminică, 8 iulie 2012, 11:26)

    alin [anonim]

    Frumos tovarasea ministru, nu? Rezolvarea este simpla, daca se vrea. Reinfintati scolile profesionale. Exigenta maxima in ce priveste pe profesori. Nu poate fi profesor cel ce a luat la titularizare nota sub 7. Aceea exigenta sa manifeste profesorii cu elevii, asa cum era altadata, cu repetenti daca nu invata. Media din timpul anilor sa nu mai conteze, admiterea sa se faca doar prin examene corecte. Acum notele se dau pe pile, plocoane etc. Bac-ul sa fie diferentiat pe profile dar cu exigenta maxima pe specializare. Obligatoriu sa ramana camerele de supraveghere, altfel iar incepe bairamul. De unde emotii la camere? Numai hotii sustin astfel de teorii. La facultate, admiterea sa se faca doar prin examene, iar organizarea acestora sa fie facuta de colective complexe(cadre didactice si de la facultatile concurente), altfel vom avea in continuare boi cu diploma, plagiatori la infinit.
  • -4 (4 voturi)    
    Funeriu un impostor (Duminică, 8 iulie 2012, 11:28)

    Dacian [anonim]

    funeriu si profesorii sunt vinovati de acest dezastru ---rezultat bacalaureat dezastru -- vina cea mai mare o au profesorii ! stop - ei profesorii vin la scoala numai pentru prezenta - si salariu -in rest nimic. din acesta cauza este un dezastru - in scolile din romania nu se mai preda nimic ! aici este vina cea mai mare... profesorii- inspectoratele scolare si min . invatamantului ,,, funeriu ,,,???
    • +1 (1 vot)    
      da (Duminică, 8 iulie 2012, 19:02)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Dacian

      Ce spui mosule!Mergeti voi la scoala, bateti profesorii si vedeti acum ce destepti sunteti! Ascultati voi muzica in timpul orelor si vedeti ce destepti sunteti acum! Ati crezut ca bacul se da la discoteca sau la concertele alea de urlat! Cred ca nu peste mult timp veti urla "a paguba",sigur! Romanul avea o vorba:"cum iti asterni asa dormi"! Dormiti in pace puisori!
  • +2 (2 voturi)    
    @gigi (Duminică, 8 iulie 2012, 11:33)

    Nicholas [anonim]

    Oameni buni, cred ca ar fi cazul sa pricepeti ca cei 15% promovati au trecut prin exact aceleasi experiente in scoala ca si cei picati. Diferenta au facut-o fie parintii care chiar si-au dat silinta sa-si sustina copiii, fie insisi copiii care au dorit sa isi urmeze visele. Nu dati vina pe nimeni pentru rezultatele dezastruoase. Nu toti promovatii sunt olimpici la toate materiile si nici bogati care sa-si permita meditatii private. Conteaza in principal vointa. Apropo, eu am dat BAC-ul in '99 cand s-a schimbat programa si s-a dat pentru prima data examen la 6 materii printre care istorie scris, inclusiv la sectiile real. La liceul meu, promovabilitatea a fost 12%. Ghinion? Poate....Totusi, dintre toti colegii mei, au trecut toti cei care invatau catusi de cat. Acum poti repeta doar subiectele picate dar atunci trebuia repetat tot examenul.E adevarat ca in unele zone, strictetea a avut alte unitati de masura si asta, intr-avdevar e pacat...dar nu pentru cei care au picat ca n-au invatat, ci pentru cei care au promovat pentru ca au invatat. Pentru ca visele sa se indeplineasca se impune foarte multa munca. BAC-ul e doar o etapa. Felicitari tuturor celor promovati si succes mai departe, iar celor care au picat succes si lor in etapele urmatoare.Un BAC picat nu inseamna un viitor ruinat.
  • +2 (4 voturi)    
    Imi aduc (Duminică, 8 iulie 2012, 11:34)

    miguelito [utilizator]

    aminte de scoala pe care am facut-o pe vremea lui Ceasca. Integrale si matrici care nu mi-au folosit la nimic, comentarii bagate pe git cu forta de profesoara de romana, chimia din care in afara de tabelul lui Mendeleev sincer n-am ramas cu nimic, fizica termodinamica care nu stiu daca am aplicat-o de 2 ori in viata. Multe materii, informatii cu nemiluita care in mare parte nu mi-au folosit decit pentru cultura generala.
    Poate ca ar trebui ca elevul inca din clasa a 5 sa fie urmarit pentru a vedea care-i sint abilitatile, aptitudinile, catre ce este el interesat sa faca in viata, nu sa-i fie bagate pe git materii si informatii care nu-i vor folosi deloc in viata.
    De asemenea, intrarea in universitati (inclusiv cele particulare) sa se faca pe baza de concurs, pe examene drastice. Nu toata lumea trebuie sa termine o facultate.
  • +3 (3 voturi)    
    Iarasi s-a furat pe rupte (Duminică, 8 iulie 2012, 11:35)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Cei mai prosti is in Timisoara si Cluj,cei mai destepti in Botosani si Dolj :))))
    Pacat ca asta nu=i ajuta sa traiasca mai bine
    Deci iarasi a fost un haos general
  • +1 (5 voturi)    
    bac (Duminică, 8 iulie 2012, 11:59)

    dorint [anonim]

    Din pacate, dreptate aveti toti in ceea ce afirmati, suntem o nulitate de popor, hoti,lenesi,minciunosi, dar aceste ''calitati'' le avem in sange+ acesti ultimi 23 ani care asta au promovat cei ce ne-au condus destinele!
    Pana nu vom iesi in strada sa scapam de ''ciuma'' asta de politicieni excroci si nu ne vom gasi liderii ce vor cu adevarat o schimbare, o sa ne scufundam incet ,incet in latrina istoriei!
  • +3 (3 voturi)    
    Sa nu-si faca probleme (Duminică, 8 iulie 2012, 12:00)

    nea caisa [anonim]

    ......le da voie abramburica sa intre la facultati si fara bac, saracutii :)))
  • +3 (3 voturi)    
    Tara te vrea prost!!!! (Duminică, 8 iulie 2012, 12:11)

    AndreeaIleana [utilizator]

    Cauza ca de obicei e sistemica de aia e si greu de rezolvat. Totul pleaca de la cei 7 ani de acasa, parintii poarta prima responsabilitate in educarea si motivarea copiilor lor, sistemul de invatamant promoveaza prostia in primul rand intre profesorii care ar trebui sa ii invete pe elevi. Apoi, diploma a devenit obiectivul final si nu acumularea de cunostinte si competente, prin urmare nu mai exista acea competitivitate sanatoasa intre elevi si pana la urma a fiecaruia cu el insusi. Si in cele din urma elevul saracu', daca nu il ajuta familia, sistemul de invatamant si in general contexul in care s-a nascut si a fost format, nu va avea prea multe modele pozitive in jurul sau, si nici alternative / resurse pentru a invinge gravitatia comoditatii, a lipsei de valori, disciplina si viziune. Pacat de ei si de noi ca vor ajunge sa ne plateasca pensiile.
    PS: Basescu n-are nici o vina!
    • 0 (0 voturi)    
      da (Duminică, 8 iulie 2012, 19:08)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaIleana

      Daca astepti pensia de la"bacalaureatii" astia, te-ai nenorocit! Astia vor dormi pe strada si vor cersi in intersectii! Vai de mama lor!Cei mai multi vor lua masa la gura cosului de gunoi!
  • +4 (4 voturi)    
    Pastrez o urma de speranta... (Duminică, 8 iulie 2012, 12:13)

    Ovidiu [anonim]

    Nu stiu de ce dar simt nevoia sa scriu si eu. Mai ales ca sunt din sistem. Predau la un liceu dintr-un oras destul de mare al Romaniei. Problema elevilor este la nivelul caracterului. M-am uitat peste statisticile liceului la care predau. In urma cu 10 ani rezultatele erau mult mai bune si profesorii erau in mare parte aceeasi! O intrebare fireasca ar fi: "Cum atunci luau bacul 80% si acum abia 5%?". Cred ca acum este si un bac mai corect. Dar... Ce as vrea sa stiti... Intr-o zi din timpul anului stateam de vorba cu o secretara de la noi... La un moment dat vine un elev sa isi ridice bursa de merit. Repet... bursa de merit. Isi spune numele, isi spune clasa. Era la clasa a X-a. Am ramas uimit ca nu il cunosteam desi predam la toate clasele de a X-a din liceu. Cand am ajuns la ora la clasa respectiva m-am uitat in catalog sa regasesc elevul, ca in clasa iar nu il regaseam. Pana la momentul respectiv elevul nu venise la ora mea si el incasa bursa de merit. Nici nu l-am mai vazut pana la sfarsitul anului. Ganditiva ca se risipesc sume colosale pentru a tine niste "retarzi" in scoala. Se irosesc bani cu nemiluita prin programul "Bani de liceu". Pentru cei care nu stiu, un elev provenit din familii fara venituri primeste 180 ron ca sa vina la scoala. Si nici asa nu vin. Multora din liceul in care predau li se deconteaza si transportul! Si tot nu vin la scoala... Am profesori diriginti care imi sugereaza ca ar trebui sa nu le pun absente in catalog, ca daca le pun absente vor fi exmatriculati si ii pierdem ca elevi. Si apoi ne pierdem si noi locurile de munca neavand elevi. Pai bun doamna, le platim si abonamentele, nici nu vin la scoala si ii mai trecem si clasa! Trebuie facut sistemul astfel incat sa fie un sistem corect. Pe vremea mea cel mult unul din clasa avea o amarata de bursa sociala. La liceul in care predau 80% din elevi au burse sociale!!! Decat s-ar da bani cu nemiluita la niste retarzi care nu vor sa invete, mai bine ar fi platiti omeneste profesorii.
    • +1 (1 vot)    
      Erata (Duminică, 8 iulie 2012, 14:45)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Am scris "ganditiva" in loc de "ganditi-va". Mea Culpa
  • +6 (6 voturi)    
    Rezultatul manelizarii si a antenizarii (Duminică, 8 iulie 2012, 12:14)

    GhitaPop [anonim]

    Asta este rezultatul manelizarii, antenizarii si orbanizarii poporului. Este un rezultat care spune adevarul despre nivelul actual de cultura al poporului roman. Trist, dar adevarat.

    Daca il corelam cu rezultatele de la alegerile locale, consider ca este un rezultat corect. Daca comparam rezultatele pe judete, Procentele celor picati la bacalaurea sunt asemanatoare cu procentele celor care au votat USL.
    Teoria celor care spun ca PSD si USL doreste sa prosteasca poporul se adevereste. Numai un popor cu un nivel de cultura slab este manevrabil, popoarele cu un nivel de cultura ridicat nu sunt manevrabile.

    Doamne ajuta!
  • +5 (7 voturi)    
    Aproape de 100% (Duminică, 8 iulie 2012, 12:14)

    profu [anonim]

    Daca profesorii si-ar face calumea treaba, promovabilitatea ar trebui sa fie undeva peste 80-90%.

    Elevii care nu merita sa intre in bac ar trebui lasati corigenti, nu trecuti de mila pentru ca mai apoi sa ia 1.50 la bac.

    Sunt tare curios care e numarul de elevi de clasa a 12-a care nu a intrat in bac anul asta?
  • +6 (8 voturi)    
    Parerea mea (Duminică, 8 iulie 2012, 12:21)

    CezarN [utilizator]

    Parerea mea este ca sunt rezultate normale.
    Adica 50% dintre elevi nu aveau ce cauta la bac, caci nu toti cei care intra in clasa a IX-a trebuie sa ajunga la BAC. Undeva prin clasa a X-a ar fi trebuit o triere in urma careia cam jumatate de elevi sa fie indrumati spre scoli profesionale si de meserii.
    Din i cei jumatate ramasi, chiar daca sunt mai pregatiti, tot ar mai pica in jur de 10% la bacalaureat. Iata deci o promovabilitate de aproximativ 45% din numarul celor care au intrat in clasa a IX-a. Ceea ce s-a si intamplat anul acesta. Anormale au fost procentele de 80-90% din anii de gloriei a copy-paste-ului. Anormala este risipa de bani care se face in invatamant pentru finantarea unor lepre, profesori si elevi deopotriva. Anormal este si zeulul sindical egalitarist al profesorilor in conditiile, iata, in care sunt licee la care procentul de promovabilitate a fost ZERO, profesorii de acolo fiind platiti la fel ca si cei cu promovabilitate ridicata (dupa vechime si alte criterii de extractie comunista).
  • +2 (2 voturi)    
    unde sunt... (Duminică, 8 iulie 2012, 12:21)

    catalin_mattei [utilizator]

    cand vedem aceste cifre unde sunt acei care credeau ca daca pleaca Funeriu va creste promovabilitatea la peste 90%??? Incepem sa vedem diferenta intre a face galagie pe o tema cu interes si a lasa lucrurile sa decurga normal fara sa urlam ca Tarzan pt a aatrage atentia asupra noastra
  • +2 (4 voturi)    
    Cateva constatari: (Duminică, 8 iulie 2012, 12:23)

    sentenced [utilizator]

    1. Secuilor nu le place cartea.
    2. Moldovenii iar au copiat, prind locuri bune la facultati si cei mai multi cedeaza dupa primul an.
    3. Generatia mea a fost ultima care a avut promovabilitate decenta (2009).
    • +1 (1 vot)    
      E din cauza iodului!! (Duminică, 8 iulie 2012, 15:51)

      raluca [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      Eu cred ca rezultatele mai bune la Bacalaureat din Moldova se datoreaza concentratiei Iodului din zona. Vezi comparatia cu sudul tarii unde concentratia iodului e mai scazuta si cretinismul in floare...
  • +2 (4 voturi)    
    Realitatea in care traim! (Duminică, 8 iulie 2012, 12:35)

    CVal [utilizator]

    vad ca elevii romani nu au avut de gand sa puna mana pe carte!
    NU au invatat nimic si acum tot dl Funeriu este de vina.
  • +4 (4 voturi)    
    bacul, oglinda societatii? (Duminică, 8 iulie 2012, 12:42)

    sisipisi [utilizator]

    Eu sint antibasista inconturnabila. Nu sint insa de acord sa i se puna in circa lui, servului sau Funebriu sau legii educatiei asumate de guvern dezastrul rezultatelor de anul acest. E de notorietate ca in educatie - si nu numai - efectele unei legii nu sint constatabile pe termen scurt. Daca o anumita reglementare a avut efecte imediate, aceasta a fost amplasarea camerelor de supraveghere - fie ele de jucarie sau functionale - si o anume severitate in pedepsirea infractiunilor de furt/coruptie educationala. Un alt efect dezastruos l-au avut modificarile permanente, derutante, contradictorii in legislatie si reglementare, asta de 20 de ani. In rest, socialul si mentalul colectiv si-au dat masura.
    • +1 (1 vot)    
      da (Duminică, 8 iulie 2012, 19:20)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Eu cred ca altele sunt motivatiile dezastrului din invatamant.Copilul vine la scoala imbracat dupa moda zilei.Acasa parintii nu au voie sa-i atinga cu un deget pentru ca sunt arestati sau amendati.La scoala pot lovi profesorii,insa ei nu pot fi atinsi nici cu cuvantul.Profesorul isi pierde imediat postul.Daca esti un profesor exigent,deci sever,ti se poate inscena si un viol. Halal scoala romaneasca!
  • +5 (5 voturi)    
    completare la comentariul anterior (Duminică, 8 iulie 2012, 12:46)

    GhitaPop [anonim]

    PSD,USL, Voiculescu & comp. au luptat din rasputeri pentru manelizarea, antenizarea, otevizarea si manelizarea Romaniei. Chiar daca pe termen scurt au castigat la alegeri, pe termen lung s-au sinucis singuri, pentru ca fabricile de diplome de la Spiru Haret sau alte universitati private sunt extrem de puternic lovite de aceste rezultate la BAC 2012. Nu se vor ocupa nici macar locurile de la stat, universitatile private vor muri de foame, pentru ca prin lege trebuie sa ai BAC luat ca sa poti sa te inscriii la facultate.
  • +5 (7 voturi)    
    'Vedete' de capitală. Repetenții țării. (Duminică, 8 iulie 2012, 12:52)

    The Knight [utilizator]

    Bucureștenii - 'mândria' țării.. cifoza educației. Ehh, păi da.. de la Bamboo li se trage. Vai, fatoo.. auu auuu.. Figuri, aere, ifose.. dar creier = 0 la pătrat. Binee, fanii Mircea Badea. Generația de cauciuc.
  • +5 (5 voturi)    
    concluzii dupa bacalaureat (Duminică, 8 iulie 2012, 12:57)

    R.B. [anonim]

    Rezultatele de la bacalaureat duc la concluzia ca doar 60% dintre elevii absolventi de gimnaziu ar trebui admisi in liceu, restul in scoli profesionale.
  • +4 (4 voturi)    
    INVATAMANTUL NU POATE FI MAI BUN DECAT SOCIETATEA (Duminică, 8 iulie 2012, 12:57)

    fdjjdjjfdjfjfd [anonim]

    Cauzele declinului:
    1. Cauze sociale :
    a) structura sociala distrusa chiar de la baza ei- familia (elevii a caror parinti lucreaza in tara au de obicei rezultate mai bune)
    b) valorile sociale sunt banul, celebritatea si modelele: manelistii, fotbalistii, fetele " de societate" , "pipitele"
    c) saracia si insecuritatea sociala generate de stresul spcial si instabilitatea sociala.
    2. Cauze care tin de sistem:
    a) 17 ministri in 23 de ani , fiecare cu reforma lui facuta dupa interesul propriu si mai ales in scopul reducerii costurilor.
    b) curriculumul scolar inadecvat : se studiaza tot felul de obiecte (care in alte tari nici nu se regasesc in curriculum) iar evaluarea prin exemene se face pentru romana si matematica la clasa a VIII, desi aceste doua obiecte ocupa sub 25% din numarul de ore saptamanal , La clasa a VIII se studiaza spre exemplu 17 obiecte scolare iar obiectele optionale nu sunt indreptate spre examen ci acopera norme ale profesorilor de alte obiecte care nu au catedra completa. La clasele terminale ar trebui suplimentate orele la obiectele de examen si evitata obligarea profesorilor de la obiectele de examen sa efectueze ore suplimentare neplatite (in timp ce ceilalti profesori au prioritate la completarea normei prin optionale).
    d) fluctuatia cadrelor netitulare
    e) politizarea actului de conducere si mai rau angajarea pe post sau pe post de conducere pe baze politice.
    3. Lipsa motivatiei :
    a) profesori platiti in termeni reali din ce in ce mai prost (dupa revolutie in cei 23 de ani, cadrele didactice au pierdut peste 75% din valoarea salariului. daca in scoli elevii si parintii ar putea opta pentru profesorii cu care doresc sa studieze la clasa poate ca ar putea fi compensat acest aspect.
    b) elevii nu vad finalitatea si scopul invatarii. Oferta de jpoburi din ce in ce mai redusa duce la lipsa interesului pentru studiu.
    c) demotivarea datorata conducatorilor statului.
    • +1 (1 vot)    
      Ai facut o sinteza a realitatii (Duminică, 8 iulie 2012, 17:17)

      alabalaportocala [anonim] i-a raspuns lui fdjjdjjfdjfjfd

      Da' crezi ca conteaza ca ai dreptate?
  • +3 (3 voturi)    
    Dedicatie. (Duminică, 8 iulie 2012, 12:59)

    Vlad083 [anonim]

    Felicitari tuturor care au luat bac-ul si succes in continuare la admitere (cine va dori) ! Ceilalti, nu va demoralizati, mai aveti un an ca sa va puneti la punct. Hai ca nu e greu !!!
  • +6 (8 voturi)    
    cum sa ajungi prim ministru sau presedinte ...fara (Duminică, 8 iulie 2012, 13:12)

    paolalaan [utilizator]

    Daca poti ajunge prim ministru copiind?Daca poti ajunge presedinte alias crin desi ai ramas repetent ,si inca de doua ori?
    ASA ca dragi tineri!
    - nu mai invatati
    - copiati cat puteti ca il aveti model pe ponta!
    - ca deci puteti ajunge f bine fara a pati nimic!
    - miniti !ca si ponta minte si e prim ministru!
    - si daca repetati nu-i bai!puteti ajunge presedinte de tara!
    - exemplu crin antonescu !
    - asa ca nu invatati , nu munciti , miniti fraieriti ,dispretuiti orice fel de vorbe legate de cinste !
    - fiti tari! veti ajunge ori prim ministri ori presedinti ,asa ca e okkkkkkkkkkkkkkk
    ca asa va invata usl ! bravooooooooooooo
  • +2 (2 voturi)    
    speranta moare ultima (Duminică, 8 iulie 2012, 13:14)

    paul [anonim]

    Am vazut mai sus o comparatie cu alte tari. Majoritatea au scazut standardele pentru a obtine procentaje mai bune, pe principiul comunismului care facea propaganda cu statisticile complet imaginare. Este o comparatie complet inutila.
    Aveti rabdare vreo cativa ani pana cand se finalizeaza adaptarea acelui "no child left behind act" de la americani si la noi. Atunci sigur sigur se va autodetona tara asta.
  • +9 (9 voturi)    
    40 % (Duminică, 8 iulie 2012, 13:24)

    Geo.B [utilizator]

    Asta inseamna ca aprox 40 % din cei care au terminat 12 clase pot merge mai departe la universitati. Si nu e asa de rau de fapt.
    Restul de aprox 60% se pot orienta catre meserii care nu necesita studii superioare (si sunt suficiente, slava Domnului!)
    Poate cu vremea vom ajunge sa scapam de aberatii de genul orice secretara sau agent imobiliar tre' sa aiba facultate.

    P.S. Am luat bacul in '99 fiindca am invatat, nu fiindca am copiat. Am intrat la universitate cu examen de admitere, nu cu interviu, si pentru asta iar am invatat pe rupte. Mi-am facut singura lucrarea de licenta, nu am cumparat-o, si nici nu am plagiat, am indicat toate sursele in notele de subsol si la bibliografie.
    Si ma deranjeaza al naibii de tare sa vad ca agramati care copiaza la bac, plagiatori si absolventi de Spiru sunt pusi pe picior de egalitate cu mine, care am muncit si am meritat fiecare nota primita, mai mica sau mai mare.
    • +5 (5 voturi)    
      Generatia 1984 cea mai // (Duminică, 8 iulie 2012, 15:06)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Geo.B

      Am facut parte dintr-o generatie pe care s-au facut multe experimente. Dar a fost vorba de o generatie buna si evaluata mult si corect. In clasa a IV-a am dat testare pentru a promova intr-a V-a. In a VIII-a am dat capacitate la 4 obiecte (prima generatie care a dat capacitate). Dupa noi s-a dat la 3 obiecte. Am dat admitere la liceu (scrisa!). Am stat de dimineata pana seara si am dat 3 examene: romana, matematica si istorie. Incepand cu 1985 au intrat pe la liceu pe baza notei de la capacitate. Am dat si admitere la facultate. Eu am trecut pe locurile olimpicilor. Dupa noi iar dosare. Au intrat pe baza dosarelor. fara macar un interviu. La licenta am dat examen scris din materia pe 4 ani si am sustinut si lucrare de licenta. La fel, fara a plagia. O colega a plagiat o singura fraza, a fost prinsa si data afara. Ma deranjeaza sa vad cum altii plagiaza si la fel sunt pusi pe picior de egalitate cu mine. Pana la generatia mea s-a intrat la doctorat si fara master. In generatia mea am fost nevoit sa fac master ca sa pot ajunge la doctorat... Le urez elevilor din ziua de azi sa aiba parte de tot atatea evaluari cate am avut si eu!(editat de HotNews.ro)
      • 0 (2 voturi)    
        nu chiar (Duminică, 8 iulie 2012, 16:35)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

        eu am intrat la liceu in 1988 si a trebuit sa dau examen de admitere (treapta a I-a).
        In clasa a X-a am avut din nou examen (treapta a II-a).
        La facultate am dat examen in 1992. Nu pot zice ca a fost concurenta mare dar la sfarsitul facultatii eram maxim 25% din toti cei care am inceput.

        In concluzie, nu cred ca dupa tine s-a intrat numai pe baza de note sau ca a fost usor..
  • +6 (6 voturi)    
    solutia (Duminică, 8 iulie 2012, 13:32)

    romanes' [anonim]

    Reinfintarea scolilor profesionale si recunoasterea calitatilor de manuire a armei fara zgomot aka lopata pt multi dintre cei care sunt acum la liceu.
  • +6 (10 voturi)    
    de ce e vinovat Funeriu? (Duminică, 8 iulie 2012, 13:45)

    Deborah [utilizator]

    pentru ca nu s-a copiat asa cum antena 3 ar fi vrut?e normal pentru USL si antena 3 sa se copiezez,sa se minta,sa se fure !Pentru lumea intreaga,insa,asa ceva nu e normal ! si totusi ce fel de oameni sunt cei care adora antena 3?genetic,cum de au fost creati atat de stramb,de ce mint?de ce fura/de ce sunt perfizi? DE CE?
    Mi se pare ca in acest an,rezultatele sunt normale,unde scrie ca toti trebuie sa ia bacul?Acum,inteleg de ce este Basescu vinovat,pai,inafara ca nu poarta basca,a incurajat CINSTEA si a spus NU,Hoptiei,pana si la Bac.mari crime a mai facut acest om,trebuie suspendat pe veci !nu-i asa dragi USleul cat mai jos !
    • +5 (5 voturi)    
      elevii nu invata (Duminică, 8 iulie 2012, 15:26)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Deborah

      asta e adevarul!!bac diferentiat asa trebuiescoli profesionale ,bac din meserie.Fiecare are o aplecare spre ceva .Nu e cazul sa stie integrale un viitor frizer de ex .TREBUIE SCOLI PROFESIONALE MULTE SI MESERII SI BAC PE MASURA!DIN MESERIE NU DIN MATERII ABSTRACTE .
  • +6 (8 voturi)    
    Examen treapta (Duminică, 8 iulie 2012, 13:49)

    Chupacabra [anonim]

    Daca s-ar reveni la examenul de treapta, promovabilitatea ar creste, cel putin procentual. Dupa parerea mea, multi nu au nevoie sau nu vor sa faca mai mult de 10 clase. Nu tre' sa termine toata lumea liceul sau cum a fo pana acu', sa faca si facultate.
  • +4 (6 voturi)    
    Rezultate firesti (Duminică, 8 iulie 2012, 13:50)

    Slujitor al catedrei [anonim]

    Tot ce se intampla in scoala romaneasca este rezultatul firesc al modului in care se abordeaza locul si rolul acestei institutii in societate .Prin masurile luate de catre acei titulari ai Ministerului in cauza pe temeiul carora principalul obiectiv a constat in asigurarea "materiei prime"pentru buna functionare a "fabricilor de diplome,masterate si doctorate",SCOALA a incetat sa mai fie institutia a carei menire consta in imensa responsabilitate de a pregati prezentele si viitoarele generatii.Trei obiective ignorate cu perseverenta:NE-modelarea CARACTERELOR invataceilor,NE-trezirea si NE-luminarea CONSTIINTELOR precun si NICI cladirea cu deplin interes si responsabilitate a COMPETENTELOR aferente fiecarui ciclu si nivel de pregatire scolara. Asa se explica buna functionare a "cooperativelor MEDITATIA",a mai sus numitelor "fabrici" ,a fraudelor (carora le-a pus partial capat,pe nedrept hulitul ministru DF,dar care sfarsit pare sa nu fie definitiv!) si, pe cale de consecinta,REZULTATELE la examene desfasurate cu minima exigenta.Mai sunt si destule alte cauze,intre care CALITATEA morala si profesionala indoielnica a unei bune parti a corpului didactic nu se afla deloc in ultimul rand,asa cum nu trebuie deloc ignorat nici STATUTUL social si material(deloc de invidiat!) al acestei categorii profesionale.Si analiza argumentata ar putea continua...
  • +1 (5 voturi)    
    competenta administratorilor (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    sisipisi [utilizator]

    Cine a aplicat legea educatiei: un pseudosavant pe post de minstru si o contabila de inspectorat ca secretar de stat. Competenta satisfacatoare? N-as crede.
    Doamna RP, dumneavoastra imi puteti cenzura comentariile, ca doar aveti exercitiu. Opiniile trebuie sa fie libere si cit mai diversificate. Sigur ca unele comentarii vor sparge campania lui Basescu, si asta nu va convine. Ma astept sa imi blocati imediat accesul, cum ati facut de cca. 10 ori in ultimele 10 zile.
  • +5 (5 voturi)    
    Si care au luat ... (Duminică, 8 iulie 2012, 13:56)

    ASSR [anonim]

    Sa nu spunem ca toti vor fi gen "Van Ghe..." si sa sparam ca multi dinre ei se vor trezi la ralitate in urmatorii 2-3 ani. Cum deja ne-am obisnuit, calitatea educationala a persoanelor ce se angajeaza post liceal sau post universitar este tot mai mica pe an ce tece. Motivul ar trebui sa dea de gandit forte serios. Cei care sunt autodidacti, mai au o sansa in societate. Altfel, asa cum mai spunea cineva, se vor multumi cu ascultatul manelelor si cu fastfood si bere. Pacat ca vom depinde de ei la un moment dat.
  • +1 (1 vot)    
    mda (Duminică, 8 iulie 2012, 14:18)

    tony [anonim]

    şi totusi, se invarte.
  • 0 (0 voturi)    
    Ziaristii si limba romana (Duminică, 8 iulie 2012, 14:37)

    christian [anonim]

    PROMOVABILITÁTE s. f. însușirea de a fi promovabil. (< promovabil + -itate)
    Corect este rata de promovare
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate judetul iasi (Duminică, 8 iulie 2012, 14:45)

    costelush [anonim]

    http://www.bzi.ro/public/pdf/rezultete_bac_iasi_2012.pdf
  • +2 (4 voturi)    
    invatamantul abramburizat! (Duminică, 8 iulie 2012, 15:11)

    Wanga [utilizator]

    Culegem in prezent rezultatul politizarii invatamantului, avalansei de plagiatori dovediti pusi sa conduca destinele tinerei generatii, promovarii nonvalorilor pe toate canalele media, generatiilor de inconstienti cu gandul doar la distractie, droguri, bautura si sex,degradarii perceptelor morale si etice, intr-un cuvant degradarii continue a societatii romanesti de dupa 1990, plan bine pus la punct de prietenii din exteriorul tarii!!
    Ministrii incompetenti dovediti pusi doar sa asigure fluxul continuu catre fabricile de diplome fara nici o acoperire si recunoastere in exterior ba chiar si in interior!!
    hala sa ne fie!
    partidul nu are nevoie de educatie si pregatire fiindca nu poti manipula usor niste oameni pregatiti1
    iar rezultatele se vad cu varf si indesat la alegeri unde o masa slab pregatita dicteaza celor cu pregatire care sunt de condamnat ca nu le explica si celor mai slabi de inger ce si cum, ba mai mult prefera neimplicarea si neparticiparea in actiuni ce le marcheaza ulterior intreaga existenta!
    Romania tara tuturor intrebarilor!!
  • +2 (2 voturi)    
    Oi fi fost eu varza la bacalaureat (Duminică, 8 iulie 2012, 15:14)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar ăștia sunt O_o
  • +4 (4 voturi)    
    Serios? Ilfov 14,66%?! (Duminică, 8 iulie 2012, 15:16)

    Ovidiu [anonim]

    Tiganii damboviteni dragutii de ei, s-au manelizat cu totul, mai nou si in statistici. Destul de previzibil daca au in cap numai Nikita, Capatos, Dan Diaconescu etc. etc.
  • +2 (2 voturi)    
    Reforma Funeriu (Duminică, 8 iulie 2012, 16:22)

    evoque [utilizator]

    o reusita.
    Uite un succes real al reformelor pdl, profesori fara salarii, elevi fara motivatie si fara o perspectiva a viitorului,
    dar,
    avem camere de supraveghere.
    Asta a promovat si a urmarit marea reforma pdl-ista o societate monitorizata si controlata.
    Bravo. Felicitari.
  • +1 (1 vot)    
    Mama lu' Eminescu si BAC-ul (Duminică, 8 iulie 2012, 16:30)

    Bufnitza Duminicala [anonim]

    Numai in pielea mamei lui Eminescu sa nu fi fost in saptamana asta...
  • 0 (0 voturi)    
    Bac Braila (Duminică, 8 iulie 2012, 16:58)

    Bibi [anonim]

    Braila are 59,25 % http://viatabrailei.ro/60-din-elevii-braileni-au-luat-bacul_5136
  • +2 (2 voturi)    
    Ne mai miră ceva? (Duminică, 8 iulie 2012, 17:11)

    marchi [utilizator]

    De 22 de ani încoace, aleşii noştri (fără excepţie!) se întrec în a "trudi" pentru binele propriu (conturi grase, terenuri, vile, averi colosale imposibil de justificat...).
    Şi tot de 22 de ani încoace, prestigiul şcolii a scăzut dramatic, încontinuu. Corupţia a prins rădăcini şi s-a extins, ca o plagă, prin toate "cotloanele", de la grădiniţă până la fabricile de diplome...
    Ca să nu mai vorbim de hărţuiala, de lipsa de respect, de umilinţele la care au fost supuşi dascălii, la toate nivelurile. Să ne amintim doar episodul în care Mr. President le sugera elevilor că nu-i musai să ai carte, ca să ai parte! Că nenea Google lucrează pentru ei... Şi toate celelalte...

    Aşa că... procentul de 50% promovabilitate ar fi chiar onorabil, dacă ar fi corect!
  • 0 (0 voturi)    
    bacalaureatul ieri si azi (Duminică, 8 iulie 2012, 17:12)

    adrianpopa [anonim]

    eu nu sunt de acord cu modificarea legii educatiei pentru un bacalaureat diferentiat. nu se mai invata, aceasta este problema, nici macar la nivel minim, pt ca nu trebuie sa ia toti bacalaureatul cu 10, dar ei nu sunt in stare sa ia nici 5. e de tot rasul! subfinantarea invatamantului a inceput in anii '90 - ghici cine era la guvernare! cine a pus constant pumnul in gura profesorilor, cine i-a dispretuit si i-a umilit, ca sa nu fie niste formatori de opinie (la fel si medicii, la fel si preotii)?
    imi amintesc de invatamantul dinainte de 1989, cand invatam in frig acasa si la scoala imbracati gros si cu manusi in miini, cand dormeam in frig si nu aveam apa calda pentru o baie, cand stateam la cozi ore si zile in sir parinti si copii pentru a cumpara mancare, cand ne faceam lectiile si invatam la lumanare pentru ca se intrerupea curentul in fiecare zi! si tot am invatat, si nu am copiat, si nu ne-am victimizat! imi amintesc si de parintii nostri, care au incercat sa ne asigure o viata decenta, in conditiile in care erau terorizati la serviciu si de multe ori li se taia din salariu, pt ca nu se facea planul.
    inca ceva - de ce subiectele au fost atat de grele? ca doar nu este concurs si nici admitere la facultate. bacalaureatul trebuie sa fie un examen care sa arate ceea ce stii, si nu ceea ce nu stii. subiectele ar trebui concepute astfel incat elevii sa poata lua un punctaj minim de trecere, cu intrebari / subiecte de la simplu la complex. oare cine a conceput aceste subiecte, pe ce criterii?
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Duminică, 8 iulie 2012, 17:29)

    dan [anonim]

    sudistii sunt cei mai praf dintre toti
  • 0 (0 voturi)    
    I-au facut pe fraieri... (Duminică, 8 iulie 2012, 17:47)

    MM [anonim]

    Inca o generatie ratata?!?!?
  • +1 (1 vot)    
    manca-i-as eu baku lu pandelica! (Duminică, 8 iulie 2012, 18:19)

    Wanga [utilizator]

    auzi praleo la noi la voluntari am adus cu mertanu toti nebacoreati de la levolutie incoa, ca am auzit ca ne pandele diplomele ca doar asa a fost blatu la aea locale....
    da al dracu ne-a tras in piept.. auzi ne-a pus sa ne semnam pe foaie si noi am pus destu!
    ce bagabont, am pierdut si timpu si combinatiile din ziua aia...
    da da-i in masa ca daca in seziunea ailalta nu ne aduce personal diploma gata semnata la viloiu din pepera, nu ii mai dam votu sa moara masa!
  • 0 (0 voturi)    
    ce desiluzie! (Duminică, 8 iulie 2012, 18:28)

    Wanga [utilizator]

    am fost sa dau bacu!
    ce naspa era acol!
    nu tu muzica de la disco, nu tu bar, nici urma de praf sau pastila! nu tu gagii cu muschi si mertane, ci niste panarame slabe cu ochelari care se tot hlizeau la titele si cracii mei!
    singurul lucru care mi-a placut erau camerele tv la acre am facut citeva bezele ca doar mo vedea regizorul simi va da vreun rol, sa ma fac si eu pitipoanca de cartier!.
    auzi tu fata si nam putut schimba ceva impresii de la mol de aeara unde m-am combinat cu niste tipi traznet! m-au dat afara chiorii aia cand am vrut sa o sun pe veta sa-i povestesc ce noapte super am avut cu noii mei gagii...
    lasa ca-i pun pe pretenarii mei sai indrepte cocoasa slabanogului care ma insultat sa se invete minte! asa se poarta cu ceam mai misto tipa care ia intrat in sala chiar daca am cufundato cu barul din cauza oboseli din noaptea trecuta cand ma-m pregatit cat am putut de bine
    ai va pup, mai ne vedem la toamna, acum ma duc cu gigi pe coasta!!
  • +1 (1 vot)    
    Inca un avertisment sever! (Duminică, 8 iulie 2012, 18:32)

    Valeriu Simerianu [anonim]

    Rezultatele de la bac de anul acesta reflecta in mod uluitor INALTUL GRAD DE IRESPONSABILITATE atat la nivelul elevilor din clasa a 12a cat si al profesorilor. Dupa rezultatul dezastruos de anul trecut nici unii, nici altii nu au luat catusi de putin in serios severul avertisment dat de rezultataele bacu-lui din 2011. In loc sa foloseasca din plin ultimul an de liceu pentru a mai corija ce se putea corija si a evita un nou dezastru, imaturii candidati la bac s-au inselat pe ei insisi spunandu-si ca dupa catastrofa de anul trecut Ministerul Educatiei (sau cum s-o mai chema) va indulci exigenta examenului de bac, pentru a se evita un nou blam la adresa sistemului educational in ansamblul sau. SI iata ca nu a fost asa si nici in viitor nu va fi asa, si este normal sa se procedeze astfel, daca vrem ca din liceu sa iasa oameni responsabili si mult mai bine pregatiti decat generatiile de paie, si fara nici o valoare, din ultimii 10-15 ani(exceptand putinii premiati prin unele competitii internationale-cu o floare nu se face primavara iar tentativele de frauda la bac din acest an ale asa-zisilor "olimpici" au anulat pana si acest argument valoric).Trebuie mentinuta cu orice pret aceasta exigenta la grila bac-ului, daca vrem sa avem cu adevarat un liceu care sa reprezinte baza pregatirii generale a tinerilor, cum a fost cazul pana dupa razboi. Este in interesul societatii noastre sa se intample asa, pentru a instaura odata sim odata spiritul de seriozitate si de responsabilitate in tot ceea ce facem in aceasta tara. Educatia este domeniul principal de unde trenuie inceput.
  • 0 (0 voturi)    
    /// (Luni, 9 iulie 2012, 10:30)

    ion [anonim]

    Dupa cum vedeti, bacalaureatul ne arata adevarata valoare a tinerilor nostri.

    Media nationala a fost 43,04%

    Braila- 59,25% promovati

    Ilfov-15.1%

    Si acum, o sa va arat rezultatele obtinute pe regiuni.


    1. 46,54-Moldova

    2. 45,5 - Maramures

    3. 44,53-Crisana

    4. 43 ,01-Dobrogea

    5. 42,92-Muntenia

    6. 42,52-Transilvania

    7. 36,21-Banat

    8. 33,41-Oltenia

    Asa ca sa nu va mai aud vorbind aiurea despre cei dim Moldova. Am obtinut locul 1 pe tara la elevi promovati. Era si o expresie celebra: "Ciocu` mic!".
  • 0 (0 voturi)    
    rezultatele la bac in restul europei (Luni, 9 iulie 2012, 11:05)

    R.B. [anonim]

    HotNews!

    Eu va propun sa publicati rezultatele la bac in restul Europei pentru a putea face o comparatie. De asemenea ar fi bine sa stim, in procente cati elevi sunt cuprinsi la licee teoretice, tehnologice, vocationale si cati la scoli profesionale.

    Multumesc mult
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate bac (Luni, 9 iulie 2012, 12:28)

    Sophia [anonim]

    Sa fim sinceri, nu e vorba de faptul ca e o generatie mai proasta, e vorba de faptul ca nu s-a mai copiat. La fel a fost si anul trecut.

    Nici nu inteleg cum de unii aveau pretentia sa ia Bacalaureatul cand au stat patru ani prin baruri si n-au facut nimic. Se plang acum, dar ar fi trebuit sa se gandeasca inainte la consecinte.

    Si mi se pare absurd cum persoane de 18-19 ani pot fi atat de imature incat sa nu constientizeze ca de acest examen depinde viitorul lor.

    Eu tocmai am dat Evaluarea Nationala pentru intrarea la liceu si pot sa spun ca a vazut elevi mult mai seriosi la generala decat aici.

    Unii dau vina pe licee, dar sa fim sinceri, daca vrei, inveti oriunde ai intrat la liceu. Si daca i-ar fi interestat vreodata, ar fi invatat pentru Examenul de Capacitate si nu ar fi spus c n-au putut invata din cauza liceulu unde au ajuns.

    Si un alt lucru vreau sa mentionez: daca un copil intra la liceu cu nota 3.70 ce pretentie avem sa ia peste 6 la Bac? Nu e posibil ca toata lumea sa intre la liceu. De ce sa intre cei care au media de admitere sub 5? OK, nu zic sa ramana asa, fara ocupatie, sa intre la o scoala prrofesionala. Invata o meserie macar.

    Asa ca aceste rezultate sa fie invatare de minte pentru cei ce dau Bacalaureatul in viitor. Nu trebuie sa ne gandim ca a fost o generatie proasta. Nu cred ca vom reusi sa avem vreodata o generatie buna daca noi consideram ca sunt prosti la Bac in fiecare an. Se poate si mai bine, si sincera sa fiu nu ii cred pe cei care spun ca nu pot sa invete.

    Si le sugerez celor care au picat sa se maturizeze un pic, pentru ca din cate se vede, copiii de 15 ani au ajuns mai maturi decat absolventii de liceu.
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitari !! (Luni, 9 iulie 2012, 14:06)

      doru [anonim] i-a raspuns lui Sophia

      Sophia, daca intradevar ai 15 ani-si asta numai tu stii :) - ai tot respectul unui om de 41 de ani, avocat.
      Daca acest comentariu apartine unui copil de 15 ani, tot pogonul de discutii de mai inainte este inutil.
      Jos palaria !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc! (Luni, 9 iulie 2012, 16:04)

        Sophia [anonim] i-a raspuns lui doru

        In primul rand multumesc, si da, eu chiar am 15 ani si imi pasa de ce se intampla in tara la ora actuala.

        Poate ca unii ma vor judeca si vor spune ca sunt prea mica sa fiu preocupata de asta, dar sincer, eu nu cred asta.

        E dreptul meu sa fiu informata si sa constientizez problemele pe care tara noastra le confrunta.
  • 0 (0 voturi)    
    promovabilitate?????? (Luni, 9 iulie 2012, 13:27)

    Mihaela Danga [anonim]

    De ce spuneti intr-una 'promovabilitate'? Oare pentru ca e mai lung si suna mai interesant decat 'promovare'? .


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Rezultate Bacalaureat 2012
Cele mai noi stiri
13 Iulie 2012
9 Iulie 2012
8 Iulie 2012
6 Iulie 2012
Cele mai citite stiri

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi