VIDEO Ecaterina Andronescu, ministrul Educatiei: Rezultatele de la BAC sunt comparabile cu cele de anul trecut. Senatul merita sa organizeze o sesiune extraordinara si sa punem intr-o lege masuri remediale

de R.P.     HotNews.ro
Duminică, 8 iulie 2012, 13:31 Actualitate | Esenţial

Ecaterina Andronescu
Foto: Agerpres
Rezultatele de la Bacalaureatul 2012, sesiunea iunie-iulie, sunt in medie “comparabile cu cele de anul trecut”, a anuntat ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu. In judetul Harghita, promovabilitatea a scazut cu 34 de puncte procentuale fata de cea de la BAC-ul 2011, in Botosani promovabilitatea a scazut cu 17 puncte procentuale, iar in Salaj, Constanta si Covasna cu 10 puncte procentuale.
Stelian Fedorca, secretar de stat pentru invatamantul preuniversitar, a declarat ca una dintre propunerile sale este ca angajatorii sa nu mai ia in calcul la stabilirea salariului Bacalaureatul.

Cele mai importante declaratii ale ministrului Educatiei:
  • Dupa opinia mea, rezultatele sunt similare celor de anul trecut si este o dovada ca nu au fost luate masurile necesare pentru remedierea situatiei dezastruoase.
  • Ar fi trebuit sa fie facute analize foarte concrete de la fiecare scoala pana la nivel national si pe aceste paliere sa fie programate masuri remediale urmarite cu o periodicitate matematica.
  • Ce vom face noi: asteptam sa inregistram toate rezultatele, asa cum sunt prevazute etapele, deci dupa contestatii, dupa care vom porni analize pe palier national in MECTS, vom cere ca la nivelul fiecarei scoli, la nivelul judetului sa avem termene pentru a incerca sa remediem aceasta situatie.
  • Nu mi se pare normal sa-i sanctionam pe elevii si pe parintii lor.
  • Vom incerca sa vedem, am si vorbit cu domnul prim-ministru si este posibil, ordonanta privind modificarea examenului de Bacalaureat promovata de Guvernul Boc se afla pe masa Comisiei de invatamant din Senat.
  • Cred ca pentru un asemenea moment de o importanta mare pentru societate, Senatul merita sa-si incheie vacanta mai repede sau sa organizeze o sesiune extraordinara in asa fel incat ceea ce gandim noi sa putem sa punem intr-o lege si sa putem sta cu fruntea sus dupa examenul anului viitor
  • Nu ma astept sa putem face minuni intr-un an de zile.
  • Masurile nu se vor referi doar la cls a XII-a. Este vorba despre masuri remediale pentru aducerea elevilor la standardele pe care le impune nivelul liceului.
  • Vom lua masuri urgente pentru sesiunea august: vom cere scolilor sa organizeze cursuri remediale. Este obligatia scolii sa isi ajute elevii. Subiectele nu vor fi usoare, ele sunt facute, nu putem sa le modificam.
Stelian Fedorca, secretar de stat pentru invatamantul preuniversitar, a declarat ca una dintre propunerile sale este ca angajatorii sa nu mai ia in calcul la stabilirea salariului Bacalaureatul. Mai exact, Fedorca a sustinut ca certificatele de competente dobandite de elevi la finalul liceului ar trebui sa fie echivalente diplomei de BAC, la salariu.



Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

7235 vizualizari

  • +28 (32 voturi)    
    bac (Duminică, 8 iulie 2012, 13:37)

    tatoi [anonim]

    mamaie, du`te ca culcare. noapte buna.
    • +7 (7 voturi)    
      ai vrea tu sa ai o mamaie ca ea! (Duminică, 8 iulie 2012, 16:51)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui tatoi

      Zici ca bea cu galeata elecorala red bull:senator,presedinte psd Bucuresti,profesor univesitar,ministru,fost rector,femeie care merge la coafor(tuns,vopsit,manechiura,pedichiura-cel putin 3 ore),mitinguri electorale,vizite la spital,la Adrian Nastase.Plus o alta galeata elecorala plina ochi cu bani:costumele pe care le poarta zilnic sunt 1000-1500 de euro si si le cumpara de la o firma de pe Calea Victoriei.
      Acum,ce zici?Nu vrei si tu o asa mamaie?
  • +27 (29 voturi)    
    iar bani publici? (Duminică, 8 iulie 2012, 13:37)

    foarte-curios [utilizator]

    Abramburica vrea scoli postliceale de meserii, adica un tinichigiu trebuie sa studieze pe BANI PUBLICI 14 ani. Evident motivul PSD este sa mareasca numarul de profi, adica sindicalisti care voteaza cu PSD. Iar acest Fedorca vrea sa DICTEZE angajatorilor. Aloooooo, comunismul e mort!
    • +4 (4 voturi)    
      noii sefi (Duminică, 8 iulie 2012, 17:36)

      dan_costea [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

      Primul ministru a copiat in scoala, presedintele interimar a ramas repetent de doua ori etc etc... Ei sunt cei care vor lua "masuri urgente de indreptare a situatiei".
    • +2 (2 voturi)    
      Tovarasa Ecaterina Remediala (Duminică, 8 iulie 2012, 22:01)

      strelka [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

      Pai cum e posibil tovarasi sa avem asa rezultate proaste.. Imediata sa se revina la situatia din 2010....doar avem un exemplu in "capu..la stat" pe tov dottore , tovarasa Ecaterina Andronescu Remediala va rog sa va ocupati personal de asta, doar de aia avem atatea universitati, vreti sa ramanem fara prasila....
      • +1 (1 vot)    
        Mai e inca una... (Luni, 9 iulie 2012, 13:16)

        Veetor [utilizator] i-a raspuns lui strelka

        Inca o expresie artistica: "Vom incerca sa vedem..." Adica nici macar nu vor sa vada? Doar vor incerca (a se observa posibilitatea esecului ca rezultat al incercarii)?

        Vai vai vai...
  • +32 (32 voturi)    
    sa le dea o diploma de doctorat (Duminică, 8 iulie 2012, 13:39)

    Emil [anonim]

    Da, sa intre senatul in sedinta extraodinara si sa ia masuri urgente, sa nu ramana domnu' Goe repetent si anul asta. Propun ca la cei care nu au luat BAC-ul sa le dea direct diploma de doctorat.
  • +35 (35 voturi)    
    De unde (Duminică, 8 iulie 2012, 13:42)

    zizi_m [utilizator]

    a adunat USL-ul toti boii astia?
    Stelian Fedorca, cum ii obligi tu pe angajatori sa nu ia media de la Bac in calcul, idiotule? Pui Politia sa supravegheze interviuriule?
  • +31 (31 voturi)    
    Subscriu! (Duminică, 8 iulie 2012, 13:42)

    Cocosulgarlic [utilizator]

    Sa nu se mai ia bacalaureatul in calcul nici la stabilirea salariului si, mai ales, nici la acordarea titlului stiintific de doctor.
  • +35 (35 voturi)    
    Iar incurajati prostii si lenesii? (Duminică, 8 iulie 2012, 13:42)

    picasso [anonim]

    Cum adica nu i se pare normal sa fie sanctionati elevii si parintii lor? Dar cine sa fie? Eu, care am invatat cand a trebuit si mi-am luat si bac-ul si licenta pe bune?
    Si cum adica diploma de bac sa fie echivalenta cu diploma de competente? Pai puturosul ala care toata ziua a stat pe oriunde numai in sala de clasa nu, sa fie egal la salarizare cu unul care a fost la scoala, a invatat, dar parintii nu au avut bani sa-l tina in facultate ca sa-si poata continua studiile?
    Jigodii comuniste... asta vreti: o tara de tampiti usor de condus si manipulat, oi incapabile sa gandeasca singure, numai bune de condus cu antena 3. Sper ca anul asta o sa ai bunul simt sa nu vii cu ideea de anul trecut: "daca nu ii primim la facultate fara bac, o sa se apuce toti de etnobotanice". Deci astea sunte cele 2 optiuni ale elevilor romani: facultatea fara examen de admitere sau etnobotanicele.
  • +31 (31 voturi)    
    :)) (Duminică, 8 iulie 2012, 13:42)

    octaav [utilizator]

    :)) Asta e solutia? N-au luat saracii examenul c-au preferat manelele si-atunci ce se gandeste dl Stelian? Hai sa facem bacul irelevant! Dupa principiul enuntat in ceva imagine pe fb: "Iei bacu sau nu-l iei, semintele aceleasi gust are!"
    E bine ca ei gasesc mereu solutii de-astea reparatorii. Ca nu cumva generatiile ce vin sa se sperie si sa chiar puna mana sa invete!
  • +29 (29 voturi)    
    "Nu mi se pare normal..." (Duminică, 8 iulie 2012, 13:47)

    HP [utilizator]

    "Nu mi se pare normal sa fie sanctionati elevii si parintii".

    Sanctionati ca nu au invatat ? Dar ce e BAC-ul, daca nu un examen ?

    Vreti sa elaboram subiecte pentru handicapati si analfabeti, ca sa ia toti medii mari ?
    Ca apoi facultatile ca a dvs. sa admita toate ciurucurile ?
    Ca sa scada nivelul calitativ dar sa creasca cel cantitativ ca sa va puteti lua banii pe diplome fara valoare ?
    Nu va ganditi la angajatorii care nu vor mai putea atrage angajati competenti si instruiti ?
    In loc sa va ganditi cum sa perpetuati aceste criterii corecte astfel incat elevii sa se apuce cu adevarat de citit si invatat - promovati mediocritatea si slaba pregatire.
  • +10 (12 voturi)    
    dex (Duminică, 8 iulie 2012, 13:48)

    Mihai [anonim]

    Nu exista cuvantul "remediale".
    • +1 (5 voturi)    
      Daca nu-l stii tu nu inseamna ca nu exista (Duminică, 8 iulie 2012, 15:14)

      Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Exista si este folosit de cativa ani incoace. Cauta-l si o sa vezi ca apare in special in planurile de invatamant
      • +8 (8 voturi)    
        Rom-gleza...sa inventam cuvinte confuze (Duminică, 8 iulie 2012, 16:59)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        Snobismul sau necunoasterea temeinica a limbii romane duce la aparitia unor barbarisme lingvistice greu de imaginat in urma cu cativa ani.

        Desi avem cuvinte romanesti care exprima corect si complet sensul dorit, tot mai des apar "românizari" de cuvinte englezesti, care, de multe ori, adauga sensuri noi si induc confuzie.

        Exemple (incep cu cel din textul de fata):

        In loc de "masuri reparatorii" se spune (->) "masuri remediale"
        cerere -> aplicatie
        cutia colectiei -> boxul colectiei
        statiune de odihna -> resort
        interpretarea actorului -> performanta actorului
        prezinta persoanele -> introduce persoanele
        instalatii portuare -> facilitati portuare
        interpretare jalnica -> interpretare patetica
        au rezultat rani grave -> au rezultat injurii grave
    • +4 (4 voturi)    
      asta (Duminică, 8 iulie 2012, 17:31)

      mamikutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      am vrut sa scriu si eu...dar la viteza cu care schimba us-lasii tot s-ar putea sa-l gasim in dictionar dimineata...
  • +31 (31 voturi)    
    bzzzzzzz (Duminică, 8 iulie 2012, 13:49)

    corvus_coraX [utilizator]

    Abramburico, majoritatea senatorilor sunt sub nivelul bac-ului chiar dacă or fi doctori cu diplome de pe la Universitatea din Răscrăcații din Deal... Le ceri imposibilul! Acesta este nivelul educației în România! Clar?! Cu premieri plagiatori, ministri ai educației plagiatori, un parlament de inculți care siluiesc limba română, la ce te aștepți madam?! La genii?! Cei buni vor încărca suma exilaților și board-urilor companiilor mari, universităților selecte. La Romanika vor ramane cocalarii și pițipoancele, iar imnul de stat va fi o manea de-a lui Salam (cu soia), schimbarea imnului va fi făcută prin OUG. Bye România!
  • +32 (32 voturi)    
    Tanti Cati esti varza (Duminică, 8 iulie 2012, 13:50)

    tudor74 [utilizator]

    "rezultatele sunt similare celor de anul trecut si este o dovada ca nu au fost luate masurile necesare pentru remedierea situatiei dezastruoase."

    Remedierea situatiei insemnand reintoarcerea la bacu din perioada PSD cand toti copiau cu cartea pe banca.
    • +2 (2 voturi)    
      ipocrizie (Luni, 9 iulie 2012, 12:11)

      omidius [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      eu am remarcat si ipocrizia doamnei. Intai spune ca dupa rezultatele de anul trecut "nu au fost luate masurile necesare pentru remedierea situatiei" si apoi, cateva fraze mai jos, spune ca "Nu ma astept sa putem face minuni intr-un an de zile".
      Adica nu ma astept ca 'eu' sa fac minuni intr-un an, dar critic faptul ca 'ei' nu au facut minuni intr-un an.
  • +22 (22 voturi)    
    Masuri remediabile (Duminică, 8 iulie 2012, 13:50)

    abcde [utilizator]

    Scoala s-a incheiat, elevii nu o sa manance carte pe paine in vacanta, deci singurele masuri legislative nu se pot referi la imbogatirea cunostiintelor elevilor, ci la cum sa ia cat mai multi bacul cu aceleasi cunostiinte spre bucuria fabricilor de diplome. Andronescu e pusa special sa tina invatamantul la pamant, ca pe vremea lui Nastase
  • +22 (24 voturi)    
    Pe drumul cel bun (Duminică, 8 iulie 2012, 13:51)

    Mihai [anonim]

    Suntem pe drumul cel bun..dar se va reveni la normal - toti sa promoveze bac-ul. As prefera putini si buni, decit multi si prosti..altfel ajung doctoranti prea multi...
    abramburica mai aduna voturi cu pomeni electorale..absolventii sa aprecieze diploma..nu avem nevoie de fabrici de diplome..chiar am citit recent declaratii ale elevilor cum ca nu s-au pregatit si rezultatele sunt in consecinta...trebuie sa incurajam pe cei ce vor sa invete cu adevarat...
    sa auzim numai de bine....
    • +14 (16 voturi)    
      "REMEDIAL" (Duminică, 8 iulie 2012, 14:33)

      ripu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Femeia asta, pusa ministru!!!!!!!!!!!!!!!!, de unde o fi luat cuvantul REMEDIAL?????????????? Daca ministrul invatamantului nu e capabil sa vorbeasca romaneste, ce pretentii mai avem?????????????????????????
  • +21 (21 voturi)    
    Motivatia (Duminică, 8 iulie 2012, 13:53)

    septimiuss [utilizator]

    "angajatorii sa nu mai ia in calcul la stabilirea salariului Bacalaureatul." - foarte bine, si-asa aveau elevii destula motivatie pentru a se pregati pt Bac, hai sa mai eliminam din cele cateva elemente de motivatie sa ramana la liceu toata viata. Motivatia - asta uita profesorii sa le ofere elevilor!
  • +28 (30 voturi)    
    Masuri "remediale" (Duminică, 8 iulie 2012, 13:54)

    Mih. [utilizator]

    Ii baga Abraburoaia pe picatii de la bac. in facultate, sau direct la "teze de doctorat"?
    • +15 (15 voturi)    
      OUG pt DEX (Duminică, 8 iulie 2012, 14:36)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      Sa se introduca rapid cuvantul "remedial" in DEX, ca acum NU e! :P
      • +5 (5 voturi)    
        Nu se face asa rapid ca iar se supara UE (Duminică, 8 iulie 2012, 16:03)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

        Vor face o comisie care dupa o analiza serioasa va ajunge la o concluzie de genul: cuvintul remedial a existat in DEX inainte de guvernarea PDL. A fost inlaturat de Funerieu. Propunem reintroducerea lui. Pentru a se ajunge la normalitate dl. Ponta se va deplasa la Bruxelles pentru dicutii.
  • +19 (21 voturi)    
    Teoretic (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    Geo.B [utilizator]

    orice elev care termina clasa a 12-a ar trebui sa fie in stare sa ia bacul, fiindca se presupune ca a fost in stare sa obtina note de minim 5 pe parcursul a 4 ani de liceu la respectivele obiecte de studiu.
    Intrebarea mea este cum de au ajuns pana in ultimul an de liceu, de ce nu s-a observat mai devreme ca ei nu poseda cunostintele minim necesare promovarii anului de studiu?
    Propun doamnei ministru o revitalizare pe baze moderne a invatamantului profesional, unde se poate invata o meserie si nu se finalizeaza cu examen de bac.
    • +18 (18 voturi)    
      ce revitalizari, ce meserii ? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:44)

      toma [anonim] i-a raspuns lui Geo.B

      atunci cine va merge la "pretenii" abramburicai, alde spiru ?
      mai bine cum a mai spus ea anerior : fara diploma de bac la studii superioare .
      ASTA-I INTERESUL LOR !
      studenti pe bani la privat !!!
  • +9 (11 voturi)    
    Abramburica (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    Rasmus [utilizator]

    si contributia ei la dezvoltarea limbii romane: "remediale"
    (eu nu l-am gasit in DEX)

    Eu zic sa remediati printr-o OG admiterea la universitati fara fara bac, o initiativa mai veche a doamnei.

    Sunt de acord cu Cioroianul care in Dilema Veche lauda sistemul de dinainte de '89. Ce ar fi pur si simplu sa ne intoarcem la el?
  • +18 (20 voturi)    
    Ca tot suntem in campanie electorala, (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    Ion [anonim]

    sa gasim tapul ispasitor: FUNERIU!
  • +11 (11 voturi)    
    relatie nota bac si salariu (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    gigl man [anonim]

    Nu prea inteleg ce raport poate fi intre nota de la bac si salariu. Daca ma angajez la o firma, nota poate fi, da, hotaratoare, daca ma ia pe mine sau nu. Dar si cu o diploma de bacalaureat, de ex. o firma de gradinarit nu se intereseaza de bac sau de nota, ci de motivatia mea de lucru. Iar aceasta nu este scrisa pe diploma. Desigur ca pentru job mai cailificat conteaza sa am bacalaureatul, dar si aici nota nu ar trebui sa aiba relevanta.
    Specific ca sunt de ceva timp in Germania, si aici chiar ca nu se raporteaza nota de la bacalaureat (Abitur) la salariu. Salariul este fixat in functie de domeniul muncii, atat si nimic mai mult.
    • +10 (10 voturi)    
      scoala profesionala (Duminică, 8 iulie 2012, 14:37)

      marcus63 [utilizator] i-a raspuns lui gigl man

      da,pentru ca in Germania exista varianta scolii profesionale.
      Bacalaureatul presupune accederea in invatamantul superior/universitate. Apoi,doctoratul,inseamna ca esti interesat deo cariera in invatamantul universitar. Daca te preocupa mai mult sa dezvolti o afacere,te indrepti catre un MBA, ori ceva echivalent (au aparut in ultima vreme si alte filiere). Problema d.nei ministru este ca a desfiintat scolile profesionale. Deci,daca nu te intereseaza sa faci studii universitare ci doar sa invetri o meserie, nu prea sunt variante. Pe de alta parte,bacalaureatul este o exigenta,nu trebuie cobaorata stacheta, nu este pentru toti absolventii! Important, esential, este ca fiecare absolvent al celor 12 clase sa aibe o filiera de studii corespunzatoare abilitatilor&dorintelor&capacitatii intelectuale. Aici cred eu ca trebuie sa mutam discutia,nu in coborarea stachetelor,acceptatrae doctoratelor copy-oaste,etc!
      • +3 (3 voturi)    
        comparam mere cu pere (Duminică, 8 iulie 2012, 16:05)

        marioara1 [anonim] i-a raspuns lui marcus63

        In Germania doar 50- 60% dintre tineri cu varsta de 17/18 ani aspira la o diploma de bacalaureat ceilalti fiind deja alfabetizati in meserii care se cer pe piata si inclusi in stagii profesionale platite daca nu cumva, muncesc deja.

        In Bavaria care are universitati in top 100 din lume,nu in top 12 in Romania cum se lauda
        D-na Andronescu, si unde se considera ca este cel mai inalt standard educational din Germania, finantarea se face PER SCOLAR asa cum a introdus Funeriu si la noi!

        D-na Andronescu este de parere ca finantarea
        " per capita" adica pe elev nu este buna in Romania si vrea sa o schimbe pentru ca finantarea per elev ar fi prea transparenta si nu se mai pot sifona fonduri.

        In plus, D-na Andronescu vorbiti mult si spuneti putine lucruri utile. E o boala molipsitoare de partid.
  • +26 (28 voturi)    
    ...... (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    Loukoumada [utilizator]

    Eu am o alta propunere.... Lichelele sa puna pana pe carte !!!!
    • +8 (8 voturi)    
      . . . (Duminică, 8 iulie 2012, 15:49)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Loukoumada

      Au pus mina pe diplome si acum se duc la Bruxelles sa le prezinte
      • +5 (5 voturi)    
        unii nici nu le au (Duminică, 8 iulie 2012, 16:54)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui ty

        dar si le-au trecut in cv pentru ca asa da mai bine la prosti.
  • +23 (23 voturi)    
    usl numele tau este ipocrizie si minciuna si furt (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    absolventul [anonim]

    ministreasa asta dovedita si ea de plagiat propune sa ii facem pe toti prostii din Ro posesori ai unor diplome fara munca. tot astia au mai propus sa ii lase sa se inscrie la facultate fara exmen de bac. eu propun sa-i inrolati pe toti prostii astia care clar ca NU vor sa invete sa munceasca etc (si invatatul este o munca) si sa-i platiti pe toti nefacind nimic. ca asa o tineti din 89 de cind ati luat puterea cu minciuna si ati incurajat furtul, nemunca si respectul pentru cei merituosi. sa se duca sa invete o meserie nu-i tara in lume unde toti tinerii vor sa urmeze o facultate, ati banalizat facultatile umplind tara de tineri care si-au cumparat diplome univ si NU stiu absolut nimic sa faca. dar ce discuta, cind seful ministresi a FURAT si are o diploma de dottore care numai la usl este valabila. Rusine sa va fie pentru distrugerea valorilor unei societati. va convine sa fie tara plina de idioti care sa va voteze pentru un mic si o bere.
    • +14 (14 voturi)    
      vor sa o puna iar... (Duminică, 8 iulie 2012, 14:15)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui absolventul

      vor sa o puna iar de o sesiune parlamentara extrordinara , pe cine naiba sa mai suspende? Justitia?
      • +4 (4 voturi)    
        suspendare (Duminică, 8 iulie 2012, 17:14)

        eklipse [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Probabil o sa vrea sa suspende bacul, si la referundum o sa avem si intrebarea daca sa se mai dea bacalaureat sau nu!
    • +7 (9 voturi)    
      Partizanatul e bun numai la razboi (Duminică, 8 iulie 2012, 14:26)

      tandala [anonim] i-a raspuns lui absolventul

      Daca vrem sa se intample ceva bun in tara asta trebuie sa parasim actiunile de tip partizanat si sa judecam lucid si la rece, sa scapam de sloganul 'cei care nu sunt cu noi sunt impotriva noastra' sau 'tot ce-i bun vine de la noi, tot ce-i rau vine de la ei'.
      De o buna bucata de vrem nu facem altceva decat sa daramam si sa negam tot ceea ce au facut cei dinaintea noastra si sa recladim realitatea dupa chipul si asemanarea noastra, acelora care avem puterea. Nu stim si nici macar nu vrem sa apreciem ceea ce a fost bine facut de cei dinaintea noastra si sa identificam cauzele greselilor comise de ei, pentru a nu le mai repeta si noi.
  • +27 (29 voturi)    
    manipulare grosolana! (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    CVal [utilizator]

    "Nu mi se pare normal sa-i sanctionam pe elevii si pe parintii lor"

    nu cumva sa-i sanctionam, eu spun sa-i aplaudam pe elevi ca nu invata nimic si pe parinti pentru ca ii incurajeaza sa nu invete.

    cum sa treci , de exemplu la biologie, cand incepi sa citesti cu 2 saptamani inainte????
    • +8 (8 voturi)    
      bah se poate... (Duminică, 8 iulie 2012, 14:16)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui CVal

      eu asa am facut la chimie, dar eram olimpic si nu mi-a fost greu sa iau 9,80 ...
    • +13 (13 voturi)    
      Dictatura ! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:18)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui CVal

      "angajatorii sa nu mai ia in calcul la stabilirea salariului Bacalaureatul."

      Dar banii de salariu in mediul privat vin de la Guvern ?!

      Angajatorul plateste dupa competente, nu dupa diplome !

      Acum am inteles de ce se chinuie o groaza de oameni sa se acopere de diplome... Pentru ca in viziunea USL, cu cat ai mai multe hartii, cu atat esti mai destept !

      As vrea sa vad un doctor in mecanica reparandu-si singur masina sau un doctor in chimie vulcanizandu-si singur cauciucul...
  • +13 (15 voturi)    
    lege sa invete? (Duminică, 8 iulie 2012, 13:55)

    gigi [anonim]

    ce lege se poate da ca sa invete? mai degraba ar face reforma si ar aloca mai multi bani pentru ca educatia sa aiba o calitate mai buna
  • +24 (26 voturi)    
    masuri de copy/paste (Duminică, 8 iulie 2012, 13:57)

    nede [anonim]

    sa lasam elevii sa copieze ca sa ne umplem buzunarele cu fabricile de diplome..si cu analfabeti scosi pe banda rulanta...astia ne voteaza!
  • +14 (18 voturi)    
    va reveni fabrica de diplome (Duminică, 8 iulie 2012, 13:57)

    crispolux [utilizator]

    daca vom avea BAC diferentiat oare vom avea si diplome de categoria A,B....adica un 10 A sa fie mai bun decit un 10B, pentruca altfel descurajam valoarea, si incurajam mediocritatea. De ce nu da un HG Ponta, sa fie delarati admisi cei care au parintii inscrisi in USL?
  • +22 (26 voturi)    
    Ce? Cum? Când? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:00)

    Geos Costan [utilizator]

    1. Ce presupun cursurile remediale? Cine le va ţine? Cu cât vor fi plătite persoanele? Cât vor dura?
    2. De ce să nu fie sancţionaţi elevii şi părinţii? 4 ani nu sunt suficienţi pentru studii şi evaluare? Să facem liceul de 5, 6 sau mai mulţi ani, dar cu curicula relaxată - de asta e nevoie ca elevii să fie în stare să ia BAC-ul?
    3. Dacă nu au luat BAC-ul, nu e vina elevilor şi a părinţilor că nu sunt în stare să priceapă rostul BAC-ului şi implicaţiile ulterioare ale luării sau picării examenului?
    4. Ce vrea să zică Fedorcă? Cât de importante sunt certificatele ălea? Iau, implicit, locul BAC-ului? Apoi, ar mai fi nevoie să se mai susţină BAC-ul?
    5.Nu pute totul a mită electorală şi a dispreţ faţă de munca intelectuală? Dacă sunt similare rezultatele de anul acesta cu cele de anul trecut, de unde ştim noi că nu părinţii şi elevii sunt de vină?

    Din câte ştiu, cei mai mulţi au peste 18 ani, au drept de vot, deci capacitatea de a înţelege implicaţiile unei acţiuni sau inacţiuni. Dacă au vrut să înveţe, au învăţat şi au trecut; dacă nu, asta e; dacă nu au putut, pot încerca în toamnă sau oricând vor avea posibilitatea, fără a purta ranchiună profesorilor. În final, "naivul" de mine consideră că, dacă se dovedeşte că iniţiativele ăstea nu au decât raţiuni electorale, ceea ce este şi aproape evident, USL-ul merită nişte şuturi afară de la guvernare. Primul pas este să-l repunem pe Băsescu înapoi în locul unde Antonescu spumegă de disperare să ajungă. Ne vedem în 29 iulie.
    • +19 (21 voturi)    
      Initiative tulburatoare... (Duminică, 8 iulie 2012, 14:11)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Geos Costan

      Acum un an d-na Andronescu propunea, nici mai mult, nici mai putin decat sa fie inscrisi la facultati cei care nu au inca BAC-ul !

      Acum incearca sa ingrase porcul in Ajun, adica sa recupereze intr-o luna (de vara !) ceea ce nu au invatat liceenii in 4 ani.

      Mi se pare mie, sau USL-ul incearca sa faca din rahat bici si sa mai si pocneasca din el ?!

      Pana la urma, asta este efectul pozitiv al reformelor lui Funeriu. A oprit impostura !

      Mai ramane sa scapam si de impostorul din fruntea Guvernului...
  • +11 (15 voturi)    
    Ce? Cum? Când? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:00)

    Geos Costan [utilizator]

    1. Ce presupun cursurile remediale? Cine le va ţine? Cu cât vor fi plătite persoanele? Cât vor dura?
    2. De ce să nu fie sancţionaţi elevii şi părinţii? 4 ani nu sunt suficienţi pentru studii şi evaluare? Să facem liceul de 5, 6 sau mai mulţi ani, dar cu curicula relaxată - de asta e nevoie ca elevii să fie în stare să ia BAC-ul?
    3. Dacă nu au luat BAC-ul, nu e vina elevilor şi a părinţilor că nu sunt în stare să priceapă rostul BAC-ului şi implicaţiile ulterioare ale luării sau picării examenului?
    4. Ce vrea să zică Fedorcă? Cât de importante sunt certificatele ălea? Iau, implicit, locul BAC-ului? Apoi, ar mai fi nevoie să se mai susţină BAC-ul?
    5.Nu pute totul a mită electorală şi a dispreţ faţă de munca intelectuală? Dacă sunt similare rezultatele de anul acesta cu cele de anul trecut, de unde ştim noi că nu părinţii şi elevii sunt de vină?

    Din câte ştiu, cei mai mulţi au peste 18 ani, au drept de vot, deci capacitatea de a înţelege implicaţiile unei acţiuni sau inacţiuni. Dacă au vrut să înveţe, au învăţat şi au trecut; dacă nu, asta e; dacă nu au putut, pot încerca în toamnă sau oricând vor avea posibilitatea, fără a purta ranchiună profesorilor. În final, "naivul" de mine consideră că, dacă se dovedeşte că iniţiativele ăstea nu au decât raţiuni electorale, ceea ce este şi aproape evident, USL-ul merită nişte şuturi afară de la guvernare. Primul pas este să-l repunem pe Băsescu înapoi în locul unde Antonescu spumegă de disperare să ajungă. Ne vedem în 29 iulie.
    • -8 (8 voturi)    
      Citeste mai bine declaratia (Duminică, 8 iulie 2012, 14:16)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Geos Costan

      Nu se pune problema unei pomeni, subiectele nu vor fi mai usoare
  • +17 (21 voturi)    
    Da , desigur !!!! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:02)

    polonyca [utilizator]

    Nu uita sa elimini Ed.Fizica complet din scoala....!!!!Si Bac-ul asta sa se ia muuuult mai usor !!!! Eu cred ca nici nu ar tre sa mai existe examen !! Ar tre sa fie , pur si simplu ....o discutie cu candidatul....si gata !!!! Desigur , e recomadabil ca aceste .....discutii sa se poarte la sediile USL din toata tara !!!!
  • +21 (25 voturi)    
    Remedial? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:02)

    Stanica [anonim]

    S-a folosit foarte des cuvantul "remedial". Eu, mai slab pregatit am cautat in DEX si nu l-am gasit. Probabil ca ministerul invatamantului are alt DEX. Pe de alta parte imi place "ABRAMBURICA" care nici nu s-a instalat bine la minister si vrea sa-si puna in aplicare aberatiile "liceu fara bac". "Sa nu sanctionam elevii" - ce-o fi insemnand asta, sa le dea 10 la toti? Citind declaratia lu' tov Fedorca am inteles, nu-i sanctionam pe toti. Ii sanctionam numai pe cei care au invatat aducandu-i (angajatorii desigur) la acelasi nivel de salarizare cu cei care nu au invatat. Dreptate USL-ista.
    • +16 (18 voturi)    
      Chiar asa doamna ministru, "remedial"?! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:16)

      Aish [anonim] i-a raspuns lui Stanica

      1. Repede, un ordin, prin care Academia Romana sa includa in DEX acest cuvant nou-nascut...
      2. Ar fi interesanta parerea garantului dvs, dl. Vanghelie...
      3. Din moment ce "Invatati! Invatati! Invatati!" a devenit "Copiati! Copiati! Copiati!", probabil, uniii elevi sunt debusolati...
    • +10 (12 voturi)    
      am o soluție mai bună! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:23)

      corvus_coraX [utilizator] i-a raspuns lui Stanica

      liceu fără școală, facultate fără liceu ș.a.m.d. o să contribuie "absolut remedial și ierversial" la îmbunătățirea calității clasei politice actuale
  • +24 (26 voturi)    
    ma faceti sa rad:)) (Duminică, 8 iulie 2012, 14:03)

    dan [anonim]

    nu trebuie facut nimic; trebuie doar ca acei elevi sa puna dracu mana pe carte si sa lase barurile, facebook ul, si iesirile cu baietii in fata blocului, la spart seminte.
    e simplu oameni buni: sa puna mana pe carte1!!!
  • +15 (17 voturi)    
    Unde-i problema? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:10)

    tandala [anonim]

    Nu vad unde este problema procentului de promovabilitate a examenului de bacalaureat. Cine spune ca toti absolventii de liceu trebuie sa fie si 'bacalaureati'? Eu cred ca si asa procentul este destul de mare, lucru demonstrat de nivelul absolventilor de liceu ( din incompetenta si impotenta diriguitorilor sistemului de invatamant au fost desfiintate scolile de arte si meserii si orice alta forma similara de invatamant - in loc sa le faca atractive si eficiente- si ca urmare tot poporul este la liceu ).
    Apoi se tot bate moneda pe superioritatea cadrelor de la colegiile nationale care 'prin competenta, daruire si efort deosebit' genereaza olimpici si promovabilitate 100% la bacalaureat. Incercati un experiment simplu: puneti un astfel de colectiv de cadre, un ciclu complet, la un liceu tehnologic si sa vorbim atunci despre 'priceperea si daruirea' lor.
    • +8 (8 voturi)    
      taxele cile le plateste? (Duminică, 8 iulie 2012, 14:46)

      Eduard [anonim] i-a raspuns lui tandala

      Unde este problema procentului mic de promovabilitate? Simplu: nu mai sunt potentiali studenti care sa le plateasca taxele la universitatile de carton, a se citi salariile nesimtite ale profesorilor "universitari" (adica "dottore").
  • +13 (15 voturi)    
    Vina fara responsabilitate (Duminică, 8 iulie 2012, 14:14)

    Andrei [anonim]

    Inainte sa inceapa elevii si parintii sa se ratoiasca la minister si sa dea vina pe sistem, ar trebui sa se intrebe sincer cat de mult si-au dai ei silinta cu BAC-ul.
    Eu am luat 8.95 pe munca mea si tot ce pot spune este ca ce nu am stiut face nu am stiut din propria vina. Intai faci tot ce tine de tine sa faci pentru a sti sa rezolvi subiectele si abia apoi sari cu gura pe altii care nu-si fac treaba. Altfel se va ajunge la concluzia-soc ca absolventii de fapt sunt incapabili si angajatorii fug de ei. Indiferent cat de bun sau prost e sistemul, responsabilitatea deprinderii abilitatilor utile pentru angajare este a elevilor.
    Punct. Angajatorul nu e interesat ca ai tocit sau copiat un Eminescu ci se uita daca ai capacitate de analiza a unei probleme si de rezolvare a unei sarcini. BAC-ul muncit asta iti solicita. Ce stie sa faca pentru un salariu un mucles care in pauze vorbeste numai despre telefoane, masini, fotbal, haine, machiaj, bautura sau sexul opus?
  • +9 (11 voturi)    
    Mda (Duminică, 8 iulie 2012, 14:15)

    bogdan [anonim]

    Nu sanctionati elevii... ei, saracii, incearca sa promoveze BAC-ul, dar nu prea le iese... Nu este vina lor ca n-au studiat, este vina sistemului, ca nu-i ajuta, ca nu-s tinuti de mana in timpul examenului, ca-s supravegheati si (evident, pe nedrept) evacuati din sala de examen cand sunt prinsi cu ocaua mica...

    Dragi elevi, nu va faceti griji... O sa am intotdeauna nevoie de o persoana la casa in Carrefour, la McDonald's sau KFC; o sa-mi doresc intotdeauna sa-mi livreze cineva cumparaturile acasa.

    E Okay
  • +9 (11 voturi)    
    BAC 2012 (Duminică, 8 iulie 2012, 14:20)

    JR_BC [utilizator]

    D-na Incompatibila,
    Acesta este NIVELUL de cunostinte al tinerei generatii. Trebuie sa-l acceptati asa cum ii spuneti si lui Base, sa accepte REALITATEA. Tinerii din ziua de astazi vor crede ca 4 ani pot fi consumati fara EFICIENTA (macar de nota 6). NU MODIFICATI REGULILE JOCULUI. DOAR ASA VOR PUNE BURTA PE CARTE.
    Sa nu mai aud tampenia d-v de a lasa la Universitate acesti tineri fara diploma de bac, doar pentru a avea fraieri care sa plateasca taxele de scolarizare pentru alti 4 ani. INEFICIENTA VA FI SI MAI MARE. Atat familiile lor cat si finatele TARII vor fi pierdute fara rost. INVESTITI CU CAPUL PENTRU OAMENI, nu pentru BARONII vostri.
  • +13 (15 voturi)    
    Bac-ul si salariul (Duminică, 8 iulie 2012, 14:20)

    Moka [anonim]

    Bai nene, fedorca asta pe ce lume traieste? Pe mine nu m-a intrebat nimeni vreodata cu ce medie am luat bac-ul ca sa vada ce salariu imi da....
    Poate la STAT.... Ca asa-i in Romania socialista
  • +12 (14 voturi)    
    Cel mai bine (Duminică, 8 iulie 2012, 14:26)

    vasile-roaita [utilizator]

    Cel mai bine este sa lasati tinerii sa copieze la bacalaureat, avem un bun exemplu, El Plagiatore Dottore si pe tovarasea ministru care-i tine isonu.
  • +11 (11 voturi)    
    realitatea (Duminică, 8 iulie 2012, 14:26)

    un roman [anonim]

    I. Creanga
    "Daca ar fi sa iasa toti invatati, n-ar mai ave cine ne trage ciubotele."
    Rezultatele la bacalaureat reflecta cat de cat realitatea.
    Nu toata lumea trebuie sa aiba un bacalaureat.
  • +9 (9 voturi)    
    propunere (Duminică, 8 iulie 2012, 14:27)

    I [utilizator]

    propun o campanie "Un roman, un doctor!"
  • +7 (7 voturi)    
    ...nu trebuie indreptat NIMIC! (Duminică, 8 iulie 2012, 14:36)

    cr [anonim]

    Eu cred ca singura modalitate in care elevii si parintii pot fi ajutati este sa fie consiliati si sa li se explice ca viata nici nu incepe si nici nu se termina cu bacalaureatul. Exista scoli de meserii ale caror cursuri pot fi urmate in cazul esecului la bac. Bac-ul trebuie vazut ca o prima confruntare a subiectului cu mediul universitar, etapa in care el sa decida daca este intelectual capabil sa urmeze cursurile unei facultati sau nu. Din pacate la noi actualmente este un hop pe care toti trebuie sa il treaca...D-na ministru Andronescu comite o mare eroare daca incearca sa "repare" aceasta situatie, ea trebuie luata ca atare, nu poti repara in doua luni ce nu au invatat in patru ani... Mai bine se iau masuri pentru imbunatatirea actului pedagogic (nu stam extraordinar nici la capitolul asta) pentru a avea rezultate consistente si pe termen lung, nu trebuie sa ne dam peste cap sa producem absolventi de facultate mediocri pentru ca exista riscul ca ei esuand in meseriile pentru care se pregatesc sa imbratiseze o cariera politica si atunci vom avea Victorasi, EBE, Mangi, etc. peste tot...cu urmari dezastroase!
  • +10 (10 voturi)    
    "senatul merita" (Duminică, 8 iulie 2012, 14:38)

    claudiu [anonim]

    Dumnezeule, "senatul merita sa organizeze". Whaaat?!
    Eventual - desi nu sunt de acord :) - "elevii merita ca Senatul sa organizeze".
    Pe banda rulanta, ministri ai educatiei care "nu stie sa vorbeste romaneste".
  • +11 (11 voturi)    
    stelian fedorca (Duminică, 8 iulie 2012, 14:40)

    Mirela [anonim]

    eu i-as propune acestui domn sa elimine cu totul obligativitatea de a face liceul ... ba chiar si a celor 4 clase primare ... la ce iti foloseste sa stii sa scrii si sa citesti??? ... o tara de idioti e mai usor de condus, mai usor de manipulat ... oare cum ajung indivizi ca acest om in functii cu putere de decizie ??? ... sa ne fereasca Dumnezeu ...
    • +4 (4 voturi)    
      .... (Duminică, 8 iulie 2012, 16:12)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui Mirela

      As ma adauga ca votul se poate pune si fara sa stii sa scrii/citesti... trecem la buletine de vot cu poze si punem degetul uns de tus langa poze... si gata :))
  • +9 (9 voturi)    
    Pai da , (Duminică, 8 iulie 2012, 14:41)

    durul [utilizator]

    cei care au luat bacul sunt ok iar pentru ceilalti trebuie sa facem o lege sa-i ajutam tovarasi !
  • +2 (2 voturi)    
    Elevul este oglinda profesorului. (Duminică, 8 iulie 2012, 14:52)

    mercedes [utilizator]

    Nu vreau sa generalizez dar nimeni nu isi pune problema ca foarte multi profesori nu sunt capabili sa gaseasca metoda ideala de a preda. Nu rar ne uimesc spunand ca nu sunt platiti suficient de parca daca ar avea salarii de 2000 euro ar transmite elevilor totata stiinta lor dar pentru ca nu au salarii mari ii invata pe elevi doar pentru 1000 lei . Si uitam ca nu demult au picat la un examen de evaluare mii de profesori.Cum poate un profesor care a luat nota 1 la un examen national sa predea la liceu? Are dreptul sa pretinda elevului sa ia nota 10?
  • +4 (4 voturi)    
    Sa se desfiinteze Bacalaureatul (Duminică, 8 iulie 2012, 14:55)

    Lucian Ilea [utilizator]

    In mod normal,daca eu am lucrat timp de 12 ani de zile,am invatat zi de zi si profesorii mei timp de 12 ani s-au declarat multumiti de mine si mi-au dat medii de peste 5 an de an,trimestru de trimestru,atunci e normal sa am o diploma la capatul acestui efort
    Sa se reinfiinteze examenele de admitere la facultati,fiecare universitate potrivit autonomiei universitare
    Daca profesorii din scoala i-au considerat pe actualii elevi ca fiind pregatiti si ei nu sunt,atunci inseamna ca profesorii lor sunt fie incapabili fie corupti
    Probabil ca amandoua
    Deci problemele de furt si superficialitate ale societatii romanesti se afla si in scoli
  • +5 (5 voturi)    
    abramburica (Duminică, 8 iulie 2012, 14:56)

    lobelo [utilizator]

    Portofoliasa de serviciu la Invatamant are un bagaj cam slab in exprimare. In afara de inexistentul remedial vedeti cam de cate ori foloseste remediu si cam ce vocabular sarac poseda. La scoala mea profii ne sanctionau daca repetam intr-o fraza sau pe o foaie acelasi cuvant. In rest hai sa daramam tot ce au facut altii ca doar suntem la putere si nu ne pasa de nimic se de nimeni. Am o propunere de maine sa se vanda Bacalaureatul la Kg ca sa ajunga la tot poporul
    • +1 (1 vot)    
      ... (Duminică, 8 iulie 2012, 16:14)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui lobelo

      sau sa se dea pe baza de cartela...
  • +4 (4 voturi)    
    problema e usor de rezolvat (Duminică, 8 iulie 2012, 15:08)

    daniel-c [utilizator]

    Ar trebui sa fie intrebati, la intrarea in sala de examen, elevii, da ca s-au pregatit sau nu. Cei care s-au pregatid dau examernul pe bune, iar cei care vor spune ca nu s-au pregatit, vor fi lasati sa copieze. Asa pomovabilitatea va fi de 100%, un procent cu care sa ne mandrim.
  • +6 (6 voturi)    
    Ptr. Abramburica.... (Duminică, 8 iulie 2012, 15:30)

    B.Michelle [utilizator]

    ...poate o sesiune extraordinara de pus mana pe carte...sau vrei sa ii scoti direct doctori...ca la asta va pricepeti cel mai bine...!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Iarasi circul demagogic! (Duminică, 8 iulie 2012, 15:38)

    dracu [utilizator]

    Bacalaureat = Maturitate.Cuvantul Maturitate descrie starea intelectuala,deci acesti copii nu sunt maturi ptr.un bacalaureat.Orice altceva propus,orice alta declaratie ipocrita,duce la scaderea nivelului intelectual.
    Nu cred ca ajuta cuiva sa schimbam legi de dragul lui Andronescu, care doreste sa produca o societate mediocra,ci sa schimbam o mentalitate mafiota(pana azi sau ieri,stim cu totii cum s-a obtinut bac.).Producem mediocru,nu ne putem astepta la elite!
    Suntem la rascruce de drum,deci trebuie sa ne hotaram ce ne-ar sta mai bine :manelisti,drogati,
    poponari sau o societate civilizata,educata!
  • +4 (4 voturi)    
    vinovat? (Duminică, 8 iulie 2012, 15:39)

    adileana [utilizator]

    D-na Andronescu uita ca dansa a dat peste cap sistemul de invatamant cand a fost ministru al invatamantului?De ce se mira acum?Cine i-a invatat pe elevi ca examenele sunt date ca sa fie date?Nu examenu trebuie sa fie examen.Si ce elevii nu sunt in stare ,nu este vina camerelor de luait vederi,ci in cea mai mare parte a sistemului de invatamant,de la invatatori,profesori ,inspectori...si nu in ultimul rand al parintilor si elevilor pentru ca ani de zile daca li s-a spus"merge si asa"nu le-a trebuit mult...Subiecte grele?Poate.Dar profesorii ce pazesc?Nu e primul an.Poate ca ar trebui dat examan diferentiat,dar tinand cont ca la liceu se intra in baza mediilor din gimnaziu...ce pretentii ai?Notele sunt date aiurea si un copil care invata la un gimnaziu care se respecta poate ca are note mai mici decat unul de la o scoala fara pretentii unde se noteaza..prezenta!Multumesc
  • +5 (7 voturi)    
    Da, o lege noua! (Duminică, 8 iulie 2012, 15:40)

    Blackball [utilizator]

    Vrem o lege noua pentru copii nostri, s-o initiese noul PM si sa se numesca LEGEA COPY/PASTE!
  • +1 (1 vot)    
    androneasca e si ea de vina (Duminică, 8 iulie 2012, 17:13)

    ioanadoe [utilizator]

    Androneasca nu e singura de vina de situatia actuala, dar a ajutat serios atunci cand a desfiintat scolile de meserii. Iti place tovarasa Andronescu, esti multumita de starea invatamantului romanesc?
    In alta ordine de idei, felicitari celor care au organizat bacul anul asta, ca s-au tinut tari si au pastrat camerele de luat vederi. La facultatea unde am fost eu afara, profesorul pleca din sala in momentul examenului, nici nu si punea problema ca vom copia.
  • +1 (1 vot)    
    unde-i lacu sa trec bacu?! (Duminică, 8 iulie 2012, 17:52)

    Wanga [utilizator]

    ce-ai facut nebunico? de-abia ai luat haturile in mina si ai trantit materia prima a universitatilor particulare? iar ii lasi fara studenti, madam?!
    pai nu ti-a dat sarcini clare Copy Paste sa faci personal subiectele structurate pe principiul nu-i asa ca .....??
    acum in timp ce colegii vor merge la binemeritata odihna data de tara pentru eforturile uriase pe care le-au facut pentru imaginea in EU si bunastarea romanilor, mata o sa stai sa refaci subiectele, sa elimini camerele de supraveghere si sa tocmesti profesori dibaci care sa le arate loazelor cum se copiaza!
    d-aia te-a numit maestru copy la educatie, sa ne faci din nou de ras!!!??
  • +1 (1 vot)    
    ne meritam soarta!! (Duminică, 8 iulie 2012, 17:56)

    Wanga [utilizator]

    cum este invatamantul asa este si societatea si deci si conducatorii!!
    asta meritam pentru indiferenta noastra civica!!
  • +1 (1 vot)    
    acum avem nevoie de copy-paste!! (Duminică, 8 iulie 2012, 18:11)

    Wanga [utilizator]

    la asa conducatori, asa rezultate!
    nu descurajati copii, o sa facem o noua sesiune in august in care domnu premier va face copy-paste la nivel national in schimbul voturilor din toamna, pentru a mari rata de promovabilitate si implicit scorul de la alegeri , la peste 99%
    cei care au invatat si au dat bani grei pe meditatii, ati luat teapaaa!
  • +2 (2 voturi)    
    scrisoare (Duminică, 8 iulie 2012, 18:27)

    puicaiotu421284528240537 [utilizator]

    d-na ministru, imi dau seama ca nu iubiti copii, nu iubiti nici parintii acestor copii si nu iubiti decat interesele de partid.daca a-ti iubi parintii atunci ar trebui sa ii invatati sa creasca copii ce ii au(asta ar fi un ajutor) iar daca a-ti iubi copii nu ar trebui sa se stie ca acestia nu trebuie crescuti ca animalele de companie. ma explic. cand iei un catel ii dai mancare, jucarii doctor, plimbare, si o minima educatie. diferenta pe care o faci cand nasti un copil este ca il iubesti f. mult si investesti in el tot ce este mai bun pe lumea asta nu numai material ci si spiritual. vrei ca el sa te depaseasca prin munca si forte proprii, nu prin hotie, smecherie, pile si relatii, sa fie toata viata dependent de cineva, de ceva. nu iubiti copii pt. ca le dati sentimentul ca sunt nedreptatiti, de ce? s-a cerut ceva ce nu au facut in orele de clasa? nu cred ca trebuie sa se duca la scoala pt. note iar daca sunt prinsi ca nu stiu trebuie notati si nu iertati, pt. ca cred ca merge si asa. sunt multe de spus dar.....
  • +1 (1 vot)    
    67 de elevi nota 10:00 pe linie? (Duminică, 8 iulie 2012, 19:57)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    Sa le fie rusine ccelor 67 de elevi care au terminat Bacalaureatul cu nota 10:00 pe linie. Ar trebui sa-si ceara scuze public celor care n-au luat note de trecere, inclusiv Androneasca-i. Sa renunte toti la Bac si sa se angajeze gunoieri...
  • +1 (1 vot)    
    dupa chipul si asemanarea plagiatorului sef (Duminică, 8 iulie 2012, 21:48)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Observati -daca nu o stiati-tehnica psd : ingroapa problemele in comisii .Nu spun ca determinant in acest esec sunt ei si profesorii lor.Tinerii trebuie sa-si reconsidere prioritatile si sa mearga mai departe .Profesorilor care au obtinut la clasa asemenea "rezultate"ar trebui sa le inghete salariile 5-6 ani pentru ca si ei sa vada daca nu sunt de fapt buni la altceva.Cred ca e simplu numai ca "Abramburica"- asa e numita de colegii de partid pentru ca pleca azi si ajungea maine la o adresa eronata-va trebui sa lucreze eficient pentru fabricile de diplome si nu pentru ei.Pentru ei va face o comisie.
  • +1 (1 vot)    
    limba romana (Duminică, 8 iulie 2012, 23:14)

    maria_p [utilizator]

    R E M E D I A L !!!!!!!
    nu exista in dex...incredibil..ministrul educatiei :(


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă