VIDEO Iasi, Ziua Unirii. Manifestantii au cerut demisia lui Traian Basescu. Consilerul prezidential Iulian Chifu si prefectul, huiduiti de spectatori. Victor Ponta si Crin Antonescu au facut bai de multime

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:01 Actualitate | Esenţial

Liderii USL, la Iasi
In Piata Unirii din Iasi au avut loc marti manifestarile dedicate aniversarii Unirii principatelor, potrivit corespondentului HotNews.ro de la fata locului. La Iasi s-au aflat si liderii USL Crin Antonescu si Victor Ponta, care au facut o baie de multime. Din partea PDL nu a venit nici un lider marcant, iar reprezentantul presedintelui Traian Basescu a fost consilierul Iulian Chifu.
  • Apasa pe imagine pentru a deschide FOTOGALERIA.

13.31: Conferinta de presa a liderilor USL s-a incheiat. In acest moment, in Piata Unirii din Iasi mai sint circa 100 de persoane. Alte aproximativ 100 de persoane protesteaza in fata Prefecturii Iasi

12.49:
Victor Ponta: Ii transmit inca o data lui Boc ca USL nu cere taierea fondurilor europene

12.48: Crin Antonescu: Transmit un mesaj de solidaritate catre toti cei care protesteaza si cei care sustin protestele

12.47: Crin Antonescu: Faptul ca USL e tinta tuturor inscenarilor si calomniilor ne arata ca facem ceea ce trebuie

12.45:
Crin Antonescu: Sint convins ca vom putea impreuna sa ne tinem spatele unii altora si sa ne luptam cu un adversar care are impotriva sa cea mai mare parte a tarii

12.43:
Crin Antonescu: Nu promitem marea cu sarea. La capatul acestui an de viata al USL ne-am facut datoria

12.38: Ponta: Obligatia USL e sa le spunem oamenilor ce vom face dupa ce acest guvern nu va mai fi in functie. Pe 2 februarie ne vom intilni cu delegatia CE, FMI si BM

12.37: Ponta: Locul lui Basescu si Boc nu este si nu va fi alaturi de oameni, la manifestari publice. E clar ca mesajul dat de oameni e ca avem nevoie de alegeri cit mai repede, guvernul actual trebuie sa plece

12.36: Victor Ponta si Crin Antonescu sustin o declaratie de presa la sediul PNL Iasi

12.00 Liderii politici ai USL sint la Biserica Trei Ierarhi. Ei vor sustine apoi o conferinta de presa

11.18: Manifestantii au huiduit copios in fata sediului PDL, in drum spre Biserica Trei Ierarhi. Circa 100 de oameni se indreapta acum spre Biserica, iar in Piata Unirii au mai ramas circa 400 de oameni

11.03: Liderii USL au plecat spre Biserica Trei Ierarhi, dupa ce au facut inca o baie de multime

10.29: In Piata Unirii s-au strins circa 1000 de oameni, transmite corespondentul HotNews.ro

10.28: Consilierul prezidential Iulian Chifu a fost huiduit cind a depus o coroana de flori la monument



10.20:
Prefectul judetului Iasi, Dragomir Tomaseschi, a fost huiduit de manifestanti in timp ce-si citea discursul

10.17:
Reprezentantul Administratiei Prezidentiale la ceremonii este consilierul prezidential Iulian Chifu, transmite corespondentul HotNews.ro


Urmareste LIVE TEXT evolutia evenimentelor din Iasi












6366 vizualizari
  • +28 (38 voturi)    
    400? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:06)

    airamerica [utilizator]

    400 de persoane participa? Si restul? Unde sunt oamenii distrusi de saracie, unde e poporul indighnat de dictator, unde e "toata Romania" dupa cum spun antenele? Or fi cumva la servici? La scoala? La munca? ASta e tot ce poate sa faca USL? Pun pariu ca si in Iulisu Mall sunt mai mult de 400 acum!
    • +2 (8 voturi)    
      Ciudat (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:19)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Ciudat este ca pe toate celelalte ziare si agentii de stiri sunt dati 5.000 oameni.
      Doar pe hotnews au taiat din numar.
      Oare de ce?
      • +5 (9 voturi)    
        un link? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:59)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Ce agentie spune ca-s 5.000 de persoane la Iasi?
        Un iesean avem pe aici sa ne confirme sau infirme?
        • -2 (2 voturi)    
          e bun asta? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:48)

          shout [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          http://www.mediafax.ro/social/ziua-unirii-la-iasi-la-manifestari-sunt-prezenti-liderii-opozitiei-s-a-scandat-jos-basescu-9170797/
          • +4 (6 voturi)    
            Multumim pentru link (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:44)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui shout

            Erau bune si niste poze, asa avem doar o afirmatie...

            In fine, chiar daca admitem ca au fost 5.000 de oameni in loc de 400, datele problemei nu prea se schimba...

            Cel mai mare numar de participanti a fost in Bucuresti (cca. 7.000 am inteles eu), nu?

            USL-ul are pretentia ca va aduna peste 50% din voturi, dar aduna maximum 10.000 de oameni intr-un loc si maximum 15.000 in toata tara. Asta in conditiile in care masurile luate de PD-L (de guvernul Boc) si anuntate de Basescu sunt cele mai nepopulare din epoca post-decembrista.

            Daca intentia USL a fost sa dea un semnal guvernului si presedentiei, este suficient.

            Daca intentia a fost de a forta alegeri anticipate sau demisia presedintelui, rezultatul este PATETIC!!!
            • +1 (1 vot)    
              poza (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:52)

              ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Luk

              https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/396574_348588788485253_100000024042192_1439474_1266397143_n.jpg

              asta e dupa ce au plecat liderii USL si dupa terminarea manifestarilor cu ocazia zilei Unirii.. In total maxim 4-500 oameni au protestat acolo.

              Totusi sa nu facem confuzie: cei 5000 de oameni au fost acolo la manifestari. Protestatari au fost doar 400-500.
      • +8 (8 voturi)    
        pai da ... celalate ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:04)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Antena 3 si Realitatea :)
      • -3 (3 voturi)    
        ciudat ..? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:34)

        ionamaru [anonim] i-a raspuns lui Alex

        .\, de ce amice ? .. cum tu vezi/ citesti , numai "antene , realitati si adevaruri " nu trebuie sa-ti faci rau , sa te doara capu' ...
        ..eu am vazut/ citit ...zeci de mii ( de generali !! ) nu " oameni simpli " ...DISTRUSI DE SARACIE !
        ..hai sa-l dezvatzam pe hotnews de la ' taieri ' .
    • -2 (6 voturi)    
      Din pacate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:45)

      ready4war [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Din pacate in iasi sunt mult mai multi oameni decat cei de la hotnews declara. uite aici live de la iasi http://live.stirileprotv.ro/live/ibu3.html
      • +2 (4 voturi)    
        Ba deloc! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:16)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui ready4war

        In niciun caz nu-s "mult mai multi".

        Multumim pentru link, acum "stim cine-i amicul":))
      • +3 (3 voturi)    
        Oare? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:33)

        ConstruireaCasei.wordpress.com [utilizator] i-a raspuns lui ready4war

        Cate mii vezi acolo in inregistrare? Sunt cateva sute - atat!
        • -2 (2 voturi)    
          Acum da (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:39)

          ready4war [anonim] i-a raspuns lui ConstruireaCasei.wordpress.com

          La ora asta da, mai sunt doar cateva sute de persoane, dar la ora 11 18, cand cei de la hotnews spuneau ca sunt 400 de oameni, Piata Unirii era plina, de la hotel pana la cinematograf( si bulevardul era blocat) ... si de la cafenele si inclusiv pe treptele Hotelului Traian.
          Oricum, mi se pare de tot rahatul ca s-a politizat o sarbatoare a Romaniei.
    • +6 (6 voturi)    
      La distractie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:40)

      anonimul [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Te intrebi unde sunt oamenii distrusi de saracie? Care oameni si cat de distrusi sunt? Dute la Sinaia, Brasov sau oriunde vrei in orice statiune. si vei vedea cat de distrusi si saraci sunt "oamenii" Oamenii sunt la ski in statiuni , oamenii se distreaza ca asa isi pot arata cat de saraci sunt romanii. Mai nou acum ii mai gasesti si in Austria la ski. Partiile din Romania nu sunt asa de bune pentru ei. Asa ca Ponta si Antonescu sa o lase mai moale cu saracia.
    • +3 (3 voturi)    
      USL-ul... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 15:52)

      Pontantov [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      ... nu are dacat 400 de membri de partid in Iasi? Daca are mai multi de 400 si restul n-au iesit la miting inseamna ca acei PSD-isti, PNL-isti si PC-isti nu sunt de acord cu Ponta, Antonescu si Voiculescu...
  • +23 (35 voturi)    
    Mizerie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:10)

    VG [anonim]

    Am trecut la ora 8:30 pe acolo si era full de politie, jandarmi si doua masini SMURD. Anul trecut acolitii lui Nechita au huiduit presdintele tarii intr-o zi solemna. Anul acesta se vor scalda in lături politice și în loc să celebreze unitatea își vor da în stambă pentru destabilizarea țării și îngrijorarea populației.
    Nu știu cum de populația Iașiului, un oraș cultural, poate să mai suporte atâtea mizerii de la un primar venetic, incult, josnic de grosolan și care a înglodat orașul în datorii pentru a-și satisface propriile ambiții cretine.
    24 Ianuarie, este ziua rușinii pentru mine, pentru că mă simt jignit de acești papițoi care pozează în salvarea unității când fiecare dintre ei sunt interesați numai de ciolanul puterii.
    • -18 (28 voturi)    
      Nu stiu cum tara (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:04)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui VG

      Poate sa suporte un incult si un badaran ca Basescu.

      Din pacate se pare ca se poate.
    • +1 (1 vot)    
      numar participanti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:12)

      Vg [anonim] i-a raspuns lui VG

      Sunt din Iasi si am fost de la 8:30 pe Hotel Unirea la 13. In piata nu au fost mai mult de 2000 de oameni. Cand s-au dat fasolele cred ca s-au adunat cam 3000. Teapa, fasolea era cu carnati. Ciolanul il linge Ponta cu Antonescu :)
  • +12 (16 voturi)    
    Lupta politica (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:14)

    durul [utilizator]

    IASI -ultimul bastion
  • +19 (29 voturi)    
    Mda...40 de persoane! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:17)

    Andradda [utilizator]

    Atat a reusit Fenechiu sa scoata in strada?
    Slabut, ca de obicei, dragi USlamisti!
    Iar va faceti de ras!
    • -6 (10 voturi)    
      radeti voi, dar nu-i rasul vostru (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:11)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      degeaba au iesit postacii la inaintare, degeaba le-ati dat inapoi banii si avantajele revolutionarilor, degeaba l-ati demis pe nefericitul ala de Baconski... Incet dar sigur va scufundati si PDL-istii stiu foarte bine, postacii ca tine stiu foarte bine si rasul tau e inghetat de spaima ! E doar o problema de timp...
      • +7 (9 voturi)    
        OARE? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:50)

        echos [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Ce alternativa imi ramane la vot, eu care ma consider de dreapta, cand PNL+PSD=love, cand mai aven o serie de partidulete "glorie luceafarului" gen PP-DD, PNG toate cu o pronuntata grija fata de omul sarman, ce trebuie ajutat invariabil din salariul meu????
        Cat despre alba-ca-zapada ea e doar in poveste pana acum...
        Pai singurul care ramane din gasca asta si mai are ceva cu dreapta. e PDL.... din nefericire!
        • -3 (3 voturi)    
          iti dai seama :) (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:59)

          shout [utilizator] i-a raspuns lui echos

          Ce nefericire pe capul tau ca nu poti sa votezi cu altii. Imi vine sa plang cand ma gandesc.

          Pune mana si voteaza cu verzii draga echos, daca in astia de acu (putere sau opozitie) nu gasesti reprezentare. Dar lasa-ma cu texte de genul raul al mai mic, alternativa e mai rea sau alte penibilitati de-astea.
          • +8 (8 voturi)    
            mare nenorocire..... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:17)

            echos [anonim] i-a raspuns lui shout

            Mare nenrocire de capul meu, ca nu reusesc sa vad "salvarea Romaniei" in mesajul lui Ponta si Crin(a.k.a Lolek si Bolek), nu-i asa? (Ca doar nu credeti ca "jos Basescu" e platforma politica de guvernare)
            Mare nenorocire pe capul meu, ca nu ma uit la Antene sa mi se explice in ce dictatura traim, nu-i asa?
            Mare nenorocire pe capul meu, ca nu ma solidarizez cu demonstrantii apolitici(sac!) care culmea, se zbat sa readuca la putere ceea ce demonstrantii din '90 incercau sa alunge, nu-i asa?
            Mare nenorocire pe capul meu, ca nu vreau sa mai dau din salar ca si sa saracii/revolutionarii/bugetarii sa traiasca bine, nu-i asa?
            mare nenorocire....
            Ps: sper sincer ca nu vorbiti de Verzii reprezentati de Cernea, cel care era alaturi de USL la miting si striga din toti bojocii jos Basescu? Alti "verzi" numai stiu(exceptie UDMR) si n-am auzit in 22 de ani de ei...
            Ps: As vota cu Merkel, dar nu candideaza la noi... ;)
          • +1 (1 vot)    
            Textele cu "raul mai mic" (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:48)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui shout

            au fost inventate si folosite de USL.

            Daca ai dubii, pot sa-ti fac dau link-uri la comentariile voastre din 2009.

            Esti curios? =))
            • 0 (0 voturi)    
              Foarte (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:32)

              shout [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              Eu am gasit comentarii de-aici de pe hotnews de prin 2008 in care sustinatorii puterii actuale se refereau la alegerea pdl ca fiind raul cel mic.

              Uite aici: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5162600-sondaj-bcs-mentine-primul-loc-preferintele-electoratului-absenta-urne-creste.htm

              sau aici

              http://www.zoso.ro/de-ce-sunt-pro-basescu/

              Cauta prin comentarii...
  • +11 (19 voturi)    
    .... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:24)

    viva [anonim]

    Sper ca toti sa aiba bunul simt si sa nu inceapa cu 'Jos..', 'Sus ...', 'Vrem ...', 'Nu vream ...', 'Huoo ...' etc.
  • +14 (22 voturi)    
    aceasi mizerie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:37)

    dorin [anonim]

    La cat sunt de obsedati de Baseascu, Ponta si Antonescu ii copiaza gesturile!
    vorba sloganului: psd, usl, pnl, pdl, pc, udmr, unpr.....sunt aceasi mizerie!
    Participantii la mitinguri (lenesi, asistati social, studenti habarnisti, politisti in ziua libera, pierde-vara, si fetele de ocazie ale liderilor pardidelor politice locale) sunt victimele acestor neocomunisti obositi !!!
  • +24 (34 voturi)    
    Baie de multime!???? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:41)

    Andradda [utilizator]

    Ponta si Antonescu fac baie printre cei platiti de ei ca sa iasa in strada!
    Daca peste cateva ore se vor aduna cateva mii de oameni, o sa dispara de-acolo si Ponta si Antonescu pt ca o sa-i ia lumea la injuraturi si la huiduieli!
    dar asa, si-au organizat propria lor "imbaiere" si apoi o sa se laude ca au sprijin politic.
    Au pe naiba.
    Au niste slugi care le mananca din palma.
    Atata tot.
    • -5 (7 voturi)    
      Draga Andrada (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:43)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      din pacate fiecare partid isi are propriile slugi.. dar trebuie sa recunoasteti (voi slugile portocalii dar si slugile usl-iste) ca va leaga foamea de a ocupa posturi nu pe merite ci pe baza de carnet de partid, ca va uneste vulgaritatea exprimarii si patima cu care va injurati unii pe altii... din pacate pt tara asta draga Andrada, daca te uiti in oglinda vei vedea un usl-ist vopsit portocaliu.. in rest va doare in cot de democratie, de normalitate..
      • +7 (9 voturi)    
        te-as ruga daca se poate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:45)

        cris19 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        (si tare m-as mira sa se poata) sa-mi explici de unde reiese atasamentul USL-istilor fata de democratie. Un singur exemplu daca ai putea sa-mi dai ar fi suficient.
        Si in plus, oricum mi se pare oribil ca la urmatoarele alegeri voi avea de ales tot intre coruptii de la putere si coruptii flamanzi din opozitie. Nu inteleg de ce se insista sa se devaseze cu cateva luni chestia asta.
  • +3 (3 voturi)    
    imagini live (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:44)

    mihai [anonim]

    Imagini live din Piata Unirii Iasi :

    http://82.208.151.106:8053/cgi-bin/guestimage.html
  • +11 (21 voturi)    
    Era mult mai frumos (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:48)

    mircea [anonim]

    daca nu mergeau Ponta si Antonescu sa manjeasca si sarbatoarea asta.
    • -5 (7 voturi)    
      si... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:44)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      daca mergea fiul tarii traian basescu
    • 0 (0 voturi)    
      chiar ai dreptate.. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:19)

      costica [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Dna Udrea alaturi de Traian Basescu, ca-n anii trecuti, ar fi arata mai bine in decor...
      Numai ca nu stiu cat le-ar fi "placut" iesenilor !!!
      Tu ce crezi ?!!!
      A-propos, cand anii trecuti Traian Basescu se incingea la Hora Unirii la Focsani de exemplu, iti placea, era "mai frumos" ?!!!
  • +10 (22 voturi)    
    fara caricaturi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 10:57)

    theodor [anonim]

    Daca ar vedea corifeii unirii caricaturile din Piata Unirii-
    FENECHIU,PONTA,ANTONESCU s.a. cu siguranta ar regreta ca le-au faurit o Tara. Astia sarbatoresc Unirea? Vorba regretatului Jonny Raducanu"Unde au tras astia cu tunul ma?"- referindu-se la Crin Antonescu si compania.
  • -7 (15 voturi)    
    Reforma-ndarat!!!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:04)

    lili [anonim]

    Asa modernizam Romania!!!
    In loc sa faca o modernizare reala, care sa aiba sustinerea intregii clase politice, a omenilor din tara asta satui de coruptia politicienilor si a clientelei lor, Basescu a preferat sa sfideze intreaga clasa politica si intreaga natiune, dictand modernizarea asa cum a vrut el din Palatul cotroceni!!
    Acum ca in strada lumea ii cere demisia, Basescu da inapoi zi de zi cate 1 pas, iar celebra reforma care zguduia din tatani tara aiurea asezata s-a dovedit un simplu fas prezidential la prima iesire in strada a mutimii dezlantuite contra Presedintelui!
    Asa cum a procedat Basescu nu avea nici o sansa sa modernizeze Romania!
    Toate teoriile despre schimbare, spun ca succesul poate fi asigurat numai printr-o larga ADEZIUNE la schimbare, printr-o larga adeziune a clasei politice(care si ea trebuie schimbata, desi Basescu voia sa schimbe Romania numai ai lui sa fure in continuare!!) si a oamenilor daca acestia vor fi convinsi ca rezultatele schimbarii si in favoarea lor!!
    Ce-a facut Basescu si mai les CUM a facut este garantia sigura a esecului!!
    Vreti, nu vreti EU Traian Basescu va modernizez cum vreau eu!!!
    Azi, prin vocea lui Boc, Basescu recunoaste ca a GRESIT !!!
    EROARE politica Grava pentru care Basescu va plati si o data cu el si partidul prezidential PDL.
    DEMISIA!!!!!!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Stilul Retro in politichia valaha (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:40)

      oscar [anonim] i-a raspuns lui lili

      Mda... Reforma indarat si hai inapoi cu hotii vechi ca de cei noi ne-am saturat.
      ....Nu-i asa ca parca blonda, bruneta, roscata, etc. iti statea mai bine, tu?
      Teoriile cu "larga adeziune" parca ne-au mai fost aplicate.
      Ce a facut B ramane de vazut daca este suficient sau nu. Dar ESEC in orice caz nu este!
      B va plati cum si Cuza a platit [acum comparatia pare fortata dar viitorul probabil ca o va confirma]!
      Cu siguranta ca noi oricum platim.
      Noi care nu suntem bugetari= semi-pensionari!
      Interesele clasei politice se suprapun intotdeauna cu interese economice si finaciare mai mult sau mai putin personale.
    • +14 (14 voturi)    
      Reforma pe care o voia Ponta (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:51)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui lili

      si Crin era aia din Ungaria, ca tot aratau in 2011 ce bine fac ungurii.
      Acum Ungaria umbla in genunchi in fata FMI.
      Reforma facuta de PDL inseamna buget echilibrat, leul cea ma stabila moneda din regiune, inflatia coborata de la 7,96% in 2010 la 3,14% in 2011, cu crestere economica in 2011 si reduceri masive ale deficitului balantei comerciale si de cont curent, recorduri la export si printre primele cresteri ale productiei industriale in UE din 2010, cele mai mari ajutoare de stat din UE la constructia de case, costoru standardizate la constructia de autostrazis si au facut 77 de km intimp de criza, cand Tariceanu a facut 5 cand statea pe bani, Romania printre putinele tari din UE cotate cu crestere in 2012 (dupa ce a fost impreuna cu Cehia singurele tari tari din UE cu rating crescut in 2011).
      Veniti voi, acum, leprelor, si dati cu piciorul si distrugeti tot..., sa mai stam pe bara inca 10 ani...
    • +2 (2 voturi)    
      Adeziunea cui ? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:17)

      e.t [anonim] i-a raspuns lui lili

      @lili- anonim
      In loc sa vorbesti ,,vorbe" mai bine ai cugeta (daca ai cu ce), cat de dispusa este clasa politica sustina reforma sau modernizarea Romaniei. Incearca sa-ti imaginezi cum ai gandi tu daca ai fi ,,modernizat".
      Toate shimbarile impuse,propuse, le naruie ,,idealurile" celor care manevreaza clasa politica. Modificari de esenta in justitie, sanatate, educatie , administratie aduc pagube uriase celor care slujesc sau se slujesc de aceste institutii.
      Larga ADEZIUNE nu va include politicienii decat daca-i bagi fortat in ea. Teoriile insirate de tine ti-au fost ,,servite" de cei care vor sa ramana totul neschimbat.Pacat ca avem foarte multi oameni influientabili in aceasta natie, si care se mai si ,,dau in stamba" de cate ori nu este nevoie.
  • +13 (13 voturi)    
    greu de digerat (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:18)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Greu de inteles cum o mana de oameni iresponsabili isi atribuie dreptul de a manifesta in numele romanilor, desigur contra obolului dat de usl si a promisiunilor utopice aruncate pe piata de acesti imbecili.

    Guvernarea Traian Basescu - Emil Boc nu este ideala, dar este singura care a miscat ceva cu adevarat in directia reformarii statului si in special a pus presiune pe justitie pentru ca aceasta sa isi faca treaba. Cu greu am castigat stabilitate economica si acum, guristii antenelor vor sa discrediteze cu orice pret acest guvern, iar actuala putere este pusa la zid de o mana de exaltati, platiti de usl.

    Sa admitem ca actuala putere va cadea iar la alegeri va castiga usl-ul... va fi tragedie! Va asigur ca un astfel de scenariu va face ca actuala putere sa fie regretata.

    Eu zic sa mergeti la munca sau daca nu aveti job, mergeti si incercati sa gasiti unul. Este singura solutie viabila pentru a iesi din mizerie, daca va plangeti de ea.

    Intr-un eventual stat asistential, eu voi refuza sa mai muncesc 10-11 ore pe zi pentru ca pleava votanta a usl-ului sa traiasca din ajutoare platite de mine sub forma de taxe si impozite si ca mine sunt multi.
    • -3 (3 voturi)    
      greu de inteles (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:28)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

      Sa admitem ca actuala putere nu va cadea iar la alegeri va castiga pdl-ul... va fi numai lapte si miere! Vom avea industrii noi. trei milioane de romani se vor intoarce sa munceasca in tara. Autostrazile vor mai ieftine ca in china. Coruptia se va apropia de zero. Vom avea infrastructura si metrou. Vom avea 365 de zile cu soare. Dusmanii tarii din USL vor umple puscariile. Coruptii din administratia locala vor fi trimisi la munca campului. Democratia va renaste in interiorul PDL, si pentru economie nu se vor mai face alegeri decat in interiorul partidului.
      Iar presa mogulilor va fi nationalizata, si se vor da numai emisiuni de cultura. Alegerile nu vor mai fi necesare, pentru ca binele este stiut numai de PDL. De ce sa pleci de la putere doar pentru o tara nu te vrea? Sa ne aducem aminte de Ceausescu care a plecat doar datorita faptului ca o mana de exaltati s-au vandut puterilor straine. Industria, casele stabilitatea economica au fost distruse. Acest lucru nu trebuie sa se mai repete.
  • +6 (6 voturi)    
    desigur (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:34)

    cineva [anonim]

    Ah..mineriadele astea...
  • -1 (1 vot)    
    unire (Marţi, 24 ianuarie 2012, 11:41)

    cetatean [anonim]

    Articol ineczact. A fost unirea a 2 principate, deci partiala.Transilvania nu a avut nici o treaba cu unirea Moldovei si a tarii Romanesti si nici acum.
  • +5 (7 voturi)    
    chiar nu observa nimeni? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:07)

    stefan [anonim]

    culmea, opozitia comunista de la chisinau si acolitii lor au anuntat...ce credeti? manifestatii impotriva fortelor democratice pro-romanesti pana pe 29 aprilie, cand va fi referendumul constitutional... nu va suna cunoscut? si la noi comunistii, infratiti cu cei de peste Prut, vor sa faca acelasi lucru, probabil pana in noiembrie, la alegerile noastre... nu vi se pare un scenariu foarte "transparent"?
  • +8 (8 voturi)    
    Merita sa fim o singura Roamanie? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:20)

    Tepes [anonim]

    Daca in fiecare an de Ziua Unirii se injura si se fluiera, se striga cele mai jegoase lozinci, pentru un observator din afara se poate trage concluzia ca Romania este compusa de fapt din mai multe state si ar trebui separate. TOATE tarile din lume isi sarbatoresc un eveniment istoric major. Dar NICAIERI n-am vazut atata dispret ca in Romania ultimilor 20 de ani. Amestecarea acesata voita dintre nemultumiri sociale si politice si sarbatoarea micii si marii uniri mi se pare o blasfamie adusa istoriei acestui popor si nu lui Iliescu, Constantinescu sau Basescu. Inainte de organizarea administrativa ar trebui ca presedintele in exercitiu sa intrebe partidele parlamentare daca in locul reorganizarii administrative n-ar fi mai bine sa-si defineasca pozitia fata de statul unitar roman. Ce se intampla de 20 de ani pare a fi un raspuns ca opozitia (oricare ar fi) prin jignirile aduse simbolurilor nationale la zile de sarbatoare vrea mai multe Romanii. Ia cineva in calcul serios aceasta posibilitate? Daca nu, cu siguranta concluziile le vor lua altii (vezi Ungaria, vezi R. Moldova si chair Bulgaria). Exista 360 de zile pe an disponibile pentru proteste dar a le face in zile de sarbatoare este nedemn si periculos - apropos de ofiterii in rezerva care au ales ziua de astazi pentru proteste. Marii patrioti pe care trebuie sa-i platim ca ne-au tinut cu pusca la cules de gogosari...
  • +10 (10 voturi)    
    La Iasi nu-i mitingul Unirii. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:22)

    mircea [anonim]

    La Iasi este mitingul ciorditorilor impotriva romanilor.Sau adunat hotii sa ne sfideze,sa ne batjocoreasca simbolurile nationale.Daca locuitorii Iasului il mai suporta pe Nechita ,dupa acesta mascarada,inseamna ca merita sa traiasca prost.Nechita,ca primar al Iasului nu a stiut sa organizeze o zi a unirii.A organizat o zi a dezbinarii inculturii si batjocurii.
    • -3 (3 voturi)    
      la Iasi, macar pe cei din opozitie ii vor oamenii! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:20)

      lili [anonim] i-a raspuns lui mircea

      pe Basescu, Boc si PDListii lor, cine-i mai vrea, in ce oras ii vezi aparand in fata oamenilor si aplaudati?!
      Ia, spune-ne, tu unde l-ai trimite pe Basescu sa vorbeasca oamenilor , in care oras din Tara ?!!!!!!!
      Traian Basescu este terminat ca om politic si cu cat o lungeste cu atat e mai rau si pentru el si pentru Romania.
      Iar PDL este mort fara Traian Basescu(sper ca te duce mintea sa intelegi, ca practic PDL=Traian Basescu, sunt ZERO fara el !!), eu ma indoiesc cum ca Roberta si Udrea vor resuscita PDLul !!!
      SUCCESURI !!!
  • +8 (8 voturi)    
    Vocea Rusiei (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:22)

    zexe [anonim]

    "Informaţiile care sosesc din România trezesc asociaţii cu evenimentele din urmă cu peste 20 de ani: aceleaşi manifestaţii antiguvernamentale în masă, aceleaşi reproşuri de subminare a economiei ţării adresate şefului statului, aceeaşi încingere a spiritelor. În timpul ciocnirilor de la Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Galaţi au fost răniţi oameni, la fel la Timişoara, unde în 89 s-a tras în demonstranţi. Agenţiile informează că în capitală demonstranţii au dus un sicriu cu inscripţia „Băsescu-Ceauşescu”. Oare a fost nevoie să fie distrus regimul comunist şi să se intre în UE pentru ca ţara să ajungă practic în aceeaşi situaţie? „Românii plătesc pentru visul european”, consideră Serghei Markov, directorul Institutului de Studii Politice
    Ma intreb eu: daca scenariul este in mod vizibil copiat dupa manualul revolutionarului comunist, oare cine semneaza scenariul?
  • +6 (6 voturi)    
    Sa vedem (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:30)

    Pentru Romania [anonim]

    Ce garanţii oferă PSD că atunci când vor veni la putere nu vor pune pumnul în gură procurorilor anticorupţie, cum au făcut cu înverşunare înainte de 2005
    • 0 (0 voturi)    
      nimic... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:36)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Pentru Romania

      taman au anuntat ca schimba conducerea ANI si DNA daca ies ei...
      nu trebuie si ei sa-i faca scapati pe astia cu miile de zile de pe aici?

      In plus trebuie sa pice repede puterea actuala, cat crezi ca mai pot amana decizia judecatoarei aleia privind dosarul lui Nastase (Nu ca ar conta probabil oricum il face scapat)?

      Mai e Vantu, Patriciu, etc. sa vezi dupa justificari pe banda ale judecatorilor ca dosarele nu au fost bine intocmite/procesate de procurorii DNA. Care vor fi si adevarate atunci.
  • +1 (1 vot)    
    baie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:43)

    Nicu [anonim]

    Victor Ponta si Crin Antonescu meritau o baie de pumni si de picioare
  • +1 (1 vot)    
    dA (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:39)

    Babilou [utilizator]

    1. Daca va amintiti, dupa 1990 judetele din Moldova au fost ani la rand fief-ul PDSR-ului, dominat de fostii comunisti si securisti. E oare o coincidenta ca din nou sprijina fortele conservatoare? Am un deja vu.
    2. Pozitia celor 3 sefi din partide, asa cum ii puteti vedea in fotografia articolului e sugestiva. Se numeste in psihologie "pozitia demnitarului sovietic": mainile impreunate in dreptul sexului. Este o postura numita inchisa, care exprima detasare, lipsa de interes de contact cu ceilalti si ostilitate, spre deosebire de cea "deschisa" (atitudine pozitiva , prietenos etc.) Vezi mai multe aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Posture_%28psychology%29


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version