Prin acest parteneriat Flamingo isi propune sa vina in intampinarea nevoilor clientilor sai prin largirea gamei de echipamente periferice comercializate, in timp ce Konica Minolta isi continua procesul de extindere in special pe segmentul utilizatorilor privati si micilor intreprinzatori

Konica Minolta, unul dintre cei mai puternici furnizori de echipamente laser digitale office si professional a dezvoltat incepand cu 2004 o serie de produse destinate in special utilizatorilor particulari si IMM-urilor.

Aceste echipamente vor fi distribuite si se vor regasi incepand cu luna septembrie in magazinele Flamingo din intreaga tara, astfel incat toti consumatorii vor putea avea acum acces rapid la cele mai noi si mai accesibile echipamente laser color si monocrom.

Konica Minolta Business Solutions Romania a fost infiintata in octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta Romania, ca urmare a fuziunii dintre Minolta si Konica initiata in ianuarie 2003 si finalizata in octombrie 2003 prin infiintarea noii companii Konica Minolta Holdings.

Konica Minolta Business Solutions Romania a pastrat structurile si canalele de vanzari ale Minolta Romania, beneficiind de experienta de peste 10 de existenta pe piata romaneasca si o retea de distributie de peste 200 de parteneri.

Rezultatele provizorii ale anului 2004, plaseaza Konica Minolta in topul furnizorilor de echipamente de birou din Romania, unde detine pe majoritatea segmentelor de piata unul din primele 3 locuri.

Konica Minolta Business Solutions Romania distribuie si asigura servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente laser multifunctionale si ofera solutii complete de management al documentelor.

Grupul Flamingo etine o retea de peste 80 de magazine IT si Consumer Electronics si filiale in 41 de orase.

Conform datelor furnizate de IDC, in 2004 Flamingo si-a intarit pozitia de lider pe piata IT din Romania, numarul calculatoarelor asamblate in 2004 atingand 60.000 unitati, ceea ce reprezinta o cota de piata de 25% din totalul sistemelor asamblate in Romania.

Incepand din anul 1999, Flamingo are o prezenta activa si in plan international, atat in distributie cat si in retail, avand in prezent subsidiare in Bulgaria, Croatia, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru.

La sfarsitul lunii iunie s-a incheiat cu un succes remarcabil oferta publica initiala de actiuni Flamingo International. In urma acesteia s-a vandut un volum de 19,55 milioane actiuni, cu 15 la suta mai mult decat volumul initial scos la vanzare, fiind obtinute 12,5 milioane euro.