Proiect de lege: Politia ar putea reincepe ridicarea masinilor parcate neregulamentar, iar ridicarea si depozitarea sa fie facuta de primarii

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 8 iunie 2016, 11:20 Actualitate | Administratie Locala

Parcare neregulamentara
Foto: Hotnews
Politia Rutiera ar putea dispune ridicarea vehiculelor stationate neregulamentar, iar ridicarea si depozitarea vehiculelor in locuri special amenajate ar urma sa fie facuta de primarii sau de administratorul drumului public, potrivit unui proiect de modificare a Codului Rutier depus la Senat la finalul lunii mai. Initiatorul este senatorul independent Mihai Alfred-Laurentiu-Antonio.

Politia rutiera poate dispune ridicarea vehiculelor in urmatoarele cazuri, potrivit proiectului de lege:
 
a) vehiculul stationat se afla in zona de actiune a indicatorului "Stationarea interzisa" insotit de panoul aditional "Ridicare autovehicule parcate neregulamentar;

b) vehiculul stationat blocheaza partea Carosabila de natura sa impiedice desfasurarea Circulatiei rutiere pentru cel putin o banda de circulatie pe Sens;

c) vehiculul stationeaza pe partea Carosabila in locurile in care se interzice depasirea;

d) vehiculul stationeaza in intersectii, inclusiv in intersectiile cu circulatie in sens giratoriu;

e) vehiculul obstructioneaza sau blocheaza caile de acces la proprietatea publica sau privata adiacenta drumului public;

f) vehiculul impiedica sau blocheaza accesul la pistele pentru biciclete;

g) vehiculul stationeaza in statiile mijloacelor de transport public de persoane;

h) vehiculul stationeaza neregulamentar pe partea Carosabila in afara localitatilor.


"Ratiunea acestei propuneri legislative porneste de la lipsa unor reglementari adecvate, clare si coerente, adaptate conditiilor existente, in ceea ce priveste motivatia masurii de ridicare a autovehiculelor. Ridicarea vehiculelor a devenit o problema reclamata de numerosi cetateni, fapt agravat de lipsa locurilor de parcare in numar suficient, in special in cadrul marilor orase. Practica masurii de ridicare a acelor autovehicule stationate neregulamentar a ajuns sa genereze abuzuri realizate de catre cei care pot sa dispuna aceasta masura, manifestand in cele mai multe cazuri exces de zel. Masura dispuneri ridicari autovehiculelor trebuie sa fie una exceptionala, indreptata asupra acelor autovehicule care intr-adevar blocheaza circulatia rutiera sau constituie un pericol pentru aceasta. Dispozitia de ridicare a autovehiculelor trebuie sa justifice aceasta masura tehnico-administrativa luata. Daca autovehiculul nu constituie un obstacol sau pericol concret pentru desfasurarea circulatiei publice aceasta masura nu se poate justifica, putand fi considerata abuziva sau excesiva", se arata in expunerea de motive a proiectului de lege.

Context:


In acest moment, ridicarea masinilor parcate neregulamentar nu mai este posibila deoarece in luna mai 2015 Inalta Curte de Casatie si Justitie a stabilit ca aceasta activitate nu trebuie reglementata prin hotarari ale consiliilor locale, ci de Guvern sau Parlament. Instanta a analizat aceasta situatie la cererea Avocatului Poporului. Astfel, primariile au ramas fara nicio parghie de a-i sanctiona pe soferii care parcheaza pe trotuar, pe trecerile de pietoni, pe linia de tramvai sau blocheaza traficul.

Acum, singura masura coercitiva ramasa este amenda data de politie, ce ii sanctioneaza pe soferi cu doua pana la cinci puncte penalizare si sume cuprinse intre 195 si 487 lei. Politistii spun insa de multe ori ca nu ii pot amenda pe soferi decat daca sunt la masina si nici nu pot pazi masina pana vine soferul.

In luna iunie 2015, Asociatia Municipiilor din Romania a cerut  Guvernului sa adopte in procedura de urgenta regulamentul pentru ridicarea masinilor parcate neregulamentar. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum.

In ultimele luni, traficul in Bucuresti a devenit de cosmar, una dintre cauze fiind masinile care stationeaza neregulamentar pe prima banda de circulatie, in anumite cazuri blocand chiar doua din trei benzi. Desi este an electoral si aceasta masura este una nepopulara, cel putin in prima instanta, problema trebuie rezolvata de urgenta.

S-a ajuns in situatia ca soferii sa parcheze chiar pe linia de tramvai si sa nu le poata face nimeni nimic. Parcarea pe trecerile de pietoni, in statiile mijloacelor de transport in comun si pe pistele de biciclete este ceva "normal".


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
6631 vizualizari
  • +5 (7 voturi)    
    independentul cu 4 prenume (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:37)

    mmmircea [utilizator]

    pregateste ceva pe ultima suta de metri. Nu e prima data cand vad scenariul asta, iar de obicei nu se sfarseste bine.
  • +10 (20 voturi)    
    O modificare de bun simt (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:39)

    t4v1 [utilizator]

    Comparativ cu alte modificari ale legilor asta pare chiar gandita. Ar elimina 99% din masinile care incurca semnificativ.

    Ar fi bine sa se poata dispune si ridicarea vehiculelor stationate pe trecerea de pietoni, dar cred ca intra la c) (in locurile e interzisa depasirea).

    Mai poate baga la pachet si amendara de catre politia locala/rutiera in lipsa soferului ca sa facem curatenie si cu cei care parcheaza neregulamentar dar nu incurca.

    Hai cu promulgarea si aplicarea!!
    • +8 (10 voturi)    
      Dar nu văd să scrie și de cel parcate pe trotuar (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:00)

      AdrianCalin1 [anonim] i-a raspuns lui t4v1

      Deci, pe trotuar încă se poate parca ... :-). Atâta timp cât politicianul român nu-și dă jos burdihanul din mașină și coboară unde are treabă nu va exista disciplină în trafic și respect pentru celălalt. Ia să se plimbe șefii poliției, miniștrii, primarii și alți trepăduși d-ăștia pe trotuarele pline de mașini să vezi cum își schimbă părerea. Problema este țopârlanul român care crede că mașina este un drept din naștere.
      • +2 (2 voturi)    
        Parcare pe trotuar (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:57)

        civilu [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin1

        Conform codului rutier actual nu se poate parca pe trotuar daca nu exista un indicator care sa permita asta. Au fost in trecut niste discutii despre asta.

        Intrebarea este daca modificarea de care se vorbeste in articol ar permite ridicarea masinilor parcate ilegal pe trotuar. Oare parcarea pe trotuar ar putea fi prinsa la litera e) - obstructionare a accesului la proprietatea adiacenta drumului public?
        • 0 (4 voturi)    
          Am vorbit cu un polițist... (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:43)

          AdrianCalin1 [anonim] i-a raspuns lui civilu

          ... care mi-a spus că, într-adevăr, este această reglementare în codul rutier dar mai există o situație stipulată în normele de aplicare sau ceva de genul ăsta (mi-a arătat cu cartea în mână dar nu sunt prea obișnuit cu legislația) în care este o regulă că trebuie lăsat un metru loc pe trotuar, fără alte obiecții. Dacă cineva ia amendă că a parcat pe trotuar și el se duce să dovedească faptul că a avut un metru atunci Poliția pierde. Pe de altă parte, este anormal să fie mașini parcate pe trotuar, nu am văzut în nicio țară mai la vest de noi așa ceva, mașini urcate pe trotuar, chiar și cu un metru lăsat. Dacă nu sunt locuri de parcare nu pleci cu mașina de acasă, o lași unde ai loc că nu scrie nicăieri că trebuie să parchezi mașina la scară.
          • +2 (2 voturi)    
            politistii nu prea se omoara cu legea.. (Joi, 9 iunie 2016, 10:13)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin1

            de cate ori vad un taxi care stationeaza ilegal pe coltul intersectiei unde reduce vizibilitatea pentru toti soferii si masinile de politie trec pe langa fara sa le pese, ma intreb de ce ii mai platim pe astia de la politia rutiera.

            daca ar actiona preventiv, nu ar fi mai bine?
            daca un copil care nu are loc sa mearga pe trotuar si e nevoit sa mearga pe strada, este lovit o masina, oare cine l-a omorat de fapt? daca langa trecerea de pietoni e oprit un taxi pe prima banda si soferii nu-l vad pe copilul care traverseaza decat cand e prea tarziu, cine e de vina?
            nu idiotul care a blocat trotuarul sau trecerea de pietoni cu masina si politistul care a ignorat legea si i-a permis acest lucru?

            eu as vrea sa vad o lege prin care toti cei care contribuie indirect la un astfel de accident sa fie considerati vinovati. de exemplu, este interzisa stationarea 25 de metri inainte si dupa o trecere de pietoni. daca sunt masini parcate neregulamentar cand se produce un accident, toti soferii (proprietarii..) sa fie in culpa comuna. daca pietonul a fost accidentat mortal, sa fie toti acuzati de omor prin imprudenta. stiau legea, cunosteau riscurile, deci sunt vinovati.
  • +10 (12 voturi)    
    In sfarsit, nu mai cenzurati numerele nesimtitilor (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:42)

    banel [utilizator]

    Altfel, o initiativa binevenita.
    • +5 (5 voturi)    
      L-au scos acum (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:56)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui banel

      cu rosu
    • +3 (7 voturi)    
      cele mai bune intentii (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:03)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Lasa-ma sa fiu circumspect in privinta acestui domn si a initiativei lui. Ultima propunere a lui a fost modificarea codului penal si introducerea "regretul efectiv" . Does it ring a bell ? Dl in cauza s-a nacut politic in mainile umaniste ale lui Voiculescu, apoi a trecut consilier la primarie la Piedone. Permite-mi sa dubitez asupra bunei credinte a dl cu patru prenume.
  • +6 (22 voturi)    
    Eliberati trotuarele!!! (Miercuri, 8 iunie 2016, 11:58)

    termopan [utilizator]

    Nu scrie nimic de trotuare!

    Mai important este sa avem drum liber pe carosabil decat trotuare eliberate. Te oboseste un drum pe jos prin bucurdistan mai rau decat o drumetie de cateva ore prin munti...

    Sigur, probabil din cauza inferioritatii pietonilor saraci fara masini.
    • +1 (5 voturi)    
      Toate la vremea lor (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:22)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui termopan

      Urmeaza si trotuarele
  • +7 (7 voturi)    
    ? (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:07)

    muvis [utilizator]

    Poate cineva sa spuna de ce nu pot da polititstii amenzi pentru parcare ilegala?
    Atunci cand se ridica masina, ei trebuie sa dea amenda; iar soferul, evident, nu e langa masina.
    • +2 (4 voturi)    
      ??? (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:31)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Cand iti iei amenda pentru viteza sau rovinieta la camerele video de ce se poate?
      • +1 (3 voturi)    
        La rovinieta... (Miercuri, 8 iunie 2016, 15:18)

        t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

        iti da amenda CNADNR-ul, nu Politia Locala/Rutiera.
    • +2 (2 voturi)    
      ma indoiesc ca e asa (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:17)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      am vazut masini cu amenda in geam fara a fi soferul acolo... deci sigur se poate... ca nu se vrea e alta poveste
      • 0 (2 voturi)    
        Am luat si eu una! (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:01)

        Alfabetix [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Pt ca am parcat pe loc de ambasada m-a asteptat o țidulă in geam de la politia locala :(
    • +1 (1 vot)    
      lege sau lene? (Miercuri, 8 iunie 2016, 15:28)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Eu am intrebat 2 politisti rutieri (diferiti in locurii/zile diferite). Amandoi mi-au zis ca "nu-i pot amenda in lipsa". Poate le e doar lene sa scrie si sa trimita PV-uri.
    • -1 (1 vot)    
      Parcarea pe trotuar E ilegala (Miercuri, 8 iunie 2016, 18:47)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Justitia a decis definitiv si irevocabil: Parcarea pe trotuar, ilegala daca nu exista marcaje si semne de circulatie care sa permita acest lucru

      http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20602032-spulberarea-unui-mit-parcarea-trotuar-este-ilegala-chiar-daca-lasa-metru-liber-pentru-pietoni-politia-rutiera-interpreteaza-eronat-legea-contrar-deciziilor-justitiei.htm
  • +5 (9 voturi)    
    raman la parerea... (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:19)

    Gicu2 [utilizator]

    ...ca amenzile in lipsa sunt totusi cele mai eficiente.
    Nu cred ca au primariile suficiente mijloace de a ridica masinile parcate aiurea. Cu alte cuvinte cum ar zice manelistii "naveti voi cum sa ridicati cate parcam noi aiurea".
    Amenzi de 2-3000 lei acordate in lipsa, care sa devina penale daca nu sunt achitate in 30 de zile. Sau ceva de genul asta.
    Pai un militian cu un carnet poate sa aduca venituri de sute de mii de lei pe zi la cate masini sunt parcate alandala, mai ales in centru.
    • +2 (2 voturi)    
      nici macar nu trebuie sa fie mari.. (Joi, 9 iunie 2016, 10:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gicu2

      100 de lei e suficient. daca ti-o iei in fiecare zi, oare cat timp vei mai parca asa?..
  • 0 (0 voturi)    
    initiativa (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:28)

    toxx [utilizator]

    ca orice initiativa legislativa care ne-ar aduce pe un drum european, se va sfarsi omorata din fasa sau contorsionata atat de mult incat nu va mai semana deloc cu ce a fost initial.

    interesant de urmarit.
  • -3 (15 voturi)    
    idioti (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:31)

    Jude [utilizator]

    Mai intai faci parcari suficiente si abia atunci vi si imparti amenzi. In tari civilizate, daca parchezi in zona cu oprirea/stationarea interzisa nu te trezesti ca ti-a disparut masina, ci primesti acasa amenda.
    Cand infrastructura rutiera e varza vi cu mizerii de acest gen. Daca ar exista metrou care sa ajunga pana la marginile Bucurestiului si tot acolo parcari supraterane/subterane unde sa iti lasi masina sunt convins ca multi Ilfoveni nu ar mai intra in Buc cu masina.
    La fel au facut si cu indemnizatile mamelor acum 5 ani. Au redus perioada la 1 an spunand ca vor construi crese si gradinite. Sunt tare curios cate au facut.
    Problema lor e ca firmele samsarilor de masini stau de pomana si trebuie hranite ca sa ajunga si la partid ceva.
    In sectorul 2 am ajuns de curand la cineva si am fost surprins cum primaria a eliberat loc de parcare platit pe trotuar, nemaifind posibil sa circuli intre blocuri decat pe strada.
    • +2 (10 voturi)    
      in tarile civilizate (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:20)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Jude

      In tarile civilizate masina se foloseste inafara orasului iar in oras transportul public din cauza asta nu sunt problemele de la noi unde multi au uitat ca au si picioare.
    • +2 (6 voturi)    
      aiurea (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:45)

      JeanCrote [utilizator] i-a raspuns lui Jude

      Nu exista nicio capitala europeana sau un alt oras in Europa unde sa existe "suficiente" locuri de parcare. E o ineptie sa spunem ca trebuie facute locuri de parcare peste tot. Nicaieri in lume nu este incurajat transportul cu masina proprie in centru orasului cu atat mai putin al parcarii ei oriunde
  • -1 (13 voturi)    
    sunt total de acord... (Miercuri, 8 iunie 2016, 12:44)

    liviu_ [utilizator]

    cu aceasta modificare DACA !!!!
    1 - se fac parcari! sunt efectiv locuri unde NU POTI parca regulamentar ca n-ai unde!
    2 - banii vin exclusiv la politie si primarie NU 2 mil amenda la primarie si 7 milioane ridicare masilii la firma lu xulescu!
    • +6 (10 voturi)    
      Nu ai unde, nu parchezi (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:08)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      La noi e o practica, care a dus la situatia de azi:
      vreu sa opresc aici si nu am unde, eu voi opri.
      Pot sa si stationez din moment ce am oprit iar ceilalti inca ma pot ocoli.
      Asa se ajunge la parcarea in locuri interzise si - bonus- dublarea dupa pricipiul , daca ala poate , pot si eu, ba chiar am acest drept.
      De acord cu banii. daca se vor duce catre firme nu va fi altceva decat inca un mare furt .
    • +4 (8 voturi)    
      mda (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:19)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      parcari sunt... dar nu sunt la "botu` calului" cum vrea romanul... adica sa se dea jos din masina si sa intre direct in magazin/club/cafenea/institutie

      in viena de exemplu daca vrei sa te plimbi prin centru... parchezi la 3-4 strazi departare unde gasesti parcare...
    • +2 (4 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:02)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Bovina din imagine nu a gasit loc de parcare cand a lasat masina pe trecerea de pietoni?

      Daca un pieton traverseaza pe acea trecere si este accidentat deoarece era imposibil pentru un sofer sa il vada, fiind blocata trecerea, incadram fapta la "ghinion, nu am avut unde sa parchez"?
    • +4 (4 voturi)    
      gresit... (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:25)

      Gicu2 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      nu ai unde parca, mergi pana gasesti loc si pe urma revii pe cele doua picioare din dotare acolo unde ai treaba.
      sau crezi ca pe undeva in tarile diferite de romania kenya etiopia si turkmenistan poti parca asa moca unde vrea muschiu tau ca ai masina smechera si daca e pe avarii e cumva piua?
  • 0 (4 voturi)    
    amenzile in lipsa soferului mi se par normale (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:15)

    jackalphonse [utilizator]

    Exemplele date de @The Great Cornholio arata ca se poate.
    Totusi, nici nu vreau sa mi inchipui ce ar face politistii cu legea asta (amendarea in lispa). Ma gandesc la proprietarii de masini care si parcheaza masina pe langa blocuri pentru ca efectiv nu au unde sa le parcheze (niciodata nu vor avea). Vor fi lasati in pace de politie, cunoscandu-se starea de facto. La sarbatori, cande este nevoie de prime, ia sa vedeti cum veti fi amendati unii de 2x pe saptamana, altii de 3x, iar altii niciodata, pentru ca ati lasat masina parcata langa alte masini care nu au loc unde sa stea. Sectia avut "activitate" si personalul isi merita prima. La final de an se vor lauda cu veniturile incasate prin amenzi.
    Nu, nu sunt de acord cu amendarea in lipsa. Nu poti penaliza pana nu rezolvi problema...
    • +1 (1 vot)    
      domnu jack... (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:29)

      Gicu2 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ...cred ca mata esti genu care lasa masina in mijlocu drumului pe o zona hasurata, ca na, pe acolo oricum nu au voie sa treaca masinile asa ca nu incurca, nu?

      pai daca ar fi sa creeze locuri de parcare pentru parcarile de reseditna ar trebui sa darame blocurile, ca sa incapa... e o logica simpla, nu?

      dar daca unii parcheaza in sensul giratoriu, pe carosabil, nu e logic sa i amendeze chiar si in lipsa?
      ca aia parcheaza si se duc la bere cu prietenii. ce sa faca militianul? sa stea de paza langa masina poate apare proprietarul vreodata?
      oriunde in lume iti face poza si iti trimite amenda. peste tot. ce o fi asa de greu nu stiu...
      • +1 (1 vot)    
        dle sau dna Gicu2 (Miercuri, 8 iunie 2016, 21:26)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Gicu2

        Va comportati ca o doamna care le stie pe toate fara sa stie macar despre ce este vorba, asa ca m ati clasificiat/jignit fara sa ma cunoasteti macar.
        Cat despre cea de a doua parte a comentariului dvs., aveti dreptate si sunt de acord. Ma intreb, insa, ce facem cu locatarii care nu au locuri de parcare si care beau berea aia acasa? Probabil aveti loc de parcare pe care dati o suma modica la primarie. La mine s au scos la licitatie si nu mi am permis sa iau unul (120 lei/luna, chiar nu pot). In plus, oricum nu erau locuri pentru toti (logic, nu? altfel nici nu era licitatie).
  • 0 (4 voturi)    
    foarte bine... (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:24)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    mi se pare logic sa ti se ridice masina cand incalci unul din punctele enumerate in articol. altfel ce rost si-ar mai avea legislatia rutiera daca fiecare parcheaza incalcand toate regulile.
  • +2 (2 voturi)    
    Si pe trotuare? (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:33)

    Bibanski [utilizator]

    Printre blocuri?
    • -1 (5 voturi)    
      nu mai sunt trotuare doar parcari (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:49)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Bibanski

      Intre blocuri o sa se agate liane de acoperisul blocului pentru deplasarea fostilor pietoni (oricum minoritari ca deh cine nu are masina e fraier) pana la statia de autobuz.

      Pentru carucioarele de copii o sa se inchirieze baloane cu aer cald de la administrator.
  • +2 (4 voturi)    
    Clar nu se vrea (Miercuri, 8 iunie 2016, 13:47)

    ACP [utilizator]

    "S-a ajuns in situatia ca soferii sa parcheze chiar pe linia de tramvai si sa nu le poata face nimeni nimic."
    Li se poate aplica amenda maxima iar procesul verbal prin posta etc...
    Dar daca nu se vrea... se gasesc tot felul de scuze...
  • 0 (2 voturi)    
    ..... (Miercuri, 8 iunie 2016, 14:24)

    unTaran [utilizator]

    Adevarat, sa interzici ceva este cea mai la indemana solutie pentru persoane cu mintea ingusta. Deci astea sint proiectele pe termen lung de care vom beneficia si care vor rezolva toate problemele, sa se interzica intunericul, apa rece, zapada, etc.. Tot ce ne deranjeaza sa fie interzis, asta da solutie. Toti vreti sa fie ca "afara" dar nu stiti ce anume se poate implementa si aici, copy-paste nu exista decat pe PC.
    • -1 (1 vot)    
      lege buna (Miercuri, 8 iunie 2016, 15:23)

      ovidiudif [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Toata lumea vrea la botu calului parcare. toti vor in fata blocului, toti vor in fata cladirii unde au job sau treaba. dar ghici ce.....nu se poate. Ajungi acasa si nu gasesti loc, mergi frumos si cauti in alta parte chit ca va trebui sa mergi 10 min pe jos.
      Sunt sofer de 24 de ani, dar incerc sa merg cat mai putin cu masina. Folosesc bicicleta, merg pe jos sau chiar transportul in comun care e mizerabil la noi.
      E o lege care pare promitatoare. e un inceput bun.
  • -2 (2 voturi)    
    f.bine (Miercuri, 8 iunie 2016, 16:11)

    Toni_Romania [utilizator]

    F.bine, ca toti gherlanii bogatani isi pun gipanul pe trotuare, care deja sunt putine si inguste. Ba chiar se urca cu spatele pe trotuare , neatenti, si pocnesc oamenii.
  • +1 (1 vot)    
    In sfarsit! (Miercuri, 8 iunie 2016, 20:52)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Se pacifica slugile lui Piedone (initiatorul legii) cu idiotii utili care sustin aceasta initiativa. Macar nemernicii lui Piedone vor sa ia foarte multi bani facand nimic de la bizoni! Cel mai mult ma va distra cand idiotii utili vor fi taxati de ce sustin aici cu indarjire!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri