​PERSPEKTIVĂ

Facebook, whatsapp, twitter! Musk și Trump s-au supărat pe voi. Păzea, libertatea și adevărul vor muri în chinuri!

de Eugen Istodor     HotNews.ro
Luni, 11 ianuarie 2021, 18:43 Actualitate | PERSPEKTIVA


Elon Musk a fumat un joint in direct
Foto: Captura YouTube
E mare vrie printre noi, sclavii rețelelor. Ce ne facem, prietene? Cum? Facebook, whatsapp, twitter să-l suspende pe Trumpilă? Păi, dacă îl omoară pe el, care a fost Dumnezeu, o să ne omoare și pe noi, diavolii lui. Aha, deci dacă Trump a fost cenzurat cu ocazia răscoalei, răscoala de la Wașington a fost bună. Să mai dăm lovituri de stat de astea! Unde dăm mâine lovitura? E firesc să dăm cu nenorociții ăștia de pământ. Nu ne pun nouă corporațiile botniță și cipuri. Trump are dreptate. Elon Musk e cu noi! El ne va duce în Cosmos. Și acolo scăpăm de belele.

În textul de mai sus ca om confuz de atâtea postări, păreri, am amestecat adevărul cu libertatea. Sunt liber să scriu ce vreau, nu?
În textul de mai sus sunt adunate câteva informații. ? Dar cine se uită la informații...

Precum:
Noi nu suntem doar utilizatori, suntem dependenți de rețele.

Rețelele de socializare i-au închis conturile lui Trump.

Se vrea demiterea lui Trump care mai are doar câteva zile din mandatul său de președinte SUA.

Elon Musk, cel mai bogat om de pe planetă și proprietarul Tesla, recomandă Signal în loc de whatsapp. În numele libertății de expresie.

Deci, avem câteva informații, zic eu. Dar eu am băgat informațiile în delirul comentariilor. Le-am amestecat. Cu toții facem la fel.

Comentariile-reacțiile amestecate pot denatura? OHO, sigur. Crează confuzie. cine vrea să rămână mofluz-confuz? Nimeni.
Defectul e la noi, dependenții. Sunt mai interesante comentariile decât informațiile? normallll! Comentariile sunt ale noastre, ne sunt favorabile, empatice. Informațiile sunt reci și plicticoase. Deci, plăcerea omoară adevărul, libertatea. Sugrumă marile principii ale moralei.

Hai, să spun mai mult.

Este dez-informare ce am făcut eu? NU-bada. Depinde cine primește textul. E ceva jegos - spun unii. Ai făcut bine! Gândești ca mine-spun alții. Iarăși libertatea de a face ce vreau omoară adevărul.

AHA, să mai spun una. Rețelele validează MEREU ambele tipuri de texte: comentarii si informatii. Ele supremele amestecă ciorbele și deserturile. Borșul cu tiramisu. Ambele tipuri de texte (comment-info) trec prin filtrele boților și oamenilor care lucrează/operează/cenzurează rețelele de socializare. Sunt validate? sunt corecte, deci! CORECTE! Nu le cenzurează nimeni. Capsali, Șoșoacă, Cumpănașu, Budeanu, Steer și alți profeți ai neamului nu sunt cenzurați? Deci, ne-cenzurați înseamnă că-s corecți, oameni buni, deștepți. Acreditați, de Facebook. Deci, Zeul Rețea de socializare nu omoară nici adevărul, nici minciuna, nici libertatea, nici cenzura. Acum, noi care cătăm plăcere nu ne apucăm să scociorâm după adevăr și libertate.

Uite, gogorița. Trump și MUSK au prieteni cât România pe rețele. Trump n-a dat doi lei pe info, pe mass-media, nu? Tot ce a contat a fost ce-a crezut el. El este Rețeaua, el este Mass media, el este INFO. A spus baliverne? Păi, cine cârtește? Cine judecă? Elon Musk nu dă doi lei pe COVID sau mască și acum urlă că e cenzură pe whatsapp. El hotărăște regulile! El este zeu. El zice că nu-i rost de mască. Are dreptate! Bine dar acum dă semnal să se meargă încolonați pe Signal și pe ce mușchii lui vrea că nu-i mai plac lui condițiile Facebook. Are din nou dreptate.

Când plăcerea ne este stăpână. nu căutăm adevăr-libertate. Ne lăsăm duși de lideri. Ei au dreptate mereu.
Trump și Musk au dreptate că libertatea de expresie este cenzurată, dar au dreptate când spun că COVID-ul e moft? Deci, Trump are dreptate. Și Musk are dreptate. Deci, au dreptate tot timpul. Deci, dacă TRUMP are dreptate, MUSK are dreptate să facă revoluție? Da!

Uite, Musk are dreptate să se mute pe Signal.
Păi, de ce? Pentru că nu crede în mască și COVID. Bine, zic unii, dar el se pricepe la asta? La ce? La rețele. Pe bune? Cum adică nu se pricepe? Păi, face rachete, dă cu Tesla în populație.
Dar Trump? Păi, dacă nu se pricepe regele imobiliarelor și președintele SUA la libertate și adevăr, cine? Păi, a făcut REVOLUȚIE la uașington, promovând libertatea și spunând adevărul. Și, repet, a condus răscoala de la uașington. Răscoala? Da! Pentru libetate! Că avea dreptate, s-au măsluit voturile.

Rețelele? Rețelele se spală pe mâini. Ei au condiții de trasparență, de folosire.
Sunt private și libere. Sunt gratuite. Adică iau publicitate pe algoritmii după care ne măsoară sclavia, pardonm plăcerile, dependențele. Bine, bine, dar de ce cenzurează? Dacă nu le pasă, adică sunt private, libere... nu cumva vor tot mai mulți bani pe spinarea dezbaterilor privind cenzura, LIBERTatea, ADEVĂRUL?

Libertatea și adevărul se suprapun rar. Și tocmai pentru că nu se prea suprapun, se fac bani buni din ambiguitate, confuzie, plăcere, urmarea necondiționată a liderilor, viralilor. Dece?

Că așa este bine. Binele se confundă cu RENTABILul. Deci, nici adevăr nu știm destul, nici libertate nu știm destul, nici binele nu-i bine destul. Logica noastră este EFICIENȚA, deci nu adevărul, libertatea, binele. Suntem rentabili, ce ne pasă de libertate de expresie, adevăr?

Băi, mai e ceva! Înjurătura. Rasismul. Macismul. Ale cui sunt? Sunt ale rețelei sau ale noastre? Am dreptate să-njur ca bivolul? Să mă port ca porcul? Să zic de femei ce le-aș face, ce le-aș drege? Și aici adevărul se-mparte nu? Nasol moment. Înălțător moment. Care-i adevărul. Păi, niște băieți cu carte zic una. Alții fără carte cred ailaltă. Deci, nici măcar binele nu-l putem stabili cu precizie.

Adevărul este că adevărul îți taie cheful de libertate. Și nu faci bani cu ea. Libertatea nu mai e libertate știind adevărul. Nimeni nu are dreptate până la capăt. Banul poate cumpăra libertatea și adevărul. Binele îl dictează cine înjură primul. Monopolul este al celui cu banul. Monopolul este al celui care urlă primul. Interpretările sunt multiple. Infinite.

Ce articol e ăsta? Hai, dă-o dracului! Bă, Istodoare, apucă-te, bă, de măturat strada. Dar te angajează careva la gunoieri? Tu nu știi care-i lbrttea, care-i advrul... Și n-am înțeles ești cu Trump, împotriva lui Musk? Are dreptul tuităr să-l dea dracului pe Trump? Te muți pe Signal?








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















12922 vizualizari

  • -7 (41 voturi)    
    mai e un "profet" "corect" (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:47)

    Nevermind [utilizator]

    unu' istodor care scrie pe hn
    • -6 (10 voturi)    
      Aveti de ales (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:27)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Intre Trump si trompeta.
      Inspirat de Basescu in disputa cu Arafat as zice:
      Pe cine alegeti? Ghici ghicitoarea mea.
      Un T mare sau un t mic?
      Originalul sau o copie?
      • -6 (16 voturi)    
        ales dintre... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:20)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

        Assange: 2016 election is like choosing between 'cholera or gonorrhea'

        In 2020 a fost cam la fel.

        Ideea era ca se intrec limite in cenzura, din ce in ce mai mult, pe fata. Unii aplauda fenomenul ca focile, pe bani, zugravind "profetii", care nu cadreaza naratiunii si nu fac frumi, in fel si chip. Turma o face ca sa se simta importanta si sa-si dea valoare, ca e de partea binelui zugravit de aia care dau ora exacta si "corecta".
        • -3 (7 voturi)    
          "Rascoala" (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:25)

          numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Nu a fost buna. Violenta nu e raspunsul (numai daca esti BLM sau Antifa - glumesc, desigur, violenta din Capitoliu nu e deloc buna). Dar ce vedem azi este inspaimantator (acest atac brutal de cenzura). Ne arata cat de fragila e democratia si cum brusc, doar o opinie politica poate sa mai existe (de facto, acesti giganti controleaza comunicarea si dreptul la comunicare). Daca zic ca cenzura e rea, nu inseamna ca rascoala e buna. Rascoala e rea in continuare! Dar aceasta cenzura este, cum am zis, cu adevarat inspaimantatoare pentru o lume libera (o numesc cenzura, pentru ca, desi dreptul la libera exprimare nu e, legal vorbind, restrictionat, acesti giganti controleaza, de facto, chiar acest drept, de a comunica).
          • -2 (8 voturi)    
            corect (Marţi, 12 ianuarie 2021, 18:23)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

            Insa aia nu a fost rascoala, ceva coordonat, cu atat mai putin. Au fost pistol cu apa fata de antifa/blm, de la organizare si pana la ce pagube au produs.

            Problema majora este, dupa cum zici, cu cenzura. In special cand unele violente sunt laudate si cautionate, iar celelalte exagerate in toate modurile posibile.
          • +1 (1 vot)    
            Nu e cenzura (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:15)

            polca [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

            E apararea societatii de indivizi periculosi care instiga la darmarea institutiilor democratice.
    • +7 (19 voturi)    
      lași (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:11)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      impresia că nici nu ai citit articolul.
      • -4 (10 voturi)    
        tie? probabil (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:25)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Da si tu un ctrl-f pe profet si corect. Daca nici asta nu te ajuta, intreaba un prieten sau intreaba publicul.
      • -3 (7 voturi)    
        ...hai serios! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:56)

        qwertyasd [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ...asta e articol de citit?
        ...pare scris intre paharul 15 si 16 de whiskey.
        ...ca sa nu spun ca a uitat sa aminteasca de Merkel care nici ea nu se simte confortabil cu cenzurarea lui Trump dupa libera impresie a unor sefi de corporatii, la fel ca o duzina de alti lideri europeni din Franta, UK, etc. sau Navalnîi din Rusia, care nici unul nu il iubesc pe Trump sau pe republicani.
        ...ca amesteca rau de tot temele, cenzura lui trump cu politica Facebook vizavi datele private (motivul tweet-ului lui Musk care indemna folosirea Signal). Daca Facebook apare in ambele nu inseamna ca este vorba de acelasi lucru.
        ...in fine, hotnews tine se pare la perspektiva d-lui Istodor, nu stiu de ce, pentru ca lasa de dorit atat in privinta limbajului, a coerentei cat si a informarii corecte si echilibrate.
  • +11 (31 voturi)    
    Bravo! (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:58)

    Lionheart [utilizator]

    Ai pus punctul pe i. Pe mai multe i-uri chiar :)
  • -5 (65 voturi)    
    .... (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:58)

    Casalot [utilizator]

    Autorul are dreptate, dar totusi cred ca restrictionarea unui drept poate fi facuta doar de o instanta sau dupa niste reguli foarte clare. In cazul lui Trump postarile in cauza de pe Twitter nu au incitat la violenta, doar in discursul pe l-a tinut in fata sustinarilor a avut niste declaratii care ar putea fi interpretate ca instigari la violenta. Deci daca vorbim despre speta in cauza, inchiderea contului de Twitter al lui Trump este fara o baza legala.
    • +9 (55 voturi)    
      scuze dar ...baza legala? (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:56)

      corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui Casalot

      Twitter e o afacere privata cu propriile reguli. Si poate refuza accesul la patforma oricui nu respecta aceste reguli.
      La fel cum un restaurant de lux poate refuza accesul unui client in maieu si slapi, cum un aprozar poate alege ce legume si fructe vinde sau cum o libraire poate alege ce carti pune in vanzare
      Sau cum hotnews poate cenzura comentariile care incalca regulile stabilite :)
      • -9 (53 voturi)    
        section 230 (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:19)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        In momentul in care nu mai esti doar platforma, ci (iti ) impui directii, deja s-a dus dracu' scopul protectiei speciale oferite de STAT privatului de care ziceai.

        Cum 230 a fost facuta schweitzer prin magarii si precedente care mai de care mai pe fata, hai sa lasam privatul ala sa fie privat si sa se scoata section 230, devenita caduca de facto si oferind ceva in schimbul a nimic, ci dimpotriva.

        Bineinteles ca habar n-aveai de legea asta, altfel nu mai faceai comparatiile pe care le-ai facut.

        Si sezi bland, ca hn cenzureaza la greu, daca le strici povestile frumi, chiar daca nu le incalci regulile alea.
        • +10 (26 voturi)    
          section 230 lol (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:18)

          corbul109 [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          1. evident ca hotnews cenzureaza comentariile si pe buna dreptate daca nu respecta pct 9. "Aprobarea comentariilor" din termeni si conditii. Si asta nu inseamna ca incalca legea.
          2. Section 230 ofera protectie prin pct c (Good Samaritan)

          (2)Civil liability
          No provider or user of an interactive computer service shall be held liable on account of—
          (A)any action voluntarily taken in good faith to restrict access to or availability of material that the provider or user considers to be obscene, lewd, lascivious, filthy, excessively violent, harassing, or otherwise objectionable, whether or not such material is constitutionally protected;

          Pe partea penala, statul poate urmarii platformele daca acestea incalca legea.. dar ramane intrebarea mea.. care lege e incalcata aici? Prin ce lege twitter sau orice alta platforma e obligata sa accepte orice user si orice comentariu indiferent de continut?
          • -7 (37 voturi)    
            lol? (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:19)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

            1.Am si specificat ca respect "regulile", ideea era ca nu respect "directiile". Fun fact: in special pe stiri internationale, ca tot nu mi-a aparut un comentariu la aia cu Yemen de azi :D

            2. Pai daca LOL, hai sa se abroge 230. Ca sa poti fi o afacere privata, cu propriile reguli si sa RASPUNZI pentru ce faci. Hint, ca nici aici nu ai "vazut" ideea: vezi diferenta dintre platforma si editor continut. Cand statul te "subventioneaza", hai sa vedem cam si ce obligatii ai cf "subventiei". Ca sa-ti traduc evidenta, nu te poti da platforma si sa vrei protectia 230, in timp ce te comporti ca un editor, ca sa nu mai zic judecator, inclusiv sau mai ales de "valori".

            Fie ca e vorba de trump sau de biden, cand twitter isi permite sa cenzureze/blocheze nu numai id-ul personal ci si cel oficial al unui presedinte in exercitiu, s-a (mai) intrecut o limita.

            https://en.wikipedia.org/wiki/First_they_came_...

            Lectura suplimentara daca treci de poezioara si o pricepi: 1984
          • -10 (16 voturi)    
            Moderare nu inseama blocare (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:29)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

            Si hai ca in cazul Trump poate ar merge legal, ca s-au strins la miting si a iesit cam prost.
            Dar Parler, care chiar sint carrier? Si unde scrie in terms - ca si la Hotnews - ca autorul unui comment e responsabil? Aia ce-au mai facut?
      • -9 (55 voturi)    
        Era post-adevar (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:32)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Sigur, Twitter ma poate cenzura sub pretextul ca luna e facuta din cascaval. Oricat m-as china eu sa-i explic lui Dorsey ca nu-i asa, pana la urma ce conteaza e ca Dorsey e ditamai multimiliardarul iar eu un neica nimeni.
        • +7 (65 voturi)    
          Haide ma (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:56)

          jugul [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          Te cenzureaza twitter pentru luna de cascaval....mutantul ala portocliu a instigat la atacarea Congresului, o infractie extrem de grava, lasa balivernele infantile.
          • -12 (34 voturi)    
            Cu atat mai usor era deci de obtinut o sentinta (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:41)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui jugul

            judecatoreasca. De ce nu au cerut-o inainte de a actiona?
            • +7 (11 voturi)    
              N-are nevoie (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:58)

              jugul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Regulile interne au fost incalcate, Trump a fost de acord cu ele. Daca nu-i convine sa dea el in judecata.
          • -5 (45 voturi)    
            ce ma? (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:42)

            Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui jugul

            ... ayatollahul iranului are tweeturi in care ameninta israelul cu distrugerea. sau aia nu e instigare, e religia pacii?
      • -9 (19 voturi)    
        Si afacerile private trebuie sa respecte legile (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:39)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Nu inseamna ca daca esti afacere privata poti ignora legile; omori oameni, discrimina rasial (vezi restaurantul...), sexual, etc. Am exagerat oarecum ca sa intelegi...
      • -8 (10 voturi)    
        nu e chiar asa (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:47)

        Crysss [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Nu chiar. Un restaurant poate restrictiona accesul unuia in slapi doar daca legislatia ii da voie.
        Liberul discurs este garantat de constitutia SUA, iar acolo sunt si exceptii pt care nu este garantat.
        Trump nu a incalcat nimic, iar retelele sociale au facut un abuz.
        • +6 (8 voturi)    
          Trump a incalcat regulamentul (Marţi, 12 ianuarie 2021, 13:00)

          jugul [utilizator] i-a raspuns lui Crysss

          Twitter e indreptatita sa-l blocheze. Justitia din SUA a decis ca o companie privata isi face propriile reguli cu care Trump a fost de acord cand s-a inscris.
    • -4 (26 voturi)    
      partial adevarat (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:31)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Casalot

      Si ce instanta da dreptul HotNews sa modereze postarile si sa blocheze utilizatori?

      Singura diferenta este ca Twitter si Facebook sunt foarte mari fata de HotNews, dar e greu de spus care ar fi rezolvarea optima.

      Personal sunt contra blocarilor permanente. Dar cata vreme legea le permite, asta este situatia.
      • +10 (24 voturi)    
        e invers (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:25)

        corbul109 [anonim] i-a raspuns lui TheBorg

        1.hotnews prin pct 9. Aprobarea comentariilor din termeni si conditii poate refuza un comentariu, fara a aiba nevoie de aprobarea vreunei instante. Daca nu iti convin acesti termeni poti renunta sa postezi.
        2. faptul ca tu esti contra blocarilor nu are nici o relevanta. Nu poti tu decide politica lor. Poti doar sa le accepti termeni sau sa iti creezi propriul site unde esti liber sa iti impui propriile reguli
        • -9 (29 voturi)    
          Pai hai sa ne facem toti regulamente proprii (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:05)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

          Ce sa mai tinem cont de legi, Constitutie. Vreau sa imi deschid restaurant si scriu in regulamentul meu propriu ca nu servesc negri, chinezi, femei blonde! Dupa tine totul ar fi corect daca afisez asta, iti convune bine, nu, nu intri in restaurant. Bine mai gandesti (daca putem numi prin absurd asta gandire...).
          • +10 (34 voturi)    
            Ai incalca Constitutia (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:14)

            girea [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Regulamentul Hotnews si regulile Twitter nu incalca Constitutia. Trump a fost de acord cu ele si acum le incalca.
            • -2 (4 voturi)    
              Daca incalca libertatea de exprimare, DA! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:43)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui girea

              Cel putin constitutia SUA...
          • +9 (29 voturi)    
            lol (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:21)

            corbul109 [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

            daca nu esti capabil sa faci deosebirea intre discriminare bazata pe sex sau rasa si respectarea unui set de reguli de conduita degeaba ma chinui sa mai vin cu argumente.
            Esti liber sa crezi ca vei si eu sunt liber sa ma distrez citindu-ti comentariile
            O seara placuta
            • -8 (20 voturi)    
              conduita? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 1:59)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

              a sustine o ideologie contrara celei a patronilor Facebook sau Twitter e o conduita reprobabila si sanctionabila? tavarisci, na zdarovie
            • -4 (6 voturi)    
              Asa cum am spus, grozava "gandire" (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:41)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

              Adica regulile de conduita pot fi oricum, nu trebuie sa se bazeze pe lege si pot chiar sa o incalce. Bravo!
          • +11 (17 voturi)    
            regulamentul (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:17)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            ăla propriu ți-l faci pe platforma de socializare pe care o deții tu. Vei avea abonații care se vor conforma politicii tale. Fă la fel ca Musk care și-a tras Signal.
            • +2 (2 voturi)    
              regulamentul (Marţi, 12 ianuarie 2021, 20:22)

              gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              ...si eventual i-ati masina mica, daca nu-ti convine...
  • +10 (62 voturi)    
    E cenzura prostiei agresive si a urii (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:11)

    troncota [utilizator]

    Prostia care prosteste in masa, prostia care se transforma in violenta, prostia care crede ca are dreptul sa infecteze cu Covid in numele libertatii sau sa dea lovituri de stat cand nu-i convine rezultatul alegerilor libere si corecte.

    Prostia care crede ca are dreptul absolut de a prosti, a corupe, a minti, a instiga la violenta in numele libertatii de exprimare, de a incita la ura, la rasism si discriminare, ca mai apoi sa se victimizeze in mod penibil.

    Salut operatiunea de deratizare a retelelor sociale, desi a venit tardiv, raul a fost deja produs. A creat o generatie de descreierati abulici care cred in conspiratii si sminteli demne de manualul de psihiatrie, nebuni gata sa puna mana pe arme si sa incalce democratia la indemnul unor psihopati care i-au indoctrinat timp de ai de zile cu minciuni si ura.
    • -6 (34 voturi)    
      De ce cred unii in conspirații? (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:22)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      Pentru ca cei cu bani foarte mulți își permit, în văzul lumii, ce nici măcar nu visează majoritatea. Este o diferență atât de mare între majoritate și cei potenți financiar încât trebuie să faci apel la imaginație să umpli cumva această diferență. Regii au găsit o soluție tot imaginară să mențină prăpastia asta între ei și majoritate. Dacă nu găsești o soluție să menții diferența majoritatea o va mătura.
    • -3 (5 voturi)    
      Cenzura (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:25)

      Dacii [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      Sper sa ramai numai tu cu ai tai destepti pe retelele de socializare respective. Amesteci dreptul la exprimare, informare cu alte lucruri care le citesti in titluri de ziare consacrate, evident fara sa verifici nimic.
  • +19 (49 voturi)    
    Saracul iliescu (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:26)

    gladex [utilizator]

    Cum n-a avut si el parte de spalati pe creier care sa afirme ca in anii '90 isi exercita libertatea de expresie cand chema minerii la Bucuresti sa planteze panselute. Astia de extrema dreapta au destui.
  • +8 (50 voturi)    
    Hai sa o luam altfel (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:02)

    galeo [utilizator]

    Daca Trump ar fi fost blocat de platformele de mai mult timp, acei oameni nu ar mai fi murit în Capitoliu.
    Trump e vinovatul moral pentru moartea acelor oameni.

    De asemenea un președinte adevărat se adresează poporului în conferința de presă, nu pe Tweeter
    • +20 (28 voturi)    
      Daca... (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:47)

      Robin_W [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Daca anumiti guvernatori ar fi acceptat sa cheme garda nationala, atunci nu ar mai fi avut loc atatea manifestatii violente BLM in care
      - au fost agresati peste 700 politisti;
      - peste 19 persoane si-au pierdut viata;
      - peste 1,4 USD bilion daune materiale.

      Dar stii cum este, depinde cum vrei sa te uiti la pahar: jumate plin sau jumate gol...
      • +8 (26 voturi)    
        De la presedinte asteptam (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:33)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Robin_W

        Cea mai mare responsabilitate,caci are cea mai mare putere in stat. Nu e un copil de gradinita care poate isi permite sa faca prostii.
    • -6 (12 voturi)    
      au fost altele mai grave nerezolvate (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:51)

      Crysss [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      In SUA au fost altele mult mai grave. De exemplu Black Lives Mater care au fost sustiune de democrati si chiar de papa de la Roma.
      Doar niste extremisti pot sustine niste demonstratii unde sunt vandalizate masini, spate magazine si furat din ele, batuti oameni sau politisti.
      Inainte de protestele de la capitoliu care au fost infinit mai pasnice decat BLM, trebuie rezolvate problemele in ordinea prioritatii.
      • +4 (10 voturi)    
        Fake news (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:46)

        jugul [utilizator] i-a raspuns lui Crysss

        Aia n-au devstat nimic decat in propaganda Fox News.
  • -6 (32 voturi)    
    jos ponta (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:05)

    iuon [utilizator]

    #facebook>orwel1984
  • -6 (62 voturi)    
    Merkel, Navalnai, Franta-de acord cu Musk&Trump (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:21)

    animatron [utilizator]

    Opozantul otravit de Putin, dl Navalnai, s-a pronuntat clar contra apucaturilor astea demente ale stangii aliate cu oligarhia tehnocratilor din "Big Tech" (sau GAFA), dumnealui e contra cenzurarii lui Trump.

    Si e normal, pentru ca dupa Trump poate veni randul oricui in USA sau Europa, in functie de ce decide o minoritate de oligarhi si politruci.

    Dna Merkel s-a pronuntat contra, in limbaj diplomatic a declarat ca cenzura contra presedintelui in exercitiu e "problematica".

    Practic fara exceptie, toti liderii politici din Franta au condamnat cenzura aplicata impotriva unui lider politic in exercitiul functiilor executive.

    Peste tot se va ridica un val de lupta contra totalitarismului si cenzurii, in toate societatile democratice si in cele care au cunoscut asa ceva in istoria lor.

    Doar Justitia si legi aprobate constitutional de un Parlament pot decide o astfel de masura, nu o adunatura care zbiara ceva pe strada, pe retele sau printr-o institutie/corporatie.

    Libertatea de exprimare e un drept fundamental intr-o societate democratica.

    Nu am mare respect pentru dl Istodor, e inca un bufon de serviciu in harmalaia iresponsabililor care contribuie involuntar la prabusirea unei civilizatii.

    Dar ii voi apara dlui Istodor dreptul de a-si exprima opinia, impotriva oricui ar incerca sa il cenzureze, pt ca e semenul meu si are dreptul la libertatea de a-si spune oful, ca-mi place mie sau nu !
    • +8 (60 voturi)    
      e inceputul sfarsitului pentru trumptarzi (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:52)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      stiati ca asta va asteapta dupa ce dictatorul pica. Urlati cat vreti, instigatorul sef al insurectiei va fi pedepsit exemplar si toate hoardele de descreierati rasisti vor fi dezmembrate si incarcerate.

      LAW AND ORDER.
      • -6 (24 voturi)    
        sau cei ca tine vor infunda lagarele (Marţi, 12 ianuarie 2021, 2:01)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        mult mai probabil, dupa cum se misca lumea
      • -4 (22 voturi)    
        interesant (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:03)

        jondo [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        trump cica e dictator.
        dar 4 ani de zile a fost porcait in presa in toate felurile, si dictatorul asta nu a arestat nici macar un ziarist.
  • -7 (41 voturi)    
    Comparatii inutile (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:39)

    Setalcott [utilizator]

    Am vazut si auzit o sumedenie de conservatori care se straduie sa ilustreze cu exemple care mai de care mai graitoare dublul standard si ipocrizia care ne caracterizeaza potentatii. Pana la urma unul singur a pus punctul pe i: nu exista dublu standard. Exista un singur standard: noi avem dreptate, voi, dusmanii, nu.
  • -5 (55 voturi)    
    Libertati (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:40)

    LiviuX [utilizator]

    Ion Ratiu: "Voi lupta pana la ultima picatura de sange pentru dreptul tau de a nu fi de acord cu mine"
    • +7 (59 voturi)    
      Ratiu ar cere interzicerea lui trump (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:49)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Ratiu vorbea de dreptul la libera exprimare, nu de dreptul de a instiga la insurectie.
      • -6 (42 voturi)    
        Unde si cine trage linia? (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:48)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        Ca eu nu stiu sa fi instigat la insurectie, deci violente, cum spui, ci la manifestatii, care sunt tot parte a liberei exprimari. Ca au degenerat in violente da, de acord, dar nu el a cerut asta. Nici macar nu a cerut, ca ilici, "sa apere democratia", deci sa actioneze fizic, ci doar sa manifeteze.
        • +7 (15 voturi)    
          zici (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:55)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          că nu știi ca trump să fi instigat. Ia de-aici : „Luptăm ca nişte diavoli. Dacă nu luptaţi ca nişte diavoli, nu veţi mai avea o ţară.”
          Pentru tine minerii chemați de iliescu în București, au plantat panseluțe.
          • -3 (7 voturi)    
            Daca scoti din context poti afirma orice (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:38)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            A spus asta cand a chemat lumea la Congres? Nu cred, a spus-o cu alta ocazie. Iar minerii or fi plantat si panselute, dar nu asta e important. Diferenta e ca ilici a chemat lumea "sa apere democratia", asta putand insemna si actiuni violente. Ceea ce Trump nu a facut, a chemat doar la demonstratii. Asa ca nu mai minti si prezenta date false!
      • -6 (12 voturi)    
        esti cam extremist (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:55)

        Crysss [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        Pai noi am fi tot in comunism daca dreptul la insurectie era interzis.
        Defapt n-am fi in comunism, inca am fi condusi de aristocrati si regi, democratia a fost adusa de revolutia din Franta.
        Prietene eu am impresia ca esti cam extremist interzicand oamenilor sa se revolte impotriva conducatorilor.
  • -10 (22 voturi)    
    . (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:40)

    di livio [utilizator]

    io sînt hater că-i mai distractiv, nu-mi place a lăuda pă nime...așe că n-o să-l laud pe Istodorilă(rimează cu Trumpilă) da tră să laud articolu ăsta, îmi plăcu tare mult...dăcît că n-am înțeles dacă ești cu Trump sau împotriva lui Navalnîi...no, te muți pe Signal?
    • -7 (17 voturi)    
      nu le are asta micu cu tehnologia.. (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:45)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      .. nici nu stie sa-si faca cont :))
  • -8 (28 voturi)    
    Istodore, (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:08)

    revelare [anonim]

    te agiți ca un propagandist comunist în 1947. Ești fiul lui Brucan... Dar tu nu o să ărinzi ce a prins Brucan..
  • -2 (18 voturi)    
    Cea mai tare fraza (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:19)

    Canadian13 [utilizator]

    este cea de la sfarsit !.
    D-le Istodor ( doar n-o sa ma tutui cu tine , asta o faci tu in privat cand esti in fata oglinzii si iti dai palme !) , nu era mai simplu sa scrieti ''decat'' ultimul paragraf ? aka
    ''Ce articol \\...pe Signal ?''
  • -6 (32 voturi)    
    Platforme Online (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:02)

    Gogu Biscu [anonim]

    Aceste instrumente nu au fost si nu vor fi niciodata lasate "la liber". Deocamdata sunt stapanite de gasca Democratilor.
    • -9 (9 voturi)    
      au fost libere pana prin 2017 (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:57)

      Crysss [utilizator] i-a raspuns lui Gogu Biscu

      Pai au fost libere pana prin 2017. De atunci a inceput nebunia cu blocarile. Au inceput sa scaneze postarile dupa anumite cuvinte (inclusiv postarile din trecut) si sa incepe sa arunce cu blocarile in stanga si in dreapta.
  • -8 (12 voturi)    
    10 august (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:09)

    Cetateanu [utilizator]

    Din minusuri inteleg ca: Carmencita, Flausatu, fantoma, au avut dreptate! Deci sa-i inchida conturili si lui SORA ca de...
    Cata imbecilitate si lipsa de intelegere, pe unii dobitoci care se vor progresisti...
    • +6 (12 voturi)    
      bineînțeles că (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:02)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      în numele libertății de expresie ți se permite publicarea unui comentariu în care îi faci dobitoci pe cei care au altă părere decât tine.
  • +2 (8 voturi)    
    Corect Signal e si open source, telegram e si el (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:58)

    hopsinoi [utilizator]

    bun.

    De ce sa lasi vandut ca si produs de Facebook/WhatsApp si Google/gmail cand ai alternative? Ca sa nu intram si in alte amanute prin care sa va intristam.
  • +2 (18 voturi)    
    dixit (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:58)

    sile1 [utilizator]

    Al dreaqului simt al umorului mai are si Istodor asta.

    Sa ne traiesti si sa ne mai delectezi cu capodoperele tale !
  • +10 (18 voturi)    
    Twitter si facebook (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:04)

    Costi888 [utilizator]

    Si au pierdut scopul pentru care au fost create si au devenit platforme de manipulare si fakenews etc. Eu unul am renuntat la facebook la inceputul pandemiei pt ca deja era prea mult.
  • -4 (16 voturi)    
    ”Pamfletar” cu ghilimele (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:08)

    Zagura [utilizator]

    Regret profund că am pierdut timpul citind acest articol. Pe viitor voi fi mai atent la numele autorului.
  • -4 (10 voturi)    
    nu sunt doar doua optiuni (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:37)

    Wheelwright [utilizator]

    Nu-l suport pe Trump de foarte multi ani, cand am urmarit cateva episoade din "Apprentice", m-am bucurat ca a pierdut, cred ca e un circ de prost gust ce a facut el cu "fraudarea alegerilor", dar cred si ca o retea sociala nu poate inchide un cont al unui politician aflat inca in functie. Puteau sa-i analizeze fiecare tweet si daca instiga la violenta cum zic ei, sa nu il publice.
    Nu cred ca seful twitter poate sa faca lucrul asta de capul lui, daca ii cerea un judecator, Congresul SUA sa faca asta, era altceva.
    Nu asa se rezolva in democratie.
  • +3 (11 voturi)    
    Oare? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 13:22)

    Adr [anonim]

    foarte multe opinii, in articol si mai ales in comentarii, e normal ca fiecare sa le aiba scrie despre ele sau sa le dezbata, dar e interesant ca nimeni nu vorbeste sau face referinta la motivele expuse, sau considera paginile alea interesant la care dai Accept cand iti faci un cont pe retelele de socializare :)
    https://blog.twitter.com/en_us/topics/company/2020/suspension.html

    Mai dau un exemplu tampit probabil, daca mergi la teatru ti se ia dreptul la exprimare daca incepi sa vorbesti in mijlocul unei piese si esti dat afara? daca ai fost deacord contractual sa ti se limiteze anumite libertati , in cadrul serviciului pe care il folosesti, pentru al putea utiliza, sau ai fost deacord sa inghiti publicitate ca sa il folosesti gratuit te astepti sa mai ai acele libertati in interiorul serviciului?

    Poate subiectul care ar trebui sa te preocupe e, sunt destul de bine reglementate aceste servicii, sunt destul de bine instruiti/destul de bine intentionati cei din politica ca sa inteleaga sau sa reglementeze astfel de business-uri? nu de alta dar cand le convine le folosesc cand nu le strang cu usa :)
    • 0 (0 voturi)    
      Da, ai dreptate (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 16:56)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Adr

      Exemplul, hai sa zicem ca nu e tampit, dar nu e relevant. La teatru, daca vorbesti tare, deranjezi pe ceilalti care sunt acolo, ei nu au incotro si trebuie sa te asculte, altfel, daca pleaca, nu vad piesa. Pe facebook, etc, nu-ti place n-ai decat sa nu citesti, sa nu-l urmaresti. Eu de ex. nu-l urmaresc pe Trump si deci nu stiu postarea lui exacta, ci doar ce am citit in alte parti, ca de ex Hotnews, pe care il urmaresc.
  • -1 (13 voturi)    
    Pierdere de timp (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:12)

    marian [anonim]

    Dupa ce am citit cateva randuri mi sa facut scarba de acest continut , apoi am vrut sa vad cui apartine , daca asta e presa de calitate eu ma lipsesc de ea.
    • -3 (7 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:17)

      dacii [anonim] i-a raspuns lui marian

      O adunatura de idiotenii ..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by