UPDATE Ioan Rus si-a dat demisia din functia de ministru al Administratiei si Internelor: Asupra mea s-au facut presiuni, incepand cu Traian Basescu si terminand cu Crin Antonescu / Rus a anuntat si demisia lui Victor Paul Dobre

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 6 august 2012, 10:05 Actualitate | Politic


Ioan Rus
Foto: Agerpres
Ioan Rus (PSD) a anuntat ca si-a inaintat demisia din functia de ministru al Administratiei si Internelor, acuzand presiuni atat din partea presedintelui suspendat Traian Basescu, cat si din partea presedintelui interimar, Crin Antonescu. La scurt timp dupa ce a facut acest anunt, Ioan Rus a declarat ca Victor Paul Dobre (PNL), ministrul delegat pentru Administratie, l-a "rugat" sa anunte si demisia sa, intrucat el nu se afla in tara.

Ministrul delegat pentru Administratie, Victor Paul Dobre, a confirmat, luni, pentru Mediafax, ca si-a inaintat demisia din functie, el precizand ca a facut acest lucru "din motive personale" si ca va comenta mai mult "altadata".

"Din acel moment (solicitarea CCR referitoare la liste - n.r.) asupra mea si asupra MAI s-au exercitat nenumarate presiuni, discutii, aprecieri de catre politcienii romani, incepand cu Traian Basescu si terminand cu Crin Antonescu. Acest lucru este inacceptabil, eu sunt un politican corect si limitele demnitatii mele mi le stabilesc singur. Nu pot fi partas la nimic din ce inseamna nerespectarea legii in Romania. Astazi mi-am inaintat demisia", a declarat Rus in cadrul unei conferinte de presa.

El a adaugat ca doreste sa le transmita lui Traian Basescu si lui Crin Antonescu, "cu toata modestia, ca in saptele deciziilor lor se afla totusi un popor si o tara".

In debutul conferintei, Rus a precizat ca alegerile locale au fost organizate corect, pe listele electorale aflandu-se aproximativ 18.315.000 persoane cu drept de vot. "La scurt timp, pentru referendum au fost aceste liste au fost curatate de persoanele care intr-un fel sau altul nu aveau drept de vot", ramanand cu circa 21.000 mai putine persoane.

Intrebat sambata seara despre necesitatea remanierii celor care s-au ocupat de referendum, respectiv a celor de la MAI, in speta a lui Ioan Rus, Crin Antonescu a negat, el precizand ca o remaniere este strict o problema interna a Guvernului, arata agentia de presa.

"O remaniere este strict o problema interna a Gvernului. Am vorbit ani de zile despre faptul ca domnul fost presedinte (Traian Basescu - n.r.) isi aroga un rol excesiv, supraconstitutional, in poveste asta si nu am sa fac ce i-am reprosat dansului. Nu e treaba mea, ci a premierului, eventual a Guvernului in intregul sau daca doresc sa faca o remaniere" , a spus Antonescu, la Antena3.

Presedintele interimar Crin Antonescu s-a intalnit cu premierul Victor Ponta vineri, la sediul Guvernului, dupa videoconferinta pe tema referendumului organizata de Executiv.

Premierul Victor Ponta  a declarat si el vineri seara, invitat la Realitatea TV ca nu a discutat cu presedintele interimar Crin Antonescu despre o posibila remaniere guvernamentala, adaugand ca s-a discutat despre situatia actuala.

Cezar Preda a declarat duminica, intr-o conferinta de presa, ca PDL cere demisia ministrului de Interne Ioan Rus, pe care il considera descalificat de "mascarada" pe care a facut-o in legatura cu organizarea mini-recensamantului, potrivit Mediafax.

"Cerem ca ministrul Ioan Rus sa demisioneze imediat. A fost in afara oricarui profil de ministru de Interne al UE cu ce a spus public in fata a 22 de milioane romani, ca mini-recensamantul in mediul rural se rezuma la primari si la 2-3 oameni vajnici care o intreaba pe tata Maria daca Vasile e acasa, iar daca tata Maria spune ca nu e acasa si e plecat in strainatate, acest cetatean european isi pierde dreptul de vot. Asta este atitudine de ministru de Interne? Noi spunem ca nu si domnul ministru Rus trebuie sa plece".

El a mentionat ca "mascarada" mini-recensamantului il descalifica pe ministrul Ioan Rus si a cerut ca aceasta "mascarada" sa inceteze imediat.

Rus declarase ca actualizarea listelor electorale va presupune un "mini-recensamant", care va fi facut de autoritatile locale pana in 24 august, prin vizite foarte scurte, de "trei secunde", de la domiciliul romanilor.

Intrebat pe ce baza si in ce mod va fi realizat, concret, mini-recensamantul, el a precizat ca Guvernul ar urma sa emita la inceputul saptamanii viitoare un act normativ prin care sa imputerniceasca primariile pentru activitatea de verificare a datelor in teren. "O facem direct pe sectiile de vot. Fiecare sectie de votare are o mie si ceva de persoane. Acolo sunt listele. Nu verificam altceva decat concordanta intre componenta nominala a listei si existenta persoanei fizice. Si va trebui sa mearga... Va trebui luni sau marti o Hotarare de Guvern, prin care imputernicim institutiile descentralizate, primarii, ma rog, cine vom stabili, sa faca acest lucru, da. Numai ca la recensamant sunt o suta de formulare, ca acolo e recensamantul populatiei si locuintelor. O discutie de acest fel acolo dureaza o jumatate de ora, aici dureaza trei secunde", a spus Rus.

Intrebat ce se va intampla in cazul celor care nu vor fi gasiti acasa la acest demers, ministrul a spus ca, in mediul rural, se va merge pe solutia intrebarii vecinului si a admis ca, la orase, va fi "mai complicat". "La nivelul comunitatilor rurale, de exemplu, intrebi vecinul: "ma, Popescu Vasile exista?". "Exista de-adevaratelea". Acolo, daca merg primarul si cativa locuitori de nadejde ai satului, rezolva asta in trei zile, in fiecare sat. La oras va fi mai complicat. O sa vedem. Am cerut tuturor primariilor, prefectilor, pana marti sa ne dea si sugestii si eventuale probleme care ei anticipeaza ca pot aparea, astfel incat sa le putem rezolva", a spus Rus.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27137 vizualizari

  • +80 (86 voturi)    
    ANTONESCU SA TRAIASCA! (Luni, 6 august 2012, 10:06)

    andryo [utilizator]

    Gura “pacatosului” prezidente Antonescu a scapat un porumbel la o intrebare capcana. Nonsalant sau trezit din somn, a spus ca nu se va opune propunerii lui Corlatean privind un nou Procuror General! Cind?! La jumatatea lui septembrie!!! Pai ori blufeaza si joaca la cacealma ori stie ca Basescu nu se intoarce dupa decizia CCR de la sfirsitul lui august!!! PE CE SE BAZEAZA?! Vin tancurile?! Stie deja decizia CCR?! Pune de-un razboi civil?!
    • +53 (61 voturi)    
      Presiuni (Luni, 6 august 2012, 10:21)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui andryo

      Probabil Antonescu face presiuni mare pentru masluirea listelor, si isi da si Rus seama ca nu se merita sa faca puscarie pentru ca Antonescu sa fie presedinte.
      Mai ales ca din punct de vedere legal trebuie sa il lase pe Basescu sa vina inapoi la cotroceni.
      Cine stie ce mai coace papusarul celor doua marionete Ponta si antonescu pentru a il tine pe Base departe de Cotroceni.
      • +18 (22 voturi)    
        mult mai grava (Luni, 6 august 2012, 11:33)

        Parzival [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        este declaratia "Nu pot accepta ca Ministerul Administraţiei şi Internelor să fie părtaş la ceva ce nu înseamnă lege, respectarea legii în România. Limitele demnităţii mele mi le stabilesc singur", a spus ministrul demisionar Ioan Rus. Asta e mult mai important decat mentionarea lui Crizel.
        • 0 (0 voturi)    
          hehe (Marţi, 7 august 2012, 9:24)

          Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

          infatuat si neprofesionist dl Rus.
          l-a ajutat pe arogant si nu a stiut sa numere electoratul.
      • -6 (6 voturi)    
        ... (Luni, 6 august 2012, 18:02)

        Anonymous89 [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        Singurul care face presiuni este demisul presedinte Traian Basescu.El este cel mai disperat si va incerca prin toate mijloacele posibile sa se intoarca la Cotroceni cu toate ca 7, 5 milioane de oamni au cerut demisia lui.
    • +29 (39 voturi)    
      CCR-ul sa traiasca... (Luni, 6 august 2012, 10:24)

      Schimbare [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      cine are curaj se se opuna urmatorului scenariu:
      -anularea referendumului de catre CCR, ca sa se "stearga" toate ilegalitatile comise in ultimele 3 luni, culminand cu "furtul masiv" de la referendum.
      -imaginea USL-ului este mai rea decat cea a sovieticilo9r cand au venit cu forta in Ro (astia sunt de-ai nostri) si au NEVOIE SA STEARGA TOTUL CU BURETELE...

      -asta numai Cacaraii Antenesti de la CCR o pot face, sa declare subiectul INCHIS.

      Base se va intoarce la Cotroceni!
      • -11 (13 voturi)    
        update (Luni, 6 august 2012, 12:07)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

        Aveți grijă să nu-i înjurați prea tare. Rus și Dobre curând în PDL.
        • +10 (10 voturi)    
          DE CE SA INJURAM? (Luni, 6 august 2012, 13:03)

          Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Aparent, i-a tras-o lui Crin. Sa speram ca nu va ajunge ca Geoana, dat afara din partid si apoi sustinut in diverse functii, sau ca "independentul" Oprescu.

          Cu toate astea, mi se pare o atitudine corecta a lui Rus. Hotorendumul (de la hotie+referendum in caz ca nu va prindeti) a fost un circ evident, care a fost organizat doar pentru a satisface dorinta lui Crin de a dormi la Cotroceni. Exemplul lui Rus ar trebui urmat de catre intreaga conducere a USL - recunoasterea intregii tarasenii si DEMISIA!
    • +30 (36 voturi)    
      hai sa vedem (Luni, 6 august 2012, 10:30)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      acum ar trebui sa se puna placa pe care o puneau ei mereu cand era schimbat un ministru. antonescu conduce guvernul si el a cerut schimbarea unui ministru. ponta este doar un simplu servitor care executa ordinele lui crizel.
      • +13 (17 voturi)    
        inceputul lui rus..adica (Luni, 6 august 2012, 10:44)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        al sfarsitului s a prezentat in cadrul latrinelor 1 si 3.personal cred ca rus este victima colaterala..daca cadea copy paste mai era ceva..deci de dat un like la http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049
      • +4 (6 voturi)    
        Mai grav (Luni, 6 august 2012, 12:56)

        paul155 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Asta ramane o firfirica in oglinda cu gafele facute de cei doi maimutoi la comanda motanului felix!
    • +29 (31 voturi)    
      recensamant la gard (Luni, 6 august 2012, 10:44)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      Pai daca listele erau actualizate, ce mai vreti voi sa numarati, mai trei frati patati? Cred ca Rus are mai multi neuroni si n-are de gand sa intre in penal, ca multe zile nu mai are guvernul asta!
    • +5 (7 voturi)    
      Paguba USL (Luni, 6 august 2012, 12:59)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      Tot aurul si cuprul din Rosia Montana si tot titeiul nu face cat paguba ce ne-au facut-o. Acum se pune intrebarea daca ii oprim sau mergem si mai in jos?
    • +2 (2 voturi)    
      nu cred ca (Luni, 6 august 2012, 13:30)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      antonescu va mai pleca de la cotroceni, acest lucru l-am spus inca de duminica seara, dupa anuntarea rezultatului referendumului...
      indiferent de rezultatul referendumului, usl va gasi o solutie sa amane intoarcerea lui traian basescu, binenteles cu ajutorul cc, care si-a intrecut atributiile, ei avand menirea sa verifice daca s-au respectat procedurile legale, nici decum daca sunt sau nu corecte listele electorale, culmea contestate chiar de organizatori si cei care au declansat suspendarea... era obligatia lor sa verifice aceste liste pana la referendum, ceea ce incearca ei acum sa faca este bataie de joc, doar la nivel institutional se mai pot face actualizari, adica operati cei morti, cei care au implinit 18 ani, cei care au solicitat cetatenie romana sau cei care au renuntat la ea, adica aici sunt documente justificative, in rest este apa de ploaie cu intrebatul vecinului...
      chiar daca nu reusesc sa scoata cvorumul prin micsorarea numarului de votanti prin fel de fel de tertipuri, sunt convins ca varianta pe care spera usl sa o obtina este anularea referendumului si organizarea altuia, care mai dureaza, se vor mai actualiza liste si ajungem in 2014...
      se vor face diverse verificari, parca au cumparat un soft, se va demonstra ca s-a furat excesiv, ca au votat oameni morti sau care nu aveau dreptul, etc, totul pentru anulare..., asta in cazul in care nu obtin cvorumul, depinde ce au negociat cu cei de la cc, cum este mai corect, sa obtina cvorumul sau anularea, care ipoteza ar parea mai plauzibila in ochii poporului si mai ales in opinia internationala...
      dar poate ma insel si curtea se va pronunta in 31 august si va lua si hotararea care trebuia luata pana acum: referendumul a fost corect, organizat bine, nu s-au primit contestatii din partea lui traian basescu sau pdl, singurii care aveau dreptul moral sa faca acest lucru, fiind neimplicati in organizare, si daca ne luam dupa spusele lui ponta si a lui rus, totul a decurs normal DAR NU EXISTA CVORUM.
    • -13 (13 voturi)    
      Pe cand demisia lui base? (Luni, 6 august 2012, 14:55)

      AndreeaElena [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      Pe cand si demisia lui basescu? Mai ales dupa tot scandalul pe care l-a produs... Te poti numi presedintele unui stat, daca te intorci la Cotroceni sau nu in functie de hotararea unor judecatori numiti politic? Sau ar trebui sa tii cont de votul a 7,5 milioane de romani?
      • +6 (6 voturi)    
        Scandalul pe care l-a produs? (Luni, 6 august 2012, 17:11)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaElena

        Tot Basescu l-a produs?

        Sa ne spui si nou ce fumezi, rogu-te!
    • -5 (5 voturi)    
      imaginatie bogata (Luni, 6 august 2012, 18:58)

      Sandraa [utilizator] i-a raspuns lui andryo

      Antonescu nu trebuie sa se bazeze pe un razboi civil sau pe tancuri. Pur si simlu vorbeste privind desfasurarea lucrurilor in cel mai bun mod posibil: plecarea de la Cotroceni a lui Basescu si restabilirea ordinii in aceasta tara.
  • +49 (53 voturi)    
    oare? (Luni, 6 august 2012, 10:07)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    i-o fi ajuns cat penibil a trebuit sa fie?
  • +28 (60 voturi)    
    Bravo! (Luni, 6 august 2012, 10:08)

    marvio [utilizator]

    Bravo Domnului RUS! Daca demisia nu a fost fortata de Ponta, daca este o demisie prin propria lui vointa, dl. Rus dovedeste ca este un om integru!
    • +30 (38 voturi)    
      integru (Luni, 6 august 2012, 10:17)

      IonPopescu1 [anonim] i-a raspuns lui marvio

      Nu este el asa integru, dar pe langa ceilalti din echipa USL , el este cinstit.
    • +33 (35 voturi)    
      o fi intarziat (Luni, 6 august 2012, 10:22)

      I [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      trenul integritatii a plecat demult pentru Rus. Dintre Crin, Ponta si Rus, a fost sacrificat cel mai slab pentru a salva cumva situatia penibila in care s-au bagat.
      • +14 (16 voturi)    
        presiuni (Luni, 6 august 2012, 11:43)

        vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui I

        Cred ca totusi , in urma adancirii minciunii cu numarul real al persoanelor cu drept de vot , ministrul Rus ar fi renuntat mai demult , dar, amintiti-va ca negarea numarului a aparut imediat dupa intalnirea de la Neptun cu Ponta si "ala micu`"...Acesta din urma, Daniel Constantin, a fost acolo ca purtator de cuvant ( cuvant cu cuvant) al lui Voiculescu ( daca nu cumva el doar tinea telefonul de pe care varanul vorbea pe speaker cu ceilalti doi) si , impreuna cu Ponta, l-au fortat pe Rus sa denatureze adevarul. Acesta, a nu a fost de acord si, s-a decis ca unul dintre loctiitorii sai sa i se substituie, aruncand pe piata "indoiala" asupra cifrei exacte, fapt ce a declansat amanarea CCR si tot ce a ami urmat. E simplu si cred ca Rus are mult mai multa demnitate decat copy-paste si crinel-somnorel si altii...PAREREA MEA...
    • +15 (23 voturi)    
      nu prea ... (Luni, 6 august 2012, 10:30)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      dovedeste ca nu e capabil sa fie ministru .

      nu iti dai demisia sup " presiunile" unu presedinte suspendat , sau al unui presedinte interimar .
      nici macar sub presiunile unu presedinte deplin .

      ca ministru de interne , presiunile politice sunt extrem de posibile , trebuie sa dea dovada de profesionalism ... ceea ce sa vazut clar ca nu are , a gestionat referendumul in ultimul hal posibil ...

      iar acum nu face decat sa fuga de responsabilitate
      seful grupului "reformator" de la cluj , cedeaza sub presiunea opozantilor politici .. LOL .
      • +12 (14 voturi)    
        Radio Erevan catre Zgonea (Luni, 6 august 2012, 11:23)

        feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Daca un MINISTRU afirma ca un PRESEDINTE (fie si interimar) a FACUT PRESIUNI asupra sa, asta nu e motiv de incalcare GRAVA a Constitutiei?


        Dezlegare pentru tractoristi, asistati sociali cu trei dinti si tinere votante in bikini, pline de gaga in cap: Dormeo este o pacoste mai mare pentru Romania, fiindca are o singura idee, una singura si fixa: sa scape de Basescu, luandu-i locul.
    • +39 (41 voturi)    
      ce integru frate? (Luni, 6 august 2012, 10:30)

      Schimbare [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      1) spui tu ca alegerile au fost organizate f.bine in seara alegerilor, la zecile de mii de furturi de la alegeri?
      2) adu-ti aminte de ce spunea de Aristotel si Platon, cu privire la plagiatu lu CTRL_V
      3) propunerea cu mini-referendumul este INUTILA, CCR-ul nu a cerut asta, ci LISTELE DE DINAINTE DE referendum.

      Este un comunist lipit de integritate, si va aparea la bara in fata justitiei entru toate mitocaniile comise in ultimele 3 luni. Face de ras Ardealul, parodia asta de ministru...

      RUSINE!!
    • +36 (38 voturi)    
      :))) (Luni, 6 august 2012, 10:32)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Poate....cel mai integru mafiot.
    • +33 (35 voturi)    
      Vezi sa nu... (Luni, 6 august 2012, 10:32)

      European [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Era un om integru daca isi dadea demisia inainte sa isi bata joc de tara asta, trimitand informatii contradictorii la CCR. Demisia asta vine mult prea tarziu pentru a putea fi numita "de onoare".
    • +33 (37 voturi)    
      E pe naiba (Luni, 6 august 2012, 10:36)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Daca era integru nu facea vrajeala cu trei adrese diferite trimise CCR si nu se ascundea in spatele chestorului Manoliu. Face pe vestala virgina, de parca nu stia ce face USL-ul sa iasa cvborumul. Mai ramanea sa bage vrajeala ca el e ardelean :)
      E jocul intern in PSD si USL atat. Probabil stie ca nu o sa iasa chestia cu mini-recensamantul, asa ca e mai bine pentru el sa pozeze in omul "integru", nu se stie niciodata cand vine un "independent" sa candideze la prezidentiale.
    • +24 (26 voturi)    
      :)) (Luni, 6 august 2012, 10:40)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Ponta nu poate forta nimic... De regula, marionetele nu au vointa proprie, ci sunt controlate printr-o adunatura de sfori. Rus nu a raspuns niciodata in fata lui Ponta, sa fim seriosi...
      Cat despre integritate, nu prea cred. Baietii au inceput sa exagereze, iar Rus cred ca isi doreste un viitor tot in politica...deci pur si simplu se protejeaza. E om cu experienta, nu un tinerel care la primul ghiont cedeaza. Asta cu presiunea e de ochii lumii...
      Daca PSD-istii continua sa suporte agenda personala a lui Antonescu, vor iesi foarte sifonati dupa tot circul asta. Asteptati-va si la alte reactii la adresa lui Antonescu...pun pariu ca Rus nu va fi ultimul.
    • +20 (26 voturi)    
      prin raportare la ... (Luni, 6 august 2012, 10:43)

      math [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      ...Dragnea, Hrebenciuc, Voicu, Mazare sau Oprisan o fi integru dar gestul este foarte tardiv. Un ministru USL trompeta la Antene nu are cum sa fie INTEGRU. Sau un om integru nu are ce sa caute acolo si sa primeasca o lista de la partid cu ce trebuie sa declare inclusiv 2 x 2 = 7.

      Remarc sa postacii rosii incep luni tarziu activitatea. Dl. Ponta stie ce program scurt aveti voi ?
    • +18 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 6 august 2012, 10:51)

      [anonim] i-a raspuns lui marvio

  • +84 (88 voturi)    
    Propunere nou ministru (Luni, 6 august 2012, 10:09)

    zeedan [utilizator]

    In sfarsit poate sa vina ministru Catalin Voicu !
    • +28 (30 voturi)    
      ai spus o prostie! (Luni, 6 august 2012, 10:21)

      Shock [utilizator] i-a raspuns lui zeedan

      Cum poate sa vina Catalin Voicu cand primul pe lista este Nastase??? Sa vina Nastase. El stie cel mai bine "ce si cum... si cat".
      • +10 (14 voturi)    
        Nastase va fi prim ministru (Luni, 6 august 2012, 11:20)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Shock

        Voicu pare cel mai potrivit la interne...cu toate ca nici la justitie n-ar fi rau.
    • +22 (28 voturi)    
      Foarte probabil (Luni, 6 august 2012, 10:21)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui zeedan

      Nu este de gluma, omul asta este in carti pentru acest post. Ei stiu ca Voicu ar incalca fara jena toate legile din Romania
    • -34 (38 voturi)    
      lasa ca o pune pe udrea . (Luni, 6 august 2012, 10:30)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui zeedan

      si pe videanu .
      • +22 (26 voturi)    
        ai uitat de (Luni, 6 august 2012, 10:49)

        math [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ...tocuri, telescaun, patinoar, si de Anastase.

        Si spune-ne sincer adrian8, e greu cu caldura asta nu-i asa ? Dl. Ponta stie ca tu incepi activitatea de postac la 10H30 ?
  • +62 (64 voturi)    
    rus (Luni, 6 august 2012, 10:10)

    sucaa [utilizator]

    a spune cineva ca incalci legea sau nu procedezi corect nu se cheama presiune politica.
    oricum, motivul ca ai demisionat din cauza declaratiilor unor politicieni este puerila. niciun uslist n-a demisionat ca-l "cearta" basescu. dincontra :)
    cred ca este altceva la mijloc. de fapt sunt sigur :)
    vom vedea in perioada urmatoare.
    e posibil sa fie legat de faptul ca listele electorale au ajuns la procuratura si vrei sa te speli pe maini
  • +60 (62 voturi)    
    "Onorata instanta, am fost un dobitoc" (Luni, 6 august 2012, 10:11)

    VOCEA_MINORITARULUI [utilizator]

    Pentru cei mai tineri...celebra replica din titlu apartine fostului ministru de interne al lui Ceausescu, la "judecata dupa Revolutie". Nu-i asa ca se potriveste de minune si astazi?
  • +31 (35 voturi)    
    MAI (Luni, 6 august 2012, 10:11)

    andryo [utilizator]

    Gura “pacatosului” prezidente Antonescu a scapat un porumbel la o intrebare capcana. Nonsalant sau trezit din somn, a spus ca nu se va opune propunerii lui Corlatean privind un nou Procuror General! Cind?! La jumatatea lui septembrie!!! Pai ori blufeaza si joaca la cacealma ori stie ca Basescu nu se intoarce dupa decizia CCR de la sfirsitul lui august!!! PE CE SE BAZEAZA?! Vin tancurile?! Stie deja decizia CCR?! Pune de-un razboi civil?!
  • +47 (51 voturi)    
    restul? (Luni, 6 august 2012, 10:11)

    monaana58 [utilizator]

    Pe cand restul demisiilor? Ponta, Antonescu, etc?sunt o rusine pentru Romania !
    Bravo dl Rus, tot Ardealul are coloana vertebrala.
    • +4 (4 voturi)    
      nerusinarea nu-i paraseste niciodata... (Luni, 6 august 2012, 13:51)

      picapiedra [utilizator] i-a raspuns lui monaana58

      Bravo pentru ce, ca si-a dat demisia "de onoare", ca el" este un om corect"? Cata obraznicie! Trebuia sa o faca de cand i-a trimis salvarea la Nastase. A comis un sir de ilegalitati alaturi de impostorii de Ponta si Antonescu, protejand interesele unor indivizi demni de internationalele comuniste, fara Dumnezeu, fara patrie si fara demnitate.
  • +53 (57 voturi)    
    sub presiune (Luni, 6 august 2012, 10:13)

    hamham [utilizator]

    cred ca presiunile mari au vernit din partea duetului tragi-comic antenescu( cacanau)-ponta (plagiatoru)

    rus nu si-ar fi dat demisia pe motiv ca basescu facea caterinca de el,sa fim seriosi.

    cred ca rus e presat sa incalce legeea, mai ales ca antenescu face orice sa nu-si piarda scaunu; stie ca pierderea presedintiei il va arunca intr-un ridicol mai ridicol decat numele de cacanau.( daca revine base imi voi da demisia din viata politica blabla)
    • +23 (29 voturi)    
      Crin (Luni, 6 august 2012, 10:22)

      UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui hamham

      Este Crin a lu' Cacarau din Isacea. Si mai prefera sa i se spuna Frumoasa Adormita...
  • -24 (28 voturi)    
    Felicitari (Luni, 6 august 2012, 10:13)

    MarioaraMurarescu [utilizator]

    Felicitari pentru aceasta decizie! Daca candidati la presedentie o sa aveti votul meu!
    • +8 (12 voturi)    
      Bravo tovarasa! (Luni, 6 august 2012, 10:52)

      math [utilizator] i-a raspuns lui MarioaraMurarescu

      Daca va candida si Oprescu si Geoana vei avea mari probleme de perspicacitate sa votezi in 2014. Asculta Vocea Rusiei cu mare atentie, sa nu cumva sa votezi gresit.
  • +26 (28 voturi)    
    degeaba (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    Tymax [utilizator]

    Trebuia sa spui asta - "Nu pot fi partas la nimic din ce inseamna nerespectarea legii in Romania" - cat timp erai inca ministru si fara sa-ti dai demisia ulterior. Daca vrei sa aperi legea, o aperi dintr-o pozitie in care poti sa o aperi, nu de pe margine. Asa, esti doar las si [aproape] complice la ce are de gand Ponta si cei care-l dirijeaza.
  • +34 (36 voturi)    
    Inteleg ca Crin se amesteca in executiv (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    CezarN [utilizator]

    Iata un bun motiv de suspendare a lui Crin Antonesc: amestecul brutal in treburile executivului.
  • +19 (21 voturi)    
    Arma secreta a USL (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    ty [utilizator]

    INTERIMARUL. Este personajul care rezolva cu eficienta problemele dificile. Am vazut eficienta unui astfel de personaj si la educatie.
    • +3 (3 voturi)    
      Noroc ca pentru justitie avem o Viviane Reding (Luni, 6 august 2012, 12:53)

      PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Mare pacat ca la educatie nu prea a avut cine sa sara (oficial cu raspundere pe acest domeniu).
  • +18 (20 voturi)    
    Ministrul Rus si-a dat demisia! (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    catali [utilizator]

    Bravo! In sfârsit câtiva incep sa se trezeasca!
  • +14 (20 voturi)    
    manevra... (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    brita [utilizator]

    sa scape de responsabilitatea penala a faptelor recente! asta nu inseamna ca actiunile alea nu vor continua!
    • +15 (17 voturi)    
      si mai cred... (Luni, 6 august 2012, 10:46)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui brita

      ca tot azi CCR isi va clarifica cele doua adrese (diferite) trimise una guvernului si cealalta postata pe site-ul lor, aruncind in aer planurile USL de a reface numaratoarea votantilor... o simpla coincidenta.
  • +18 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    [anonim]

  • +27 (27 voturi)    
    tot Basescu! (Luni, 6 august 2012, 10:14)

    Rasmus [utilizator]

    cum dracului a facut Base presiuni este un mister.
    despre presiunea bunului simt nu a auzit, for sure
  • +28 (30 voturi)    
    si eu am facut presiune! (Luni, 6 august 2012, 10:15)

    I [utilizator]

    am facut presiune ca sa se respecte legea ceea ce a cerut si Basescu! Crin pentru ce a facut presiune?
  • +22 (22 voturi)    
    Presiunea o simt cei nepregatiti (Luni, 6 august 2012, 10:15)

    fane_grija [utilizator]

    Profesionistii stiu ce au de facut si cum trebuie facut.
    Toti avem parte de presiune si stres la locul de munca. Intrebarea este: esti suficient de pregatit sa faci fata cerintelor job-ului si pozitiei ocupate? Raspunsul este evident iar restul sunt scuze penibile.
  • +18 (22 voturi)    
    NU MAI VREM SA AUZIMN DE TINE !!! (Luni, 6 august 2012, 10:15)

    Schimbare [utilizator]

    Dispari pt totdeauna din viata politica Romaneasca. E mai bine pentru tine!
  • -29 (29 voturi)    
    bun (Luni, 6 august 2012, 10:15)

    Mazeta [utilizator]

    Exact ce ziceam. Iată că României îi priește instabilitatea, nu stabilitatea politică. Multă viață domnului Băsescu în tricoul opoziției!
    • +10 (10 voturi)    
      mai mazeta (Luni, 6 august 2012, 10:58)

      Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mie mi-ar placea sa te cunosc sa inteleg ce dracu' e in capul tau.
      daca esti de la Partid, ok!, esti la job.
      daca asa gandesti cu adevarar, si nu esti idiot, ar fi interesanta o discutie civilizata, pe argumente.
      • +1 (1 vot)    
        coerent, dar pe langa subiect (Luni, 6 august 2012, 13:56)

        mures [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

        Sigur are interese in zona, idiot nu este decat daca primeste doar alune si un minim pe economie!
    • +10 (10 voturi)    
      Instabilitate (Luni, 6 august 2012, 11:43)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ati vrut,instabilitate ati creat.Din pacate ,platim asta cu totii,nu numai voi,mazetelor!
  • +22 (22 voturi)    
    Demisia.... (Luni, 6 august 2012, 10:16)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Ca tov. Antenescu exercita presiuni inteleg... Dar ca Presedintele Basescu ar fi exercitat presiuni, asta e peste poate, Domnule Rus... USL incepe sa se clatine !
  • +23 (23 voturi)    
    demisie de onoare (Luni, 6 august 2012, 10:19)

    sile1 [utilizator]

    Oare exista asa ceva in Romania ? In caz ca da,exista,toata stima pentru Rus.

    Pe de alta parte trebuie sa intelegem ca cifrele raportate initial de Rus sunt corecte iar niste flacai, in frunte cu Antonescu, i-au cerut sa le modifice ulterior?

    Astept opiniile voastre.
    • +8 (8 voturi)    
      parese ca da (Luni, 6 august 2012, 11:02)

      Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      si cand a vazut ca parchetul umbla la liste a strans tapiseria sub cur.
      Dragnea e solutia optima pt USL.
      E disperat, il paste condamnarea cu deturnarea de fonduri europene asa ca nu mai are ce pierde.
      La asta se mai adauga si furatul la urne de la referendum, are deja o plangere penala pentru abuz in serviciu asa ca e profilul perfect pentru ministru de interne in perioada asta.
      • +1 (1 vot)    
        demisia lui rus (Luni, 6 august 2012, 13:15)

        ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

        rasmus, da un semn ca parchetul are dreptul sa ridice otova listele electorale de la BEC si sa le duca la sediul lor. Cine stie ce se poate face acolo ! Asa cum s-au fabricat atatea probe false si indreptate impotriva tuturor celor care sunt impotriva lui basescu.
        Daca parchetul trebuie sa faca ceva atunci sa lamureasca cu rapiditate plangerile penale cu subiect fraudara alegerilor. Asa, nu face decat sa creieze suspiciuni!
  • +26 (28 voturi)    
    Concluzie (Luni, 6 august 2012, 10:20)

    kibbitz [utilizator]

    Nu au cum sa scada numarul celor cu drept de vot decat printr-o frauda, la care Rus nu vrea sa participe.
    • -3 (3 voturi)    
      liste electorale (Luni, 6 august 2012, 13:21)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui kibbitz

      Toti basistii nu vor sa inteleaga faptul ca graficul evolutiei demografice este indreptat cu sageata in jos dupa anul 1990. In nic un an nasterile nu au depasit numarul decedatilor, ceea ce face ca ''soldul'' numarului populatiei sa fie din ce in ce mai mic. In concluzie nu e nevoie de nici o frauda pentru a stabili ca in Romania nu mai poate fi 18 mil. de oameni cu drept de vot
      • +3 (3 voturi)    
        Cu dedicatie pentru tine: (Luni, 6 august 2012, 14:08)

        kibbitz [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        In 1992 populatia tarii era de aproape 23 milioane, din care cu drept de vot trebuie sa fi fost vreo 18,65 milioane (se scad in jur de 18 % reprezentand populatia sub 18 de ani) Admitem ca a fost o scadere demografica naturala (adica mai multe decese decat nasteri) de vreo 40000 pers. pe an si tot ajungem la peste 22 milioane de persoane in 2012. Calculam numarul celor cu drept de vot scazand 18 % si ajungem la cifra de 18,2 milioane. Restul oamenilor - indiferent daca au emigrat sau nu, nu au cum sa dispara de pe liste, decat prin frauda.
  • +23 (25 voturi)    
    Demisie Ponta si Antenescu! (Luni, 6 august 2012, 10:20)

    Primula [utilizator]

    Asteptam demisia celor doi nenorociti care au tarat Romania in prapastie si cazarea lor alaturi de Nastase! Basescu daca a facut presiuni, acestea au fost publice si doar pentru respectarea legilor!
  • +21 (23 voturi)    
    Acum inteleg (Luni, 6 august 2012, 10:22)

    Gabi M [utilizator]

    de ce a fost chiulangiul Crin la Guvern vineri!Sa-l foteze pe Rus sa dea liste la CCR cu mai putini alegatori.
  • +26 (26 voturi)    
    D-lui Rus (Luni, 6 august 2012, 10:23)

    Ralu75 [utilizator]

    Asta dovedeste ca Basescu nu este demagog si ca atunci cand la invitat pe Ioan Rus la un dram de luciditate, a stiut ce vorbeste!
    Si mai dovedeste ca nimeni nu se astepta sa se ajunga atat de departe...motiv pentru care incearca sa iasa din jucul mizerabil.
    Sper sa nu fie doar o diversiune!
  • +21 (23 voturi)    
    au inceput ministrii (Luni, 6 august 2012, 10:24)

    meddio [utilizator]

    din cel mai cinstit guvern al Romaniei sa demisioneze ? treceti si pe la DNA, sa da-ti niste declaratii . Succes infractorilor .
  • +20 (20 voturi)    
    Demisia ministrului de interne (Luni, 6 august 2012, 10:24)

    catali [utilizator]

    Bravo! Sper ca lumea incepe sa se dezmeticeasca...
  • +23 (23 voturi)    
    Te-a presat Basescu sa respecti legea !! aahhhaa (Luni, 6 august 2012, 10:24)

    linarel [utilizator]

    Ca si demnitar cu atit mai mult ministru esti obligat sa respecti legea si nimeni nu te poate acuza de nimic .
    Dar tu ai ales sa o incalci , cind puteai foarte bine sa-ti dai demisia cind ai vazut ce se intimpla bine insa te-ai oprit acum . Macar mai ai un pic de coloana vertebrala

    Felicitari ca te-ai oprit insa si asa raspuzi pentru faptele tale

    Presiunile adevarate au venit dinspre cele doua giste , haos si dezastru .
    Apropo ce ti-au mai cerut cei doi in week-end de te-ai hotarit sa demisionezi ????
  • +24 (24 voturi)    
    Demisia Guv (Luni, 6 august 2012, 10:25)

    Soundflor [utilizator]

    Acum sunt sceptic cu aceste demisii. Mi-e teamă de numirea unor ,,grăjdani'' mult mai periculoşi.
    Demisia Guvernului !
  • +21 (21 voturi)    
    DAR..CU SPRIJINUL CUI S-A DECLANSAT (Luni, 6 august 2012, 10:25)

    andryo [utilizator]

    mai d-le RUS nu spun ca nu ai dreptate "El a adaugat ca doreste sa le transmita lui Traian Basescu si lui Crin Antonescu, "cu toata modestia, ca in saptele deciziilor lor se afla totusi un popor si o tara".

    DAR...PSD nu are vina pentru a satisface ambitia lui Antonescu de a deveni presedinte?
    cauza si efect

    cauza: este Basescu sau ambitia si orgoliul lui Antonescu ?
    efectul : il stim ....
  • -2 (18 voturi)    
    Bravo!! (Luni, 6 august 2012, 10:25)

    democtrates [utilizator]

    Un ardelean adevarat. care a pus cinstea si onestitaea pe prin plan, S-a saturat si el de marlaniile Dambovitene.
    • +5 (5 voturi)    
      dambovita (Luni, 6 august 2012, 10:52)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Victor POnta este "dambovitean" ?
      Crin antonescu este "dambovitean" ?
      Nenea ala din dosarul 'caltabosul" este "dambovitean" ?


      Probabil ca sunt niste fecioare neprhanite!
  • +22 (22 voturi)    
    Presiuni politice (Luni, 6 august 2012, 10:26)

    pfa [utilizator]

    Felicitari dlui ministru ca a precizat presiunile politice ce se fac asupra Min.de Interne.

    Oameni buni - respectati legile Romaniei.
    Salariatii din Min.Interne sa-si pastreze coloana vertebrala si sa nu cedeze presiunilor politice, indiferent din ce parte vin.

    Politisti NU FAC POLITICA.

    Cu ce drept se solicita sa se scoata 2 milioane de oameni de pe listele electorale?
    Cine le anuleaza cetatenia romana? De ce?

    Cine a aprobat acordarea de cetatenie romana pentru moldoveni? Daca imi aduc aminte - antenele faceau presiune pt simplificarea procedurilor.

    vrem sa scapam de "dracu" si am dat peste frate-sau.


    Avem legi bune sau proaste, hai sa le respectam.
  • +22 (22 voturi)    
    MINI- DEMOCRATIA LUI RUS (Luni, 6 august 2012, 10:27)

    VOCEA_MINORITARULUI [utilizator]

    Sunt ingrijorat !!!...oare cine o sa preia acum proiectul cu "mini-recensamantul" lansat de Dl. Bobu (pardon, Dl. Rus)?
    Tocmai ma impacasem su soarta ca avem mini-polticieni, mini-legi, mini-CCR, mini-justitie, mini-doctorate, era sa zic si mini-moralitate (dar aici e zero barat). Daca trag linie si adun, rezulta o MINI-DEMOCRATIE! Acuma...daca comparam cu "Democratia originala" a mentorului bolsevic de la inceputul anilor '90, om fi in progres, au ba? E de bine, sau de de rau?
  • +23 (23 voturi)    
    SUCCES ROMANIEI (Luni, 6 august 2012, 10:27)

    SRA [utilizator]

    Totul trebuie terminat in aceasta saptamana, invalidarea referendumului, intoarcerea lui Traian BASESCU la COTROCENI !!!

    Orice intârziere este CRIMINALA NATIUNII !!!

    Acest guvern trebuie sa plece cat mai rapid si repunerea ROMANIEI in randul natiunilor civilizate !!!

    SUCCES ROMANIE!!!
    TREZESTE-TE NATIUNE !!!
  • +24 (24 voturi)    
    VRAJEALA MARE (Luni, 6 august 2012, 10:30)

    JoeIndianul [utilizator]

    Astia ne cred prosti ! Acest maimutoi RUSesc a decis pe litoral, cu Plagiatorul si cu alde Cacarau, sa devina un ministru kamikaze...adica face prostia imensa (cu listele si cu ajutorul unui chestor lingau) si apoi isi da demisia ca sa salveze Uniunea Sovietico-Leninista (USL) de la inca un caz Grajdan.
    Sanchi' ! a lu' Cacarau il critica ! ba da' prosti ne mai credeti !!!
    Vorba CTP-ului: "modul in care iei puterea arata si modul in care o vei pierde". - Plagiatorule! vezi ca eu am pus ghilimelele!!
  • +24 (24 voturi)    
    Maurul Rus (Luni, 6 august 2012, 10:31)

    corvus coraX [utilizator]

    tot un fel de Grajdan care si-a facut datoria si poate sa se care. Sa vii cu un argument de doi bani ca Basescu a facut presiuni este de rasul curcilor. mai bine spuneai ca unul dintre predecesorii tai. Am fost un dobitoc (si promit sa raman in continuare)
  • +22 (22 voturi)    
    Puciul face Fasssss... (Luni, 6 august 2012, 10:31)

    marvio [utilizator]

    Faptul ca Rus ne spune ca Traian Basescu - in calitate de presedinte suspenda (!)t - ar fi facut presiuni asupra sa, dovedeste ca Rus are informatii clare ca nu are cum sa culeaga din teritoriu datele cerute de Ponta pentru ca referendumul sa fie validat. Se teme ca Basescu va reveni la Cotroceni si el va deveni victima sigura a mistificarii nr de votanti, solicitata de Ponta.

    Pe de alta parte, Rus este presat sa reduca numarul de votanti, cu orice pret, de catre Antonescu, care isi da seama ca va trebui sa paraseasca Cotroceniul si ca toata tevatura USL de demitere a lui Basescu a inceput sa fasaie...

    Sunt curios cine va avea curajul sa preia acum functia de ministru de interne. Poate doar Ponta, in incercarea disperata de a presa primarii sa mistifice listele electorale. Putini primari se vor lasa insa dusi de nas.
  • +25 (25 voturi)    
    I-auzi! (Luni, 6 august 2012, 10:31)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Dar presiunea propriei conştiinţe nu a funcţionat, oare, domnu' Rus?
  • +24 (24 voturi)    
    Traiasca Rares Bogdan ! (Luni, 6 august 2012, 10:34)

    math [utilizator]

    Acest mare realizator de la Irealitatea (atentie este un post relativ obiectiv prin raportare la Antene sau RTV) o abureste de 15 de minute ca administratia e varza si ca primariile in frunte cu Clujul nu si-au facut treaba 20 de ani.

    Un singur comentariu: Penibil ! Lachei semidocti platiti sa improaste cu noroi. O lista exacta cu populatia stabila a Romaniei pa care vrea sa o faca USL batand la usa vecinului Georgica este ceva aberant. In permanenta oamenii pleaca din tara (cu burse de studiu, job-uri temporare sau pe termen lung, plecari definitive din tara) Este imposibil si IRELEVANT sa determini cati oameni locuiesc in Romania pentru ca dreptul de vot RAMANE. Este o diversiune si o manipulare perpetua, Sunt foarte curios care este nivelul prostiei populare.

    Din pacate cu USL orice este posibil. Noul ministru de interne din categoria Voicu poate veni sa spuna ca pe listele permanente sunt 15.7 milioane de alegatori. iar CCR pe baza unei astfel de hartii poate decide orice. deci dormiti linistiti, beti 2L de apa pe zi, situatia este roza, USL face dreptate incet si sigur.
  • +28 (28 voturi)    
    E evident (Luni, 6 august 2012, 10:36)

    foxy100 [utilizator]

    faptul ca Rus e prima victima.Capul lui i-a fost cerut de Antonescu lui Ponta.
    Rus i-a "ajutat" sa se faca de cacao si cu acest referendum.
    Nu cred de loc ca Rus si-a dat demisia pentru ca i-a cerut-o Basescu.Si pentru Rus , Basescu e inamicul public nr.1.
    Totusi cred ce spune Rus ca ceea ce i-a cerut Antonescu cu mini-recensamantul este peste demnitatea lui.Aici e marea problema.Demisia lui Rus arata ca marsaviile care urmeaza , ale lui Antonescu si Ponta , sunt atat de mari incat Rus n-a mai vrut sa fie parte.
  • +22 (22 voturi)    
    Rus e doar un alt grajdean... (Luni, 6 august 2012, 10:38)

    triciupa [utilizator]

    ... al regimului voiculescu. Si-a servit stapanii, a comis ticalosia si acum este retras din joc, probabil pentru a face loc altui grajdean.
    Impostorul si Dormeo a lu' Cacarau muta piesele pe tabla de sah, inainteaza pioni, retrag nebuni asa cum le dicteaza varanul, vocea rusiei, catalin voicu, dogaru - cel cu care au semnat desfiintarea DNA si lista ramane deschisa...
  • +19 (19 voturi)    
    demisie (Luni, 6 august 2012, 10:38)

    consting [utilizator]

    incepand cu pm plagiator, tot guv ponta nu e in stare de a conduce tara. dul rus ne aminteste de perioada 2000, 2004 cand a afirmat ca averile politistilor sunt de la rude din strainatate de tip tamara. uite cu cine s-a aliat pnl. dle antonescu ati reusit sa distrugeti un partid istoric. si sa mai stiti ceva. romanii nu mai vor sa fie condusi de comunisti sau neocomunisti asa cum apareti si pt cei din vest dupa tipul dvs de a proceda schimband regulile jocului in timpul si chiar dupa ce s-a terminat.
  • +15 (15 voturi)    
    Puteti sa faceti o analiza la rece? (Luni, 6 august 2012, 10:41)

    pfa [utilizator]

    Cum puteti sa precizati ca sunt o multime de decedati pe aceste liste?
    Ati facut precizari ca baza de date de la cazier este mai buna.
    Oameni buni, pana in prezent, cred ca s-au emis peste 15 milioane de certificate de cazier judiciar, pe baza datelor de identitate extrase din baza de date evidenta persoanelor. Personal mi-am solicitat acest document si am fff incantata de modul de rezolvare a solicitarii mele.

    La emiterea certificatului de cazier judiciar, cetateanul trebuie sa se prezinte.
    Deci s-a facut o validare destul de corecta a acestor informatii.

    Constat cu durere, ca pe nimeni din guvernanti nu este interesat sa faca ceva pt. economie - decat sa ajunga la putere, la ciolan.
    • +5 (5 voturi)    
      Desi este inutil (Luni, 6 august 2012, 12:26)

      math [utilizator] i-a raspuns lui pfa

      ... va informez ca la Realitatea au aratat imagini de la o sedinta din 25.07 unde Rus a precizat cum s-au finalizat listele si ca toti cei decedati au fost scosi de pe listele care urmau sa fie imprimate si trimise la sectii. A precizat explicit ca cei care vor deceda dupa 25.07 nu mai pot fi scosi de pe lista.

      Un alt aspect: singurele modalitati prin care un om poate fi scos de pe lista de alegatori este certifcatul de deces (daca decedeaza in USA unde plecase din 1992 nu il vor scoate de pe lista!) sau renuntarea la cetatenie.

      Deci listele se schimba permanent si exista erori inevitabile dar care nu influenteaza major numarul total. Tot ce fac acesti baieti este absolut penibil si cred tot mai mult ca exista un interes pentru a mentine instabilitatea politica, sociala si economica. Din pacate nu vad care este acest interes. Doar prototipul bolsevic de preluare a puterii dupa o perioada de anarhie pare demodat. Sau nu...?
      • +2 (2 voturi)    
        de acord cu tine (Luni, 6 august 2012, 12:53)

        pfa [utilizator] i-a raspuns lui math

        Asa este.
        Sunteti informat. felicitari

        Reprezentanti Min.Interne ar trebui sa iasa sa explice in consta actualizarea bazelor de date aferente evidentei persoanelor - si actele necesare pentru a inscrie orice informatie despre o persoana
  • +14 (14 voturi)    
    Presiuni (Luni, 6 august 2012, 10:43)

    Draky [utilizator]

    Ce presiuni? In afara de respectarea legii nu s-a cerut altceva.
    Aaaa, sa justifici frauda e mai greu, e mai usor sa-ti dai demisia. Va veni un nou ministru care evident nu stie nimic!
    Normal ca nu poti sa justifici liste peste liste inventate peste noapte.
  • +15 (15 voturi)    
    Nu e cinstit domnul Rus (Luni, 6 august 2012, 10:47)

    Dax [utilizator]

    Cine a spus ca Rus e totusi cinstit este naiv. Deja a facut o gainarie, acum insa i se cere sa faca una si mai boacana.
    In momentul asta ii este FRICA !!!
  • +14 (14 voturi)    
    Lovitura de stat continua ... (Luni, 6 august 2012, 10:48)

    Marian C. [utilizator]

    Atentie ! Prin demisia lui Rus de la interne, Victor Ponta va prelua prerogativele de ministru al MAI !
    Asa ca el va centra, el va da cu capil !!!
    • +9 (9 voturi)    
      Va prelua nu numai prerogativele (Luni, 6 august 2012, 11:10)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Marian C.

      Va prelua si raspunderea penala.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate se antreneaza (Marţi, 7 august 2012, 7:44)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Marian C.

      sa se dea cu capul de pereti si de gratii pentru ca falsificarea de documente oficiale te duce urgent in fata justitiei. Rus a inteles si a taiat-o. Atat a trebuit Basescu sa faca: sa-i aminteasca de alt zmeu din politica ce acum mediteaza la Jilava.
  • +14 (14 voturi)    
    PNL se schimba (Luni, 6 august 2012, 10:49)

    Sani [utilizator]

    Eu as intelege ca:
    1. PNL nu mai vrea sa fie anexa la PSD (fratele mai mic si mai prost al PSD respectiv Partidul Nebunului Liber.

    2. Exista o miscare in PNL care (cam tarziu mai draga) isi da sema ca directia pe care se merge nu este cea dorita.

    Distractie!
  • +17 (17 voturi)    
    macar si-a recunoscut limitele (Luni, 6 august 2012, 10:50)

    visio [utilizator]

    profesionale acest...incompetent; sa organizezi referendumul si sa nu stii cati votanti ai, este inacceptabil; mai este si varianta, foarte posibila, ca Rus sa isi fi dat seama ca se apropie cu pasi repezi spre puscarie; e o problema de timp pana isi vor da seama si parlamentarii care au schimbat taberele inainte de alegerile locale; traseismul politic a convenit tuturor partidelor politice; insa, prin miscarea lor, acesti traseisti politici au schimbat majoritatea parlamentara si mai grav, au anulat rezultatul alegerilor prezidentiale din 2009; ceea ce constituie lovitura de Stat si vor trebui sa raspunda penal; insa Ponta va fi primul pe lista celor care vor infunda puscaria; de ce? pentru ca a plagiat si a parvenit intr-o functie Statala inalta; ceea ce a facut Ponta se numeste furt intelectual, dar fiind inalt functionar va fi judecat de ICCJ; va scapa numai daca rusii vor invada Romania, lucru putin probabil; stiti voi, treaba cu NATO, etc...nu ca mor americanii de dragul nostru insa nu merita sa iti implici tara pentru un tampit ca Ponta; oricat ar fi rusii de "hotarati" nu sunt atat de fraieri; asadar, dottore ponta, ia cu tine numai periuta de dinti; in puscarie ai de toate...
    dela "referendum organizat exemplar" pana la aberatia asta de minirecensamant este cale lunga; dar un plagiator nu stie sa rezolve o problema; el insusi a avut un test de rezolvat si nu a fost in stare, si s-a gandit sa copieze; rata de succes 250%.
    in atentia pnl-istilor: daca vreti sa mai ramaneti pe piata electorala, plecati din usl; Voiculescu are nevoie de cei mai prosti dintre prosti, si asa i-a ales pe Ponta, gadea, ciudacu, ; niciun om cu cat de mica urma de inteligenta, nu se poate asocia cu un turnator; pana la sfarsitul anului, poate ne spune Voiculescu de unde a avut bani sa isi faca 3 televiziuni....
    cat despre antonescu, el e cel mai mare pierzator: putea sa ajunga Presedinte in 2 ani fara sa se dea jos din pat macar; dar..prostul pana nu e si fudul, nu e prost destul.
  • +12 (14 voturi)    
    un puscariabil la MAI-dragnea (Luni, 6 august 2012, 10:51)

    ivanescu [utilizator]

    vai de noi cu dragnea puscariabilul la MAI...a anebunit lupul ...cacarau si pontulica .....DEMISIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Shova! (Luni, 6 august 2012, 10:52)

    Shock [utilizator]

    Shova ministru de interne. Si Iliescu Presedinte! Vai de noi!
  • +11 (11 voturi)    
    OK (Luni, 6 august 2012, 10:58)

    Ana Armanca [utilizator]

    Eu înţeleg din declaraţia dlui Rus că se ştie foarte clar că listele permantente AU FOST ACTUALIZATE PENTRU REFERENDUM, şi că pe ele se află 18.315.000 persoane cu drept de vot. Deci USL i-a cerut măsluirea crasă a listelor.
  • +9 (9 voturi)    
    Demisia de onoare (Luni, 6 august 2012, 11:01)

    kast 309 [utilizator]

    18350000, acesta este numarul persoanelor cu drept de vot , a recunoscut astazi domnul Rus.
    Ponta il va numi pe Dragnea la MAI ,pe Sova la justitie si pe Corlatean la interne .
    Cei mai ticalosi si fara scrupule vor guverna tara .
  • +9 (9 voturi)    
    Atat am de zis (Luni, 6 august 2012, 11:05)

    omezu [utilizator]

    Raul e deja facut domnule Rus. Trebuia sa demisionati inainte sa trimiteti a doua adresa catre CCR. Sunteti complicele lui Cacarau si Copy-Paste. Sunteti responsabil pt faptul ca in Romania o sa fie haos inca 3 saptamani de acum incolo.
    Nu pot sa cred ca dvs sunteti omul care candva a pus umarul la debarcarea lui Iliescu din fruntea PCR...pardon PSD.
    Ca si actualii dvs stapani, sunteti o RUSINE!
  • +7 (7 voturi)    
    Stimabile puscariabil (Luni, 6 august 2012, 11:06)

    Silvianus [anonim]

    La ce presiuni ai fost supus de catre BAsescu stimabile puscariabil? CC iti cere numarul de persoane cu drept de vot si listele cu acestia si tu te pornesti la un nou recensamant. Poti sa pornesti cu sfarsitul mai bine, zii la ce presiuni ai fost supus de catre Agarici Pogonici.
  • +7 (7 voturi)    
    circ ieftin! (Luni, 6 august 2012, 11:14)

    florin_f [utilizator]

    carativa si inscaunati pe base, e dreptul lui. referendumul nu a fost validat, asta e legea. numai tergiversati atata situatia.
  • +7 (7 voturi)    
    demisii (Luni, 6 august 2012, 11:18)

    Judit1 [anonim]

    totusi probabil ca e o veste rea, o sa vina unul care acuma poate da orice numar de electori, nu- l mai jeneaza numerele anterioare. Rus demisionind a dat drum liber oricaror mistificari.
  • +9 (9 voturi)    
    De fapt, (Luni, 6 august 2012, 11:23)

    ticbis [utilizator]

    Rus si-a dat demisia doar in urma comunicatului CCR care a transmis guvernului ca de fapt n-a cerut niciun alt recensamant al populatiei. Asta face ca toata actiunea conceputa de catre Ponta saptamana trecuta, sa nu mai aibe niciun fundament legal, deci pica!
    Ponta, Antonescu, Voiculescu, ati mai luat inca o teapa!!! La mai multe!!!
  • +5 (7 voturi)    
    in al 12-lea ceas (Luni, 6 august 2012, 11:36)

    spierobi [utilizator]

    Felicitari d-nu Rus! Stiam ca sunteti un ardelean in regula, doar ca de-a lungul timpului ati ales gresit partidul pe care l-ati reprezentat.Ati facut greseli in ultimele zile, dar e de apreciat ca v-ati trezit in al 12-lea ceas si ati pus piciorul in prag. Cu siguranta am aprecia daca ati face publice in ce au constat presiunile facute asupra dvs. de ambele parti acuzate, ca sa avem cu totii o opinie obiectiva...
  • +8 (8 voturi)    
    trebuia sa te simti singur si sa-ti dai demisia! (Luni, 6 august 2012, 11:36)

    Marius Muntean [utilizator]

    S-au facut presiuni pentru ca ai soricul gros si nu te-ai simtit singur sa demisionezi cum ar fi fost normal dupa ce greseli ai facut.
  • +6 (6 voturi)    
    Cam tildiu dar decit de loc (Luni, 6 august 2012, 11:46)

    sile231 [utilizator]

    Ambii trebuiau demisi imediatdupa gafa facuta. . Asteptam in continuare cu interes. O zi buna !
  • +7 (7 voturi)    
    demisie calculata (Luni, 6 august 2012, 11:50)

    sambadi [utilizator]

    Nu cred in varianta demisiei "de onoare" pentru ca nu are (nu au!) asa ceva (a se vedea afirmatiile despre cum va organiza mini-recensamantul) sau datorata presiunilor. Este aceeasi minciuna si nerusinare cu care ne-au abisnuit si "astia". Demisia este consecinta directa a declaratiilor sale si a documentului cu semnatura sa pe cand se afla in costum de baie pe plaja, precum si a modului in care a organizat alegerile ... pentru ca SPEEER ca acum procurorii incearca sa lumineze cum au fost obtinute la sate in Mehedinti si Olt prezente de 175%. Incearca sa-si piarda urma intocmai ca FELIX- motanul_Voiculescu.
  • -8 (10 voturi)    
    PUSCARIABILI..... (Luni, 6 august 2012, 11:53)

    menandy [utilizator]

    Ati inceput sa folositi si cuvintele matelotului manelar: puscariabili, catuse, parnaie, gaozari, tigani.....Doamne, in ce ne transformam???!!!! Cata patima pentru un nebun care vrea sa se scufunde cu corabia pe care au mai ramas doar sobolanii....
    • +4 (4 voturi)    
      puscariabil este un cuvant onorabil (Luni, 6 august 2012, 12:15)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      pe langa ce au facut neispravitii pe care ii sustii.

      Demisia lui Ponta!
      Vrem Basescu inapoi la Controceni si guvern de tehnocrati.
    • +3 (3 voturi)    
      lui omul andy de mai sus (Luni, 6 august 2012, 12:34)

      zmeurat [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      stimabilule, te rog sa ne ierti ca nu avem un limbaj elevat ca domnul nastase sau un limbaj de lemn ca domnul iliescu, dar vreau sa-ti spun un singur lucru:eu am rate la banca si sincer iti spun ca ma apuca groaza la fiecare data de rambursare a ratei , din simplu motiv ca nu o sa-mi ajunga banii .Iar in ceea ce priveste patima la care faci referire mai sus, uitat-te te rog la tovarasa grec - acolo ai un exemplu stralucitor de patima (patima platita cu bani grei) , a mea este pe gratis.
      O zi linistita.
    • +2 (2 voturi)    
      mai cerceteaza (Luni, 6 august 2012, 13:25)

      Hermione [utilizator] i-a raspuns lui menandy

      Sobolanii pleaca primii, comdandantul ramane ultimul, daca nu stiai, nu isi paraseste nava si oamenii niciodata
  • +4 (4 voturi)    
    cine face ordine in Romania? (Luni, 6 august 2012, 12:31)

    pfa [utilizator]

    Ma uit la Antena 3. Se intreaba un politician cine sunt cei 3 milioane de cetateni care nu au carte de identitate "daca mai traiesc daca mai sunt in Romania, daca ...".

    Sunt batrani acestei tarii.

    Daca ati fi isteti cum va dati loviti, mergeti la un oficiu postal si intrebati pe postasi urmatoarele:
    1. la predarea pensiei batranilor - acestia se legitimeaza si cu buletine de identitate?
    2. care este procentul celor cu buletine de identitate
    3. dar in mediul rural care este procentul celor cu buletin de identitate.

    Constat ca cei de la USL - vor sa fie eliminati "pe cale naturala " cei 3 milioane de cetateni posesori de buletin de identitate.

    Asta rezulta din ce discuta unii si altii la TV / Antene si alte psoturi.

    De cand judeca posturile de televiziune functionarii publici? Cu ce au gresit functionarii? ca au respectat legislatia?
  • +1 (1 vot)    
    Afara si cu Plagiatorul, compromite Tara (Luni, 6 august 2012, 12:53)

    DlGoe [utilizator]

    Dl "doctor" in plagiat nu are ce cauta ca si prim ministru! al Romaniei
    Ponta si cei care l-au sustinut sa dispara din viata politica.
  • -1 (1 vot)    
    Situatia curenta... (Luni, 6 august 2012, 13:36)

    GoodGuyGreg [anonim]

    ...este ingrijoratoare. Poporul este divizat. O parte (considerabila) tine isonul USL-ului. O a doua parte (sensibil mai mica) tine isonul presedintelui demis Traian Basescu. O a treia parte priveste cu nepasare.

    Dar totusi, nimeni nu-si pune cu adevarat intrebarea: Ce se va intampla dupa?

    Cat ne-a costat aceasta lupta politica, si cat ne va costa in viitorul apropiat. Oare efectele le vom resimti doar noi sau si copii nostrii?

    Care-i finalitatea acestor jocuri? Cat r*hat vor mai manca cele doua tabere?

    Merita ceva / cineva o asemenea tulburare? Mai avem un pic si ne luam la bataie pe strada, si vom ajunge sa umplem spitalele fericiti ca ne-am facut vizibil punctul de vedere in fata altor membrii ai aceleiasi paturi sociale...

    Chiar credeti ca aceste discutii si certuri ne ajuta pe noi, pe cei care-i ducem tara asta in carca?

    Nu uitati, oameni buni, de o strategie militara ce s-a dovedit a avea un real succes inca din vremuri de mult apuse: "Divide et Impera"...
  • +2 (2 voturi)    
    un ministru slab, dar om de onoare ! (Luni, 6 august 2012, 14:00)

    mirceacr [utilizator]

    Chiar daca s-a dovedit un ministru slab prin ceea ce i-a iesit pe gura, lucru care il face vulnerabil in fata unor situatii cu adevaat dificile, totusi este de apreciat ca omul are demnitate si nu s-a lasat calcat in picioare.

    Competentele sale sunt cele care sunt, insa ca sa-ti calci pe onoare si sa fii partas la nnorociri si ilegalitati este un lucru condamnabil. A ales sa nu fie parte din cei care vor trebui sa raspunda, deci, tot respectul.

    In acelasi timp a spus suficient pentru cine are urechi sa auda si cap sa inteleaga, ilegalitatile sunt groase deja.
  • +2 (2 voturi)    
    demisii , demisii (Luni, 6 august 2012, 14:18)

    introvertit [utilizator]

    Rus si Dobre sunt sacrificati . Rus nu a gresit . A spus adevarul , listele erau actualizate . Asta nu a convenit celorlalti : Iliescu, Ponta , Antonescu , s.a.m.d. Pe cei marunti nu ii pomenesc , ei sunt corul , ca in tragediile grecesti , repeta ca papagalii ce li se spune . In spatele afacerii stau toti " fostii " , in frunte cu Felix . Dobre , om de treaba de altfel si credul , pleaca pentru ca a inceput sa simta in ce gunoi e amestecat . Sunt convins ca se cauta doi inlocuitori carora , sa nu li se faca greata dimineata cand se privesc in oglinda , chiar daca si-ar mintii parintii pe patul de moarte . Genul cunoscut : Dragnea , Adomnitei , Nicolaescu , Sova , Corlatean , Chioariu , etc . Cei care ar trebui sa plece sunt " necoptii " , vorba lui Basescu , care s-au dovedit destul de copti , pentru a fi ticalosi .
  • +2 (2 voturi)    
    Hopa! (Luni, 6 august 2012, 14:49)

    dorubarbu [utilizator]

    Hopa! Se sparge furunculul USL-amist, curge puroiul!
    E de bine!
    Tovarasu' RUS, daca mai aveti putina onoare, VA RUGAM INSISTENT SA VENITI CU AMANUNTE in legatura cu afrimatiile pe care tocmai le-ati facut (presiunea politica la care ati fost supus).
    Daca nu veti face asta, veti fi la fel de penibil/putin credibil ca toti ceilalti componenti ai haitei USL-amiste din care, cel putin pana acum, faceti parte!
    Deci....SA AUZIM!
  • +1 (1 vot)    
    traducere libera (Luni, 6 august 2012, 15:40)

    liviusmaximus [utilizator]

    - bravo domnule. mai bine mai tarziu decat niciodata.
    - mi-e greu sa-mi imaginez cum te-au convins sa devii carne de tun, dar sigur au fost motive puternice.
    - da au fost presiuni si din partea lui base (justificate) si din cea a lui crin (justificate doar pt planul lor).
    avem asadar - PSD Grupul de la CLUJ. Pe cand si ARIPA TANARA in PNL ?
    Daca aveti timp, Domnule Ponta, reintroduceti posibilitatea existentei Partidului COMUNIST. De facto el exista oricum, macar sa stim o treaba...
  • +1 (1 vot)    
    Odemisie previzibila ,daca o asociezi cu D-l rus (Luni, 6 august 2012, 18:59)

    cuky [utilizator]

    M-am mirat D-le Rus ca ati acceptat sa intrati in acest guvern ,la a carui formare au fost atatea balbaeli, mai mult decat penibile ,care au dovedit clar lipsa de maturitate ,lipsa de profesionisti ,coroborate si cu aruncarea peste bord a acelor profesionisti care intotdeauna vor avea ceva de spus si nu isi vor lasa calcata in picioare demnitatea si nu vor accepta compromisuri ,unele de o gravitate extraordinara, asa cum am vazut ca se practica la noi .
    Ma ingrijoreaza , ca pe toti romanii care gandesc macar putin, lipsa de responsabilitate a acestor politicieni care au adus un dezastru pentru Romania,au accentuat saracia si lipsa perspectivei de mai bine . Pentru toate acestea eu sper sa
    platesca elecoral Argumentele prezentate pentru aceasta nenorocire sunt penibile si puerile incat ma intreb cine va rezolva multiplele noastre probleme .Probabil ca SUFLEORII din culise care isi cunosc bine interesele daca vedem cum sunt facute si numirile in guvern.Este nominalizat ala,si auzi ca-i prieten cu nu stiu cine '',persoana importanta' vorba lui Caragiale Ai sentimentul straniu ca se formeaza un club si nu un guvern Lucru valabil p[entru toate guvernele Aceste apucaturi din domnii fanariote, ma face sa cred ca nu suntem capabili sa facem altfel ,ceeace ne ia orice sansa .Pozitia D-lui Isarescu, pentru orice om de bunsimt si mai ales politician angajat, ar trebui sa-i dea de gandit .
    Foarte putini demnitari reusesc in cateva fraze sa faca radiografia societatii noastre si sa dea solutia sigura care rezolva problema :sa diaolgheze sau sa plece acasa cu totii Marea majoritate a acesor demnitari nu sunt capabili sa exprime un punct de vedere corect si clar, ceeace ar insemna si respect pentru noi .Orice sunt intrbati ,dupa doua vorbe ajung tot la Taian Basescu , chiar daca nu are nici o legatura .Ca in monologul lui Florin Piersic cu "castravetele"
  • +1 (1 vot)    
    Respect, Ioan Rus (Luni, 6 august 2012, 22:25)

    CamiMJJ [anonim]

    Ardeleanul nu se dezminte. Probabil, asre si Ioan Rus pacatele lui, dar si-a dat seama ca mascaricii din guvernarea actuala au incalcat toate legile si nu a fost de acord. Bravo, domnule Rus. Este nevoie de o schimbare in clasa politica, in care sa vina oameni noi..aer proaspat, nu mafiotii care conduc tara de peste douazeci de ani. Si cand spun acest lucru, ma refer la toate partidele si la toti trepadusii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by