Marul otravit intins de liberali guvernului Ciolos

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:15 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Liberalii, prin Alina Gorghiu, au facut o mutare politica greu de incadrat: multa prostie sau multa ticalosie? E posibil sa fie o combinatie intre cele doua. In Parlament, liberalii au votat cot la cot cu PSD modificarea legilor electorale in sensul organizarii de alegeri locale intr-un singur tur de scrutin. Cu totii am vazut atunci in asta o intelegere intre partidele mari care vor sa-si conserve zestrea administrativa. Primarii in functie au prima sansa intr-un astfel de sistem. A fost evident o schilodire a democratiei de catre marile partide  cu scopul de a-si proteja nomenclatura. S-a intamplat tragedia de la Colectiv si totul s-a dat peste cap.

Pe listele de revendicari ale strazii regasim si revenirea la alegeri in doua tururi de scrutin. Guvernul Ciolos, abia format, preia otova din propunerile societatii civile intr-un prim draft al programului de guvernare. A doua zi realizeaza ca legal este imposibil sa mai repari ceva. La trimiterea programului de guvernare in parlament punctul legat de revenirea la sistemul de vot in doua tururi dispare, in sensul ca-l retrag verbal.

Guvernul Ciolos nu are cum sa repare prin ordonanta de urgenta ce au stricat PNL si PSD in Parlament din cauza jurisprudentei Curtii Constitutionale care a stabilit deja ca legile electorale nu se pot schimba cu un an inaintea alegerilor. Mai exact nu se poate prin OUG, ci numai prin acte normative cu forta juridica superioara, respectiv prin legi organice, adica tot prin Parlament. Dar nu despre asta discutam aici, ci despre un OUG. Evident, varianta cea mai buna ar fi ca legile sa fie modificate si sa revenim la alegeri in doua tururi. Dar cine doreste sa se sinucida declansand un proces care risca sa fie invalidat la Curte. Ce consecinte politice ar avea asta? 

Daca Guvernul Ciolos ar emite azi o ordonanta de urgenta, asa cum in mod ipocrit ii solicita azi liberalii, nu ar fi doar nedemocratic, cum spune in mod corect premierul, ci si profund neconstitutional. Riscurile sunt uriase. Sa zicem ca vine ordonanta si ne intoarcem la doua tururi. Dupa primul tur de scrutin, o multime de candidati constata ca pe varainta veche au castigat. Or, jocul aliantelor din turul doi nu le mai garanteaza ca ies primari. Sa zicem ca unul din acesti candidati ridica intre tururi o exceptie de neconstitutionalitate si ataca ordonanta lui Ciolos. Cine garanteaza ca din miile de candidati care se vad castigatori din primul tur nu se gaseste unul mai nervos si dispus sa atace ordonanta la Curtea Constitutionala?

Aceasta ordonanta are toate sansele sa pice fix intre cele doua tururi. Curtea va judeca orice exceptie ridicata in acest interval in regim de urgenta si nu vad cum ar putea salva ordonanta. Un astfel de scenariu, repet, foarte plauzibil, echivaleaza cu un dezastru pentru Guvernul Ciolos si tehnocratii lui. Ar fi primul guvern din istoria postdecembrista nevoit sa anuleze scrutinul si sa organizeze un nou sir de alegeri in acord cu decizia Curtii. Marele guvern de tehnocrati ar fi facut tandari de toata lumea, acuzat pe buna dreptate de incompetenta, de incapacitatea de a organiza alegeri corecte, de risipirea banilor publici pe un scrutin invalidat etc etc. Pe scurt, consecinte dezastruase, guvernul ar avea o singura varianta: demisia.

Culmea este ca liberalii cunosc toate aceste riscuri majore si evaluari. Nu trebuie sa fii mare jurist sau analist pentru a vedea acest risc cat casa. Stiu si ei ca nu se mai poate face nimic. La randul sau, presedintele Iohannis nu a incurajat - din cate aud - guvernul Ciolos sa forteze o solutie pentru a se reveni la alegeri in doua tururi de scrutin, avand in vedere atat caracterul nedemocratic al legiferarii prin ordonanta, dar mai ales neconstitutionalitatea demersului cu un an inainte de alegeri.

Bun, veti intreba, de ce au fortat PNL si Alina Gorghiu mana guvernului Ciolos? Ce i-a apucat, de ce i-au intins acest mar otravit? Nu stiau ca e prea tarziu? Daca totusi nu stiau, atunci liberalii dovedesc, cum spuneam la inceput, doar multa prostie. Repet: ultima lor mutare politica este deocamdata destul de greu de incadrat cu precizie. A, daca vor cumva sa pregateasca terenul explicatiilor de pe acum pentru un eventual esec rasunator la alegerile locale, acuzandu-i pe "tehnocratii lui Ciolos" ca au refuzat revenirea la doua tururi, tot prostie se cheama. Locale intr-un singur tur au votat chiar ei in Parlament, in cardasie cu PSD.

De inteles cumva ca premierul Ciolos a reactionat neobisnuit de dur la prompunerea liberalilor. Atata demagogie si lipsa de bun simt nu pot trece netaxate, oricat de calm, de impaciuitor si de nonconflictual vrea sa treaca Dacian Ciolos in relatia cu partidele.

Mutarea PNL cu ordonanta solicitata lui Ciolos arata insa altceva: o lipsa totala de onestitate fata de electorat. Asta au dovedit si cand au promovat candidatul la primaria Capitalei, sfidand orice logica electorala si bunul simt, iar astazi nu stiu cum sa-l retraga mai repede, inainte de catastrofa totala.

PS: De remarcat fermecatoarea inteligenta a sefului cancelariei prezidentiale, Dan MIhalache, care continua sa-si saboteze cu entuziasm institutia la care lucreaza. Dupa ce Presedintia a anuntat solemn intr-un comunicat ca, in urma verificarilor CSAT, s-a constatat ca nu sunt ofiteri acoperiti printre magistrati, Mihalache si-a exprimat azi neincrederea in capacitatea CSAT de a lamuri problema asta. Pai si de ce-a mai dat Presedintia comunicatul ala? Adica ne-a pacalit? Dan Mihalache mai este seful Administratiei Prezidentiale? Rupe-i, Mihalache, cu Iohannis cu tot :)




Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Lipsa de educatie lasa Romania fara doua locuri superbe. Cum au disparut narcisele salbatice din muntii Rodnei si satul Vad

Delicatele narcise nu mai infloresc luna aceasta, asa cum se intalmpla in anii trecuti, in doua zone protejate din tara. Oameni fara educatie si fara respect pentru natura au smuls aceste flori din radacina si le-au luat acasa.
23839 vizualizari
  • +40 (42 voturi)    
    stiu ca nu sustineti sintagma lui Banciu (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:26)

    un domn [utilizator]

    INSA, pe zi ce trece se dovedeste o adevarata LEMA..un penelist este un P$Dist Mai Prost !
    • +25 (27 voturi)    
      /// (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 1:49)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Domnule...tara asta e condusa mai rau decat o colonie a unui imperiu! Nu stiu ce model de selectie au folosit dar le-a iesit 100%...au reusit intr-un final sa adune spuma prostilor sub tutela de politician!
      • +1 (9 voturi)    
        aceasta SPUMA=cu cei care i au ales ! (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 8:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        in situatia /speranta ca s a inteles cine sunt politicinii de 25 de ani...TREBUIE sa nu mai ajunga in parlament acesti neterminati ! propovaduiti..scrieti...bateti va la cap neamurile sa NU mai voteze USLam si emanatiile acestora : pecie, aldie, unepere izmenar...iudemere TREBUIE scos din Parlament si sa ramana o sezatoare civica a maghiarilor nimic mai mult...au taiat padurea prin Gaterszag Kerestoy SRL...ajunge !!!
        • +3 (9 voturi)    
          n-ai zis (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 11:44)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          nimic de miscarea popularo-basista si o sa creada unii ca esti simpatizant al fostului presedinte de stat, actual presedinte de claca la o barfa, ca numai partid nu se poate numi.
          problema grava este ca practic nu ai din ce alege. e numai neghina.
          asa zisa mult dorita schimbare a clasei politice nu s-a produs si nici nu trag sperante ca se va produce prea curand.
          brucan s-a inselat cand a prevazut in anii 90 ca Romaniei ii vor trebui 20 ani ca sa stie ce-i aia democratie. e nevoie de muuuuult mai mult, pentru ca, coruptia si hotia au patruns, cu zambetul pe buze (zambetul comunismului cu fata umana iliesciana) pana in maduva oaselor intregii noastre asa zisa clasa politica.
          • +4 (8 voturi)    
            mea culpa - ai dreptate ! (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:34)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            l am votat pe base si pentru ce a facut STRICT pana la ultimele declaratii belicoase nu imi pare rau, dupa declaratiile belicoase...am pus punct admiratiei
      • +6 (6 voturi)    
        Peneliștii, (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:15)

        Leul in iarna [anonim] i-a raspuns lui MPop

        înainte de a fi proști sunt fioros de TICĂLOȘI! Au dovedit-o mereu începând din anii 90. De la PSD n-am așteptat niciodată nimic, dar PNL este o dezamăgire din ce în ce mai mare...
  • +42 (48 voturi)    
    Sper sa nu mai fie multa lume....l (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:31)

    gigiN [utilizator]

    ...care sa aiba impresia ca mai este vreo diferenta intre pnl si psd-ambele sunt doua mizerii la fel de mari !!!
    • +3 (3 voturi)    
      proverbul (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 11:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      nostru zice ca "ce naste din pisica, soareci mananca".
      cum psd-ul si pnl-ul actual s-au nascut, practic, din cfsn (dec. '89), respectiv fsn (febr. '90) - ca de altfel intreaga actuala clasa politica - la ce altceva ne-am putea astepta?
    • +2 (6 voturi)    
      nu chiar "la fel" (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      De fapt, PNL nici nu mai exista - a ramas doar numele de el! Fostul PNL este acum infestat de vechii PD-isti!

      Ma tog... ca si PD si PSD tot "di la FSN se trage"... asta e drept >:
  • -49 (61 voturi)    
    despre articol (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:33)

    rofed [anonim]

    eu nu intind nimanui un mar otravit, eu imi exprim doar o parere despre acest articol si evident despre autorul lui si, inspirat chiar de articol, il intreb pe autor:
    este vorba despre o mare prostie sau o mare ticalosie faptul ca scrii ceea ce scrii, domnule dan tapalaga?
    presa ar trebui sa fie cainele de paza a democratiei, dumneata pe cine pazesti?
    • +11 (15 voturi)    
      Etajul si santajul... (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:43)

      cristian_nuc [anonim] i-a raspuns lui rofed

      Pot detalia daca nu se stie paradigma lui Seicaru'..
    • +25 (37 voturi)    
      Dan Tapalaga face o suita de.... (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:48)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui rofed

      ...rationamente pertinente.
      Dvs faceti o simpla afirmatie. Daca nu prezentati argumente concrete afirmatia dvs se dovedeste a fi o insulta.
    • +15 (23 voturi)    
      pana una alta (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:04)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui rofed

      Pana una alta ne pazeste de sofisti ca tine !
    • +5 (5 voturi)    
      si (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:01)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui rofed

      unde-i marul?
      ca in afara unei intrebari plina de frustrare, n-ai adus niciun argument, nici macar lipsit de consistenta.
    • +5 (5 voturi)    
      ??? (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui rofed

      Ma rog, si in CE consta "ticalosia"?
    • +2 (2 voturi)    
      LOL (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 13:39)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui rofed

      Auzi bre ...... la tine democratia este in functie de interes sau cum ti se scoala? Daca am chef astazi o f... daca nu o ridic pe un podium.

      Ai grija la exprimare liberalistule "a democratiei" trebuia sa fie "al democratiei", greu cu acordurile astea din partea unor tradatori.
  • +31 (35 voturi)    
    foarte urît (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:37)

    lucus [utilizator]

    din partea liberalilor. Pe lîngă ticăloșie și prostie aș adăuga și multă ipocrizie.
    • +2 (4 voturi)    
      ipochimenii (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lucus

      s-au prins ca buson a fost o proasta optiune pentru primaria capitalei si acum vor sa scoata castana din foc cu mana tehnocratilor.
      cand votau cu ambele maini alegerea dintr-un singur tur de scrutin, vasleau impreuna cu psd in barca usl. acum, se dau independenti. idioata opozitie mai avem.
  • -26 (40 voturi)    
    ati luat-o toti razna cu colectivu asta (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:37)

    Fane [anonim]

    Acum toata lumea trebuie sa se raporteze la colectiv, revendicarile celor cativa agitatori pe care erau toate camerele tv sunt puse in gura intregii natiuni.
    • +29 (39 voturi)    
      cativa "agitatori"... (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:50)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Fane

      erau zeci de mii in strada si sute de mii online. Sigur offline care nu iesira in strada erau milioane.

      Revendicarile erau si sunt de bun-simt: stoparea/diminuarea coruptiei, schimbarea clasei politice, parlamentul redus numeric, competenta in administratie, alegeri in doua tururi etc.

      Ce ti se pare tie aici ca nu e desirabil din ce s-a cerut? Inteleg ca preferi asa, cu aceasta clasa politica compromisa, cu coruptia si panselutele care "costa" cat 4 alocatii lunare etc etc? Nu iti e jena?!
      • -16 (26 voturi)    
        on si off (Marţi, 19 ianuarie 2016, 19:26)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        va supraestimati!
        milioanele sunt cei care nu au nimic de a face cu strada si grupul de agitatori care au deturnat telul initial al celor iesiti ptr a comemora mortii de la pionierul!
        pana una alta Romania este stat de drept,cu institutii democratice si nu o dictatura,indiferent de dictatori:o persoana sau un grup de demonstranti mai vocali decat restul populatiei!
        • +10 (22 voturi)    
          dar (Marţi, 19 ianuarie 2016, 23:09)

          bec [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          aia o suta de babe stirbe si pensionari platiti de hrebenciuc cu 50 lei/gura din iarna 2012 care urlau jos basescu, este ca reprezentau ''restul populatiei'', mai nea micu lescule...
          • -11 (17 voturi)    
            tu (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 8:08)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui bec

            cum poti sa vorbesti de reprezentativitatea strazii?
            cati oameni au fost in strada?din acei tineri frumosi si liberi cati erau puberi ecstazati/pe gura/nasa sau direct in vena, fara drept de vot-asta ptr babe stirbe si pensionari!
            la data de 4 ian 2016,conform AEP,erau inscrisi in Registrul electoral 18.272.623 de alegatori.
            Marja de eroare acceptata de +- 3%este in cifre absolute de 548.176.In strada nu au fost atatia oameni nici cumulat in toate zilele si in toata tara!
            • +10 (14 voturi)    
              Recunosc (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 10:11)

              aladdin [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

              Eu nu am fost in strada. Ar fi trebuit sa fiu, am fost cat pe ce sa ies. Voi iesi data viitoare, daca va fi intr-adevar nevoie.
              Insa sunt total de acord cu ce s-a revendicat atunci, strada m-a reprezentat. Pe mine, cel care nu s-a deranjat sa iasa si a urmarit comod, la TV, desfasurarea lucrurilor. Da, rusine mie! Dar ca mine, probabil ca mai sunt cateva milioane. Care probabil ca ar fi iesit daca Ponta nu demisiona.
              Si retine un lucru: de la revolutie si mineriade, nu cred sa mai fi iesit atatia romani in strada, in acelasi timp. E un progres si un semnal in acelasi timp. Poate, in cele din urma, Romania se va trezi.

              PS: Si da, cand se urla jos basescu, in iarna 2012, erau doar cateva persoane. La cati erau, puteam si eu sa platesc acelasi numar care sa strige sus basescu. Doar antena 3 incerca sa-i faca sa para zeci de mii. Priveste o imagine de ansamblu cu cei care au iesit in strada in urma dezastrului Colectiv si vei intelege ce inseamna zeci de mii de oameni in strada.
          • +2 (4 voturi)    
            nu stiam... (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:11)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bec

            ... ca mama ta a fost pe acolo, daca ai vazut tu "babe stirbe" >:
            Eu am vazut fff. multi FOARTE tineri!
      • +2 (2 voturi)    
        Of of, mai mai (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 13:41)

        vladf [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Depinde cine le solicita .....

        Una este un corupt care striga jos coruptia si alta un tanar care nu a avut contact cu politica.

        Totul se rezuma la ipocrizie sau vb. din popor "cum iti asterni asa dormi"
    • +10 (18 voturi)    
      da (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:31)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Fane

      ma nea fane de la 'mpins vagoane, ca sa vezi, ai dracu' agitatori, cum iesira ei cu zecile de mii pentru satanistii aia dela colectiv. Pai cine e astia domn'e, sa ceara revindecari d-astea cu anticoruptia si altele, pai nu ne-a spus noua dom' profesor voikulescu varanu' ca sint vinduti?
  • +17 (27 voturi)    
    Totul e teatru ieftin... (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:43)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    pt noi, care (inca) speram la revolutia bunului-simt!

    Probabil ca PNL a realizat intr-un tarziu, ca o oaie bleaga, ca sunt defavorizati in raport cu PSD si nu numai, cu alegeri locale intr-un singur tur. Daca faceau galagie si scandal public inca din vara, impreuna cu ficusul de la Cotroceni, probabil dadeau si PSDistii innapoi si se vota versiunea cu 2 tururi. Acum e clar tardiv. Si incearca sa paseze responsabilitatea esecurilor ce se prefigureaza la Guvern- vor spune ca din cauza ca nu a vrut Dacian sa dea OUG pt 2 tururi...

    PS: Mihalache ramane acolo, ce daca a spus azi, cu seninatate ca CSAT nu avea cum sa dea declaratia de ieri in cunostinta de cauza? Ficusul de la Cotroceni tine la el pt ca (precum Busoi) i-a fost alaturi in campania electorala. Pt Ciolannis asta conteaza mai mult decat imaginea publica negativa pe care o au cei doi, dupa cum se vede.
    • -4 (16 voturi)    
      nu (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:36)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      ciolanis tine la mialake pentru ca ala ii face toata treaba, pe el neinteresindu-l nimic in afara protocolului, vizitelor externe impreuna cu ''ravasitoarea'' si caselor, cit mai multe case.
      Acum bineinteles ca mialake face ce trebuie, asa cum a invatat el de la iliescu, fondatorul GIO. Iar ciolanis e si el membru GIO, asa ca.
  • +17 (25 voturi)    
    Dar Ciolos nu a fost dur (Marţi, 19 ianuarie 2016, 18:54)

    Cosmin [anonim]

    A fost corect, a refuzat si a spus de ce.
    Altfel de comportament ar fi fost de asteptat de la Ciorbea, spre exemplu: "Daca mi-au solicitat partidele, nu puteam sa refuz."
  • -5 (15 voturi)    
    alegeri in doua tururi (Marţi, 19 ianuarie 2016, 19:02)

    pragmatism [utilizator]

    Ca si mare consumator de democratie, consider ca avem nevoie absoluta de alegeri in doua tururi.Politicienii au calcat in picioare constituia, legile tarii, bunul simt ... astfel incat mi se pare ca tocmai pt aceasta OUG ... merita sa fie calcate toate legile!!!! Altfel .... mai trec inca 4 ani cu aceleasi administratii locale anchilozate in coruptie, incompetenta, nepotism si cumetrie. Think about!!!!
    • -2 (4 voturi)    
      da, asa este, avem! (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:19)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Dar STRICT dpdv. legal vorbind, Tapalaga are dreptate!
      Nu pot sa nu remarc, cu FOARTE mare suparare, ca, de data asta cel putin, PNL-istii au fost niste adevarate jigodii!!
      De fapt, CE ma mir? PNL nici nu mai exista! PNL e, de fapt, PD! >:
  • +14 (16 voturi)    
    Asta vrea Alina Gorghiu. (Marţi, 19 ianuarie 2016, 19:27)

    mircea [anonim]

    Știți cum stă un om cu curul pe un arici?Ori este ariciul bărbierit,ori este curul altuia.
    • +8 (10 voturi)    
      Inteligenta politica sub STAS,la tecuceanca (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 6:31)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      "Dansa " a pariat perdant pe Bichon Frisé !
      Totusi Alina "Saptisprezece" e prezentă orişiunde, vorbeşte despre orice, este intromisionată în toate domeniile posibile - de la politica externă pe relaţia Est, la sport, la cercetare, de la învăţămånt la crosuri pentru burtoşi.
      Alina Gorghiu Ştefania s-a lanasat in afaceri cu MEC Media SRL.
      Firma a primit licenţă de la ANRE, şi-a schimbat numele în Green Energy, iar cifra de afaceri a săltat brusc la un ordin superior, de 159.925.100.000 de lei vechi şi cu un profit de 28.171.910.000 de lei vechi. Zecile de miliarde profit ieşeau din distribuţia şi comercializarea energiei,
      Doctoressa in drept Alina s-a specializat în afaceri juridice cu statul. Începând cu anul 2008, casa ei de avocatură a reprezentat Autoritatea pentru Valorificare Activelor Statului (AVAS) în mai multe procese.
      Multilateral dezvoltata membra în diverse Consilii de Administraţie: la Teletrans S.A. (filială a Transelectrica S.A.), dar şi la Ceprohart S.A. Braila, Scudas S.A. Pascani şi C.N. Imprimeria Naţională S.A
      Bonus tot de la stat,o superbă vilă construită de Agenţia Naţională pentru Locuinţe (ANL) în zona de nord a capitalei.
      • +3 (7 voturi)    
        Da. (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 9:28)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Plagarus

        Un asemenea fund nu poate sta pe un arici.Chestia este că,ce-au gândit și ce-a ieșit!Au pus un guvern de tehnocrați pentru a spăla păcatele politicienilor și a le permite să se curețe.,să vină la alegeri cu fețe noi și programe atractive.Și ce face Alina?Pune presiune pe Cioloș,să facă ce nu au făcut ei,pentru-că nu cred-că nu știa că modificarea legii alegerilor locale prin OUG ar fi creat//un casus beli// care transforma campania electorală din 2016 într-un balamuc incontrolabil.A vrut(Alina)să-și spele păcatele,aruncându-le în capul lui Cioloș.Nu cred-că d-na Gorghiu a înțeles menirea guvernului Cioloș,de a liniști lucrurile,de a pune în acord cererea cu posibilul,anul 2016 se anunța un an exploziv și devastator pentru România.Cel puțin din cum pornise Ponta.
      • +3 (3 voturi)    
        teatru de 0,10 lei....... (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 10:53)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        Bine punctate ...sa stie lumea...
        Se si vede ca de fapt actiunil politice care sa aiba finalitate imediata si in ton cu realitatea nu exista............... toata bravura asta este de fatada ( ca c-ar face ceva chipurile ) .
        Da , in asa zisele lor afaceri din spate , care ne-au dus la pierzanie pe noi , probabil ca le merge gura si actiunea exact ca sa le iasa bine lor .....
  • +6 (10 voturi)    
    formulare incorecta, (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:02)

    victor L [utilizator]

    dle Tapalaga:
    - " legile electorale nu se pot schimba cu un an inaintea alegerilor".
    Tocmai ca daca schimbarea se face "cu un an inaintea alegerilor" este legal,
    Cu mai putin de un an inainte de alegeri, jurisprudenta CCR nu admite.
    Cit despre marea politiciana, pupila lui Klaus, numai de bine :P
    Niste ticalosi.
  • +6 (10 voturi)    
    incendiul de la colectiv a dat peste cap planurile (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:22)

    Adri4n [utilizator]

    PNL-ului.
    Ei sperau sa faca pe opozitia (ce n-au facut deloc de cand au iesit de la guvernare) impotriva guvernului Ponta in an electoral.
    Erau la egalitate cand s-a votat si sperau ca erodarea PSD-ului la guvernare in an electoral va fi suficienta sa ii ia fata in multe primarii din primul tur.
    Acum cu Ciolos la guvernare PSD nu mai scade, ba inca se poate concentra si mai bine pe alegeri. iar PNL va plati eventualele oale sparte ale lui Ciolos prin asocierea cu Iohanis. Iar esaloanele 2 si 3 PSD din aparatul de stat vor avea grija de asta.
    Asta ii sperie acum, ca ei vor fi cei care vor pierde acele primarii la mustata si nu PSD-ul.
    Sigur ca isi vor reinnoda cozile dupa alegeri, dar in termenii PSDilor nu ai PNListilor.
  • -4 (18 voturi)    
    Joc de glezne (Marţi, 19 ianuarie 2016, 20:25)

    ipolitic [utilizator]

    S-a demonstrat ca PM Ciolos este tehnocrat independent, neafiliat PNL-ului, si poate fi dur si intransigent cand e vorba de legi, Constitutie si regulile jocului democratic.
    S-a demonstrat ca PNL urmareste vointa electoratului, a strazii, ca doreste un proces electoral corect si democratic si guvernul Ciolos nu este guvernul lui.
    S-au demonstrat cam prea multe dintr-un foc. Niste carcotasi ar putea sustine ca totul a fost regizat.
    • -5 (13 voturi)    
      vai (Marţi, 19 ianuarie 2016, 23:16)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      ciolos e dur si intransigent in urmarirea scopurilor pdsr, tot ce a vrut ponta a facut ciolos, mariri de salarii la toti bugetarii, nimic la autostrazi, pina si incercarea de a o schimba pe kovesi...Ce usor va pacaleste, va luati dorintele drept realitati... Ciolos e doar un vacaroiu al lui johanis, urmasul lui iliescu pentru linistea voastra.
      • +1 (9 voturi)    
        dar (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 9:29)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui bec

        tu o tii langa!
        ponta,nu!
        ciolos,nu!
        johanis,nu!
        s-au dus dreaku base,ue,cocos,boc,anastase si toata gasca lor de hotomani,mortul de la groapa nu se mai intoarce!
        becule,vezi ca esti ars si ar trebui sa fii schimbat!
      • -1 (3 voturi)    
        o mica (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui bec

        corectie.
        ciolos e un mic stolojan de-al lui iliescu. vacaroiu era deja inregimentat in psd.
  • +4 (6 voturi)    
    In concluzie (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 7:02)

    CititorulComentator [utilizator]

    In RO nu se doreste a se face treaba cu adevarat in interesul cetateanului. In timpul asta, cetateanul, nu iese in strada masiv sa-i rada pe astia.

    Deci, cetateanul, isi merita soarta.
    • 0 (4 voturi)    
      vei avea (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:20)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      ocazia.
      in primavara la alegerile locale.
      in toamna la alegerile parlamentare.
      singurul beneficiu al iesirii acum in strada, ar fi haosul, cel mai recent exemplu fiin Republica Moldova. iar haosul nu este favorabil decat moscovei.
      daca-ti doresti haos, in concluzie, esti agent moscovit.
      putin ce mai face? bine, sanatos?
      • +1 (3 voturi)    
        :))) (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 14:52)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Buna soparla...cine zice ala e :P Ti-ai mai dat si plus singur...lol

        Q.E.D :)
        • 0 (0 voturi)    
          buna (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 17:21)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

          postarea tovarase. :))
          sa te dai de gol ca "lucrezi" acoperit :

          "Ti-ai mai dat si plus singur...lol"

          arata si cat de prost poti fi. nici ca puteam sa te prind mai usor. :))
          de ce ti-or mai da leafa securistii tai?
  • +1 (5 voturi)    
    Eliberati PNL (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 7:28)

    constan [utilizator]

    D-na Gorghiu are lipsuri,nu sunt sigur daca este vorba de minte sau de rusine?
    Eu ii propun sa-si adune oastea ,cu Tariceanu.Stolojan,Stoica,Antonescu,Blaga si altii ca ei sa se ocupe de ce vor ei,dar sa lase liberalismul in pace.Eu de 25 de ani am votat PNL,dar de acum m-am saturat!
    • +2 (2 voturi)    
      nu stiu (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 12:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui constan

      cum pot fi altfel denumiti decat epigonii epigonilor.
      asta sunt actualii nostri politicieni.
  • +4 (4 voturi)    
    cumetrii si afaceri de grup.... (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 9:53)

    TRABI [utilizator]

    Acestia sunt oamenii care s-au unit anormal si dubios ca orientare intr-un USL . Noi intelegem ca de fapt in toata politica romaneasca nu-s decat cumetrii si afaceri de grup/personale continui si premeditate .
    Cu ce sa vina Gorghiu ca sa-si justifice pozitia ?
    Numai alte partied noi care vor sa schimbe felul de a face politica si modul nesanataos de a conduce tara ar putea introduce reforme care sa aiba rezultate bune imediat ....altfel ....aceleasi figuri asezate in icoane de cate patru sau cinci pe ecranele TV si-atat .
  • 0 (4 voturi)    
    coment candidatura la primaria generala. (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 11:47)

    cosmin [anonim]

    domnule Tapalaga,cat timp secretar general PNL este dl. Bolojan,mascariciul ala nu poate candida din partea PNL la Bucuresti si nicaieri in tara asta.e adevarat ca "miticii" merita primari precum Oprescu,Busoi asta ar fi prea mult si pentru ei.
    • 0 (2 voturi)    
      mai (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 17:49)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      dar tu ce aristocrat esti?
      din ce stirpe nobila te tragi-era sa zic stearpa-?
      esti cumva si tu un alogen care vrea sa ne impuna ce si cum vrea el sa fie?
      • 0 (0 voturi)    
        eu (Joi, 21 ianuarie 2016, 23:15)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        sint alogen, ma nea micu lescule, te deranjeaza rau?
  • +3 (3 voturi)    
    Nimic surprinzator (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 11:58)

    Omega66 [anonim]

    Foarte multa impocrizie din partea PNL-ului. Ne-am obisnuit cu acest lucru inca de la prezidentiale.
  • 0 (0 voturi)    
    Liberali? (Miercuri, 20 ianuarie 2016, 15:30)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Eu cind aud de impostoarea asta politruca, Alina G., mi se apleaca. Uslasii vir pierde alegerile in capitala si, probabil, nici in viitorul parlament nu vor intrea. Eu unul, nu-i voi vota nici mort.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version