Parc de distractii de 30.000 de metri patrati, din septembrie in Bucuresti

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 18 august 2011, 10:33 Actualitate | Esenţial

Lucrari la Terra Park
Foto: Agerpres
Bucurestiul va avea din aceasta toamna, asemenea marilor capitale din Europa si din lume, propriul parc de distractii, Terra Park, realizat printr-o investitie initiala de 25 milioane de euro, pe o suprafata de 30.000 de metri patrati pe bulevardul Timisoara, transmite Agerpres. Printre vedetele Terra Park se numara Z Force Tower, platforma care se ridica la o inaltime de 53 m, popularul Rollercoaster, cu un traseu de 310 metri si o inaltime maxima de rulare de 11 metri, precum si Hydrolift-ul, toboganul de apa cu barci, care permite coborarea de la o inaltime de 15 metri.

Acesta urmeaza sa se deschida in a doua jumatate a lunii septembrie.

"Bucurestenii, dar si turistii din afara orasului, se vor bucura de experienta unui parc de distractii modern, dotat cu echipamente de ultima generatie care au garantia respectarii integrale a standardelor de calitate si de siguranta in domeniu. Terra Park isi propune sa atraga aproximativ 600.000 de vizitatori inca din primul an, in conditiile in care, potrivit estimarilor, in medie, o familie va vizita parcul de cel putin trei ori pe parcursul unui an. Desigur, in conditiile economice actuale, nu am luat in calcul sa realizam profit in primii trei ani de la deschidere", a spus Doina Ganoe, directorul general al societatii Rami-Dacia, dezvoltatorul proiectului.

In cei 30.000 de metri patrati ai parcului vor fi montate pentru inceput 30 de echipamente noi, dintre care 17 de exterior si 13 de interior.

Nu lipsesc nici echipamentele clasice din parcurile de distractii europene: roti panoramice, bumper-cars, trenulete si carusele pentru toate varstele. Terra Park va dispune de parcare proprie de aproximativ 500 de locuri si va oferi toate facilitatile si serviciile specifice (zona de alimentatie de tip food court, magazin de suveniruri, spatii de evenimente).

"Proiectarea si studiile pentru parc au inceput acum doi ani, iar constructia propriu-zisa in aceasta vara. Este un efort urias de coordonare, dar nimic nu este imposibil. La New York, un astfel de parc a fost finalizat in 100 de zile. Nu vrem sa intram intr-o competitie, dar consider ca ridicarea Terra Park in 78 de zile de la inceperea lucrarilor este un obiectiv realizabil. Deoarece siguranta vizitatorilor nostri este pe primul loc, chiar daca nu vom putea deschide parcul asa cum ne-am propus, pe 10 septembrie, nu vom inregistra intarzieri mai mari de 15-20 de zile", a spus Eric Eberhart, managerul general al Terra Park.

"Avem in plan si o a doua etapa a dezvoltarii parcului, pentru a oferi vizitatorilor nostri noi facilitati si noi surprize placute - cel mai mare rollercoaster din tara, un hotel pentru cei care vin din afara orasului, o sala de concerte si alte spatii inovative de petrecere a timpului liber. Terra Park va functiona pe toata durata anului, mai putin in lunile ianuarie si februarie. In parc vom avea circa 120 de angajati, iar accesul se va face pe baza unor cartele magnetice", a mai spus Doina Ganoe.

Fabrica de diamante sintetice Rami-Dacia, devenita o companie privata, din 2007, isi va reloca intreaga capacitate de productie intr-un parc industrial de la periferia Capitalei. Rami Dacia exporta, in prezent, catre companii din Europa, America de Nord si Asia.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Facultatile pregatesc oameni cu diploma, dar fara experienta. Cum s-a ajuns ca un sudor sa castige mai mult decat un inginer

200.000 de meseriasi lipsesc in acest moment de pe piata fortei de munca. Asta, in timp ce facultatile pregatesc absolventi care nu-si gasesc de lucru pentru ca firmele au nevoie de oameni cu experienta, nu neaparat cu diploma.  Din aceasta cauza un mecanic, un electrician sau un constructor poate fi mai bine platit decat un absolvent de studii superioare.








24532 vizualizari
  • +10 (10 voturi)    
    Nu uitati (Joi, 18 august 2011, 11:00)

    boicot [anonim]

    De curatenie. De ce este asa de curat in parcurile disney? Pentru Ca fiecare angajat ridica cate o hartie de pe jos. Succes.
    • +13 (13 voturi)    
      nu uita (Joi, 18 august 2011, 11:34)

      alex [anonim] i-a raspuns lui boicot

      ca si cei care se duc pe acolo nu prea au obiceiul sa arunce pe jos
    • +11 (13 voturi)    
      Nu neaparat... (Joi, 18 august 2011, 11:37)

      SebyS [anonim] i-a raspuns lui boicot

      Poate si pentru ca lumea intelege termenul si utilitatea cosului de gunoi. Unora dintre romani le lipsesc aceste cunostinte si considera orice loc drept un cos de gunoi.
      Curatenia incepe de la noi, nu de la cei care trebuie sa faca curat.
      • +4 (4 voturi)    
        a (Vineri, 19 august 2011, 2:19)

        a [anonim] i-a raspuns lui SebyS

        este curat pentru ca sistemul de salubritate functioneaza. fara el ar fi dezastru. idea de curatenie a vest europenilor... exista, insa nu dupa petreceri cand se strang o multime de gunoiae. Ceea ce este important este ca dupa o petrecere, la ora 1 noaptea sunt angajati care curata strazile. De aceea este curat.
    • +2 (4 voturi)    
      30.000mp = 300x100m (Vineri, 19 august 2011, 1:53)

      w [anonim] i-a raspuns lui boicot

      De exemplu. In consecinta, avem un soi de jumatate de Gradina Botanica (ce are 7ha) deci neincapatoare care va fi plina mai degraba cu fauna Bucurestilor.
    • -1 (1 vot)    
      curatenie (Vineri, 19 august 2011, 13:37)

      Lusy [anonim] i-a raspuns lui boicot

      In parcul Disney nu e asa curat precum credeti voi ;) asa ca, nu prea e un exemplu bun. A fost bun pana acu cativa ani, dar deja nu mai merge.
  • +7 (7 voturi)    
    sunt curios (Joi, 18 august 2011, 11:00)

    vasi [anonim]

    ce tarife vor fi...sper ca va fi un bilet unic de intrare si cu care sa te poti da in ce vrei tu cat vrei tu:D
  • +8 (10 voturi)    
    Si infrastructura? (Joi, 18 august 2011, 11:20)

    bogdanv [anonim]

    Sincer e in regula sa se faca si la noi asa ceva dar la infrastructura nu cred ca s-a umblat. Locuiesc in zona si de ciind s-a deschis si AFI traficul in zona e uneori un calvar, in special la sfirsit de saptamina.

    Acum cu acest parc de distractii amplast intre cele doua Mall-uri se va face si mai mare nebunia iar Bd. Timisoara nu va mai face fata "distractiei". De citeva saptamini am vazut ca schimba bordurile pe acest bulevard.... poate ar fi fost bine sa il si largeasca la 3 benzi pe sens si sa faca si niste parcari suplimentare in vederea accesului mai facil al aceste atractii...
    • +6 (10 voturi)    
      poate? sigur ar fi fost mai bine... (Joi, 18 august 2011, 12:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bogdanv

      sa mai bage cateva tramvaie, sa lase o singura banda pentru masini si una doar pentru autobuze si scutere sau motociclete, sa goleasca trotuarele de masini si sa faca la margine o banda pt biciclete separata elegant cu un gardulet de trafic si de pietoni.

      sau poate mai bine elimina de tot trotuarele si transportul in comun si fac 6 benzi pe sens.. :)) sa aiba loc bogdan sa-si plimbe conserva pe 4 roti.
      • +1 (7 voturi)    
        Noroc ca nu doare (Joi, 18 august 2011, 17:03)

        bogdanv [anonim] i-a raspuns lui pehash

        ..ca ti s-ar fi auzit urletele de departe...

        In contextul actual cind nimeni nu gindeste in mod unitar investitiile si infrastructura aferenta acestora aglomerarea unor astfel de obiective acolo unde accesul este deja greoi fara a umbla si la infrastructura este o problema majora.

        La misto-uri ne pricepem toti cel mai bine. Cind vine momentul sa punem osul sau minte la treba raminem insa cu mistoul....Cu asta o sa ramii....
    • +6 (6 voturi)    
      Ca să nu mai zic de locuri de parcare... (Joi, 18 august 2011, 13:20)

      ha [anonim] i-a raspuns lui bogdanv

      Ei zic că se aşteaptă la 600.000 vizitatori din primul an. Să zicem că majoritatea vin cu maşinile (mai nou şi la biserica din cartier omu' se duce cu maşina), deci presupunearea mea e cât se poate de adevărată.

      Să facem calcule: 600.000 vizitatori / 365 zile /an asta ar însemna aprox 1700 vizitatori pe zi. În condiţiile perfecte în care în fiecare zi ai avea cam acelaşi număr de persoane (fără a ţine seama de w/e) şi pe tot timpul anului. Presupunând că majoritatea vin 3 în maşină (părinţi + copii), ar fi nevoie de 566 locuri de parcare. Distracţie: parcarea are doar 500 locuri.

      Ca să nu zicem că de fapt în timpul săptămânii va fi un pic mai liber, iar în w/e vor fi cel puţin dublu numărul de persoane. Fără a ţine cont de numărul de vizitatori în funcţie de anotimp.

      Concluzia mea: în w/e, vara, pe Timişoara nu se va mai putea circula. Şi asta doar în primul an...
  • -7 (7 voturi)    
    pe o suprafata de 30.000 de metri patrati pe bulev (Joi, 18 august 2011, 11:28)

    gicu [anonim]

    deci parcul e pe suprafata bulevardul-ui, pe carosabil si trotuar, da?
  • +2 (2 voturi)    
    E o veste buna ... (Joi, 18 august 2011, 11:36)

    Marse [anonim]

    ... inclusiv ca si completare a Bucurestiului: era complet ciudat ca un oras atat de mare sa nu aiba parc de distractii . Stie cineva unde va fi ridicat ? Langa Plaza, cumva ?
  • -1 (5 voturi)    
    amplasat (Joi, 18 august 2011, 11:50)

    Reader [anonim]

    tot in buricu' targului?
    • -1 (7 voturi)    
      amplasare (Joi, 18 august 2011, 12:03)

      diana [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Daca tu consideri cartierul Drumul Taberei, buricul targului, nu avem decat sa-ti multumim! :)
      • +1 (3 voturi)    
        atunci, (Joi, 18 august 2011, 14:36)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui diana

        daca tu consideri ca e bine sa ai, pe langa zgomotul produs de masini, si zgomot produs de un parc de distractii, atunci e bine.
  • +4 (4 voturi)    
    3 hectare (Joi, 18 august 2011, 11:56)

    eferalgun [utilizator]

    clieseul jurnalistului hai sa para cat mai mare si mai spectaculos...
    sunt 3 amarate de hectare daca au dat cifra corecta, un parc de distractii parca ar avea nevoie de mai mult.
    300 de metri ii faci in cat,10 minute mers pe jos?
    exagerez.
    zona aia chiar era destul de pustie.
  • +6 (6 voturi)    
    3 hectare... (Joi, 18 august 2011, 11:59)

    Sting [utilizator]

    ...e foarte putin pentru unn parc de distractii de anvergura.
    • +4 (4 voturi)    
      roller coaster (Vineri, 19 august 2011, 1:18)

      sixu [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      de cind imi doresc sa avem un roller coaster adevarat in Ro... dar judecind dupa caracteristici, e acelasi trenulet obosit din toate bilciurile. Dar turnul promite, ce-i drept. Iar suprafata e o gluma, nu cred ca e cu mult mai mare decit era bilciul din Herastrau.
  • +7 (7 voturi)    
    din punctul meu de vedere... (Joi, 18 august 2011, 12:04)

    george [anonim]

    ..."aciisha" va iesi tot un balci....frecventat de aceeiasi oameni care se duc la balciuri... "aciisha"
    • -3 (7 voturi)    
      Bd Timisoara ... zis si drumul distractiei (Joi, 18 august 2011, 12:46)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui george

      Well ... din ce in ce mai mult bd Timisoara din Bucuresti devine "drumul distractiei".

      Pana de curand era un drum secundar intre doua bulevarde comuniste -Drumul Taberei si Militari (actual Iuliu Maniu). Avantajul zonei il reprezinta situatia terenurilor - care au apartinut armatei si au fost trecute in proprietatea comunei in deceniile 5-6 ale sec XX.

      Pana prin 1992 in zona nu existau alti proprietari de teren, toate cladirile fiind construite pe teren concesionat de primarie pe durata de existenta a cladirii. Prin 1992 - primaria s-a gandit sa-s creasca taxele prin impozit pe teren, si hopa tzopa "ne-au improprietarit" cu terenul de sub bloc. Diferenta la buget - cativa lei pe an, insa inmultit cu cca 120.000 de proprietati, iaca milionul.
      Pasul doi de jumuleala - pe cota indiviza de teren, mai mare decat "footprintul" blocului - primaria a marcat sau a facut niste locuri de parcare, de aici a rasarit o noua taxa - de cca 300 de lei pe ani / pe loc de parcare, afara, langa bloc, eventual cu putina umbra de la un plop sau de la un tei.
      Cum in cartier sunt vreo 80.000 de autoturisme, hopa tzopa inca cateva milioane anual.

      Intr-o buna zi a ajuns primar Mistretzu ! adica domnu' Poteras de la PDL, sprijint de uninomilnalii din zona Udrea, Pambuccian, Radu Felderman Alexandru si directorul de la REBU (evident amplasat pe Bd Timisoara).

      Intre bd Timisoara si bd Iuliu Maniu era o platforma industriala, avand drept intreprinderi fanion - Apaca, IMEB si Intrep Legume Fructe Militari, cu teren "cacalau". Mistrezu' si a lui gashka au facut niste "aranjamente" - impreuna cu min Vindeanu - si acum avem pe strada noastra - doua malluri, 10 spalatorii auto, un talcioc, o mare piata de "bricolaj" - in capatul strazii, la Valea Cascadelor, Tungal si o minunata termocentrala (facuta pe vremea lui Ceausescu).

      Stam mai prost la casele de toleranta - numai un cu firma pe strada noastra, dar compensam la tramvaie - linii noi, rapide.

      <cont>
    • -3 (5 voturi)    
      Strada "Bucuriei" din cartierul Veseliei (Joi, 18 august 2011, 12:52)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui george

      Pe dreapta la primul numar - bd Timisoara nr 2 coltz cu Geniului - troneaza noile birouri ale noului "geniu" cotrocit la Cotroceni ... business centerul "Golden Blitz", fost restaurant cu profil national si meseni de pomina.

      Asteptam noutati referitoare la inaugurarea noului parc de distractii de pe Bd Timisoara. Speram sa fim uimitzi de tiribombe si de d-na senator de sector, Nutzi Udrea ot Plescoi de Gradiliflora i Turnesora.

      Probabil ca de acum incolo campania electorala pentru Parlamentul European se va muta din parcul Moghioros la noul parc de distractii, cu tot cu EBA, Ritzi, si Pomberta.

      Oare de ce nu au vopsit stalpii in portocaliu ?

      (Inca ???)

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • 0 (2 voturi)    
    locatie (Joi, 18 august 2011, 12:49)

    gaby [anonim]

    unde va fi mai exact amplasat pe bd timisoara?
    • +1 (1 vot)    
      locatie (Joi, 18 august 2011, 13:49)

      Miki [anonim] i-a raspuns lui gaby

      Si eu sunt curios.
      Probabil aici: http://is.gd/eAa6Qa
      Cladirea aia rosie este Rami-Dacia, dupa cate se pare. Poate am sa dau o raita cu bicicleta sa ma interesez la fata locului.
    • +2 (4 voturi)    
      Langa garaj (Joi, 18 august 2011, 14:17)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui gaby

      Langa un garaj. Langa un garaj al celor de la SALUBIRTATE> Gunoieri adica. Putoare, putoare, putoare. hai sa evzi disktractie cu ce panoram de rht o sa fie. Cel putin spre sud din turnul duper G o sa se vada tulumbele gunoierilor.

      Un parc ceva, o perdea de protectie ? O sa-i nauceasca pe aia din blocurile de leanga cu urleet si tipete !

      Acum totul are o explicatie referitor la asfaltarile din zona. Borduriada a n-spea !
      • -2 (6 voturi)    
        deci... (Joi, 18 august 2011, 16:50)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        orice se face nu e bine.
        se face o buc de autostrada...nu e bine
        se face un parc de distracii...nu e bine
        pana si un petic de asfalt este blamat

        ce v-ar face pe unii postaci fericiti?
        faptul ca un oras se dezvolta...te-ai gandit ca ar putea fi apreciat? Spatiile alea tot trebuie folosite cumva, e pacat sa se stranga gunoaie doar.
        • -2 (4 voturi)    
          NO postac (Vineri, 19 august 2011, 6:49)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

          Nu sunt postac ! Poate sunt ostac pentru ca vreau LINISTE in oras, un PARC cu pomi, cu frunze, cu clorofila, nu o adunatura de fiare (in mai multe sensuri).
          Tot pe bulevardul ala au macelarit Electrotehnica, e o mega-groapa plina de nimic !

          Oamenii au nevoie si de aer, nu numai de distractie.
          Ce suprafata de verdeata naturala au aia in parc ? Cat mai mica, adusa la rola, cu frigoriferul din Italia ????
          • 0 (0 voturi)    
            sunt de acord (Sâmbătă, 20 august 2011, 15:59)

            Vlad083 [anonim] i-a raspuns lui Alex

            sunt de acord sa se faca. locul e bun, sunt din zona. nu cred ca va fi zgomot. cat despre trafic, se mai pot gasi solutii.
            cum a zis si "un oarecare" mai sus, orasul trebuie sa creasca. daca vrei verdeata si liniste cred ca solutia este in afara orasului. fara nici o rautate.
            sper sa fie fain. nu va mai cacati pe voi incercati sa va calmati si sa va bucurati de putinele lucruri bune care se fac in orasul asta. pace
          • 0 (0 voturi)    
            Terra Park....constructia politica (Duminică, 21 august 2011, 10:26)

            Marian din Berceni [anonim] i-a raspuns lui Alex

            Poate oricine sa vina si sa vada...cum se construieste. Tot acolo se afla si o clinica medicala asa incat cei doi paznici de la intrare nu vor fi o problema.Cat despre spatii verzi....poate ca le vor aduce din Italia si pe acelea.Cat despre cei din blocurile de vis a vis...sincer nu-mi dau seama cum vor face fata " situatiei" mai ales daca acest Terra Park va fi deschis ....pana mai spre dimineata.Oricum era bine daca ziaristii venaeu incognito si se interesau si de conditiile de munca, iar asta o spun eu cel ce muncesc acolo.Oricum italienii ne-au tratat { pe nedrept} ca pe o natiune de mana a doua. Componentele sosite din Italia ...au avut nevoie de " ajustari " pentru a putea fi montate iar " specialistii" italieni...lasau de dorit la capitolul ...meserie.Stiau ca trebuie montate piesele ...dar nu stiau ..cum?! S-a muncit si Duminica { program normal 11 ore} si de Sf. Maria...Italienii { evident} sunt platiti mult mai bine decat un muncitor roman ce castiga cam 1000 de roni lunar pentru aceasta lucrare ca doar e...criza in Romania!
            • 0 (0 voturi)    
              // (Marţi, 20 septembrie 2011, 20:46)

              botez [anonim] i-a raspuns lui Marian din Berceni

              da cunoastem,unde esti platit cu o mizerie de bani,si folosit la maxim si nu ti se ofera nici o sticla cu apa,toti muncitori beau apa de la un furtun inprovizat si tot acolo te speli,mie scarba de toate astea,o fi el santier dar tot inapoiati am ramas,NE-AM NASCUT PROSTI SI O SA MURIM SI MAI PROSTI.de aceeia a ajuns Romania unde a ajuns,pt ca ne-am invatat sa spunem ASTA E,cea mai mare prostie a romanilor......... .balaurul.
  • 0 (0 voturi)    
    REBU (Duminică, 4 septembrie 2011, 0:27)

    Gicu [anonim]

    Cam nasol ca e langa garajul REBU.


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri