VIDEO UPDATE Parada GayFest 2010, la care au participat aproximativ 200 de persoane, s-a incheiat fara incidente

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:19 Actualitate | Esenţial

Galerie foto: GayFest 2010
Parada GayFest la care au participat, sambata, aproximativ 200 de persoane s-a incheiat fara incidente, informeaza Mediafax. Participantii, majoritatea imbracati colorat, au fluturat steaguri, baloane, tricouri si au purtat bannere cu diverse mesaje, ei pledand pentru libertatea de exprimare. Printre sustinatori s-a numarat si ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti, Robin Barnett.

Marsul s-a desfasurat pe traseul Bulevardul Unirii - Piata Constitutiei, unde participantii si organizatorii au transmis mesaje si au prezentat alocutiuni. Deplasarea acestora s-a facut pe partea carosabila, pe sensul de mers al arterelor respective, cu inchiderea totala a circulatiei in baza avizului obtinut de la Comisiei Tehnica de Circulatie a Primariei Municipiului Bucuresti.



Sambata dimineata, aproximativ 300 de simpatizanti ai Noii Drepte au marsaluit pe Calea Victoriei, in semn de protest fata de organizarea GayFest 2010.

Jandarmeria Capitalei, impreuna cu Politia Capitalei, au facut un apel catre toti cetatenii care s-au aflat sambata in apropierea traseelor de deplasare a participantilor sa adopte un comportament civilizat, sa respecte prevederile legilor in vigoare, pentru mentinerea unui climat normal de ordine si liniste publica pe tot parcursul desfasurarii evenimentelor organizate cu prilejul celor doua adunari publice.

Cea de-a saptea editie a GayFest, organizata de Asociatia Accept, s-a desfasurat pe parcursul a sase zile, in perioada 17 - 22 mai si cuprinde o expozitie foto despre istoria persoanelor LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transsexuali) din Statele Unite ale Americii (SUA), Marea Britanie si Germania, filme de scurt metraj, cele mai vechi filme gay, ateliere, concerte, petreceri, o piesa de teatru si Marsul Diversitatii, desfasurat in ultima zi de evenimente, la ora 17.00.

Editia din acest an a festivalului a marcat si Ziua Internationala de Lupta Impotriva Homofobiei si Transfobiei, celebrata in fiecare an in 17 mai. Sarbatoarea aminteste ziua in care homosexualitatea nu a mai fost considerata boala, fiind scoasa din Clasificarea Statistica Internationala a Bolilor si Problemelor Legate de Sanatate realizata de Organizatia Mondiala a Sanatatii.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3817 vizualizari

  • -10 (16 voturi)    
    Asta e! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:30)

    Rodica [anonim]

    Ca primar,Oprescu trebuie sa dea aprobare pentru tot soiul de manifestatii!Este de datoria sa sa le asigure un itinerar,paza si sa stranga dupa ei,fie ca sunt bugetari,minoritari sexuale sau ansambluri artistice ale minoritatilor nationale!Daca Oprescu nu le-ar fi aprobat acest mars,nu isi punea toata Europa pe cap?
    • +1 (25 voturi)    
      ambasadotul UKy in primele randuri ... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 20:20)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Rodica

      imbracat intrun costum ecosseze ,in carouri ,cu un kilt traditional in jurul bucilor, fara chiloti, cum sta bine unui tip decis ,vorbind romaneste ca musafirii de la spitalul 9 ,deacum celebrul ambasador a sustinut imensa manifestatie a 200 de pidosnici ,cu totul cu invitatii-cativa homo etranjeri -invitati speciali ,Banchetul final ,o dezlantuire de patimi ,se va desfasura pe podul Waterloo,pardon Izvor , unde, spate in spate se vor apara de tantarii Noii Drepte
      • +3 (25 voturi)    
        Curcubeu bucurestean (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:33)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Parada gay se apropie rapid de normalitate si in Romania (mai rapid decat s-ar fi prevazut acum 2 ani de exemplu). Deja in 2010, topicul gay de pe hotnews a primit doar 20 - 30 de comentarii, fata de 500 in 2009, iar lumea nu mai vrea executii sau castrari, chiar daca inca se mai vomita la ideea de penetrare anala intre barbati (nu si intre penisul unui barbat si anusul unei femei, fiziologic aproape ca si al unui barbat, doar ca fara prostata).

        Subiectul nu mai scandalizeaza pe asa de multi, iar altii s-au obisnuit cu ideea sau li se rupe si nu considera ca mai merita sa se oboseasca a scrie mesaje de ura pe internet.

        In 3-4 ani e foarte probabil ca si parada gay din Bucuresti sa devina un eveniment cool, asa cum este in restul Europei. Cu minim de paza si ordine va putea fi sarbatorita de toti tinerii sau cei care au chef de distractie cu muzica, dans si curcubee pe asfaltul bucurestean.
        • 0 (2 voturi)    
          Un mic comentariu (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:20)

          Observatorul 2 [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

          Sa nu uitam ca in alte tari, calduroase dpdv uman, dar totusi oribil de primitive din unele puncte de vedere, inca se mai intampla asemenea lucruri:

          Clipul e din 2008, dar e valabil si la 2010. Scenele de final sunt dementiale.
          http://www.youtube.com/watch?v=vtGXVdA6rgY&feature=related

          Si pentru iubitorii de umor Planeta Moldova :-)))
          http://www.youtube.com/watch?v=Dsr8QSRhVSc&playnext_from=TL&videos=QdnBFFWuG-8&feature=rec-LGOUT-real_rn-2r-1-HM
        • -3 (15 voturi)    
          Nu vad nimic cool in parada gay.... (Duminică, 23 mai 2010, 0:09)

          Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

          .... ci chiar dezgust total.
          Ce e de sarbatorit aici? Ce distractie?
          • +3 (7 voturi)    
            Muzica, dans (Duminică, 23 mai 2010, 12:05)

            Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Surfer

            In tarile mai civilizate decat Romania parada gay este primita pentru ceea ce este - un eveniment public monden, la care toata lumea este invitata pentru muzica, dans si prietenie. Este unul din modurile prin care comunitatea gay din Occident a reusit sa se faca acceptata. A functionat acolo, va functiona si in Romania.

            Acceptarea LGBT ca nefiind ceva anormal nu se face prin teorie si discursuri ci prin simpla expunere. Sunt oameni ca si noi. Punct.

            Un alt eveniment pe agenda capitalei.
        • -2 (10 voturi)    
          Pentru observator. (Duminică, 23 mai 2010, 9:10)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

          Corect! Si furtul, minciuna, chiar si crima, " se apropie de normalitate" in Romania.Avem motive de sarbatoare !
        • 0 (0 voturi)    
          vomiiittt (Luni, 24 mai 2010, 15:01)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

          Hai ma nene, ca tocmai ce am terminat de mancat. Nu puteai sa scoti partea cu penetrarea? :(((
      • +5 (7 voturi)    
        Eşti tare! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:02)

        senator [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Maestre, jos pălăria pentru STILUL comentariului tău.
      • -1 (7 voturi)    
        pentru Eneas (Duminică, 23 mai 2010, 9:08)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Stiu ca mai multe ambasade au semnat un comunicat prin care sustin parada gay. In numele diversitatii , a drepturilor minoritatilor.
        Nu cred ca un comunicat este suficient pentru a arata sustinerea. Le propun acelor ambasade sa-si puna la dispozitie sediile pentru orgiile sexuale ale minoritatilor.
        Si sa nu uite de minoritatea zoofila! Tinand cont si de criza prin care trece Romania , sprijinul ar fi mai complet daca le-ar pune acestora la dispozitie gaini, rate , oi , capre, iar pentru cei mai vigurosi cate o camila!
        Si sa nu uite ca exista si femei zoofile. Deci caini si armasari.
        Asa ar arata cu adevarat sprijinul!
  • +6 (46 voturi)    
    O singura coloana (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:39)

    Popescu [anonim]

    Sa formeze o singura coloana (unul in spatele altuia) ca sa nu incurce circulatia.
    • +4 (32 voturi)    
      ca asa vrei tu (Sâmbătă, 22 mai 2010, 17:58)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      si bosorogul ilici la fel zicea de piata universitatii "demonstrantii incurca circulatia'"
      dar subdezvoltatii mintal cu bmw-uri care omoara mii de oameni pe sosele nu incurca circulatia?!
      • +2 (30 voturi)    
        Eu iti vreau binele florine (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:10)

        Popescu [anonim] i-a raspuns lui florin

        In paranteza scrie "unul in spatele altuia" ca sa intelegi mesajul. Nu aveam treaba cu circulatia.
      • +1 (15 voturi)    
        Jandarmeria a blocat accesul pe piste ..... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:00)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui florin

        Jandarmeria a blocat inclusiv circulatia pietonala si pe pistele de biciclete din jurul pietei constitutiei in jur de 3 ore ? Tocmai cand iesise putin soarele....
        De ce ? Nici cand a venit Bush nu a fost interzisa circulatia pietonala prin oras.....!!!!!!!!!!!!!!
    • +9 (33 voturi)    
      cum spui tu (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:10)

      num [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      banuiesc ca si negrii, cand voiau drepturi egale, ar fi trebuit sa faca manifestatiile in copaci, ca sa nu incurce circulatia.

      homosexualismul este condamnat de biserica, la fel cum si femeile care poarta pantaloni au fost condamnate de biserica, la fel cum si medicii care faceau autopsii erau condamnati de biserica, samd.

      este nevoie sa fie incurcata circulatia. intotdeauna avansul se face cu "incurcarea circulatiei"
      • +2 (22 voturi)    
        Stiam ca va place (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:47)

        Popescu [anonim] i-a raspuns lui num

        Unul in spatele altuia. Daca nu se mai poarta scuze. Nu trebuia sa fii si tu in piata?
      • -4 (8 voturi)    
        Si? (Duminică, 23 mai 2010, 9:01)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui num

        S-au facut parade gay in evul mediu pentru a se obtine dreptul medicilor de a studia corpul uman?
        Multe prostii am gasit pe aceata pagina !
    • -1 (3 voturi)    
      . (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:56)

      CC_CC [utilizator] i-a raspuns lui Popescu

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7300802-circulatie-restrictionata-capitala-pentru-parada-gayfest-sambata.htm#comentariu_7301918
    • -10 (14 voturi)    
      ????? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:09)

      Crapu' [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      Si cine a incheiat coloana?
      Fostul ministru al sanatatii, Nicolaescu sau actualul ambasador al UK?
      Ar fi fost bun si Boc pe acolo.
      S'auzim numai de bine!!!!!!!
  • -13 (25 voturi)    
    boc (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:46)

    Arkan [utilizator]

    boc si basescu unde sunt? Aaa, erau la gratar cu manele, se cordeau acolo.
  • -1 (23 voturi)    
    un moft inutil (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:47)

    florinelul [utilizator]

    pt 200 de oameni din care vreo 10% ii vezi noaptea pe centura nu stiu daca s-a meritat sa scoti atata politie in strada. de fapt nu inteleg de ce s-ar agita cineva pt oamenii astia in primul rand, nici chiar prajitii de la Noua Dreapta. BOR, daca are o problema cu ei, sa nu-i lase in biserici, ca nu-s departe de SRL si au dreptul asta.
    intradevar ei exista, sunt liberi sa-si aleaga orientarea sexuala sau partenerul, nu contest asta, dar sa iasa in strada doar ca sa ne explice cum sta treaba e, din punctul meu de vedere, un moft inutil. nu ar trebui nici macar bagati in seama. sa te enervezi pe ei?! uita-te cum arata saracii...
    • -2 (10 voturi)    
      Urmeaza (Duminică, 23 mai 2010, 9:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui florinelul

      parada minoritatii criminalilor. Se pregateste parada sperjurilor!
  • +1 (25 voturi)    
    mai putini (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:54)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ca al marsul nooii drepte. E un pas inainte. Adica orice lovitura in dos e un pas inainte.
  • -2 (28 voturi)    
    De ce? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:12)

    minotaur [anonim]

    De ce trebuie sa fie asta stire de prima pagina? De ce li se acorda atita atentie minoritatilor sexuale? Se vinde bine ziaru sau stirea sau care e faza? Minoritatea musulmana din Romania este mult mai mare si mult mai interesanta dar despre ei nu scrieti ca nu se vinde? Nu cred ca mai exista "problema" homosexualilor in Romania. E o inventie si o ipocrizie a presei.
  • -2 (24 voturi)    
    Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:16)

    fny.ro [anonim]

    .... este gay sau doar se baga si el in seama?
    • -3 (5 voturi)    
      Ambasadorul? (Duminică, 23 mai 2010, 9:18)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fny.ro

      E un tembel ratacit. Dar sa nu uitam ca Anglia a luat-o razna cu interpretarea dogmelor religioase. Nu acolo s-a oficiat in biserica cununia dintre doi homosexuali? Nu acolo s-a uns episcop o femeie?
  • +3 (5 voturi)    
    dar asta vedeti? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:17)

    capabil de [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=hnOPu0_YWhw
  • +4 (22 voturi)    
    Homofobia si intelectul inapoiat. (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:18)

    Dakota [utilizator]

    Asa cum era si evident, toti cei care ati scris comentariil, sunteti dovada vie ca est europeni niste homofobi, si niste inapoiati din punct de vedere al acceptarii diversitatii.
    Sa nu mai vorbim de nivelul ridicat de "credinciosi" cu sufletele pline de ura si frustrare
    .Tot o chestie specifica balcanicilor.
    • -1 (15 voturi)    
      Inteligentule... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:09)

      senator [utilizator] i-a raspuns lui Dakota

      Cu o astfel de apreciere ne-ai arătat cât de inteligent eşti. De fapt, coerenţa comentariului tău este extrem de grăitor.
    • -4 (8 voturi)    
      Hei ,Dakota! (Duminică, 23 mai 2010, 9:21)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Dakota

      Dakota de Nord sau Dakota de sud?
      Daca te opui pacatului nu inseamna ca esti plin de ura!Mai citeste Biblia si mai mergi pe la biserica. Poti vorbi si cu un preot. Iti vei gasi linistea sufleteasca.
  • -2 (34 voturi)    
    boala psihica (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:19)

    campean [anonim]

    Eu cred ca homosexualitatea este o deviatie de la normalitate,in consecinta este vorba de o boala psihica,dar si de o proasta educatie.Nu exclud faptul ca multe tragedii stau la baza comportamentului anormal al acestor oameni demni de mila.Rusine sa le fie celor care se mandresc ca nu sunt normali!
    • 0 (24 voturi)    
      proasta crestere ai tu (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:42)

      anonima [anonim] i-a raspuns lui campean

      de ce sa fie boala psihica si proasta crestere? ai vb sa te afli in treaba!du-te la dictionar si vezi ce inseamna fiecare dine ele. data viitoare nu mai repeta ca paapgalul ce auzi..si filtreaza in gandirea ta informatia primita..dar ai prin ce sa filtrezi??
      • -1 (17 voturi)    
        ?? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:30)

        io [anonim] i-a raspuns lui anonima

        N-am inteles... daca eu am alta opinie fata de poponari inseamna ca n-am minte? dimpotriva, cei care au deviatii comportamentale sau cei care le sustin au niste tigla lipsa la mansarda!
      • -1 (13 voturi)    
        pentru ca (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:57)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui anonima

        pentru ca a fost boala psihica pana a intervenit politicul si a scos-o din acte, ca sa nu mai cheltuiasca bani cu ei prin spitale de psihiatrie.
    • -1 (21 voturi)    
      definitia normalitati=natural. exista in natura?DA (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:46)

      CC_CC [utilizator] i-a raspuns lui campean

      definitia normalitati=natural. exista in natura?DA
      se gaseste la toate speciile care se inmultesc sexuat.
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
      Si nu e vorba de mandrie.
      Ideea marsului e ca eu nu ma pot tine cu prietenul de mana pe strada, pt ca ar fi prea periculos in timp ce tu poti. Atata cat e asa trebuie tinut, altfel lumea nici nu va sti ca existam si ca ne lipseste un parteneriat civil care ar asigura printre altele: dreptul de a vizita partenerul la spital si a decide ce se intampla cu el in cazuri exceptionale, dreptul de mostenire(caci testamentul poate fi anulat in justitie daca nu esti ruda) si de pensie in caz de deces, avand in vedere ca si noi cotizam la buget, ar trebui sa si primim inapoi. Ar mai fi si creditul ipotecar, ca nu se considera venitul ambilor parteneri.
      Sau ca eu nu pot dona sange, pt ca asa considera parlamentarii romani; chit ca sunt intr-un parteneriat stabil si fac sex protejat, cu toate testele la zi. Cel mai stupid e ca pe chestionar la donare nu te intreaba daca ai sex protejat, dar scrie la reguli ca nu ai voie sa donezi daca ai facut sex cu o persoana de acelasi sex..
      Sunt multe hibe in legislatie.. Nu e vina mea ca televiziunile se concentreaza pe cei 2% imbracati aiurea si pe restu ii ignora.
      • +2 (20 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 20:50)

        Task Damager [anonim] i-a raspuns lui CC_CC

        Bai, asculta aici! Daca tie iti place ochiu' maro, e treaba ta, dar nu trebuie sa te dai in stamba pe strazi, IN FATA COPIILOR! Copii nu sunt obligati sa va vada lingandu-va in fata lor! La televizor am posibilitatea, dar nu pot pune parental control pe ce se vede pe strada. Sunt anumite limite ale bunului simt peste care voi treceti fara nici o rusine! De ce trebuie sa vad etalati depravarea si decadenta spirituala pe strada??? Vreti sa dati exemple altora sau ce? Nu mai puteti de bine, cred eu!
        • +5 (11 voturi)    
          intrebare (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:49)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

          oare copiii astia pe care ii pomenesti inca n-au vazut barbati sarutand femei pe strada? si vazandu-i, oare nu s-au intrebat "de ce fac asta"? cand vor vedea ca persoane de acelasi sex se saruta in spatiul public, le poti da acelasi raspuns ca in cazul in care vad ca se saruta persoane de sexe diferite.

          by the way, inainte de primul razboi mondial, sarutul in public dintre un barbat si o femeie era vazut exact asa cum vezi tu acum sarutul dintre doua persoane de acelasi sex: cu ura, in numale decentei si a riscului de prihanire a copiilor.
          • -1 (5 voturi)    
            Da, evoluam! (Duminică, 23 mai 2010, 9:29)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

            In curand vom vedea , fara sa fim oripilati ,un paricid in direct. Se va anunta parada omoratorilor de parinti si vom vedea pe strada in direct cateva crima ale acestei"monoritati".
            In numele DIVERSITATII!!
          • +2 (4 voturi)    
            by the way (Duminică, 23 mai 2010, 12:48)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

            sarutul intre un barbat si o femeie este NATURAL. da, nu este frumos sa se linga pe strada nici ei dar este natural, firesc. asta este marea diferenta pe care voi tot incercati s-o stergeti.
            • +1 (3 voturi)    
              let's put it straight (Duminică, 23 mai 2010, 16:25)

              diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              "sarutul intre un barbat si o femeie este NATURAL" exclusiv in societatea occidentala (de vreo 80 de ani) & in culturile de tip occidental (de vreo 50 de ani sau chiar mai putin).

              in spatiul public din societatile musulmane, cuprinzand peste un miliard de indivizi, o astfel de fapta naturala se rasplateste fie cu bice (de la 50 in sus), fie cu pietre (care cad pe un corp exclusiv de la brau in sus, pt ca de la brau in jos corpul e ingropat in pamant), fie cu taierea buzelor, fie cu crime de onoare (aplicate in mod "democratic" exclusiv femeilor).

              in alte culturi decat cele occidentale, aceasta fapta NATURALA (cum o numiti dvs) pur si simplu nu exista. pt a-si manifesta afectiunea, chinezii isi freaca nasul de obrazul persoanei iubite; in asia de sud-est, in insulele din pacific & indian & in africa, oamenii se miros unii pe altii pt a-si arata afectiunea reciproca.

              so, how does it make you feel?
              • 0 (2 voturi)    
                dupa cum spuneam (Luni, 24 mai 2010, 1:27)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

                sarutul intre un barbat si o femeie este natural. ca tarile islamice nu accepta asa ceva pe strada este pentru ca nu vor sa incalce decenta, sunt traditionalisti, insa daca cumva vor vedea un barbat si o femeie sarutandu-se NU LI SE VA FACE SCARBA. asta e diferenta. mai mult, atentie, in aceleasi tari islamice, daca un barbat si o femeie ar scapa cu niste bice 2 barbati sarutandu-se ar ajunge la streang.e vorba de principii traditionaliste, de educatie, care primeaza inca in acele tari. acolo nu conteaza prea tare dreptul individual cat dreptul colectiv. pana una, alta, in tarile islamice sunt mai putin hoti decat in cele mai deschise. mai mult, in USA, numarul detinutilor a crescut de 6 ori in ultimii 50 de ani, de cand s-a trecut la o societate mai deschisa, permisiva, "libera"
        • +3 (11 voturi)    
          Ce vorbesti? (Duminică, 23 mai 2010, 0:27)

          Gheo [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

          Dar copiii au dreptul sa vada oameni in toata firea lingand icoane? Sa nu mai vorbim de obligarea acestora de catre unii parinti sa faca la fel.
          • 0 (4 voturi)    
            aberezi (Luni, 24 mai 2010, 1:28)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Gheo

            icoanele evoca/inspira o stare sfanta, de inspiratie, asceza etc, nu poti compara asa ceva.
            chiar si asa, cu mintea ta bolnava, tot e o comparatie cretina: icoanele se pupa in biserica, nu pe strada, cum fac poponarii tai, asa ca hai sictir de aici, dispari.
  • -4 (28 voturi)    
    aceste spurcaciuni....... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:26)

    violeta..... [anonim]

    numiti oameni ,aduc sfirsitul omeniri .exact cum se spune"cind uriciunea pustiiri ajunge sa fie pusa la loc de cinste"acestea sint ei in locul familiei care a fost la loc de cinste FAMILIA formata din barbat femee nu barbat cu barbat si femee cu femee .bine le face rusii ca-i bate .Nu au decit sa faca ce vor in dormitorulr nu sa se afiseze in strada .ce spunem copiilor cind intreaba?ce spun copii adoptati de aceste spurcaciuni ca unul este mama barbat si tatal barbat .este ceva strigator la cer
    • +4 (18 voturi)    
      gramatica (Sâmbătă, 22 mai 2010, 20:27)

      maria [anonim] i-a raspuns lui violeta.....

      auzi draguto!!invata sa scrii bine romanesti si apoi emite pretentii, adica spune-ti gandurile tale atat de conservatoare...colisteanul noastru avea dreptate. au si ei drepturile lor si trebuie sa le fie recunoscute. nu imi place sa ii vad pe strada, dar le respect drepturile, pentru e normal nu sa ii arat cu degetul cand sunt alte probleme mult mai grave. mai mult, platesc aceleasi taxe ca si noi. iar familia e aia in care barbatul o inseala si o bate pe nevasta si pe copil; societatea e aia care admite prostitutia, incestul, traficul de droguri, de fiinte umane, de copii, de organe, in care lasa batranii sa moara de foame si le ia pensionarilor 15% din nimica aia de pensie nu???asta e societatea si ne impiedicam de cine?? de gays..ce sa zic!!!ei sa fie cel mai mare rau al nostru. eu am prieteni gay, care sunt minunati!mult mai sinceri decat aia normali care sunt invidiosi si nu stiu cat de perfizi cu tine pe fata sa fie..da, da!! asta e mandretea noastra de societate!! wow.....
      • -2 (12 voturi)    
        Abramburica (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:22)

        senator [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Ce vă mai place să amestecaţi problemele... Nu-ţi place să-i vezi pe stradă, dar ei au fost în stradă să se manifeste. Sunt probleme mai grave, dar şi asta e o problemă gravă care trebuie tratată ca atare. Nu-i normal ca bărbatul să-şi bată soţia, dar nici să facă sex cu alt bărbat. Nu-i normală prostituţia şi celelalte enumerate de tine dar asta nu înseamnă că trebuie să considerăm normală homosexualitatea.
        Eşti pe arătură, drăguţo.
      • 0 (8 voturi)    
        of... telectualele astea... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 23:47)

        Machoman [anonim] i-a raspuns lui maria

        Ce ma enerveaza astia care incep prin a-si afirma superioritatea, listand o serie de greseli de ortografie sau de gramatica ale celui pe care vor sa-l contrazica....
        In alta ordine de idei ce esti asa de frustrata ? Pe tine te bate si te inseala, asa cum zici ? Poate ti-o si cauti, la cat esti de acra. Uite, eu nici nu mi-o bat nici nu o insel. Si nu sunt singurul. Si nu zic sa fie vanati gayii si persecutati, dar ma enerveaza la culme tocmai cliseul asta pe care il pomenesti, cum ca ei sunt minunati iar noi astialalti suntem perfizi si rai. E foarte frumos ca ai relatii civilizate cu cei de orientare homo. Nu e frumos sa culpabilizezi in bloc pe ceilalti. Daca ai avut personal esecuri sau ai fost ranita, poate poti trece peste asta si incerca din nou, neuitand bineinteles sa te autoanalizezi pentru a face ceea ce depinde de tine ca sa eviti un nou esec. Succes.
  • -2 (30 voturi)    
    Si scopul acestui mars este...? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 19:33)

    DoX [anonim]

    Nu inteleg rostul acestui miting - mitingul diversitatii?? De cand pana cand deviatiile reprezinta "diversitate"? Bleah.
    • -1 (19 voturi)    
      Esti incuiat in gandire (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:44)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui DoX

      Se vede ca parintii tai au avut carnet de partid comunist....
      • +2 (16 voturi)    
        Daca nu esti de acord esti incuiat? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:06)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Daca nu sunt de acord cu mitingul gay sunt incuiat?
        Dar daca nu sunt de acord cu mitingul de protest din piata Victoriei, sunt incuiat?


        Nu amice, sunt doar "altfel" decat tine, tu un descuiat (sper ca si la minte) ar trebui sa ma tolerezi....
        Dar am uitat ca trebuie sa fii destupat (la minte) doar cu cei care sunt de acord cu miscarea gay, nu?
      • -1 (9 voturi)    
        matale il tii (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:12)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        si astazi la piept cu mindrie. Carnetul roz...
  • -2 (18 voturi)    
    Parada Gay (Sâmbătă, 22 mai 2010, 20:42)

    porumbelul [anonim]

    Nu inteleg de ce tipi astia-si spun in mod foarte pervers Asociatia Accept, ducandu-te cu gandul la nu stiu ce organizatie caritabila menita sa ajute copii bonavi de sida sau alte nenorociri ca aceasta.
    De ce nu-si spun in mod cinstit Asociatia Homosexualilor sau si mai corect Asociatia Poponarilor. Sa inteleaga toata lumea cu cine are deaface. Nu sa ne trezim luati pe la spate cu Accept.
    • -1 (15 voturi)    
      Explicaţie (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:27)

      senator [utilizator] i-a raspuns lui porumbelul

      Pentru că nu reuşesc să convingă direct, o iau prin învăluire crezând că au şanse mai mari de câştig.
  • -3 (15 voturi)    
    vina... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 20:47)

    kiki [anonim]

    o poarta parintii lor k n-au facut uz de metode contraceptive...
  • +2 (16 voturi)    
    Nu pricep (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:27)

    Unu din multime [utilizator]

    A intrat cineva peste cuplurile de homosexuali in casa si i-a ostracizat? Este pedepsita cu inchisoarea sau cu moartea homosexualitatea? Citeam in comentariile de mai sus despre normalitate, si sunt pentru normalitate, insa deviatia nu este normalitate. Nu sunt homofob si cred ca orice minoritate fie ea etnica sau sexuala are drepturi, insa in momentul in care este atacata moralitatea cred ca vorbim despre altceva.
    • +3 (11 voturi)    
      stii ce e culmea? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:56)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

      ca intr-o tara in care mai bine de jumatate din populatie face evaziune fiscala & mai bine de 3 sferturi din populatie se comporta in spatiul public ca-n cocina, intr-o tara in care violenta in familie e la ea acasa iar adresarile injurioase sunt un semn de "comunicare normala", ei bine, intr-o astfel de tara TOTI se cred morali, toti pleznesc de "morali" ce sunt.
      • +1 (3 voturi)    
        Si (Duminică, 23 mai 2010, 9:09)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Si ce legatura are evaziunea fiscala cu subiectul? Deviezi dragutza, deviezi ;)
        • 0 (6 voturi)    
          "deviatia nu este normalitate" (Duminică, 23 mai 2010, 16:40)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          ziceti dvs, printre altele. or, sper ca veti fi de acord cu mine, normal este ca cetateanul sa-si plateasca impozitele, sa lucreze pe baza unui contract de munca etc. prin urmare, evaziunea fiscala este deviatie de la normalitate.

          ba mai mult, evaziunea nu e o simpla deviatie, ci e de-a dreptul furt. or e cel putin ciudat ca dvs, avansand argumentul moralitatii in momentul in care va impotriviti minoritatilor sexuale, nu vedeti legatura dintre evaziune si moralitate.

          ce sa inteleg? ca sunteti moral doar pana la un anumit punct?
  • -2 (18 voturi)    
    GREATA (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:38)

    tudor [anonim]

    Da,e clar ca sunt ticniti,bietii nefericiti,i-am vazut la televizor imbracati ca niste paiate.Mi-a fost greata.Si eu,ca om normal,am dreptul sa nu fiu deranjat estetic de acesti anormali.
    • +7 (13 voturi)    
      Ok, atunci ignora-i (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:56)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui tudor

      daca ceva nu iti place, poti sa ignori acel ceva
      • 0 (12 voturi)    
        Dacă nu ar fi un pericol... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:42)

        senator [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        ... pentru copiii (în special) i-aş ignora. Dar aşa cum nu pot tolera gândacul de Colorado, nici p-ăştia nu-i pot tolera. Dacă un gândac de Colorado ar sta doar într-un borcan în formol, l-aş arăta copiilor şi le-aş spune care ar fi soarta lor dacă ar deveni homosexuali. Şi de voi mi-ar plăcea să fiţi tot în formol la Muzeul Mina Minovici.
        • 0 (0 voturi)    
          fa o tura (Luni, 24 mai 2010, 13:44)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui senator

          pana la Amsterdam, vezi cati copii sunt pe strada, si te linistesti. Nu reprezinta un pericol, calmati-va oameni buni!
    • 0 (14 voturi)    
      Paiate (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:31)

      senator [utilizator] i-a raspuns lui tudor

      Păi, asta sunt: nişte paiaţe. Încearcă să iasă în evidenţă prin ceva. Uite, şi NC Munteanu a fost homosexual, dar el a ieşit în evidenţă prin calitaea intelectuală nu defilând pe străzi de ziua diversităţii. Asta nu pricepe această minoritate oropsită. Săraca de ea (la minte).
  • -2 (10 voturi)    
    Chiar nu inteleg de ce ce atitudine de (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:51)

    revelare [utilizator]

    retinere si asa mai depoarte fata de homosexuali se numeste homofobie, cand de fapt homosexualii sunt homofobici, pentru ca ai sunt impotriva oamenilor (homo), fiindca fa sa nu se mai nasca...
    Sau aici homo ar fi homo din homosexualitate?
    Nici in Wikipedia nu e clar.... ceea ce nu este de mirare, pt. ca totul este intors pe dos aici....

    Va urez la toti Anus Novus!
  • +1 (17 voturi)    
    0 (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:04)

    o [anonim]

    Daca sunteti atat de extaziati de libertatea de exprimare, acceptati si faptul ca sunt unii carora nu le plac homosexualii. Suntem obligati sa ne placa de voi? De ce? E vreo problema ca suntem normali?
  • -1 (13 voturi)    
    homo is bad for life, mkay (Sâmbătă, 22 mai 2010, 23:32)

    lastarica [anonim]

    Toleranta si discernamantul sunt doua notiuni diferite.
    1.Homosexualii fac SIDA de 44 de ori mai des, mai mult, mai repede etc decat heterosexualii.
    2. Homosexualii se imbolnavesc de SIDA mai des, mai mult, mai repede etc si decat dependentii de droguri.
    3. ""The burden of HIV infection falls dispropotionaltely on certain groups of young people, including young men who have sex with men (YMSM) [...]".
    YMSM inseamna grupa de varsta 13-24 de ani.
    Aceste titluri aparent aiuritoare, de Cancan, isi regasesc detalierea, negru pe alb, in doua rapoarte din 2006 ale Center for Disease Control and Prevention, din cadrul aparatului de stat american.
    Iata-le:
    http://www.cdc.gov/NCHHSTP/newsroom/docs/FastFacts-MSM-FINAL508COMP.pdf
    http://www.cdc.gov/healthyyouth/sexualbehaviors/pdf/hiv_factsheet_ymsm.pdf
    Daca doriti surse de documentare accesibile in limba romana, va supun atentiei un articol din revista online Angelicuss, dedicata promovarii mediului homo.
    Observati tonul articolului si reactiile preponderent neutre fata de oroarea din poveste:
    http://www.angelicuss.beanangel.ro/index.php/20100427756/Tripleti-incestuosi
  • -3 (7 voturi)    
    HotNews!! (Duminică, 23 mai 2010, 10:48)

    adrian88000 [utilizator]

    Termina cu cenzura!! Nu mai exista dreptul la libera exprimare? Nu am dreptul la opinie? Daca eram Gay , imediat imi faceai loc in fata, da? Rusine!
  • +2 (6 voturi)    
    O mostra pentru HotNews ! (Duminică, 23 mai 2010, 10:53)

    adrian88000 [utilizator]

    Un text pe care probabil HotNews l-ar fi cenzurat:
    Prime Minister Kevin Rudd - Australia


    Musulmanilor care doresc sa traiasca dupa legile islamice li s-a pus in vedere sa paraseasca Australia , in contextul in care guvernul a tintit radicalismul intr-o incercare de a decapita potentiale tentative de atac terorist.
    Citat:

    "IMIGRANTII SI NU AUSTRALIENII TREBUIE SA SE ADAPTEZE. Asta e, va convine sau nu. Sunt satul de ingrijorarea acestei natiuni in privinta ofensarii unor indivizi sau a culturii acestora. De la atacul terorist din Bali incoace suntem martorii unui val de patriotism venit din partea majoritatii australienilor...

    Aceasta cultura s-a creat in peste doua secole de zbateri, incercari si victorii a milioane de barbati si femei in cautarea libertatii.
    Vorbim mai cu seama ENGLEZA, nu spaniola, libaneza, araba, chineza, japoneza, rusa sau orice alta limba. In consecinta, daca doriti sa fiti parte a acestei societati, invatati limba!...

    Majoritatea australienilor cred in Dumnezeu. Asta nu e vreo aripa crestina de dreapta sau o presiune politica, ci un fapt, intrucat barbati si femei de credinta crestina, pe principii crestine, au fondat aceasta natiune, ceea ce este clar documentat. E cu siguranta adecvat a se afisa asta pe peretii scolilor noastre. Daca Dumnezeu este o ofensa pentru voi, va sugerez sa considerati o alta parte a lumii ca fiind casa voastra, intrucat Dumnezeu este parte a culturii noastre...

    Tot ce va cerem este sa o acceptati pe a noastra si sa traiti cu noi in armonie si bucurie pasnica.

    Aceasta este PATRIA NOASTRA, PAMANTUL NOSTRU si STILUL NOSTRU DE VIATA si va vom permite orice oportunitate pentru a va bucura de toate acestea.. Dar imediat ce incetati a va mai plange, vaita si ingrozi de Steagul nostru, de Onoarea noastra, de crezul nostru Crestin, de Stilul nostru de Viata, va recomand cu caldura sa profitati de o alta mare liberatate australiana, LIBERATATEA DE A PLECA.

    Daca nu sunteti fericiti aici, atunc
  • 0 (8 voturi)    
    imi plac... ipocritii:) (Duminică, 23 mai 2010, 17:08)

    o studenta bisexuala [anonim]

    imi plac:

    "capii de familie" cu mustata
    decisi impotriva marsului gay
    care au visat intreaga viata
    la sex in 3 ...cu doua femei

    imi plac:

    babele bisericoase si frigide
    decise sa impuna
    comportamente decente si rigide

    imi plac:

    tinerii plini de vise
    de automultumire
    citind ziare deschise
    la "fata zilei"..uimire???
    • 0 (4 voturi)    
      alo, crusoe (Luni, 24 mai 2010, 1:36)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui o studenta bisexuala

      buey, esti bisexual de fapt?

      asa, despre barbatii care viseaza sa faca sex cu doua femei, unde e domle ipocrizia?? io am facut sex cu 2 femei si nu mi se pare nimic ipocrit in a spune ca gayfest este o aberatie. o spun. de ce? pt ca ceea ce face omul la el acasa trebuie sa ramana acasa. asta e ideea generala despre ce e bine sa faci pe strada.
      ATENTIE! nu spune nimeni ca barbatii aia ar trebui sa nu fie homosexuali, sa fie, e treaba lor ce fac, dar sa nu-mi iasa mie pe strada, imbracati cat mai strident urlandu-si comportamentele sexuale de dormitor pe strada.
      asadar, unde e ipocrizia? ce fac aia la gayfest e ca si cum cei care mananca carne s-ar apuca sa faca manifestatii pe strada cu sacrificii de animale, cu sange, cu halci de carne tarate dupa ei, sa vorbeasca cu botul plin de sange si sa spuna "suntem mandri ca mancam carne". Acu ai inteles? Noi avem ce avem cu IDEEA MANIFESTARII PROGAY, nu starea de homosexual nu avem nimic, CATA VREME se consuma la om acasa, in intimitate.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version