VIDEO FOTOGALERIE Aproximativ 300 de simpatizanti ai asociatiei Noua Dreapta au protestat impotriva GayFest 2010

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 mai 2010, 11:33 Actualitate | Esenţial

Marsul Noii Drepte impotriva homosexualitatii
Aproximativ 300 de simpatizanti ai Noii Drepte au marsaluit sambata dimineata pe Calea Victoriei, in semn de protest fata de organizarea GayFest 2010, manifestatie ce isi propune sa atraga atentia asupra problemelor cu care se confrunta comunitatea minoritatilor sexuale (LGBT - lesbian, gay, bisexual, transgender).



Noua Dreapta sustine ca a organizat "Marsul pentru normalitate" deoarece "parada homosexualilor reprezintã o manifestare cu caracter provocator, obscen si anti-social, care aduce atingere bunelor moravuri si ordinii publice".

Protestatarii au scandat "Romania nu e Sodoma", "Sodomia distruge Romania", "Basarabia, pamant romanesc", "Noua Dreapta nu tolereaza poponarii, poponarii" sau "Vrem normalitate, nu vrem diversitate".


Cativa dintre manifestanti purtau tricouri cu Corneliu Zelea Codreanu.

Cel de-al doilea mars, organizat de Asociatia ACCEPT, eveniment ce vizeaza promovarea tolerantei si a diversitatii, se va desfasura intre orele 17,00 - 19,00.

Participantii se vor aduna pe bulevardul Unirii, in intervalul orar 17,00 - 17,30, dupa care vor porni intr-un mars pe traseul bd.Unirii- Piata Constitutiei, pana la 17,45.

Intre orele 17,45 - 18,15, vor fi prezentate alocutiuni si mesaje in Piata Constitutiei, iar in intervalul 18,15 - 18,40, participantii se vor deplasa pe traseul Piata Constitutiei - bd. Libertatii - pana la intersectia cu Splaiul Independentei.

Organizatorii se asteapta ca la acest mars sa participe aproximativ 500 de persoane.

Mai multi ambasadori si-au anuntat sustinerea pentru aceasta manifestare.

Ambasadorul Frantei in Romania, Henri Paul, a transmis un mesaj de sustinere in care afirma ca "evenimente precum GayFest (organizat de Asociatia ACCEPT) trebuie sustinute si sunt, in acelasi timp, oportunitați de a mobiliza mass-media, care detine un rol crucial in ameliorarea perceptiei si a reprezentarii persoanelor LGBT".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

3761 vizualizari

  • -5 (25 voturi)    
    NU (Sâmbătă, 22 mai 2010, 11:55)

    LIVIU [anonim]

    tolerata zero,sa plece din tara
    • -2 (12 voturi)    
      Nici nu sunt din tara.... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 18:12)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui LIVIU

      Nu inteleg totusi de ce tin sa demonstreze tocmai aici.
      Dar ce este mai rau este ca pentru 500 de ........ care demostreaza nu putem folosii orasul, este blocat accesul pietonilor si biciclistilor pe tot bulevardul Libertatii de trei ore.
      Inteleg ca politia sa-i protezeze dar nu in felul asta sa ne rapeasca noua orasul. Daca politia nu are alte metode de ai proteja decat sa blocheze orasul, e atunci nu trebuie ca marsul sa fi primit autorizatie !
    • +1 (1 vot)    
      Ala era Corut? (Luni, 24 mai 2010, 14:31)

      marty [anonim] i-a raspuns lui LIVIU

      ... cel care striga la sfarsit "vrem normalitate, nu perversitate"???
    • +1 (1 vot)    
      Ala era Corut? (Luni, 24 mai 2010, 14:31)

      marty [anonim] i-a raspuns lui LIVIU

      ... cel care striga la sfarsit "vrem normalitate, nu perversitate"???
      • 0 (2 voturi)    
        DA, el e! (Luni, 24 mai 2010, 16:06)

        misha [anonim] i-a raspuns lui marty

        Cel mai normal dintre toti :)))))))))))))
  • +11 (39 voturi)    
    Suntem tolerenti. (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:01)

    Surfer [utilizator]

    ... ca si popor, chiar mai mult decat e cazul, de ce mai trebuie un mars pt asta?

    Pacat ca doar o organizatie de extrema dreapta ca si ND a ajuns sa aiba un punct de vedere legat de valorile familiei. Unde e societatea civila? Unde sunt comentatorii de la talk-shouri?

    E ok sa faca ce vor in intimitatea caminului propriu insa nu prin demonstratii gay sau parade de genul asta. Sunt tolerent cu ei, n-am nimic cu ei insa pana la un punct.
    • -6 (14 voturi)    
      Care societate civila? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:52)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

      Majorotatea romanilor sunt ortodocsi si nu fac decat ceea ce le spun preotii.Iar daca BOR este preocupata doar de construirea a noi lacasuri de cult si tolereaza homosexualitatea, inseamna ca pentru societatea civila romaneasca nu exista probleme.Si daca nu esti contra, inseamna ca esti impotriva, corect?Moderatorii de talk-show-uri se feresc sa vorbeasca desprea asa ceva pt ca nu au voie sau pentru ca au sefi mai sus care au trecut deja de partea intuneacata a fortei (gay)...
      • +5 (17 voturi)    
        Sa-nentelegem.... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:15)

        Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        .... NU am nimic cu cei care sunt gay, lesby, etc atat timp cat isi tin preferintele sexuale in zona intima a dormitorului. NU mi se pare corect sa fie discriminati la locul de munca sau in societate pe acest criteriu. Atat timp cat isi face treaba la munca, cat sunt utili societatii, nu am o problema cu ei.

        INSA

        Atunci cand ajungem la manifestatii gen parada gay, cu care alegorice, barbati cu pene roz in fund, cand sunt prezentati inhtr-un mod provocator si de natura sa lezeze interesele normale ale societatii majoritare-heterosexuale ATUNCI am o problema. NU consider parada gay o modalitate de rezolvare a problemelor lor si mai degraba o escaladare a problemelor. Daca ar fi dupa mine as interzice parada gay in Romania.
        • -1 (7 voturi)    
          Fara toleranta la intoleranta (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:41)

          Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Surfer

          Parada gay este un eveniment prin care se doreste obtinerea de intelegere de la majoritatea sexuala si in primul rand de la persoane ca tine care spun ca nu au nimic cu LGBT, dar in acelasi timp le interzici sa creeze un eveniment public.

          Nimic nu este provocator la marsul gay. Sunt oameni, hetero si gay, sunt si costume extravagante, si clovni, si barbati la costum, ambasadori ai unor tari care sustin integrarea LGBT.

          Intelege ca parada gay e facuta special pentru ca aceia ca tine sa nu mai spuna "nu am nimic cu ei, dar... ATUNCI am o problema".

          PS: Din punctul meu de vedere cei ca tine ar trebui interzisi in a se exprima public.
        • 0 (6 voturi)    
          Dilema sexuala (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:09)

          Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Surfer

          La Parada Homosexualilor sunt mai multe femei decat la Parada Noua Dreapta.

          Ce e mai bine, viata de cuplu, fie si homosexual, sau masturbarea?
        • +2 (4 voturi)    
          in principiu... (Duminică, 23 mai 2010, 10:53)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui Surfer

          ...ai dreptate, dar e si o binevenita pata de culoare intr-un oras cenusiu. Mi se pare haios si cu totul inofensiv pentru orice om echilibrat. Apropo: de ce se cheama Noua Dreapta? Eu ma consider un om de dreapta dar nu am absolut nimic cu homosexualii. Doar daca sunt bugetari care freaca menta : )) Poate ca ar trebui sa-si schimbe titulatura in Noua Extrema Dreapta, ca sa stim cum stam.
    • -2 (10 voturi)    
      Marsul pentru Familie (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:17)

      Martens [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      Ieri s-a desfasurat Marsul pentru Familie al AFR si FOR. Daca presa nu informeaza, atunci informeaza cititorii: www.alianta-familiilor.ro/mpf.html (sunt curios daca apare pe site).
    • -1 (15 voturi)    
      toleranta pe naiba (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:25)

      etc [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      ura scrie pe fruntile noastre. m-am saturat de mana asta de baieti frustrati si speriati de la noua dreapta care n-au avut in viata lor o relatie umana. bleah
    • +4 (4 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:53)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      din fericire opiniile personale ale spargatorilor de seminte din fata televizoarelor nu au nici un efect.
    • 0 (14 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:54)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui Surfer

      Ce-mi plac textele astea vesnice:
      "suntem cei mai toleranti, nu avem nimic cu nimeni atat timp cat nu sunt tigani, homosexuali sau unguri"

      O sa muriti cu biserica ortodoxa si cu "toleranta" asta de doi lei de gat. Si dup-aia va mirati cum de au unii tupeul sa finanteze din banii vostri o monstruozitate de catedrala care nu foloseste nimanui.
  • +1 (35 voturi)    
    Bravo (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:02)

    Arkan [utilizator]

    Felicittari. Pirntre singurii care mai iau atitudine in tara asta ajunsa o groapa de gunoi.
    • -4 (6 voturi)    
      interesant (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:32)

      ntz [anonim] i-a raspuns lui Arkan

      la ora 16:28 situatia era asa: +3 (17 voturi)
      sa ma corecteze cineva daca gresesc...
      eu remarc faptul ca : 10 utilizatori sunt hetero iar 7 sunt gay...
      • +1 (5 voturi)    
        gresesti (Duminică, 23 mai 2010, 0:18)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ntz

        sunt si utilizatori hetero care nu se sperie de gay, dar sunt inspaimantati de intoleranta unora dintre noi.
        • +1 (3 voturi)    
          tolerez ce este bine si frumos (Duminică, 23 mai 2010, 14:49)

          ntz [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

          eu tolerez doar normalitatea, adica barbat + femeie...
          tu daca tolerezi altceva..e problema ta
  • -5 (19 voturi)    
    statul e vinovat (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:04)

    LIVIU [anonim]

    reprezentanti poporului sant si ei vinovati sau poate si printre ei sant,,poponari 'ca aproba asemenea manifestarii
    sa plece in FRANTA daca ambasadorul H.PAUL s-a indragostit .
  • +2 (12 voturi)    
    haha (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:05)

    hartagramz [utilizator]

    o sa le ude camasile verzi unora si penele de strut altora
    • +5 (13 voturi)    
      lol (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:43)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui hartagramz

      se pare ca dumnezeu nu discrimineaza. ii face ciuciulete pe totzi :)
      • 0 (0 voturi)    
        se pare (Marţi, 25 mai 2010, 23:29)

        ptc [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        se pare că Dumnezeu nu-i place pe ăia de la ND, dar îi place pe LGBT. La ND a plouat, la Marșul Diversității a fost soare și frumos.

        Dumnezeu iubește homosexualii.
  • -5 (21 voturi)    
    fiti corecti in informare! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:13)

    Daniil A [anonim]

    bravo hotnews: treceti cu vederea comunicatele Aliantei Familiilor din Romania si ale FOR si mentionand manifestarea Noii Drepte drept singura contestare a Paradei Gay.
    • 0 (2 voturi)    
      Detalii (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:11)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Daniil A

      Da-ne mai multe detalii.
    • +10 (12 voturi)    
      Da, se trece cu vederea pt ca aceste (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:56)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Daniil A

      organizatii nu fac deloc lobby.Totul se rezuma in a da comunicate de presa sau a posta articole pe site-urile proprii pe care le viziteaza 50-100 de membri.Daca vrei sa faci ceva, trebuie sa iesi in fata, sa apari la televizor, sa faci clipuri daca trebuie.Dar se pare ca acei oameni care conduc organizatiile respective sunt mult mai incapabili decat cei care oragnizeaza paradele gay sau marsurile Noii Drepte!....Asa ca: hai sictir!Organizatii care exista doar pe hartie...bleah...
  • +3 (23 voturi)    
    sa nu ne atingem de gay nici cu o floare... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 12:27)

    agora [anonim]

    Foarte bine ! In fond de ce iar o "discriminare pozitiva";sunt privilegiati si tabu acesti gay ; cum cineva e de alta parere decat ei ,cum sunt etichetati ca "x-fobi Tot toleranta cer si tziganii si altii si stim ce fac sub umbreluta tolerantei ...
    Dar "Noua dreapta " e vezi Doamne, " tot ce e mai rau ",ei sunt extremisti sunt nationalisti sunt ....cine stie ce li se mai poate pune in carca Uite ca nu e chiar asa !Daca" unii vor ce vor ' /adica gay/ sa-i lasam si pe cei ce nu vor la fel sa-si exprime cuvantul
  • +3 (13 voturi)    
    impotriva prostului gust nu protesteaza nimeni? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:11)

    kistsch [anonim]

    nu am nimic cu homosexualii, atata timp cat nu sunt dintre cei care percep orientarea sexuala ca pe o marfa buna de advertising si prozelitism. dar nu-mi place kitsch-ul de nici un fel.
    nu inteleg de ce noua dreapta ar fi cea mai indreptatita sa protesteze impotriva unei "gay parade". presupun ca ND are ceva de impartit cu homosexualitatea in general, lucru aberant dupa parerea mea. dar "gay parade" e o chestie gretoasa si orice om normal, homosexual sau nu, ar trebui sa spuna ca nu-i de acord cu ea.
  • +4 (6 voturi)    
    Lasati-i pe aia cu GayFest, sa isi vada (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:20)

    revelare [utilizator]

    de treaba. Iar voi , ND, mai bine aveti grija de copiii ramasi fara parinti, batrani samd. Si asa veti spruijina norma, mult mai bine decat o iesire din asta pe an.
  • -2 (14 voturi)    
    rusine ND (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:41)

    Ariana [anonim]

    e rusinos sa vedem in continuare mesaje precum "vrem normalitate, nu diversitate".. voi participa la manifestul ACCEPT din respect pentru diversitate, toleranta si non discriminare - iar in acest caz si cea sexuala.
  • -2 (4 voturi)    
    Care sunt problemele? (Sâmbătă, 22 mai 2010, 13:54)

    albu zahar [anonim]

    Care sunt problemele cu care se confrunta comunitatea minoritatilor sexuale:
    - reducerea salariilor cu 25%?
    - cea mai grava criza economica a Romaniei?
  • +1 (7 voturi)    
    corectati-va stirea (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:06)

    releniki [anonim]

    Chiar in unul dintre clipurile postate de dvs. se aude perfect distinct: 'vrem normalitate, nu perversitate'
    dvs. ati redat- diversitate, in loc de perversitate.
    Ce scapare e asta? Unde-i profesionalismul????
  • -1 (11 voturi)    
    Si hotii sunt o minoritate! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 14:42)

    mircea [anonim]

    In Romania ,am ajuns sa ne sufocam sub povara diverselor minoritati,care pretind drepturi mai mari decat are populatia majoritara.Uneori ,parca nu e bine sa fii prea tolerant,pentru-ca,ceia ce accepti din toleranta,indivizii cu deviatii psihice le iau ca drepturi si obligatii ale majoritatii.Asa ca este bine sa tratam cu HUO si o injuratura neaosa,orice incearca sa ne demonstreze ca noi suntem incapabili sa intelegem devierea psihica ,lenea si insuficienta pregatire intelectuala.Cred ca asemenea persoane,prin marsurile lor de protest !,reusesc sa ne faca sa-i injuram.Pentru-ce protesteaza?Mai degraba,niste oameni fara inhibitii vor sa faca misto de noi.
  • +3 (13 voturi)    
    Daca (Sâmbătă, 22 mai 2010, 15:42)

    dreptaciu ocupat [anonim]

    "Noua Dreapta" reprezinta normalitatea ...
  • -4 (10 voturi)    
    impotriva ambelor ... (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:01)

    UnClujean [anonim]

    Sunt impotriva ambelor organizatii in aceeasi masura. Imi este greata de gay dar scarba de noua dreapta.
  • -3 (15 voturi)    
    Homosexualii printre noi (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:41)

    Popescu [anonim]

    Cei mai multi homosexuali sunt printre oamenii cu functii importante de aceea se tolereaza manifestarile acestora ca un fel de aprobare publica a deviatiei lor sexuale. "Sefii" ii promoveaza pe subordonati daca acestia le cedeaza la avansuri (un fel de subordonare sexuala) unii dintre ei devenind viitorii sefi.
  • +3 (9 voturi)    
    Rusine gay-ilor! (Sâmbătă, 22 mai 2010, 21:11)

    Alin [anonim]

    Pastrati Sodoma la voi in dormitor!
  • -1 (5 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 22 mai 2010, 22:06)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cum apar minusuri la cei antigay, cam ca la antena trei. E foarte interesant cum ateistii de profesie, antiamericanii, iubitorii de muzlimani ucigasi, militantii progay se dovrdesc a fi si postaci pnldsr. Foarte interesant dar deloc de mirare.
    • +3 (5 voturi)    
      Ce legatura are politica cu homosexualii? (Duminică, 23 mai 2010, 11:21)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Si ce legatura are PNL&PSD aici??
      • -4 (4 voturi)    
        pai asta e intrebarea (Duminică, 23 mai 2010, 15:48)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Creator

        chiar e coincidenta? Eu cred ca nu.
  • -1 (5 voturi)    
    cei mai multi poponari si pedofili (Duminică, 23 mai 2010, 23:42)

    Greco Catolic [anonim]

    sunt in Biserica Ortodoxa Romana si in Noua Dreapta... sa ridice ei piatra primii daca nu e asa....ca sa nu mai vorbim de episcopii barbosi talibani ortodocsi cu salarii de 50 milioane de la buget in an de criza... cat despre Noua Dreapta sunt mai rai decat talibanii sau militiile iraniene, niste pedofili frustrati... Viitor de aur tara noastra are.... Ha HA HA!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri