Un titlu ieftin si de mare succes al Burda Romania a fost exportat in Rusia. "Practic in bucatarie" s-a lansat acolo pe 8 martie, intr-un tiraj (imens pentru Romania, normal pentru ex-CCCP) de 850 de mii de exemplare. Titlul a fost preluat de Burda Romania recent, de la Casa Lux, prin achizitia trustului.

Semnificatia exportului e speciala. Revista nu e una facuta conform know how-ului occidental, ci reprezinta o inventie autohtona (brand al Casa Lux, in esenta).

De fapt, "Practic in bucatarie" a fost o belea pentru publisherii occidentali care aveau intentii de cooking magazines, la fel cum "Formula As" a Sanzianei Pop a emaciat tirajele revistelor de femei mass market facute dupa model occidental, ca "Ioana", "Lumea femeilor" si fantome precum repede aparuta si la fel de repede disparuta "Lea".

"Practic…" e atat de inghesuita si mititica, incat n-ai putea sa mai bagi nici un varf de ac in ea.

In Romania, revista in cauza are 1.100.000 de cititori pe luna.