Vinzarile Dacia au scazut cu 14% in primele patru luni. Dupa ce s-a vindut ca piinea calda, doborind record dupa record in materie de vinzari, Logan frineaza cresterea la sfirsitul perioadei ianuarie-aprilie 2006.

Daca pe ansamblul anului trecut Automobile Dacia a inregistrat vinzari cu 55,7% mai mari decit in 2004, iar modelul Logan a urcat cu 335%, in prima parte a acestui an comercializarea modelelor Logan si a autoutilitarelor a scazut de la 39.309 unitati la 33.855 de autovehicule. Prin opozitie, productia s-a majorat cu 16 puncte procentuale, de la 54.357 la 63.050 de autovehicule.

Scaderea vinzarilor a fost determinata de renuntarea fabricarii modelului Solenza si de crearea unui orizont de asteptare din partea clientilor fata de aprobarea de catre Guvern a programului de innoire a parcului auto, a declarat vicepresedintele Consiliului de Administratie al companiei, Constantin Stroe.

Anul trecut, Guvernul a alocat fonduri pentru un program de innoire a parcului auto, care prevedea predarea spre casare a oricarui tip de autoturism mai vechi de 12 ani, in schimbul sumei de 30 de milioane de lei, constituita ca avans pentru achizitionarea unei masini noi.

Citeste articolul complet in Cotidianul