ACTUALIZAT

Sondajul TNS pe Bucuresti, prezentat de Nicusor Dan: Firea - 34%, Nicusor Dan 16%, Predoiu 11%, Turcescu - 5%/ Dan: "In ipoteza in care Firea castiga, eu nu voi fi viceprimar"

de Iulia Rosca     HotNews.ro

Foto sondaj TNS Nicusor Dan
Foto: HotNews.ro/Iulia Rosca
Nicusor Dan a prezentat joi, intr-o conferinta de presa, sondajul TNS privind intentia de vot pentru primarul Capitalei, realizat prin telefon in perioada 31 mai - 1 iunie, cu urmatoarele rezultate: Gabriela Firea (PSD) - 34%, Nicusor Dan (USB) 16%, Catalin Predoiu (PNL) 11%, Robert Turcescu (PMP) - 5%.

De precizat ca sondajul arata si ca 15,5% dintre respondenti nu stiu cu cine ar vota.


Conferinta de presa a avut loc la clubul Green Hours.

Sondajul a fost realizat pe un esantion de 1000 de bucuresteni prin telefon, metoda CATI, si are o marja de eroare de plus/minus 3%.

Rezultatele la primar general pe alegatorii posibili (cei care merg probabil sau sigur la vot)/ alegatorii probabili (care au declarat ca vor merge sigur la vot):

  • Gabriela Firea (PSD): 34,3%/ 37,6%
  • Nicusor Dan (USB): 16,1%/ 16,4%
  • Catalin Predoiu (PNL): 10,8%/ 11,1%
  • Robert Turcescu (PMP): 5,4%/ 5,3%
  • Daniel Barbu (ALDE): 2,8%/ 3%
  • Bogdan Diaconu (PRU): 2%/ 1,7%
  • Adrian Severin (PDS): 1,9%/ 1,5%
  • Alt candidat: 11,3%/ 8,3%
  • Nu stiu: 15,5%/ 15,3%
Rezultatele la Consiliul General pe alegatorii posibili (cei care merg probabil sau sigur la vot)/ alegatorii probabili (care au declarat ca vor merge sigur la vot):

  • PSD+UNPR: 27%/ 28,7%
  • PNL: 16,4%/ 16,2%
  • USB: 15,5%/ 16,7%
  • PMP: 6,4%/ 7%
  • ALDE: 6,2%/ 6,4%
  • PER: 3,7%/ 3,2%
  • PRU: 3,1%/ 2,1%
  • PDS: 1,6%/ 1,5%
  • Altul: 2,4%/ 2,7%
  • NU STIU: 17,7%/ 15,7%

Candidatul Uniunii Salvati Bucurestiul a prezentat si "istoria" acestui sondaj:

"Va aduc aminte povestea acestui sondaj, a inceput lunea trecuta acum 10 zile cu o propunere pe care dl Predoiu a facut-o aceea ca partidele de dreapta sa faca impreuna un sondaj de opinie iar candidatii mai slab cotati sa il sustina pe candidatul mai bine clasat astfel icnat acesta sa isi maximizeze sansele de a invinge PSD-ul in alegerile locale de duminica.

In urma cu patru zile, duminica, la TVR, am acceptat in parte aceasta provocare. in sensul ca am propsu dlui predoiu si pnl ca o casa internationala de sondaj sa faca un sondaj pe care sa il auditeze si USB si PNL, astfel incat sa iesim impreuna cu un sondaj iar publicul de dreapta sau anti-PSD sa voteze in cunostinta de cauza. Initial in acea emisiune dl predoiu a acceptat chiar s-au itnalnit in acea noapte de duminica echipele si am agreat cateva aspecte.

PNL apoi a revenit si a spus ca nu face sondajul, daca eu nu vot accepta sa ma retrag in cazul in care eram candidatul mai slab cotat. Eu am anunTat de jumatate de an ca sub nicio forma nu ma retrag. In schimb am reiterat propunerea catre PNL sa facem acest sondaj printr-o casa internationala auditat de ambele partide. PNL a refuzat, noi am mers mai departe cu acest proiect, am lucrat cu firma TNS care este printre cele mai importante firme de sondaj."

Dan a explicat ca au existat doua variante ale sondajului, in sensul ca "s-au selectat mai intai din toti cei care au raspns varianta cu cei care declara ca probabil si sigur merg la vot - 70%, iar in a doua varianta i-am luat doar pe cei care au spus ca sigur merg la vot - 54%."

"Predoiu a spus ca se va retrage in favoarea celui mai bine clasat. S-a facut sondajul, PNL a fost invitat sa il auditeze, in continuare toate datele sondajului le sunt disponibile. Domnul Predoiu trebuie sa traga concluzia de aici sa se retraga sau va fi responsabil pentru victoria PSD-ului la alegerile din 5 iunie," a mai spus Dan.

Candidatul USB a amintit si de pliantul in care este acuzat ca face un blat cu PSD si a declarat ca a depus plangere la Biroul Electoral Municipal in care cere ca PNL sa fie obligat sa retraga aceste pliante. Detalii aici.

"In ipoteza in care Gabriela Firea castiga, eu nu voi fi viceprimar, asa cum am mai spus" a mai spus Nicusor Dan.

  


 








Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
22062 vizualizari
  • -91 (127 voturi)    
    Nicusor Dan (Joi, 2 iunie 2016, 17:21)

    deville2010 [utilizator]

    Vrajeala PSD-ista
    • +29 (43 voturi)    
      Sincer (Joi, 2 iunie 2016, 17:41)

      Eu123 [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Incep sa iti dau dreptate.

      Sa o luam matematic:

      - daca sondajul este "pe bune" atunci nu inteleg atitudinea celorlalti candidati

      - doar daca se aliaza o vor "bate" pe Firea

      - daca vor continua separat, pierd

      Intrebare: de ce prefera sa mearga fiecare separat?
      Este lipsit de logica, cel putin pentru mine.
      • +20 (26 voturi)    
        cascavalul se imparte in USL.. (Joi, 2 iunie 2016, 18:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        PNL controleaza in acest moment Primaria Bucuresti. De cand a fost arestat Oprescu, PNL s-a aflat la conducerea primariei, desi acest lucru nu se observa pentru ca nu s-a schimbat nimic! Asta este dovada cea mai clara a blatului PNL-PSD...

        Daca Predoiu ar fi spus de la inceput ca se retrage in favoarea lui Nicusor Dan, exista pericolul ca electoratul sa voteze si Uniunea Salvati Bucurestiul in consiliu.. CGMB este mai important decat pare. Acolo se fac multe magarii. Daca Nicusor Dan si alti cativa membri USB ajung acolo, va fi foarte greu pentru consilierii USL sa mai evite vizitele DNA.
        • -7 (11 voturi)    
          Cascavalul il imparte alegatorul (Vineri, 3 iunie 2016, 3:02)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Votati cu buletine de vot ne-valabile.

          In orice democratie, majoritatea decide. Daca majoritatea decide ca nimeni nu merita sa castige, atunci nimeni nu va putea trece peste asa ceva, indiferent cat de nesimtit e candidatul, pentru ca pasul urmator toata lumea poate sa-l priceapa.
          • +10 (10 voturi)    
            sa nu ne pierdem cu firea.. (Vineri, 3 iunie 2016, 7:58)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            Alegerile se pot castiga si cu 20% din voturi. Votezi sau te abtii. Anularea votului e tot abtinere si e in avantajul PSD.
      • +19 (27 voturi)    
        la asa intentie de vot si la asa comentarii... (Joi, 2 iunie 2016, 18:43)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        nu pot decit sa ma bucur ca stau in Cluj.
        • +12 (18 voturi)    
          da da da... (Joi, 2 iunie 2016, 21:56)

          ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

          Ehh, lasa ca ii mai stiu eu pe unii care l-au avut pe Gheorghe Funar primar..
          • +3 (11 voturi)    
            Ca si cand Boc (Vineri, 3 iunie 2016, 3:00)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

            ar fi vreo lumina!
            • +1 (1 vot)    
              Ietete, sunt unii care inca cred ca (Vineri, 3 iunie 2016, 23:44)

              dbdb [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

              Boc e o lumina!?! nici macar o festila nu e, daramite o lumina!
          • 0 (2 voturi)    
            Funar nu a fost un accident si iata de ce (Vineri, 3 iunie 2016, 12:36)

            diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

            din 1918 pina la venirea comunistilor, clujenii nu au avut dreptul de a-si alege primarul: in Romania Mare, primarii oraselor din Ardeal si din Banat erau numiti de guvern, nu erau alesi - chestiune de "siguranta nationala".

            sub comunisti, alegerile erau de forma si iesea intotdeauna cine trebuia (trebuia sa iasa cine era agreat de puterea de la Bucuresti, evident)

            prin urmare, primul sufragiu universal cu adevarat liber din Ardeal si Banat a avut loc in 1992. in multe locuri oamenii au considerat ca valoros este ceea ce au invatat in scoala. in scoala au invatat ca valoarea cea mai mare este dragostea de patrie racnita din fundul plaminilor. asa se face ca la Cluj oamenii l-au ales pe ala care urla valoarea cel mai asurzitor...
      • +7 (15 voturi)    
        Va-sa-zica: (Joi, 2 iunie 2016, 18:49)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        1. Cei trei impreuna au un procentaj egal cu madam Pandele.
        2. Solutia cea mai simpla: cei trei sa traga la sorti si cei de pe locul 2 si 3 sa se retraga imediat si sa indemne votantii sa-l voteze pe primul.
        Nu e bascalie, vorbesc serios. Numai asa vom salva Capitala de mafia pesedisto-manelista din Voluntari.
        • +16 (16 voturi)    
          Bucureştiul PSDist (Vineri, 3 iunie 2016, 6:55)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

          Şi asta pentru că bucureştenii non pensionari NU SE DUC LA VOT, ei se duc la mare , la munte şi nu au timp de stat la coadă pentru un vot.

          Pentru că bucureşteanu până în 30 de ani dar şi cei până în 60 de ani nu merge la vot.

          Sondajul este făcut pe cei care se duc sigur sau au intenţia de a se duce la vot.

          Bucureşteanu care nu se duce la vot ca un vot de blam împotriva clasei politice a făcut şi face un mare ajutor PSDului şi corupţilor.


          Asta e realitatea. Bucureşteanului nu ii pasă. El se duce pe DN1 la munte şi pe A2 la mare şi apoi plânge că este corupţie şi că îi construiesc bloc în parcul din faţa blocului şi nu mai are lumină !!

          Se plânge dar nu se duce la vot. Ăsta este adevărul.
          • -1 (1 vot)    
            mai este o explicatie.. (Vineri, 3 iunie 2016, 16:07)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            ..multi tineri din bucuresti nu si-au facut mutatia sau viza de flotant pentru adresele din bucuresti.. ei nu vor vota in B si multi nici macar in localitatile natale
      • -7 (11 voturi)    
        O posibila explicatie (Joi, 2 iunie 2016, 18:59)

        Obiectivul [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        Toti stiu ca vor pierde. Deci scopul adevarat est altundeva. La PNL e simplu. E un partid care are in vedere alegerile generale. Localele sunt o trambulina pentru cei care vor face prim plan la generale. E o metoda binecunoscuta. Intotdeauna, sia asta e valabil pentru toate partidele, se pun in cap de lista cei care atrag voturi. In plus ei vor sa-si asigure un loc cat mai bun in Consiliu. Daca si-ar retrage candidatul de exemplu ar pierde, si asta e verificat, voturi in CG. Deci candidatura e un « must ». USB acum e un partig « municipal ». In anumite tari din vest exista acest modela r partidelor locale. Cu toate acestea ele nu sunt total neafiliate. Cei care obtin rezultate bune la locale, dar un sunt alesi, de multe ori ii gasim in postura cheie, de ministrii chiar dupa generale in partidele pe scara nationala. Aici ar putea fi o explicatie. Nicusor Dan tinteste la política mult mai inalta. Iar ce din spatele sau stiu ca un scor bun il va face un spargator sau constructor de tunuri imobiliare.
      • +20 (20 voturi)    
        asa zisa (Joi, 2 iunie 2016, 19:00)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        dreapta (pnl, alde, chiar si pmp) sunt de fapt niste iepuri de cursa in aceste alegeri dintr-un singur tur, scopul final fiind ca psd sa castige detasat Bucurestiul (primar general, primari de sector, consilii), mai ales ca la toamna vin alegerile parlamentare.
        usb-ul s-a trezit singurul candidat care vrea sa faca cu adevarat ceva pentru capitala, fara, in fapt, vreo implicatie politica reala, lucru ce ar strica complet aranjamentele cioclilor Romaniei, deja facute pentru la toamna.
        • +9 (9 voturi)    
          Pai cetatenii anti-psd o sa ierte pnl daca (Vineri, 3 iunie 2016, 1:35)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          castiga firea ? In toamna va fi si mai si in sensul ca se vor razbuna si cei care mai spera ...Va amintiti : "NU VA BUCURATI FIINDCA VOI URMATI !" din noiembrie 2014 ?
          • 0 (0 voturi)    
            Eu imi amintesc... (Vineri, 3 iunie 2016, 14:58)

            Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui deval

            Dar nu stiu cati mai tin minte asta. Se pare ca ne aprindem usor si ne stingem repede. Daca nu ne mobilizam sa iesim la vot in numar mare si sa contrazicem sondajele astea, inseamna ca totul a fost doar un foc de paie.

            Nu uitati ca nu tine de ei, ci de noi. Inca mai cred ca este posibil sa-i batem cu propriile arme (ma refer in special la alegerile cu un tur), de fapt ND are mult mai mult, pentru ca sunt 15% de nehotarati, care nu cred ca asteapta sa vada daca castiga Firea ca sa hotarasca daca o voteaza, ei au asteptat sa vada cine are sanse sa o bata; si iata rezultatul, ND are vreo 30 -31% in momentul asta (in marja de eroare), asa ca hai la vot!
      • +15 (23 voturi)    
        sondajul e pe bune.. (Joi, 2 iunie 2016, 19:21)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        ..am fost si eu sunat pentru acest sondaj(nu am mai fost sunat niciodata pentru sondaje) si asta se intampla marti seara..

        Ideea e ca Predoiu trebuie sa se retraga pentruca eu nu votez alt candidat la primarie decat pe acela care s-a dovedit ca isi da interesul pentur oras, nu pentru partid si cariera politica..
      • +4 (14 voturi)    
        Nu e lipsit de logica, ba din contra! (Joi, 2 iunie 2016, 19:23)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        PNL face un blat cu PSD-ul de cand a disparut, in mod oficial, USL-ul.

        USL-ul continua azi sub acoperire. PNL nu se zbate sa faca concurenta PSD-ului, fiindca sunt tovarasii lor de furt.

        Cateva lucruri din ultimul an de zile:
        PNL n-a votat impotriva PSD-ului in Parlament, s-au abtinut de la vot de atatea ori, sau au plecat.

        Gorghiu si Blaga au chemat oamenii la un miting anti-PSD si apoi ei insisi n-au mai venit la miting.

        PNL a tot schimbat candidatii la primarie, unul mai prost ca altul, astfel incat Firea sa aiba o concurenta cat mai slaba; apoi PNL a incercat sa-l scoata pe Nicusor Dan, astfel incat sa castige cat mai usor santajista Firea.

        Logica e: PNL sunt tovarasii de furt ai PSD, si sustin PSD cu tot ce pot, dar in acelasi timp ei mint populatia ca PNL e un partid opus PSD-ului.
        • +2 (2 voturi)    
          Eu cred ca "blatul"dateaza din anii '90 (Vineri, 3 iunie 2016, 13:38)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

          ca nu e pe o actiune sau alta ci structural derivand din interese comune, mafiote ! Asta cu stanga/dreapta e pentru noi prostanii ca sa avem pe ce ne incaiera si a devenit mai evident pentru cetateanul neinregimentat din 2012 ! Adevaratii oameni de dreapta s-au extras din partide (au ramas dintre cei cunoscuti in pnl doar Paleologu, Saftoiu,Turcanu) pentru ca au fost exclusi de la decizie si folositi doar ca imagine !!
      • -6 (10 voturi)    
        Mai e o posibilitate (Joi, 2 iunie 2016, 19:39)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        Cei care intentioneaza sa nu o voteze pe Firea, sa anuleze buletinul de vot. In cazul asta mai mult de 50% din buletine vor respinge candidatura lui Firea. Firea nu va avea mandat.

        Dar pentru asta TOTI candidatii opusi lui Firea trebuie sa ceara asta - ca oricum nu au nicio sansa.
        • +1 (1 vot)    
          Nu mai derutati! (Vineri, 3 iunie 2016, 14:28)

          Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          De ce incerci sa manipulezi, derutezi.Asa cum a mai spus cineva, conteaza doar cine ia mai multe voturi (aranjament prin grija PSD +PNL), nu cate.
          Asa cum arata si sondajele singura sansa e: votati USB.
        • 0 (0 voturi)    
          Unde scrie in lege despre asta? (Vineri, 3 iunie 2016, 17:24)

          Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Daca tu cunosti vreo lege care spune asa ceva, te rog sa ne-o indici si noua, daca nu, inseamna ca esti platit de PSD, ca sa induci oamenii in eroare.
      • +9 (17 voturi)    
        Nu este lipsit de logica (Joi, 2 iunie 2016, 19:50)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        PNL este o parte a mafiei organizate. Au fost la guvernare aproape tot timpul - poate nu majoritari, dar au fost acolo. Uitati-va numai cum sustin si ACUM anumiti candidati cu probleme penale, cum se afiseaza cu ei !
        Normal ca nu se vor retrage ca sa nu castige PSD-ul. Pe bune, pana acum 2 ani erau ALIATI cu PSD-ul !!! Si, repet, inca sustin candidati PENALI ! Cine e atat de naiv, ca sa nu zic mai rau, incat sa creada ca ei chiar sunt disperati de soarta bucurestenilor sub PSD ???
        Iar invers, motivul este acelasi - cum sa cazi la intelegere cu cei care au contribuit la distrugerea acestei tari, fara sa cazi in mocirla ? Cum poti sa construiesti ceva, sa dai incredere oamenilor ca se poate construi ceva curat, daca tu incepi sa cazi la intelegeri cu mizeria ?
        Cel mai mult, pe strazi, am intalnit scarba totala de orice ! Nu sustinatori Firea, ci oameni atat de scarbiti, incat nu vor sa auda de nimic ! Nu as putea spune ca ii inteleg in totalitate, pentru ca, asa cum remarca un alt voluntar pentru Nicusor Dan, sunt scarbiti fara sa fi facut, de fapt, mai nimic. Nici proteste, in mare parte, nici petitii, incercare sa se organizeze in grupuri de cetateni, nimic. Scarba e, ce-i drept, mai comoda.
        Totusi, o parte dintre acesti oameni, sau dintre cei care ajung la varsta maturitatii (nu 18 ani, la 18 ani esti major, nu neaparat matur, desi sunt exceptii :) ), poate s-ar indrepta catre cineva care refuza cu consecventa coruptii si pe acei putini care, chiar fara sa fie corupti ei insisi, formeaza structurile care ii sustin pe corupti de ani de zile. In clipa in care Nicusor Dan cade la intelegere cu mocirla, ca e PSD, ca e PNL, face parte din mocirla si distruge aspiratiile acestor oameni ! Ceea ce nu are voie sa faca !
        Nu e vorba doar de a castiga sau nu Firea acum, nu va ganditi doar la ziua de maine, desi este tentant. Ci si la constructie durabila ! Nu poti construi ceva in mocirla, poti doar sa te murdaresti degeaba !
      • +2 (6 voturi)    
        ORGOLII MARI, MONSER! (Joi, 2 iunie 2016, 20:37)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        !
      • +4 (6 voturi)    
        pt ca daca scot 3 procente isi recupereaza (Vineri, 3 iunie 2016, 1:27)

        Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        pt ca daca scot 3 procente isi recupereaza de la stat banii investiti in campanie. noua lege electorala.
      • +4 (4 voturi)    
        Predoiu (Vineri, 3 iunie 2016, 9:24)

        Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Eu123

        Eu cred ca Predoiu s-a bagat in aceasta campanie doar pentru a-i mari sansele lui Firea, luând din voturile lui Nicusor Dan. La toate întâlnirile de la TV îl ataca pe Nicusor Dan.
      • +7 (7 voturi)    
        PNL nu are interesul sa castige Nicusor Dan (Vineri, 3 iunie 2016, 9:57)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui Eu123

        Pentru ei Nicusor Dan e un pericol mult mai mare decat PSD deoarece el rupe masiv din electoratul de dreapta, care e in mod normal electoratul PNL. O victorie la primarie a lui Nicusor ii aduce acestuia notorietate uriasa in tara si reprezinta un risc maxim pentru PNL. Asta e motivul pentru ca Predoiu nu se retrage, pur si simplu au preferat sa cedeze Bucurestiul PSD decat sa-i creasca notorietatea lui Nicusor Dan si sa riste sa piarda masiv voturi in toamna. Predoiu chiar a spus ca ei il suspecteaza pe Nicusor ca doreste sa participe cu partidul sau in alegerile parlamentare.
    • +16 (24 voturi)    
      Nu este nicio vrajeala, (Joi, 2 iunie 2016, 20:35)

      Pseudokinegetikos [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Miticii de Bucuresti isi merita mizeria in care traiesc, pacat ca tarasc si pe altii ea. Iesiti dracului la vot si trimiteti panarama aia pe "centura politicii"!!! In continuare cred ca suntem mai multi ca ei.
      • +11 (11 voturi)    
        in principiu (Joi, 2 iunie 2016, 21:53)

        gear six [utilizator] i-a raspuns lui Pseudokinegetikos

        ai dreptate. in particular, cred ca nu suntem mai multi ca ei.

        problema este ca avem o majoritate imatura ( a electoratului), imatura nu doar politic ci si in alt mod ( prefer sa nu spun).
        oricate calcule faci, oricate apeluri la ratiune emiti, ajungi la mina( votul) lor.

        au toate exemplele necesare ( coruptie,jaf,toate problemele de zi cu zi ,etc) si cu toate astea in sondaje votul anticoruptie e pe locul 4.
        bucurestenii au alte prioritati ( perfect valabile, de exemplu traficul).
        ce nu inteleg miticii este faptul ca NU poti sa cladesti nimic pe ceva putred( si intretinut , perfectat sa fie putred ca cineva sa faca bani de pe urma lui).

        ar fi normal sa darami sistemul corupt , intai, si dupa asta sa construiesti.dar n-ai cu cine, cand PSD-ul iese din prima in sondaje.
        te minunezi, ce poti face?

        la noi , de sute de ani vrajba a fost regula, n-am stiut sa fim uniti si sa avansam , pe vrajba ne-au facut si turcii , si rusii si acum ne facem singuri, adica ne fac astia coruptii.

        si mai este ceva, multa lume asociaza politicul cu coruptia( pe buna dreptate), problema este ca democratia nu se face decat cu partide si cu politicieni.
        asta scapa multora, si dracul sta in detalii de astea.

        deci, revin, suntem imaturi si avem politicieni imaturi.
        mai avem de crescut pina ne punem pe picioare.

        mergem de-a busilea si cautam suzeta, asta e adevarul.
        • +1 (1 vot)    
          in marea ai dreptate.. (Vineri, 3 iunie 2016, 16:19)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui gear six

          ..dar exemplele recente arata ca initiativele cetatenesti au modificat puternic si in bine lumea politica (Argentina imi vine in minte).
          Cetateni argentinieni satui de politicienii corupti si hoti si mincinosi(cala noi) si-au infiintat o platforma on-line in care au inceput sa initieze proiecte cetenesti pe care le-au promovat in parlament. Platforma on-line a devenit partid care a castigat alegerile locale, apoi a ajuns in parlament si a fost reprezentantul "pe bune" al cetatenilor in parlament. Ce schimbare a adus aceasta initiativa a acestor cetateni: Toti politicienii si toti oamenii din argentina apeleaza la aceasta platforma on-line ca sa promoveze si sa dezbata proiecte de legi pentru tara; toati oamenii au devenit implicati in relaizare legilor tarii iar politicienii nu au putut sa mai faca vechile jocuri si au fost nevoiti sa se adapteze la noile conditii.
          Noi avem cel mai puternic si performant internet din lume, avem foarte multi programatori si softisti si totusi, nu avem spirit civic. Oamenii nu vor putea schimbanimic asteptandu-i pe altii s aduca schimbarea..nici ascultandu-i pe altii cum ii minte in fiecare zi.
      • +1 (7 voturi)    
        Nu are rost sa ne punem cenusa in cap. (Joi, 2 iunie 2016, 23:46)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui Pseudokinegetikos

        Primarii PSD nu sunt nici mai buni, nici mai rai ca altii care au fost pe aici. Toti fura...

        Ce atata batalie si calcule ? Daca ar fi iesit ND era minunat, altfel nici nu mai conteaza, la un eventual tur 2 intre Firea si Predoiu i-as vota ... pe amandoi, oricum nu conteaza :)
        • +1 (1 vot)    
          De ce vorbesti la trecut? (Vineri, 3 iunie 2016, 17:31)

          Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui clint

          Alegerile nici nu au inceput inca, la procentul ala de 15-17% de nehotarati care se duc la vot, nu se gandeste nimeni? Oare de ce erau ei nehotarati? Nu cumva asteptau sa vada cine poate sa o intreaca pe Firea inainte de a se hotari pe cine voteaza? Eu zic ca sunt sanse sa mai castige ND, pentru ca toti cei 15%, or sa voteze pe cel aflat pe locul 2 in sondaje. In mod sigur nu sunt alegatori PSD, ca aia sunt hotarati de cand s-au nascut.
    • +5 (5 voturi)    
      firea (Vineri, 3 iunie 2016, 9:28)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      este un primar care exprima clar imaginea Bucurestiului.
      Mai trebuie sa treaca multa apa pe Dambovita ca unul ca Nicusor Dan sa castige!
      Si de ce s-ar alia Nicusor Dan cu unul dintre Partidele politice...??? Omul a luptat singur...
  • -4 (10 voturi)    
    lipsesc 34% (Joi, 2 iunie 2016, 17:23)

    mnicku [utilizator]

    .... ?
    • -1 (3 voturi)    
      Manadatul cui? (Joi, 2 iunie 2016, 19:14)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Cine e ales cu 34% nu are mandat de reprezentare.

      Asa era si sub comunisti, acolo 34% se transformau in 99% - ca tot nu conta.
  • +11 (15 voturi)    
    Ciudat rau acest sondaj... (Joi, 2 iunie 2016, 17:35)

    adi_69 [utilizator]

    Deci Nicusor si Predoiu impreuna nu iau cat Firea ! Daca ar fi adevarat, dreapta ar putea merge la culcare linistita. Iar primii 4 (cei care au cel putin 5%) au impreuna doar 66% ! Aici sa zicem ca este un procent imens de respondenti care au declarat ca merg la vot, dar sunt nehotarati. Dar oricum e ciudat.
  • +22 (36 voturi)    
    aberatie (Joi, 2 iunie 2016, 17:36)

    Dedalus [utilizator]

    Sa tii doi-trei candidati de dreapta in parallel in alegeri cu un singur tur e dovada de imbecilitate.

    Iertat sa-mi fie, dar un cuvant mai sugestiv nu am gasit.

    Dupa ce si-au batut joc de Marian Munteanu, acum ajung la asa ceva....

    Cu Marian Munteanu a fost de toata jena. De ce l-au mai chinuit pe bietul om nu am sa inteleg in veacul vecilor. Era clar ca va fi atacat pentru trecutul lui. Ori il aparau, ori nu-l mai numeau deloc. Asa, I-au stricat si bietului om toate afacerile, au pierdut si vremea si ajuns s-l propuna tot pe JJ. OK si asta. Dar acum sa lupte Predoiu cu ND in alegeri cu un singur tur cu contracandidat bine plasat in sondaje - cat de prostanac poti sa fii!?

    De fapt, lipsa unui contracandidat de dreapta cu sanse submineaza democratia ca sistem, aia e problema nu ca va castiga un anume candidat.
    • +4 (14 voturi)    
      care sunt candidatii de dreapta? (Joi, 2 iunie 2016, 18:44)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      PNL nu e partid de dreapta. USB nici atat..

      La Bucuresti nu va castiga nici in 50 de ani un candidat de dreapta. Cum ar suna - "votati-ma pe mine si tai toate subventiile!"?
  • +8 (8 voturi)    
    Primii 4 candidați adună 66% din voturi (Joi, 2 iunie 2016, 17:38)

    OUG [utilizator]

    Ceilalți 8 își împart celelalte 34 %... probabil egal (pentru a fi mai "mici" decât Turcescu).

    Deci, fiecare din ceilalți 8 candidați au cca. 4,25%

    Hmmmm....
  • -12 (18 voturi)    
    Si pentru aia 54% care sigur merg la vot :) (Joi, 2 iunie 2016, 17:41)

    abisala [utilizator]

    care-s rezultatele? Ma indoiesc ca vor veni 54% la vot, nu mai zic de 70% -> asta se numeste manipulare :(. Predoiu avea deci dreptate... Ce surpriza :).
  • +19 (23 voturi)    
    ipoteze si certitudini (Joi, 2 iunie 2016, 17:43)

    stefansb [utilizator]

    Avand in vedere datele prezentate deja nu mai e o ipoteza, asta cu fire castigatoare, a o certitudine. Daca nu se intampla o minune si renunta predoiu e evident ca nu se poate surmonta diferenta.
    Bucurestiu isi continua traditia de primari dubiosi.
  • -17 (29 voturi)    
    nici adunat nu faceti cat firea :)) (Joi, 2 iunie 2016, 17:45)

    robotel corporatel [utilizator]

    nicusoros dan + perdoiu + colonelul < firea ? :))
    puteau sa fie si 5 tururi :))
  • -23 (33 voturi)    
    Cu marja: ND 13%, Predoiu 14% (Joi, 2 iunie 2016, 17:45)

    Miky60 [utilizator]

    Deci chiar in sondajul lui, Predoiu ar fi peste Nicusor Dan. Era clar ca Predoiu trebuia sa fie alegerea dreptei in aceste alegeri, dar orgoliul de matematician al lui Nicusor Dan nu s-a lasat. Am fi putut lupta mai bine cu ciuma rosie pesede-ilici-nastase-voiculecu!
    • +26 (32 voturi)    
      Ce nu intelegi? (Joi, 2 iunie 2016, 18:29)

      Alex1512 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Daca ND s-ar retrage eu nu as vota cu Predoiu. Si asa gandesc probabil multi alegatori
      • -5 (9 voturi)    
        depinde (Joi, 2 iunie 2016, 22:16)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

        chiar daca s-ar retrage Predoiu (de fapt nici nu trebia sa candideze) eu tot nu votez ND. Munteanu era alegerea corecta.
        Firea e de la PSD, deci NU. Predoiu a facut parte din guvernul ticalos Boc, deci NU. Nicusor Dan este un papagal, deci NU. Turcescu este omul lui basescu, deci NU.
        in concluzie, stau acasa. ne vedem la toamna in functie de oferta.
        • +4 (4 voturi)    
          Etichete, calcule, chestii, orgolii, (Vineri, 3 iunie 2016, 3:10)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          stam acasa ca ne-am suparat si la sfarsit, ne plangem ca iar a luat PSD-ul primaria Bucurestiului. Perfect!
    • +20 (22 voturi)    
      haha (Joi, 2 iunie 2016, 18:34)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ai luat toata marja de la nicusor si ai adunat-o la predoiu si ti-a iesit cum trebuie. Bine ma atunci.
    • +5 (5 voturi)    
      ce haios esti (Joi, 2 iunie 2016, 19:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      bagi marja cu + la predoiu si cu - la nicusor.
      esti inteligent rau de tot :))
  • +16 (20 voturi)    
    Trist (Joi, 2 iunie 2016, 17:47)

    Casargoz [utilizator]

    Metoda CATI nu considera baza PSD.
    Deci probabil ca 40+%PSD e mai aproape de realitate.
    In rest campania negativa pentru ocuparea locului 2 este mai hilara decât numirea lui Marian Munteanu.
    Nu predoiu nu se va retrage, pentru ca nu a dorit niciodata sa castige, campania nu are alt rol decat asigurarea unui numar semnificativ de locuri in consiliu unde vor mai discuta ei...
    Urmeaza balacareala clasica sondaj PNL cu cifre foarte bune pt, predoiu...
    Timp in care PSD trece precum caravana.
    Daca in loc de campanie negativa PNL actiona cinstit: cu mesajul primar independent si consilieri pentru noi...
  • +9 (19 voturi)    
    nepregătiți (Joi, 2 iunie 2016, 17:56)

    FFF T [utilizator]

    Te pomenești că cei din USB &PNL știau de ieri de azi că dreapta va fi divizată și că alegerile se fac într-un singur tur?
    Tot circul este un pretext pentru a-și masca eșecul și incompetența. Data viitoare să se pregătească mai bine și mai din timp!

    Strategiile electorale se fac cu luni poate ani înainte, nu cu 2 zile până la alegeri.
  • -16 (28 voturi)    
    OBSERVATIE (Joi, 2 iunie 2016, 18:00)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    Adunat N. Dan + Predoiu + Turcescu ( dreapta ), tot NU FAC cat are Firea
    A cazut si varianta aia ca ati fi castigat in 2 tururi...
    Daca nu va convine cine castiga, nu aveti decat sa va mutati in alt oras
    Hai pa
    • +12 (14 voturi)    
      Hai pa (Joi, 2 iunie 2016, 18:34)

      Alex1512 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

      Din alegerile trecute am invatat ca diferenta dintre voturile primite de PSD in primul tur si al doile dur este foarte mica. Cu alte cuvinte, Firea nu ar fi obtinut mai mult de 40% in turul al doilea.
  • +27 (29 voturi)    
    un singur tur (Joi, 2 iunie 2016, 18:02)

    andreexe [utilizator]

    Sper ca bucurestenii sa voteze in acest singur tur ca si cum ar fi deja turul 2 :)
    • -3 (7 voturi)    
      Statistic (Joi, 2 iunie 2016, 22:17)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui andreexe

      In orasul Bucuresti doar aprox 20% sunt bucuresteni , restul sunt olteni si moldoveni
      • 0 (0 voturi)    
        nu 20%... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:53)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui geag

        dar oricum putini...
        de aici vine si procentu dee 36% a psd...
    • +5 (7 voturi)    
      Speri mata dar spermi degeaba (Joi, 2 iunie 2016, 23:19)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui andreexe

      Ce nu inteleg unii este ca afirmatia lui Tolonton di recenta "investigatie" cu dezinfectantul, de fapt razboiul SRI -SIE " Este atat de multa lume implicata incat totul se poate musamaliza" nu va schimba prea curand societatea in bine. Prea multi au devenit doctori , au aranjat pt pensie, au platit pentru posturi etc..se voteaza de frica PSD. Partidul trebuie interzis prin lege
      • +1 (1 vot)    
        dar cine da legea? (Vineri, 3 iunie 2016, 11:50)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Este mai simplu sa il declari falit - si merge asta!!!!

        P$Distii sunt asa de prosti incat la o sedinta de la AEP au recunoscut ca nu isi stiu exact numarul de membri, conturile, etc... Este un haos total...

        deci declar falit partidul P$D!
        SPor la vot!
    • -2 (2 voturi)    
      eu asa o sa incerc sa fac.... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui andreexe

      problema e ca fara un sondaj corect.... este greu sa iti dai seama cine e pe locu 2
  • -9 (17 voturi)    
    Intreb si eu, nu dau cu paru' (Joi, 2 iunie 2016, 18:06)

    KTerinca [utilizator]

    Cine mai e si asta ?
    • +4 (4 voturi)    
      cum? (Joi, 2 iunie 2016, 19:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      n-ai aflat?
      e halaicu.

      daca habar nu ai, e clar ca nu te intereseaza alegerile pentru primaria capitalei si deci, de ce te mai bagi in seama? ai facut vreun test de verificare a tastaturii calculatorului tau?
  • -8 (22 voturi)    
    Daniel Barbu (Joi, 2 iunie 2016, 18:07)

    Un cititor [utilizator]

    va răsturna toate calculele hârtiei!
    Comunitatea LGBT + toți membri ALDE vor vota cu el și se va impune detașat.
  • -11 (21 voturi)    
    nicusor+predoiu (Joi, 2 iunie 2016, 18:07)

    xanti [utilizator]

    Nu reusesc impreuna sa o ajunga pe Firea.
    Daca sondajul nu e la misto inseamna ca mult trambitatul Nicusor Dan cu cei 16% e un mare balon de sapun.
    In schimb daca se va dovedi ca iese pe locul 3 si procentele ajungeau sa o depaseasca Predoiu pe Firea atunci sa vezi injuraturi ce isi ia ca nu a cedat locul pentru Predoiu.
    Si daca ALDE nu participa Firea avea peste 40 %.
    Baieti mai asteptati 4 ani poate se mai gandeste Nicusor ca nu e chiar atat de cunoscut precum se spune.
  • +20 (30 voturi)    
    Asta e tara din pacate, si asa va ramane in viitor (Joi, 2 iunie 2016, 18:08)

    Alex1512 [utilizator]

    Se pare ca pana acum, conform sondajului, campania electorala a fost degeaba. Totusi, nu inteleg cum Firea are un avans asa de mare. Nu PNL-ul este de vina ca va iesi Firea primar, ci gloata, cei prosti da' multi. Si aici nu ma refer doar la votantii PSD ci si la cei care prefera sa voteze cu PNL-ul sau cu PMP-ul sau cu ALDE.
    Asta nu inseamna ca Nicusor Dan e vreun Mesia si cei care nu voteaza cu el sunt prosti, dar omul asta a facut pentru oras mai mult decat au facut toti ceilalti candidati la un loc.
    Revenind la PSD, cam toti conducatorii partidului au probleme cu legea, incepand de la Iliescu, care este acuzat de crima impotriva umanitatii. Dar se pare ca pentru oamenii "simpli" acuzatia asta nu inseamna nimic. Ulei si ajutoare sociale sa fie!
    Ce nu imi place cel mai mult la campania doamnei Firea este ca a pozat in femeia supusa barbatului, cea care vine acasa si face mancare, da cu aspiratorul, sterge praful, in timp ce barbatul se uita la meci. Nu imi place, pentru ca a mers direct la tinta astfel incat femeile s-au regasit in ea (si le-a placut), iar barbatii au fost de acord cu asta (sunt sigur ca daca ar fi pozat intr-o femeie puternica si independenta iar fi intimidat pe multi mascului: "Cum adica sa conduca femeia?"). Oricum, probabil un numar mare de voturi l-a obtinut cu ajutorul bisericii. A venit nu stiu ce brau la Voluntari, iar lumea s-a calacat in picioare sa il pupe. Bineinteles ca Gabita nu a lipsit de acolo. Tot candidata noastra favorita a postat constant fotografii de la manastiri, biserici si botezuri.

    Bineinteles, ca dupa ce va ajunge Firea primar nu va veni Apocalipsa in Bucuresti. Doar ca nu se va schimba mare lucru in bine. Practic vom sta aproape pe loc inca 4 ani. Si desigur, cucoana va aparea mai des in presa si va fi mai enervanta.
    • +16 (24 voturi)    
      Bucurestenii o merita sau nu pe Pandelica? (Joi, 2 iunie 2016, 18:35)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      Asa cum Clujul a avut 12 ani un primar neispravit precum Funar,mult prea laudat de cotidienele nationale ca-i "gospodar " asa si Bucurestiul va pierde 4 ani cu trandafirul moldovenesc.
      • 0 (6 voturi)    
        La Cluj nu am ajuns, nu stiu daca Boc e capabil (Joi, 2 iunie 2016, 19:13)

        Alex1512 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        Inca nu stim cine va fi primar in Bucuresti, dar putem arunca o privire in trecutul recent: Sorin "autostrada suspendata" Oprescu, Adriean "bordura" Videanu, Traian "flota"Basescu. Nu mai vorbim de anii '90 ca ne apuca plansul.
    • +2 (6 voturi)    
      nu firea are (Joi, 2 iunie 2016, 19:11)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      avans ci psd-ul. mortii vii ai lui dragnea, inca au majoritatea la votare, atata vreme cat cei de varsta medie si tinerii, in majoritatea lor, nu se implica, nu le pasa.
    • 0 (0 voturi)    
      e simplu... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      dreapta e divizata, stanga nu.
      de aici diferenta mare de procente!
  • +24 (30 voturi)    
    deci și dacă se unește dreapta (Joi, 2 iunie 2016, 18:11)

    axxiusdecius [utilizator]

    deci și dacă se unește dreapta tot iese PCR-ul.
    eu tot o să mă duc să votez contra lor, dar deja mi-e o scârbă infinită de sutele de mii de bucureșteni care votează creatura Varanului...Bucureștiul s-a înroșit prea tare, o să caut să mă mut într-un oraș civilizat...
    • 0 (0 voturi)    
      sunt sceptic... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui axxiusdecius

      nu iese psd daca se uneste dreapta... sa fim seriosi...
      oricum e un sondaj ciuedat...
      dar sunt 99.9% sigur ca daca dreapta se uneste ... psd e pa!
      din pacate ai totusi dreptate... in bucuresti sunt mult prea multi rosii... si culmea e ca majoritatea sunt batrani (adica aia care au prins mineriada si ar trebui sa fie clar impotriva astora)
      bine ca nu am vorbit eu cu bunicamea (ci nevastamea) ca daca o auzeam pe bunicamea zicand "cu cine sa vitez? cu moldoveanca noastra" nu raspundeam pentru ce-mi iese din gura...
  • -10 (26 voturi)    
    Firea castiga (Joi, 2 iunie 2016, 18:12)

    TanarFrumosSiLiber [utilizator]

    Predoiu + Dan + Turcescu = 32%. Firea = 34 %.
    • +11 (19 voturi)    
      mai sunt (Joi, 2 iunie 2016, 18:26)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui TanarFrumosSiLiber

      peste 15% nehotarati
    • +2 (2 voturi)    
      asteptam rezultatele... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:46)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui TanarFrumosSiLiber

      Urmeaza alegerile!

      Importante sunt actiunile:

      1. alegerea persoanei pe care o votati
      2. deplasarea catre sectia de vot
      3. votarea efectiva

      Asa ca TIME TO ACT!
      see you soon!
  • +23 (33 voturi)    
    Uraaaa! (Joi, 2 iunie 2016, 18:14)

    ipolitic [utilizator]

    Castiga Gabi Firea, e de a noastra fata. DNA latra, caravana trece, panselutele raman. Traiasca PSD, traiasca USL, traiasca Antena 3, multi ani sa ne traiasca tovarasul Iliescu-lupta de clasa continua, tovarasi!
    Sau cum zice cartea aia reactionara: Gog,Magog,Demagog...
    • 0 (0 voturi)    
      e... (Vineri, 3 iunie 2016, 12:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      dupa 4 ani cu psd in mai toata tara... eu sunt optimist si sper ca sa se trezeasca si cadavrele si sa-si dea seama ca nu-s buni comunistii... sau macar in 4 ani mai scapam de ei...
  • +9 (17 voturi)    
    Weaknesses fara numar la Pandemia Pandelica (Joi, 2 iunie 2016, 18:16)

    Plagarus [utilizator]

    Nici cu votul Varanului sef,nu castiga tuta !
  • +18 (32 voturi)    
    Se pare ca imbecilizarea.... (Joi, 2 iunie 2016, 18:19)

    gigiN [utilizator]

    ....bucurestenilor va continua !!!
  • +12 (24 voturi)    
    Cei doi, de cand au inceput galceava asta, de 10 (Joi, 2 iunie 2016, 18:21)

    Susufler0 [utilizator]

    zile au mai avut timp sa se ocupe si de campaniile lor, sau...?

    Vad ca pe Firea au lasat-o amandoi in pace ca sa aiba timp sa-si dea la gioale.

    PS. Ce s-o mai distra madam Pandele pe seama lor !

    PPS. Chiar daca niciunul dintre ei nu e blat cu Fierea- Pandele, la modul la care se comporta amandoi, din afara, asa se vede !
    Baieti, ii oferiti victoria pe tava unei nulitati obraznice, care la randul ei, va oferi Primaria PSD-ului si cercurilor lui de interese.
    • +16 (24 voturi)    
      Totusi, ND a fost tarat in aceste certuri (Joi, 2 iunie 2016, 18:39)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      fara voia lui. Toti, dar absolut toti "opozantii" PSD si-au bazat propria campanie pe atacuri la Nicusor Dan, care a fost pus intr-o situatie imposibila - nu avea cum sa nu raspunda, e ca si cum ar fi aprobat ce se spunea despre el.
      Dar toti au facut asta. Incepand cu M10 si Ciucu, ale caror iesiri au fost despre cum nu vrea Nicusor Dan sa se alieze cu ei. Iar cand Ciucu a vazut ca M10 nu este trambulina la care spera, si-a gasit una mai buna in PNL, si au inceput ei sa se vaite ca ND le incurca ploile - adica blatul obisnuit si linistit cu PSD-ul.
      Repet, ND nu avea cum sa nu conteste mizeriile care se spun despre el, daca nu vedeti asta, imi pare rau. Dar asta e realitatea - nu toti stau sa se uite la un CV, sa cerceteze prea mult ce a facut cineva. Asta e nivelul alegatorilor. Si daca lasi o minciuna sau o insinuare sa se perpetueze fara sa atragi atentia si sa o combati, atunci aia devine adevar pentru multi. Devine adevar oricum, ca asta e puterea calomniei. Dar totusi, pentru un numar mai mic - altfel, si sustinatori se pot intreba de ce nu raspunde, poate stiu ceilalti ceva, poate e un adevar acolo.
      A fost pus intr-o situatie cam fara iesire - asta a fost si intentia, cred.
      • -8 (14 voturi)    
        ND a fost prea rigid. (Joi, 2 iunie 2016, 18:59)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

        ND a fost rigid și obraznic cu cei de dreapta.Alegători și candidați.Dacă iese Firea va primi toate înjurăturile.Vrea nu vrea va trebui să-și asume nu câștigarea de către Firea,ci pierderea de către dreapta.
        • +4 (6 voturi)    
          Liniste, tovarasi, liniste!!!... (Joi, 2 iunie 2016, 23:00)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Nu cred ca trebuie sa te duci cu sar'na la lichelele din partide... sau servicii... Dreapta noastra uselista, plina de licheni, matreata, panze de paianjen, BLAT-uri...

          Hm...
      • 0 (6 voturi)    
        Eu stiu foarte bine ce am spus si am si (Joi, 2 iunie 2016, 19:50)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

        proprietatea cuvintelor pe care le folosesc !

        Am spus ca au lasat-o in pace pe Firea ca sa aiba timp sa-si dea amandoi la gioale. Deci Nicusor nu s-a marginit doar sa se apere (era normal sa o faca, argumentele dvs in acest sens sunt pertinente) ci a si contraatacat , incepand sa vorbeasca de contractele casei de avocatura a socrului lui Predoiu cu Primaria.

        Asta parca nu rimeaza cu o aparare ci e de-a dreptul o riposta care a atatat palalaia pornita de candidatul liberal.

        Despre asta e vorba ! Inconstient (sper, dar asta nu e o consolare), amandoi i-au facut jocul lui Firea, lasand-o in pace. Ceea ce pesedista isi si dorea si nu indraznea sa spere ca se va intampla. Uite, ca s-a intamplat !
        • +2 (2 voturi)    
          Imi pare rau, dar nu sunt de acord (Vineri, 3 iunie 2016, 2:51)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Poate ma insel, nu sunt nici eu sigura. Dar, la momentul de fata, mie mi se pare ca lucrurile stau asa:
          Firea se bazeaza, in primul si in primul rand, pe bazinul PSD, care e cam constant. Si care nu e foarte sensibil la ratiune, asa ca nu poti sa le aduci argumente - nu pe argumente se bazeaza votul lor, ci pe vorbarie goala, promisiuni goale etc. Cu toate astea, e fals ca Nicusor Dan nu a atacat-o pe Firea - doar ca ea a fost sfatuita bine, s-a retras si tace foarte mult. Sa o ataci in conditiile astea ... face mai mult rau - e parerea mea, si poate ma insel. Si poate se inseala si ND. Dar mi se pare ca e ca si cum urli la un zid, sa te tot iei de cineva care nu e prezent si care are votanti foarte disciplinati. A mai facut-o, totusi, dar ... e cam degeaba.
          In ceea ce priveste Predoiu, repet, a fost aparare. In fata barajului de mizerie ridicat impotriva lui, cred ca nu mai avea alte sanse decat sa incerce sa arate cam cine sunt cei care il ataca.
          Predoiu pare mai curatel, dar numai pentru ca e mai articulat. Altfel ... nu poti sa rezisti intre asemenea specimene si sa te faci apreciat de ei, daca nu ai inclinatii asemanatoare. In PNL este o mafie, ca si in PSD - dar, ce e drept, mai putin priceputa. Insa blaturile repetate ne arata ca sunt, pana la urma, aceeasi stofa. Si nu poti sa rezisti alaturi de asemenea indivizi ani de zile daca tu esti radical diferit.
          ND are niste greseli de comunicare, dar cred ca aici a ales calea cea mai corecta, cat de cat, dintre mai multe cai proaste - ca si doar a te apara, ca un om pus la zid de catre cineva care pare corect si demn ( cand tu stii ca nu e chiar asa, si ai si argumente ca acolo ar putea fi si alte interese, famililale sau nu ) e aproape la fel de nociv ca a nu te apara deloc.
          • +2 (2 voturi)    
            Pe undeva ai dreptate... (Vineri, 3 iunie 2016, 3:23)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

            ND nu trebuia sa o atace pe ea personal, sa fi atacat partidul era o solutie mai bina, si cu argumente pe acte de coruptie de la sectoarele PSD si chiar si PNL, de ce nu. Pe de alta parte nici PNL si nici ND n-ar fi trebuit sa se atace personal. S-au comportat ca 2 fraieri amandoi: cand doi se bat al treilea castiga. Fara iluzii, daca Predoiu nu se retrage el, facand din asta un gest bine explicat si repetat pana la scrutin cat de des e omeneste si legal posibil, Firea iese primar Mi se intorc matele pe dos!
    • +1 (5 voturi)    
      In primul rand (Joi, 2 iunie 2016, 19:03)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      va oferi primaria barbatului ei, unul, Pandele din Voluntari. El va fi primarul real al Capitalei.
      • +4 (4 voturi)    
        Ma indoiesc ca PSD a desemnat-o (Joi, 2 iunie 2016, 21:56)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        candidatul sau la Primaria Bucurestiului pt ca sa-si faca mendrele Pandele cu fonduri de miliarde.

        PSD si clica trebuie sa profite !

        PS. Hai, si un oscior-doua si pt familia Pandele !
    • +2 (8 voturi)    
      in fapt e lucratura PNL + PSD (Joi, 2 iunie 2016, 19:47)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      .. PNL s-a facut ca vor sa fie de partea lui ND, pe cand in realitate(asa cum ne-au obisnuit dealtfel) au jucat la dublu. Pe-o parte spuneau ca vor sa fie un singur candidat de dreapta, pe de alta acuzau ND si USB de blat cu PSD..

      ND nu va pierde din cauza lui Firea ci din cauza PNL; nu din cauza impartirii electoratului., ci din cauza PNL care a facut joc dublu.. PNL, PMP, ALDE si altii nu sunt de dreapta sunt acolitii PSD... Nu fac opozitie, doar jocurile PSD..cam asa or sa stea lucrurile si in toamna...
  • +21 (37 voturi)    
    Pai da... (Joi, 2 iunie 2016, 18:25)

    pardalian [utilizator]

    Cam astea sunt procentele... 15-20% oameni educati.. restul atarnatori la o galeata, niste zahar, niste bani in plus la pensie, etc
    • -2 (8 voturi)    
      sigur (Joi, 2 iunie 2016, 20:46)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      Doar că nu e deloc așa. Sunt însă unii care se cred mai deștepți doar că, de cele mai mult ori, nu sunt. Iar acești deștepți ar face bine să afle întâi ce determină un om să voteze pe un altul și abia după aceea să se apuce de făcut comentarii tembele despre propria educație și deșteptăciune. Apoi poate va trece la a studia cauzele pentru care unii nu au educație universitară și trăiesc prost. Dacă chiar e un om educat și e capabil de ceva gândire critică s-ar putea ca acest om să aibă surprize. Sau ar putea să trăiască în continuare cu idee că e cumva special iar cei care nu gândesc ca el sunt proști caz în care e clar; nu e nici pe departe atât de educat cum se crede.
  • -26 (40 voturi)    
    Zau? (Joi, 2 iunie 2016, 18:26)

    newlook [utilizator]

    "In ipoteza in care Firea castiga, eu nu voi fi viceprimar" (Neeq-ushor Done)
    ==================
    Zau? Asta sufera, saracul, de nebagare in seama. Cred ca isi trimite singur e-mail-uri. Hahaha, da parca i-ar fi propus cineva sa fie mai mult decat Neica-Nimeni de acum.
    • +1 (5 voturi)    
      MadamPandele (Joi, 2 iunie 2016, 19:06)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      a anuntat chiar la inceputul campaniei ca il va numi viceprimar. La asta s-a referit el.
      • -1 (3 voturi)    
        Posibil. Cred ca are o Fire mai glumeata (Vineri, 3 iunie 2016, 0:17)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Posibil. Cred ca are o Fire mai glumeata.
        Desi nu-i frumos sa faca misto de bietul om daca e mai putin mobilat la etajul superior. Uite, a si crezut, da dezmintiri !
  • +15 (25 voturi)    
    ! (Joi, 2 iunie 2016, 18:36)

    Natasa [utilizator]

    Cautati poze cu sufrageria toapei de pe locul 1. Lumea care o voteaza viseaza la stilul si rafinamentul ei, iar sondajele arata ca-s multi si au drept de vot!
    • 0 (4 voturi)    
      :) (Joi, 2 iunie 2016, 19:17)

      Natasa [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

      Ia uite, admiratorii palatului doamnei pandele au sarit cu minusurlle! :))) Votati-o, poate va face si voua ceva asa frumos!
    • -3 (3 voturi)    
      Natasa, cred ca asti o votaca de-a ei (Joi, 2 iunie 2016, 19:32)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Natasa

      Natasa, cred ca asti o votaca de-a ei ! Ai bagat postarea asta ca "psihologie inversa", s-o vada lumea si sa se minuneze cat de imbecili pot fi votacii de dreapta, nu-i asa?
  • +1 (7 voturi)    
    adevarul trist (Joi, 2 iunie 2016, 18:42)

    victoroul [utilizator]

    Ce e cel mai trist ca nici daca aduni un Nicusor cu un Predoi si un Turcesc, tot nu iese mai mult ca o Firea.

    Sondajul ar trebui sa ma releve si cati oameni de fapt NU MERG LA VOT. Ca pe aia trebuie sa ii convingem sa nu fie rai.
    • +5 (5 voturi)    
      Cand sunt multi candidati, se risipesc in (Vineri, 3 iunie 2016, 3:37)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui victoroul

      prea multe oferte si de multe ori, nici nu mai merg la vot. E o chestie stranie, dar asa se intampla, oamenii pot face, majoritatea, doar alegeri simple, 1 din 2. Cand ai tocana asta cu de toate si un singur tur de scrutin, si ai si un candidat cu bazin mare si restul cu bazine mult mai mici, ai ce avem noi acum. Si daca ies putini la vot, prevaleaza bazinul mare. Daca ies multi la vot, se schimba calimera. Si cine crede ca anticoruptia nu-i sperie pe foarte multi bucuresteni, se inseala. Nicusor Dan nici peste 4 ani nu scoate cu mult mai mult, cam asta e bazinul actual de oameni neamestecati in cacaturi de prin Buc. Ai toate institutiile majore in Bucuresti, ai toate intreprinderile semnificative, ai cele mai multe spitale si scoli, ai o groaza de oameni care se gandesc infrigurati, de la femeia de serviciu, pana la presedinti sau fosti aspiranti de presedinti, ce buba se mai sparge si daca nu cumva o sa ajunga si la ei.
      • +1 (1 vot)    
        bun comentariu (Vineri, 3 iunie 2016, 11:38)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        Multumesc!

        Bun si ce facem?

        Educam copiii care vin dupa alte norme?
        Ii ajutam sa creasca puternici moral, fizic si intelectual?

        Le punem filmulete ca sa vada ca se poate trai si altfel, mai curat, mai linistit?

        Ii ajutam cu resurse financiare sa isi creeze propria afacere pe care sa o poata gestiona linisitit - nu in stil mafiot?
        • +1 (1 vot)    
          Ce facem? cine eu, tu sau anticoruptia? (Vineri, 3 iunie 2016, 23:00)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Ne tinem tari si continuam...si astia, zis si "bazinul" lui Nicusor, sa facem taraboi ingrozitor in caz ca se incearca restauratia a ceea ce a fost inainte, oprirea motoarelor sau palmarea temelor. E clar, dupa mine ca atat Ciolos cat si Iohannis sunt bine intentionati, exista deschidere pentru schimbari profunde in cazul lor si ca se misca cu viteza care se poate, fizic, "e frecarea mare", mai ocolind minele, petardele si grenadele, mai azi doi pasi inainte si unul inapoi. Pana acum sunt singurii a caror buna intentie e reala si vizibila. Nu ca Basescu, de sarea sa apere "poporul " de nedreptatile politicienilor, numai pentru propria imagine si dupa aia, kaput, zero, nada, Elena Udrea, parandarat. Strada, asta e solutia, strada ori de cate ori e nevoie. Da' sincer, acum, dupa gustul meu, nu ca alde Tudor Chirila, cu obraznicii si isterii de razgaiat - sa mi se scuze, il plac dar ma si enerveaza - ci serios, politicos dar ferm si informat. Ca Tolontan!
  • 0 (4 voturi)    
    zxzxz (Joi, 2 iunie 2016, 18:54)

    solar [utilizator]

    ”Vrajeala psd-ista” de care vorbesti se compune din vrajeala USL +vrajeala presei noastre dragi ( intre care intra si aceea a elitei intectuale)Toate la un loc fac o RO prinsa in chingile neo -comuniste, care vor dicta legile si politica țarii pentru inca o legislatura(asa vor fi si parlamentarele!). Daca stau bine si ma gandesc ,DIN TOATE LEGISLATURILE de dupa 1989!PSD(fost FSN ș.c.l ) a stiut si a putut sa-și ”ajusteze” politicile, OPOZITIA ANTI-COMUNISTA n-a stiu si n-a putut sa faca nimic altceva decat sa bata apa in piua, steril si INEFICIENT ! Nu exista un diagnostic mai bun si mai valabil decat acela pus de LUCIAN BOIA pentru acesti 26 de ani de la 1989 :”COMUNISMUL A CAZUT SI AU CASTIGAT COMUNISTII ” !!! Am pus , noi toti, carul inaintea boilor ca sa ajungem unde suntem ! PSD nu este, nu a fost si nu va fi social-democratie in vecii vecilor! Dupa disparitia lui legala, constientizata de noi toti( sublinez mai odata!) vom putea vorbi si de social-democratie,si de neoliberalism si de ...nationalism!(n-am spus ultra nationalism !) ASTA E! NE PLACE SAU NU NE PLACE!
  • -3 (3 voturi)    
    Citat clasic (Joi, 2 iunie 2016, 18:56)

    lordoflight [utilizator]

    Daca prin vot am putea influenta ceva, nu ni s-ar da voie sa votam. Prin urmare tradarea nationala numita "un singur tur de scutin" asigura dictatura. Vocea majoritatii nu va fi niciodata ascultata. Mafia unita!
    • +4 (4 voturi)    
      Asta e un sofism vechi, o gluma pe care. (Vineri, 3 iunie 2016, 3:40)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui lordoflight

      deja, o vad mult prea mult perpetuata. D-aia s-au opus toate oranduirile anterioare votului universal, fara exceptie de gen si rasa?
  • -3 (5 voturi)    
    O veste buna (Joi, 2 iunie 2016, 18:58)

    feisbuk [utilizator]

    In 3-4 ani DNA o va ridica pe madam Firea.
  • +8 (10 voturi)    
    bravo (Joi, 2 iunie 2016, 19:03)

    cvi [utilizator]

    Pacat ca nu sunt 2 tururi. Felicitari PNL pentru ca ati reusit sa impuneti votul intr-un singur tur(de mana cu PSD) si felicitari anticipate pentru rezultatul de la Primaria Bucuresti.
    • -7 (7 voturi)    
      uita-te la cifre (Joi, 2 iunie 2016, 23:23)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui cvi

      si in 7 tururi si tot firea iesea, cumulata toata dreapta are cateva procente sub firea, daca pui Alde si UNPR cu Firea, e mult peste dreapta
      romanii s-au cam saturat de statul securistic , mafiile din procuratura etc
  • +4 (8 voturi)    
    Cit de jigodii pot (Joi, 2 iunie 2016, 19:32)

    Canache [utilizator]

    fi astia de la pnl ? Chestia cu hotul striga hotii.
    Dar asa a fost pnl-ul de cind s-a reinventat; bordura galbena la ciuma rosie.
    Sa ne dea Domnul minte sanatoasa !
  • -3 (5 voturi)    
    .... (Joi, 2 iunie 2016, 19:36)

    KapirAlexandru [anonim]

    PNL-ul a avut un candidat puternic care avea sanse reale la functie. Din momentul cand l-au retras a fost clar ca PNL-ul este inca plin de hoti si sunt prea putini in partid care vor sa evolueze si sa iasa din mocirla mafiei de partid ca sa conteze. Sa vii cu Predoiu candidat e rusine mare. Practic PNL-ul i-a facut cadou primaria celorlalti corupti si mafioti si condusi de un infractor condamnat, PSD.
  • +5 (7 voturi)    
    Mda... (Joi, 2 iunie 2016, 19:48)

    Lucian P. [utilizator]

    Sondaj prin telefon: daca s-a sunat pe numere de fix, in timpul zilei, cum se fac 99% din sondaje, e cam clar de ce arata asa sondajul. Oare ce electorat sta acasa in timpul zilei, sa poata sa raspunda la asemenea sondaje?
  • +3 (7 voturi)    
    ! (Joi, 2 iunie 2016, 19:59)

    tudorr [utilizator]

    Romanii sunt praf! Au fost atat de bine prostiti incat daca vine un om cat de cat corect si cu chef de munca e privit ca un nebun si omorat cu pietre!
  • -2 (4 voturi)    
    teoria conspiratiei ... ? (Joi, 2 iunie 2016, 21:50)

    area51rmc [utilizator]

    Inainte de 1990 erau 4,5 milioane de membri pcr, iar restul populatiei era inregimentata in organizatii afiliate pcr.
    Dupa 1990, FSN a aliniat membrii pcr, iar pana in 1996 partide de opozitie nu existau la modul serios.
    Pentru a da o nota de "democratie" au inceput schimburile de membri intre FSN (devenit intre timp PDSR) si partidele "istorice" sau nou infiintate.
    In 1996 deja se fixasera structurile de putere din partidele de "opozitie" care in pozitiile esentiale de decizie inregimentau fosti membri FSN, fosti pcr. Din partidele istorice n-a mai ramas decat denumirea, iar PNTCD-ul a resimtit din plin acest lucru.
    Astfel s-a mimat democratia din 1996 si pana azi cu fosti membri pcr reciclati in lideri democrati de "dreapta" ... O imensa minciuna. Cine a fost Blaga? Cine a fost Crin Antonescu? cine a fost Basescu?
    Raspuns: fosti membri FSN, fosti pcr.

    Deci ce votam?
    Raspuns: aceiasi lideri reciclati din membri pcr, deveniti peste noapte "democrati de dreapta".

    Fetele tinere ce dau aparenta de noutate sunt pionii aruncati in fata pentru a prosti electoratul ca ar i avut loc o "schimbare" in interiorul partidelor ... se foloseste in dezbaterea publica chiar cuvantul "reforma" . Partidele nu pot fi reformate niciodata, pentru simplul motiv ca statutul lor stabileste promovarea anumitor idei si valori. Ori a reforma partidul inseamna sa schimbi ideologia si asta este exact identitatea unui partid. In realitate are loc o schimbare de cadre pentru a mima o noua imagine, dar asta nu este decat o momeala pentru idioti. Cei care conduc in realitate sunt fostii membri pcr.
    • +2 (2 voturi)    
      Basescu da, probabil si Blaga, da' verific. (Vineri, 3 iunie 2016, 3:43)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      Antonescu, nu. Oricum, calculul tau are gauri. Mi-e lene sa mai scriu de ce.
      • +1 (1 vot)    
        Nici nu ma asteptam sa-ti fie altfel decat lene... (Vineri, 3 iunie 2016, 7:01)

        area51rmc [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        Stiati care a fost prima lege "democratica" privitoare la infiintarea partidelor politice?
        Va spun eu. A fost decretul-lege din 31 decembrie 1989, decret care prevedea o procedura de infiintare si inregistrare a partidelor politice.
        Pana la infiintarea partidelor politice, toti erau inregimentati structurilor FSN-ului.
        In acest sens, va recomand sa cititi Comunicatul catre Tara al CFSN-ului din 22 decembrie 1989, publicat in MO nr. 1/22.12.1989, in care se scrie ca: "În acest moment de răscruce am hotărît să ne constituim în Frontul Salvării Naţionale, care se sprijină pe armata română şi care grupează toate forţele sănătoase ale ţării, fără deosebire de naţionalitate, toate organizaţiile şi grupările care s-au ridicat cu curaj în apărarea libertăţii şi demnităţii în anii tiraniei totalitare. (....) Din acest moment se dizolvă toate structurile de putere ale clanului Ceauşescu. Guvernul se demite, Consiliul de Stat şi instituţiile sale îşi încetează activitatea, întreaga putere în stat este preluată de Consiliul Frontului Salvării Naţionale. Lui i se vor subordona Consiliul Militar Superior, care coordonează întreaga activitate a armatei şi a unităţilor Ministerului de Interne. Toate ministerele şi organele centrale în actuala lor structură îşi vor continua activitatea normală, subordonîndu-se Frontului Salvării Naţionale, pentru a asigura desfăşurarea normală a întregii vieţi economice şi sociale. În teritoriu se vor constitui consilii judeţene, municipale, orăşeneşti şi comunale ale Frontului Salvării Naţionale ca organe ale puterii locale".

        Asadar, intrebarea este: pana la constituirea primului partid politic "democratic", de unde dracu se recrutau oare noii politicieni?

        Raspuns: din "organizatiile si gruparile care reprezentau fortele sanatoase ale tarii".

        Pai si "organizatiile si gruparile" respective de unde aparusera?

        Raspuns: din pcr si organizatiile si gruparile afiliate.
        • 0 (2 voturi)    
          Cunosc... (Vineri, 3 iunie 2016, 7:13)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

          Nu inseamna insa ca Antonescu era inregimentat in FSN. Pe de alta parte, PNL-ul nu s-a desfiintat niciodata si au iesit destul de repede sa-si anunte reintrarea in activitate.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai vazut la ce ora am scris comentariul? (Vineri, 3 iunie 2016, 7:20)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

          Eee, aveam tot dreptul sa-mi fie lene! Am verificat, Antonescu - nu, Blaga - da: CFSN si deputat din primele alegeri, alea fsniste, din mai '90. Antonescu abia in '92.
          • -1 (1 vot)    
            Insist ... (Vineri, 3 iunie 2016, 19:26)

            area51rmc [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

            L-a intrebat vreodata cineva pe dl. Antonescu din ce organizatie facea parte pe data de 22 decembrie 1989?

            Cand intr-un document publicat in Monitorul Oficial al tarii se scrie ca "FSN grupeaza toate fortele sanatoase ale tarii", te intrebi ce "forte sanatoase" existau in acea zi crunta de decembrie...

            Eu zic ca nu erau altele decat cele afiliate pcr ... iar toate astea, cu sau fara voia lor, au fost grupate FSN.

            Ca dl. Antonescu nu a fost unul din liderii FSN vizibili s-a intamplat pentru ca in acel moment era pe alte plaiuri si nu era la TVR deloc, iar memoria vizuala nu ni-l reda in splendoarea in care se gasea.

            Cu toate ca dvs. il plasati incepand din 1992 in PNL, eu nu mi-l pot imagina ditamai liderul cu plete care sa fi dat altfel din coate decat din pozitia de "cineva" din fortele sanatoase care existau in ziua de 22.12.1989 si care, fara voia lui (sic!), l-a luat valul FSN-ului.
            • +1 (1 vot)    
              Auzi, ia pune mana si cauta-ti singur (Vineri, 3 iunie 2016, 23:05)

              dbdb [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

              informatiile, inainte sa te arunci ca rata-n muci, mai si scrii Moartea caprioarei in jurul teoriei chibritului - vezi ca apare pe net, a fost in organizatia PNL din Tulcea. Cut the crap!
              • -1 (1 vot)    
                Ai o problema? (Vineri, 3 iunie 2016, 23:56)

                area51rmc [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

                Prietene, esti nervos? Ia-ti un distonocalm si vezi-ti de net-ul tau .... e plina lumea cu d'astia ca tine si d'aia e in prag de cataclism ... ca-si iau informatiile de pe net.
  • -1 (3 voturi)    
    secu (Joi, 2 iunie 2016, 21:51)

    dx [utilizator]

    Sper ca de data asta sa se tina de cuvânt cei care promit ca vor pleca din Bucuresti daca iese Firea. Trebuie dat un exemplu domle'! Ori suntem de dreapta ori suntem de cacao ?
  • +4 (8 voturi)    
    Memoria scurta a prostului (Joi, 2 iunie 2016, 23:37)

    benicio [utilizator]

    Lumea cam incepe sa uite ca PNL a fost aliat o buna si fructuoasa bucata de vreme cu PSD, in marele proiect (anti)national numit USL. Iar acum sunt aliati exact cu aia pe care ii injurau pe vremuri. Dublul standard a inceput sa fie tolerat in Romania?
    • +7 (7 voturi)    
      N-am uitat nimic ! (Vineri, 3 iunie 2016, 1:57)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      "NU VA BUCURATI FIINDCA VOI URMATI ! "a fost avertismentul din noiembrie 2014 pe care l-au nesocotit !
      Duminica primesc eliminarea !! Putem sa-i lasam someri daca ne mobilizam maxim si votam masiv cu Nicusor Dan !
      • +3 (3 voturi)    
        este singura solutie! (Vineri, 3 iunie 2016, 11:28)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui deval

        PNLul a pierdut pe mana sa!

        Succes!
        • +1 (1 vot)    
          Da' ce a avut, ca sa ma lamuresc si eu (Vineri, 3 iunie 2016, 23:28)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          ce a pierdut?
    • +1 (1 vot)    
      Prietene, sincer, tu ai trait p-aici? (Vineri, 3 iunie 2016, 23:21)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      pai, primul care a "coabitat" cu PSD-ul a fost "democratul" Basescu, care a format guvernul lui Boc numai cu ajutorul PSD-ului si, cand i-a venit mai bine, le-a dat vant afara. Asta da, dublu standard. Ca doar n-o sa-i atribui lui Boc initiativele politice, ala avea treaba sa ne arate cat de bun e el la abric si ce bine da el zapada la lopata pe autostrada, in jurul masinilor din propriul convoi. Aa, si sa semneze pentru proiectele inutile facute de toate ministerele pentru parandarat, ca Udrea, fata desteapta, n-a semnat nimic, o durea mana sa semneze, cand lua banii insa, se inveselea. Premier mai slab ca Boc nici n-a existat vreodata, idiotul perfect. Daca ce a facut Basescu in Romania se cheama proiect national, scuza-ma, bine ca s-a sfarsit, ca de atata "reforma de forma" ma saturasem pana peste cap. Si nu prea ai inteles, nici acum, dupa cate vad, ca Ponta e ca Basescu tanar si Basescu e ca Ponta batran si ca principalul lor atribut este cameleonismul si urmarirea propriului interes, intotdeauna. Oricare dintre ei, cand cade intr-un kkt se ridica repede si spune ca-i apa si ca nu pateaza, in schimb, celor din jur, le muta nasul din loc, putoarea.
  • 0 (6 voturi)    
    capitala. (Vineri, 3 iunie 2016, 7:39)

    uzu [utilizator]

    Bucurestiul o merita pe Firea. Bucurestiul merita PSD.
    Tara merita PSD.
    Simplu.
    Mult succes.... sau odihniti-va in pace.
  • 0 (0 voturi)    
    Mita electorala (Vineri, 3 iunie 2016, 8:35)

    MariaIorgulescu [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=YzQBcIzU2PE
  • +7 (7 voturi)    
    DO SOMETHING! (Vineri, 3 iunie 2016, 9:49)

    Geo7 [utilizator]

    Este de un milion de ori mai usor sa ai incredere in ce poti face tu si altii bine intentionati, sa mergi sa votezi, decat sa te plangi, sa cazi in negativitate, sa condamni. Acum este momentul sa incepem sa avem inteligenta practica si sa facem lucrurile diferit daca vrem rezultate diferite. Daca esti in Bucuresti, sau in Iasi sau Bacau, pune mana pe telefon, vorbeste cu cei apropiati, inchide urechile la toate mizeriile, intalneste-te cu prietenii si mergeti sa votati. Noi, cei din dispora, nu putem vota pentru alegeri locale. Schimbarea incepe cu voi, cei din tara. Minunile se inatampla atunci cand crezi si actionezi! Nicusor Dan, in Bucuresti, Andrei Postolache, in Iasi, sunt optiuni foarte bune pentru a avea transparenta si eficienta in cheltuirea banului public. DO SOMETHING!
  • -1 (3 voturi)    
    toti (Vineri, 3 iunie 2016, 10:27)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...toti vor sa ne impartaseasca din intelepciunea lor...

    ...ma multumesc sa votez cu cine vreau eu, indiferent de ce spune sondajul....
    • +2 (2 voturi)    
      cine are coada pe sus (Vineri, 3 iunie 2016, 11:27)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Ramane si fara chiloti si cu banii luati!

      Numai de bine sa auzim!
      Dupe alegeri mai vorbim!
  • -2 (4 voturi)    
    cea mai buna solutie cred... (Vineri, 3 iunie 2016, 11:26)

    ..13 [utilizator]

    Este ca cei care inca nu sunt decisi sa mearga la vot.

    Mergeti sa votati!!!!!!

    Este extrem de important!!!!

    P$D-ul va suferi o mare infrangere asa cum a patit-o si in Nov. 2014 daca mergem cat mai multi la vot!!!!

    Apoi daca cei nehotarati cred ca ND poate schimba ceva in Bucuresti sa il voteze - oricum este cu mult mai bun decat dna pe care cred ca lasat-o firea!

    Important - cei nehotarati sa aleaga intre cei aflati pe locul 2 sau 3.

    In afara de Oprescu NU A EXISTAT moaca P$Dista care sa conduca Bucuresti-ul si asta este extrem de important pentru bucuresteni si pentru restul tarii.

    Si mai inportant este sectorul 1, care este cel mai puternic sector din Bucuresti, si prin urmare cea mai puternica comunitate din Bucuresti.

    Prietena de partid a lui ND este o comunista romantica - nu o votez! Imi pare rau, dar asta este situatiunea! Este o mare surpriza pentru mine ca o persoana ca dansa face fata intr-o multinationala, fie aceasta si franceza!
    • +1 (1 vot)    
      amendament....... (Vineri, 3 iunie 2016, 14:22)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Frantuzoaica bate la greu , orice echipa a sifonarilor financiari romani , in orice moment . Aproape ca-ti raspunde cu exactitate inainte de a termina intrebarea . MIT - pentru cine cunoaste ...... Apoi se compara cu cei care se tavalesc in mocirla de a se denigra unii pe altii si atat ? Asa faceau mizerie pe gura si impotriva lui Iohannis -> ca-i neamt , ca-i carnat nemtesc , ca nu-i roman de-al nostrum , ca nu-i om pentru ca nu are copii .
  • +2 (2 voturi)    
    Curaj in schimbare , bucuresteni ! (Vineri, 3 iunie 2016, 14:09)

    TRABI [utilizator]

    Dezinformare . Lumea s-a saturat de psd,unpr,pnl s.a ..... Nu va uitati ce grosolanie ? -> firea are dublu peste Nicusor Dan -> numa' cine - i prost crede asa ceva . Unii se vad la comanda din data de cand le-a trecut prin cap -> vorba lui KWI : " cine va credeti ? " Oricum Nicusor Dan este cel mai bun , acum , pentru aceasta functie . Nu zic c-ar fi deosebit , dar , nu irositi aceste ocazii rare de a face schimbari in bine . CURAJ ! Schimbarea si confruntarea reala pe rezultate aduc progres .
  • 0 (0 voturi)    
    viceprimar nicusor dan (Sâmbătă, 4 iunie 2016, 11:10)

    LucianMilovan [anonim]

    copilule Nicusor, pai tocmai daca iese Firea primar general e cazul sa te bagi la bataie, sa te vedem cite parale faci !!! vei fi 4 ani viceprimar, o vei musca pe Firea de dimineata pina seara, iti vei exersa talentul si peste 4 ani vei fi primar general garantat. dar daca o stergi englezeste, daca fugi ca iepurasul, nu ai ce cauta in politica si in administratia de nivel inalt. la bataie e cu totul altceva decit latratul de pe margini, cind nu raspunzi de nimeni si de nimic. baga la cap !!!
    si invata sa negociezi dur dar corect, baietele, ca altfel esti un etern candidat. si ne plictisesti cu fasoanele de fata mare...


Abonare la comentarii cu RSS
.





ESRI


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri