"Avem o absorbtie asa de mica de fonduri structurale pentru ca avem o faramitare administrativa in mici comune si orase. Este structura cea mai nepotrivita pentru fondurile structurale. Este nevoie de o reforma administrativa de jos in sus, mai intai cu schimbari la nivel de comune", a spus ea, la seminarul Jurnalisti in dialog, al Freedom House, in anul 2014.
Aura Raducu are o bogata experienta in problematica fondurilor europene. Inainte de BERD, ea a lucrat ca manager de program si politici UE in Directia Generala Politici regionale (DG REGIO) a Comisiei Europene.
Citeste si:
Realizarea unui plan de mobilitate urbană durabilă înseamnă “Planificare pentru Oameni”.
PMUD reprezinta singura sansa palpabila pentru normalitate pentru pietoni, biciclisti, soferi
În România, PMUD este aproape finalizat pentru Galaţi şi Brăila. În total, sunt 14 oraşe pentru care se lucrează la dezvoltarea planurilor de mobilitate, cu finanţări fie din partea Ministerului Dezvoltării, fie din partea BERD. Anul viitor, cele mai importante oraşe din ţară ar trebui să aibă deja un plan de mobilitate urbană.