Marius Pascan, directorul executiv al Primariei Targu Mures si Dan Gliga, seful Serviciului Administrarea Patrimoniului Public si Privat, si-au tras fiecare cate un BMW Dupa puteri: primul un BMW seria 7, celalalt un X5 Investitii accesibile unor buzunare de bugetari, chiar si in leasing: 100 mii de euro, respectiv 45 de mii de euro Marius

Pascan castiga, conform ultimei declaratii de avere, aproape 20 de milioane de lei, a cincea parte dintr-o rata lunara de leasing pe trei ani la un BMW seria 7 Dan Gliga isi ascunde veniturile Cine sunt cotizantii la bunastarea directorilor din Primaria Targu Mures?

Inspirati de-al lor sef-tatuc in ale treburilor administrative, Marius Pascan si Dan Gliga, directori in Primaria Targu Mures, nu s-au lasat mai prejos nici in ceea ce priveste limuzinele care le impodobesc parcarile din fata blocului, respectiv a casei.

Asa ca, daca tot se cazneste sa se faca primavara, ce si-au zis vlajganii nostri, fini cunoscatori ai secretelor fondurilor publice: ia sa aratam si noi pustoaicelor filiforme noile noastre aspiratoare de tinere pasagere in dreapta si pe bancheta din spate. Zis si facut.

Acum nu stim cine a fost primul, Pascan sau Gliga. Ca sa nu le fie cu suparare, ii vom lua in ordine alfabetica.

Gliga X5

Dan Gliga, care a reusit anul trecut sa obtina votul consilierilor targumureseni pentru transformarea Directiei Tehnice pe care o coordona in serviciu public de sine statator, care se indeletniceste cu Administrarea Domeniului Public si Privat, detine un BMW X5, conform surselor noastre oculare, siderate de intrarea spectaculoasa a directorului in randul detinatorilor de limuzine din judet.

Masinuta lui Gliga costa in jur de 45 de mii de euro (pret CIP) si e mai ieftina daca e achizitionata la mana a doua, adica pana in vreo 35 de mii de euro.

Stim, v-am lasat cu gura cascata, intrebandu-va de unde a reusit sa stranga domnu' Gliga sumele astea. Am facut o socoteala si ne-am gandit in cate licitatii incurcate, susceptibile de comisioane, se regaseste numele Gliga Dan. Drumuri, parcari, reabilitari obiective turistice etc.

Adica aproape in tot ce inseamna licitatie in Targu Mures. Iar Gliga nu refuza nici comisia de evaluare, nici cea de solutionare a contestatiilor.

Nu degeaba patronul Citadin Prest, Costin Laurean, a solicitat intr-un dosar ratacit pe la PNA, apoi pe la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Targu Mures si alte organe de cercetare a coruptiei, si mai putin a coruptilor, inceperea urmaririi penale a lui Dan Gliga, alaturi de mentorul sau, primarul Florea.

Revenind la bugetul familiei Gliga, saracit acum de achizitia unui X5, ne pare rau sa recunoastem ca nu i-am putut admira lui Gliga declaratia de avere, ca sa ii calculam si bugetul pe care il poate aloca limuzinei.

Auriul Pascan

Marius Emil Pascan, director executiv, dar mai cunoscut ca purtator de cuvant al primarului, si mult mai putin al Primariei, si-a adjudecat un BMW seria 7 auriu, cu numar de Ilfov.

Care se adauga Fordului KA, Fordului Focus (nu va ganditi ca il veti gasi undeva in declaratia sa de avere) si scuterului Piaggio, impus de ecologismul de fatada al mentorului. Cred ca ati observat ca la Peugeot a renuntat.

Cum o "bijuterie" de acest gen costa cam 100 de mii de euro, ne-am interesat si noi cam cat il vor costa pe purtatorul de vorbe ratele de leasing, deoarece nu ne-am gandit ca si-ar permite sa-l fi achizitionat cu bani pesin. {i am presupus ca la o durata de trei ani a leasingului, pe Pascan il va usca firma de leasing cam de 100-120 milioane de lei pe luna.

La un venit de nici 20 de milioane de lei lunar, conform declaratiei de avere din aprilie anul trecut, ne gandim ca intreaga familie Pascan va munci pe branci pentru a-l sustine pe cel mai rasarit vlastar al sau. Sau vor munci doritorii de audiente la primar, de licitatii castigate oricate ilegalitati s-ar comite etc.

Nu ne putem supara pe achizitiile directorilor, nejustificate din salariile lor din bugetari, si nici nu speram ca vreun procuror sa ii traga intr-o zi de maneca intrebandu-i de unde atata agoniseala, din doar opt ore de truda zilnica.

Nu putem incheia fara a va asigura ca in declaratiile de avere ale celor doi, ce urmeaza a fi publicate, nu veti gasi aceste limuzine. Noi vom continua sa mergem insa pe urmele lor, dealeri, sponsori, pana vom descoperi intregul traseu din showroom pana in fata casei al BMW-urilor.