Competitie Basescu - Ponta pentru titlul de urechist sef

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 18 septembrie 2014, 11:20 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele Traian Basescu a facut, miercuri seara, la televiziunea publica, ceea ce se cheama "damage control". A incercat sa limiteze dezastrul. Cand a afirmat in urma cu zece zile ca printre candidatii la presedintie se afla fosti sau actuali ofiteri acoperiti, a lovit intai de toate in credibilitatea serviciilor secrete romanesti, abia apoi in politicieni. Scopul iesirii de miercuri seara a parut sa fie extragerea serviciilor din mlastina campaniei electorale in care tot el le-a tarat, nicidecum promisa demascare a spionului dandana.

A subliniat de cateva ori ca nu are nici un document scris de la acestea pentru ca intr-o astfel de situatie ar fi fost obligat sa taca. A mai spus ca stie de un fost ofiter acoperit, nu despre unul activ, ca are un plan, ca bla bla bla. Din acest moment totul devine, din fericire, o poveste de adormit copiii. Altfel, am fi avut o scena horror la intern si extern, cu un presedinte pus pe deconspirat ofiteri acoperiti.

Ultima varianta prezentata public e ridicola, dar cel putin scoate statul roman de sub semnul intrebarii.

A auzit presedintele de undeva, in nici un caz de la servicii, ca un candidat a fost ofiter. De la inaltimea ametitoare a acestui zvon senzational ii someaza pe toti candidatii: cine a fost, un pas in fata! Penibil. Un presedinte colportor de barfe si susanale, transformat in radio sant. E plin netul cu scenarii despre Ponta ofiter SIE, Iohannis ofiter BND si Macovei racolata de securisti etc. Pe care sa le credem in lipsa unor dovezi?

Inclusiv Traian Basescu a fost facut securist tot pe baza unor zvonuri si deductii de tipul celor lansate de el astazi, desi n-a aparut nici o proba care sa-l sustina. Adica stie pe pielea lui ce se intampla cand cineva arunca rahat in ventilator: murdareste si impute toata casa.

Traian Basescu va putea spune de acum incolo orice despre oricine. Nu-l crede mai crede nimeni. S-a plasat singur in ridicol. Daca va spune ca Ponta a fost ofiter SIE cu incalcarea legii, pe vremea cand a lucrat ca magistrat, cum a lasat altfel sa se inteleaga, liderul PSD n-are decat sa-i raspunda ca si el a auzit ca Udrea e agent FSB, Mossad sau SRI, pe alese. N-are dovezi, dar asa i-a trecut pe la ureche.

Cum aflam noi cine minte si cine spune adevarul, deoarece probe zdrobitoare, adica hartii, nu va produce nimeni. Traian Basescu concureaza in acest moment la titlul de urechist sef alaturi de Victor Ponta. Urechist feroce, cum inspirat l-a numit deunazi CTP pe liderul PSD, Ponta vorbeste tot asa, uitand deseori sa-si conecteze limba la creier. Vezi declaratiile despre nazism sau afirmatia ca toti copiii Romaniei de clasa I au tablete, telefoane si sunt conectati la net.

In Romania s-au depasit demult orice fel de limite: orcine poate spune orice, oricat de grav, ca nu plateste si nu scandalizeaza pe nimeni. Asistam la un fel de defilare zilnica a iresponsabilitatii, de la mic la mare, care ne-a imunizat la tampenii dar a coborat teribil standardele de comportament social. Practic, totul e permis.

E totusi o diferenta majora intre cei doi: Basescu a ajuns urechist spre final de mandat cand au inceput sa-l lase toti si mai tipa sa atraga atentia, pe cand Ponta asa pare sa fi fost tot timpul, mai tambalagiu din fire.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

16224 vizualizari

  • -8 (46 voturi)    
    exact invers (Joi, 18 septembrie 2014, 11:54)

    Mazeta [utilizator]

    „Traian Basescu va putea spune de acum incolo orice despre oricine. Nu-l crede mai crede nimeni.”

    Dimpotrivă. De-abia de acum încolo, pe măsură ce scleroza avansează, devine interesant ce zice Băsescu. Oricând poate spune orice, inclusiv lucruri adevărate.

    Traian Băsescu nu se mai poate controla și nu mai poate fi controlat. Este ca o grenadă cu cuiul scos.

    Urmează 100 de zile foarte interesante.
    • +8 (38 voturi)    
      Domnule Tapalaga, ati gresit din nou! (Joi, 18 septembrie 2014, 12:28)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu-l puteti extrapola pe Traian Basescu. Ati scris intr-un editorial ca presedintele nu va face nicio dezvaluire si iata ca pe jumatate e facuta. Nimeni nu-l ghiceste, de asta este si presedinte si atat de bine vazut in Occident. Daca toti l-am citi pe presedinte, ar fi fost desuet. Ponta este spionul aflat in incompatibilitate cand facea parte din procuratura. Mai departe, vom vedea. Stati linistit, Monica Macovei vine bine pe turnanta si va intra in turul doi!...;)
      • +8 (20 voturi)    
        Ieri Andronic prevedea 2-4% pentru MM (Joi, 18 septembrie 2014, 12:42)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Nu ma va descuraja sa o votez pe MM, dar m-ar mahni tare daca previziunea lui Andronic facuta ieri seara la Realitatea TV s-ar adeveri. Vreau sa cred ca Romanii pot evalua corect diferenta de valoare dintre un om ca MM si unul ca Elena Udrea, vreau sa cred ca ia peste 10 procente.
        • -6 (12 voturi)    
          Valoare unui om (Joi, 18 septembrie 2014, 13:17)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          depinde, la nivel micro,de competența proprie, capitol la care Macovei excelează. La nivel macro valoarea este dată de influența asupra celorlalți, iar la acest capitol Udrea stă mult mai bine.
        • +7 (15 voturi)    
          lol, Andronic (Joi, 18 septembrie 2014, 13:54)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          Lasa-l ma pe saracul Andronic in pace, ar fi un ziarist cel mult mediocru, daca s-ar limita doar la formarea lui de baza . Dar omul e patron la EVZ si sunt tot felul de zvonuri legare de businesuri cu Udrea, offshoreuri si alte combinatii.
      • +4 (18 voturi)    
        Nu este nevoie (Joi, 18 septembrie 2014, 13:49)

        tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        sa-l "citesti" printre randuri pe presedinte. Ca n-a facut doar o aluzie referitor la prezidentiabilul ofiter acoperit. Ci a spus, cu subiect si predicat, ba chiar a repetat si a insistat ca dupa depunerea candidaturilor il va "demasca". Asa cum destul de repede a dat inapoi (devenind ridicol) sustinand ca nu l-a pacalit pe Ponta cu pactul de coabitare, ca el de fapt n-a spus, ca s-a inteles gresit...
        O gafa ramane gafa, indiferent de cine este facuta. Chiar daca nu sterge merite din trecut, nu este un motiv de mandrie.
    • -3 (13 voturi)    
      Cu ocazia asta vede si dl. Tapalaga (Joi, 18 septembrie 2014, 18:07)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ce inseamna sa NU il lauzi pe Basescu, ci dimpotriva, sa ii arati tarele: imediat ti se urca in cap cei 6% si te fac in toate felurile. Asta pentru ca cei 6% sunt mult mai spalati pe creier decat restul. Si tot cu ocazia asta vede dl. Tapalaga o parte dintre cei pentru care a crezut ca scrie atata amar de vreme si pentru care a fost bun doar cand l-a laudat pe Base, poate sa vada cat ii duce capul si ce pricep acestia din realitatea din jurul lor.
  • +24 (54 voturi)    
    :-( (Joi, 18 septembrie 2014, 12:02)

    Delia13 [utilizator]

    Inițial , renunțaseră sa citesc articolul dv. Titlul îmi spunea mai totul... Așa ca am trecut mai departe, si am dat de articolul d-lui V. Mixich... Citindu-l, m-am hotărât sa va citesc si sa va scriu doua cuvinte... Din cititoare ferventa, am devenit un critic al dv, deși nu-mi doresc deloc... Tonul, (indiferent de direcția) din articolele dv, din ultimul timp , îmi produce un gust amar, o dezamagire, aproape la fel de mare cu admirata pe care v-o purtam...
    • +14 (42 voturi)    
      Subscriu... (Joi, 18 septembrie 2014, 12:30)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      ... in totalitate. Si eu l-am criticat in mod continuu (direct sau indirect) pe DT in ultimul timp, insa panta pe care a alunecat a fost prea abrupta si a cazut deja in derizoriu, fara a mai avea posibilitatea sa se intoarca acolo unde era apreciat.
      Va vedea - inca o data - din multiplele comentarii si minusuri cat de "aprobat" mai este de catre fidelii fani HN.
      • +10 (30 voturi)    
        si eu (Joi, 18 septembrie 2014, 12:56)

        TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui hot news

        subscriu!Este pur si simplu dezamagitor!
        Articolele nu au seva,sunt scrise pe genunchi,
        parca nici autorul nu este prea convins!
      • +8 (12 voturi)    
        subscriu (Joi, 18 septembrie 2014, 16:41)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        si eu!
      • +7 (11 voturi)    
        Inca o voce. (Joi, 18 septembrie 2014, 18:32)

        Silviu_Rares [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Si eu subscriu in totalitate. Dl Tapalaga de mult a inceput sa arate ca excesul de zel si ura personala i-o iau inante, inaintea rationamentului si scopului moral comun ce ar trebui sa primeze.

        Sa pui egal intre Basescu si Ponta, sa afirmi ca e blat intre cei doi (*), sa spurci cu ton si limbaj sub-mediocru pentru ce se pretinde, pentru orice gresala, denota o ruptura de realitate, apoi lipsa de perspectiva, si pierdere din vedere totala a scopului ... lumea are nevoie de ziaristi onesti, cantariti, care sa le spuna adevarul intr-un cadru corect moral ... ceea ce dl Tapalaga face de ceva vreme e deja ridicol, extremist si tabloidistic (cand vorbeste despre Udrea tonul devine cu adevarat salbatic).

        Mai rau este ca nu isi da seama si ca nu-i pasa de raul ce il face cititorilor ce inca sunt deschisi sufleteste. Practic, dl Tapalaga ajuta Antena3 si pe corupti in mod gratiuit. Total dezamagitor. Comentariile de aici ar trebuie sa-l alarmeze ...

        (*) ceea ce e si un dublu standard de fapt: de ce nu dezvaluie dl Tapalaga dovezi despre acel blat, in schimb cere atat de artagos dovezi presedintelui despre afirmatia ofiterului acoperit? Presedintele macar a spus raspicat ca nu va vorbi pana la depunerea candidaturii. Ar putea macar sa astepte. Sa mai spunem ca fata de alti actori publici (e.g. Johanis) are un discurs echilibrat, desi ar avea motive sa devina agresiv de asemenea? Credeam ca antenele erau suficiente in tara asta.
    • +20 (40 voturi)    
      Nimeni nu-l mai crede pe Basescu? (Joi, 18 septembrie 2014, 12:36)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      Domnule Tapalaga, va lasa nervii. Daca 10-15% din electorat e putin, atunci cineva bate campii incercand sa introduca articole gen "Udrea vrea sa faca guvern cu traseisti si penali", ceea ce face tot mai mult din HotNews o chestie jurnalistica tot atat de urat mirositoare ca Antena 3. Domnule Tapalaga, luati o pauza, mergeti in parc, cititi EVZ si vorbiti pe seara cu Monica Macovei la telefon sa va spuna cati romani au mai semnat peste cele 200.000 de semnaturi adunate deja. Poate va reveniti!...:D
      • +4 (22 voturi)    
        Articolul despre traseisti (Joi, 18 septembrie 2014, 13:02)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Informatia din articolul despre Udrea este extrasa dintr-un interviu dat de dumneaei unui post de radio. Nu este nimic distorsionat in acel articol.

        Sunt de acord (de principiu) ca lui Udrea i se acorda prea multa atentie negativa pe site-ul asta, dar o parte din atentia asta e meritata.

        Nu ma intereseaza cati au semnat pentru Macovei, btw, daca va fi numele ei prezent pe buletinul de vot acolo va fi prezenta si stampila mea. Sper sa ia cat mai mult, si da, s-ar putea sa imi fac iluzii, dar sa ma tai nu o voi vota pe Udrea in primul tur (si sunt un simpatizant al lui Basescu). In al doilea tur daca da ghinionul peste noi sa fie competitie Udrea-Ponta o voi vota, dar cu scarba. Sorry, n-am nimic cu ea personal (cum cred ca au multi dintre ziaristi).

        PS: Daca nu stiati, Dan Tapalaga nu este un sustinator al candidaturii lui MM, nu simpatia pentru un contracandidat il impinge la atacurile la adresa lui Udrea.
        • +3 (11 voturi)    
          subscriu (Joi, 18 septembrie 2014, 16:12)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          la tot ce ai zis, inclusiv intentia de vot
      • 0 (2 voturi)    
        Asa... (Joi, 18 septembrie 2014, 23:05)

        AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ...intre noi doi, ca nu ne citeste si nu ne crede nimeni, citi au votat peste 200 000? :)
        • 0 (0 voturi)    
          votat-semnat (Vineri, 19 septembrie 2014, 11:25)

          AlinL [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

          Am vrut sa spun "semnat". Gura pacatosului adevar graieste...
    • +14 (38 voturi)    
      Subscriu in totalitate. (Joi, 18 septembrie 2014, 12:46)

      alexro [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      Ca si Delia, simt aceeasi dezmagire si dezgust citindu-l pe Tapalaga. Ridicolul si turbarea care-l invaluie cand scrie in special despre Basescu si Udrea au reusit sa schimbe imaginea ce o aveam -- eu cat si multi amici -- nu numai despre el, ci si despre Hotnews, care in mod evident preia acelasi ton.

      Discursul se apropie de tabloid. Asemanarile cu Antrena 3 devin stridente. Incercarile rationale ce se mai strecoara in articolele dansului nu mai sunt nici rationale nici de bun simt. Ele jignesc cititorii ce nu doar il apreciau, ci erau si dispusi sa sustina reforme ... sunt foarte asemanatoare cu ceea ce Paul Krugman plastic numea "a stupid's man's idea of what a smart man sounds like".

      In trecut, dlui Tapalaga i se reprosa excesul de zel ce il orbea si forma lovituri nenecesare in diversi actori publici, facand de multe ori jocul coruptilor, in detrimentul nostru. Aici nu mai e vorba de exces de zel insa. E trist. Pacat.
    • +10 (22 voturi)    
      Exact! (Joi, 18 septembrie 2014, 13:24)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      Exact asa am facut si eu: initial am ignorat articolul dlui Tapalaga, am citit articolul dlui Mixich (perfect, multumesc) si apoi m-am intors sa citesc si sa ma conving ca dl Tapalaga se chinuie cumplit ca sa se bage in seama cu asertiuni de instanta superioara.
      Puteam sa fi ramas la decizia initiala si sa-i ignor elucubratiile. Imi pare rau ca un posibil formator de opinie si analist corect nu dovedeste calm si seriozitate. Am avea nevoie sa gandim lucrurile mai asezat, in loc de istericale, scenarite si suspendari.
    • +9 (21 voturi)    
      :-(( (Joi, 18 septembrie 2014, 13:56)

      vios2356 [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      De acord cu Delia. Intr-adevar, erati una dintre "vocile" care ma convingeau sa citesc zilnic stirile doar pe hotnews. Acum insa...cred ca e momentul sa incep alte surse de informatii; nu pentru ca as tine sa aud doar lucruri bune despre Basescu (are si el problemele lui, e clar) dar, chiar si simplul act de a face o comparatie intre Basescu si Ponta imi pare rupt de realitate...o comparatie care ignora tot ce a facut Basescu pana acum si tot ce a facut Ponta pana acum...V-ati gandit ca poate sunt romani care vor vota in functie de ce aud si citesc acum, in perioada aceasta, uitand istoria ultimilor ani.
      Asa cum spune Delia..."un gust amar, o dezamagire"...
    • -1 (1 vot)    
      in tema (Joi, 18 septembrie 2014, 16:43)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      Eu am remarcat lipsa butonului delete account.
      De ce nu publica h.n. documentul daca e Ponta atunci s a savarsit o ilegslitate fiind magistrat , e si acesta un pas prin care in viitor justitia va fi detensionata un exemplu de neurmat.
    • -1 (1 vot)    
      Fara suparare (Vineri, 19 septembrie 2014, 7:37)

      siska [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

      Dar ceea ce a spus base acum seamana cu ceea ce se intimpla pe vremea lui ceasca (cine a patit-o, stie despre ce vorbesc !) : exista si pe vremea aceea chestia aia :" stai cuminte in banca ta, ca daca nu, scot dosaru' si ti-l trimit la activistu' de partid ! (va mai amintiti ?)". Deci, de aia au murit amaritii aia in decembrie '89, ca sa nu mai existe asemenea "amenintari"! Daca domn' presedinte are ceva concret, de ce asteapta ca persoana sa candideze si DUPA AIA sa scoata dosaru'? Sau, voalat, avizeaza ca s-a deschis sezonul "negocierilor" in spatele usilor inchise ?? Sincer m-am cam saturat de balacareala, amenintarile, mistoul, limbajul de cartier folosit de base, ponta, antonescu si alti asa-zisi "intelectuali" care stau si joaca leapsa pe la televiziuni, lucruri care, de fapt nu demonstreaza altceva decit lipsa de respect fata de cei care ii voteaza si pe circa (virgula) carora isi fac, pina la urma, propriile interese ! Cind ma voi duce la vot, voi vota pe acel care-mi place, pe care-l consider pregatit sa faca fata unei functii de acest gen, indiferent de ce-mi "sugereaza/ recomanda" dom' presedinte, prim-ministru, etc. ! Iar ei daca au ceva de demonstrat, sa demonstreze, ca deocamdata parca sint tzatze de cartier !
  • +17 (39 voturi)    
    Gafa (Joi, 18 septembrie 2014, 12:04)

    Daniels22026 [utilizator]

    L-au lasat nervii si consilierii pe Basescu. Nu mai exista in jurul sau oameni care sa-l traga de mineca. S-a blocat intr-un scenariu dubios cu securisti si spioni, spre deliciul presei.

    Imi este usor sa-l critic pe Basescu din fotoliu. Pot sa-l judec aspru pentru ultima isprava. Dar ceea ce a reusit Basescu in Romania ultimilor 10 ani este extraordinar, incredibil. De aceea inclin sa-i trec cu vederea gafele de final de mandat. Sigur, asta nu inseamna sa ascundem adevarul. Nici macar nu sint dezamagit de Basescu. Izolat si macinat, el continua lupta politica. Nu-i aprob toate initiativele dar il inteleg.
    • +16 (30 voturi)    
      De unde stii dumneata . . . (Joi, 18 septembrie 2014, 12:41)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      . . . ca nu are dovezi? Nu stii! Tragi si dumneata concluzii ca mare journalist ce te crezi. Ai trecut usor peste faptul ca omul a spus ca nu poate acum da detalii pentru ca are o planificare in derularea episodului. Asa ca taci si asteapta si apoi la sfarsit poti trage concluzii.
      • +14 (18 voturi)    
        Nu cred, dar ... (Joi, 18 septembrie 2014, 12:54)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        Daca dumneavoastra aveti dreptate, ma voi inclina cu respect in fata lui Basescu. M-as bucura. Chiar imi doresc mult sa aveti dreptate.

        O zi buna!
      • +2 (10 voturi)    
        Nu . . . (Joi, 18 septembrie 2014, 13:19)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        . . . pentru Daniels22026 era postarea ci pentru autorul articolului. Scuze Daniels!
      • -5 (15 voturi)    
        dovezi? (Joi, 18 septembrie 2014, 13:22)

        invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        Poate sa aiba dreptate si poate sa aiba dovezi. Ca presedinte al Romaniei nu faci asa ceva. Ai acces la o gramada de informatii considerate secret de stat si te apuci sa le faci publice? Sa le folosesti in campanie?

        In plus care e problema daca X-ulica a lucrat pentru nu stiu ce serviciu secret al Romaniei, ocazie cu care s-a angajat sa nu faca public asta pentru vreo 30 de ani, cat specifica legea. E o rusine sau cum?

        Nu realizezi cat de penibila e cererea lui Basescu? Cum sa-si treaca respectivul asa ceva in CV?
        • +11 (13 voturi)    
          Nu este dezvaluire de secret . . . (Joi, 18 septembrie 2014, 14:56)

          Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          . . . daca persoana respective nu mai este angajata acelui serviciu secret. Cati fost spioni din lumea asta nu si-au publicat memoriile? Dar daca Dl candidat a fost agent activ si a ocupat si functia de procuror sau judecaor in acelasi timp, atunci poate avea o problema pentru ca intra sub incidenta unei legi care ii interzicea in mod expres acest lucru. Astea nu sunt amanunte peste care sa treci cu verderea doar in functie de cata simpatie sau antipatie ai fata de persoana respective. Astea sunt fapte penale domnule si exista institutie care se ocupa de asa ceva si care mai devreme sau mai tarziu va declansa Ancheta. Nimeni nu scapa daca a calcat legea. Mari dictatori ai acestei lumi au sfarsit intemnitati su executati dupa multi ani de cand nu au mai fost la putere. Pinochet, Jaruzelski mai nou fostul presedinte al Frante Sarkozi, alt fost presedinte francez Chirac care a scapat de puscarie doar pri amnistia acordata de presedintie si ex. pot continua.
        • +3 (5 voturi)    
          CV (Joi, 18 septembrie 2014, 18:03)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

          Sint pefect de acord ca agentii sa nu se desconspire in CV.

          Dar daca vrei functie mare la stat, atunci e musai sa-ti declari apartenenta si colaborarile cu serviciile. Altfel lumea va banui scopuri ascunse, manevre din umbra, etc.

          Deci argumentul dumneavoastra e valabil, dar nu pentru toate cazurile. Si sub nici o forma candidatii la presedentie nu au dreptul moral de a pastra asemenea secrete.
  • +6 (14 voturi)    
    Logica dezvaluirilor pare complicata (Joi, 18 septembrie 2014, 13:02)

    denvarel [utilizator]

    Daca Basescu spune, incalca legea. Daca nu spune se face de cacao. Si s-a bagat singur in chestia asta din care nu are iesire. Cam asta este pe scurt varianta dumneavoastra domnule Tapalaga.

    Hai sa privim altfel lucrurile:

    X, agent acoperit incalca legea si ia o functie publica-politica.
    Y, afla si il someaza pe X sa intre in legalitate.
    Pe X il doare in cot de somatia lui Y.
    Pe seful lui X il doare in cot de somatia lui Y de asemenea, mai mult decat atat, nu-l ajuta pe Y sa-l aduca pe X in limite legale.

    Acum vin eu si intreb: Dar X si sefii lui sunt stat in stat? Ei pot sa incalce legea dar si sa le pretinda altora sa taca daca afla faptul ca X si organizatia lui sunt in afara legii?

    Nu cred ca X si sefii lui sunt mai presus de lege si daca Y va fi condamnat pentru ca i-a devoalat, si X si sefii lui trebuie sa intre in puscarie de asemenea.
    Pentru ca X si sefii lui ei au incalcat legea! Mai mult decat atat au mai inalcat si alte legi cu aplicabilitate mai generala cum ar fi abuzul de functie, folosirea de informatii privilegiate pentru a accede in functia politica-publica samd.

    Avand in vedere momentul temporal si circumstantele specifice cred ca Y beneficiaza din plin de circumstante atenuante iar X de circumstante agravante! Si seful lui X de asemenea.

    Pentru ca si X si seful lui au jurat in primul rand credinta Romaniei si abia apoi Serviciului din care fac parte!

    Suna logic dmnule Tapalaga?

    Deci Basescu e in situatie de win-win nu de lose-lose cum crezi dumneata.

    Amanuntele picante din cariera lui X vor fi doar cireasa de pe tort.
    • 0 (10 voturi)    
      Citeste articolul lui Ungureanu de pe HN (Joi, 18 septembrie 2014, 14:53)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Procurorii pot sa se ia de viata lui X daca incalca legea.

      Base doar trebuia sa informeze procuratura, daca e fost agent, iarasi nu e vina lui ala ca timp de 30 nu poate spune nimic, deci nu poate sa isi puna in cv cum vrea Base. Plus se pare ca inca exista perceptia ca daca cineva lucreaza in servicii automat e de rau, nu mai e Securitatea aici.
  • +6 (14 voturi)    
    Putem fi de acord macar in privinta unui lucru? (Joi, 18 septembrie 2014, 13:06)

    georgeb [utilizator]

    Domnule Tapalaga, putem fi de acord macar in privinta unui lucru? Pana la sfarsitul campaniei Basescu poate veni cu dovezi convingatoare? Nu spun oficiale, ci plauzibile. Sunteti de acord macar cu faptul ca in teorie este posibil sa se ridice deasupra statutului de raspandac zvoner, cum il banuiti in momentul asta?

    Cred ca e nedrept sa vi se aduca acuze pentru exprimarea unei opinii in momentul de fatza, dar va cer sa acceptati ca un dram de rezerva trebuie mentinut pentru surprize majore (in care eu cred).
  • +6 (14 voturi)    
    Pentru fani (Joi, 18 septembrie 2014, 13:08)

    Xorxe [utilizator]

    A vrut si domnul Tapalaga sa vada cum e sa nu mai scrii doar pentru fani. Si a vazut cum e :)
    Nu ca as inghiti pe nemestecate teoriile dumnealui cu pactul dintre Basescu si Ponta bazat pe cine stie ce afaceri de "familie", pentru care inca nu a produs vreo dovada.
  • -1 (11 voturi)    
    subiecte, subiecte (Joi, 18 septembrie 2014, 13:17)

    liviusmaximus [utilizator]

    dl. Tapalaga,
    1). II acuzati pe ponta si basescu de faptul ca au o intelegere pt acapararea atentiei in defavoarea celorlati candidati sau pt devierea atentiei de la subiectele importante. Dar, le faceti jocul, zilnic ! Sper ca in mod intamplator...
    2) Ca sa incheiem cu subiectul acoperitului, ideea era exact asta - sa-i creeze lui ponta o aura de om mare, important si sa stearga urmele de mucos, rasfatat si parvenit de pe fata lui. sa il faca sa para om serios. sa dea senzatia ca poznele facute au fost fortate, pt ca asta era misiunea. evident ca nu va veni nimeni cu alte dovezi. daca ar fi existat si s-ar fi respectat legea, nu trebuia sa ocupe post de ministru de 100 de ori, de pm, etc. Posturi ocupate cu voia lui basescu, care dealtfel spune ca a avut cazuri de "acoperiti" pe care i-a rugat sa nu incerce sa preia un minister.
    3) Va rog, folositi-va talentul pt subiecte de interes pt cititorii dvs. Nu suntem, majoritatea noastra, o gloata de tampitzi buni de manipulat de catre cei 4 neuroni ai lui basescu&ponta, asa ca nu-i nevoie de articole zilnice pe eterna tema a coabitarii (cumetriei).
  • +9 (19 voturi)    
    Daca stau sa ma gandesc mai bine (Joi, 18 septembrie 2014, 13:37)

    iradu [utilizator]

    imi dau seama ca dl Tapalaga greseste mult, alaturandu-l pe Basescu de Ponta, in "competitia pentru titlul de urechist sef" (imi pare ca si titlul articolului este fortat, bun pentru un tabloid). Greseste doar din dorinta prea mare ca sa fie citit si sa faca valuri, sau chiar nu intelege? Cum sa-i vezi pe cei doi alaturi, in competitie? Ponta e cu ani-lumina in fata lui Basescu la vorbit aiurea.
  • +9 (15 voturi)    
    frumos ,nu am ce zice (Joi, 18 septembrie 2014, 14:31)

    xanti [utilizator]

    Ati inceput sa citati din CTP,wow asta chiar a fost o surpriza.
    Dupa alegeri o sa aveti un job la alegere depinde de cat de bine va va plati pentru latrat,antena 3,gandul,Tvr sau dcnews.
    Inva odata se dovedeste ca intre ziaristi si politicieni nu este nici o diferenta cand e vorba de schimbat barca.
  • +10 (18 voturi)    
    Schimonoseli... (Joi, 18 septembrie 2014, 14:39)

    n italy [utilizator]

    Tapalaga de aproape un an a schimbat tabara la fel ca multi printre care si MRU-de care abia am citit ca-l critica pe TB dovedind lipsa de caracter cel putin..A reintrat la pdl-ul lui Blaga cu conditia sa-l atace pe Presedinte Prea multi oportunisti si deaceea pontalaul e binemeritat nu numai pentru prosti dar si pentru altii fara caracter,principii,fripturisti etc!
  • +7 (17 voturi)    
    Ramane cum am stabilit, Base & Udrea rai! (Joi, 18 septembrie 2014, 14:59)

    Excelsior [utilizator]

    Ups, nu e Latrina3 aici ?!
    Ma intreb uneori daca astia sunt formatorii de opinie "de dreapta" ce mai avem nevoie de massmedia infractorilor?!
    Uite ca tot pe Macovei o sa o votez dar daca maine se retrage votez PMP = Udrea!
  • +10 (16 voturi)    
    Dane, imi pare rau.... (Joi, 18 septembrie 2014, 15:21)

    Cadillac [utilizator]

    Iti citesc articolele de citiva 'anisori'.....

    Atit cit imi permite timpul si dispozitia, INSA

    Ai inceput sa ma ingrijorezi....

    Ia-ti o vacanta.

    Departe.

    Lunga.......
    • +5 (9 voturi)    
      ...si ramai acolo (Joi, 18 septembrie 2014, 16:56)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      amin!
  • +6 (12 voturi)    
    dezvaluire calculata (Joi, 18 septembrie 2014, 15:21)

    barba-neagra [utilizator]

    Eu cred ca Basescu vrea sa le plateasca celor care l-au muncit 10 ani cu aceeasi moneda. Adica sa dezvaluie eventuala ilegalitate a magistratului racolat de servicii la momentul potrivit. Acest moment ar putea fi seara in care Ponta va sta fata in fata cu contra-candidatul sau, in turul doi.
    Nu a spus nimeni oficial ca niciun candidat NU A FOST in slujba unui serviciu de informatii. Tata socru tocmai a confirmat ca DACA CINEVA A FOST, ATUNCI E IRELEVANT, in stilul sau de a matura orice iz de adevar.
    • -2 (6 voturi)    
      Poate ca ofiterul acoperit e Macovei, nu Ponta... (Joi, 18 septembrie 2014, 16:07)

      Metec [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Si ea e fost magistrat si a intrat, de curand, in categoria neprietenilor lui Basescu... Ce vei spune atunci?!
  • -8 (16 voturi)    
    Mi-a placut realizatorul emisiunii, in schimb! (Joi, 18 septembrie 2014, 15:37)

    Metec [utilizator]

    Elegant, relaxat, i-a servit "presedintelui-jucator" cateva upercuturi care i-au facut maselele sa clantane! In subiectele sensibile, gen Udrea presedintele a fost penibil spre jalnic. Cand i-a atacat (pe nedrept) pe cei care l-au sustinut la suspendari, pe motiv ca si-au facut imagine cu acele ocazii, a devenit neclar de ce il mai ataca pe Iohannis, care a sustinut "suspendatorii"?! Ce mai, dom' Basescu s-a cam ramolit, iar pasiunea lui pentru o fusta blonda il transforma incet-incet intr-un mos libidinos si caraghios...
    • -6 (12 voturi)    
      În sfârșit... (Joi, 18 septembrie 2014, 16:29)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      După multele comentarii acide, nedrepte (la adresa lui Dan Tăpălagă) ale postacilor băsiști, iată unul normal, rational!
      Faptul că s-au„ înmulțit” ID-urile postacilor („delia13”, „runa”, „vios2356”, „xorxe”, ca să dau doar câteva exemple...), dovedește, dacă mai era nevoie, cât de tare se teme președintele că nu-i vor ieși pasiențele.
      Felicitări, domnule Tăpălagă!
  • +3 (9 voturi)    
    Teme false... (Joi, 18 septembrie 2014, 16:36)

    Mari.an [utilizator]

    Dl Dan Tapalaga a cam ramas blocat cu ochii pe Ponta si Basescu.
    Eu as zice ca devine deja plictisitor sa tot scriem/vorbim de Basescu. E presedintele Romaniei si in cateva luni n-o sa mai fie. A fost balacarit destul in 10 ani, iar acum poate e timpul sa mergem mai departe cu dialogul, sa discutam despre viitor.
    Dl Basescu nu mai poate deveni presedinte. Cei care vor sa-i urmeze ar trebui sa fie acum sub lupa mass-media.
  • +2 (2 voturi)    
    Din pacate.... (Vineri, 19 septembrie 2014, 11:48)

    nic1 [utilizator]

    ..dl.Tapalaga ma dezamagiti in ultimul timp,ati luato razna.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri