​Articol actualizat

"Solutii la problemele familiilor romanesti", propuse de organizatia Coalitia Pentru Familie: Homeschooling / Eliminarea obligativitatii clasei pregatitoare / Reducerea impozitelor pe venit si pe proprietati ale cuplurilor casatorite / Anularea subventiilor publice pentru avort

de Rares Musatoiu     HotNews.ro
Vineri, 26 mai 2017, 0:03 Actualitate | Esenţial

Coalitia pentru familie
Foto: Facebook
Coalitia pentru Familie (CpF) a publicat pe site-ul propriu un set de 50 de masuri pentru politici publice privind familia. Cele 50 de masuri asumate de organizatie sunt rezultatul unei consultari publice lansate in 2015 pe tema problemelor familiei. Raportul rezultat in urma consultarii, publicat la acel moment ca atare, continea o serie de propuneri care nu au fost asumate de Coalitia pentru Familie. Documentul oficial, asumat de CpF, poate fi consultat aici, si propune o serie de masuri precum reducerea unor impozite pentru cuplurile casatorite, anularea subventiilor publice pentru avort si mijloace contraceptive, reducerea TVA la produse de igiena si ingrijire necesare copiilor de pana la 3 ani.

  • Erata: In versiunea initiala a articolului, Coalitiei pentru Familie ii erau atribuite o serie de propuneri pe care, de fapt, organizatia nu si le asumase. Ele faceau parte din setul de propuneri rezultate in urma consultarii publice, document publicat, se asemenea, pe site-ul Coalitiei pentru Familie. Am operat modificarile necesare in text, astfel incat in acest moment prezentam doar propunerile de politici asumate de CpF.
  • UPDATE Coalitia pentru Familie precizeaza, intr-un drept la replica publicat pe site-ul sau, ca "motivele pentru care solutiile asumate de noi difera, uneori radical, de propunerile inaintate de participantii la sondaj tin atat de necesitatea respectarii cadrului legal in vigoare, a drepturilor si intereselor legitime, cat si de realitatile obiective din societatea romaneasca, realitati pe care nu le putem nici nega, nici ocoli".
    Dreptul la replica al Coalitiei pentru Familie poate fi citit si aici.

I.  INSTITUTII PENTRU FAMILIE

Crearea unei structuri dedicate ¬ Secretariatul de Stat pentru Familii (SSpF) ¬ in cadrul Ministerului Muncii:

Crearea unui Institut de studii pentru Familie / Institut pentru Familii (IPF) prin colaborarea intre institutiile de stat si structurile, non-guvernamentale.

Crearea, in cadrul Parlamentul Romaniei, a unei Comisii permanente pentru Problemele Familiei, al carei scop va fi analizarea, revizuirea si reformularea prevederilor legislative privind familia.

II. CULTURA FAMILIEI

Campanii in parteneriat Stat ¬ Asociatii de Familii, pentru constientizarea importantei familiei si casatoriei, maternitatii si

Masuri si consiliere pentru asumarea rolurilor familiale conform varstei si sexului, impotriva deresponsabilizarii parintilor, alienarii sotilor, sexualizarii precoce a copiilor. Modificarea, in sensul inaspririi, a legilor privind pornografia si publicitatea, pentru a). protectia minorilor; b). prohibitia publicitatii la servicii sexuale mascate; c). suprimarea publicitatii indecente la produse si servicii comune.

Majorarea pedepselor penale pentru agresiunea asupra femeii insarcinate; recunoasterea copilului nenascut ca victima distincta in cazurile de violenta domestica.

Anularea subventiilor publice pentru avort si mijloace contraceptive; directionarea fondurilor astfel eliberate catre servicii de sanatate materna.

Majorarea pedepselor pentru pruncuciderea imediat dupa nastere, la nivelul celor din Codul Penal anterior.

III. LOCUINTE PENTRU FAMILII

Continuarea programului ¬Prima Casa¬ si diversificarea acestuia prin optiunea de subventionare a chiriilor pentru familiile tinere (¬Prima Chirie¬).

Construirea din fondurile administratiilor locale a unor locuinte pentru a le inchiria tinerelor familii pe o perioada de maxim 10 ani cu posibilitatea cumpararii acestora de catre chiriasi.

IV. MASURI PENTRU STIMULAREA NATALITATII SI REDRESAREA DEMOGRAFICA

O suma substantiala acordata la fiecare nastere, incepand de la cel de-al doilea copil, destinata exclusiv utilizarii pentru una din urmatoarele optiuni: a). renta viagera pentru mama, b). constructia sau renovarea locuintei, c). bursa de studii pentru copii.

Pentru mamele cu cel putin 3 copii, posibilitatea de reducere a varstei de pensionare cu cate 2 ani pentru fiecare copil.

Reducerea TVA la 5% pentru produsele de igiena si ingrijire necesare copiilor de pana la trei ani de viata extrauterina (ex. scutece, imbracaminte si incaltaminte pentru copii, produse pentru igiena corporala, mobilier pentru copil ¬ leagan, scaun, pat si scaun de masina).

Extinderea concediului pentru cresterea copilului pana la varsta de 3 ani de viata extrauterina, respectiv 5 ani de viata extrauterina, pentru copilul incadrat in oricare dintre gradele de handicap.

Acordarea unei indemnizatii pentru femeia insarcinata (dupa 14 saptamani de sarcina) care sa o sprijine in acoperirea nevoilor speciale care apar in perioada sarcinii.

Incurajarea practicarii meseriei de bona/dadaca. Asigurarea optiunii de furnizare a serviciilor de bona profesioniste.

Incurajarea adoptiei interne (de catre familii din Romania) prin campanii publice de constientizare, prin identificarea activa a parintilor cu potential de adoptie si prin simplificarea procedurilor de adoptie.

Sprijinirea cuplurilor infertile in vederea adoptiei, sau pentru remedierea infertilitatii prin tehnologii procreative naturale/etice.

Acordarea de sprijin constand in stimulente materiale (prime de reintegrare), consiliere juridica, economico-profesionala si psiho-sociala pentru revenirea in tara a familiilor tinere emigrate.

Incurajarea mutarii si dezvoltarii in zona rurala a comunitatilor de familii tinere, stimularea asocierii acestor familii in proiecte comune pe termen mediu (ex.ferme zootehnice, livezi, podgorii, etc) si facilitarea accesului produselor acestora pe pietele urbane.

V. ARMONIZAREA VIETII DE FAMILIE CU CARIERA

Incurajarea contractelor de munca cu timp flexibil si a tele-muncii pentru parinti.

Cresterea numarului de zile libere pentru tati la nasterea unui copil.

Infiintarea si sustinerea de Centre pentru Familie (Family Points) ¬ locatii special amenajate cu servicii diverse, flexibile, dedicate si personalizate, precum: posibilitatea lasarii copilului mic in grija specializata pe perioade scurte pentru ca parintii sa poata realiza activitati strict necesare si urgente.

Asigurarea la locul de munca a unui mediu propice si pentru  familiile angajatilor. Sustinerea angajatorilor care aplica aceste masuri, dupa modelul facilitatilor oferite companiilor care opereaza in zone defavorizate.

Stimularea angajarii parintilor din familii numeroase, prin asigurarea de subventii/facilitati angajatorilor, dupa modelul facilitatilor oferite companiilor care opereaza in zone defavorizate.

VI. PROTECTIA PERSOANELOR VARSTNICE

Sustinerea ingrijirii la domiciliu a varstnicilor, in special de catre familie, dar nu numai, din bugetul primariilor. Programe de ingrijire si implicare pentru bunici.

Tichete de vacanta pentru familii, care sa permita acestora anual un timp liber impreuna, in Romania.

VII. STABILITATEA CASATORIEI SI PROTEJAREA COPIILOR

Incurajarea consilierii/medierii de familie in vederea imbunatatirii relatiilor de cuplu si a prevenirii divorturilor.

Obligativitatea, in cazul sotilor cu copii minori aflati in intretinere care intentioneaza sa divorteze, a unui plan de consiliere/mediere familiala si a unui plan de finantare a educatiei minorilor asumat si semnat de ambii parint

Eliminarea accesului minorilor la servicii de avort si de ¬planificare¬ familiala fara acordul parintilor.

Majorarea varstei consimtamantului sexual la 16/18 ani.

Apararea copiilor de abuzuri prin inasprirea pedepselor pentru infractiuni sexuale indreptate impotriva lor.

VIII. PUNEREA IN PRACTICA A DREPTULUI PARINTILOR DE A-SI EDUCA COPIII CONFORM CU PROPRIILE VALORI

Participarea asociatiilor de parinti la toate etapele procesului decizional institutionalizat, la stabilirea programelor scolare si a continutului manualelor care privesc educatia moral-valorica (educatia religioasa, educatia pentru sanatate si familie etc).

Legalizarea ¬educatiei acasa¬ (homeschooling), dupa modelul nord-american.

Revenirea la 7 ani ca varsta minima obligatorie de scolarizare.

IX. MASURI FINANCIARE IN SPRIJINUL FAMILIEI

Reducerea impozitelor pe venit si pe proprietati ale cuplurilor casatorite, pentru prima proprietate.

Dublarea actualelor deduceri personale din impozitul pe venit pentru persoanele aflate in intretinere. Continuarea programului cu reduceri progresive ale impozitelor pe venit pentru persoanele cu copii minori in intretinere.

Incurajarea microeconomiei si a initiativelor economice familiale (intreprinderi de tip familial) prin diminuarea sau anularea totala a impozitarii acestora.

Includerea in sumele deductibile din impozitul pe venit a cheltuielilor pentru servicii si bunuri de consum de baza destinate cresterii si educarii copiilor prescolari.

Cresterea la 5% a sumei maxime redirectionabile din impozitul pe venitul persoanelor fizice catre persoanele juridice non-profit care ofera activitati sportive, educative, culturale etc. pentru copii.

Actualizarea, anual, a oricarui sprijin financiar in raport cu salariul minim pe economie.

Monitorizarea apropierii graduale a beneficiilor acordate familiilor din Romania (in prezent 1,32% din PIB) de media europeana a acestor beneficii (in prezent 2,2% din PIB).

X. MASURI VIZAND SANATATEA FAMILIEI

Completarea, de urgenta, a retelei medicilor de familie, in asa fel incat sa fie oferit acces real pentru intreaga populatie la serviciile medicale.

Implementarea in reteaua medicilor de familie a programului ¬telemedicina¬, care sa ofere diagnostic si tratament specializat pacientilor aflati la distante mari de spitale.

Asigurarea in practica si in timp real necesar a tuturor investigatiilor (inclusiv imagistice) si tratamentelor privitoare la prevenirea, diagnosticarea la timp si profilaxia cancerelor mamare si uterine, precum si a obezitatii infantile.


Citeste mai multe despre   






















41113 vizualizari

  • +28 (54 voturi)    
    Stoparea si interzicerea (Vineri, 26 mai 2017, 0:15)

    BogdanMelinte1 [anonim]

    La Coalitia pentru Mertanul Securistului Daniel totul incepe cu "stoparea" si "interzicerea". De unde are coalitia prostiei atatia bani de propaganda? Publicati, pudibunzilor, sursa de finantare, sa vedem de unde aveti bani de magarii din astea. Si pe Giordano Bruno l-ati stopat si interzis, lachei barbosi. Hai sa incepem si noi cu stoparea si interzicerea daca voi puteti: -stoparea acordarii banilor contribuabililor prehotilor si cultelor, sa se autofinanteze, -interzicerea orelor de indoctrinare religioasa in scoli, stoparea evenimentelor in care sunt prezentate spre degustare degete, oase, fibule, resturi de carne din oameni ca "moaste", -interzicerea implicarii bisericii in campanii electorale si actiunilor xenofobe practicate de aceasta etc.
    • +8 (14 voturi)    
      De la anumite biserici (Vineri, 26 mai 2017, 7:44)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      Da. Daca ar fi interzisa implicare bisericii in propaganda politica am avea surprize la alegeri.
      • -5 (17 voturi)    
        masuri de bun simt (Vineri, 26 mai 2017, 11:15)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        Asa cum se doreste pedepsirea parintilor ai caror copii se imbolnavesc,nefiind vaccinati, este normala si stoparea subventionarii avorturilor din fonduri publice. De ce sa platim noi ca pe unii i-au luat hormonii (sau aburii alcoolului, dupa caz) pe dinainte si nu s-au mai gandit la consecintele unei partide de sex?

        Toate, dar absolut toate masurile propuse sunt corecte. Si nu se interzice nimic, cum racnesc unii pe aici, doar se descurajeaza. Sa ai dreptul sa faci avort, dar pe banii tai.
        • +2 (12 voturi)    
          toate? (Vineri, 26 mai 2017, 13:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Lista este lunga si plina de aberatii. Ar fi fost interesant sa vedem un dialog intre persoane care cunosc subiectul.

          Masurile se impart in 2 categorii -
          1. Mai multa birocratie - infiintam nspe mii de agentii, comisii si comitete care vor fi subit mai bune decat cele pe care le avem? exemplu: "Secretariatul de Stat pentru Familii". Exista deja Agentia Nationala pentru Protectia Familiei si ANPDCA. Banii se irosesc pe functionari care freaca menta.

          2. Pomeni peste pomeni. Varsta de pensionare sa scada, timpul de lucru sa scada, pomenile sa curga. Cand speranta de viata creste si te astepti sa traiesti 80-90 de ani, unii vor sa se pensioneze la 50 si sa traiasca jumatate din viata adulta frecand menta. Cine plateste? Copiii lor...

          3. Cifre scoase din burta. Varsta minima de scolarizare 7 ani. Pe ce baza? Toata Europa incepe scoala mai devreme, doar copiii nostri sunt retardati si trebuie sa stea acasa 7 ani??
          • -1 (9 voturi)    
            ai auzit de expresia "cei 7 ani de acasa" ? (Vineri, 26 mai 2017, 17:23)

            Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            In vest nu se aplica si se vad rezultatele cu ochiul liber. Baza educatiei, a moralei, se pune in familie (in majoritatea cazurilor), in mediul unde copilul primeste cea mai multa dragoste, nu in institutii.

            Sa nu ma intelegi gresit, eu n-am nicio treaba cu coalitia asta pt familie, in spatele careia e posibil sa se ascunda si niste dubiosi, ca in orice organizatie din lumea asta. Eu vorbesc strict despre niste idei la care se racneste din toti rarunchii, fara niciun suport rational.
            • +1 (1 vot)    
              ce vad eu "cu ochiul liber" in vest (Duminică, 28 mai 2017, 11:05)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

              fara 7 ani de acasa si fara religie in scoli, in vest nu e gunoi pe strazi, oamenii stiu sa stea la o coada fara sa se inghesuie si atunci cand urci in autobuz nu te izbeste mirosul de transpiratie, vecinii te saluta chiar si atunci cand nu te cunosc, etc.

              ce vad in Romania, tara celor "7 ani de acasa" si a celor 99% credinciosi - mizerie, degradare morala (e suficient sa vezi ce programe au audienta la tv), mii de copii in orfelinate, inghesuiala oriunde si cu orice motiv, zgomot non-stop prin orice metoda - manele, bormasini, scandaluri, inmormantari.. toate prilej de arata respectul pentru cei din jur.

              concluzia e ca celebrii "7 ani" sunt de fapt irositi pentru simplul motiv ca acasa e mai rau decat la scoala.
    • +8 (12 voturi)    
      xenofobe? (Vineri, 26 mai 2017, 9:21)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      unde bre ca ma bag si io.vb aia daca mai da o coliva si un vin de impartasanie,bat toti toti strainii spurcati care murdareste tarana tarii etc etc
      moarte homalailor!votati crucea!ca va da pamant
      nu va mai pupati intre voi,pupati moaste,pacatosilor
      moarte lu giordanu ala,care e contra lu dumnezeu

      e bine asa?
    • -5 (17 voturi)    
      Daca nu esti postac o sa citesti adevarul (Vineri, 26 mai 2017, 10:14)

      alambicatul [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      Daca te iei dupa hotnews ... care bate campii...
      http://coalitiapentrufamilie.ro/2017/05/26/hotnews-atribuie-coalitia-pentru-familie-masuri-care-nu-ii-apartin/
      • +4 (8 voturi)    
        Măsuri propuse (Vineri, 26 mai 2017, 10:45)

        of of [utilizator] i-a raspuns lui alambicatul

        CpF a publicat un document cu măsuri propuse, de care nu s-a dezis. Dacă îl publici pe site ca atare, fără să te dezici de el, ți-l asumi
        http://www.coalitiapentrufamilie.ro/docs/analiza-sinteza-consultare-publica.pdf
        • +2 (4 voturi)    
          De ce sa se dezica? (Vineri, 26 mai 2017, 23:08)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui of of

          E ca si cum ai cere Hotnews sa se dezica de fiecare comentariu cu care nu e de acord.
          Era un document cu masuri propuse de public, nu de Coalitie, un sondaj public, din care apoi au ales unele propuneri.
        • 0 (0 voturi)    
          Aberanta interpretare (Vineri, 2 iunie 2017, 21:46)

          alambicatul [utilizator] i-a raspuns lui of of

          Daca vrei sa le arati oamenilor ce propuneri au fost si pe care le-ai asumat ... doar o parte ... te trezesti ca interpreteaza in fel si chip presa care nu vrea sa verifice inainte ...
      • +3 (15 voturi)    
        BogdanMelinte1 iti place sa trolezi? (Vineri, 26 mai 2017, 10:57)

        CiucaOvidiu [anonim] i-a raspuns lui alambicatul

        atat timp cat aceste idiotenii de evul mediu exista pe siteul lor inseamna ca indirect si le asuma si sunt de acord cu ele.

        ma inspaimanta ce masuri gasesc acolo...
        • +3 (5 voturi)    
          Te inspaimanta (Vineri, 26 mai 2017, 22:36)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui CiucaOvidiu

          Dar nu esti in stare sa numesti una.
    • -3 (17 voturi)    
      pai (Vineri, 26 mai 2017, 10:48)

      hamham [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      "De unde are coalitia prostiei atatia bani de propaganda?"

      sursele de finantare nu sunt o problema.
      oricand as dona ptr interzicerea omorarii copiilor nenascuti,procedura numita si avort.
      si ca mine,sunt multi cei care nu cred in crima.

      de fapt,exista asociatii de protectia cateilor ( foarte bine), iar o gramada de libtarzi vegani fac clabuci ca sunt omorati porcii,si vitele pentru consum.
      dar libtarzii n-au nicio problema ca sunt dezmembrati copiii, ptr al caror drept la viata nu lupta nimeni.

      pe cand o asociatie care sa protejeze si dreptul la viata al copilului neneascut?
      sa zicem incepand cu saptamana a 3-a, cand inimioara incepe sa bata.
      dixit.
      • +3 (9 voturi)    
        mai multa ponderare nu ar strica (Vineri, 26 mai 2017, 13:18)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui hamham

        E, uite ca si tu ai mentalitate socialista!

        Ce te aia grija de unii oameni sunt vegani?!

        Daca vrei sa ti se respecte dreptul la opinie, nu mai critica opinia altora.

        Esti impotriva avortului? E treaba ta, adu argumente. Dar nu te lua de altii care nu au nici o legatura cu asta. Plus ca le faci un process de intentie fara nici o proba: de unde ai dedus tu ca veganii sunt pentru avort?!
    • +2 (6 voturi)    
      Probabil ca ai noroi pe ochelari (Vineri, 26 mai 2017, 22:34)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      "Stoparea" si "interzicerea" nu apar NICIODATA in text. Eu vad ca majoritatea incep cu "incurajarea" , "crearea", "asigurarea", "sustinerea" etc.

      La ce "atatia bani de propaganda" te referi? Ca au un site?

      Ce are de castigat "propaganda" asta de ti se pare asa nociva? Ca sustine familia?

      Unde anume zice ceva de "moaste", "biserica", "bor" etc?

      Nu vreau sa fiu nepoliticos, dar tu esti o dovada vie pentru care multe din masurile astea ar fi trebuit luate. Sunt tot mai multi cretini ca tine in societate. Ati depasit numarul oamenilor normali. Unii oameni s-au gandit ca trebuie facut ceva. N-o fi tot ce spun perfect, dar e ceva.

      Daca nu esti capabil de o critica constructiva LA SUBIECT, taci din gura si nu mai polua pagina cu aceleasi imbecilitati.
    • +2 (6 voturi)    
      Asa curaj. Bring it on Hotnews! :)) (Vineri, 26 mai 2017, 23:14)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui BogdanMelinte1

      Reveal yourselves! Jos mastile! :))
      Probabil ceva sponsori s-au enervat ca pana acum au stat cuminti si nu au livrat nimic.

      De cand zacea aceasta piesa de propaganda in inventar?
      Hai mai cu curaj.
      Fake news e putin zis. Aici e campanie de denigrare pe fata a unei initiative perfect democratice care nu va place. Propaganda pura. Nici nu mai ai de ce sa strigi "rusine" pentru ca aici e atact pe fata, calculat.

      Ultimele comentarii pe acest site nu mi-au fost acceptate desi au respectat toate regulile. Doar pentru ca au fost comentarii care nu conveneau editorilor gen DT. Daca astfel credeti ca mergeti spre "progres", atunci va renegati radacinile. Cum era cu, contributia inteligenta a cititorilor? Va plac doar aplaudacii?
  • +19 (41 voturi)    
    evul mediu in actiune (Vineri, 26 mai 2017, 0:29)

    DSS [utilizator]

    oamenii astia vin din alt timp. De ce nu se muta in Iran sau Arabia saudita?
    Credeam ca Europa a reusit sa treaca peste evul mediu cel intunecat.
    • 0 (0 voturi)    
      Ignoranta in actiune (Duminică, 28 mai 2017, 2:36)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      Inteleg ca pe voi, astia cu "argumentul" Evului Mediu despre care nu stiti mai nimic, doar ce ati vazut in filme, va deranjeaza ca "intoarcerea" e prea mica.

      Voi ati vrea sa ne intoarcem MULT INAINTEA Evului Mediu, pe vremea popoarelor pagane si necivilizate, care umblau dezbracati, se tatuau, isi bagau verigi in nas, se drogau, dansau pe muzica bazata in principal pe ritm si faceau sex oricum le venea. Adica exact ca "evoluatii", "progresistii", "laicii" si "stiintificii" de acum. Interesant, nu?
  • +14 (38 voturi)    
    mai sa fie (Vineri, 26 mai 2017, 0:32)

    AdrianNeacsu [anonim]

    si daca nu-si gaseste omu nevasta, ca e pretentios, asta inseamna sa plateasca mai mult la impozite? bravo ma, de unde le scoateti? banuiesc ca-i bagati si pe calugari la plata :))) bine ca m-am insurat ca ieseam in pierdere.

    si cum vine aia meserie de mama? bai, asa a lasat bunul Dumnezeu, femeia sa nasca si sa creasca prunci. e o datorie ma, nu o meserie. femeia sa creasca copii si sa stea departe de functii de conducere, discutii despre egalitarism etc. barbatul conduce si femeia se supune. altfel iese prost.

    in locul reclamei cu costumul de baie sa propuneti dictonul: femei purtati pantofi de dama. e mai actual ca oricand :)))
    • -3 (13 voturi)    
      mai multi copii => mai multe venituri pe viitor (Vineri, 26 mai 2017, 9:08)

      ratzione [utilizator] i-a raspuns lui AdrianNeacsu

      nu tre' sa plateasca nimeni mai mult la impozite bosss. doar ca aia cu mai multi copii (care vor produce mai mult in viitor), or sa produca )over all) mai mult - deci, incurajez aparitia de noi platitori de taxe

      de ce crezi ca astia din fara iau crema copiilor din romania si-i subventioneaza pe perioada facultatii? sustin 4 ani un student is castiga 40 de ani un platitor de taxe

      este un simplu calcul economic
      • +5 (9 voturi)    
        Nu e neaparat adevarat (Vineri, 26 mai 2017, 11:30)

        Coddy [utilizator] i-a raspuns lui ratzione

        Ar fi frumos sa fie asa, dar avem etnici diversi care fac copii cu gramada, dar nu prea ii vad platind taxe si impozite, ci mai degraba cresc asistati social.
    • +5 (17 voturi)    
      „meseria” de mamă (Vineri, 26 mai 2017, 10:02)

      of of [utilizator] i-a raspuns lui AdrianNeacsu

      Pentru cine nu înțelege: o mamă face mai multe munci casnice decât o femeie fără copii, pentru care, dacă ați angaja pe cineva (bucătărie, curățenie, dereticat prin casă, adunat după copil mereu etc.) ați plăti un salariu, part-time sau full-time. Așa, mămica trebuie să le facă gratis, în plus față de serviciul ei (căci puțin familii își permit să trăiască doar din salariul soțului). E vorba de treburile menajere, nu statul cu copilul, pentru care abia mai ai timp și care într-adevăr, e o plăcere: te joci, te plimbi prin parc, îi plimbi prin oraș, îi mai duci la teatrul de copii în weekend, intri în lumea lor etc.
      Nu cred că trebuie remunerată această muncă de după serviciu, dar trebuie conștientizată („acknowledged”), iar bărbații să nu își mai ia nevestele „for granted”.
      Nu e datoria unei femei să fie mamă, e o alegere. Și în niciun caz nu e datoria ei să fie menajeră și bucătărească non-stop, 7 zile din 7, timp de 18 ani (sau 25-30, bărbații români se mai mută de acasă doar când se însoară -- când au de la nevastă aceleași așteptări ca de la mama lor: gătit, curățenie etc.).
      Așa și-au crescut femeile românce copiii, i-au cocoloșit non-stop și au făcut toate treburile casnice cu stoicism, în plus față de serviciu, iar odată ajunși adulți, unii au impresia că asta e datoria naturală a unei femei, să le facă pe toate și să mai meargă și la serviciu (câți dintre voi ați accepta ca femeia să fie casnică sau să aibă un job part-time, iar responsabilitatea financiară să revină soției?)
      • +1 (9 voturi)    
        sa vedem mai departe (Vineri, 26 mai 2017, 13:14)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui of of

        Din planul ala nu reiese mai nimic clar. Eu am incercat intr-un comentariu mai jos sa dau si o explicatie pozitiva.

        Dar problemele pe care le xpuneti nu tin de "mama" ci de educatia morala.

        Aia care nu se face mai deloc in tarisoarea mea, printer altele si pentru ca statul roman lupta pe cat poate sa ne trmita copiii cat mai mult la scoala (ca sunt muuulte norme didactice , nu?)

        Statul roman tot insista sa ne dea copiii pe mana bisericii, de parca nu ar fi auzit ca educatia moral-religioasa (sau atee-morala - fiecare inddivid cum allege) este o datorie a familiei in primul rand.
  • +17 (39 voturi)    
    la mai mare (Vineri, 26 mai 2017, 0:42)

    georgebb [utilizator]

    Incep sa se ingroape singuri. Usor, usor ne arata ca vor sa ne duca in evul mediu, sau macar in secolul 19. "Femeia sa stea la cratita, uite, daca nu vrea, ii dam si bani."
  • +19 (39 voturi)    
    cu astfel de restrictii ne intoarcem in evul mediu (Vineri, 26 mai 2017, 0:49)

    qwerasdf [utilizator]

    si nu e nevoie sa importam imigranti din siria sau alte state musulmane...

    ii avem noi pe ai nostri. Auzi, taxa pe celibat. Stoparea contraceptivelor...
    bai inapoiatilor, voi pe ce lume traiti?!
    Pentru voi e mai important sa se nasca copii care sa fie abandonati prin cine stie ce spitale sau orfelinate.

    Nu-i de ajuns ca in tara asta se fura pe rupte? Se taie padurile, acum trebuie sa ne batem joc si de copii si sa impunem taxe stupide pe celibat. Ce te f*** pe tine taxa ca eu vreau sa fiu celibatar?
  • +17 (39 voturi)    
    Coalitia pentru Evul Mediu (Vineri, 26 mai 2017, 1:24)

    Ord [utilizator]

    sa lupte pentru drepurile familiilor si ajutarea lor, nu sa urmeze zone obscure sau agende straine.
    Taxa de celibat, meseria de mama, stoparea subventiilor pe contraceptive, infierea... sunt mii de copii ce traiesc in centre si astia asteapta sa-i infieze dumnezeu cu maica domnului, cuplul perfect. De la cati ani se pune ca esti celibatatar? Si daca nu vrea nimeni sa se casatoreasca cu o persoana, fie ca-i proasta sau urata, primeste o invoire, ceva?
    Meseria de mama? Femeile dau nastere (daca vor) asta-i menirea lor, nu-i o meserie.
    • -5 (17 voturi)    
      Citeste replica inteligentule! (Vineri, 26 mai 2017, 10:12)

      alambicatul [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Daca te iei dupa hotnews ... care bate campii...
      http://coalitiapentrufamilie.ro/2017/05/26/hotnews-atribuie-coalitia-pentru-familie-masuri-care-nu-ii-apartin/
      • +1 (5 voturi)    
        Telijentule, (Vineri, 26 mai 2017, 17:05)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui alambicatul

        mergi de vezi la ce ora a fost publicat aricolul pe Hotnews, la ce ora am comentat si cand a fost publicat dreptul la replica. Daca gasesti o diferenta esti baiat destept.
        • 0 (0 voturi)    
          Te-ai convins (Vineri, 2 iunie 2017, 21:54)

          alambicatul [utilizator] i-a raspuns lui Ord

          Ok! Sa inteleg ca ai observat acum cum sta treaba si ca nu mai ai aceleasi opinii despre CpF...
          Bafta!
  • +8 (30 voturi)    
    Cine-i sponsorizeaza pe robotii astia? (Vineri, 26 mai 2017, 1:35)

    parol_monsher [utilizator]

    Astia sunt ca niste roboti comunisti. De unde au bani?

    Si de unde au atat de mult timp pentru mitinguri etc.?
    • +3 (3 voturi)    
      Nu ti se pare mai degraba "comunism".. (Vineri, 26 mai 2017, 22:58)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui parol_monsher

      ...faptul ca nu poti sa ai o parere, ca incep sa te injure toti cretinii care nu sunt in stare sa citeasca si sa critice ceva concret, constructiv, la subiect?

      De unde au bani pentru ce? Pentru un site? Pe aia cu #rezist si #lgbt i-ai intrebat de unde au timp si bani? Asta ca sa nu fii #ipocrit.
    • +1 (1 vot)    
      Eu! (Vineri, 26 mai 2017, 23:17)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui parol_monsher

      .
  • +13 (35 voturi)    
    Cat ii mai suportam pe astia?! (Vineri, 26 mai 2017, 2:23)

    AlinaElena2 [anonim]

    Ma asteptam la faza cu avortul, cu embrionii, cu divortul. Dar cu adoptia?! Cand sunt atatia copii abandonati, cand procesul e deja super greoi, cand se aud numai povesti de groaza ce patesc copii aia in plasament?!
    Adauga la asta lipsa prezervativelor si a avorturilor si in curand o sa avem numai copii abandonati...
  • +18 (38 voturi)    
    buna treaba (Vineri, 26 mai 2017, 2:26)

    muciflenduri [utilizator]

    Asadar celibatarii, aia care in general trag cel mai tare la munca, vor trebui sa traga si mai tare, ca sa plateasca 'taxa'.
    Sunt atat de cretini incat nici nu merita sa iti bati capul cu ei.
    • -4 (18 voturi)    
      nu e vorba de nici o taxa (Vineri, 26 mai 2017, 10:03)

      ratzione [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      nu e boss vorba de nici o taxa ... nu tre sa platesti nimic - fie n-ai citit cu atentie, fie esti rau intentionat

      aia care isi rup spatele crecand copii muncesc mai. mult - iar copii lor, vor munci mai mult pentru tine :-)
      • 0 (0 voturi)    
        ha? (Duminică, 28 mai 2017, 0:17)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ratzione

        Am folosit 'taxa', ghilimelele alea ar fi trebuit sa iti sugereze ceva.
        Probabil muncesti la stat, asa ca ai tot felul de pareri.
    • +5 (13 voturi)    
      ... (Vineri, 26 mai 2017, 10:43)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      E o nisa electorala (libera pana acum) pe care se pare ca vor s-o acopere. Nu crede nimeni ca astia sunt doar ONG, sa fim seriosi. Acum sunt doar teste, sa vada cum reactioneaza populatia. Deja incep sa se vada efectele vizitelor rusnacilor barbosi la BOR.
  • +5 (13 voturi)    
    Tampenii mai mari (Vineri, 26 mai 2017, 7:41)

    aniod [utilizator]

    cu greu poti citi. Bag seama ca sunt si cu musulmanii dupa ei: cer posibilitatea de retragere de la cursurile de educatie sexuala. Daca vor copii in familie, nu ar trebui sa fie o educatie, pentru a evita ca adolescentele sa devina mamici?
  • +1 (13 voturi)    
    tovarasii astia.... (Vineri, 26 mai 2017, 9:01)

    USMarines [utilizator]

    sa se mute la Moscova... Oricum, pentru asemenea aberatii de restrangere a drepturilor si libertatilor, ei si statul care ar legifera asa ceva pot fi dati in judecata la CEDO
  • +4 (14 voturi)    
    lipseste burka din enumerare (Vineri, 26 mai 2017, 9:15)

    subcultura [utilizator]

    e cumva Erdogan presedinte de onoare la asociatia asta?
  • +3 (15 voturi)    
    Coalitia pentru prostie (Vineri, 26 mai 2017, 9:33)

    alexpro [utilizator]

    Se ingroasa gluma cu coalitia asta, o dau spre nazism veritabil.
    • 0 (6 voturi)    
      N-ar fi o idee rea (Vineri, 26 mai 2017, 19:06)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

      sa te gazeze un pic pe tine, nu de tot, nu doresc raul nimanui, dar poate mai revii la normalitate.
  • +5 (15 voturi)    
    Mesaj pentru cei din coalitie! (Vineri, 26 mai 2017, 9:38)

    Alui [utilizator]

    — Bre! mulţi proşti am văzut eu în viaţa mea, dar ca voi n-am mai văzut. Mă... duc în lumea toată! Şi de-oiu găsi mai proşti decât voi, m-oiu mai întoarce acasă (in Romania), iar de nu, ba.

    - Prostia omeneasca, Ion Creanga
    http://www.neamt.ro/cmj/Creanga/Prostia_omeneasca.html

    P.S.:
    1.Adica cum sa fie renumerata "meseria" de mama si aia de tata nu?
    2. Vedeti ca multi agenti maternali care au grija de copiii orfani/abandonati, sunt femei singure, necasatorite. Unele mai adopta copiii. Cum de pe ele le-ati scapat din vedere?

    V-as injura Romaneste, dar nu vreau sa fiu cenzurat, asa ca va rog eu mult sa va injurati singuri! Sunteti in stare!
    • 0 (4 voturi)    
      nu prea au invatat... :-)) (Vineri, 26 mai 2017, 13:09)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Stiu ei ceva, dar nu au citit bine lectia ...:-)

      Se pune problema mamelor casnice - in special a celor care nu au lucrat niciodata. Pentru acestea e nevoie de un statut special, in ce priveste pensionarea si asistenta medicala. CAnd sunt casatorite, mai se rezolva prin legislatia actuala.

      Cand insa nu sunt casatorite, situatia e nasoala rau: nema pensie, nema asistenta medicala samd.

      Ei bine, pentru asemenea cazuri este necesar un cadru legal. Care ar include si crearea meseriei de "mama" (in sens generic cumva, adica ar include si situatia tatilor, in sfarsit e mai complicat).

      ===

      Numai ca aruncat asa cu furca, rupt de context este intr-adevar fara nici un sens,

      Eu nu trebuie sa stau sa ghices ce au vrut sa spuna, Mai ales ca s-ar putea sa nu vrea sa spuna ce am descries eu mai sus (si care e o nevoie de reglementare legitima, s recunoastem),
  • +1 (5 voturi)    
    e de rau sau e de bine? (Vineri, 26 mai 2017, 9:45)

    ratzione [utilizator]

    Poa' or avea si evuistii medii astia un pic de dreptate ... pana la urma, daca bagi bani cativa ani si apoi apara copii (ca factori de productie) e de bine

    pana la urma, daca mergem pe o autostrada, cine puii mei sa sustina costurile?

    si pentru cine mai construi scoli?
  • -2 (10 voturi)    
    Sunt constituționale? (Vineri, 26 mai 2017, 10:08)

    of of [utilizator]

    Unele revendicări nici nu par constituționale.
    Cine îi susține financiar pe ăștia? Rușii?
    Cele 40 de asociații care compun această coaliție (printre care și Asociația Meșterilor Populari din Moldova, Asociația pentru Cultură Alfa din Fieni - ce legătură au???) sunt toate de acord cu aceste revendicări în spațiul public?

    http://coalitiapentrufamilie.ro/despre-coalitia-pentru-familie/membri/
    • -1 (5 voturi)    
      e departe (Vineri, 26 mai 2017, 13:05)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui of of

      Hai, domle, cine crezi ca isi bate capul sa verifice constitutionalitatea aiurelilor astora?!

      Mai intai sa ajunga oamenii aia cu picioarele pe pamant si apoi mai vedem.
  • +2 (10 voturi)    
    meseria de mama? (Vineri, 26 mai 2017, 10:16)

    dj [utilizator]

    Pe bune? Eu as scoate si alocatia si as reduce niste taxe in locul ei (ca sa mearga doar la cei care muncesc) nu as da bani unora doar ca sa faca copii!
    Si am doi copii acasa.
  • +5 (11 voturi)    
    d c nu?! (Vineri, 26 mai 2017, 10:23)

    liviu_ [utilizator]

    nu incalca decat cam toate tratatele internationale, drepturile omului s.a.m.d.!

    apropos un cuplu care u poate sa faca copii din motive biologice o sa poata da in judecata statul pentru discriminare, nu?!
  • +1 (13 voturi)    
    pamfletul zilei (Vineri, 26 mai 2017, 10:29)

    b4m [anonim]

    Cand am ajuns la finalul articolului, ma asteptam sa gasesc un link spre site-urile de umor. Nu l-am gasit iar asta ma sperie si imi da mult de gandit despre ce urmeaza.

    ce mama dracului inseamna "tehnologii procreative etice" ?

    Cred ca au o problema cu laba, dupa cum au dezvoltat sectiunea asta:
    "15. Protejarea copilului de pornografie prin accesarea website-urilor pornografice exclusiv pe baza de parola cu verificarea varstei.
    16. Reformarea legii privind materialele pornografice pentru suprimarea publicitatii stradale indecente la produse comune, ca si a oricarei publicitati la servicii sexuale mascate (degradanta si pentru femei).
    17. Recunoasterea dependentei de pornografie ca afectiune si inlesnirea sprijinului de specialitate.
    18. Intarirea legislatiei audio-vizuale privind programele indecente."

    Sigur is pe prafuri frustratii.

    De abia astept sa dea prosperitatea in mine insurat si cu doi copii.
    • -1 (5 voturi)    
      dreptate ai (Vineri, 26 mai 2017, 13:04)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui b4m

      Da, nu trebuie luati in serios.

      Povestea cu masturbarea si pornografia - chiar ca sunt pe campii oamenii aia.

      Avem legi impotriva pornografiei infantile. Sunt chiar bine aplicate. La fel, toate antivirusurile au Parental control si oricum ar fi e studpid sa crezi ca de asemena chestii ar trebui sa e ocupam.

      Tot "planul" e un fel de "tema de acasa" elaborate de student teologi cam slabi la invatatura ... :-)))
      • +2 (2 voturi)    
        nu suntem toti specialisti IT (Vineri, 26 mai 2017, 17:30)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        copiii intra pe youtube la scoala si le apar scene erotice. CNA-ul ar trebui sa se ocupe si de online, ca tot audio si vizual e..

        Copiii/tinerii merg pe strada si le apar panouri mari cu femei goale facand reclame la chiloti.
        Pe ei cine-i protejeaza?
  • +3 (11 voturi)    
    Mda (Vineri, 26 mai 2017, 10:46)

    electron [utilizator]

    Asta cu taxarea e discutabila se aplica si in alte tari.
    Recunoasterea meseriei de mama, hai serios faci unul doi copii si gata te-ai scos nu mai lucrezi cat traiesti. Si asa sunt probleme un Romania cu familii care traiesc din alocatii. Si daca e pana acolo de ce nu si recunoasterea meserie de tata? La faza cu avortul serios? Intr-o tara unde asa ceva a fost si se stie cate drame au fost cu femei moarte din avorturi ilegale, ne intoarcem in anii 70-80/
    Descurajarea divortului bravo asa se rezolva problemele. De ce sa nu il interzicem. Nu conteaza ca aia doi isi scot ochii in fiecare zi, ca in casa zboara cuvinte grele, ii obligam sa stea impreuna.Inca o problema a Romaniei rezolvata.
    Retragerea de la cursurile de sexualitate? Asa trebuie, colaborat cu interzicerea avortului, mame la 18 fara numar, fara numar.
    • 0 (6 voturi)    
      mai rau de atat (Vineri, 26 mai 2017, 13:01)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Problema planului nu consta in diverse astfel de amanunte. Este in totalitate rodul unor minti socialiste, pe deasupra si inconstiente.

      Eu nu am avut puterea sa stau sa analizez nici macar una dintre masurile propuse. Unele sunt naïve, altele periculoase. Aproape toate (din fericire) inaplicabile.
      • +3 (5 voturi)    
        Excelent! (Vineri, 26 mai 2017, 17:30)

        mprodanus [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        As rade, daca nu ar fi trist: adica nu ai analizat nici o propunere, ca n-ai avut putere (adica minte), dar zici ca sunt inaplicabile. Asa, din oficiu!
  • -4 (8 voturi)    
    Vai (Vineri, 26 mai 2017, 11:09)

    VioletaVP [anonim]

    Este incredibil ce idei nastrusnice pot avea si debita unele minti "luminate". Atat de multa "dragoste" emana propunerile acestei organizatii incat numai una dintre idei - pe care chiar vreau sa o ating - imi intriga intreaga-mi fiinta. Deci, mai bine sa lasam copiii in orfelinate decat sa fie adoptati si crescuti de un singur adult, fie femeie sau barbat! Uluitor! Daca aceasta e dragoste inseamna ca toti cei care nu stiu a iubi asa sunt demni de ars pe rug.
  • -2 (12 voturi)    
    Coaliția lu' pește (Vineri, 26 mai 2017, 12:10)

    helene [utilizator]

    Încet-încet se lămurește și agenda mai largă a acestei Coaliții. Treaba cu definirea căsătoriei ca fiind dintre un bărbat + o femeie a fost doar începutul, cea mai simplă idee în jurul căreia să coalizeze spaimele și fobiile majorității, indiferent că e vorba de catolici, ortodocși, neoprotestanți, etc. Un fel de sondare a pieței. Au testat apele, au văzut că merge OK - cu spaima oarbă de homosexuali e și greu să dai greș în țărișoara noastră.
    Altfel, da, sunt foarte bine organizați, și ar trebui făcută puțină lumină prin sursele lor de finanțare. E destul de clar că aici nu BOR conduce discuția, e vorba de grupuri neoprotestante de sorginte americană, BOR s-a alipit demersului lor, și rămîne întrebarea dacă ei știu de fapt în ce s-au băgat, sau dacă o să li se spargă în față toată demența asta.
    Între timp, partidele noastre ciugulesc înspăimîntate din palma Coaliției, din lașitate și populism de cea mai joasă speță.
  • 0 (12 voturi)    
    putina dezinformare, ce naibii (Vineri, 26 mai 2017, 12:17)

    OanaIftode1 [anonim]

    https://www.facebook.com/coalitiapentrufamilie/posts/1530418763644759?hc_location=ufi
    Hotnews a publicat azi, sub titlul „Solutii la problemele familiilor romanesti, propuse de organizatia Coalitia Pentru Familie” extrase dintr-un document conținând opinii colectate de la circa 100 de familii în cursul unei consultări care a avut loc în toamna anului 2015. Consultarea și-a propus identificarea problemelor acute cu care se confruntă familia românească, în vederea formulării unui set de politici publice.
    Ulterior consultării, Coaliția pentru Familie și-a asumat public O PARTE dintre măsurile propuse, prin programul intitulat „Măsuri pentru politici publice privind familia – 50 de propuneri”, lansat în luna martie 2016 și disponibil, în prim plan, pe website-ul www.coalitiapentrufamilie.ro.
    HotNews ocolește cu grijă documentul oficial, asumat de Coaliția pentru Familie, în schimb îl prezintă ca fiind „solutii propuse de organizatia Coalitia Pentru Familie” pe cel care sintetizează răspunsurile oferite de familiile consultate, deși nu doar că între cele două există diferențe evidente, dar ele sunt radical diferite prin scopul lor.
    Printre propunerile care NU se regăsesc în programul de politici publice, dar pe care HotNews le prezintă ca fiind „ale Coaliției pentru Familie”:
    „- interdicția persoanelor singure de a adopta
    - interzicerea divorțului administrativ (la notar)
    - descurajarea/ restrictionarea avorturilor.
    - interzicerea cercetarii pe embrionul uman.”
    Exemple:
    1. În materie de DIVORȚ, măsura propusă de Coaliția pentru Familie sună astfel:
    „- Încurajarea consilierii/medierii de familie în vederea îmbunătățirii relațiilor de cuplu și a prevenirii divorțurilor.
    - Obligativitatea, în cazul soților cu copii minori aflați în întreținere care intenționează să divorțeze, a unui plan de consiliere/mediere familială și a unui plan de finanțare a educației minorilor asumat si semnat de ambii părinți.”
    În timp ce Hotnews o prezintă, în mod mincinos, astfel:
    „- Descurajarea
    • -2 (8 voturi)    
      ha (Vineri, 26 mai 2017, 12:40)

      helene [utilizator] i-a raspuns lui OanaIftode1

      Ideologia din spatele acestor idei rămîne la fel de toxică și sinistră. Mai ușor cu victimizarea pe scări
    • -3 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 26 mai 2017, 12:58)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui OanaIftode1

      Frecatul documentelor inutile naste monstri.
    • +2 (2 voturi)    
      Hotnews nu mai e ce a fost (Vineri, 26 mai 2017, 23:21)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui OanaIftode1

      Exemplu clar pentru cine mai era in dubii..
  • -5 (7 voturi)    
    spre scoialism coboram in zbor! (Vineri, 26 mai 2017, 12:57)

    Dedalus [utilizator]

    Masurile propuse arata dorinta de a continua vabordarea socialista asupra familiei si educatiei

    Nicaieri in lume reforma educatiei si intarirea familiei nu s-a realizat prin astfel de masuri socialiste,

    Aplicarea lor nu ar conduce decat la perpetuarea actualului situatii si, pe termen lung, chiar la agravarel,

    ===

    Planul cuprinde doar o serie de actiuni administrative punctuale si nu adreseaza nici una dintre cauzele dezasrtului educatiei institutionale si familiale din Romania. Trateaza doar o mica parte din efecte.

    O alta parte a planului cuprinde dorinte foarte frumoase, dar nu spune si cum anume vor fi indeplinite,

    Imi pare rau. Poate la viitoare incercare.... oricum, daca nu porniti de la o viziune doctrinara, veti sfarsi inexorabil in bratele socialismului.
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Vineri, 26 mai 2017, 22:39)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      ce vobe goale
    • +2 (2 voturi)    
      Da-ne un exemplu de plan succes, din lume (Vineri, 26 mai 2017, 22:46)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      In domeniul educatiei si familiei.
  • -1 (5 voturi)    
    scaderea varstei de pensionare femei (Vineri, 26 mai 2017, 16:44)

    AncaPaduraru [anonim]

    Dintre multele posibile observatii, doar una: scaderea varstei de pensionare a femeilor - fie si ca "premiu" pentru ca au nascut copii vii - le va SCADEA durata contributiei la pensie; asadar, le va SCADEA pensia! Este o masura spre SARACIREA femeilor, deci IMPOTRIVA lor.
    • +3 (3 voturi)    
      Anca (Vineri, 26 mai 2017, 23:11)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui AncaPaduraru

      Vezi lucrurile negustorește. Asta e problema zilelor noastre.

      Ce nevoie aveți voi femeile de serviciu? Îți sună scandalos, nu? Mă explic:

      Gândește-te la următoarele două scenarii:

      1) Femeia se vrea egala bărbatului. Vrea să fie soldat, inginer, manager etc. Muncește, stă peste program, își sacrifică viața pentru carieră. Copiii? Ce prostie! Cariera mai întâi. În loc de copii, mai bine o pisică sau un câine pe care să-l mângâie pe spinare.

      2) Stai acasă. Seara vine un bărbat iubitor, care te mângâie și te sărută. El aduce bani destui pentru întreținerea familiei (bărbații vor câștiga mai mult, pentru întreaga familie, dacă nu au femei concurente pe piața muncii).

      Ei, cum e mai bine?
  • +2 (6 voturi)    
    Excelente propuneri (Vineri, 26 mai 2017, 20:19)

    popescu_dtru [utilizator]

    Felicitări Coaliției pentru familie.

    Pe zi ce trece, vocea puternică a adevăratei societăți româneși începe să se audă. Doamne-ajută!
  • +4 (6 voturi)    
    e incredibil (Vineri, 26 mai 2017, 22:29)

    Adran [utilizator]

    cat de rapid se poate spala pe creier o generatie intreaga a unei tari. Internet, torente, seriale la liber, vedete hollywodiene cateva ong-uri bine platite si treaba e facuta.
    Vorbiti de religie ca face indoctrinare, pai pe voi v-au indoctrinat rau de tot. Vorbiti de evul mediu,pai atunci in aproape toate domeniile s-au facut progrese imense, e bine sa cititi ceva carti in viata voastra.
    Voi stati in promiscuitate , aveti zeci si sute de aventuri sexuala inainte de casatorie, avorturi si cand faceti un copil pe la 35 de ani va plangeti de sarcini pierdute, de copii cu probleme s.a.m.d. Apoi la batranete sa vina imigrantii sa va plateasca pensia. Generatia in care baietii sune fete si fetele baieti si inca 100 de alte genuri.
    • +2 (2 voturi)    
      La asa multi specialisti (Vineri, 26 mai 2017, 23:27)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Adran

      La asa multi specialisti in spalare disponibili, multi din comentatori sunt foarte curati pe creier. :))


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version