VIDEO Trenurile au intarziat chiar si peste trei ore pe ruta Ploiesti - Bucuresti din cauza unor noi furturi de cabluri

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 22 decembrie 2011, 11:38 Actualitate | Esenţial

Tabela de sosiri a Garii de Nord la ora 9 50
Foto: Hotnews
Dupa ce in 13 decembrie cateva trenuri de pe ruta Ploiesti - Bucuresti au intarziat peste trei ore, situatia s-a repetat si joi cand intarzierile au ajuns si la 200 de minute din cauza unor furturi de cabluri. CFR vorbeste in comunicat de intarzieri mult mai mici, 40 - 110 minute. Circulatia feroviara pe relatiile Ploiesti Vest - Brazi si Ploiesti Sud - Brazi se desfasoara la cale libera din cauza defectiunii. CFR a remis comunicatul in jurul orei 10.30 iar lista prezentata de companie reflecta situatia de la ora aceea.

Cea mai mare intarziere a avut-o trenul IR 1742 care venea de la Satu Mare si ar fi trebuit sa ajunga la Bucuresti Nord la 6:27. Sosirea s-a produs insa abia la 9:50 dupa ce garnitura a stationat in mai multe gari, inclusiv Ploiesti Vest (pentru mai mult de o ora). Trenul IR 1648 pe relatia Bistrita - Bucuresti trebuia sa ajunga la 8.17, dar nu a sosit decat dupa 10.

"Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA va informeaza ca circulatia feroviara pe relatiile Ploiesti Vest - Brazi si Ploiesti Sud - Brazi se desfasoara la cale libera, din cauza unei defectiuni semnalata la instalatia de dirijare a traficului. Defectiunea a fost produsa de persoane necunoscute care, in cursul noptii, au taiat si sustras cabluri de alimentare din complexul instalatiei de control al traficului. Din cauza acestei defectiuni, circulatia trenurilor pe relatiile Ploiesti Vest - Brazi si Ploiesti Sud - Brazi se desfasoara la cale libera, cu verificarea pe teren a pozitiei aparatelor de cale pe toate sectiunile afectate.", spune CFR intr-un comunicat

Intarzierile inregistrate in traficul feroviar la intrarea in Bucuresti Nord sunt cuprinse intre 40 - 110 minute/tren.

Cu ce intarzieri ajung trenurile in Gara de Nord, conform CFR

IR 1550 care circula in relatia Marasesti - Bucuresti Nord - 100 min

R 14064 care circula in relatia Brasov - Bucuresti Nord - 90 min

IR 1658 care circula in relatia Bicaz - Bucuresti Nord - 60 min

R 3004 care circula in relatia Brasov - Bucuresti Nord - 110 min

IR 1624 care circula in relatia Sibiu - Bucuresti Nord - 75 min

IC 473 care circula in relatia Budapesta - Bucuresti Nord - 40 min

Echipele de interventie se afla la fata locului si desfasoara lucrari de inlocuire a cablurilor, astfel incat circulatia trenurilor sa fie reluata in conditii normale de trafic, mai spun cei de la CFR.



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2193 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    MONOPOL DE STAT (Joi, 22 decembrie 2011, 11:55)

    gurasparta [anonim]

    Sa se elaboreze o lege urgenta, in care toate achizitiile de fier vechi sa fie facute prin centru autorizate si monitorizate strict de catre statul roman. Astfel ar disparea absolut toate achizitiile frauduloase cu elemente furate din infrastructura feroviara si nu numai. Dar mafia sustinuta de SRI si justitia romana nu a vrut decat parte din banii obtinuti de tigani pe vanzarea bunurilor proprietatea a statului. De aceea nu merge statul roman pentru ca avem sistem de justitie profund corupt.
  • +4 (4 voturi)    
    Aceasta este pur si simplu o ACTIUNE TERORISTA (Joi, 22 decembrie 2011, 12:01)

    florin [anonim]

    Nu inteleg de ce nu se sesizeaza politia, este o infractiune deosebit de grava, care in orice alta tara ar fi categorisita actiune terorista sau, cel putin, sabotaj. Pana cum cativa ani tunelurile, podurile si transformatoarele erau pazite de jandarmerie. Acum orice betiv cu un patent pune pe butuci infrastrustura unei tari. Nici nu vreau sa stiu ce se intampla in caz de razboi cu o astfel de tara lasata de izbeliste. Ministerul Transporturilor, Ministerul de Interne, se aude?? CSAT, somn usor.
      #showComment
  • +5 (5 voturi)    
    Mariti pedeapsa pentru distrugerea instalatiilor (Joi, 22 decembrie 2011, 12:12)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca pentru distrugerea cu intentie si sustragerea materialelor si instalatiilor CFR s-ar prevede in Codul Penal o pedeapsa FIXA de 20 de ani de inchisoare, fara posibilitatea eliberarii anticipate, hotii s-ar gandi de 20 de ori inainte de a taia cablurile sau de a fura elemente ale caii .
  • +1 (1 vot)    
    nu e nimic nou (Joi, 22 decembrie 2011, 12:25)

    Filip [anonim]

    pentru navetistii Ploiesti-Bucuresti.

    se intampla cam o data pe saptamana sa se fure cate ceva de pe ruta asta.
  • -1 (3 voturi)    
    furturi de cablu si la TGV (Joi, 22 decembrie 2011, 12:29)

    ang [utilizator]

    S-au furat cablurile de TGV si pe ruta Luxembourg - Paris in Septembrie 2011, deci se intampla si la case mai mari.

    Le-au inlocuit in vreo 2 sau 3 ore si trenul respectiv a fost anulat. Pasagerilor li s-au rambursat banii sau au fost putut sa plece cu un alt tren cateva ore mai tarziu.

    Repet, se intampla si la altii, nu numai la CFR.

    PS pt Florin: nu a fost considerata nici o actiune terorista si nu s-a facut scandal din asta.
      #showComment#showComment
  • +2 (2 voturi)    
    ura de dupa gara. neputinte (Joi, 22 decembrie 2011, 12:52)

    calator [anonim]

    solutii la problema asta sunt sute, mii. cfr-ul si managerii sai de "top", NU vor sa le aplice din neputinta, rea vointa, prostie, incompetenta.

    cat oare costa intarzierile cu repetitie, reparatiile fara sfarsit versus o supraveghere automata, punerea unor garduri de protectie in zonele sensibile si deplasarea pe teren a unor echipe de agenti din categoria taietori de frunza la caini???

    cat oare costa sa plateasca, in functie de rezultate, si cateva echipe de jandarmi pentru o patrulare "cu tinta" in orarele sensibile si mai ales dupa "indicii"???
    valoroasa politie cu detectivi de doi bani nu reuseste de ani de zile sa stopeze un fenomen periculos si extrem de scump...traim in lumea a 3-a din pacate.
  • 0 (0 voturi)    
    justitia nici de doi bani (Joi, 22 decembrie 2011, 13:00)

    Stanciu [anonim]

    Cred ca a venit timpul inlociri tuturor judecatorilor din justitia romana si in primul rind ai celor care au taraganat procesele si a tuturor avocatilor care au participat la jefuirea tarii. Trebuie introdusa in toate instantele curtea juratilor.Pentru aceasta se va face : 1-un referendum 2-se va aduce cei mai competenti judecatori (chiar si din strainatate)
  • +2 (2 voturi)    
    Ţara lui Papură Vodă... (Joi, 22 decembrie 2011, 13:15)

    Vlad Ţepeş [anonim]

    Nu doar cablurile CFR se fură, ci şi cele ale Electrica:

    "Enel Distribuţie Muntenia a declarat stare de alertă pentru mai multe cartiere din zona de Vest a Capitalei, după ce persoane neautorizate au intrat în galeria subterană edilitară 13 Septembrie şi au distrus două cabluri aferente LES 110 kV Filaret - Răzoare.
    Potrivit unui comunicat al companiei, "ca urmare a acestor acţiuni grave, cele două linii electrice de 110 kV au devenit indisponibile, iar gradul de siguranţă în alimentarea cu energie electrică a scăzut în zona de Vest a Capitalei şi este posibilă apariţia unor avarii a căror timp de remediere va fi mai mare".
    Cartierele pentru care s-a instituit stare de alertă sunt Militari, Drumul Taberei, Cotroceni, Panduri şi, parţial, zona centrală."

    http://www.jurnalul.ro/observator/stare-de-alerta-cele-mai-mari-cartiere-bucurestene-risca-sa-ramana-fara-energie-electrica-de-sarbatori-599759.htm
  • 0 (0 voturi)    
    asta-i tara... (Joi, 22 decembrie 2011, 16:30)

    silvia [anonim]

    Asta-i tara noastra,asta-i Romania,o tara plina de "ciorditori" a de toate,chiar daca ciodelile pot cauza catastrofe,tara in care traiesc o multime de imbecili care numai oameni nu pot fi numiti ci HOTI ORDINARI .Locul hotilor nu este printre oameni,ci dupa gratii pentru ani si ani ,in bezna si mizerie,asa cum le este firea si caracterul,nu in inchisori dotate si fara drepturi ale omului,caci nu sunt oameni,ci animale si trebuie sa fie tratati ca atare.Nicio indulgenta pentru nemernici ,dar justitia noastra "minunata"judeca stramb si-i lasa sa recidiveze si sa tot recidiveze.
  • +1 (1 vot)    
    terorism (Joi, 22 decembrie 2011, 20:01)

    corvus_coraX [utilizator]

    și eu cred că astfel de acte trebuie tratate ca acte teroriste și judecate ca atare.
  • 0 (0 voturi)    
    Trenurile intarzie si fara hotii de cabluri (Vineri, 23 decembrie 2011, 9:13)

    Paula [anonim]

    Trenul IR 1654 in conformitate cu Mersul Trenurilor actual in vigoare trebuie sa ajunga la ora 07:34 in Gara de Nord Bucuresti, iar in repetate randuri acesta nu a ajuns la ora mentionata.
    Mentionez intarzierile aparute la acest tren:
    Marti, 13 decembrie 2011: 90 minute (justificare - furt cabluri)
    Luni, 19 decembrie 2011 : 15 minute (justificare - supra-aglomerarea liniilor in Gara de Nord)
    Marti, 20 decembrie 2011 : 20 minute (justificare - supra-aglomerarea liniilor in Gara de Nord)
    Miercuri, 21 decembrie 2011 : 30 minute (justificare - supra-aglomerarea liniilor in Gara de Nord)
    Joi, 22 decembrie 2011: 56 minute (justificare - furt cabluri).
    Pe site-ul CFR si la casele de bilete este afist frumos textul:
    "Noutăţi în noul mers de tren:
    · reducerea duratelor de parcurs ale trenurilor de rang superior pe anumite distanţe
    [...]
    · tariful la trenurile InterRegio este cuprins între tariful fostelor trenuri accelerat şi rapid
    · abonamentele la tren InterRegio vor scădea fata de Rapid cu o sumă între 40 lei/ab şi 140 lei/ab , iar faţă de Accelerat vor crește în medie cu 10 lei/ab"
    Inadvertentele prezente in text sunt:
    - trenul IR 1654 face pe ruta Ploiesti Sud - Bucuresti cu 15-60-90 minute mai mult decat ce scrie in mersul trenurilor (adica 47 min+15/60/90 min) in fiecare zi de cand s-a schimbat mersul trenurilor
    - tariful abonamentului IR fata de Accelerat s-a scumpit cu 32 lei pe ruta Ploiesti Sud - Bucuresti, nu mi se pare a fi aporape de "in medie 10 lei/ab"

    Solicit tuturor persoanelor care intarzie cu orice tren sa se duca la departamentul Relatii cu Publicul din gara si sa completeze formularul pentru petitie si sa solicite si adeverinta cu intarzierea trenului respectiv si completarea de sesizari online de pe siteul CFR la sectiunea Contact.
  • 0 (0 voturi)    
    mare tampenie (Miercuri, 28 decembrie 2011, 23:15)

    liana [anonim]

    Ce porcarie si nimeni nu face nimic????"Politia a deschis o ancheta", unde-i frate ancheta?In fiecare saptamana se mai fura cate un cablu. Chiar asa sa te gandesti in fiecare dimineata daca intarzii la serviciu?Tara lui Papura Voda.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă