Colegiul Medicilor avertizeaza Guvernul ca o situatie asemanatoare celei din Slovacia ar putea aparea si in Romania

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 4 decembrie 2011, 13:12 Actualitate | Esenţial

Colegiul Medicilor din Romania (CMR) isi exprima sustinerea fata de medicii din Slovacia in lupta lor de a reda demnitatea profesiei medicale, avertizand Executivul ca o situatie asemanatoare ar putea aparea si in Romania din pricina finantarii necorespunzatoare a sistemului medical, transmite Agerpres.

"De la inceput, CMR a fost alaturi de medicii slovaci si le intelege revendicarile, care sunt similare cu cele ale medicilor din Romania. Colegiul Medicilor din Romania avertizeaza Guvernul Roman ca o situatie similara se poate repeta la noi in tara, intrucat medicii au ajuns la limita epuizarii si a suportabilitatii. (...) Asa zisa crestere cu 4% in proiectul de buget pe 2012 este falsa, deoarece ea a fost impusa de plasa arieratelor rostogolite de catre FMI. In mod real, in 2012, unitatile medicale vor primi mai putini bani decat in 2011", se arata intr-un comunicat transmis duminica.

Presedintele CMR, prof. dr. Vasile Astarastoae, sustine ca medicii care au ramas sa lucreze in Romania nu vor suporta la nesfarsit situatia actuala si ca exemplul Slovaciei poate fi urmat si de alte tari.

"Sper ca in al 13-lea ceas, guvernantii sa inteleaga ca sanatatea este o prioritate nationala si nu numai declarativ, dar si in realitate. Guvernantii trebuie sa inteleaga ca un sistem de sanatate subfinantat si in care medicii sunt blamati nu poate fi functional. Miscarea revendicativa din Slovacia exista deja in Romania prin exodul medicilor, care poate sa duca la colapsul sistemului. (...) CMR considera ca o conditionare a finantarii sistemului si a cresterii veniturilor medicilor de asa zise masuri de reforma in sistem este o masura care aduce atingere atat medicilor, cat si pacientilor", a declarat prof. dr. Vasile Astarastoae, citat in comunicat.

CMR, impreuna cu celelalte organizatii profesionale ale medicilor, isi afirma disponibilitatea de a fi participant la un program coerent de eficientizare a politicilor de sanatate ''cu o singura conditie si anume: respectarea demnitatii profesionistilor din medicina'', se mai arata in comunicat.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1718 vizualizari

  • +5 (13 voturi)    
    plecarea medicilor este o solutie, nu o problema (Duminică, 4 decembrie 2011, 13:32)

    Daniel [anonim]

    cu cat vor fi mai putini medici, cu atat va scadea mai rapid numarul pensionarilor, si vor ramane mai multi bani la buget pentru educatie, investitii, etc...

    Daca sunteti tineri sau de varsta medie , aplicati si plecati intr-o tara civilizata, oferiti o alta viata copiilor si sotiilor / sotilor vostri, in Ro este bataie de joc la adresa specialistilor, si nu cred ca se va incheia curand.

    250 euro pentru un rezident este bataie de joc, nici o chirie decenta nu gasesti la banii asta...

    Un rezident ar trebui sa inceapa cu 1200 euro din prima luna, si un medic specialist ar trebui sa treaca de 2500 euro, astea ar fi salarii decente, nu exagerate si minim participarea la o conferinta internationala in domeniul sau, ca sa ramana la curent cu tendintele mondiale in ale sanatatii...

    Un medic trebuie sa aiba confortul mental in timpul liber sa citeasca, sa se pregateasca...nu trebuie sa calculeze daca ii ajunge bugetul pentru cumpararea unor papuci de iarna pentru copii...sau pentru sotie...

    Daca nu se va schimba ceva, va trebui sa suplimentam cu medici din China, India si o sa va intelegeti cu ei in engleza la consultatie sau prin semne....

    Este o mare bataie de joc la adresa medicilor in Romania, le dam insuficienti bani cat sa traiasca normal, si apoi ii condamnam ca accepta bani de la pacienti...
    • +2 (12 voturi)    
      Puteti sa va angajati si la privat (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:16)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Sunt de acord ca salariile medicilor ar trebui sa fie mai mari dar ati incercat sa va deschideti cabinete proprii unde oamenii sa fie multumiti si in care sa revina?

      Cat despre fugitul in alta parte, e usor de zis dar acolo nu e asa usor cum pare..nicaieri nu este perfect si asta descopera si cei care fug..
    • +6 (16 voturi)    
      dar de comfortul meu mental.. (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:32)

      schimbu3 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      cine are grija, dom doctor Daniel, cand confratii dumitale nu doar accepta, ci pretind bani, juramantul ala a lui Hipocrate parca nu facea nici o referire la pecuniare....parca noi restul am fi milionari iar voi niste sarantoci!
      • +1 (1 vot)    
        nu sunt doctor, ci programator (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:55)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui schimbu3

        si nu mai locuiesc in Ro de multi ani...
        • -1 (1 vot)    
          romania a romanilor (Luni, 5 decembrie 2011, 0:31)

          bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          si atunci de ce te bagi in seama ?
      • -1 (1 vot)    
        Colegiul Medicilor (Duminică, 4 decembrie 2011, 20:22)

        omul 2 [anonim] i-a raspuns lui schimbu3

        @ schimbu3

        "If I do not violate this oath, may I enjoy life and art, respected while I live and remembered with affection thereafter."
        Este fraza de incheiere a juramantului hipocratic[var. rmoderna-wikipedia]
        Se face vorbire despre:a te bucura de viatza,despre respectul datorat medicilor atat in timpul vietzii cat si dupa.
        Comentariu:
        -Cum te potzi bucura de viatza daca nu potzi sa platesti ratele??=iata si aspectul pecuniar al juramantului=
        -Cat despre respect---ce sa mai vorbim?
        De la vladica la opinca...TOTZI arunca cu noroi in medici!
    • +7 (9 voturi)    
      fiecare decide pt. el (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:43)

      alin ronea [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Da, aprob ce ai spus, insa se poate extrapola la orice categorie bugetara, evident in functie de munca depusa. Adica pompieri, politisti, profesori etc.; nu putem preciza exact cine-i mai important decat celalat.

      Ce vreau sa subliniez - banii din care sunt platite persoanele de mai sus provin din taxele colectate la bugetul de stat, adica de la mediul privat.

      Mai precis, cu cat economia nationala "merge" mai bine - adica mediul privat "face" $, rezulta bani colectati mai multi, drept urmare salarii mai mari la bugetari.

      Da, exista si o categorie, numita "companii ale Statului" care fac productie. Nu-mi vine in minte decat Hidroelectrica. Mai erau Petrom, Otelul Galati, Dacia, etc ... le gasiti voi, dar nu mai sunt ale noastre. Cele care mai sunt ... sunt vai de mama lor; toate sunt pe minus; coruptie maxima.

      Deci Daniel, salarii de 1200-2500 euro la bugetari ... vezi mai jos.

      Tu vorbesti de efecte, eu incerc sa-ti arat cauzele. Momentan, atat poate economia romaneasca.

      Cui nu-i place, poate sa plece. Eu nu sunt bugetar, momentan sunt bine la privat. Sunt printre cei care vor pleca in urmatorii ani. Pe mine ma deranjeaza status quo-ul actual.

      Toate ca toate, mult succes in orice ati face.
      • +2 (6 voturi)    
        medicii .. bugetari? (Duminică, 4 decembrie 2011, 17:17)

        mda [anonim] i-a raspuns lui alin ronea

        La ora actula nu exista medici bugetari. Poate medicii scolari sa se incadreze aici.

        Medicii de familie si medicii specialisti din ambulatoriu lucreaza TOTI ca unitati medicale private. CMI, cabinete medicale asociate sau grupate, SRL SA etc. Ofera servicii medicale ce sunt decontate de casele de asigurari de sanatate.

        Mai pe intelesul tuturor ... consulta un pacient de exemplu, raporteaza la casa, taie factura si primesc banii daca consultatia a fost validata de casa.

        O situatie oarecum asemanatoare este si cea a spitalelor. Spitalele nu primesc bani de la buget pentru plata salariilor. Ele ofera servicii medicale ce sunt decontate apoi dupa validare de aceleasi case de asigurari iar din acesti bani se platesc salariile si alte cheltuieli.

        Adica daca un medic (din spital sau din ambulatoriu) nu ofera nici un serviciu medical atunci el nu va primi nici un leu ca remuneratie.

        In concluzie nu mai afirmatii ca medicii sunt bugetari si sa se care toti in mediul privat.

        Din pacate nici guvernantii nostri nu au aflat ca medicii nu sunt bugetari. Poate de asta si sistemul e de kko.
        • +2 (2 voturi)    
          mda (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:50)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui mda

          dar atata timp cat voi cereti suplimentarea bugetului sanatatii ca sa fiti mai bine platiti se numeste tot bugetar, nu direct, dar tot de la buget primiti banii, ai dreptate sistemul e de kko dar nu numai la sanatate, cam peste tot in romanica, dar e o tara libera si mai ales in UE, poti sa intelegi ce vrei de aici :)
    • +3 (7 voturi)    
      adevarat dar.. (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:47)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Adevarat dar banii nu sunt infiniti, banii care vin unui rezident de 1200 de euro trebuiesc luati de undeva. Si ai 2 solutii care vin pe capul unui cetatean de rand, ori sa plateasca din salariul lui de zii cu zii mai mult la medici cea ce e ok pt medici dar ii lasa pe altii infometati. Sau sa se gestioneze banii sus mai bine, din cei care-i au, sa nu-i piarda prin cheltuieli inutile. Ce nu stim noi este cat de inutile sunt cheltuielile sus, noi ne dorim sa existe si niste cheltuieli inutile ca sa le dam la medici echivalentul. Dar fara sa verificam presupunem ca nu sunt bani si asta este.
    • +3 (7 voturi)    
      Si de ce trebuie sa li se asigure posturi? (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:17)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      La alti specialisti nu le mai asigura nimeni posturi la absolvire si duc bine mersi Romania inainte,inclusiv tin in spinare sistemul de sanatate.De ce in Romania ,spitalele sunt transformate in case de sanatate unde sunt cazati tiganii care dau spaga cuvenita(dar nu sunt asigurati medical) si rudele unor sefi din sistemul medical.Pentru ceilalti asigurati nu sunt locuri,nu sunt medicamente ,nu sunt piese,nu sunt .....Sa aiva curajul sa infiinteze spitale private ,unde sa fie tratat oricine,cu asigurare medicala ,sau contra/cost pentru ceilalti si unde ce se prevede in pret se face,fara sa mai fii nevoit sa motivezi financiar asistenta,infirmiera si doctorul de serviciu.
    • +5 (9 voturi)    
      Re (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:48)

      DS [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Sunt de acord ca au salarii mici dar spunei-mi un medic care nu ia bani in de la pacienti. Si atunci salariul + plicul, depaseste suma pe care ai mentionat-o.
      Cum poate santaja Colegiul Medicilor Guvernul atata timp cat sunt oameni fara onoare? Au scapat pe multi doctori de inchisoare pentru malpraxis, chiar daca acestia au ucis datorita neglijentei lor oameni nevinovati.
      Unde ramane juramantul medicului -juramantul lui Hipocrate care cuprinde îndatoririle morale ale unui medic în exercitarea profesiunii sale?
      In plicul cu bani..
      • -1 (3 voturi)    
        salarii de 200 euro, servicii la fel (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:58)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui DS

        cei buni vor pleaca in vest, si raman cei care erau ultimii din clasa si au luat examenele cu spaga...
    • +5 (5 voturi)    
      da (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:14)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Ai dreptate, s-a mostenit un sistem de sanatate socialist care acum functioneaza intr-o economie capitalista.
      S-a tot amanat momentul schimbarii, dar nu se mai poate.
      Nimeni din afara sistemului nu poate sti cat au invatat si invata in continuare acei oameni, cat stres este implicat cand viata unui om depinde de bisturiul tau, cand muncesti 36 ore continuu cand ai garzi (si asta de doua ori pe sapt + orele normale de munca) si iei un salariu jenant.
      S-a intemeiat ideea cu spaga, aproape ca este legala, si asta doar pentru a inchide ochii si a evita schimbare sistemului bolnav.

      Medicii nu sunt hoti, ei merg la spital sa salveze vieti nu cu chitantierul in mana. Multi au plecat in alte tari ca sa aiba un salariu decent pe cartea de munca, nu sub palma.

      Nu sunt medic, dar Respect medicii si spiritul lor de sacrificiu pentru aceasta meserie. Cine isi inchipuie ca poti face o asemenea meserie din alte motive decat dragostea pentru ea, se insala.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:14)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Ai dreptate, s-a mostenit un sistem de sanatate socialist care acum functioneaza intr-o economie capitalista.
      S-a tot amanat momentul schimbarii, dar nu se mai poate.
      Nimeni din afara sistemului nu poate sti cat au invatat si invata in continuare acei oameni, cat stres este implicat cand viata unui om depinde de bisturiul tau, cand muncesti 36 ore continuu cand ai garzi (si asta de doua ori pe sapt + orele normale de munca) si iei un salariu jenant.
      S-a intemeiat ideea cu spaga, aproape ca este legala, si asta doar pentru a inchide ochii si a evita schimbare sistemului bolnav.

      Medicii nu sunt hoti, ei merg la spital sa salveze vieti nu cu chitantierul in mana. Multi au plecat in alte tari ca sa aiba un salariu decent pe cartea de munca, nu sub palma.

      Nu sunt medic, dar Respect medicii si spiritul lor de sacrificiu pentru aceasta meserie. Cine isi inchipuie ca poti face o asemenea meserie din alte motive decat dragostea pentru ea, se insala.
    • +5 (5 voturi)    
      ha? (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:55)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      ce va credeti voi, ba, doctorilor, fotbalisti sau manelisti? cand iti avea pentru bobor utilitatea unui analfabet care da cu piciorul in basica sau screme manele, atunci mai discutam! iti dai seama ce circ ar iesi daca din bani publici s-ar plati salarii de 2000 Euro unui medic? a, daca i se dau banii astia unui mijlocas de la FC Impiedicatii, echipa privata dar finantata public, e altceva, se justifica, dar nu pt. un terchea de doctor, bwey!
    • +2 (2 voturi)    
      nu e chiar asa (Duminică, 4 decembrie 2011, 19:45)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      specialistii adevarati fac bani grei in romanica, sunt si multi lab*ri care se cred medici chirurgi si nu stiu unde ii rinichiul sau ficatul
      de ex. mama mea s-a operat luna trecuta si dat spaga(vezi ca se fac bani?) binenteles ca operatia nu a reusit si a trebuit inca o operatie, alta spaga(se fac totusi bani) la acelasi doctor si la anestezist si la toti care erau prin zona, binenteles ca nu cat la doctor dar tot a picat cate ceva,, in concluzie nu, nu sunt deacord sa fie toti platiti cu mai mult de 1000 de euro sa ia spagi
      ai de ales: privat sau strainatate
  • +4 (12 voturi)    
    Drum bun! (Duminică, 4 decembrie 2011, 13:32)

    Don Ciccio [utilizator]

    Niste ciubucari!
    • +5 (7 voturi)    
      Ma alatur (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:07)

      jetta [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Din pacate, majoritatea medicilor au transformat actul medical intr-o adevarata targuiala. Regretabil.
    • +2 (6 voturi)    
      corect (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:57)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Don Ciccio

      las ca aducem noi medici din Pakistan, aia accepta si salariile de aici, sunt corecti nevoie mare si stiu o meserie traznet :)))
  • +4 (8 voturi)    
    Situatia nu e asa de simpla. (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:10)

    georgio [anonim]

    E aberant sa privim siplist situatia doar din punctul de vedere a sindicatului medicilor. Faptul ca in ultimii 10 ani bugetul in euro alocat sanatatii a crescut de vreo 6 ori in cifra absoluta, pe cand calitatea asistentei medicale e stagnanta, chiar nu spune nimic? Faptul ca acest colegiu al medicilor mai mult protejeaza coruptia si malpraxisul din randurile proprii nu ajuta deloc. Parerea mea e ca murdaria, lipsa de profesionalism si coruptia generalizata din randul profesiei medicale din romania e prima probema, apoi finantarea. Atata timp cat colegiul medicilor nu ia o atitudine dura contra medicilor care cer mii de euro spaga pentru o operatie, contra medicilor care trateaza spitale ca pe feuda proprie (nepotisme, sifonarea banilor spitalului prin fime ale familiei etc.), contra medicilor nepasatori si slab pregatiti, ar trebui sa taca din gura. Si eu consider ca e aberant ca un medic rezident sa castige 250EUR dar la fel de aberant ca un sef de clinica ce e oficial platit cu 2000Eur sa ceara cu nonsalanta 5000-6000 eur spaga pentru un transplant.
  • +2 (8 voturi)    
    Care demnitate? (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:20)

    martianu [anonim]

    Cand un medic/assistent nu v-a mai lua/cere bani de la o biata familie ce are pe patul de moarte o ruda, atunci v-a avea demnitate.
  • -1 (7 voturi)    
    astia respecta (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:38)

    danarad [anonim]

    doar juramintul lui h-IPOCRIT !
    daca ar avea un mimim de decenta, ar trebui sa protesteze impotriva coplatei, dar ei vor sa fie platiti de doua ori pt. acelasi lucru, niste HOTI, plecati odata!
  • +4 (10 voturi)    
    Hai pa! (Duminică, 4 decembrie 2011, 14:51)

    Billy Idol [anonim]

    Plecati odata,ca tot amenintati de ani de zile!Multi dintre doctori s-au intors deja,de buni ce sunt.....Ciubucurile nu ar fi nimic,macar de le-ar merita....Vine acum fisa electronica ,reteta electronica si cardul national,SUI-ul se va perfectiona :nu vor mai putea scrie retete pe morti....consultatii fictive,etc.Va fi de munca fratilor iar cei care s-au obisnuit cu" easy mony" tremura!
  • +1 (7 voturi)    
    niste incompetenti (Duminică, 4 decembrie 2011, 15:33)

    zelea [anonim]

    Colegiul dinozaurilor, niste comunisti pe care ii platim degeaba....cine i-o mai fi inventat si pe astia ?!
  • +3 (5 voturi)    
    astarastoaie (Duminică, 4 decembrie 2011, 16:44)

    mc [anonim]

    Hotul de la colegiul medicilor care castiga miliarde pe an din salarii poate sa puna si de o greva ca sa scape de DNA.
  • -1 (5 voturi)    
    Mai nuantat baieti, mai nuantat (Duminică, 4 decembrie 2011, 17:29)

    Dorin [anonim]

    Tonul comentariilor este prea vehement. El trebuie nuantat. Nu v-as dori sa dati cu masina-n gard sa aveti sanse de viata si sa muriti pentru ca nu are cine sa va ridice de pe asfalt. Si nici sa va umpleti de bube si sa nu va gasiti leacul decat la doctorii pe care-i blamati acum. Ati fi in stare sa va vindeti si camasa de pe voi pentru a scapa de boala. E drept cei care conditioneaza actul medical sunt de blamat. ceilalti nu, pentru ca daca eu vreau sa fiu recunoscator unui medic care mi-a rezolvat o problema nu vad de ce n-as face-o. Mai ales cand am posibiliteate si cand stiu care le sunt salariile si conditiile de munca. Faceti si voi 6 garzi de 24 ore pe luna (pentru ca trebuiesc supliniti si cei ce au plecat din Ro si stiti ca regula e ca la 7 plecati sa se angajeze unul) , pentru 25 milioane si apoi mai discutam. Dupa o astfel de garda te refaci in 6-7 zile . Vai de viata lor si a familiilor lor. Asadar, mai rasfirati baieti, mai rasfirati ca prea v-ati numerit toti odata in postura de demolatori. Uitati-va si dincolo de cortina si mai ales ganditi cu capetele voastre nu cu ale mas mediei....!!!
  • +3 (3 voturi)    
    o solutie simpla (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:15)

    johngood [utilizator]

    O solutie simpla ar fi ca pacientul sa poata sa faca donatii la casieria spitalului.

    Chiar daca actul medical ar fi "conditionat" de aceasta donatie (cel putin acuma oricum este) s-ar rezolva 2 probleme importante: medicul ar fi linistit ca nu ia spaga (cei care cer sau o asteapta), iar spitalele vor avea foarte multi bani la dispozitie (estimarea ar fi de 300-400 de milioane de euro).

    Efectele ar fi imediate: spitalele ar fi foarte dotate si vor fi posibilitatea sa ofere salarii mult mai mari la tot personalul sanitar (nu doar la medici) iar un medic ar avea "legal" cel putin 1500-2000 de euro, poate chiar mai mult. In plus si statul ar avea mai multi bani pentru ca s-ar plati impozite.

    In acest moment banii respectivi intra direct in buzunarele medicilor iar acestia nu contribuie cu nimic, nici pentru spitalele unde profeseaza si arata jalnic nici pentru stat care ar putea sa-i plateasca mai bine.

    PS: Nu este de vorba de toti medicii, ci doar de cei care pretind sau asteapta spaga. Printre medicii mai sunt si cu coloana vertebrala dar din pacate sunt pe cale de disparitie.
  • -1 (1 vot)    
    Cerc vicios (Duminică, 4 decembrie 2011, 21:56)

    Daniels22026 [utilizator]

    Majoritatea romanilor cred ca li se cuvine mai totul pe gratis. Cineva, nu conteaza cine (de obicei politicienii) trebuie sa le asigure totul.

    Este inadmisibil sa existe muncitori (fara studii de specialitate, insa profesionisti) care sa refuze salariul de 2000 de euro (ca fiind prea mic), iar aceeasi suma sa fie privita de multi romani ca fiind corecta pentru presedintele tarii. Ce sa mai ceri in legatura cu salariile medicilor si profesorilor?! Totul i se pare romanului ca trebuie acordat pe gratis, iar intelectualii, politicienii, etc. trebuie sa munceasca pe mai nimic pentru tara. De-aia merge greu, ca sintem invidiosi pe vecinul care cistiga mai mult, e mai norocos, mai puternic si poate mai destept.

    Politicienii nu-si pot mari nici salariile lor. Ce sa mai vorbim de ale doctorilor si profesorilor?! Maria sa, electoratul, ar penaliza imediat partidul care ar mari salariile intelectualilor. Sintem intr-un cerc vicios.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri