Bryan Adams testat pozitiv pentru Covid-19, a doua oară într-o lună. Explicația simplă a lui Fauci

de R.P.     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 10:50 Actualitate | Internaţional


Bryan Adams
Foto: Captura Instagram
Planurile cântărețului Bryan Adams au fost date peste cap, din nou, după ce a fost testat pozitiv pentru Covid-19, pentru a doua oară în decurs de o lună, relatează CNN.

Rockerul, care este și fotograf, a scris pe instagram că a fost testat pozitiv după ce a aterizat pe aeroportul Malpensa din Milano.

"Iată-mă aici, tocmai am sosit în Milano, și am fost testat pozitiv pentru Covid, a doua oară într-o lună. Așa că o iau spre spital. Vă mulțumesc pentru tot sprijinul”, a scris el pe platforma socială, mesajul fiind însoțit de hashtagul #sohappyithurts.

La finalul lunii octombrie, Adams a fost nevoit să-și anuleze participarea la o ceremonie de la Rock and Roll Hall of Fame ca urmare a testării pozitive.

La acea dată, el preciza că este complet vaccinat și nu are niciun simptom.

Contactat de CNN, epidemiologul Anthony Fauci a explicat că, deși nu vrea să facă niciun fel de speculații legate de acest caz, cel mai probabil, Bryan Adams nu s-a vindecat în decurs de o lună, iar virusul a rămas în organism, astfel încât a ajuns să aibă două teste pozitive în acest interval, mai ales dacă are un sistem imunitar slăbit.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9939 vizualizari

  • -3 (45 voturi)    
    Ciudat (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 11:34)

    Boshoarca [utilizator]

    Nu stiu, insa mi se pare un pic cam ridicol sa fii si vaccinat si sa te si infectezi nu odata, ci de doua ori. Inchipuiti-va acum de ce continua sa moara cei batrani si vaccinati. Vaccinurile nu sunt eficiente, iar acum au descoperita ca noua tulpina din Africa infecteaza pe cei nevaccinati in aceeasi masura ca si pe cei vaccinati. Deci cea mai buna solutie ramane imunizarea biologica naturala, data de evolutie.
    • -5 (33 voturi)    
      Nu trage concluzii pripite (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 14:43)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Boshoarca

      Cu riscul ca imi iau minus de la absolventii facultatii de Imunologie si Virusologie Facebook o sa iti raspund totusi.

      In primul rand, nu se pune problema cu "imunizare biologica naturala" vs "imunizare de la vaccin" ca si cand de la boala ti se nasc anticorpi naturali, iar in vaccin exista nanoroboti cu laser si cand vine virusul ies mini-nave spatiale sa traga cu laser si rachete in virus.

      Este aceeasi imunizare. Vaccinul declanseaza sistemul de aparare prin stimularea generarii de anticorp, asemanator cu ce face virusul. Cauta cum functioneaza vaccinurile pe baza de mRNA si adenovirus pentru detalii. Orice anticorp generat in corpul nostru este natural, nu exista anticorp artifical.

      Si apropo, daca faci anticorpi de la boala, tot cateva luni dureaza. Nu toata viata. Fiind aceiasi. Asa ca idee.

      Apoi, legat de eficienta vaccinurilor. Ca si in cazul altor tratamente rata de succes depinde de o groaza de factori. Suntem aproximativ 8 miliarde de oameni pe planeta. Acei oameni vor avea la randul lor copii, deci alte variatii genetice. Ca sa faci un tratament sa mearga la toti este imposibil, de aceea si apar efecte adverse.

      Cotninuand, fiecare om are un sistem imunitar asa cum il are, dar conteaza si cata grija are de el. Ca la orice, trebuie mentenanta. Daca mananci numai McDonald's zilnic cu Cola si fumezi, nu stiu daca sistemul tau imunitar mai lucreaza sau intra in somaj. Varsta joaca si ea rolul sau. Factorii externi, care nu tin de tine, joaca rolul lor.

      Daca omul are un sistem slabit din varii motive, normal ca virusul rezista.

      Si in incheiere: vaccinurile nu-s eficiente, dar omul e infectat de o luna insa nu e la ATI cu saturatia de oxigen la 50%. Mai gandeste-te. Eu zic ca este daca se plimba si se simte gata sa tina concerte. Nu? Parerea mea.

      Punctul tau de refinta e incorect. Vaccinul nu te face invincibil. Aceste vaccinuri sunt gandite pentru mutatiile anterioare si pentru primele 2 te faceau imun. De la a treia eficeinta scade si este normal.
      • +7 (21 voturi)    
        Ai dreptate in mare masura (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 20:24)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Categoric vaccinul foloseste acelasi sistem imunitar, altul n-avem.
        Sunt niste diferente intre nivelul de imunitate pe care-l dobandim natural si cel pe care-l invatam de la vaccin. Diferentele nu sunt foarte mari, dar sunt suficiente pentru ca imunizarea naturala sa tina mult mai mult (la SARSCOV1 e de ani buni) decat cea data de vaccin.
        Ce e cert e ca narativul "ne vaccinam pentru ceilalti" nu are nicio sustinere in realitate, asta ca sa fie clar.
        Te vaccinezi pentru tine, nu pentru ceilalti, daca te vaccinezi.
        Daca varstnicii s-ar vaccina, am avea de 10 ori mai putine decese si s-ar folosi mai putine paturi la ATI, aici ai prefecta dreptate, subscriu 100%.
        • -2 (2 voturi)    
          Este o diferenta, normal (Duminică, 28 noiembrie 2021, 3:38)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Asta se vede inclusiv la vaccinuri. Unele stimuleaza generarea de anticorpi mai bine (sau mai bine zis "mai mult"), altele nu.

          Dar trebuie mentionat ca daca ne uitam la ceilalti coronavirusi inclusiv SARS1, mutatiile nu au fost atat de multe. Dar asta este si pentru ca a fost mai putin raspandit.

          Cat despre "o faci pentru altii", singurul caz in care se aplica este la masca. Cand ii aud pe multi ca spun "vaccineaza-te pentru ceilalti" e ca si cand ai spune ca mananci sanatos ca sa nu vomite altii.

          Normal ca daca o disecam, faptul ca te vaccinezi ajuta pe altii. Dar aia e o discutie pe principii. Deci da, sunt de acord cu tine.

          Intre timp vad ca virusologii de pe FB au sosit si m-au "minusat" desi nu vad vreun argument contra. Practic e ceva gen "ahaaa deci sustii vaccinurile, minus instantaneu!!!" cand eu de fapt explicam cum functionaza si limitarile. In fine, fiecare intelege cat poate.

          Vorba aia: unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.
        • -1 (3 voturi)    
          gresesti ref imunizarea naturala (Duminică, 28 noiembrie 2021, 9:07)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Intr-o familie: mama si fiica.

          Fiica se infecteaza, sufera ca trece prin boala, dupa perioada indicata merge sa isi faca vaccinul odata cu mama sa care la aproape 70 de ani nu s-a infectat.

          dupa aproape 6 luni; fiica are cu 1/3 mai putini anticorpi sa lupte cu virusul decat mama sa vaccinata cu Pzifer si fara sa treaca prin boala

          deci, concluzia mea, din acest caz, este ca imunitatea asigurata de vaccin este net superioara celei generata natural!!!! e clar???

          a doua concluzie a mea: depindem mai mult decat vrem sa admitem de sistemul nostru imunitar.

          sunt batrani care au un sistem imunitar mai bine pus la punct decat cei tineri - sunt cazuri de batrani, de aceeasi varsta, cu aceleasi obiceiuri alimentare, samd, in care unul scapa de boala si are zile si altul moare in ciuda unui excelent tratament.

          Cred ca este momentul sa mai lasam coada in jos ref. imunizarea naturala si sa marsam pe vaccinare.

          pana si cracanatul si-a bagat ceva in nas ca vaccin doar, doar...
      • +2 (8 voturi)    
        Citesc din „manualul de virusologie Facebook” (Duminică, 28 noiembrie 2021, 0:56)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Anticorpii sunt „soldații” care luptă cu o infecție; soldații pot fi antrenați și trimiși la luptă de vaccin - prin mesajul ARN - sau pot fi trimiși la luptă de „comandantul garnizoanei” - adică niște celule care s-au întâlnit deja cu virusul și-l vor ține minte tot timpul.
        Peste 80% din cei infectați și nevaccinați sunt în afara ATI-urilor cu saturații de oxigen normale (peste 50% nici măcar nu ar avea habar că sunt bolnavi, dacă nu ar fi testați).
        Anul trecut - când nu existau vaccinuri - un alt cântăreț cu vreo 30 de ani mai în vârstă decât dl Adams se ducea pe la concerte după ce și-a suflat toți covizii în batistă - nu i-au explodat plămânii, nu a avut probleme să cânte (vorbesc despre unul dintre cei mai mari tenori ai anilor noștri) și nu i-a fost deloc frică să stea în apropierea altor oameni chiar dacă nu era vaccinat, așa că mai descrețiți-vă frunțile și înțelegeți odată că ne-ați înnebunit pe toți din cauza unei răceli.
        • -4 (4 voturi)    
          dragutza (Duminică, 28 noiembrie 2021, 9:15)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          daca crezi matale ca locurile alea ocupate peste masura de la ATI si mortii aia gramada sunt chestii asa... atunci cred ca sunteti intr-o mare eroare de fond.

          Fiecare intelege cat poate.
          dupa posibilitati coane fanica, dupa posibilitati
          • +3 (3 voturi)    
            2020: peste 20k decedați cu răceală și gripă (Duminică, 28 noiembrie 2021, 11:14)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            au fost cu 50% mai mulți decedați cu răceli nenumite decât decedați cu răceala covid, „drăguțo”.
            Nu doar asta: începând cu 1990 în peste 10 ani calendaristici numărul de decese înregistrate din cauza bolilor respiratorii a fost mai mare decât numărul de decese cu covid înregistrate în 2020.
            De când au fost făcute locurile ATI, au fost ocupate tot timpul și în proporție de 100% cu pacienți având diferite afecțiuni.
            Chiar crezi că în 2018 au fost evacuați din ATI-uri pacienții care se recuperau după operații ca să fie internați pacienții în vârstă care, pe lângă cancere, ciroze sau alte afecțiuni cronice, mai erau pe deasupra răciți?! Nici vorbă, acei Oameni (scriu cu majuscule, pentru că societatea bolnavă de astăzi uită că și aceia erau oameni) primeau niște morfină și, atunci când nu erau trimiși acasă, erau lăsați să moară prin saloane, fără să-i pese cuiva că le curge sau nu nasul („poate rămâne internat, însă e mai bine să moară acasă, aproape de familie”, „nu se mai poate face nimic pentru mama/tatăl/bunicul/etc dv”).

            Repetă după mine: în 2020 au murit cu răceli clasice cu 50% mai mulți pacienți decât decedații cu covid.

            Deci statistică nu știți, medicină socială nu știți, drept nici atât, morală... deja intrăm în domeniul sf. Așa că de ce vă permiteți să vă băgați în seamă cu cei care știu bine cele 3 domenii?!
            • 0 (0 voturi)    
              Explicatie CNN (Duminică, 28 noiembrie 2021, 18:08)

              Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Deci omul avea sistemul imunitar atat de slăbit încât nici nu a știut ca este bolnav, fiind infectat mai mult de o luna. E clar: toți vom ajunge cu tubul în gât.
    • -3 (25 voturi)    
      Si inca o completare (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 14:47)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Boshoarca

      Al doilea lucru incorect din comentariul tau este ca s-a infectat de doua ori. Nu e reinfectat. Chiar daca esti vaccinat, corpul tau genereaza anticorpi si la trecerea prin boala. Deci chiar daca "vaccinul este ineficient", corpul ar fi trebuit sa il apere cu anticorpii generati si in urma bolii.

      Cu alte cuvinte te contrazici singur. "Deci cea mai buna solutie ramane imunizarea biologica naturala, data de evolutie."
      Pai daca a fost infectat prima oara, nu inseamna ca avea anticorpii de la boala? Deci cum s-a infectat a doua oara?

      q.e.d.

      Hai sa folosim putin si ratiunea si logica, nu?

      Mai studiaza cum functioneaza sistemul imunitar. Si citeste articolul, nu doar titlul.

      Spor!
    • -3 (33 voturi)    
      Ciudat? (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 15:09)

      Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Boshoarca

      NU este nimic CIUDAT...!

      Virusul Chinezesc isi face treaba foarte bine....

      Vaccinurile reusesc sa faca miliarde...

      Epidemiologul Anthony Fauci este cel mai bun din lume...

      Organizatia Mondiala a Sanatatii [OMS] este minunata

      Statisticile sunt incredibil de reusite...

      Cand numarul vaccinatilor va ajunge la 100% situatia va fi aceiasi..

      Deci, ce ati gasit CIUDAT aici?
  • +4 (28 voturi)    
    Singura solutie (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 11:40)

    DanTeo [utilizator]

    ramâne abonamentul.
    • -1 (31 voturi)    
      hei (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 16:00)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      O perfuzie cu vaccin, te plimbi cu ea dupa tine.
  • -5 (19 voturi)    
    alo (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 16:01)

    john70 [utilizator]

    Cel mai probabil e vorba de un test fals-pozitiv.
  • -3 (31 voturi)    
    stai asa (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 18:04)

    Gogu_cel_viteaz [utilizator]

    parca vaccinatii nu faceau forme grave sau lungi. iar mutatiile apareau doar din pricina celor nevaccinati, cu probleme de imunitate, in care vaccinul isi poate face de cap mult si bine.
    In cazul domnului Adams, vaccinat complet, dl. expert Fauci ne spune ca cel mai probabil virusul isi face de cap de mai bine de o luna.
    Parca ceva nu se leaga.
    Si uite cum dintr-o data si vaccinatii se transforma in criminali si bombe biologice care imprastie virusulul, iar in cazul asta de pe un continent pe altul.
    • -4 (6 voturi)    
      facepalm (Sâmbătă, 27 noiembrie 2021, 22:49)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

      Tu ai citit articlolul?
      Bryan se ducea ma Milano, omul e asimptomatic! Cu alte cuvinte il doare la basca, daca nu il testau la granita habar nu avea, ca omul e bine merci!


      Ce tot aberezi acolo, sau ai invatat poezia lui Sosoanca atat de bine ca o tastezi involuntar?
      • +2 (2 voturi)    
        probabil tu nu citesti suficient (Duminică, 28 noiembrie 2021, 9:33)

        Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        sau alegi sa folosesti doar informatiile care-ti sunt convenabile si nu vrei sa vezi imaginea de ansamblu (comportament de Sosoaca).
        S-a spus ca asimptomaticii transmit boala? s-a spus si realitatea o confirma.
        S-a spus ca vaccinul previne raspandirea? s-a spus cu varf si indesat, insa din pacate realitatea e alta.
        S-a spus ca vaccinul ofera protectie la nivel personal impotriva formelor grave si a decesului? s-a spus si datele o confirma doar ca eficacitatea scade semnificativ in timp.
        In cazul asta, daca vaccinul nu oferta decat protectie la nivel personal, toata strategia cu masurile restrictive menite sa incurajeze vaccinarea ca sa-i protejam pe cei vulnerabili e praf in vant.
        Problema mea e ca niste indivizi corputi ne vand gogosi si-si bat joc de drepturile noastre in timp ce unii aplauda.
    • -4 (4 voturi)    
      gogule... (Duminică, 28 noiembrie 2021, 9:23)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

      1. Omul, Brian Adams se simteste bine si se simtea. Asimptomatic, cum se zice...

      2.Vaccinul i-a intarit sistemul imunitar ca altfel poate...

      3. Acum poate intelegem mai bine ce inseamna cu adevarat stressul si raul care se produce in organismul nostru cant apare dansul... Merita stres-ul? Merita sa invatam cum sa fim mai relaxati si mai sanatosi chiar daca luam vaccin la bord???

      PS
      personal pentru mine vaccinarea a fost extrem de importanta - mi-a dat o oaza de comfort si m-a eliberat de un anumit stress M-a costat drumul, si nu putin, mai mult decat a platit statul pentru fiole, dar cred ca a meritat overall.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by