VIDEO Sute de mii de oameni s-au strans la Washington pentru Marsul Femeilor, dupa investirea lui Trump la presedintie

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:13 Actualitate | Internaţional


Sute de mii de persoane la Marsul Femeilor, in Washington
Foto: Twitter/ Niki Papadogiannakis
Purtand palarii si caciuli roz, pentru a-l ironiza pe presedinte, sute de mii de femei s-au strans in capitala Washingtonului si in alte orase din lume sambata, pentru marsuri si manifestatii prin care vor sa ii arate lui Donald Trump ca nu vor ramane tacute in urmatorii patru ani, relateaza agentia Associated Press, citata de News.ro. Actrite celebre si militante pentru drepturi civile au luat cuvantul la marsul de la Washington, in timp ce Hillary Clinton a transmis pe Twitter un mesaj de sustinere.

Urmareste LIVE VIDEO Marsul Femeilor de la Washington:



"Marsaluim astazi (sambata - n.r.) pentru baza morala a acestei natiuni, impotriva careia noul nostru presedinte poarta un razboi", a spus actrita America Ferrera multimii stranse la Washington. "Demnitatea noastra, caracterul nostru, drepturile noastre au fost toate atacate, iar o platforma a urii si diviziunii a preluat puterea ieri (vineri - n.r.). Insa presedintele nu este America (...). Noi suntem America si ramanem aici", a adaugat ea.



Hillary Clinton nu participa la mars, dar le-a multumit pe Twitter manifestantilor pentru ca "se ridica, vorbesc si marsaluiesc pentru valorile noastre". "Intotdeauna impreuna suntem mai puternici", a adaugat fosta candidata la presedintie, reluand unul dintre sloganurile sale de campanie.



Femeile au fluturat pancarte cu mesaje precum "Femeile nu dau inapoi" si "Mai putina teama, mai multa iubire". Ele au criticat atitudinea lui Trump privind avortul, asigurarile medicale, diversitatea si schimbarile climatice.

Associated Press noteaza numarul protestatarilor de sambata de la Washington il depaseste pe cel al sustinatorilor lui Trump care au asistat la ceremonia de investire in functie.

Oficialii locali si organizatorii Marsului Femeilor de la Washington au estimat ca 500.000 de oameni au ajuns deja la manifestatie, iar multimea creste in continuare.

Rena Wilson, din Charlotte, Carolina de Nord, si-a exprima speranta ca femeile ii pot transmite lui Trump mesajul ca "nu pleaca nicaieri".

Joy Rodriguez, din Miami, a venit la mars cu sotul ei, William, si cu cele doua fiice ale lor, in varsta de 10, respectiv 12 ani. "Vreau sa ma asigur ca drepturile lor nu sunt incalcate in urmatorii ani", a explicat ea.

Organizatorii marsului au explicat ca femeile "sufera si sunt speriate" din cauza noului presedinte si vor o voce mai puternica in viata politica.

"In spiritul democratiei si onorand campionii drepturilor omului, demnitatii si justitiei care au trait inaintea noastra, ne alaturam (...) pentru a demonstra prezenta noastra intr-un numar prea mare pentru a fi ignorat", se arata in manifestul protestului.

Marsul a atras numeroase celebritati. Pe langa Ferrara, urmau sa ia cuvantul celebritati precum Scarlett Johansson, Ashley Judd, Melissa Harris-Perry. De asemenea, la protest sunt asteptate Janelle Monae, Maxwell, Samantha Ronson, the Indigo Girls, Mary Chapin Carpenter, Cher, Katy Perry si Julianne Moore.

Ideea unui mars al femeilor a aparut cand mai multe femei au postat pe retelele de socializare mesaje de mobilizare, dupa victoria lui Trump in alegeri. Sute de grupuri s-au alaturat rapid initiativei, militand pentru cauze diverse, de la dreptul la avort, la controlul armelor, schimbare climatica si drepturile imigrantilor.

Desi declaratia de "misiune si viziune" a organizatorilor marsului nu il mentioneaza pe Trump si se concentreaza pe teme ample, inclusiv mesajul din campanie al lui Hillary Clinton, potrivit careia "drepturile femeilor sunt drepturile omului", factorul unificator intre participanti pare sa fie dezaprobarea fata de noul presedinte.

Vineri, protestele izbucnite in cursul ceremoniei de investire au degenerat in violente.
Manifestantii au spart vitrine si geamuri, iar politia a dispersat multimea cu gaze lacrimogene si grenade fumigene. Peste 200 de oameni au fost arestati.

  • UPDATE: Organizatorii manifestatiei de la Washington au anulat marsul propriu-zis, pentru ca sunt prea multi participanti
Organizatorii Marsului Femeilor de la Washington au decis ca au venit mult prea multi oameni pentru a putea marsalui de la National Mall catre Casa Alba, a auntat un oficial local citat de Washington Post, scrie News.ro.

Oamenii poarta discutii, scandeaza, canta si flutura pancarte.

"Vor spune multimii ca pot merge in (parcul din fata Casei Albe - n.r.) Ellipse, daca vor, dar nu vor merge pe ruta normala a paradei, pentru ca sunt prea multi oameni", a explicat directorul Agentiei de Administrare a Securitatii si Situatiilor de Urgenta din Districtul Columbiei, Chris Geldart.

O parte dintre manifestanti au pornit deja spre Ellipse, dupa cum arata imaginile publicate pe retelele de socializare.

Manifestantii, care au venit din toata tara, au umplut strazile de la est de National Mall.

Organizatorii, care au cerut initial autorizatie pentru 200.000 de participanti la manifestatie, se asteapta in prezent la peste 500.000 de participanti - un numar mult mai mare decat cel de la ceremonia de investire a lui Trump.

Numarul exact este greu de apreciat, pentru ca plafonul de nori este jos si nu pot fi facute poze din elicopter.

Garniturile de metrou au fost pline cu manifestanti cu palarii roz, iar locurile de parcare din oras erau pline inca de sambata dimineata.

La ora locala 11.00 (18.00, ora Romaniei), 275.000 de persoane calatorisera cu metroul. Vineri, in ziua investirii in functie, pana la aceeasi ora calatorisera 193.000 de oameni in subteran.

In jurul National Mall, zgmotul multimii era atat de puternic incat sunetul de la difuzoare nu se mai auzea. Participantii la manifestatie s-au plans de numarul prea mic al toaletelor portabile.

Situatia este similara si la Chicago, unde organizatorii protestului au anuntat marsul planificat in centrul orasului. In loc, multimea a ramas la locul intalnirii, in Grant Park, pentru a manifesta.



Citeste mai multe despre   
















10982 vizualizari

  • -15 (71 voturi)    
    =))))))))) (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:35)

    Nevermind [utilizator]

    "femeile "sufera si sunt speriate" din cauza noului presedinte ". da da da :))))))
    • -9 (17 voturi)    
      si ce vrea sa spuna acest mars? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:46)

      mucenic [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      ce concluzie trebuie sa tragem dupa acest mars? E cineva care poate da lamuriri?
      • -8 (22 voturi)    
        simplu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:59)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

        Ca femeile sunt speriate si sufera grav.
        Jos trump, jos nediscriminarea intre sexe :D
      • -1 (7 voturi)    
        Ce concluzie? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:17)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui mucenic

        Esti "PRO" sau "CONTRA" dupa cum te duce capul si interesul.
  • -1 (91 voturi)    
    Nu marsul femeilor (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:48)

    KostasP [utilizator]

    Ci marsul feministelor si lgbt. Femeile albe intre 30-80 de ani s-a dovedit ca au votat pt trump. Nu mai preluati stiri dupa cbc si cnn.
    • +2 (28 voturi)    
      Acelasi sfat si pentru tine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:40)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      nu mai prelua stiri de pe RT.
      Abia 53% din femeile albe au votat cu Trump, spre deosebire de femei afro (4%) si latino (26%)
      Total, 41% din femei au votat cu Trump. Vrei sa zici ca ceilalti 59% (cca. 74 de milioane de femei), sunt LGBT?
      • -1 (29 voturi)    
        Feministe (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:50)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Si lgbt. Da, procentul de feministe in nord america este enorm. Locuiesc aici.
    • +3 (27 voturi)    
      mai usor cu veninu, baiete ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:18)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Toate femeile vor drepturi: adica sustin feminismul, in varii forme si nuante ... mndaaaah !

      Doar 53% din femeile albe au votat cu Trump, nu toate, trol care gandeste alb-negru ce esti !

      PS Stii ca 14% din LGBT au votat cu Trump ? Vezi, nu e chiar alb-negru ...
      • -4 (30 voturi)    
        Mosule (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:51)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        Tu nu cunosti diferenta intre femei feministe si femei care-si doresc drepturi, in general. Educa-te inainte sa deschizi gura.
        • +7 (9 voturi)    
          Lumineaza-ne, o inteleptule (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:45)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          care e diferenta? Talia? Culoarea parului? Sau cele feministe nu se lasa batute de BARBATI ca tine si celelalte isi doresc numai sa nu se vada vanataile?
        • +7 (9 voturi)    
          Ia lumineaza-ne tu, vrei ? :-)))) (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:45)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          feminism = "the belief that women and men should have equal rights and opportunities"

          Deci femeile care-si doresc "drepturi in general" vor drepturi mai putine sau mai multe decat au barbatii ?

          Daca vor mai multe, inseamna ca-s ultra-feministe, niste extremiste :-)))

          Asa ca ramane doar cazul in care vor mai putine decat barbatii ?

          Asa ca explica-ne tu, ce femei vor sa aiba mai putine drepturi decat barbatii ? Dar fii specific, te rog ....
  • +13 (81 voturi)    
    DJT este presedinte. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:55)

    Armadilo [utilizator]

    Democratii nu pot accepta ca au pierdut alegerile.

    DJT este presedinte, ca ne place sau nu. Legea este lege pentru toti.

    Daca le-ar fi amenintat drepturile macar............
    • +2 (28 voturi)    
      si unde zice ceva de democrati in articol ? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:20)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      Articolul vorbeste de JUMATATE de MILION de oameni adevarati, din lumea reala, care au ales sa marsaluiasca pentru drepturile lor.

      Nu orice cade in stereotipiile incremenite din capul tau ...
      • -1 (29 voturi)    
        Oameni adevarati? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:56)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        Nu stiam ca sunt unii neadevarati. Sau in mintea ta feministele si lgbt sunt mai presus de ceilalti. Ne lasi?
        • +5 (9 voturi)    
          oameni adevarati, din lumea reala (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:52)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Pentru ca cei pe care-i denumesti tu LGBT, sau globalisti, sau neomarxisti, sau cum le-ai mai spune nu au nume si prenume. Ei exista in capul tau ca o notiune, ca o idee. Ei nu au o față, nu au personalitati diferite, nu au nuante, nu au avut copilarie, nu au fost indragostiti, nu fac cumparaturi de Craciun.

          Ai inteles acuma de ce "oamenii" aia din capul tau sunt neadevarati ?
          • -5 (7 voturi)    
            Nu i-am numit eu lgbt (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:09)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

            Sau numit singuri. Wake up! Nu mai pot eu ca au facut cumparaturi de Craciun, cand majoritatea lor nici nu cunosc semnificatia Craciunului. Esti cumva unul/una dintre ei, ca te vad foarte pornit(a)?
            • +5 (5 voturi)    
              "s-au" ... liceul la seral ? :-)) (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:30)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Amice, tu ai adus feministele si lgbt in discutie. De ce oare ? Eu vorbeam de jumatate de milion de oameni din lumea reala.

              Oricum, mesajul a trecut pe langa tine, n-ai prins nimic, pierd vremea cu un hater ca tine ....
      • +2 (20 voturi)    
        Marsaluiesc pentru drepturile lor. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 6:38)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        Care le-au fost afectate cum?
        • +7 (9 voturi)    
          de citit (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:46)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          https://www.womensmarch.com/mission/
          • -4 (6 voturi)    
            Am citit. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:33)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

            Si citez:

            "We stand together, recognizing that defending the most marginalized among us is defending all of us."

            Intreb again si poate imi poti da un raspuns: la ora asta, cum au fost afectate drepturile femeilor, imigratilor (care sunt acele drepturi ale imigrantilor ilegali, stii cumva?), homosexualilor, etc?

            Scurt si la obiect daca se poate. Mercic!
            • +5 (5 voturi)    
              consider ca sunteti de buna credinta (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:48)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Vedeti restul comentariilor, e mai usor.

              IoanaDragos: "Le ameninta dreptul la Planned Parenthood ( deci accesul la planificare familiala, screenings pentru cancer, anticonceptionale , mentionand cateva ), prin taierea proiectelor care vor sa combata climate change dreptul la aer curat, acces la apa curata etc. , prin taierea lui Affordable Care Act (Obamacare) accesul la asigurari de sanatate pt milioane de oameni ( a zic ca il taie dar nu si cu ce il inlocuieste)."

              Deocamdata Trump nu a avut timp sa ia nici o masura care sa afecteze drepturile nimanui (re "la ora asta"). Dar pana acum a dat suficiente probe de rasism, xenofobie, discriminare pe baze religioase, etnice, sexuale incat ingrijorare exista. Marsul (cel mai mare din istorie - 2,9 milioane) spune "We stand together in solidarity with our partners and children for the protection of our rights, our safety, our health, and our families" !

              Meaning = "don't mess with us and think we're gonna stay idle !"

              PG-13: (don't grab us by the pussy or you'll get a blue eye)

              Eu cred ca e un mesaj puternic, daca DJ Trump nu-l intelege in mod sigur va incepe ca presedinte al unei parti a Americii ! Si o parte care e in razboi cu cealalta. O natiune in razboi cu ea insasi nu poate fi "great again" !
              • -4 (6 voturi)    
                Well... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:58)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                ca sa te citez: "in mod sigur va incepe ca presedinte al unei parti a Americii ! Si o parte care e in razboi cu cealalta".Asta e rezultatul guvernarii Obama si a asa-zisului politicaly correct + discriminare pozitiva (asta care va place voua la nebunie).

                Tin sa te anunt ceva: nu exista nimic pozitiv intr-o discriminare, oricat ati vrea voi s-o dati cotita.

                Da, este discriminare religioasa: crestinii sunt discriminati la ora asta. Toate sarbatorile crestine ofenseaza "cetatenii" si votanii democrati.

                "Deocamdata Trump nu a avut timp sa ia nici o masura care sa afecteze drepturile nimanui (re "la ora asta"). Dar pana acum a dat suficiente probe de rasism, xenofobie, discriminare pe baze religioase, etnice, sexuale incat ingrijorare exista" - concluzia este ca demonstrantii vor sa schimbe caracterul lui Trump! Succesuri!

                "Women's March este despre drepturile femeilor si minoritatilor, indiferent cu cine au votat." - deci votanti lui Trump au iesit la demonstratii?..

                "Si ce treaba are aici Bernie Sanders ? sau Clinton ?" - pai mai, ipocritilor: mi-ai enumerat "probele" de xenofabie etc ale lui Trump si de-asa e lumea deranjata, dar probele de hotie si minciuna si de "caracter" (sa nu mai vorbim de sange pe maini - CAZUL BENGHAZI) nu v-au deranjat si n-ati zs nimic. Si nu ati fi zis nimic daca iesea Clinton, hence ipocrizia de care dati dovada. Va deranjeaza cand este vorba de advesarii politici, dar cand e vorba de ai vostri, nu va deranjeaza deloc. Sa nu mai amintesc de demonstratiile impotriva lui Trump cand inca nu gastigase alegerile (pe care le gasesc normale), dar nimic impotriva lui Clinton (lipsa acestora este anormala), care, concluzionam, este un monument de integritate.

                Inca o data, "un mesaj pentru noua administratie ca drepturile si libertatile individuale nu sunt de calcat in picioare" - cand o sa fie calcate, atunci sa demonstrati. Again, care sunt drepturile si libertatile imigrantilor ilegali? Asa cum sunt ele acum, dupa administratia Obama.
          • -5 (5 voturi)    
            Si inca ceva. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:41)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

            Daca iesea Clinton, erau foarte fericiti de (i)moralitatea, cinstea si etica ei, nu-i asa?

            Ipocrizie mare, frate! Sa fi iesit in strada inainte de alegeri, sa ceara partidului democrat niste candidati decenti, nu hoti.

            In alta ordinde de idei, de ce protesteaza oamenii din alte tari (am vazut la Montreal oameni arzand steagul SUA, pcica participa sute de canadieni la demonstratii)? Ce-are face una cu alta? De ce nu protesteaza impotrva dictatorului Nord Coreean si impotriva altor dictatori?

            Iarasi, ipocrizie si brainwashing.

            P.S.: "în timpul campaniei sale electorale, Sen. Bernie Sanders a vizitat Colegiul Brooklyn, unde și-a început studiile universitare, a declarat că, dacă pierde nominalizarea partidului său, renunță la politică și vine la Colegiul Brooklyn ca profesor. Sen. Sanders a pierdut alegerile, dar nu și-a ținut promisiunea electorală"

            Nici un protest, nimic? Minciuna este ok la voi la "democrati", nu? Aaaa, protestati impotriva a ceva ce nu se stie daca va fi si cum va fi. Ok.
            • +6 (6 voturi)    
              alegerile s-au terminat (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:07)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Women's March este despre drepturile femeilor si minoritatilor, indiferent cu cine au votat.

              Si anume e un mesaj pentru noua administratie ca drepturile si libertatile individuale nu sunt de calcat in picioare.

              "La voi la democrati ?"
              Si ce treaba are aici Bernie Sanders ? sau Clinton ? Alegerile s-au terminat, new POTUS in place, move on !
              • -6 (6 voturi)    
                Exact: (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:37)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                Alegerile s-au terminat,. Cand se dau niste legi care va afecteaza, atunci demonstrati.

                Nimic de spus la demonstrantii din alte tari? Acolo n-ai gasit niste drepturi amenintate, nimic, nimic?
    • +6 (30 voturi)    
      Esti pe langa subiect (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:22)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      Marsul n-are treaba cu democratii sau cu faptul ca unii nu ar accepta rezultatul alegerilor, ci este un mars de sustinere a drepturilor femeilor si de protest fata de viziunea lui Trump asupra acestor chestiuni.
      • -3 (11 voturi)    
        pai (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:53)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        trompa este un mare admirator al femeilor, a si organizat niste concursuri de miss frumoasa.

        toata viata i'au placut femeile. alea frumoase.. :-)

        hahaha, pe cnn din ioropa, puneau critica mare pe granicerii americani, care, cica, nu lasau doamnele canadiene si frantzuze sa treaca in america, cu scopul declarat de a participa la marele protest !
        pai, mai erau si proaste. puteau declara ca scopul ca tourism, shopping, leisure, etc.
        da ele batzoase, de ! o tineau una si buna.
        adica, cum ar veni ukrainiencele si rusoaicele, alea topless, sa protesteze pt drepturi la ..bucuresti sau la praga.
        canadezele sa protesteze la ele, ca au dece, troudeau a fost pus sub acuztie pt. coruptie.
      • -2 (8 voturi)    
        Evident sunt cei care au votat impotriva lui Trump (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:59)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Adica in cea mai mare parte, democrati.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu e deloc evident (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:05)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          Pot fi democrati, pot fi republicani care nu l-au votat pe Trump, pot fi libertarieni, pot fi ecologisti, pot fi persoane care n-au votat nici cu democratii, nici cu republicanii. Insa toti au in comun anumite revendicari si principii, este reductionist sa-i reduci pe toti la democrati.

          Insa si in varianta ca ar fi toti democrati, ce demonstreaza asta ? Ca toti gresesc ? E ca si cum ai spune ca toti ce-i care au iesit sa demonstreze impotriva ordonantei mafiotilor in Romania sunt liberali, deci e o demonstratie de partid.
    • +2 (20 voturi)    
      Au dreptul sa protesteze d-na Mungiu, (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      nu stiati? Votul popular - asa cum ar fi trebuit sa fie ales cineva care concentreaza atata putere - nu l-a castigat. Si in general, papitoiul nu merita sa castige.
      • -4 (10 voturi)    
        mai, voi o tineti langa (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:06)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        cu votul popular.
        sa'ti intre bine in cap, sua este o uniune de state, iar trompa a castigat votul in 32 din cele 50 de state.
        deci, a fost ales presedinte in majoritatea (pesedeii ar zice, zdropbitoare !) statelor uniunii.
        asta este rostul votului prin electori, reprezentantii statelor din uniune.
        fiecare cetatean voteaza in statul sau de domiciliu, apoi statele, bazat pe votul popular din fiecare stat, voteaza PRESEDINTELE UNIUNII, al statelor unite.
        daca nu le convine, cei din ny sau cacafornia se pot rupe de uniune si s'o aleaga pe hilarioasa lui klinton de presedinta. exista si posibilitatea asta.:-)

        apropos, stii cine a subminat campania hilariei ?! o'banana, care n'a marit pensiile si salariile.
        in 2015 cresterea a fost 0 zero, iar 2016 a fost de 0.3 % la pensia americanilor.
        in schimb, au fost bune ajutoarele sociale, in statele unde sunt si impozitele mari, si unde a castigat hilaria votul popular...

        nea maniule, maniacule, mai draga, prea mult blah blah pt. un om cu un nume asa de sonor, de mare democrat :-))
    • -2 (38 voturi)    
      nu asta protesteaza (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:52)

      therealpaulie [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      eu unul nu am prins partea in care protestul era despre inlaturarea lui Trump. E mai mult un advertisment pentru Trump ca America e cu ochii pe el si ca e momentul "sa-si bage mintile in cap"
    • +2 (20 voturi)    
      De fapt le ameninta drepturile (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:41)

      IoanaDragos [anonim] i-a raspuns lui Armadilo

      De fapt le ameninta drepturile .. ameninta drepturile femeilor de a accesa Planed Parenthood, a inceput deja sa taie proiectele care vor sa combata climate change ( dreptul de a respira aer curat, de a bea apa curata etc) .. de aceea protesteaza
    • +8 (30 voturi)    
      Pana acum Trump s-a comportat... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:11)

      taro [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      ca un presedinte de tara bananiera

      -nu si-a trecut averea unui fond de administrare cum au facut toti pana acum. Copii lui administreaza averea..

      -si-a numite ginerele pe post de consilier la casa alba. Ginerele evident nu si-a dat averea in administrare.

      De cabinetul Trump sa nu mai vorbesc. Numai Wallstreet/Oil CEO, multi-milionari si miliardari.

      -la finante l-a pus pe unul de la Goldman Sachs.

      -la externe pe CEO de la Exxon. Politica externa SUA=politica ExxonMobil.

      -la mediu l-a pus pe unul care vrea sa distruga de ani de zile agentia de mediu din SUA sa ca deranjeaza "business"

      -la invatamant e una care vrea sa faca praf invatamantul public. Betsy DeVos( un fel de Ecaterina Andronescu) pe unde a fost, praful s-a ales de scoli. Statul unde a administrat asta e pe ultimul loc.

      Pentru Trump si aia de pe langa el presedentia este doar un "business opportunity" personal.

      PS: Hillary a scot 3 milioane de voturi in plus doar ca in SUA nu conteaza..
      • -8 (22 voturi)    
        Betsy DeVos (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:40)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui taro

        Mare feminist(a) mai esti si tu, sa arunci cu mocirla furnizata de canalele socialiste in femeia care promite sa faca ceva pentru reformarea celui mai ineficient sistem de invatamant din lume.
        • +7 (9 voturi)    
          cel mai bine e sa te informezi intai (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:22)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          ca sa nu te faci de rusine pe HN postand ca un ignorant furios:

          Recomand orice articol bazat pe date despre performanta charter schools din Michigan, (Detroit) in special, unde DeVos a lucrat decenii si a pompat milioane din banii familiei. Varza. Daca reformeaza la fel si restul tarii, n-o sa fie bine.

          Recomand audierea din Senat (o gasesti pe youtube) pentru pozitia de Secretary of Education:
          - Betsy nu e in stare sa promita ca va aplica aceleasi standarde pentru toate scolile care primesc finantare federala
          - Betsy n-are nici o idee, darmite opinie, despre cum va fi masurata performanta elevilor (proficiency vs. growth)
          - Betsy opereaza cu date false (a sustinut ca student debt a crescut cu 980% in ultimii 8 ani, de fapt e 118%)
          - Betsy nu e in stare sa zica NU armelor in scoli (cica macar pentru ursi sa fie cateva :-)))))

          Familia DeVos a donat in decursul anilor 200 mil $ catre republicani, poate de-asta sa fie numita in cabinetul Trump ?

          PS Cel mai ineficient sistem de invatamant din lume? Pe ce te bazezi ?
          • -6 (8 voturi)    
            O doza de scepticism (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:14)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

            Numai socialistii promit marea cu sarea, aduc America in starea in care este Detroitul, si apoi se plang de calitatea invatamantului.
            Nu mai cred o iota din ve scriu Counterfeit News Network, MSNBC, Huffington Post scl. Orice opinie poate fi sustinuta cu date atent selectate. Ex: celebrul wage gap, care dispare daca controlezi pentru variabilele relevante.
            Da-mi exemplu de alta tara care pompeaza atatia bani in educatie ca SUA cu rezultate atat de mediocre.
            • +5 (5 voturi)    
              Trump Land = a fact-free world (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:42)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

              "Orice opinie poate fi sustinuta cu date atent selectate". Ca atunci cand Ted Cruz a sustinut ca incalzirea globala este falsa, folosind un subset de ani/temperaturi care sa-i sustina afirmatia. Totusi, daca te uiti la intregul set de date, iti dai seama ca temperatura planetei creste si ca Ted Cruz e un mincinos ordinar.

              Dar de aici si pana la a anula necesitatea de a sustine prin date afirmatiile, e cale lunga. Si ajungi sigur in TraLaLaLand, esti bun de camasa de forta.

              Scepticismul este bun. Dar datele exista. Luati si cautati. Altfel, orice internat de la Balaceanca are dreptate ;-)))

              "Numai socialistii promit marea cu sarea" ? Serios ? :-))) Adica politicienii de dreapta se rusineaza, sau cum ?

              "Da-mi exemplu de alta tara care pompeaza atatia bani in educatie ca SUA cu rezultate atat de mediocre."

              Pai la pompat bani, se pare ca sunt o gramada care cheltuie mai mult decat USA, incluzand Moldova, Cuba, Trinidad-Tobago, etc. :-)))
              https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_spending_on_education_(%25_of_GDP)
              • -1 (1 vot)    
                Mai incearca (Luni, 23 ianuarie 2017, 3:18)

                Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                Mi-ai dat acolo cheltuielile guvernului federal, intr-o tara federala si capitalista, comparat cu tari centralizate si socialiste, adica mere cu pere. Nu faci decat sa imi confirmi scepticismul fata de datele vanturate de socialisti.
                • +1 (1 vot)    
                  da' mai incearca si tu (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:12)

                  Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                  sa-ti sustii afirmatiile, sa stii ca e in sarcina ta sa probezi ce spui, nu a altora.

                  Hai, pune fapte si date in spatele afirmatiei ca SUA e cel putin in top la cheltuieli in educatie si cu rezultate mediocre !

                  Daca nu o faci, atunci esti exact ca Trump, afirmatii si blah-blah probate de "people say so", "everybody knows that", "people are telling me", etc ... :-)))) Fact-free Trump Land :-))) !
                  • +1 (1 vot)    
                    Faptele (Luni, 23 ianuarie 2017, 15:20)

                    Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                    Nu sunt economist si n-am timp de pierdut pe fapte diverse ca tine, probabil un ONGist care cu asta se ocupa, probabil alimentat de la Open Society. Dar am destule capacitati de gandire critica sa disting "faptele" irelevante cand mi se dau drept dovezi.
                    • +1 (1 vot)    
                      hahahaha, made my day :-))) (Luni, 23 ianuarie 2017, 17:58)

                      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                      "n-am timp de pierdut pe fapte"
                      Asta ar putea fi motto-ul lui Trump. Ar trebui sa te ia consilier :-))))

                      Intre tine si unu de la Balaceanca nu e nici o diferenta, ambii deschideti gura si spuneti chestii bazandu-va subiectiv pe "capacitati de gandire critica", fara nici o ancorare in realitate...

                      Hahahaha, made my day, fact-free Trump fan :-))) !

                      Thank You ! :-))
                      • -1 (1 vot)    
                        Daca zici tu (Luni, 23 ianuarie 2017, 23:39)

                        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                        Mai scrie, mai scrie, ca sigur te incriminezi, ca Madonna la mars.
      • -6 (10 voturi)    
        Cum stau lucrurile (Duminică, 22 ianuarie 2017, 10:32)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui taro

        http://www.chicagotribune.com/news/opinion/commentary/ct-betsy-devos-charter-schools-perspec-0120-md-20170119-story.html
      • +4 (8 voturi)    
        Excelent!!! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:14)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui taro

        Bine ca mai sunt si oameni cu adevarat informati pe aici. Ca e plin de imbecili si habarnisti.
      • -5 (7 voturi)    
        pe scurt (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:21)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui taro

        administrarea averii de cel ce stie, fiul sau, nu este ilegala. altfel avea probleme. problemele sunt numai la pressa de bine, demokkata.
        se normal sa fie asa, caci averea sa a fost preluata de la tata'so cu care a lucrat la facerea ei.

        ginerele este numit consilier neplatit. face voluntariat, se pregateste pt. succesiune :-)

        ala de la goldman este omul potrivit la locul potrivit.
        cred ca e mai apt pt. finante, decat...teodorovici. aaa ?!

        aia bogatii, in frunte cu trompa, toti sunt o garantie ca guvernantii nu vor lua spaga, nu vor fura statul.

        spre deosebire de billy mincinosul si cabinetul sau, oameni saraci la intrare, bogati la plecare...
        • +7 (7 voturi)    
          Curat legalitate (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:21)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Însuşi Donald Trump a promis că nu va discuta cu fiii săi despre afaceri în următorii 4 ani, ca să nu existe conflict de interese. Cum să nu-l crezi?? Vasăzică, dacă Eric sau Donald Jr. vor fi invitaţi la masă şi vor menţiona ceva despre business, tata Trump îşi va acoperi urechile şi va cânta "America the Beautiful".
        • +5 (7 voturi)    
          ilegal vs. imoral (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:36)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          ai dreptate, deocamdata este legal sa fii presedinte si sa nu iti pui averea intr-un blind trust. Asa cum era legal sa-ti angajezi rudele pana la JFK, cand legea nepotismului a fost introdusa, ca deja se cam sarea gardu.

          Asa se sare gardu si acuma. Toti presedintii pana acum si-au pus averea intr-un blind trust, desi nu le-o cerea legea, dar pentru ca e etic si moral. Tu esti seful administratiei si nu iti aplici aceleasi cerinte de integritate ca angajatilor tai ? Serios ?

          Directorul agentiei guvernamentale de Etica, Michael Shaub, a declarat masurile luate de Trump ca fiind "de departe insuficiente". Exista numeroase cazuri in care Trump este deja in conflict de interese de cum a depus juramantul, fiind de exemplu si proprietar si chirias pentru imobile pe care le detine si pe care le-au inchiriat diverse agentii guvernamentale.

          Asta e calcaiul lui Ahile pentru Trump. Un scandal suficient de mare va forta Congresul sa introduca cerinte similare pentru Presedinte ca si pentru restul functionarilor, moment in care fie vinde fie va fi suspendat.
    • +5 (21 voturi)    
      acest om nu are comportament de presedinte (Duminică, 22 ianuarie 2017, 5:12)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      in primul rind e bilionar si f batrin. adica va trata totul dictatorial ca pe afacerea sa si a prietenilor lui (gen psd) si va profita la max. ginerele deja e pe statul de plata al statului chiar daca ei sint bilionari. in al doilea rind nu mai e interesat sa 'invete' ceva sau sa-i pese. virsta, senilitatea isi spune cuvintul. stim cu totii fantezia lui ...sexuala. cine mai are ochi sa vada si urechi de auzit. se crede atot puternic (mai stim noi citiva) si atunci va neglija democratia. deja se simte/vede, toti sint vinovati incepind cu presa, cei care nu s-au presentat la investire, CIA, dar nu el. nu suporta sa fie pe locul 2, nu e team player. acum ii pupa in fund pe CIA la ei acasa dupa ce si-a batjocorit serviciile. declara ca ii va trage pe toti in tepe in dc (mai stim noi genul asta de declaratii) ca la sf zilei sa aflam ca nu va face nimica. pacaleste electoratul. are un discurs mixat(oare s-a inspirat de la noi?) fara onestitate, este limitat in logica si discurs, spune acceasi fraza de 2 ori rearanjind cuvintele. in timp nimeni nu il va mai crede si macar la ei e o sansa, vin altii care vor continua visul american. cu romanii deja a rostit cuvinte magice si ...se pune botul ca na vorbeste licuriciul. sa fim rabdatori, sa se limpezeasca apele. el negociaza, dar la scoala lui, in fiecare cuvint pe care il scoate, doar sa ii cresca profitul in cont sau imaginea. daca la americani in 4 ani se va afla cineva sa preja stafeta, la noi cine o va face?o sa vedem azi cine ne inspira si ne face sa visam.
    • +4 (10 voturi)    
      Drepturile care le ameninta (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:24)

      IoanaDragos [anonim] i-a raspuns lui Armadilo

      Le ameninta dreptul la Planned Parenthood ( deci accesul la planificare familiala, screenings pentru cancer, anticonceptionale , mentionand cateva ), prin taierea proiectelor care vor sa combata climate change dreptul la aer curat, acces la apa curata etc. , prin taierea lui Affordable Care Act (Obamacare) accesul la asigurari de sanatate pt milioane de oameni ( a zic ca il taie dar nu si cu ce il inlocuieste). De asemenea, probabil va fi mai strict cu imigrantii stabiliti deja in tara, deci probabil si ei isi vor pierde din drepturi.
      • -6 (8 voturi)    
        mai, nu mai vorbiti prostii (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:25)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

        obamacare e un rahat, un praf in ochii fraierilor care l'au votat si carora le promisese o reforma din temlii, chiar universal healthcare.
        tot asigurarea de grup la angajator sau cea de familie sunt adevaratele asigurari de sanatate.
        obamacare a scumpit asistenta medicala.
  • +16 (48 voturi)    
    Sa ne informam puțin (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:57)

    piratu [utilizator]

    Marșul nu are nimic de a face cu trump, pe lingă acest marș mai este un protest împotriva lui trump, dar acesta este marș pentru drepturile femeilor.
    Iar acele căciulițe roz, sint croșetate si au culoarea roz ca reprezintă feminismul. Căciulile se numesc pussyhat, ai si niște urechi ca de pisica si numele poate avea doua înțelesuri.
    • -8 (16 voturi)    
      Coerenta feminismului (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:35)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui piratu

      Feministele lupta impotriva stereotipurilor de gen cu caciulite roz si avioane luminate in roz.

      https://www.yahoo.com/news/plane-full-womens-march-supporters-141522008.html
    • +4 (18 voturi)    
      adica "Sa mai dezinformam putin" :-)) (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:38)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui piratu

      nu, piratule ?

      Faptul ca Pussy Grabber depune juramantul si in acelasi timp JUMATATE DE MILION de oameni marsaluiesc pentru drepturile femeilor purtand pusshats e doar o coincidenta, nu ?

      Si faptul ca noua Administratie propune sa inchida Planned Parenthood (1 din 5 femei au primit asistenta de la PP) si sa reduca accesul la asistenta reproductiva pentru femei e tot o coincidenta ?

      https://www.womensmarch.com/mission/

      "the rhetoric of the past election cycle has insulted, demonized, and threatened many of us"

      "The Women’s March on Washington will send a bold message to our new government on their first day in office, and to the world that women's rights are human rights."

      Ia mai zi, piratule, cum marsul asta nu are NIMIC de-a face cu Trump ? Ia mai explica tu asa doct si savant, poate nu ne-am informat noi bine, nu ?

      PS Nu ma fa sa intru in toate exemplele date de Trump de misoginism, rasism, agresiune impotriva femeilor, dispret si superficialitate ....
      • -2 (14 voturi)    
        Planned Parenthood (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:19)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        Avem mai sus ilustrarea la cum functioneaza masinaria de fake news socialista: nimeni nu vrea sa inchida Planned Parenthood, vrea doar sa nu-mi mai ia mie banii si al altora sa plateasca pentru avorturi.
    • +10 (14 voturi)    
      Code pink! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:39)

      contest [anonim] i-a raspuns lui piratu

      Marsul este tintit, e motivat contra lui Trump. Roz e culoarea afisata in campaniile feministe.
    • +6 (8 voturi)    
      Scuze (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:32)

      piratu [utilizator] i-a raspuns lui piratu

      M-am exprimat greșit, a fost marș împotriva lui trump, insa al femeilor pentru drepturile lor, nu că nu a avut nimic de a face cu trump.
  • -23 (61 voturi)    
    Demonstratii se tin (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:11)

    John M. [utilizator]

    si in alte orase americane, dar si din lume: Londra, Roma, Sidney, s.a. , nu pentru drepturile amenintate ale femeilor, ci pentru faptul ca Trump si "doamna" lui profaneaza Casa Alba cu trecutul lor:al lui de cartofor si al ei de dama de escorta.
    • 0 (16 voturi)    
      buna treaba (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:23)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      da impotriva lu' Dragnea si a trecutului sau de infractor precum si impotriva legiil gratierii ai iesit sa manifesti ?
      Moare romanu' de grija lui Trump..hai sa vedem care tara o sa fie mai de kakao dupa astia 4 ani care urmeaza SUA sau RO ?
    • -3 (9 voturi)    
      Invidos santeti Domnule! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:49)

      mucenic [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      si ca n-ati putut face ce a facut DJT nici ca dama Dvs nu e la inaltimea lui MT
    • 0 (8 voturi)    
      o, interesant! deci doamnele alea sunt puritane (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      de sec.18?
      Din ce put al gandirii le-ai scos p-alea cu cartoforul si dama de "escorta"?
      Sau poate muierile isterice sunt suparate ca Madam Clinton a ratat presedintia!
    • +2 (24 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:55)

      pales [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      esti LGBT?
  • -5 (19 voturi)    
    Mostenirea lasata de Ubamba (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:49)

    Dalinar [utilizator]

    Feminism nazi, grini si ecotarzi cu duiumul.
  • -4 (18 voturi)    
    Femeile vor dreptul să-și ucidă copiii (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:03)

    Un cititor [utilizator]

    Pe banii statului. Despre asta e vorba.
  • +4 (48 voturi)    
    Rahat cu apa rece ! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:18)

    Bold [utilizator]

    Aceste muieri demonstreaza pentru moralitate.Care moralitate,moralitatea Madonei care a afirmat in public ca le-o suge la toti barbatii care voteaza cu Hillary ? E dezgustator.65 de milioane au votat pentru Trump si un milion de muieri vor sa-l dea jos? E ridicol. Totul e un mare rahat care raspandeste un miros dezgustator peste America si peste lume. Pe urma,care moralitate,a Ladyei Gaga care este satanista declarata?Apoi,moralitate lesbienelor si homosexualilor de care Hollywood-ul ? Ce e mai scarbos decat ca acesti atei,fara Dumnezeu si lipsiti de orice orizont moral sa-si expuna mizeria in public fara rusine ?
    • +3 (15 voturi)    
      Exprimarea opiniei ca drept (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:36)

      IoanaDragos [anonim] i-a raspuns lui Bold

      Exprimarea opiniei in public si protestul e un drept intr-un stat democratic . Marsul a fost pentru drepturile femeilor si a minoritatilor (de nationalitate, rasa, inclinatie sexuala, religie etc.) , pentru salarii egale la munca egala si pentru dreptul la consultatii legate de reproducere, cancer ovarian/la san etc printre altele. Plus, daca ne luam dupa logica ta, un extra 3 milioane au votat-o pentru Hillary Clinton, deci poate acei oameni se pun sa il dea jos? Fiecare avem parerile personale legate de moralitate si e dreptul fiecaruia sa si le exprime intr-o democratie.
      • -5 (11 voturi)    
        Intr-o democratie ai dreptul sa fii price. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:44)

        Bold [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

        Vrei sa-ti spun eu pentru ce a fost marsul ? A fost impotriva lui Trump,ca persoana si ca Presedinte,iar Trump este Presedinte ales legal ,conform Constitutiei,care prevede ca este castigator nu cel care are mai multe voturi ci acela care are mai multi electori.Asta este legea Americana si nici tu si nici muierile cu pricina nu o pot schimba. In ce priveste toate drepturile pe care le-ai insirat si pentru care,zici tu,s-a facut acest mars de tot rasul,pentru ele sunt prevederi legale care le reglementeaza si pe care Trump nu le-a incalcat in nici un fel.Singurele puncte pe care Trump le-a atacat in campania lui electorala au fost imigratia ilegala si stoparea ei si oprirea imigratiei musulmane ilegale care ascunde in interiorul ei terorismul islamist radical. Trump nu a spus ca scade salariile,dimpotriva.El nu a spus ca este adeptul discriminarii rasiale,sexuale sau a orientarii sexuale a indivizilor si nici discriminare pe baza de nationalita sau religie.In acesta situatie,muiesrile marsaluiesc pentru a se continua cu teroristii ascunsi printre musulmanii din America si pentru a se continua cu imigratia ilegala.Acesti tradatori ai Americii,numiti liberali,adunati in fel de fel de organizatii feministe care promoveaza o politica de libertati fara limite ,au format oease sanctuar si universitati sanctuar in care ascund imigrantii ilegali.Ei sunt atat de milosi cu acesti ilegali,incat le asigura toate conditiile pentru studii gratuite,asistenta medicala gratuita,cazare si masa,ceea ce pentru american nu exista.Americanii trebuie sa munceasca din greu pentru asi asigura existenta iar acesti ilegali primesc totul pe tava.Iata ce doresc acesti marsaluitor de rahat si Trump le-a spus de zeci de ori ca nu va mai tolera aceasta situatie.Printre cei ce marsaluiesc,sunt probabil,80% de astfel de ilegali.Asta e adevarul.
        • +3 (13 voturi)    
          Unul din cele mai mari marsuri din istorie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:15)

          IoanaDragos [anonim] i-a raspuns lui Bold

          Ok, ai intrat un pic pe panta conspirationista.. Adevarul este ca acesta a fost unul din cele mai mari marsuri din istorie ca si numar, si trebuie sa ii recunosti importanta. Pe langa asta, s-au tinut proteste mai mici pe toate continentele! Subiectele au fost intr-adevar diverse (l-am urmarit in totalitate live), de la proteste anti-Trump si administratia lui, la drepturile femeilor si a imigrantilor, la tot ce se asteapta America de la noua guvernare, indiferent de orientarea politica a oamenilor din public :) Da, Trump e presedintele ales, nici un dubiu la acest subiect ( poate doar implicarea Rusiei in alegeri trebuie calificata)Trump a jignit mai multe categorii sociale, de la femei la oameni cu handicap la musulmani la imigranti la oameni de culoare. Un presedinte ar trebui sa fie un pilon moral, cu valori dupa care se ghideaza toata tara. Iar Trump tocmai asta nu este.. Iar din ce a facut pana acum, semnele nu sunt prea bune : de la un cabinet in mare parte necalificat pentru pozitiile pe care le vor ocupa, la negarea problemei de climate change ( deja a luat pasi sa taie proiectele initiate de administratia trecuta), la nediplomatia de care a dat dovada in relatiile internationale de pana acum, la nepotism ( sotul fiicei lui ca advisor, fiica lui in intalniri cu sef de stat, afacerea lui lasata fiilor lui si nu unui blind trust) Astea sunt fapte, asta e adevarul. Si nu arata bine..
          • -4 (10 voturi)    
            La Paris (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:32)

            Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

            au ieșit 2 milioane de oameni în stradă ca să protesteze împotriva căsătoriilor homosexuale. Presa liberal-șorșistă n-a suflat un cuvânt despre el.
            • +7 (7 voturi)    
              un link, ceva ? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:27)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

              ca sa nu fiti acuzat ca traiti intr-un fact-free world, ca Trump :-))
          • +7 (7 voturi)    
            iti racesti gura de pomana cu el :-( (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:30)

            Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

            Aveti perfecta dreptate ,insa din pacate sunt multi oameni care nu vor sa dialogheze, nu vor sa foloseasca date si fapte, prefera sa traiasca in scenariul pe care si l-au construit deja ....

            Si sunt multi aici pe HN ... din pacate !
          • 0 (0 voturi)    
            „Un presedinte ar trebui sa fie un pilon mora” (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:54)

            dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

            Exact! Un inapoiat Trump asta.Oare de ce nu s-a inspirat de la viitorul presedinte al Romaniei Lee Draqnea? Ar fi avut doua mandate de vis. Sau?
          • -6 (6 voturi)    
            Da. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:33)

            Bold [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

            Pai n-am zis ca sunt prosti doar in America.Lumea intreaga e plina de prosti. Culmea e ca sunt multi si cand arunca unul o piatra in apa,il urmeaza toti,ca oile.Si care e importanta acestui mars,ca nu inteleg? Trump nu va mai fi Presedinte si nu-si va mai pune programul in aplicare ? Complet gresit.Acesti prosti nu vor putea opri caderea Americii in haos.Trump este singurul om care poate opri aceasta cadere. Trump nu a jignit pe nimeni,a spus doar adevarul.Femismul e o porcarie feminina iar Biblia spune ca femeia este inferioara barbatului iar "capul femeii e barbatul" "femeia nu are dreptul de a vorbi in public" s.a.m.d. Menirea femeii este sa faca copii si sa-i ingrijeasca.Tot ce a construit omenirea pana acum se datoreaza barbatilor,cu nesemnificative exceptii. In ce-i priveste pe imigrantii ilegali,la care se refera si la terorismul musulman,nu vad in ce mod a gresit Trump? Indiferent ce natie esti,cand cer voie unei tari sa te gazduiasca si sa locuiesti pe teritoriul ei,trebuie sa te supui legilor si regulior din acea tara.Musulmanii si imigrantii ilegali ,nu fac acest lucru.Ei,impreuna cu acetsi demonstranti marsaluitori liberali,femisti si de alte categorii,ocolesc legile si transforma America intr-un teritoriu al dezordinii si nelegiuirii. In inchisorile americane sunt peste 800 de mii de detinuti,majoritatea criminali,din randurile imigrantilor ilegali.Ce sunt eu dator sa platesc taxe la stat din care acesti criminali traiesc bine acolo ? Trump nu a jingnit nici un handicapat,e o minciuna sfruntata.El s-a referit la o ziarista cu handicap intr-o alta circumstanta speculata apoi de presa mincinoasa,stil antena 3 din Romania. Despre implicarea Rusiei in alegeri ,nu exista nici o dovada.Totul a fost inventat pentru denigrarea lui Trump.Daca ai o dovada spune-mi si mie despre ea. Despre oamenii de culoare (negrii) nu am auzit sa fi spus ceva rau,cu toate ca sunt foarte multe de spus in acest sens.Trump are milioane de sustinatori negrii si nu putea sa-i jig
            • +5 (5 voturi)    
              pastilele, pastilele, pastilele (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:05)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Bold

              sunt foarte foarte foarte importante, trebuie sa le iei in fiecare zi :-))))

              "Femismul e o porcarie feminina iar Biblia spune femeia este inferioara barbatului iar "capul femeii e barbatul" "femeia nu are dreptul de a vorbi in public" s.a.m.d. Menirea femeii este sa faca copii si sa-i ingrijeasca.Tot ce a construit omenirea pana acum se datoreaza barbatilor,cu nesemnificative exceptii."

              E clar.

              Partea amuzanta e ca Statul Islamic crede la fel :-)))). La fel si KKK, ultra-right si cativa neo-nazis (nu toti, unii sunt moderati :-))))).

              La dracu cu Declaratia Drepturilor Omului, pe foc cu Constitutia Americana, faceti loc pentru Trump si prietenii. :-)))

              "Despre implicarea Rusiei in alegeri ,nu exista nici o dovada."
              Inclusiv Trump a acceptat rapoartele CIA, FBI si NSA ;-)))

              "Trump nu a jignit pe nimeni,a spus doar adevarul"
              Hahahahahahahahahahahahahaha
              :-)))))))))))))))))))))))))))
          • -5 (5 voturi)    
            Mai departe: (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:48)

            Bold [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

            In ce priveste proiectele administratiei trecute,ele au fost un dezastru iar aceasta administratie a nenorocit America.De la 10 mii de miliarde de dolari datorie ,Obama a adus-o la 20 de mii de miliarde in 8 ani,un dezastru incalificabil. In sfarsit,faptul ca angajarea ginerelui sau la Csa Alba este nepotism,v-a stabili Comgresul si nu niste idioti care nu stiu ce vor si marsaluiesc pe strazi impotriva oricarei evidente ca Trump este Presedinte si ca nimic nu mai poate schimba asta. Despre " nediplomatie" nu avem ce discuta.Trump este un om original si diplomatia despre care vorbesti nu serveste la nimic. Cum sa fii diplomat ca sa iei in discutie ca partenerii nato ai Americii nu se achita de datorii si America plateste pentru protejarea lor .decat sa le spui asta de la obraz ? Cum sa fii diplomat cu China ,care-si face de cap in Marea Chinei de Sud .dcat sa-i spui sa se potoleasca ? Cum sa fii diplomat cu UE care se dovedeste un esc total si asteapta de la America salvarea ,decat sa-i spui de la obraz despre acest esec ? America nu are nevoie de o falsa diplomatie ci de intoarcerea la adevarul franc. Nu inteleg ,de asemenea de ce este anormal ca Trump sa-si lase averea copiilor lui ? E posibil sa am un gol in acest domeniu dar ama sa ma interesez si voi afla. In rest,s-auzim de bine !
            • +5 (5 voturi)    
              "E posibil sa am un gol in acest domeniu" ? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:10)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Bold

              Eu cred ca sunteti mai plin de goluri decat un svaiter din filmele cu Tom & Jerry :-)))

              Si plin ochi de certitudini. Si plin de ura, invective si lipsa de respect. Aveti mila mea.
              • -4 (4 voturi)    
                Nu am nevoie de mila ta. (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:00)

                Bold [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

                Sunt plin de ura fata de impostura si de minciuna si de mistificare a arealitatii. Am spus ca am un gol in ce priveste cunostintele despre legislatie care priveste nepotismul.E posibil,precum afirmi ,sa am mai multe goluri si cred ca nimeni nu le stie pe toate. Cu cat crezi castii mai mult,cu atat nu stii nimic. Nu am nici un respect pentru homosexuali,pentru terosistii care ucid oameni fara mila si pentru mincinosi. Minciuna e cel mai mare rau care bantuie omenirea.
        • +8 (8 voturi)    
          traiesti intr-un alt univers, amice ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:53)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Bold

          "Trump nu a spus ca scade salariile,dimpotriva"
          Da, de-aia l-a numit pe Andrew Puzder Labour Secretary, care e impotriva maririi salariului minim, a platii orelor suplimentare, etc.

          "El nu a spus ca este adeptul discriminarii rasiale,sexuale sau a orientarii sexuale a indivizilor si nici discriminare pe baza de nationalita sau religie."

          Glumesti, nu ? I-a facut pe mexicani violatori, a propus registre pentru musulmanii care traiesc legal in USA, pune note femeilor in functie de cum arata, a admis singur ca a agresat sexual femei, si lista e luuunga.

          Oricum, limbajul pe care-l folosesti spune totul despre tine. Hater, dai cu rahat in stanga si-n dreapta. Si nu, nu sunt "muieri", sunt femei, mame, surori, bunici, fiice ,sotii. Tonul tau spune multe despre cum respecti femeile.
      • 0 (0 voturi)    
        Păreri despre moralitate (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:19)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDragos

        Păi dacă ți moralitatea e relativă ți subiectivă înseamnă că nu ne mai putem numi oameni. E ca și cum ai spune : Eu zic că 2+2=4. Tu ce părere ai, fac 4 sau nu?
        • 0 (0 voturi)    
          Morala nu e relativa... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:18)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          ...daca e bazata pe repere obiective. Daca nu... e relativa, in functie de ce simte majoritatea.
        • -1 (1 vot)    
          Mai vere,<br> (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:26)

          Bold [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          Reperul moralitatii crestine este Isus Hristos.Poti tu sa fii ca Isus ? Morala nu e nici relativa nici subiectiva.Ea este reprezentata de Dumnezeu prin Isus Hristos.Daca vrei sa fii om,trebuie sa fii ca Isus,altfel esti animal,asa ca voi,care comentati pe aici si care dovediti ca nu aveti nici o legatura cu Isus. Eu ii jignesc pe cei care sunt cu raul din aceasta lume pentru ca ei nu numai ca merita cele mai grele cuvinte dar ei nu se ridica la standardele de om ci sunt niste animale salbatice pline de rautate si de intentii diabolice in societatea umana. Ei trebuie eradicati din societate si eliminati total. Asta e solutia.
    • +2 (18 voturi)    
      Barna din ochiul sau, intai, (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:42)

      contest [anonim] i-a raspuns lui Bold

      paiul din ochiul celorlalti, la urma.
      Mai catehizati-va!
    • -6 (18 voturi)    
      Spus foarte perfect. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:52)

      burebista [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      asa este au manifestat toate adeptele drogurilor ,depravari ,casatoriilor de acelasi sex ,.in alocatiune Noul presedinte nu a spus nimic suparator pt femei . aceste manifestati sunt organizate de globalisti si cei fara credinta in Dumnezeu .
    • +1 (21 voturi)    
      de fapt (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:58)

      BillytheGreat [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      61 de milioane au votat pentru Jiji ot iuesei si 63 de milioane pentru Hillary. Auzi, cea mai mare democratie din lume, pfff. Chiar nu ma intereseaza pentru ce pisici roz sau pe invers demonstreaza , cita vreme e anti trompeta e foarte bine.
    • +8 (18 voturi)    
      Extraordinar... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:21)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      Să invoci moralitatea şi Dumnezeul creştin pentru a apăra un violator auto-declarat, care a spus că nu are nici un regret în viaţă...
    • +6 (8 voturi)    
      e Madona presedintele SUA ? sau Gaga ? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:42)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      Truc ieftin de transfer de la un suporter la intregul grup. Pe aceeasi logica Trump ar fi nazist, pentru ca e sustinut de grupuri neo-nazi, nu ?

      Conteaza ce face si ce spune Trump, asa ca putem sa-l suspectam de simpatii ultra-right cand il numeste pe Steve Banon in cabinet, nu ?

      Nu Madona sau Lady Gaga sunt importante, e important daca noua administratie va actiona in sensul reducerii si limitarii drepturilor femeilor si minoritatilor, asta e important.

      PS Trump a fost votat de 62,4 mil cetateni
  • -1 (31 voturi)    
    Da? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:06)

    vi_escu [utilizator]

    Ori iese cum vrfem noi ori facem pe ea democrație. Pană una-alta Trump l-a zburat pe șeful cia.
    • +3 (19 voturi)    
      Ei sunt democratia (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:32)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      O democratie adevarata se face prin respectarea parerilor celor putini si diferiti.
      Opinia majoritatii nu conteaza daca nu coincide cu cea a minoritatilor.
      • -2 (10 voturi)    
        Fugi, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 8:18)

        Chitcaila [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        domnule, cum să coincidă opinia majoritarilor cu a minoritarilor? Chiar nu vezi ce prostie ai scris?
    • +6 (6 voturi)    
      In orice democratie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:29)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      ai dreptul sa-ti exprimi parerea despre cum s-a votat. Poti spune de exemplu ca electoratul a votat intr-un anumit fel deoarece a fost mintit si prostit (fooled). Chiar marele democrat Lincoln a dat de inteles ca electoratul poate fi prostit. "You can fool all the people some of the time.You can fool some of the people all the time. But you cannot fool all of the people all of the time". (Poti prosti pe toata lumea un timp. Ii poti prosti pe unii tot timpul. Dar nu poti prosti tot timpul pe toata lumea.) Cred ca ultima parte se potriveste perfect la Trump.
  • -7 (19 voturi)    
    ce ati fumat (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:24)

    bobyff [utilizator]

    bai hotnews-ule... si ieri ziceai ca sunt mii de protestatari la ceremonia lui trump si de fapt erau 400-500 de oameni. Voi ce fumati fratilor? Ziceti-mi si mie ca se pare ca aveti marfa mai buna.
  • +4 (18 voturi)    
    Power to the people (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:47)

    contest [anonim]

    Rezistenta lor e motivata si clarvazatoare.
  • -4 (22 voturi)    
    "Drepturile noastre au fost toate atacate" (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:15)

    Alex735 [utilizator]

    E de-a dreptul halucinant, este o culme a absurdului..
    Mai mult de atat nu se poate imagina oameni buni.

    Am stat totusi sa reflectez, sa caut un raspuns..
    CARE anume drepturi ale femeilor au fost ATACATE?
    Poate ma ajuta cineva nu stiu, macar cu un exemplu concret. In momentul de fata nu am cel mai mic indiciu.
    • -5 (17 voturi)    
      easy (Duminică, 22 ianuarie 2017, 4:06)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      - dreptul de a fi mai egale
      - dreptul de a fi mai mult decat egale
      - dreptul de a balota la greu si de a fi considerate dive
      - dreptul de a se miorlai pentru nimic
      - dreptul de a se victimiza pentru orice
      - ....

      Este o lista infinita. Nimic nu stii.
      • -5 (7 voturi)    
        suparate pe trompa, pe bune (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:34)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        n'a mai organizat vestitele sale concursuri miss frumoasa lumii.
        basca gelozia pe melania sa.:-))

        hahaha, au ramas cu ranchiuna la celebrul: you're fired !:-))
        • -2 (4 voturi)    
          eh (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:37)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Daca protestau pentru drepturile femeilor din Arabia Saudita, intelegeam. Oh, wait... aia sunt prieteni si buni cotizanti la fundatii familiale, deci isi pot calca femeile in picioare.
    • +4 (14 voturi)    
      Look it up (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:52)

      Rdnm [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      We are marching so that women have access to quality healthcare, affordable birth control and to protect women’s rights to abortion. And we do so for every sister who has been raped, or been a victim of incest, or harassed, or beaten, or sold, unvalued or paid less than a man.

      We are marching to remember every sister who has been shot by the police, or grabbed or hurt at her workplace, or denied insurance for an abortion or medical needs, or threatened with deportation or surveillance by people screaming for a wall.

      Recunoaște că nu știi prea multe despre problemele pe care le au femeile din America dpdv al accesului la servicii de sănătate și nu numai. Ceea ce e ok, nu putem ști toți totul despre tot, dar acceptă că sunt chestii pe care nu le știi și documentează-te înainte să ajungi la concluzia că e halucinant (și că sute de mii de oameni din întreaga lume cumva se înșală, în timp ce tu ești unicul care vede Adevărul).
      • -4 (6 voturi)    
        Lol (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:57)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Rdnm

        Tu chiar crezi balivernele feministelor?
  • -1 (17 voturi)    
    America a ales ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:33)

    hotnewsfil [utilizator]

    Iata, campania electorala a partidului Democrat (pro Hilary Clinton) a fost reeditata.
    Hilary nu se recunoaste invinsa, dorea cu ardoare ca familia ei sa conduca inca 16 ani America, dupa ce o condusese 16 ani, prin amorezul ei sot (biroul oval-Lewinsky) .Hilary acceptase si acel exces sexual, in public, al sotului ei, ea fiind dominata de gandul sa ajunga, si ea, presedintele Americii.
    • -4 (6 voturi)    
      Rectificare. Va rog sa ma iertati. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:07)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      8ani, nu 16 ani!
  • -1 (11 voturi)    
    Da'ce Donny nu iubeste femeile? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 8:25)

    Toni_Romania [utilizator]

    buhahahaha!
    • -2 (8 voturi)    
      a lot (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:36)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      as putea spune. :-)
  • -3 (11 voturi)    
    America Ferrera (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:31)

    Incomod3 [utilizator]

    Asta-i un fel de Mercedesa ?!... ///...
  • -7 (11 voturi)    
    Desi au fost sute de demonstratii in SUA si (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:10)

    xrogo [utilizator]

    in toata lumea nu am auzit pe nimeni sa ceara demisia lui Trump si a administratiei sale,asta se intampla umai la noi,ies "masiv" in strada 1000 de indivizi si ar dori demisia nu stiu cui si alegeri anticipate,vai de capul si de zilele lor!
  • -4 (8 voturi)    
    Adevaratele stiri (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:21)

    Setalcott [utilizator]

    Adevarata fata a "protestelor pasnice": democratii impusca oameni, acuza republicanii de violenta, iar fake news le acopera crimele prin tacere si echivalare morala:

    http://www.latimes.com/nation/la-na-yiannopoulos-shooting-20170121-story.html

    An de an sute de mii de oameni demonstreaza la Washington in apararea vietii umane, dar pentru ca n-au caciulite roz nu auziti de asta in presa, iar daca auziti, auziti distorsionat.

    http://www.washingtonexaminer.com/ny-times-removes-references-to-the-march-for-life-from-article-aboutthe-march-for-life/article/2611748
    • +6 (6 voturi)    
      March for Life (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:13)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Articolul din Washington Examiner zice ca editorii au inlocuit March for Life cu Anti-Abortion in textul unei doamne.

      Asa, si ?

      Citim un pic la http://marchforlife.org/about-us/ si vedem ca e adevarat, este un mars anti-abortion pro-life. Sa nu ne amagim ca March for Life este altceva, protejarea vietii in general, pentru ca atunci ar fi trebuit sa fie pro-gun-control, pentru ca USA este pe primul loc la pierderi de vieti omenesti prin impuscare. Nu, este o miscare anti-avort. Bravo lor, e dreptul lor !

      Setalcott, vezi tu, e normal sa fie mai mult buzz pentru Women's march: 2,9 milioane de oameni au iesit in strada pentru ceva ! Este cel mai mare mars din istorie ! Prin comparatie, March for Life a avut 650 000 in 2013. Deci e normal sa ai de 5 ori mai mult coverage la Women's March (+bonus ca e record mondial), pur si simplu este GIGANTIC, nu e de la caciulitele roz.
      • -1 (1 vot)    
        Mars (Luni, 23 ianuarie 2017, 3:24)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        M-as bucura ca de acum incolo aparitiile din New York Times ale cuvintelor "pro choice" sa fie inlocuite cu "pro murder", sa vezi si tu ce inseamna puterea limbajului.
        Conform Yahoo News, au protestat un milion in toata America. Deci despre datele care sa sustina propaganda (neo)marxista, exact cum ziceam.

        https://www.yahoo.com/news/trump-on-womens-march-protesters-why-didnt-these-people-vote-154658590.html
        • +1 (1 vot)    
          "pro-choice" are echivalent "pro-life" (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:35)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          Pro-murder ? Pai daca abdicam de la proportii si common sense, de ce nu "terorism intrauterim", sau "asasinate embrionice" ? :-)))

          Cat despre date, faci exact cum acuzi ca fac main-stream media "neo-marxista" : alegi datele care-ti convin si gata ...

          Pai dam click pe linkul tau de pe Yahoo News, unde zice "the more than 1 million people around the country..." si ... Zero. Nimic. Nici un fel de date despre marsuri si numarul participantilor.

          Asa ca ne uitam pe internet. Avem o prima estimare aici: http://usuncut.com/news/official-womens-march-attendance/

          Se pare ca doar DC si LA au avut in strada 1,25 mil. Hmmm. Si in total au fost peste 600 de marsuri. Milionul ala de la YNews deja pute.

          Dar ne mai uitam un pic pe internet. Fortune si Quartz zic ca au fost intre 3.3(3.7) si 4.6 mil. Wow !

          http://fortune.com/2017/01/23/womens-march-crowd-estimates/
          https://qz.com/891978/womens-march-one-out-of-every-100-americans-took-to-the-street-according-to-estimates/

          Pana si Yahoo News si-au inghitit cifrele : https://www.yahoo.com/news/more-than-1-in-100-americans-marched-against-donald-trump-saturday-say-political-scientists-231429458.html

          RUSHINICA, Setalcott ! :-))))

          Aaah, stai, mi-am adus aminte, tu "n-ai timp de pierdut pe fapte" :-)), desi ai timp sa dai din gura !

          Ti-am spus, fara date intre tine si unu de la Balaceanca nu e nici o diferenta cand deschideti gura !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version