VIDEO Audiat în Comisia LIBE, Toader își apără cu înverșunare ordonanța: În nicio țară instanța supremă nu constituie completuri cu încălcarea legii / Eurodeputată: Nu luați nicio măsură care ar legaliza, de fapt, corupția

de MH     HotNews.ro
Miercuri, 23 ianuarie 2019, 10:36 Actualitate | Esenţial


Tudorel Toader
Foto: Digi24
Tudorel Toader și-a apărat ordonanța privind completurile de cinci și în Parlamentul European, spunându-le deputaților din comisia LIBE că poate nu au „informația riguros exactă”. „În nicio țară instanța supremă nu constituie completuri cu încălcarea legii (...) Nu vrem ca prin acestă contestație în anulare cineva să scape de pedeapsă, dar nu îi poți spune românului că a fost judecat nelegal, dar rămâne în pușcărie”, a spus ministrul Justiției, făcând trimitere la decizia Curții Constitutionale.
Tudorel Toader a mai spus că „ordonanța nu se referă numai la condamnați, ci la toate procesele din perioada completelor nelegal constituite”, inclusiv la cele în care s-au dat soluții de achitare.

Mai mulți europarlamentari și-au declarat îngrijorarea față de situația statului de drept din România, cerându-i lui Tudorel Toader să nu ia nicio măsură care ar legaliza de fapt corupția.


Tudorel Toader și Carmen Dan sunt audiați în Comisia pentru libertăți civile, justiție și afaceri interne(LIBE) a Parlamentului European.

UPDATE 11:49 Tudorel Toader, despre statul de drept:
  • Statul de drept o temă recurentă. Dvs știți, presupuneți că noi știm că statul de drept se structurează în momente diferite, în state diferite. Nu suntem toți la aceeași linie. Ce e comun? Faptul că statul de drept trebuie să funcționeze în baza tratatelor. Foarte corect. Trebuie să funcționeze prin asimilarea standardelor europene, să cunoască un proces ireversibil de construcție. Statul de drept are nivele de structurare diferite de la o țară la alta.
  • S-a făcut o remarcă la care eu subscriu, mandatul pe care un demnitar îl are este de a promova valorile naționale și nicidecum de a denigra țara de origine.
  • Mandatul pe care îl are un demnitar este de a promova valorile naționale, ci nicidecum de a denigra țara de origine. Lucrez la un codex penal european, sunt țări cu stat de drept mai înalt decât România care sancționează denigrarea țării de către demnitarul țării
  • Judecata pe care noi o facem trebuie să fie bazată pe informații corecte. Nu știu câți aveți informația riguros exactă a contextului și împrejurărilor. În nicio țară instanța supremă nu constituie complete cu încălcarea legii. Din 2014 Instanța supremă nu a respectat prevederea imperativă.
  • CCR a spus că din 2014 procesele acestea au fost viciate și atunci a mai existat încă o decizie prin care CCR a spus că este conflict prin faptul că procuroriii au încheiat protocoale și au oferit competențe altor autorități de a face urmărire penală.
  • Nu vrem ca prin acestă contestație în anulare cineva să scape de pedeapsă, dar nu îi poți spune românului că a fost judecat nelegal, dar rămâne în pușcărie.
  • Ordonanța nu se referă numai la condamnați, ci la toate procesele din perioada completelor nelegal constituite. Cum respectăm recomandările Comisiei de le Veneţia? Le respectăm prin raportare la exigențele constituționale.
  • În România s-a prevăzut prin legile justiției ca magistrații să se poată pensiona la 20 de ani de activitate.
  • S-au exprimat îngrijorări ale Comisiei, am modificat legea, astfel că magistrații nu se mai pot pensiona la 20 de ani vechime. Dacă legea intra în vigoare peste 2.000 de magistrați din cei 7.000 se pensionau și se crea un deficit.
UPDATE 11:44 Tudorel Toader: „Vă asigurăm că în momentul de față UE e în inima românilor pentru că au văzut și s-au convins de acest spațiu comun de libertate, siguranță. Unele dintre întrebări mi-au fost adresate în calitate de președinte al Consiliului, altele în calitate de ministru al Justiției”, a spus el.

UPDATE 11:35 Carmen Dan, despre MCV: „Ultimul raport, pe domeniul meu de competență, subliniază experiența DGA din Ministerul de Interne. Vă asigur că suntem preocupați permanent de îmbunătățirea cadrului legislativ pentru prevenirea și combaterea corupției”.

Carmen Dan a vorbit și despre necesitatea aderării României și Bulgariei la Schengen: "Apreciez susținerea constantă a majorității statelor membre, a CE, Parlamentului European și cred că aceste mesaje de susținere dau greutate obiectivului nostru. Recentele dezbateri confirmă necesitatea unei decizii cât mai curând posibil în ceea ce privește aderarea României și Bulgariei în Schengen. Este nevoie de unitate în abordarea acestei probleme, ci nu de crearea unei diferențe artificiale între statele membre".

UPDATE 11:30 Ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, răspunde întrebărilor europarlamentarilor. Dan vorbește despre securitatea frontierelor UE și azil, fără a răspunde la criticile privind statul de drept.

„Vorbim despre presiunea la frontierele externe, anul trecut a fost presiune la cel mai mic nivel. Acest lucru nu înseamnă că totul funcționează bine și este important să căutăm în continuare soluții. Rolul nostru este de a ne asigura ca propunerile legislative au claritatea necesară și sunt adaptate cat mai rapid în beneficul tuturor”, a spus ea. „Pachetul privind sistemul european comun de azil - este un dosar în care chiar s-au făcut eforturi. În calitate de președinte al Consiliului JAI vă asigur că vom continua discuțiile pentru a găsi soluții care săp reflecte echilibrul între solidaritate și responsabilitate”, a mai spus ea.

UPDATE 11:09 Monica Macovei întreabă dacă partenerii europeni au fost consultati în privința OUG privind completurile de cinci. "Poporul român merită stat de drept și respectul Uniunii Europene (...) Cu toții vrem să avem o președinție de succes, dar pentru asta trebuie încredere (...) Ieri premierul a afirmat că a discutat cu dvs adoptarea cât mai rapidă a acestei Ordonanțe în baza deciziei CCR, decizie care se dă însă pentru viitor. Din acest motiv spun că, pentru a conduce Consilul JAI încrederea celorlalte state în dvs. este esențială. Vă asumați efectele acestei amnistii mascate, v-ați consultat cu UE, știți că România ar putea fi pedepsită pentru astfel de măsură?", l-a întrebat europarlamentarul român Monica Macovei pe ministrul Justiției.

UPDATE 11:02 Critici deschise si din partea reprezentanților ALDE în Parlamentul European. "Îmi exprim și eu îngrijorarea față de statul de drept din România. Sistemul acesta european va funcționa dacă toate statele aderă la aceleași standarde. Ne îngrijorează ceea ce am aflat despre planurile de a anula cam vreo 100 de condamnări penale. Aș vrea să aud dacă Guvernul dumneavoastră are de gând să țină cont de recomandările Comisiei de la Veneția", i-a spus ministrul Justiției reprezentanta grupului ALDE, Sophie in 't Veld.

UPDATE 10:55 Mai mulți europarlamentari și-au declarat îngrijorarea față de ceea ce se întâmplă în România. "Corupția este antiteza a ceea ce înseamnă UE. Ne îngrijorează situația din România. Am văzut cum guvernul dvs s-a lansat asupra cetățenilor care protestau pașnic. Românii sunt europeni pasionați. Nimeni nu-i va lăsa de izbeliște”, a susținut eurodeputata Roberta Metsola (PPE), care l-a întrebat pe Tudorel Toader dacă va ține cont de raportul Comisiei de la Veneția.

"Ne îngrijorează ce se întâmplă în România. Vă cerem să nu luați nicio măsură care ar legaliza de fapt corupția. Am văzut cum s-a întâmplat asta până acum, raportul MCV pentru România a fost cel mai critic", a spus și Helga Stevens.

Miniștrii Carmen Dan și Tudorel Toader sunt audiați miercuri în Comisia LIBE a Parlamentului European, unde prezintă prioritățile României la președinția Consiliului UE. Carmen Dan a enumerat obiectivele în domeniul afacerilor interne ale Președinției române a Consiliului Uniunii Europene, arătând că cetățenii trebuie să rămână în centrul preocupării UE.

La rândul său, ministrul Justiției, Tudorel Toader a susținut că unul dintre obiectivele președinției române a Consiliului Uniunii Europene este să contribuie la sporirea încrederii cetățenilor în actul de justiție.

"Vreau să transmit mesajul meu de profundă apreciere față de dumneavoastră, față de Parlament în general, pentru că Parlamentul reprezintă cea mai înaltă expresie de legitimitate democratică a Uniunii", și-a început Toader expunerea în Comisia LIBE.

El a susținut că unul dintre obiectivele președinției române a Consiliului Uniunii Europene este să contribuie la sporirea încrederii cetățenilor în actul de justiție. "Dorim o președinție bazată pe strânsă colaborare, orientată spre rezultate (...) Nu ne vom abate de la principiile generale directorare, de la respectul față de valorile comune, față de drepturile și libertățile fundamentale, față de statul de drept", a susținut Toader.

Printre priorități, Toader a enumerat și înființarea Parchetul european, spunând că nevoia înființării "e atât de evidentă încât nu sunt necesare argumente suplimentare" și a spus că în perioada următoare va fi desemnat procurorul șef european.

"Până în 31 martie trebuie să trimitem propunerile pentru procurorii europeni, România operaționalizează procedura internă. Până în noiembrie trebuie operaționalizat acest parchet", a afirmat ministrul Justiției.

Audierea ministrului Justiției are loc la o zi după criticile reprezentanților Comisiei Europene legate de intenția Guvernului de a adopta o Ordonanță de Urgență care le permite condamnaților să depună contestație în anulare, pe motiv de completuri nelegal constituite.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















17288 vizualizari

  • +58 (70 voturi)    
    ba terminati cu repetatul minciunii (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 10:42)

    cristi_an [utilizator]

    nu mai suntem pe vremea lui Goebbels sa faci din minciuni adevaruri supreme! o sa platiti cu varf si indesat pentru "statul vostru de drept". Pe scala umanitatii, caracterului..voi sunteti niste gainari.
    • +27 (39 voturi)    
      Mai rau (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:24)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      suntem pe vremea lu' ciordache si-a lu' ochi-de-peste- mort.
      • +13 (19 voturi)    
        Cu Nicolicea (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:53)

        florinos [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Cu Nicolicea care a terminat facultatea de drept la 40 de ani la fara frecventa, astia sunt oamenii care rescriu Legile Justiției.
  • +36 (46 voturi)    
    Astia trebuie audiati si ievaluati (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 10:42)

    ruskimushki [utilizator]

    cu "ho, ce faci fa, ce faci ma ?"
    "ba mincinoaso, unde-ai vazut tu microfon in priza mai mare decat priza, fa mincinoaso ?"
    "ba broscoi, un' te crezi ba ca te calcam in picioare"

    Daca tot se vorbeste de translatia sublime porti de la Stambul la Bruxelles…
    Nu stiu romanashii ce-i ashteapta - modelul chinez, cu lagare si toate perlele.
    • -18 (28 voturi)    
      nu toata lumea e la nivelul tau... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:03)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

      din fericire!
    • -5 (23 voturi)    
      Nu, nu, nu! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:43)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

      Stambulul nu este la Brussels ci la Bucuresti!

      Unirea mica a inclus un principat European, Moldova, si un principat Turcizat, Muntenia. La vremea aceea, din cauza perceptiei ca dusmanul mai mare este Rusia (Turcia fiidn perceput ca fiind dusmanul mai mic), capitala Romaniei a fost lasatt sa fie la Bucuresti.

      Din pacate, al treilea dusman a fost cel mai mare: CORUPTIA biocratiei otomane care a fost clonata de la Istanbul la Bucuresti (nu si la Iasi, sau doar in foarte mica masura). Aceasta coruptie otomana a fost studiata de istorici, antropologi, managers, etc. Se stie ca a fost principala cauza a decaderii Imperiului Otoman.

      Turcii au instalat in Bucuresti o CULTURA a CORUPTIEI. Iar aceasta cultura a fost mai puternica decat spiritul national pozitiv. Acest spirit national i-a facut pe Moldoveni

      - mai aintai sa accepte Unirea (dupa dezbateri intense si lungi, si care au inclus pericolul care salasuia in Bucuresti deja) si

      - apoi sa accepte contra argumentelor culturale si economice (Iasiul era superior Bucurestiului dpdv cultural si economic; si stiintific, institutional, al moralei publice, etc) stabilirea capitalei unice la Bucuresti.

      Este usor sa vorbesti dupa, stiu. Dar in ansamblu, cred ca istoria de 160 de ani a Romaniei ca stat ne demonstreaza ca stabilirea capitalei la Bucuresti a fost o GRESEALA FUNDAMENTALA.

      Bucurestiul nu era pregatit cultural si institutional sa devina Capitala Romaniei. Moldovenii (mai ales elitele Moldovene) au crezut ca daca se vor muta in masa in Bucuresti, vor putea stapani apucaturile Otomane a Bucurestiului si il vor putea transforma.

      Nu au reusit: nu s-au mutat suficient de multi Moldoveni in Bucuresti, iar Muntenii i-au dominat numeric. Coruptia a continuat si a crescut.
      • -1 (17 voturi)    
        Touche! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:07)

        blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Extrem de multe asemanari intre turci si "sudici"!
      • +2 (10 voturi)    
        ai facut o mare plimbare pe campii (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Mai filozofule, daca moldovenii erau 'europeni" in comparatie cu muntenii, ardelenii ce erau mai? Klingonieni?
        Bati campii cu turcii, dar uiti sa spui ca cei 50 de ani sub comunisti ne-au facut varza. Varza pe car eo mancam si azi.
        Si da, in 1859 Rusia era un dusman mult mai periculos decat Imperiul otoman.
        PS am mai vazut "suprematisti" ardeleni si chiar le accept partial argumentele dar sa vina un "suprematist" moldovean sa imi spuna ca ei erau factorul civilizator in 1859 mi se pare prea mult.
        • -2 (6 voturi)    
          Esti incapabil sa gandesti logic. (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:48)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Moldovenii erau Europeni.
          Ardelenii erau Europeni.

          Ce este greu de inteles?
          Aaa, ca ai tu mintea incurcata si cauti sa incurci lumea dupa mintea ta, ei bine, asta este problema ta.

          PS. Caracteristic pentru turci, a fost si este, printre altele, faptul ca au mintea incalcita si o morala defecta.
          • +3 (3 voturi)    
            Si muntenii.. (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 23:10)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Ce erau in viziunea ta mai razesule peticit in fund si cu coada pe sus?

            Ei nu erau europeni, nu?!
            De ce ...ca zici tu?

            Mircea cel Batran, Vlad Tepes, Mihai Viteazu, Constantin Brancoveanu, Ion C Bratianu .....ce au fost mai razesule separatist?

            Au fost turci?
            Au fost crestini europeni pana-n maduva oaselor!

            Moldova a avut in perioada de dinaintea unirii o factiune separatista (Nicolae Istrate, ideologul mișcării separatiste, Gheorghe Asachi, Costache Negruzzi etc.). Aceștia doreau menținerea separării, motivându-și opțiunea prin posibila decădere a Iașilor și a Moldovei, odată cu mutarea capitalei la București, ceea ce s-a și întâmplat dupa 1861.
            Tara Romaneasca (Valahia) nu a avut separatisti de genul asta!
            La 1 ianuarie 1848, domnitorul muntean Gheorghe Bibescu face primul pas spre unirea Principatelor, desființând Vama din Focșani, care era cel mai important punct vamal între cele două țări.
            Asta ca vorbeai de unire...!

            Saracia voastra (a majoritatii moldovenilor) nu tine de faptul ca exista capitala in sud...la Bucuresti ci de faptul ca voi moldovenii ati votat de aproape 30 de ani la toate alegerile pdsr si psd...altceva nu ati stiut!
            Si asta veti face in continuare!
            Nu o sa va depasiti niciodata (mare parte din voi) conditia de indolenti si lenesi ...dar mandrii ca sunteti moldoveni!
            Moldova a dat si va da in continuare oameni valorosi in toate domeniile...dar ce pacat ca marea masa a populatiei traieste la limita saraciei si a inculturii!

            Si mai schimba si tu placa de frustrat...ca toate relele si neimplinirile moldovenilor vin de la Bucuresti!
            Ca esti obsedat este clar, dar ai devenit plictisitor, enervant si toxic!
        • -3 (5 voturi)    
          PS2 (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:53)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Faptul ca cineva, Ardelean su Moldovean spune un adevar pe care tu nu esti capabil sa-l intelegi, nu inseamna ca acel om este suprematist. Inseamna doar ca tu te crezi buricul pamantului, si cand te lovesti de realitate te simti atacat.

          Cel mai important din punctul meu de vedere este ca ai un comentariu neonest care tradeaza un mod de a vedea lumea neonest. Asta te descalifica din prima. Si ca sa-ti spun mai pe placul tau: esti moralmente inferior.

          Iar faptul ca nu-ti dai seama ca acest lucru este clar pentru ceilalti arata ca esti si intelectualmente inferior.

          Si gata. Vezi-ti de treaba.
          • -1 (3 voturi)    
            Habermas (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 14:14)

            blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Un om arogant, ignorant, va refuza sa accepte alte puncte de vedere. Cu parere de rau, iti acord credit pentru cele scrise, cu privire la ce e prin Muntenia. Multi o vor tine una si buna ca de la rusi ni se trag toate cele, uitand complet urmele istorice lasate de otomani. Da, rusii sunt distructivi si au cauzat mult rau, insa mentalitatea si esenta gandirii mioritice a fost influentata semnificativ de catre otomani.
            Recent am cunoscut cativa turci si am ramas uimit cat de mult ne asemanam in obiceiuri si cotidian. Mragnea este copia fidela a lui Erdogan - in fine, wannabe. Mentalitatea lor este similara cu a noastra, in viata de zi de zi.
          • +2 (2 voturi)    
            nu e moralmente inferior (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 16:12)

            Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Dar nu cred ca este roman. miroase a middle east
            • +1 (1 vot)    
              sunt dobrogean koko (Joi, 24 ianuarie 2019, 14:20)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

              Stii, e zona aia din Romania unde sunt amestecati ardeleni cu munteni cu moldoveni cu tatari, turci, machidoni, bulgari, ucrainieni, greci, lipoveni si tigani si imi cer scuze daca am uitat pe careva. Si care traiesc bine mersi impreuna.
              Probabil de-aia ne doare in basca de regionalisme si pretinse superioritati ale unora sau altora.
          • 0 (0 voturi)    
            habarnam-ule (Joi, 24 ianuarie 2019, 13:59)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

            Nu eu am sustinut ca muntenii au vreo stea in frunte ci tu ai fost ala care a sustinut ca Moldova era un stat "european" si deci superior Munteniei.
            Citez "Iasiul era superior Bucurestiului dpdv cultural si economic; si stiintific, institutional, al moralei publice, etc"
            Pentru informatia ta, Moldova a fost principat sub suzeranitatea Imperiului Otoman la fel ca Valahia exact pentru aceeasi perioada de timp. Ambele au "beneficiat" de perioada fanariota. Ambele principate s-au deschis catre occident in acelasi timp si cu aceeasi viteza.
            Cultura coruptiei a avut si are fix aceeasi amploare in Moldova ca si in Muntenia.
            Repet, nu cred ca moldovenii sunt mai prejos decat muntenii, tu esti ala care sustine contrariul pe baza unor fantasmagorii.
      • +1 (1 vot)    
        Asa, si?! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 22:14)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        Ai tras tu concluziile astea...si mai departe?!
        Ce propui?
      • 0 (0 voturi)    
        Unirea (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:09)

        Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        nu a inclus ci....a unit.
        Pe de altă parte, cred că unioniștii de atunci ( moldoveni și munteni) s-ar răsuci în morminte dacă ar citi ce scrieți voi astăzi aici.
        Nu pot să cred că ați ajuns în acest hal. Să vă spurcați unii pe alții, considerând că deșteptăciunea vă aparține în mod absolut.
        Terminați odată cu prostiile astea și nu vă mai credeți superiori celorlalți. Procentul de prostie, fudulie, hoție, lene și altele asemenea este același și pentru ardeleni și pentru munteni și pentru moldoveni.
        Vă bateți joc de țara asta, de voi, de copiii voștri, de bunicii voștri, de cei care au creat România. Puneți capăt acestei stupide certe între moldoveni și munteni, regățeni și ardeleni. Este josnică și otrăvitoare. Este imorală și lipsită de orice fundament.
        Treziți-vă odată. Nu mai sfâșiați această țară.
  • +25 (37 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 10:57)

    qwerasdf [anonim]

  • +21 (29 voturi)    
    Anticoruptie (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 10:59)

    florinos [utilizator]

    PSD daca recupereaza sutele de milioane de la marii corupti va avea suficienti bani pentru bugetul pe 2019.
    • +13 (15 voturi)    
      Adica !!! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:33)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      sa ia bani de acasa si sa ii puna la buget
  • +19 (25 voturi)    
    Mhm (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:00)

    MinDepous [utilizator]

    Sigur. Si aia sunt cretini sa ii creada. Cum sa nu. Sure!

    Atata doar ca schimbati "principiile statului de drept" via CCR dupa cum o sa vi se scoale. Si sa vezi atuncea bucurie.

    Am si eu un pistol cu un incarcator extins, plin cu "principiile statului de drept". Mhm. Sigur. Doua, de fapt. Ce zic, 20. 20-20!
  • -15 (23 voturi)    
    Astia fac ce vor ei (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:04)

    Frank777 [utilizator]

    Sunt disperati ceea ce ii face mai periculosi. Este si o intelegere cu Ciolos la prezidentiale sa il scoata pe Johannis din joc si sa intre Ciolos in turul 2.
    • +12 (16 voturi)    
      postacul rusnac din tine, arunca perla ... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:04)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      ciolos e omul lor :))))))))) FMM de postac NE-IEVALUAT ...
    • +12 (16 voturi)    
      Debitezi prostii (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:05)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      A devenit Ciolos spaima PNL-istilor si USR istilor.. PNL a fost parazitat de psd-isti inca din anii 90 si s-a demonstrat ca sunt in cardasie cu PSD
      Ciolos este o alternativa , dar ma tem sa nu aiba soarta lui Yushchenko
    • +2 (2 voturi)    
      vezi (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 15:24)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Ca primesti note informative false
  • +16 (20 voturi)    
    o sa minta de rup... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:05)

    liviu_ [utilizator]

    apoi o sa ignore criticile si o sa vina in romanica si iar o sa minta ca de fapt nu au fost critici europenii...

    asta e psd... pana nu se lasa cu sanctiuni... nu se rezolva nimic!
    • +7 (11 voturi)    
      Ma doare sa stiu ca am, chiar in familie, (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:48)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      oameni educati care spun, vazandu-l pe Ciolos "uite ce fata are, bubosu' dracului, a studiat pishatul la agronomie" - e drept, nu e frumos si curat si cinstit ca ciordache, nicolicea, codrin, dr...a, fatul frumos - n-ar mai fi fost.

      tradatorul si criminalul ilici era frumos, zambitor… desi fara copii... dar era zambitor, frumos... nu o fosila, ca aia batuti, torturati, calcati in picioare de bolsevici - si ei, asa urati, erau doar cei care SUPRAVIETUISERA. Sa ne inchipuim cum aratau ceilalti, striviti si ingropati de vii. Sa ne inchipuim cum arata acum doamnele de spirit de la apaca. ce le uram ? Numai bine. Pe lumea ailalta. Ca aici au avut si ne-au dat raiul.
      • +1 (1 vot)    
        .... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:54)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Daca si astia erau/sunt frumosi, incepand cu Iliescu. La Iliescu nu frumusetea a contat, ca nu era Petre Roman, ci faptul ca a stiut sa semene panica si el sa para salvator. Si nu zic de zilele revolutiei, ci pe tot parcursul anului 90, 91(cand s-a votat Constitutia). Vin mosierii, vine regele, nenorocire. Imi aduc aminte de strabunica mea, era foarte speriata.Eram copil, dar stateam cu ea ziua si mai vorbeam de copilaria ei, de viata grea, cum n-au avut bani parintii sa-i cumpere manuale si i le-a donat fata popei. Cum n-a facut decat 4 clase. Ca o maritasera parintii cu un om in varsta doar sa scape de saracie. Dar n-a durat mult ca le-au luat comunistii tot, adica pamantul, 2 vaci si o caruta.
        liescu reusise sa-i reactiveze toate amintirile astea. Insa s-a lamurit si ea in cativa ani ca e un hot si un nenorocit, "chiar daca n-o fi furat pentru el".
  • +17 (21 voturi)    
    :-) (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:06)

    Soljenitin [utilizator]

    "We have to înființeit the ieuropiean parchet and I will ievaluieit the general procuror", a încheiat Toader, cunoscut și ca sluga lui Dragnea.
  • +16 (20 voturi)    
    Dublu limbaj (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:09)

    ciuma.rosie [utilizator]

    La bucuresti spun ce vor sa auda retardatii care se uita la haznaua 3, iar in afara nici o modificare de la standardele statului de drept...hai sictir, infractorilor !!!
  • +18 (22 voturi)    
    Cam asa (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:23)

    Cindrel [utilizator]

    La cam 2-3 ani dupa Revolutie am avut prilejul de a discuta cu reprezentantul unei firme faimoase din Vest, Doream sa le introduc produsele in RO. Il simteam ezitant si l-am intrebat: Ce-l retine ? Mi-a raspuns ca se stie ca ROMANII SUNT SMECHERI.
    Atunci m-am simtit jignit in interiorul meu si cu toate ca am reusit sa-l conving sa facem afacerea si nu am pacalit niciodata, nu am uitat.
    Acum la cca 30 de ani ii vad pe acesti doi reprezentanti ai Guvernului PSD-ALDE-(UDMR), cum isi exerseaza Smecheriile si Minciunile in forurile UE.
    Am scris aceste randuri ca sa se stie ca NU-I vor SMECHERII !
    • 0 (0 voturi)    
      Sper că nu te superi. (Joi, 24 ianuarie 2019, 23:43)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      Și mai sper că firma aia nu era una germană care a mințit cu noxele motoarelor lor.
  • +13 (17 voturi)    
    Cand se vor satura alde ciordache si dan (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:25)

    ruskimushki [utilizator]

    sa ne minta senini, se vor enerva ca nu pricepem si ne vor executa prin padure sau de-a dreptul in case si puscarii.
  • +12 (16 voturi)    
    Si nu a inceput Tudorel (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:37)

    Aspus [utilizator]

    sa pufneasca in ras? De doamna carmen nu zic nimic ca ea nu gandeste fara un semn de la amantul mustacios.
  • +8 (18 voturi)    
    Toader nu este Iesean si nu este Moldovean. (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:44)

    Habermas [utilizator]

    Este o lichea turcoida pripasita prin Iasi la furat.
    • +5 (7 voturi)    
      Dar este Rector la UAIC (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:56)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Cei de la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi au considerat ca Tudorel Toader este reprezentantul lor si de asta l-au votat Rector si cum nu l-au dat jos inca mai considera ca ii reprezinta.
      • +1 (3 voturi)    
        Ai dreptate. (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:54)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        Din pacate, asa este.
    • +11 (11 voturi)    
      Dar este Rector la UAIC (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:56)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Cei de la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi au considerat ca Tudorel Toader este reprezentantul lor si de asta l-au votat Rector si cum nu l-au dat jos inca mai considera ca ii reprezinta.
    • -5 (5 voturi)    
      daca zici tu... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:54)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      asa o fi. Dar tu cine esti?
  • -15 (21 voturi)    
    cere PE Romaniei sa nu respecte decizia CCR... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:44)

    demaGOGU [utilizator]

    ...care a declarat neconstitutionale protocoalele secrete DNA-SRI-ICCJ?

    daca da, sa o spuna in clar ca vor sa incalcam Constitutia.
    • +5 (5 voturi)    
      CCR (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:21)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Europa stie cine e CCR, ce mafioti sunt acolo, incepând cu bolshevicul Dorneanu, cu utecistul traseist Enache, cu uslașa Piviniceru (avocata mafiei din Iași) sau hunul Varga (reprezentantul hotilor din judmr). CCR = O institutie POLITICA si COMPROMISA, compusa majoritar din TICALOSI care zi de zi distrug statul de drept.
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 20:43)

      [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

  • +1 (9 voturi)    
    Adorm toti (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 11:53)

    mr_mojo [utilizator]

    La noi oricum au adormit toti...
  • +8 (16 voturi)    
    Ipocrizii... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:11)

    morometu [utilizator]

    Si pe urma vin acasa si se plang ca Romania nu este respectata, ca Romania este criticata... Dar cu asemenea mincinosi, incompetenti, gargaragii cum putem fi priviti, tratati? Europarlamentarii nu suporta mincinosii! Pe impostorii care una fac si alta vorbesc, ii critica de fapt!
  • +11 (17 voturi)    
    cam cum (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:21)

    lula [utilizator]

    sa lasi soarta statului de drept in bratele lui bubonel, cand el are trainig facut de tanar: "În clasa a XII-a, Toader a fost premiat pentru articole de propagandă ceaușistă." (wikipedia)
    • -13 (21 voturi)    
      Nu stii ce-a facut la gradinita, (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:32)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui lula

      asta e secretul cel mai bine pazit!
      • +7 (15 voturi)    
        Ba da, stim. (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:51)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Fura mancare de la alti copii si tortura animalele.
      • +4 (8 voturi)    
        ... (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:40)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Ce face si acum, recita poezii scrise de altii.
        Probabil inspirate tot din literatura rusa.
        • -2 (4 voturi)    
          in sfarsit, argumentul cu rusii! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:56)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ma miram ca nu apare.
    • +7 (11 voturi)    
      Scoala rusa la Bălți (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 12:57)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui lula

      Tudorel Toader are Școala rusa la Bălți.

      Se bate la TV cu Statul paralel dar conduce mașina primita de la SRI, cât de penibil!
      • +6 (6 voturi)    
        Nimic neașteptat (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 13:18)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        Relațiile lui cu Secu sunt de pe când asculta ordinele ca procuror ceausist.
  • +1 (1 vot)    
    pana acum, tovarase (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 16:43)

    CVL [utilizator]

    s-a cam adeverit tot ce au zis cei care au atras atentia ca politica dusa de Dragnea cu ai lui (printre care si matale). Poate nu iti convine, dar daca noi spunem ca albul e alb iar voi vreti sa redefiniti ca negru, degeaba te otarasti. Nu face bine la tensiune. Si daca crezi matale ca ne intoarcem pe vreamea lui Ceausescu, politrucule, te inseli. Oricate OUG-uri pregatesti matale cu PSD. Rusine sa iti fie!!
  • +1 (1 vot)    
    Ce jigodie „apara Romania”! (Miercuri, 23 ianuarie 2019, 17:44)

    V. Istina [utilizator]

    Ce bine ar fi daca nu ne-ar mai “apara” lichelele astea! Am devenit oficial acum, un stat captiv, mafia da o lovitura de stat prin Curtea Constitutionala, cu panglicarii din Parlament si Guvern. Se pare ca nimeni nu are nici o solutie, stam si asteptam sa murim, privind in rastimp adanc in gura lui Tudorel, pe care nu-l crede nimeni.

    Am ajuns atat de jos ca suntem paralizati. Asta si voiau.

    Ei bine, eu inca misc!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version