Circulatia feroviara intre Ploiesti si Brazi a fost redeschisa partial, la aproape cinci ore de la prabusirea pasarelei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 21 februarie 2018, 12:59 Actualitate | Esenţial


Liniile de cale ferata din zona garii Ploiesti Vest
Foto: Hotnews
CFR Infrastructura spune ca a redeschis, incepand cu ora 12.00, firul II pe distanta Brazi - Ploiesti Vest - Buda pentru circulatia cu locomotive Diesel a trenurilor. Circulatia a fost complet inchisa incepand cu ora 7.20, dupa ce o pasarela a companiei de utilitati Veolia s-a prabusit peste linii, nu departe de Gara Ploiesti Vest.  CFR mai spune ca la ora 12.40 s-a reluat circulatia cu locomotive Diesel si pe firul II Ploiesti Vest - Ploiesti Sud si pe liniile 3-4-5 din statia Ploiesti Vest.  Pasarela cazuta face parte din reteaua de distributie a agentului termic operata de Veolia.

"CFR SA a redeschis incepand cu ora 12.00 firul II pe distanta Brazi - Ploiesti Vest - Buda pentru circulatia cu locomotive Diesel a trenurilor. Mentionam faptul ca, locomotivele Diesel vor fi atasate la trenurile inscrise in circulatie de catre operatorii de transport feroviar.

Mentionam faptul ca, in statia CF Ploiesti Vest echipele feroviare au finalizat pe firul II operatiunile de debitare si inlaturare a elementelor metalice desprinse din componenta pasarelei, in prezent se actioneaza pe firul I pentru scoaterea partilor deja taiate din pasarela, dupa care personalul de la SC Electrificare va interveni pentru reparatii la instalatiile de alimentare cu energie electrica
", spune compania.

Trenurile dinspre Ardeal au acumulat si intarzieri mai mari de patru ore. De exemplu trenul IR 1742 care a plecat ieri la ora 16.40 din Satu Mare s stationat peste patru ore in Floresti-Prahova si Buda.

IR 473 de la Budapesta a stationat peste 80 de minute in statiile Campina, Buda si Ploiesti Vest, iar in momentul publicarii acestui articol stationeaza la Brazi, de unde a plecat la 12.57.


Citeste mai multe despre   
















1216 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    grav (Miercuri, 21 februarie 2018, 15:17)

    federal [utilizator]

    mai sunt si altele in aceeasi situatie?

    vinovati se fac proprietarii sau utilizatorii care nu fac urmarirea comportarii in timp ( sau in exploatare) a constructiilor de acest gen.

    era obligatoriu sa fie facuta urmarirea, in baza unor instructiuni si a unui program.
    probabil, nu a mai trecut nimeni pe acolo de ani de zile.
    cine verifica "capcanele " astea?

    AFER(care elibereaza certificat de siguranta), ISC ( care trebuie sa verifice urmarirea constructiilor), disciplina in constructii ( politia locala) , tac mâlc ?
  • 0 (0 voturi)    
    Circulatia feroviara (Miercuri, 21 februarie 2018, 16:16)

    Zangur [utilizator]

    In urma accidentului relatat in articol, eu si alti calatori am fost transportati in statia Ploiesti Sud, circulatia spre Brasov fiind intrerupta.Intrucat personalul CFR nu a putut da o estimare a timpuluide reluare a circulatiei trenurilor spre Brasov, am considerat deplasarea mea COMPROMISA si am solicitat returnarea costului biletului si transportul gratuit in statia de imbarcare (Buc. Nord). o functionara de la casa mi-a returnat 40% din costul calatoriei platita de mine, restul fiind oprit pentru ca am fost adus pana la Ploiesti cu toate ca eu nu doream sa ajung aici. Pentru intoarcere la Buc. N a trebuit sa-mi cumpar alt bilet. Ca urmare Statul a fost in castig de pe urma mea cu 40 de lei, iar eu am pierdut aceasta suma pentru ca nu am ajuns unde doream intr-un timp rezonabil.
    Concluziile:
    - "Curat murdar Coane Fanica" replica lui Ghita
    Pristanda ;
    - Statul e putred, oare cand se va prabusi.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version