Ion Iliescu: Basescu rastalmaceste Constitutia; pentru asta sunt masuri constitutionale, ca suspendarea

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 3 august 2011, 12:11 Actualitate | Politic

Fostul sef al statului Ion Iliescu a declarat, miercuri, ca afirmatiile presedintelui Traian Basescu referitoare la modalitatea de desemnare a premierului sunt "rastalmaciri neconstitutionale", relateaza Mediafax.

Iliescu a sustinut ca declaratiile lui Traian Basescu despre modalitate de desemnare a premierului sunt interpretari "neconstitutionale" ale legii fundamentale.

"Domnul presedinte ar trebui sa se abtina sa mai faca astfel de rastalmaciri si interpretari ale Constitutiei, care devin neconstitutionale, iar pentru asta exista masuri constitutionale, ca suspendarea. Asa ca ar trebui sa se abtina sa mai faca astfel de declaratii", a spus presedintele de onoare al PSD.

Presedintele Traian Basescu a declarat, marti, la B1TV, comentand procentele USL din sondaje, ca in Constitutie se vorbeste, legat de desemnarea premierului, despre partidul care castiga majoritatea absoluta, si nu despre aliante.

Intrebat de moderatoare daca, dupa alegerile parlamentare din 2012, poate coabita cu un guvern format din membrii actualei opozitii, seful statului a amintit ca a "coabitat cu Guvernul Tariceanu, sustinut de PSD".

"Sigur ca nu-mi convine. Nu mi-ar conveni situatia, dar electoratul va decide in ce formule se vor aseza lucrurile. Dar, oricum, trebuie citit cu multa atentie articolul 103 din Constitutia Romaniei. Sa fie atenti ca in Constitutia Romaniei se vorbeste de partidul care obtine 51%, nu de aliante. Se inregistreaza ca alianta. Daca fuzioneaza, este altceva - PSD cu PNL", a atentionat Basescu.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6052 vizualizari

  • +59 (67 voturi)    
    Iliescu?Un tataie depășit! (Miercuri, 3 august 2011, 12:19)

    Aiurea pe câmp! [anonim]

    Nea Iliescu cu ,,nu ne vindem țara'' dar o dăm dejeaba să stea cuminte la morții pe care îi are pe conștiință că de prostii ruso-politice sunt sătul.Tataie ești depășit,caută un judeș și dă-țo cu părerea.Pa babacule.Are dreptate Băsescu cu toate că nu-l iubesc.
    • +32 (34 voturi)    
      Tanatalaul (Miercuri, 3 august 2011, 13:34)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui Aiurea pe câmp!

      Si-a dat seama ca a zamislit o adunatura contra naturii care nici macar nu are sansa de a numi premierul in cazul in care ar castiga alegerile si acum a inceput sa faca spuma la bot.
      Pasol na turbinca drac batran.
      Dispari!
    • +32 (34 voturi)    
      Nu-i depasit, ar mai avea timp... (Miercuri, 3 august 2011, 14:21)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Aiurea pe câmp!

      Sa-mi explice de cine i-a impuscat in revolutie pe cei 7 colegi de armata de la unitatea 01047..
      Sa intelegem de ce a tinut tara asta in negura atatia ani. De ce a facut a.i. ca legile sa fie o plasa de siguranta pentru infractorii din anturajul lui.
      Ar mai fi timp. De aici si disperarea lui sa repuna mana pe putere.
      • +26 (28 voturi)    
        vezi ca daca nu taci (Miercuri, 3 august 2011, 16:35)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui rov

        recurge la masuri constitutionale - cheama minerii!
      • +13 (15 voturi)    
        ambitie (Miercuri, 3 august 2011, 21:28)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Judecata va veni, cu siguranta. dar poate omul are ambitie sa fie judecat "de ai lui". Si cu siguranta tinerii judecatori vor fi obiectivi, noi avem rabdare, daca va fi cazul pregatim si targa - vezi Mubarac. Deci, de noi - golanii din Piata - nu vei scapa nici dincolo, clar?
      • +5 (5 voturi)    
        exponat (Joi, 4 august 2011, 11:16)

        Joseph [anonim] i-a raspuns lui rov

        il baga Tismaneanu ca exponat viu la Muzeul Comunismului
    • +17 (19 voturi)    
      viitorul ? (Miercuri, 3 august 2011, 16:07)

      Nea Costica [anonim] i-a raspuns lui Aiurea pe câmp!

      Dincolo de considerentele strict politice, eu nu inteleg cum omul asta, acum in varsta de 80+ de ani, tot se straduieste sa ne faureasca viitorul. Cat mai are el de trait din viitorul asta pe care se tot agita sa il coontureze ? Pentru cine si pentru ce ?
    • +5 (5 voturi)    
      aaaaaaa (Joi, 4 august 2011, 1:09)

      stolo blue [anonim] i-a raspuns lui Aiurea pe câmp!

      A vbit tatuca psdist :)))
    • +3 (3 voturi)    
      Sfaturi rasuflate (Joi, 4 august 2011, 10:50)

      balan [anonim] i-a raspuns lui Aiurea pe câmp!

      Cat timp osa ne mai dea sfaturi acest individ ?
  • +47 (53 voturi)    
    Lasa -ne , Lasa-ne (Miercuri, 3 august 2011, 12:21)

    Mircea [anonim]

    Mai lasa-ne nea Ilici ! Nu stiu, dar parca ne-am saturat de dvs !
  • +44 (48 voturi)    
    stim ilici.. (Miercuri, 3 august 2011, 12:25)

    ady [anonim]

    mai bine o bagai pe asta :"Este o ticăloşie fără margini. Să ii fie ruşine!"
  • +52 (58 voturi)    
    vechi metehne si dezinformari kgb-iste (Miercuri, 3 august 2011, 12:26)

    mihai [anonim]

    sunt incredibili toti astia,iliescu ponta antonescu...cand in constitutie scrie partid ei citesc coalitie de partide,si tipa ca din gura de sarpe ca presedintele rastalmaceste...un tupeu inimaginabil.daca nu e cum ,,citesc,,ei..gata!hai sa-l suspendam!nu le crapa obrazul de rusine...
    • +21 (21 voturi)    
      usor de verificat! (Miercuri, 3 august 2011, 13:34)

      curios [anonim] i-a raspuns lui mihai

      daca la alegrile pt.parlament in Neamt si la Baia-Mare candidatii sunt prezentati ca dlX de la PNL si dl.Y de la PSD e totul clar. USL nu poate prezenta candidati, nu va avea parlamentari, ci PARTIDELE vor avea parlamentari. Iar daca (doamne feri) PSD obtine 36% si devine primul partid, presedintele il poate numi pe Miron Mitrea, pe Vanghelie sau pe orice alt PSD ca premier. Va trece prin parlament? ce va vota Ponta? Ochii pe protocolul USL: "partidele vor prezenta candidati comuni...".
    • +18 (18 voturi)    
      mda (Miercuri, 3 august 2011, 14:34)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      nu sunt expert constitutional, dar citind cu atentie art 103, eu inteleg urmatoarele:
      - presedintele se consulta cu partidul cu majoritate absoluta in parlament;
      - daca nu exista un asemenea partid (cu majoritate absoluta in parlament), presedintele se consulta cu toate partidele din parlament.

      si trei, cea mai importanta chestie, pe care poate mai nimeni nu o vede: presedintele doar se consulta cu partidul care are majoritate absoluta!!!
      adica va lua la cunostinta propunerile acestui partid, deoarece are cea mai mare reprezentativitate.

      daca ar fi fost sa fie cum vrea usl, in constitutie ar fi trebuie ca acest art 103 sa fie:

      art. 103
      (1) preşedintele româniei desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, din cadrul formatiunii politice care are majoritatea absolută în parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, din cadrul formatiunii politice care detine cel mai mare procent. prin formatiun politica, se intelege o alianta intre partide, chiar daca aceasta nu este inregistrata la tribunal."
    • -24 (24 voturi)    
      Partid, alianta, formatiune politica... (Miercuri, 3 august 2011, 14:37)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui mihai

      ...important e spiritul Constitutiei, nu numai litera ei.
      Scrie sau nu scrie in Constitutie, daca USL are 50% iar PDL 20%, orice presedinte normal dintr-o tara normala numeste primul ministru de la USL.
      Dar Basescu nu... iar pupinbasistii il aclama.
      Cred ca e nasol sa fii basist…mai jos de stadiul asta de jeg nu situ daca se poate cobori…
      • +17 (17 voturi)    
        Dupa limbajul folosit, (Miercuri, 3 august 2011, 16:05)

        nick [anonim] i-a raspuns lui mihai

        tocmai ai demonstrat ca se poate.
      • +16 (16 voturi)    
        In Constitutie, (Miercuri, 3 august 2011, 16:31)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui mihai

        nu scrie nici USL,nici PDL...
        Noi uram ,nu gandim!
        • -12 (14 voturi)    
          nu e vorba ca scrie in Constitutie USL sau PDL... (Miercuri, 3 august 2011, 16:45)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui Jar

          ... te faci ca nu intelegi?
          Daca partidul / alianta / formatiunea X are 50%, nu e clar ca trebuie sa dea primul ministru?
          E de bun-simt intr-o tara civilizata, nu crezi?
          Este vointa electoratului.
          Pentru asta se fac alegeri.
          Nah, ca pierd timpul cu imbecilitatile lui Basescu...
          • +7 (7 voturi)    
            Asa e, dar ... (Joi, 4 august 2011, 9:04)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

            Da, asa e spiritul constitutiei si sint de acord cu el. Dar acest principiu era foarte simplu de detaliat in constitutie. Daca "parintii" constitutiei au avut aceasta scapare, chiar si dupa revizuirea constitutiei, inseamna ca e ... o scapare. Dar aceasta e prea simpla si prea importanta, partidele si coalitia de partide sint notiuni simple, clare si diferite. Dar politicienii (in special PSD) uita ca exista un motiv si mai important pentru o noua revizuire a constitutiei: reducerea numarului de parlamentari, un imperativ votat de popor si confirmat in toate sondajele de opinie.
          • +5 (7 voturi)    
            Stau si ma intreb (Joi, 4 august 2011, 9:48)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mihai

            de ce oare ai luat NUMAI minusi?
            Daca ai fi avut vreun dram de dreptate ai fi gasit macar UN sustinator al ideilor tale.
            Cum nu ai, e clar!
            Esti in eroare!
            FATALA!
            Ca si mentorul tau!
            Numai ca asta este in eroare din... nascare!
            Tu mai ai timp sa remediezi ceva!
  • +50 (56 voturi)    
    Ok, sa zicem ca..... (Miercuri, 3 august 2011, 12:26)

    Ronin [utilizator]

    .....Basescu rastalmaceste Constitutia. Ce ar fi sa ne lamureasca tovarasu` Ilici cum e cu articolu` respectiv? """"ARTICOLUL 103
    (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.""""
    Bolsevicu` dezinformeaza ca de obicei.....nimic nou sub soare......Io` unu` am citit fraza de mai multe ori si tot nu m-am prins unde e rastalmacirea aia...mai cititi-o si voi poate, poate.....
  • +40 (46 voturi)    
    Am citit si eu (Miercuri, 3 august 2011, 12:28)

    Audit [utilizator]

    acel art. 103 din Constitutie si pare ca Basescu are dreptate.
    Pentru a fi convinsi de acest lucru, inainte de a se ajunge intr-o eventuala situatie conflictuala, as recomanda Presedintelui sau PDL-ului sa trimita o intampinare catre Curtea Constitutionala, singura in masura sa dea un verdict fie acum fie atunci.
    • +8 (8 voturi)    
      in locul Presedintelui (Miercuri, 3 august 2011, 21:39)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      nu le spuneam acum, ii mai lasam sa fiarba, le ziceam in pragul alegerilor sa se oftice de tot. Ei cu specialistii lui peste, juristii cu propaganda de la Stefan Gheorghiu trebuia sa fi sesizat asta. Si totusi Presedintele ca de obicei, cavaler cu opozitia...
  • +53 (59 voturi)    
    Hai sictir bolsevicule! (Miercuri, 3 august 2011, 12:30)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    La Constitutie scrie exact ce-a spus Basescu. Punct. Pricepi? Oare cati ani o avea de gand sa traiasca fosila asta comunista care ne-a distrus tara? La puscarie cu tine odiosule!
    • +17 (17 voturi)    
      pai, (Miercuri, 3 august 2011, 13:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      daca acum fo 10 ani, parca, se simtea ca la 45, acum s-o simti ca la 50. in concluzie, e numai bun de ispasit.
    • -9 (11 voturi)    
      De acord... (Miercuri, 3 august 2011, 15:25)

      black [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      ca josiliescu ne-a distrus -uite , una din 'roadele' "democratiei" faurite de iliescu e acest specimen numit basescu ,care se agata de constitutie cum are el chef...cind l-a desemnat pe boc , PDL-ul avea 51% ? Acum ii convine sa agite constittutia, e, care a incalcat-o cel mai flagrant ... dar daca vrei sa vezi numai portocaliu in fata ochilor , de asta ai parte...
  • -25 (37 voturi)    
    gargara (Miercuri, 3 august 2011, 12:36)

    XX [anonim]

    (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.
    <b> PDL nu o sa aiba majoritate absoluta,
    si atunci?
    ne mutam cu citirea dupa virgula :lol:
    • +18 (18 voturi)    
      nu ti-am inteles gargara (Miercuri, 3 august 2011, 13:33)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui XX

      prin ceea ce ai scris dai gir rastalmacirii kagebiste care transforma o alianta politica de partide in partid propriu-zis.
      implicit confirma afirmatia lui base.
    • +16 (16 voturi)    
      citeste cu atentie in pana mea (Miercuri, 3 august 2011, 13:33)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui XX

      cu tot respectul: frate,tu vorbesti prostii.

      deci usl,chiar daca va avea 70% nu reprezinta partid ci alianta,punct.

      conform constitutiei,el se consulta cu partidele( nu cu aliantele); si fiindca niciun partid nu va avea majoritate absoluta,ramane la latitudinea lui pe cine pune prim ministru.

      te-ai prins?
    • +16 (16 voturi)    
      asa, si? (Miercuri, 3 august 2011, 13:46)

      popas [anonim] i-a raspuns lui XX

      OK, dupa virgula, Presedintele IN URMA CONSULTARII partidelor REPREZENTATE in Parlament, va desemna un premier.

      Ce spune articolul? Daca nu exista niciun partid care sa aiba >(50%+1), se vor consulta PARTIDELE REPREZENTATE in Parlament, aici incluzandu-se: UDMR, UNPR, PSD, PNL, PD, Partidul Verzilor, etc, adica TOATE partidele reprezentate in Parlament.

      Nicaieri nu scrie ca va desemna un premier din cadrul coalitiei cu cea mai mare reprezentare...
    • +9 (11 voturi)    
      asa o fi... (Miercuri, 3 august 2011, 13:51)

      horan [anonim] i-a raspuns lui XX

      dar nu ma prind de ce PDL-ul poate fi numai inainte de virgula...
    • +12 (12 voturi)    
      hai sa-ti explic (Miercuri, 3 august 2011, 14:07)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui XX

      da, pdl nu o sa aiba majoritate absoluta. ce inseamna asta? ca presedintele va discuta cu TOATE partidele (pdl, psd, pnl, udmr etc) si va decide (el, presedintele) ce prim ministru va propune.

      oricum, toata povestea asta este o miscare politica pt a-i determina pe cei din PNL sa rastoarne caruta lui Antonescu.
  • +24 (24 voturi)    
    Ce multilateral a mai devenit si acest comunist (Miercuri, 3 august 2011, 12:39)

    ion roata [anonim]

    Lui tov.Iliescu,stalpul neocomunismului in romania care sa cocotat pestarvul fostilor lui colaboratori deviind revolutia maselor in lovitura de stat pot sa-i spun doar atat;sa citeasca cu atentie cap.ll,art 102 sau sa consulte un specialist in probleme constitutionale si sa vada ca Basescu a avut si are dreptate:art.102"
    (1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim - ministru,in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate,apartidelor reprezentate in parlament"Deci tovarasele Iliescu in caz de lipsa uneu majoritati absolute in parlament,Presedintele va consulta toate partidele care fac parte din Parlament.Nu mai este nimic de discutat decat eventual prostia ta care sustine aberatii.
  • +30 (30 voturi)    
    iliescu un criminal (Miercuri, 3 august 2011, 12:47)

    ovigeo [utilizator]

    inca nejudecat spre rusinea justitiei romane; nu are
    o autoritate morala sa evalueze afirmatia presedintelui.
    Daca intradevar se vorbeste la art.103 din constitutia Romanie ce in urma alegerilor electorale presedintele
    numeste un premier din patidul cu cea mai mare reprezentare electorala ; nimic nu poate fi mai clar .
    E mai mult decit o ticalosie a persoanei iliescu cind totul este evident .
    Toata scirba
    • +6 (6 voturi)    
      CRIMINAL!! (Miercuri, 3 august 2011, 21:45)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui ovigeo

      Oare nu se gaseste un tanar judecator sa-si faca o diploma de doctorat de pe tema "Rolul lui Iliescu in crimele Revolutiei si Mineriadelor"? Ar intra in istorie!
  • +28 (28 voturi)    
    Ce era de demonstrat (Miercuri, 3 august 2011, 12:48)

    Lucian [anonim]

    Batrana sandrama bolsevica n-ar recunoaste nici in ruptul capului ca legea fundamentala conceputa de el impreuna cu pupilul Nastase si mujicul Iorgovan e o tampenie, ca arata ca o facatura amatoristica pe genunchi, ca e demna de o republica bananiera in care instabilitatea politica e la ea acasa si regimurile democratice alterneaza cu dictaturi militare care tin zeci de ani. Probabil ca acum se da cu capul de pereti ca a marit durata mandatului prezidential la 5 ani, dar ce sa-i faci, prostia se plateste!
  • +29 (31 voturi)    
    Ce repede au iesit din barlog :) (Miercuri, 3 august 2011, 12:49)

    Andradda [utilizator]

    Cum scoate marinarul 2-3 vorbe bine ticluite, imediat apare haita la orizont.
    Ai zice ca Iliescu, Tariceanu, Antonescu, Ponta...ii sorb cuvintele si numai din asta traiesc.
    Cand il auzi pe bietul Ilici perorand despre Constitutie ti se face parul maciuca :)
    • +5 (5 voturi)    
      ..."parul maciuca"? (Miercuri, 3 august 2011, 21:55)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Andradda, cei pe care i-ai enumerat nu sunt decat niste biete marionete ale fostei securitati, niste papusari, care avandu-l la mana pe Iliescu - cu crimele revolutiei - fac ce vor, dar nu mai dureaza mult. Sforile sunt la Voiculescu. Lucrurile au inceput sa mearga spre bine, iar indiviziilor de mai sus le cam tremura indispensabilii. Ce ziceti daca nu vor castiga alegerile? Urmariti cu atentie evolutia UNPR, a lui Cristian Diaconescu, eu cred ca vom mai vorbi despre ei. Cred ca cu ajutorul lor uslasii vor ramane cu buza umflata, ceea ce merita din plin.
  • -27 (29 voturi)    
    J.O. (Miercuri, 3 august 2011, 12:49)

    Costanda [anonim]

    Basescu trebuie suspendat pt ca Romania sa respire si sa se reintoarca in Europa. O revolutie de catifea, cu 60-65 la suta pentru USL il va da cu copitele in sus.
    • +14 (14 voturi)    
      esti Iliescu insusi? (Miercuri, 3 august 2011, 13:50)

      popas [anonim] i-a raspuns lui Costanda

      sugerezi o lovitura de stat?
      Romania este in Europa, este in NATO, in privinta deficitului bugetar Romania are o situatie economica mai buna decat Grecia, Spania, Italia, Irlanda, etc.
      Asemenea revolutii sunt nedemocratice. Un presedinte este ales de popor pentru 4 sau 5 ani; doar poporul in poate da jos, nicio revolutie...
      • -11 (11 voturi)    
        none (Miercuri, 3 august 2011, 14:34)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui popas

        Romania este in NATO din cauza PSD-ului. Deficitul bugetar este mai mic in Romania decat in Spania, dar totusi spania are ceea mai mare retea de trenuri rapide din lume, plus ca au a 10 ecomonie din lume la nici 47de milioane de oameni(romania 21 milioane locul 48). Deci aceasta comparatie e putin ne la locul ei. La fel de bine puteai compara economia romaniei cu ceea a statelor unite ca si ei au deficit mai mare decat avem noi.
        Suspendarea unui presedinte este un act democratic (parlementul este reprezentantul intregii natiuni - acolo exista si putere si opozite. Presedintele nu poate fi reprezentantul poporului roman, el este preprezentantul celor care l-au votat, ceilati sunt minoritatea care trebuie sa il suporte.
        • +11 (11 voturi)    
          Am inteles.... (Miercuri, 3 august 2011, 14:54)

          Ronin [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          ...nu te simti reprezentat de Basescu. In regula. In schimb te reprezinta cu cinste Ilici care viseaza suspendari si revolutii proletare....no comment!!!!
          • -7 (7 voturi)    
            Reprezentarea (Miercuri, 3 august 2011, 15:56)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui Ronin

            Faptul ca Basescu nu ma reprezinta nu implica automat ca Iliescu ar fi reprezentantul meu.
            Intelege faptul ca in tara asta sunt oameni mult mai capabili decat presedintele romaniei si aici nu ma refer la Iliescu.
            Nu il compar pe basescu cu iliescu pentru ca nu ar avea nici un rost. Sunt oameni din clase diferite care nu au nimic in comun pe nici un plan: educatie/profesie/intelect/politica.
            Daca reprezentantul tau este domnul Presedinte Basescu, atunci ... bafta.
        • +7 (7 voturi)    
          corectii (Miercuri, 3 august 2011, 15:42)

          James Bond [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          mircea, asa o fi in ceea ce priveste economia Romaniei si a Spaniei. De aceea, eu am scris ca Romania sta mult lai bine decat aceste tari "in privinta deficitului bugetar "!

          Desigur, celelalta tari sunt mai bogate, dar bogatia nu o faci in 10 ani...
          Si e adevarat, in privinta deficitului bugetar - care este indicatorul perfect pentru perspectiva economiei unei tari, Romania sta mult lai bine...
          Suspendarea este democratica, nu insa si revolutiile "de catifea" sau "de stat", etc.

          Citeste cu atentie ceea ce am scris, si vei vedea ca am fost atent la orice cuvant scris.
          Asa cum Parlamentul este reprezentantul intregii natiuni, asa este si Presedintele tarii...
          In Parlament, minoritatea se supune majoritatii... ceea ce face ca deciziile luate de Parlament sa fie pe NEPLACUL celor care l-a votat.
          Mai mult, daca Parlamentul suspenda Presedintele, pe Parlament cine in suspenda?

          Romania NU este in NATO datorita (si nu "din cauza") PSD-ului... este acolo datorita conjuncturii politice regionale. Putea fi la conducere si Partidul cailor portocalii, ca tot intram, pentru satisfacerea planurilor de aparare a NATO in zona aceasta europeana.
        • +8 (8 voturi)    
          Cand (Miercuri, 3 august 2011, 17:00)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Spania construia trenuri rapide,tu cu ai tai,cantati "Partidul,Ceausescu,Romania".
          Tov.Iliescu vorbea,la un moment dat, de "mostenirea istorica a acestui popor" ,iar comentariul tau se refera la o" democratie originala" de care nici macar tu nu ai nevoie.
    • +11 (11 voturi)    
      mergi pe sipca (Miercuri, 3 august 2011, 13:57)

      Bolvin [utilizator] i-a raspuns lui Costanda

      Vezi de poteca ta prietene , cu usl cu tot , va duceti la gara pana la alegeri.
  • -25 (27 voturi)    
    alta gafa (Miercuri, 3 august 2011, 12:50)

    sindbad [anonim]

    din pacate, de data asta au dreptate USL. si asta din pricina ca Basescu a comis-o impotriva matematicii:

    teoretic vorbind, daca USL ar cistiga alegerile cu 90% din voturi, care ar fi logica lui basescu in cazul asta?

    e a doua mare gogomanie de la cea cu Regele, nu stiu ce e cu el dar le comite
    • +14 (14 voturi)    
      Zau? (Miercuri, 3 august 2011, 13:33)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui sindbad

      Ai citit cu atentie articolul 103 din Constitutie? Ce zice? Ia spune dumneata unde e "rastalmacirea" si unde "a comis-o" Basescu???? "Din pacate"? Hai, sa nu-mi zici ca-ti pare rau! Ca nu te cred. Ti se vede maieul rosu de uslas pe sub tricou...
    • +11 (11 voturi)    
      alta gafa pe dracu. (Miercuri, 3 august 2011, 13:35)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui sindbad

      logica e una simpla:

      in constitutie se vorbeste de partide,nu de aliante.

      prim minstru e desemnat de la un partid,nu de la o alianta.

      greu sa citesti,nu?
    • +12 (12 voturi)    
      alt..usl-as (Miercuri, 3 august 2011, 13:44)

      ionamaru [anonim] i-a raspuns lui sindbad

      ' din pacate ,teoretic vorbind ' mai toti uslasii lu' ilici si felix , " vrabia malai viseaza " la alegeri castigate cu 90 % . Putintica rabdare ,sindbad-ule !
      • -8 (8 voturi)    
        nu sunt uslas (Miercuri, 3 august 2011, 14:24)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui ionamaru

        nu sint nici un uslas, dimpotriva, nu as vota alianta asta niciodata. numai ca repet, afirmatia lui Basescu este complet deplasata. nu exista nici o democratie in care o alianta sau ce dracu o fi sa faca peste 50% si sa nu conduca guvernul. astea sint deja speculatii pe marginea unui text care contravin conceptului de democratie.
        • +8 (8 voturi)    
          Sinbad, sa-ti explic... (Miercuri, 3 august 2011, 14:56)

          Linus Torvalds [anonim] i-a raspuns lui sindbad

          Nu ai vazut nici o democratie in care o alianta sa faca 50% si sa nu conduca guvernul. Logic. Pentru ca mai exista un pas. Premierul numit de presedinte trebuie sa mearga in fata parlamentului sa primeasca votul. Daca are peste 50% alianta, sigur nu o sa il dea. Decat daca unii membrii ai aliantei se reorienteaza. Ai inteles acum? Asta e democratia, sa joci dupa legi, bune proaste. Sunt proaste, le schimbi. Pana le schimbi insa, te supui lor, nu te faci ca nu le intelegi. M-am deranjat sa scriu pentru ca pretinzi ca vrei sa intelegi, sper ca nu te-am citit gresit...
    • +10 (10 voturi)    
      aberezi (Miercuri, 3 august 2011, 13:52)

      popas [anonim] i-a raspuns lui sindbad

      Nu e nicio gafa. Aliantele se pot destrama mai repede decat s-au constituit.
      Din fericire, Basescu are dreptate! Atata vreme cat in constitutie sunt folosite conceptele: "Partid cu majoritate absoluta in Parlement", "partide reprezentative in Parlament", nu ad unde e problema!

      Daca nu exista un partid care sa intruneasca 50%+1 din voturi, se vor consulta toate partidele constitutive ale Parlementului.
  • +17 (21 voturi)    
    Cu toate ca ma repet (Miercuri, 3 august 2011, 12:51)

    sile231 [utilizator]

    Reiau povestea: prin anii 60 am vazut un film sovietic(sic!) de desena animate: Vulpea arhitect. Un satean face imprudenta sa comande unui vulpoi proiectarea si constructia unui cotet de gaini. A trebuit sa cheme un vinator sa impuste vulpoiul.Cu cotetul nu mai tin minte ce a facut dar sigur a trebuit sa-l darime. Asa cum trebuie sa demolam noi actualul cotet legislativ cladit pe o constitutie gaunoasa, schweizer mai mult gaura decit brinza(Apud Iosif Boda, unul din nanasii ei) si sa ne construim un edificiu legislativ clar si coerent cum am avut si inainte de razboi ( cu unele defecte care se pot corecta). Exista principii legislative care isi pastreaza valabilitatea mii de ani. In ce-l priveste pe tov. Iliescu intelegem de ce incearca sa apere cotetul si temelia lui. Dar sper ca multi s-au trezit in ultimii peste 20 de ani. O zi buna !
    • +5 (5 voturi)    
      vulpoiul (Joi, 4 august 2011, 9:41)

      catar1980 [utilizator] i-a raspuns lui sile231

      ai prezentat pe jumatate povestea cu vulpoiul arhitect, in sensul ca ai spus numai de cotet, adica de parlament si nimic despre vulpoi. Si acum stim si cine este si vulpoiul. Tovarasul ILICI care nici dupa 20 de ani de la lovitura de stat realizata de domnia sa si de acolitii securisti (felix and co), nu intelege ce este democratia. Tov Ilici mai lasa-ne sa respiram si aerul curat al libertatii si te rugam nu mai veni sa ne dai lectii. Am vazut ce ai putut face dumneata si PSD-istii tai, NUMAI RAU.
      La groapa de gunoi a istoriei bolsevici neispraveti! In focul iadul sa ardeti nemernicilor!
  • +21 (23 voturi)    
    Ce e de rastalmacit aici? (Miercuri, 3 august 2011, 13:00)

    gheorghe [anonim]

    Art. 103: Investitura

    (1) Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament.
    In loc sa apreciati faptul ca Presedintele va spune pentru a avea timp sa revizuiti Constitutia va repeziti toti( probabil de nauciti ce sunteti de lovitura primita drept in frunte) la suspendare.
  • +20 (22 voturi)    
    de fapt... (Miercuri, 3 august 2011, 13:02)

    buncrestin [utilizator]

    cele doua partide PSD si PNL merg pe cartea singurei alternativei la un guvern nepopular, nu intra in alegeri pe propriile lor picioare. in realitate ambele sunt speriate de scorurile proaste pe care le-ar avea separat, pe fondul neincrederii generalizate in politica. iar pnl, dupa ce ca a reusit sa calce pe degete electoratul liberal terfelindu-si doctrina pe care de bine de rau o mai aveau, a intrat in malaxorul psd si atunci cand va iesi din usl va fi atat de sifonata incat s-ar putea sa nu mai treaca de 5%. din usl va putea supravietui doar un singur partid, iar acela va fi psd, dar va supravietui pe cadavrul pnl. singura lor scapare pe termen scurt poate fi
  • +22 (24 voturi)    
    Bine, il suspenda (Miercuri, 3 august 2011, 13:02)

    antiComunist [anonim]

    Bine, il suspenda. Mai poate numi un presedinte interimar un nou Premier? Daca nu atunci ramane Boc.
    Este alegerea ce-a mai buna. Cu alte cuvinte USL Comunist Roman o sa-l voteze pe Boc. Cel mai curajos Premier al Romaniei de la revolutie pana azi. E tare Basescu de reuseste sa-i sperie pe Comunisti asa de tare cu o singura propozitie la o televiziune asa de neinsemnata. Bravo Base, tot asa.
  • -12 (16 voturi)    
    . (Miercuri, 3 august 2011, 13:06)

    Ivanu [utilizator]

    Treaba e foarte simpla. Daca USL au majoritate si nu vor sa voteze noul prim-ministru din prima pot sa il suspende pe Basescu si sa isi faca treaba linistiti. Basescu nu va avea nici o sansa sa formeze un guvern daca puterea actuala ia 30%.
  • +25 (27 voturi)    
    Tovarăşul ..... (Miercuri, 3 august 2011, 13:12)

    Dan Florin [anonim]

    Tovarăşul iliescu mai are tupeu să deschidă gura ? A fost răul care a ţinut România să nu intre în rândul ţărilor cu democraţie reală ,a minţit românii în anii cât a fost preşedinte , a mulţumit minerilor ,a menţinut comunismul, a lăsat clasa politică să fure să-şi facă afacerile ,iar acum trăncăneşte împotriva celor care încearcă să pună stavilă mafiei crescută sub oblădiurea acestui tovarăş care ar trebui să fie la puşcărie şi nu liber şi cu privilegii .
  • +21 (23 voturi)    
    P.S. iliescu (Miercuri, 3 august 2011, 13:17)

    Dan Florin [anonim]

    Pentru ce nu a fost de acord şi nu a acceptat
    punctul 8 de la Timişoara ? Se ştia comunist
    şi nu mai lua parte la împărţirea plăcintei ?
    • +5 (5 voturi)    
      Pct 8 Tim (Miercuri, 3 august 2011, 15:06)

      rozmarin [anonim] i-a raspuns lui Dan Florin

      Poate apuc sa vad maturitate in gandire colectiva.
      Punctul 8 de la Timisoara a fost ,,piatra din capul unghiului pe care au dat-o in laturi lucratorii...''Pacat ca nu am simtit ca e nevoie de el.
  • +21 (23 voturi)    
    VORBE SI FAPTE (Miercuri, 3 august 2011, 13:20)

    Mara [anonim]

    Constitutia e clara dar propagandistul Iliescu invarte vorbele cum a facut o viata intrega spre disperarea romanilor.Desemnarea premierului se face dupa o procedura practica,conform Constitutiei,iar presedintele Basescu a desemnat prim-ministri conform constitutiei actuale chiar daca aceasta nu mai corespunde actualului stadiu de dezvoltare al societatii romanesti..
  • +23 (25 voturi)    
    iliescu spaima constitutiei (Miercuri, 3 august 2011, 13:24)

    lcx [anonim]

    vorbeste tocmai cel care a rastalmacit si incalcat constitutia in mod grosolan . a facut 3 mandate care ne-au garantat raminerea in inapoiere economica , sociala , in minciuna si hotie
  • +23 (23 voturi)    
    afirmatia lui ilici (Miercuri, 3 august 2011, 13:24)

    nahir [utilizator]

    cum ca interpretarile sunt neconstitutionale si duc la demiterea presedintelui (oricare ar fi sau doar a lui base?) imi arata ca senilitatea a inceput sa i se instaleze.
    in loc sa zica mersi ca nu-si face somnul de siesta in vreo celula (inca), se da vioi.
  • -7 (9 voturi)    
    ganditi outside the box (Miercuri, 3 august 2011, 13:25)

    Razvante [anonim]

    O fi iliescu vetust, dar si unii din voi sunteti tare fanatici mai sunteti in privinta vanzatorului sef de iluzii. In 2008, cand a castigat psd'ul, basescu i-a chemat si pe pdl si pe psd in secret la snagov si in urma unei coalitii aparute peste noapte, premierul a fost desemnat de la partidul de pe locul doi. Asadar cum e cu constitutia, o mai respecta cineva sau are rol pur consultativ si poate fi rastamacita dupa bunul plac.
    • +8 (8 voturi)    
      asa si? (Miercuri, 3 august 2011, 14:28)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Razvante

      nu vrei sa intelegi, si nu pricep de ce...
      Ce scor electoral avea PSD-ul in 2008? Sunt 2 variante:
      1. avea majoritate absoluta in parlament (adica >50%+1); in acest caz, presedintele trebuia sa se consulte cu PSD, si nu si cu celelalte partide;
      2. avea <=50%; in acest caz, Presedintele s-a consulatat cu toate partidele constituente ale parlamentului, si a desemnat un premier.

      Care e problema?
      • -5 (7 voturi)    
        problema (Miercuri, 3 august 2011, 15:14)

        Razvante [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        e ca premierul boc a venit din partea partidului de pe locul doi,(dupa numarul de voturi, nu locuri) asadar a ajuns in functie datorita unei aliante ce l-a sustinut pentru a avea acea majoritate de 50+1. Intrebarea mea de bun simt este de ce atunci s-a putut iar acum nu. Oare daca PDL are sub 15% iar psd si pnl peste 25% fiecare mai este posibil ca presedintele sa numeasca premier de la pdl riscandu-si fotoliul?
    • +8 (8 voturi)    
      Hai sa-ti explic si tie...... (Miercuri, 3 august 2011, 15:10)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Razvante

      ....deoarece vad ca nu pricepi:
      1. Nici un partid nu a intrunit 50%+1, deci Basescu nu era obligat sa numeasca premier de la un partid anume;
      2. Ca si nr. de votanti PSD a avut mai multi dar ca si nr. de parlamentari PDL a avut mai multi asa ca se naste intrebarea, "cine e pe locu` unu?". Si daca a fost vre-o manarie, a fost manaria USL-ului in devenire (ghici cine a impartit tara in colegii???).
      3. Textul constitutiei in acest caz (articolul 103) e atat de clar incat // nu lasa loc de interpretari.(editat de HotNews.ro)
  • +10 (10 voturi)    
    Cuvintele si constitutia lui ILICI (Miercuri, 3 august 2011, 13:32)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Va rog sa-mi spuneti si mie in care articol este scris cuvantul rastalmacire ?
  • -13 (13 voturi)    
    O fi avand pacatele lui dar e mult mai democrat (Miercuri, 3 august 2011, 13:34)

    hjjhdgdgh [anonim]

    Are si Iliescu pacatele lui, a permis unora sa distruga economia, industria si flota dar e mult mai democrat decat basescu si mai aplecat spre colaborare, cooperare si este un om pasnic care incearca sa faca ceva pentru poporul asta..
    Eu cred ca are dreptate.
    • +7 (7 voturi)    
      Iliescu...democrat.... (Miercuri, 3 august 2011, 15:12)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui hjjhdgdgh

      ....tare asta!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      asa o fi cum zici tu (Joi, 4 august 2011, 15:37)

      terezu [anonim] i-a raspuns lui hjjhdgdgh

      insa te intreb eu, de ce a bagat mortii revolutiei in bezna? Si asta in mod voit, ca daca vroia si daca vrea scoate imediat la lumina lucrurile. Omule, daca tu stai intr-o casa cu hoti si vine politia, sa nu-mi spui tu mie ca nu te salta si pe tine, cel putin complice esti daca nu esti participant direct la furt. Referitor la incalcarea constitutiei, Basescu este din "topor" si ala neascutit, un badaran cu diploma in regula. Cat de constitutionala a fost venirea minerilor in Bucuresti, si ciomageala studentilor din piata Universitatii? Inati sa raspunda la intrebarea asta, legata de constitutionalitate. El e ultimul care ar trebuii sa deschida gura. Un bolsevic infierat, dirijorul corului care a distrus neamul romanesc si Romania.
  • +14 (14 voturi)    
    mai incet cu pianul pe scari! (Miercuri, 3 august 2011, 13:36)

    daroc [utilizator]

    Constitutia Romaniei precizeaza FOARTE CLAR si fara nici o posibilitate de interpretare: orice cetatean roman nu poate fi presedinte mai mult de doua mandate! Pe vremea aia chiar am consulat Constitutia Romaniei legat de acel aspect si acolo facea referire la "mandat". Nici in acel articol si nici unde altundeva in Constitutie nu se facea nici o referire sau aluzie la durata unui mandat.
    Cu toate acestea, Ion Iliescu dupa cele doua mandate, a candidat si pentru al treilea.
    Eu, in locul lui, as lasa-o mai incet cu respectarea sau rastalmacirea Constitutiei.....
    Ca sa nu amintesc alte aspecte, precum incurajarea actiunilor minerilor,,,, nu stiu cat de constitutinal este ca un presedinte sa incurajeze mini-razboaiele civile, ca pana la urma mineriadele au avut toate componentele unui razboi civil: o parte din populatia civila (minerii) ataca fizic o alta parte din populatia civila (bucurestenii din zona). Atata ca bucurestenii nu au raspuns, ca daca raspundeau la actiunile minerilor, se lasa cu macel in toata puterea cuvantului. Puteau sa fie minerii oricat de caliti fizic, caci cateva mii de mineri in fata catorva sute de mii de bucuresteni care la o adica in maxim o jumatete de ora se puteau strange acolo, nu avea nici cea mai mica sansa sa se intoarca acasa vii.
    Asupra faptelor lui Iliescu acum planeaza niste acuzatii penale si tare mi-e ca daca cineva chiar ar deschide serios o astfel de actiune in justitie, Iliescu ar fi condamnat la multe decenii de detentie.... Atata ca e fost presedinte de tara si in plus batran....
    Asa ca... sa pot sa-i adresez acum lui Iliescu un sfat, i-as spune s-o ia mai incet cu pianul pe scari...
    • +4 (4 voturi)    
      vezi TV Cairo, Mubarac (Miercuri, 3 august 2011, 22:05)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui daroc

      D-le Iliescu, acelasi proces te poate astepta , fara sa tina cont de varsta, iar noi vom fi cu totii de acord, nu meriti lumina zilei...
  • +11 (11 voturi)    
    Atentie, vorbeste bunicuta! (Miercuri, 3 august 2011, 13:41)

    vlad [anonim]

    Iliescu e ultimul om din Rom care ar trebui sa vorbesca de constitutie, a modificat-o pentru a mai putea prinde un mandat.
  • +11 (11 voturi)    
    Batrane bolsevic! (Miercuri, 3 august 2011, 13:49)

    Vali [anonim]

    Soarta lui Hosni Mubarak, raportata la alte fapte, ar trebui sa-ti dea fiori. Tupeul nu are limite?
  • +12 (12 voturi)    
    Presedinte Dezonorant pentru un partid (Miercuri, 3 august 2011, 13:52)

    bogdan [anonim]

    Un politruc tarat de o gandire primitiva este considerat "lider spirutual" al unui partid de hoti si oportunisti. o combinatie ideala in lumea mafiei o catastrofa in cea politica (catastrofa pentru noi pentru ei lucrurile merg bine si la putere si in opozitie - vezi Dragnea). Cat timp mentalitatea primitiva, invechita a agentului sovietic este considerata etalon de integritate, viziune si cale de urmat PSD nu are sanse de a deveni un partid serios. Le-ar fi fost de folos cativa lideri prin puscarii (Nastase, Dragbnea, etc) ca sa vada "calea dreapta" si nu sa asculte elecubratiile imature a unor Ponta (mai curand gluma decat poanta) sau Mazare care viseaza revolutii tip cubanez (cu samba, rom si trabuc evident) sub coordonarea "lider minimo" ce aduce lumina stiintei manipularii direct din Est de la Moscova.
  • +13 (13 voturi)    
    Iliescu=comunist=dictator. (Miercuri, 3 august 2011, 13:52)

    mircea [anonim]

    Iliescu nu se dezice de apucaturile comuniste.O Constitutie croita dupa chipul si asemanarea lui Iliescu nu trebuie revizuita sau modificata.trebuie conservate privilegiile acelor criminali care au ucis cu sange rece,dar cand e vorba de raspunderi;poporu-i vinovat,ei au numai drepturi.Iliescu sa justifice de ce toate intreprinderile Romaniei au fost demontate si in buna parte date la fier vechi,iar oamenii care au muncit o buna parte din viata acolo au ramas pe drumuri.
  • +10 (10 voturi)    
    ilici (Miercuri, 3 august 2011, 13:53)

    marius [anonim]

    nu-l mai suport pe hodorogu' asta, ne-a saracit pe noi( populatia majoritara) , a vandut si tara pe un ciur de malai, a furat o revolutie, a pus militieni sa ucida oamenii in numele libertatii ( vezi evenimentele din 1990) si asta in doar 10 ani de guvernare PSD-ista, nu sunt fan Basescu dar, credeti-ma este mai bine decat PSD-ul.
  • +11 (11 voturi)    
    USL partid anacronic (Miercuri, 3 august 2011, 13:55)

    ALEGATOR RESPONSABIL [anonim]

    Cat m-am bucurat ca exista calea de a nu veni usl-istii la guvernare! Ma sperie gandul ca acest lucru se poate intampla.
  • +9 (11 voturi)    
    de ce nu fuzioneaza? (Miercuri, 3 august 2011, 13:55)

    popas [anonim]

    Daca USL vrea sa dea Prim Ministrul tarii, sa fuzioneze in acelasi partid, si gata!
    Si doar asa vor avea legitimitate sa pretinda a da premierul.
    • +5 (5 voturi)    
      tu chiar vrei prosti cu diploma? (Miercuri, 3 august 2011, 22:11)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui popas

      Iti trebuie scris negru pe alb, PNL-Comunisto-Securist? Pai nu ti-e mila de cei cativa PNL-isti cinstiti si nevinovati? D-l Djuvara de ex. cred ca sufera cumplit. De ce nu se hotaraste un grup de tineri din tara sa-l roage sa-i ajute sa infiinteze un partid al tinerilor reformatori ai Romaniei? Sunt convinsa ca i-ar ajuta si ar avea succes, noi cei de afara i-am sustine si vom scapa de uslasi. Ia mai ganditi-va baieti...
  • +10 (10 voturi)    
    in numele democratiei (Miercuri, 3 august 2011, 13:56)

    roman dezamagitul [anonim]

    acest tupeu il au toti comunisti si securisti din tara asta ,tot ei dirijeaza ploile nocive pt bietul popor roman!tov ilievici este cel mai mare dusman al Romaniei la ora actuala!,imbacseste creierele prostilor,care sunt majoritatea in tara asta ...regret,astaeste adevarul,se vede clar! de aceea profita si face diversiuni,doar doar ar pacali poporul si de data asta!!!.....d-ne fereste-ne de impostori!cit a fost presedinte n-a vorbit concret niciodata despre starea jalnica a tarii ,ci a facilitat formarea increngaturilor lipicioase ,ca sa nu spun altfel, a MAFIEI!......sa starpim cat se mai poate pe acesti comunisti- securisti,sunt devastatori pt ROMANIA!!!......
  • +10 (10 voturi)    
    Prostanac batran (Miercuri, 3 august 2011, 14:01)

    Razvan_M [utilizator]

    Daca textul respectiv va fi trimis la Curtea Constitutionala pt. a-l citi si aia zic ca nu exista un partid cu majoritate absoluta conform Constitutiei ati supt-o! Rosiaticii astia ar fi gata sa ne demonstreze ca albul este rosu.
  • +10 (10 voturi)    
    !!! (Miercuri, 3 august 2011, 14:32)

    Cris [anonim]

    Imi place de actualul presedinte ca a invatat cum e treaba cu PR-ul si reuseste sa puna in vedere, din timp, situatii care pot genera datorita unor anomalii in randul partidelor. IMaginati-va cum ar fi daca maine, presedintele ar refuza numirea premierului USL, pe un motiv necunoscut public, respectiv, acest articol despre care se vorbeste :) Ar crea confuzie, lumea ar fi data peste cap, televiziunile ar tuna si fulgera iar apoi USL ar dori decapitarea presedintelui, ca deh, ei ar fi obtinut dreptul de a numi premierul, etc!!!
  • +11 (11 voturi)    
    Santaj ordinar (Miercuri, 3 august 2011, 14:43)

    inna [anonim]

    Cand ma gandesc ca l-am votat pe Iliescu, imi vine sa urlu !
    Este ultimul care ar trebuii sa dea lectii. Amenintarea cu suspendarea ar trebuii sa fie considerata o infractiune. Daca presedintele indeplineste conditiile sa fie suspendat , sa fie suspendat, dar fara sa i se arate pisica. Altfel seamana cu un santaj de genul :"ciocu mic !"
  • +11 (11 voturi)    
    delir (Miercuri, 3 august 2011, 15:09)

    andrei [anonim]

    Voi va dati seama ca omu' (pardon, jigodia, criminalul, lichiaua) asta chiar crede ce spune ?
    Asa se intampla cu ipocritii de cariera.
    Ii recomand o supradoza de heroina ca sa se poata suporta pe sine mai usor.
    Ilici, mai auzi mortii de la revolutie noaptea ?
  • +10 (10 voturi)    
    Iliescu supărat (Miercuri, 3 august 2011, 16:00)

    Balthazar [anonim]

    Fraţilor, iertaţi-l pe Iliescu, e supărat tare !

    Păi când se uită el la TV şi vede puşcaşi marini americani împreună cu marina română făcând exerciţii comune la Năvodari......ce credeţi că spune?

    Băsescu a întinat idealurile loviturii de stat pe care eu şi tovarăşii de la Lubianka......
  • +5 (5 voturi)    
    DE CE / (Miercuri, 3 august 2011, 21:39)

    lucianmotzul [anonim]

    a-ti blocat sa nu mai pot face comentari ,DA sunt contra COMUNISTILOR ,KGBistilor ,tradatorilor de neam si tara ,si nu ma voi schimba niciodata .Oricum nu am scris vulgar ,nu am injurat si nu v-am jignit cu nimic ,doar am aratat ce a facut netrebnicul de Iliescu si sleahta lui de hoti si vagabonzi ,au adus tara de ripa.Sa fiti sanatosi si poate veti ridica steagul pt prosperitatea ROMANIEI.
  • +5 (7 voturi)    
    Legea Partidelor (Miercuri, 3 august 2011, 22:23)

    Anonim [anonim]

    Citeste domnule I. ILIESCU , citeste Victor Ponta, citeste si tu ... adormitule de Crin : "Art. 36.
    Daca nici unul dintre partidele politice participante la scrutin nu a obtinut majoritatea absoluta in Parlament, partidele politice cu reprezentare parlamentara pot constitui coalitii pentru asigurarea guvernarii. Coalitiile nu sunt supuse inregistrarii, iar protocolul de constituire va cuprinde numai dispozitii privind asigurarea guvernarii si a sprijinului parlamentar.
    ". Acesta este un extras din legea pe care usl-asii o trambiteaza ca motiv de suspendare a aceluia care le VIRA groaza in hoiturile lor atunci cand apare pe sursele media.
  • +7 (7 voturi)    
    vorba populara (Joi, 4 august 2011, 2:19)

    visio [anonim]

    "prostu` nu e prost destul pana nu e si fudul" mare adevar graieste; sincer, nu sunt pentru bagarea in puscarii a presedintilor de Stat; insa acest cancer, pe numele lui Iliescu Ion, chiar trebuie bagat la puscarie si sa moara in ea ca un sobolan; la revolutie a permis eliberarea teroristilor prinsi, a chemat minerii la Bucuresti sa indrepte cocoasa studentilor, si nu in ultimul rand a permis vanzarea ca fier vechi a industriei romanesti, tot el si partidul lui a permis unguyrilor sa isi puna placute bilingve pe teritoriul romanesc, etc; revin, intr-o lume civilizata un presedinte de Stat nu trebuie bagat in puscarie; desigur ca se poate imbolnavi de o boala necrutatoare intre timp, insa incarcerarea sa ar aduce o pata pe obrazul tarii respective; dar, acest iliescu chiar merita puscaria cu varf si indesat; iar Ponta chiar trebuie sa plateasca impozit pentru banii de sponsorizare iar Antonescu trebuie sa isi ia salariul numai daca merge si isi face treaba competent la serviciul pentru care este platit de toti romanii....abia apoi, acesti maimutoi pot face comentarii despre altii....
  • +5 (5 voturi)    
    Toarshu' Iliescu (Joi, 4 august 2011, 11:37)

    sile231 [utilizator]

    A ramas in mentalitatea ce mi-e plop ce mi-e tei. Nu e in stare sa deosebeasca un partid de o alianta de partide.Dar nu cred ca o face pentru ca s-a zaharisit. O face din rea credinta. O zi buna !
  • +2 (2 voturi)    
    Ilici rastalmacitu (Joi, 4 august 2011, 12:35)

    Aladin [anonim]

    Ce mai vrea acest acest comunist cu fata umana?.
    Nu a facut rau destul tarii, poporului roman si in comunism si in democratia lui originala?.
    A omorit oameni si inca este liber, justitia ce mai asteapta?.
    Sper sa se aplice legea.!
  • -4 (4 voturi)    
    Ce tara! Ce oameni! Ce comentarii! (Joi, 4 august 2011, 12:40)

    Offshore [anonim]

    Sunteti tari! E bine asa! Sa traiti bine! Offshore!
  • +3 (3 voturi)    
    S-a gasit sa vorbeasca si (Joi, 4 august 2011, 12:55)

    Gabi M [utilizator]

    unul din mentorii USL-ului,Iliescu.Cel de-al doilea,turnatorul Felix Mircea Voiculescu inca tace!Iliescu inainte de a sugera suspendarea Presedintelui sa raspunda pt. lovitura de stat,pt. mineriade!Justitia asta chiar nu poate face nimic in aceasta privinta?
  • +3 (3 voturi)    
    Il urasc pe Ion Iliescu cum nu credeam ca pot! (Joi, 4 august 2011, 13:37)

    Colette [utilizator]

    Neagu Djuvara: 'Cel mai mult in urasc pe Ion Iliescu pentru raul facut Romaniei'!!!!
    Cat despre aceasta 'sandrama criminala', cu sute de victime pe constiinta (nu cred ca are asa ceva), care a tras tara noastra cu zeci de ani inapoi, care in 'consens general' a permis aparitia marilor baroni locali ai PSD-ului, cu averile lor colosale din furturi si privatizari onoroase, cel care a calcat Constitutia atunci cand a candidat a treia oara la functia de presedinte, cel care a chemati minerii la Bucuresti si care nici acum nu si-a cerut scuze pt. tot raul facut (sunt multe de spus), acest Ion Iliescu, fost de 3 ori presedinte, cere suspendarea actualului presedinte al tarii??? Tupeul nu are margini si asa se intampla: pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti! Iliescu si acum nu ne lasa in pace, vrea sa ne croiasca viitorul dupa chipul si asemanarea sa de kominternist!
  • 0 (0 voturi)    
    fiti antenti (Joi, 4 august 2011, 14:51)

    ano1 [utilizator]

    presedintele se consulta si desemneaza un prim ministru.

    Nu scrie nicaieri ca este obligat sa puna prim ministru de la partidul cu care s-a consultat :)) ci doar este obligat sa se Consulte

    Presedintele doar se consulta :))

    Presedintele desemneaza prim ministrul, daca nu si nu se dizolva parlamentul

    Ce e asa neclar ilici?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi