Ancheta HotNews.ro: Cine este omul care i-a vrajit pe Geoana si Basescu

Aliodor Manolea, profilul complet: Prestator de servicii in energetica subtila, psiholog in devenire si om de afaceri fara succes

de Attila Biro     HotNews.ro
Joi, 21 ianuarie 2010, 0:02 Actualitate | Politic

Aliodor Manolea, Traian Basescu
Foto: Rompres
Inainte de a devenit parapsihologul care i-a consiliat pe Traian Basescu si pe Mircea Geoana in campaniile electorale, in urma cu zece ani Aliodor Manolea organiza tabere all-inclusive de energetica subtila si activare a potentelor proprii. Aliodor Manolea este si psiholog in devenire fiind inregistrat la Colegiul Psihologilor din Romania fiind insa un necunoscut in comunitatea psihologilor. Impreuna cu sotia sa, este actionar la mai multe firme care se ocupa cu editarea de carti, importul de diverse tesaturi speciale si  s-a lansat chiar si in afaceri imobiliare, fara succes.
  • Cum se prezentau sotii Manolea acum zece ani: experti  "in bioterapie proximala si distala" care prin "mijloace si procedee specifice realizeaza consulting sinergetic in cele mai variate domenii".
Update: Aliodor Manolea si-a demonstrat calitatile parapsihologice in cadrul unor emisiuni TV

Arhivele de pe Internet au pastrat o pagina creata de catre Aliodor Manolea (http://aldomar.cjb.net/). De pe aceasta pagina aflam cu ce se ocupa el si sotia sa in anii 2000. Prin intermediul Aldomar Extrasenzorial AF, care acum apare ca editura, Aliodor si sotia sa Elena ofereau in anii 2000 "servicii in domeniul energeticii subtile ale fiintei umane (masaj virtual, masaj clasic, bioterapie, kinetoterapie, aromoterapie, cristaloterapie, meloterapie, fonoterapie)". Acelasi site ii prezinta pe sotii Manolea drept experti  "in bioterapie proximala si distala" care prin "mijloace si procedee specifice realizeaza consulting sinergetic in cele mai variate domenii".

O afacere: Diplome de la Aliodor ca sa ajungi bioterapeut sau extrasenzor

Cei doi organizau cursuri si ofereau si certificate de atestare, dupa cum arata si anuntul urmator: "Aldomar Extrasenzorial organizeaza cursuri in domeniul energeticii subtile ale fiintei umane pentru dezvoltarea facultatilor (psi), perceptii extrasenzoriale, vederea aurei, simtirea energiei subtile si paradiagnoza, metode si tehnici practice de vindecare si de autovindecare, dezvoltarea magnetismului propriu, deep-alpha, kinetoterapie monahala, radiestezie fizica si mentala. La absolvirea cursurilor se elibereaza un Certificat de absolvire care atesta calitatea de extrasenzor, bioterapeut, operator radiestezist."

Alta afacere: A facut un ban in 2000, organizand tabere la raspantia dintre milenii

Aliodor Manolea - captura site
Manolea - captura site
Foto: HotNews.ro
In 2000 si 2001 cei doi soti Manolea au organizat si doua tabere de pregatire. Prima tabara a fost oganizata in vara anului 2000 si a avut ca obiectiv "energetica subtila a fiintei umane la raspantia dintre milenii". In pretul taberei de 200 de lei se asigura cazare la un hotel de 3 stele, participare la diverse activitati si o excursie la Praid.

Cea de a doua tabara organizata intre 27 decembrie 2000 si 3 ianuarie 2001, la Gura Moldovitei, a avut ca scop "activarea potentelor proprii pentru trecerea psihoenergetica in noul mileniu, pensiune completa". Pe langa activitatile parapsihologice participantii au avut parte si de un program recreativ cu excursii, obiceiuri de iarna chiar si taiatul porcului. In pret, adica 250 de lei de persoana, se asigura pensiune completa, masa fesiva de Anul Nou, sauna si preparate din vanat proaspat.

Colegiul Psihologilor: Domnul Manolea este in evidente ca psiholog supervizat

Aliodor Manolea este si psiholog in devenire. Potrivit Colegiului Psihologilor din Romania el este inregistrat drept psiholog-practicant supervizat in psihoterapie cognitiv-comportamentala. "Domnul Manolea este in evidentele Colegiului ca psiholog supervizat. A terminat facultatea de psihologie la Oradea. Tin insa sa precizez ca exista o delimitare intre psihologie, o stiinta care si-a dovedit stiintific validitatea, si alte practici sau pasiuni pe care le au unele persoane. Colegiul Psihologilor se delimiteaza de orice alte pasiuni au unii dintre memebrii forului", a declarat Prof. univ.dr. Mihai Anitei, presedintele Colegiului Psihologilor din Romania.

Psihologul Daniel David, profesor la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj si seful Comisiei de Psihologie Clinica si Psihoterapie a Colegiului Psihologilor a declarat pentru HotNews.ro ca Aliodor Manolea nu s-a remarcat cu nimic in comunitatea psihologilor. "Pana nu a fost vehiculat numele sau pe posturile Tv eu nu am auzit de el. Nu vreau sa ii prejudiciez in vreun fel imaginea si nici nu am ce sa comentez atata vreme cat dumnealui nu si-a expus punctul de vedere", a declarat Daniel David.

El a mai mentionat ca a aflat de la colegii psihologi ca Aliodor Manolea si-a finalizat
Aliodor Manolea - psiholog supervizat
Aliodor Manolea - psiholog supervizat
Foto: HotNews.ro
studiile de curand. Psihologul Daniel David a explicat si ce inseamna sa fii psiholog practicant aflat sub supervizare. "Putem face o analogie cu medicina unde echivalentul ar fi medicul rezident. Pentru a deveni psiholog deplin trebuie parcurse mai multe etape. Faptul ca este supervizat inseamna ca exista un psiholog cu care trebuie sa se consulte in permanenta", a declarat Daniel David. Reprezentantii Colegiului Psihologilor au explicat ca nu pot face public numele psihologului care il supervizeaza pe Aliodor Manolea.

HotNews.ro a consultat mai multi psihologi care spun in unanimitate ca nu au auzit de Aliodor Manola inainte ca el sa devina celebru in presa. "Nu mi-e cunoscut acest nume. Eu nici nu prea citesc presa asa ca nu am aflat de dumnealui", a declarat Madalina Voicu, directorul executiv al Societatii de Psihoterapie Experientiala din Romania.
  • A lucrat in campanie si la Primaria Capitalei. Pe Aliodor Manolea il mai gasim in campanii electorale chiar in PDL. Manolea l-ar fi consiliat pe unul dintre viceprimarii PDL ai Bucurestiului, Mircea Raicu in campania electorala. “II explica la mitinguri ca trebuie sa stranga nu doar mainile oamenilor din fata, ci si celor care stau mai in spate. II spunea, cand urma sa tina un discurs, cand trebuie sa ridice tonul, ce cuvinte sa sublinieze”, a declarat pentru HotNews.ro un reprezentant PDL. Mai greu de lamurit este prezenta sa in politica: Cine l-a adus in PDL, cum a ajuns in staff-ul de campanie al presedintelui Traian Basescu? Cine l-a adus, in 2007, la Mircea Geoana?
Afacerile psihologului in devenire
  • Aliodor Manolea apare inregistrat la Registrul Comertului ca actionar la patru companii: Advanced Home Concepts SRL, Worldmaker Orizont Romania SRL,  Aldomar Extrasenzorial AF, Performer Film SRL.
    Proiectul rezidential
    Proiectul rezidential
    Foto: HotNews.ro
  • Proiect imobiliar de 28 de milioane de euro. Compania Advanced Home Concepts SRL la care Aliodor Manolea are 33% din actiuni alaturi de alti patru actionari are ca obiect de activitate dezvoltarea de proiecte imobiliare. Potrivit relatarilor din presa compania a fost infiintata in 2007. In 2008 compania la care este actionar Aliodor Manolea a anuntat ca va construi in Vaslui un minicartier de 10.000  de metri patrati cu o suprafata construita desfasurata de peste 43.000 mp valoare estimata a proiectului fiind la acea data de 27 de milioane de euro. Detalii despre acest proiect aici  si aici.
  • O afacere ratata. Potrivit presei minicartierul Stefan Cel Mare din Vaslui urma sa fie realizat in parteneriat cu compania locala Uniserv al carei director general Vasile Cazacu este si actionar in compania Advanced Home Concepts SRL. Proiectul imobiliar nu a fost insa pus in practica. Potrivit cercurilor de afaceri din Vaslui, afacerea imobiliara a lui Manolea a cazut inca de acum doi ani. Planurile sale de dezvoltator imobiliar s-ar fi bazat pe un imprumut de 28 de milioane de euro pe care spera sa-l obtina de la o banca. Partenerul sau de afaceri este, potrivit presei vasluiene, un mic om de afaceri, proprietar de benzinarie care ar fi pus un teren la bataie pentru constructia viitorului ansamblu rezidential.
  • Aliodor Manolea este co-actionar in compania Worldmaker Orizont Romania SRL cu Mihaela Aida Constantinescu,  care este la randul ei partenera in compania Bottadorno cu Mircea Botta. Acesta din urma detine grupul de firme Romcapital, active in domeniul brokerajului si cel imobiliar.

  • Influenta Distala - sotii Manolea
    Influenta Distala -
    sotii Manolea
    Foto: HotNews.ro
    Doina Manolea, sefa la ITM. Sotia lui Aliodor Manolea, Doina Elena Manolea este directorul Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti. Potrivit cotidianului Romania Libera Elena Manolea a fost numita in aceasta functie in 2009 exact in timpul campaniei electorale. Ea este si membru al PDL, potrivit declaratiei de interese depusa la ITM Bucuresti Elena Manolea ocupa functia de membru-interimar al Biroului Permanent al organizatiei PDL sector sase si vicepresedinte al organizatiei de femei a partidului din acelasi sector. Declaratia de avere a directorului ITM Bucuresti poate fi vizualizata aici .

  • O numire politica. Cotidianul Gardianul a publicat in 2009 un material in care prezenta problemele aparute la concursul pentru ocuparea functiei de director. Potrivit ziarului amintit, concursul a fost castigat de un candidat dar la afisarea rezultatului final acesta a fost repartizat pe functia de director-adjunct, functia fiind ulterior atribuita pe criterii politice, detalii aici

  • Afaceri cu tesaturi speciale. O alta companie in care este asociat Aliodor Manolea este Worldmaker Orizont Romania despre care datele oficiale arata ca este in lichidare. Obiectul principal de activitate inscris la Registrul Comertului consta in activitati de consultanta pentru afaceri si management. O stire din cotidianul Ziua arata ca Worldmaker Orizont Romania impreuna cu o companie din Italia importau in Romania tesatura Texenergy, un tip de tesatura cu proprietati speciale. Detalii despre acest aspect aici
  • Performer Film este o alta firma la care Manolea este actionar cu 50%. Compania este in functiune potrivit ONRC si are ca obiect de activitate radio si televiziune. Datele oficiale arata ca ultima operatiune inregistrata a fost efectuata in 2006 si ca cifra de afaceri a companiei este 0 din 2005 pana in 2006 pe 2009 neexistand date.
  • Aldomar Extrasenzorial AF este compania la care Aliodor Manolea este co-actionar cu sotia lui Elena Manolea. Despre Aldomar Extrasenzorial AF am aflat ca este o editura care publica diverse carti din domeniul parapsihologiei. Cartile publicate de editura pot fi gasite pe mai multe site-uri printre ele si carti scrise de sotii Manolea. Detalii aici. Potrivit cotidianul.ro Aliodor Manolea a fost la inceputul anilor '90 cadru militar, mai precis ofiter la comisariatul militar al sectorului 2. 

UPDATE: In anul 2005 Info-sanatate.ro a publicat un interviu cu Aliodor Manolea din care aflam ca este specialist in terapii complementare, cu studii superioare de psihologie, inginerie tehnica  si ofiter tehnic de comanda in retragere. De asemenea, aceesi publicatie sustine ca Manolea a realizat numeroase demonstratii in direct, in cadrul unor emisiuni TV.

In cadrul interviului, Aliodor Manolea dezvaluie cum a reusit Stefan cel Mare prin puteri paranormale sa faca disparuti cateva mii de soldati turci. "Stefan si curtea lui, cu vreo 200 de lefegii polonezi, stateau pe un deal. Surle si trambite peste tot. Sultanul da ordin: sa atace infanteria! Intre Stefan si armata turca apare un mic norisor. Infanteria incepe sa atace. Intra in nor. Si au intrat. Si au intrat.

Trei regimente au intrat, dar nu ajungeau pe cealalta parte! Sultanul ordona spahiilor sa atace si ei. Si au intrat in nor si spahiii, dar nici ei nu mai ieseau pe cealalta parte! Cronicarul povesteste cum toata oastea romaneasca era asezata pe deal, in genunchi. Stefan, tinea sabia ridicata in sus, ca o cruce. Se auzeau sunete de surle, tulnice si timbale
", povesteste Aliodor Manolea.

Intr-un alt pasaj din interviu Aliodor Manolea sustine ca victoria lui Traian Basescu din 2004 are o explicatie astrologica.

Aliodor Manole explica in final ca are capacitati paranormale. "Da. Sunt o persoana care se bucura si de alte capacitati decat cele obisnuite. O parte sunt native, iar alta parte sunt dobandite si extinse prin antrenament specific."

Interviul integral cu Aliodor Manolea aici


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








20055 vizualizari
  • +1 (13 voturi)    
    Geoana crede, Basescu il angajeaza pe banii nostri (Joi, 21 ianuarie 2010, 0:38)

    Anonim [anonim]

    Sa inteleg ca doar ca sa-l oftice pe Geoana sau pentru ca si el crede in flacara de acetilena?
    • +3 (13 voturi)    
      si geona (Joi, 21 ianuarie 2010, 0:49)

      popadrian [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      la avut angajat pe individu asta...

      trist, cum se zicea intr-o discutie de saptamana asta pe hotnews: "pana acuma eram considerati saraci, dar nu si prostovani...."
      • +5 (15 voturi)    
        PROSTIA S-A GENERALIZAT (Joi, 21 ianuarie 2010, 2:16)

        Licuriciul [anonim] i-a raspuns lui popadrian

        Era unu pe Antena care spunea ca si serviciile secrete au asemenea specimene. Cred ca mai sint foarte putini in tara asta care au ramas lucizi, o mare parte au trecut in tabara care lasa loc "ca poate o fi ceva".
        Din pacate in materie de pseudostiinta nu prea exista compromis, nici nu-i nevoie sa faci experimente tehnice, un vocabular ca "energii oculte", "entitati astrale" etc te plaseaza repede in clasa ignorantilor care nu au dovedit nimic niciodata. Scrieti un numar de 3 cifre pe o foaie si puneti asemenea specimen sa-l ghiceasca. Sau orice alt experiment repetabil, de bun simt.
        Mai treziti-va la realitate.
        • -4 (8 voturi)    
          Cine are dreptate? (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:14)

          Oblio [anonim] i-a raspuns lui Licuriciul

          Cei care cred sau cei care nu cred?
          Cei care merg la vrajitor sau cei care spun ca e o prostie?
          Cei care cred sau traiesc in paranormal sau cei care au ramas in slujba materialismului dialectic?

          Exista un singur raspuns: cei care formeaza un grup mai numeros si isi bazeaza existenta pe aceste credinte!

          Adevarul este o marime cuantificabila dar, relativa!

          In tara asta, doar Cristian Tudor Popescu nu merge la vrajitor!
          • +2 (4 voturi)    
            scuza lamentabila (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:03)

            tvee [anonim] i-a raspuns lui Oblio

            cind o fi adevarul "o marima cuantificabila dar, relativa!" o sa fie si g=4,54 m/s*s si o sa putem face salturi de sute de metri in inaltime... a pardon asta era doar imaginatia mea.. nasol da... adevarul nu e asa de usor de acceptat dar tot unul singur exista in orice polemica.
            normalitatea si etica "amice" nu sint stabilite prin forta de o masa mai mare de oameni asupra restului. normalitatea si etica exista printre noi ca lumina soarelui, dar oamenii se mai nasc si orbi(nu uita ca sint considerate persoane cu dizabilitati).
            • +2 (2 voturi)    
              matematic (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:31)

              pop [anonim] i-a raspuns lui tvee

              Cam greu cu matematica. Daca g ar fi atata ai putea sari cam de 2 ori cat sari acum. Dar e greu cu matematica, in schimb e usor sa ne dam destepti.
            • +1 (1 vot)    
              g=4.54 m/s*s (Joi, 21 ianuarie 2010, 12:01)

              ela [anonim] i-a raspuns lui tvee

              singura problema e ca nu intelegi ce inseamna "relativ"
              se intampla ca pamantul a avut si alt g decat cel actual, asfel au putut umbla pe picioare dinosaurii - fapt dovedit stiintific, dar deoarece unii la fel ca tine au capacitate de intelegere redusa ignora, sau prefera sa nu vorbeasca despre acest aspect
              asa ca Oblio are dreptate - nu exista adevar suprem doar relativ cuantificabil
              adica il masori fata de altceva fata de un standard care este valabil intr-un interval bine definit de timp si spatiu.
              Daca ai iesit din intervalul predefinit dar tu te raportezi la acelasi standard devii aberant si nu mai spui adevarul. Ca sunt multi care nu constientizeaza limitele intervalului si prin democratie se utilizeaza in continuare standardul vechi nu inseamna ca cei ce inteleg ce se intampla sunt prosti/ anormali doar evolutionari/genii care genereaza bazele pentru setarea noului standard cand va sosi momentul ca si cei multi sa inteleaga.
              • -1 (1 vot)    
                draga mea (Joi, 21 ianuarie 2010, 12:36)

                tvee [anonim] i-a raspuns lui ela

                ai invatat la snspa ce inseamna "relativ".
                nu ai inteles oricum stai linistita.
                relativitatea adevarului e construita de oameni slabi care au un sport favorit, un hobby: ascunsul dupa deget.
                cind nu iti place un lucru anume poti oricind sa arunci cu mireasma de relativitate si iata e toata lumea (corecta politic) multumita.
                adevarul nu e faina puiule, nu orice e cuantificabil doar pentru iti place tie.
                faptu ca tu traiesti nu e cuantificabil, e un simplu adevar, si aici exista un singur contrast, o singura comparatie: exista si moarte. nu exista viu sau mai putin viu, mort sau mai putin mort. asta ca exemplu simplu sa inteleaga si snspa-u.
                eu am scris un lucru simplu si de bun simt iar tu vii cu teorii despre "prosti/anormali evolutionari/genii democratie" iti place sofismul baga mare, incearca norocul la filos.
                • +1 (1 vot)    
                  relativism (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:47)

                  atreus [anonim] i-a raspuns lui tvee

                  Io personal nu mai pricep chestia cu relativismul... Eu credeam ca relativismul este bun pentru ca incearca sa impace OPINIILE diferite in sensul ca unuia ii place galben altuia ii place verde sau unuia ii place tortul de frisca si altuia de ciocolata. Cred ca impingem lucrurile prea departe... Adevarul stiintific implica niste legi stiintifice care pot fi chiar si "relative" dar relativitatea lor nu implica relativismul stiintei in sine. O lege fizica incerta nu inseamna ca stiinta care a generat-o este incerta ci ca natura este incerta intr-un anume domeniu. Concluzie: in natura nu exista nici o lege asa de dura care sa spuna ca "totul este relativ" sau ca "totul este posibil" ci eventual ca in anumite situatii lucrurile nu se comporta cum ne indica bunul simt... Se pare ca societatea tinde sa adopte o stiinta, sa o transforme in doctrina si sa o absolutizeze dincolo de domeniul ei de aplicabilitate. Acelasi lucru s-a intamplat si cu relativismul si cred ca nu e bine!
                  • 0 (2 voturi)    
                    Subit (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:05)

                    Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui atreus

                    Ai devenit ridicol
                    • 0 (0 voturi)    
                      da, sunt ridicol (Joi, 21 ianuarie 2010, 20:30)

                      atreus [anonim] i-a raspuns lui Unu din multime

                      pentru ca am ajuns sa comentez la un articol de genul asta... ridicol, penibil, jalnic...
              • 0 (0 voturi)    
                nu ma pot abtine, (Joi, 21 ianuarie 2010, 12:44)

                tvee [anonim] i-a raspuns lui ela

                chiar am ris mult prea mult.
                se pare ca pildele si parabolele nu sint pe placul unui om cu "capacitate redusa de intelegere"(alta dovada de lipsa crunta de cuvinte din vocabularul snspa).
                si atunci ce face: vine cu explicatii ca in fata unui profesor, dar cu un tupeu si o convingere extraordinare, cu adevarul inainte!
                de ce ai intelege ca e imposibil sa fie g=4,54m/s*s din afirmatia mea?
                faptu ca exista un singur adevar nu exclude posibilitatea schimbarii lui intr-alt adevar.
                salutari din cercul meu restrins! sper sa mai creasca putin sfera ta distinsa odata cu aceasta mareata explicatie formulata ca pentru fi-miu.
              • +1 (1 vot)    
                WOW (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:36)

                atreus [anonim] i-a raspuns lui ela

                deci, dinozaurii (obezi) reuseau sa stea in picioare pentru ca pe vremea aia acceleratia gravitationala la nivelul solului era mai mica?! WOW! !@#$%^&* WOW~!~ gata, asta e recordul comentariilor "inteligente" dar sunt sigur ca poate fi depasit... Incep sa imi placa articolele despre paranormali... te miri ce chestii gasesti la COMENTARII!!! Ce sa mai explic? In fond de ce mama dracului incearca unii sa construiasca gravitatia cuantica?! What the hell?
          • 0 (6 voturi)    
            1+1=2 (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:06)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui Oblio

            Eu fac parte din majoritatea care "crede" ca pamantul e rotund. Tu?

            Eu cred ca Soarele e in centrul universului. Tu?

            Eu "cred" ca fulgerele nu sunt trimise de Zeus. Tu?

            Iaca c-a ajuns si Holbach materialist dialectic! Ah, sancta simplicitas!
            • +2 (4 voturi)    
              esti sigur? (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:02)

              Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui gigi

              Soarele nu este in centrul universului, poate a sistemului solar.
              Banuiesc ca stii asta dar vezi ce ai scris mai sus.
              • -1 (3 voturi)    
                Pff (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:06)

                Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

                Era un comentariu ironic ...

                @gigi: Specifica "gluma" inainte ca te ia lumea in serios.

                Mihai-G daca taceai ..... bine faceai
            • +3 (3 voturi)    
              Eu cred ca Soarele e in centrul universului. Tu? (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:15)

              Marius [anonim] i-a raspuns lui gigi

              WTF? ?? Te mai dai si destept pe aici
              • +2 (2 voturi)    
                universul (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:48)

                atreus [anonim] i-a raspuns lui Marius

                este prea mare pentru a avea un centru ...
            • +4 (4 voturi)    
              aha.. (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:29)

              pop [anonim] i-a raspuns lui gigi

              Asta cu Soarele e demonstrata stiintific, nu ?
            • +1 (3 voturi)    
              1+1=? (Joi, 21 ianuarie 2010, 12:05)

              alex [anonim] i-a raspuns lui gigi

              Dom' Gigi,

              Ia intreaba-ti computeru daca 1+1=2? O sa vezi ca nu e chiar asa simplu si raspunsul este "depinde".

              Toate cele bune si hai sa nu ne entuziasmam prea tare :) Fiecare crede ce vrea pana la urma.
          • 0 (0 voturi)    
            Dar presimt... (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:21)

            Codrut [anonim] i-a raspuns lui Oblio

            Presimt ca CTV-UL va merge in curand...
          • 0 (0 voturi)    
            ba merge si CTP! (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:18)

            ironic [anonim] i-a raspuns lui Oblio

            in fiecare dimineata si se uita el prin oglinda din baie. O zi "vrajitor", o zi fabricant de "vrajeli" (pardon, formator de opinie).
    • +2 (6 voturi)    
      Interesant (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:31)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Se pare ca Geoana cu ultima suflare in timp ce se afunda l-a prins si pe Basescu de un picior si-l trage dupa el...
      Sunt curios de deznodamant desi ceva imi spune ca votantii lui Basescu nici macar nu clipesc la astfel de stiri.
      • -2 (4 voturi)    
        este? (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:09)

        tvee [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        pardon, perspicace esti!? ptiu pe tine sa nu te deochi de unde vii tu?
        este ca sint astia, "votantii" lui Basescu o specie aparte? neam de inapoiati care nu au ajuns sa creada in parapsihopupu... tztztz...
        si oricum americanii nu au ajuns pe luna...
        • +2 (4 voturi)    
          Aceleasi reactii extrem de agresive ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:26)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui tvee

          Ce aveti ma baieti de sunteti asa negrii in cerul gurii?!!
          Ma refeream ca increderea votantiilor lui Basescu in acesta este atat de inradacinata incat nicio dezvaluire nu o poate zdruncina.
          La unii tine de fanatism in cazul altora (vezi comentariul de mai sus) de spalare pe creier...
      • 0 (0 voturi)    
        nu MG (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:21)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        ci mogu-viziunile incearca sa-l traga pe TB dupa Geoana (paiul din ochiul altuia). Dar asa cum zice Ev.Z e o faina lucratura de a lui Hrebe.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce amuzante comentarii ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 15:28)

        anemonis [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Dupa mine totul e foarte simplu. Basescu are un curaj nebun si o incredere imensa in el insusi ,Geoana e ca un iepure fricos si complet lipsit de incredere ,normal ca toate relele i se intampla numai lui.Toti oamenii au energie -un studiu spune ca putem lumina un oras cu energia unei singure pers nu mai stiu cat timp-nici Geoana nu are mai putina decat Basescu,dar e un fricos pe cand celalalt e de un curaj nebun.Dincolo de functii si discutii Basescu e de admirat pentru asta.Nu suntem unii superiori altora,toti credem in Dumnezeu care nu e o bucata de ceva anume ci e tot Lumina ,energie si se face prea aiurea delimitarea ca vezi doamne credinta e altceva.L-a vazut cineva pe Dumnezeu ?E tot ceva mai presus de noi ce nu se vede si totusi toti credem.Iar in fiecare din noi farama de Dumnezeu cu nimic mai mult in cineva anume, chiar daca unul e rege si altul cersetor.Asta a depins de Doamne Doamne ,liberul arbitru si hotararile proprii si personale.Dar oricum e amuzanta situatia asta si la fel de penibila mai ales ca totul e asa de simplu.E cam la mentalitatea unui bebe de vreo 3 anisori care vrea o masinuta si crede in Mos Craciun si nu il poti convinge ca nu exista mos, crede cu tot sufletelul fara sa se indoiasca o secunda,ca mosul i-o va aduce chiar daca parintii nu pot in momentul respectiv sa i-o cumpere sau nu vor si asteapta cu incredere si un an pana vine Craciunul sa i-o aduca mosul.Culmea e ca de regula voit sau nu parintii cu ultimii bani poate ii vor cumpara o masinuta poate nu la fel de mare dar o masinuta cu siguranta.Asa si cu alegerile astea care nu se mai termina a functionat ceva vechi de cand lumea ceva de genul si daca voi nu ma vreti eu va vreau si culmea a functionat.Ca toate lucrurile bune e la indemana dar nu credem ca ni se cuvine.Si ne mai intrebam oare de ce 96% din banii care exista sunt la 1% din populatia lumii?Simplu pt ca aia 1% cred ca li se cuvine.
    • 0 (0 voturi)    
      de unde rezulta? (Joi, 21 ianuarie 2010, 14:16)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      ca ar fi prestat "servicii" pentru TB? din banuielile sau facaturile de la Antene si de la iRealitatea TV? Iar daca e pe diplome, Bondrea de la SPiru Haret e mai parapsiholog decat oricine. De unde rezulta ca ar fi sot platit de TB pentru servicii si care? FAPTE, DOVEZI si DOCUMENTE nu ciutacisme, firisme si ursisme!
  • -1 (13 voturi)    
    vai de noi.... (Joi, 21 ianuarie 2010, 0:47)

    Ion I [anonim]

    asta e Romania.. astea sunt stirile, astea sunt jurnalistii....
  • +4 (12 voturi)    
    Geoana ofticat (Joi, 21 ianuarie 2010, 1:25)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Geoana stia ce stia. De asta s-a bosumflat ca l-a vazut pe asta stand alaturi de Zeus pe Aliodor.
    Energizat, nenergizat nu e de asta a castigat alegerile, insa ma intreb ce personaje mai gasim prin stafful presedintelui? Vreun instalator, sau macar un postac de serviciu.
    • 0 (12 voturi)    
      . (Joi, 21 ianuarie 2010, 2:05)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      de ce te intrebi daca mai are Basescu vreun postac pe langa el? Cauti loc de munca pentru ca cineva a pierdut si te-a dat afara?:)
    • 0 (8 voturi)    
      pentru Stefan, (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:47)

      livia [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      Un om ,mediocru, dedat la alcool si prostitutie,un om crescut de asasini securisti ,asa cum este cazul lui Geoana Mircea , un om care traieste doar dupa cum bate vantul si valul, un om care se sprijina de nevasta cand paseste in calitate de presedinte de tara, NU POATE fi energizat, el este doar o fiinta, intamplator bipeda.
      • +3 (7 voturi)    
        la culcare (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:39)

        Dragos Stefan [utilizator] i-a raspuns lui livia

        Cand ai asemenea opinii ori esti activista de partid, ori proasta. Ai stat tu alaturi de el sa vezi cum creste? Il cunosti pe taicasu?

        Hai sa lasam impresiile astea bazate pe ce a facut familia, pe modul in care a fost crescut etc. Nu esti in masura sa judeci un om pe baza acestor date
  • +9 (11 voturi)    
    "Parul" -psihologiei !!!! (Joi, 21 ianuarie 2010, 2:06)

    Badea Ioan [anonim]

    Uite care-i problema ! Este inadmisibil ca in sec.21 sa gasesti emisiuni TV pe posturile nationale cu "HOROSCOP" !
    Si de aici incepe totul ! Din "horoscoape", "vraji" ,"taine","scoici","parots" ,"palme" etc . !!!!!!! se poate influenta atitudinea / crezul "pulimii" ! Flacara "violeta" este o alta "taxa pe prostie" ,la fel cum a fost MISA !?? si multe altele ! Si v-or mai fi !!!!!!!! Scopul ??? =Controlul "pulimii " !
    Si aici am o intrebare ! Scurta !!!!!!!
    Ce cauta o emisiune de "HOROSCOP" in grila unei televiziuni nationale ?????
    "Elitele" culturii Romanesti contemporane nu s-au sesizat ??
    • +4 (4 voturi)    
      Horoscop (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:33)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Badea Ioan

      Nu este nevoie sa te uiti la televizor dupa horoscoape (asa este pluralul? parca suna mai bine horoscopi, ofera si o rima ). Ai un horoscop si pe HotNews. Ba chiar si niste "previziuni astrale".
      Si asta nu-i nimic, sa vezi ce horoscopeala este la ITM Bucuresti. Iti vine sa-ti iei cartea de munca si sa o rupi la fuga. Din pacate nu poti fugi din cauza... astrelor.
      • 0 (0 voturi)    
        Horoscop (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:43)

        Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

        Nu inteleg de ce vrei sa fugi cu Cartea de Munca ?????Crezi ca-ti v-a trebuii undeva "printre astre" ??
        • 0 (0 voturi)    
          Iaca (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:13)

          Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Badea Ioan

          In horoscopul meu scrie ca ies mai cistigat daca scot cartea de munca de acolo. Imi ramin mai multi bani, pot sa scriu in ea ce fel de "munci" doresc, scap de influenta malefica a "clarvazatorilor" consiliati de "energetica subtila".
          Numai avantaje.
        • 0 (0 voturi)    
          n-ui v-a trebuii cartea de munca (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:20)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Badea Ioan

          tie, insa, ti-ar trebui un curs temeinic de gramatica a limbii romane!
          • 0 (0 voturi)    
            Gramatica ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:46)

            Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui srpc

            Da!!!!!! Batua-r sfintu ! Intradevar nu-i cel mai laudabil aspect al comunicarii mele !
            Sint totusi plecat de 25 de ani din Romania ! [nu ca scuza ! gramatica n-am stiut-o niciodata perfect !] Dar ma intreb ?
            Cu ce te ocupi la 13:20 [ora Romaniei !]
            In afara ca stai pe Net ???
            Si daca "numai stai !!!" ????Nu poti sa-ti faci si timp de giindire ???
    • -2 (2 voturi)    
      inadmisibil (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:20)

      Oblio [anonim] i-a raspuns lui Badea Ioan

      Ai uitat sa spui: "dupa parerea mea". Adica a ta!

      Dupa parerea mea, este inadmisibil ca unii fura, ca altii mint, ca industria este sursa de CO2, ca masinile, autoturismele formeaza cel mai poluant segment al civilizatiei, ca folosim sampon si sapun, ca mancam prea mult in timp ce unii mananca prea putin, ca jucam la ruleta, bingo sau loto, ca unii isi bat copii...
      • +1 (1 vot)    
        inadmisibil ??? (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:10)

        Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui Oblio

        Toate postarile sint pareri/opinii !
        Furtul si Minciuna sint de natura umana !
        CO2 provine si din industrie si citeodata are sfirsit tragic prin fotosinteza sau revolutie 1
        Autoturismele nu sint recunoscute ca poluant la Poli [N-S ] ???
        Civilizatie=Sampon / Sapun !
        Mincam ,mult / putin depinde cit stam pe NET 1
        Ruleta ,Binge,Loto = Impozitul pe prostie !
        Unii i-si bat "copii " !!! Sper sa nu fie cazul tau !
    • 0 (0 voturi)    
      Maestru (Vineri, 30 iulie 2010, 22:13)

      obi wan kenobi [anonim] i-a raspuns lui Badea Ioan

      horoscopul, alaturi de VREMEA prezentata de Busuioc si de alte "vedete" este manipulare de cea mai joasa speta.
      Aliodor Manolea este reincarnarea Mesterului Manole care il va zidi pe Presedinte ca sa scape tara de blesteme. Cool
  • 0 (4 voturi)    
    trezirea (Joi, 21 ianuarie 2010, 5:30)

    scoutx [anonim]

    Oamenii "lucizi"!Incercati sa va imaginati in prima faza ca mai exista si altceva in afara de ce percepem cu ale noastre celebre simturi.Iar horoscopul sau diversele miscari para-religioase au existat si vor exista tot timpul indiferent de cat de probate par sau nu.Si in plus au audienta sau starnesc reactii puternice.Hai sa ne intrebam si de ce.Daca ingorantii suntem chiar noi, "realistii" ?
    • +4 (4 voturi)    
      Bine zici! (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:53)

      vio [anonim] i-a raspuns lui scoutx

      Hai sa ne "imaginam" ca mai exista altceva!!! Pai da! Dar de ce? Si unde sa ne oprim cu "imaginarea"???
      • +2 (4 voturi)    
        Normal ca exista (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:38)

        Elvis [anonim] i-a raspuns lui vio

        Insa nu prostiile pe care le sustin astia. Si exista si vreo mie de boli psihice, deliruri, mitomanie etc. Daca in lume existau numai astia care incercau sa transmita energie concentrindu-se, astazi eram inca in pesteri. Pentru ca totusi exista si oameni de stiinta, astazi iti permiti sa vorbesti la un telefon mobil. Si nu e magie.
  • +6 (6 voturi)    
    pentru toti gura casca (Joi, 21 ianuarie 2010, 5:54)

    mama omida [anonim]

    daca-s asa de plini de calitati si paranormal de ce nu rezolva criza, criza locurilor de munca, criza de idei din capul celor ce iau decizii, criza de imaginatie si solutii sa aiba si ei o fapta buna pe care sa o consemneze. Au nevoie doar de banii credulilor si prostilor pe care sa-i imbrobodeasca cu vorbe, promisiuni si povesti
  • +3 (5 voturi)    
    Bai nene ... (Joi, 21 ianuarie 2010, 7:08)

    Protos [utilizator]

    ... Geoana e un prstovan, o admite pana si soacra'sa si nu e bagat in seama nici de copii in kindergarden, .... dar pana la urma, B'secu a dat o explicatie de ce se plimba Tata Omidu' prin spatele lui ? :))))
    • -1 (1 vot)    
      Pink Pony ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 12:31)

      Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui Protos

      R: Cauta un Pink Pony !
  • +1 (5 voturi)    
    manipulati, manipulati dragilor... (Joi, 21 ianuarie 2010, 7:48)

    astrologul de serviciu [anonim]

    e dus si asta...daca nu e sarlatan.cand a dat explicatii astrologice, m-am lamurit.cred in puteri paranormale dar nu in astrologie.am facut un curs de astronomie si cand ni s-a explicat cum au impartit astrologii cerul...te pufneste rasul...paranormalul nu se impaca cu astrologia.punct.un ratat care incearca sa razbata cumva in viata.se agata de lucruri care nu pot fi demonstrate concret (deocamdata) dintr-un domeniu subtil.in acest domeniu, chiar daca ai puteri nu incerci sa manevrezi vieti dupa capul tau pentru ca la un moment dat se intoarce impotriva ta tot ce ai manipulat.ori e dus ori e sarlatan.
    • +3 (3 voturi)    
      paranormalu' (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:40)

      CoanaKiritza [anonim] i-a raspuns lui astrologul de serviciu

      Parerea mea e ca e doar un sarlatan de duzina... Un adevarat "paranormal" nu iese in fata, nu face afaceri, traieste curat...
  • +8 (8 voturi)    
    felicitari pentru ancheta (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:07)

    meteorasky [utilizator]

    Era si cazul sa aflam niste date concrete despre personaj. Mai interesat de stiut ar fi insa cine e in spatele lui.
  • +3 (5 voturi)    
    omg! (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:23)

    DN [utilizator]

    chiar a trebuit sa se scrie 2 pagini despre asta? hai sa trecem la lucruri serioase....gata s-a stins flacara violeta!
  • +4 (8 voturi)    
    americanii, rusii, japonezii au... (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:35)

    sorin_bc [anonim]

    ... servicii speciale care se ocupa de activitati speciale.
    Nu doar servicii ci chiar Academii.
    A trecut demult perioada cand oamenii ingenuncheau la vederea unui fulger.
    Traim timpuri cand incercam sa intelegem ce se intampla in jurul nostru.
    Cu cat reusim sa intelegem mai repede, cu atat va fi mai bine.
    Nu este deloc cazul sa negam orice. Asa au facut Hitler si Stalin.
    • +1 (3 voturi)    
      De unde stii tu ma? (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:43)

      Elvis [anonim] i-a raspuns lui sorin_bc

      Ai rude in serviciile secrete rusesti si americane?
    • +1 (5 voturi)    
      Servicii speciale (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:46)

      CoanaKiritza [anonim] i-a raspuns lui sorin_bc

      Eu sunt convinsa ca orice presedinte care se respecta (sau rege), si nu de azi ci din vremuri foarte vechi, are in preajma sa si un vrajitor, saman, paranormal, cum vrei sa-i zici, dar nimeni nu face caz de asta, sunt subiecte tabu. Am certitudinea ca Putin, de exemplu, are studii speciale, se vede in privirea lui...
      Exhibarea frustrarilor lui Mircica imi dau de inteles un singur lucru... acest Manolea este un "altceva" indispensabil la curtea regala... bufonul!
  • +7 (7 voturi)    
    Se pare ca zicala: (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:49)

    Popa Sarbu [utilizator]

    Prostia, marlania, hotia si vrajitoria salvează România !!!
    este adevarata ?!
    Iata ce a reusit sa produca un sistem de invatamant corupt si contrafacut si inainte si dupa Lovilutia din 89:
    idioti !!!
    Idioti in politica, in presa, in psihologie, in toate... "domeniili"...
    Mai trebuie sa i facem si caca-demicieni !! Tovarasi !
  • +1 (5 voturi)    
    prostia persista (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:51)

    etre [anonim]

    Ati intalnit personal pe cineva care sa dovedeasca puteri paranormale ?

    Eu nu.

    Macar ca o masura de bun simt, atat timp cat electoratul tau nu crede in asemenea prostii te abtii de la comentarii; chiar daca tu personal esti dus cu sorcova si ai nevoie de control psihiatric. Ori daca nu te poti abtine sa debitezi ineptii, treci la dat cu matura si lasa pe altii mai capabili.
  • +3 (7 voturi)    
    Stapanul inelelor (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:53)

    Walker [anonim]

    Mircea (Mihaela) Geoana a avut dreptate in privinta puterilor lui Aliodor Manolea.
    Dar de ce l-a numit Mircea "malefic" tocmai pe Sorin Ovidiu Vantu si apoi l-a vizitat??????
  • +4 (8 voturi)    
    Are si salariu??? (Joi, 21 ianuarie 2010, 8:56)

    gigel [anonim]

    Da, in vremuri de criza nu se dau bani celor care traiesc in realitate, ci acelor care se ocupa cu lucruri "subtile"!Z

    In sec 21 se dau afara profesori dar se angajeaza - oare ce salariu are un consilier prezidential?? - "paranormali" care ne explica cum i-a batut Stefan pe turci bagandu-i in "ceata".

    Dar nah, 50,7% dintre romani sunt oameni care cred si aprec iaza astfel de "subtitlitati"!!!
    • -1 (1 vot)    
      Suunt bani!! (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:01)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui gigel

      Are balta peste! Nu sunt banii pentru profesori, ca daca aia fac stiinta, cum ii mai pacaleste "flacara violet"? Nuuu, mai bine sa crestem niste babe imbrobodite care se mira ca Pamantul e rotund.
    • +2 (2 voturi)    
      Sigur ! Cum altfel (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:34)

      Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Alidor Polidor Polizor este doar ofiter tehnic poli-ca calificat, pensionar
      Are si un doctorat la o universitate ?? americana !
      "Aliodor Manolea este specialist în terapii complementare, cu studii superioare de psihologie şi inginerie tehnică (ofiţer tehnic de comandă în retragere). În 2000 a obţinut titlul de doctor în ştiinţe complementare în cadrul Institutului de Medicină Alternativă, Universitatea Internaţională Deschisă pentru Medicină Complementară din Colombo, SUA, cu lucrarea: „Cibernetica energeticii subtile a fiinţei umane." ???????
      • +1 (1 vot)    
        Scuzati va rog ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:28)

        Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui Popa Sarbu

        Am verificat
        Open International University for Complementary Medicines
        este in
        OIUCM COLOMBO, SRI LANKA Ceylon !!!???
        Oameni buni, trebuie facut ceva sa nu ne conduca prostii !!!
  • +1 (5 voturi)    
    Ancheta HotNews.ro: Cine este omul care i-a vrajit (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:07)

    IDA [anonim]

    Cred ca sunt mai multe aspecte aici: problema serioasa, respectiv stiinta ezoterica, tratata superficial si luata in deradere si a doua, profilul straniu al acestei persoane. In rest, insa, este in ton cu numirea unor personaje ca Bittman si Gheorghe. Pacat insa ca totul este o minimalizare ridicola
    • +2 (6 voturi)    
      Stiinta ezoterica!!!!!???? (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:26)

      vio [anonim] i-a raspuns lui IDA

      Cum e asta?????

      Asta e o sintagma de tipul "islamo-fascism"..........
  • +6 (6 voturi)    
    mai trebuie spus ca (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:08)

    Popa Sarbu [utilizator]

    tembelismul este caracteristic intregii turme (gloate) politice din Romania.
    Nea Aliodor Manolea a fost în staff-ul de campanie al lui Mircea Geoană la alegerile europarlamentare din 2007.
    De aceea madam Mihaela Geoana si nea Mircica Geoana sunt asa de in "tema" cu atacurile energetice.
    Noi cetatenii normali vom fi considerati tampiti sau cretini daca nu vom lua atitudine publica fata de aceste grave devieri de comportament.
    Devenim incet incet penibili.
    Am vazut pe un "canal" TV ca a reaparut in peisaj Chireac, cel care nu mai este considerat jurnalist.
    Rog CNA sa ia masuri si sa interzica aparitia acestuia la orice post TV !
    • +2 (2 voturi)    
      Basescu, Basescu, Basescu, lasa-l pe Geoana (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:54)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Popa Sarbu

      Geoana e un nimeni.
      De ce l-a angajat Basescu pe Aliodor?
      De ce l-a angajat din banii nostri?!!??


      Va faceti toti ca nu intelegeti situatia si o tot tineti cu Geoana, Geoana, Geoana.
      S-a terminat campanie tovarasi (cum zicea chiar carmaciul turmentat), Basescu e PRESEDINTE, Geoana e un ratat.

      Basescu trebuie sa dea explicatii de ce angajeaza vrajitori din banii publici!
  • +3 (3 voturi)    
    CV incomplet (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:26)

    fraierul [anonim]

    Lipseste "calitatea" de functionar SPP. E simplu si unicul motiv pt care il regasim la fundul pionilor politici principali.
  • +1 (1 vot)    
    frumoasa tara in care raim... (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:36)

    liviu_ [utilizator]

    presedintele si contracandidatul sau cred in parapsihologie si mai stiu eu ce... poate mama omida...
    fratilor sa plecam cat mai putem a prostia e molipsitoare!
  • +1 (1 vot)    
    nu domne!!! (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:41)

    liviu_ [utilizator]

    e o facatura!!!
    basescu nu l-a angajat pe un asemenea om
    e un fals ordinar!!!
    se misca mai rapid de 50 km/h!
    si oricum basescu cara fanii dupa el in campanie...
  • +4 (6 voturi)    
    CUM A AJUNS MANOLEA IN SUA? (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:43)

    livia [anonim]

    De ce nu sunt informatii despre trecutul ceausist al acestui individ?Cate clase are absolvite, cine-i sunt parintii,CUM A AJUNS "LA STUDII " in SUA.Despre studiile"universitare "si ale altor membri PDL(cazul Progoana Honorius )ne-am lamurit ,ele sunt doar aparente si premergatoare studiilor universitare.Acesti indivizi profita de nestiinta din Romania despre treptele invatamantului american si se prezinta, INSELATOR ,ca absolventi ai diferitelor universitati americane.Curios este sa aflam unde a municit pana in 1989 Manolea, pentru ca dupa tinuta lui,dupa facial ,apare ca un om neinstruit , mediocru, cel mult un caporal pe la militie ,sau securitate,paznic,sau curier.
    In alte ordine de idei cine plateste "serviciile"de sarlatan ale lui Manolea?Basescu Traian, ca "pacient"din banii personali, sau acest Manolea este platiti de Institutia prezidentiala din bani publici??Si nu in ultimul rand trebuie urgent ca speciali recunoscuti international ,oameni cu studii reale de psihologie si parapsihologie sa-si spuna parea despre starea de sanatate psihica a actualului presedinte,pentru ca se naste cea mai importanta intrebare:Cine conduce Romania si cu ce consecinte letale asupra a mii si mii de romani(vedeti multitudinea de sinucideri din tara).
    • -1 (1 vot)    
      .... (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:09)

      nick [anonim] i-a raspuns lui livia

      Te doare mintea de cati priceputi bantuie pe aici ..
      Se sinucid multi oameni in Franta in ultima vreme, probabil ca "letalele consecinte" ale conducerii Romaniei transced orice dimensiune cunoscuta.
      Mai relaxeaza-te si tu, s-a terminat campania electorala de mult. Ia o pauza.
    • -1 (1 vot)    
      cum cine conduce? (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:27)

      zangarmarsh [anonim] i-a raspuns lui livia

      basescu.
      si in calitate de presedinte, impreuna cu paranormalul manolea face tot felul de manevre ca sa impinga oamenii la sinucidere.
      in subsol la cotroceni e un intreg laborator in care activeaza niste paranormali care preiau controlul saracilor cetateni si ii trimit la sinucidere.

      terminati cu tampeniile si puneti osu' la treaba ca e viata grea si criza in toi. nu trebuie sa dea nimei nici o explicatie, sau daca vreti una intrebati-l pe Geoana. poate chiar sa se duca Badea sa il intrebe ca si el era la fel de vehement in problema.
      • 0 (0 voturi)    
        zangarmarsh, (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:32)

        liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui zangarmarsh

        ..baiete, de prostii si-nca penale se tin toti securist-comustii lui Basescu si ai lui Iliescu,iar viata grea o fac tuturor romanilro aceste specimene securist-comuniste-PDL-PSD-te, care oricand pot fi acuzate de crime impotriva umanitatii.Ce zici se aude zanganit de catuse, zang-zang....
    • 0 (0 voturi)    
      nestiinta (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:38)

      johnny cash [anonim] i-a raspuns lui livia

      <<De ce nu sunt informatii despre trecutul ceausist al acestui individ?Cate clase are absolvite, cine-i sunt parintii,>>

      corect ! si ce i'au fost bunicii inainte de 23 august 44, si stra-strabunicii, daca au luat parte la rascoala din 1907....


      <<CUM A AJUNS "LA STUDII " in SUA>>

      cel mai repede si precis, cu avionul.

      <<Despre studiile"universitare "si ale altor membri PDL(cazul Progoana Honorius )ne-am lamurit ,ele sunt doar aparente si premergatoare studiilor universitare.Acesti indivizi profita de nestiinta din Romania despre treptele invatamantului american si se prezinta, INSELATOR ,ca absolventi ai diferitelor universitati americane.>>

      pai, lumineaza'ne livioara, care sunt treptele, cate, daca sunt cu gresie....
      ce's alea studii premergatoare studiilor universitare ?!
      ce alte studii pot fi premergatoare studiilor universitare decat cele de liceu ?!
      go ahead, make my day !
    • +1 (1 vot)    
      Ali-Odor sau Darul lui Ali (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:13)

      Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui livia

      nu Aleodor din Damasc (podul de peste Dunare) ?!
      Confuzie totală.â
      Vrem sa stim CV-ul acestui individ dubios !
  • +1 (3 voturi)    
    Hipnoza live la TV (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:43)

    Holon [utilizator]

    Imi amintesc de o emisiune TV matinala (TVR sau Antena 1 parca) unde Aliodor si sotia sa au facut o demonstratie in direct de hipnoza. Am in minte doar imaginea unei femei "in transa" pe un fotoliu si vocea lui Manolea care folosea foarte mult sugestia. Oricat de irational pare in secolul nostru mariajul dintre politica si "paranormal", el a functionat in toate timpurile sub auspiciile dorintei de putere si control. Cine a avut de a face cu vreun serviciu special stie ca in interior exista oameni cu astfel de preocupari. Povestea damboviteana cu "Flacara Violet" poate avea drept morala cuvintele lui Napoleon "De la sublim la ridicol nu-i decat un pas".
    • +1 (1 vot)    
      hipniza in direct? (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:34)

      liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui Holon

      ....cu fasiitul aparetelor din jur si cu altii cativa zeci de ochi atintiti asupra subiectului?Fugi de aici ,era scamatorie,femeia era paltita sa "cada 'in transa.
  • +3 (3 voturi)    
    tara moare si baba se piaptana (Joi, 21 ianuarie 2010, 9:59)

    nicu [anonim]

    Propun ca toata populatia sa se imbrace in violet,sa vopsim copacii,gardurile,blocurile,strazile,masinile totul sa devina violet pt ca flacara sa devina puternica si sa scoata tara din criza.Apropo,flacara asta o fi mai buna decat viagra?
  • -1 (3 voturi)    
    Flacara (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:00)

    Mira [anonim]

    Au trimis comentariile in n umar mare cei care nu se documenteaza in nicun fel si asupra altor subiecte decat cela legate exclusiv de cotidian. Important e sa te documentezi, sa afli si pe urma sa-ti exprimi parerea dela tribuna.
    • +2 (2 voturi)    
      Adica cum ar veni sa citim cartile lu Manolea, nu? (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:44)

      Elvis [anonim] i-a raspuns lui Mira

      Asta inseamna documentare la tine, nu? Sau altele din acelasi domeniu, nu?
  • +4 (4 voturi)    
    Doamne.... (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:01)

    mamacerghida [utilizator]

    ...ce cretini conduc România!!!
  • +1 (1 vot)    
    Reclama la Aliodor (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:03)

    six [utilizator]

    Putea sa plateasca la Google cat dorea el si nu avea reclama pe care i-ati facut-o.
    Ati uitat de un alt neica nimeni pe care l-ati facut mare la fel? http://domnulsix.wordpress.com/2010/01/21/free-gigi
  • 0 (2 voturi)    
    Modernizarea statului?? (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:03)

    gogule [anonim]

    Presupun ca asta este viziunea prezidentiala! Si nici macar nu e grea: hai sa ne imaginam cu totii ca e BINE! Ca traim bine! Reusiti? Eu nu, cred ca am nevoie de un specialist ":subtil", dar de unde bani sa-l platesc??>
  • +1 (1 vot)    
    servicii (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:08)

    mistydo [utilizator]

    Poate acum avem o sansa sa fortam ENEL-ul sa imbunatateasca puterea curentului electric in localitatile din jurul capitalei si sa-i prinda pe cei ce fura curent , mai ales acum pe timp de criza.
  • +1 (1 vot)    
    tatal omidu (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:23)

    gheo [anonim]

    cat de ignoranti pot sa fie atat basescu cat si geoana sa angajeze un astfel de impostor...
    macar daca angajau o tiganca cu ghioc aia avea un arsenal, avea in primul rand ghiocul, apoi bobii, poate si o ceasca de cafea sau nechezol, eventual daca era cu adevarat maestra avea si o oala de invartit :)
    asa, un fraier cu mainile in buzunare se gaseste oriunde :)
  • +1 (1 vot)    
    Si CA-C...Ademia Română este implicată ?! (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:24)

    Popa Sarbu [utilizator]

    Iata de exemplu o discutie stiintificasemnata de un cadru didactic
    Psiholog OVIDIU BRAZDAU
    Preparator universitar la Facultatea de Psihologie si Stiinte Cognitive, Universitatea Ecologica, Bucuresti, Cercetator la Institutul de Psihologie si Filosofie "C. Radulescu-Motru" al Academiei Romane, Departamentul de Psihologie.
    http://www.info-sanatate.ro/articol,38,1544,Puterile__paranormale_si_flacara_violet_Cine_este_Aliodor_Manolea.html
    Inseamna ca sistemul AZIL pt nevolnici se mentine ?
    • 0 (0 voturi)    
      D-l Brazdău (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:39)

      Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui Popa Sarbu

      ne a dezinformat
      Ali-Odor are un Doctorat in Sri Lanka, in medicina alternativa, nu in SUA !!!???
  • +1 (1 vot)    
    Prosti , dar multi ! (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:24)

    Lupul Cenusiu [anonim]

    Mai fratilor, mai e cineva sanatos la scufitza in PSD-ul asta s-au unda psihotronica ia troznit pe toti ?! E u cred ca dupa bucuria de a fi presedintele de o noapte a romanilor , dupa ce a multumit cerului si sotiei si educatoarei de la gradinita , s-a trezit din vis ca a fost fraudat , ca sa aflam acum ca de fapt Mr. Prostanacu sa fript cu flacara de acetilena in timp ce distinsa sa sotie isi proteja buzele cu ruj contra radiatiilor malefice emise de chelia actualului prezident. VAI DE MAMA NOASTRA SI DE NEAMUL NOSTRU !
  • -2 (2 voturi)    
    Sa se tabloidizeze honews? (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:30)

    anonim [anonim]

    ne mutam in alta parte!
  • +1 (1 vot)    
    nu suntem normali (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:34)

    bolundu [anonim]

    noi nu suntem normali,noi nu suntem normali..ei hai lenuta mea noi nu suntem normali......cred ca suntem ospiciul UE.....
  • 0 (2 voturi)    
    Impopotonati cu rusinea (Joi, 21 ianuarie 2010, 10:48)

    Gabi [anonim]

    - Dam buzna la … mame Omida, acum la.. Aleodori.. Si la ce nivel !!
    - Sfanta Biserica Ortodoxa, ce provocare totala ai ajuns sa primesti !! Ce Ogor imens de lucrat !!
    - Daca avem un trecut istoric.. de neimaginat, face-en-face cu ce-am ajuns,…. Atunci - atat de credinciosi, iar acum, tabula-rasa…
    - Oare vom avea si noi macar speranta intoarcerii Fiului Risipitor ??????????????
  • +2 (2 voturi)    
    E cazul.. (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:12)

    sile [anonim]

    ...s-o spunem clar.
    Daca Basescu l-a tinut aproape pe Aliodor in campania electorala inchipuindu-si ca asta are puteri paranormale atunci e la fel de prostalau ( poate doar putin mai smecher) ca si Geoana.

    Ca fapt divers as fi curios sa stiu a cui a fost ideea aducerii,in premiera, in parlamentul Romaniei a inaltei fete bisericesti care sa-i dea binecuvantarea lui Basescu la investirea in functia de presedinte.
    Am impresia ca niste lucruri se leaga.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Vineri, 22 ianuarie 2010, 0:40)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Ai dreptate Sile in ambele privinte.
  • +1 (1 vot)    
    aliodor (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:20)

    cristi [anonim]

    Aliodor manole asta mi se pare un diletant, si oricum, la confruntare, geoana a fost la fel de prostanac ca inainte. Geoana a pierdut alegerile, nu le-a castigat basescu, cu sau fara aliodor, era acelasi lucru.
  • +3 (3 voturi)    
    romania=tara laica. OARE?? (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:28)

    eu [anonim]

    tara laica dar:

    cu sobor de preoti facatori de minuni
    cu oase de sfant facatori de minuni
    cu varjitoare etc. etc
    cu impostori parapsihoblabla pe post de consilier prezidential
    cu 3 sau 4 sarbatori nationale, dar de fapt impuse de BOR
    cu milioane de credinciosi crezind in: apa sfintita, lumea de apoi, icoane plagacioase, izvoare facatori de minuni etc. etc. etc.

    la vedere nici vorba de teocratie, dar de fapt BORul conduce tara asta.
    totusi e bine ca nu se da foc la vrajitori, ha ha ha
  • 0 (0 voturi)    
    Studiile lui Rumburak (Joi, 21 ianuarie 2010, 11:59)

    IDF [utilizator]

    Chestia misto e ca Universitatea Internaţională Deschisă pentru Medicină Complementară la care a studiat Rumburak este in Colombo Sri Lanka si nu in SUA. Iata-i site-ul - au si adresa de contact pe hotmail: http://www.oiucm.org/.
    • +1 (1 vot)    
      Bravos Natiune Halal sa-ti fie !!! (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:21)

      Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui IDF

      Ce-o fi oare medicina complementara ???
  • +1 (1 vot)    
    Consultant de prosteala (Joi, 21 ianuarie 2010, 13:19)

    oxigen [anonim]

    Eu cred ca Baselu l-a angajat pe Aoleudoare ca si consultant in prosteala.
    Daca Dl. Manolea a rezistat atatia ani (concurenti ca Bivolaru s-au dus de mult...) prostindu-i pe altii inseamna ca are cunostinte de o consultanta, sa invete catindatii cum sa prosteasca masele cat mai eficient. Putea sa fie in staff la alegere si un popa versat, dar bate mai rau la ochi.
    Toti am fost inselati vreodata, de ce sa nu recunoastem ca sunt cate unii care pot sa "te faca", si daca suntem destepti chiar avem ce invata de la ei...
    In fond toata problema este sarlatanie interumana, nu trebuie Aliodor sa aiba cu adevarat puteri, trebuie doar ca rivalul chiar sa creada ca are puteri...
  • +1 (1 vot)    
    Orban, Geoana si Crin...filfizoni de exceptie (Joi, 21 ianuarie 2010, 15:23)

    Stefan09 [anonim]

    Cei trei: Orban, Geoana si Crin au fost atacati, sunt si vorfi atacati energeticintrucat sistemul lor este deficitar; asa se-ntampla cand TAI FRUNZA LA CAINI MAI MULT DE ZECE ANI!! Ganditiva acesti oameni paraziteaza de ani buni si culmea au vazut Lumea pe banii nostri!! o data la trei zile erau in avion! Flacara nerusinarii o poarta Lodovik Orban..( fratele-sau este un inger..! Lodovik este demonul!)
  • -1 (3 voturi)    
    STIU CINE-I MANOLEA... (Joi, 21 ianuarie 2010, 19:28)

    liviau2005 [utilizator]

    .... este marlan -moldovean de pe langa Falticeni , cu chiu cu vai termina un liceu si apoi munceste la recrutari soldati, ii cauta in fund si-n gura sa vada daca sunr sanatosi.Dupa cate se stie si nevasta lui Basescu traian este tot o desradacinata de prin Moldova, or fio rude cu ai lui Manolea, sau pate din acelasi sat, inca nu s- aspus totul despre acest sarlatan, Manolea...
    • -1 (1 vot)    
      va rog frumos sa nu facem referiri (Vineri, 22 ianuarie 2010, 10:02)

      Popa Sarbu [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

      dispretuitoare despre Moldoveni (inclusiv Basarabeni)
      Am invatat la Istoria Patriei ce a insemnat creearea Statului National Român.
      Nu există pădure fără uscături, dar asta nu ne permite să generalizăm.
      Societatea Rmânească de astăzi, incultă şi primitivă, este rezultatul Industrializării şi Colectivizării, a deplasărilor de populaţie.
      Din păcate toţi cei care au ajuns la oraş datorită politicii de cadre a comunismului au uitat de unde au plecat şi ce datorează educaţiei primite gratis din partea statului Român.
      Au devenit capitalişti şi politicieni chipurile. Nu i interesează statul care i a creeat !
  • +2 (2 voturi)    
    TRUCAJ-PIXELUL VIOLET (Vineri, 22 ianuarie 2010, 3:05)

    kag [anonim]

    ...eu cred ca imaginile in care apare Aliodor langa Basescu sunt un TRUCAJ ORDINAR....pixelul violet e de vina...
  • 0 (0 voturi)    
    Cine este Manolea (Vineri, 22 ianuarie 2010, 9:59)

    Ana [anonim]

    Cred ca se poate spune f.usor cine este:sarlatan,ecscroc,etc.Mai dureros este ca se afla in anturajul celor care au pretentia ca ne conduc.(primeste si bani pt.asta?si de unde?)Astia isi bat joc de noi si au ajuns in gura lumii-vuieste presa din occident.
    Cat despre familia Geoana,ar trebui sa-si recunoasca elegant infrangerea,nu sa se planga de atacuri "paranormale" sau ce-or fi ele.Pe romaneste,se plang de deochi!Exista leac pt.asta-sa-i stinga carbuni in apa neinceputa si sa-l afume cu par de la Manolea si poate si de la Basescu(dar presedintele s-ar putea sa fie tare in practicile vodoo si atunci numai mama omida l-ar putea salva pe presedintele senatului) Asta a fost haz de necaz.Si totusi,altele sunt problemele arzatoare la ordinea zile,nu aceste deocheli,vrajitorii,ecscrocherii-pentru care asteptam totusi o explicatie !!
  • 0 (0 voturi)    
    ALIODOR (Vineri, 22 ianuarie 2010, 11:25)

    XX XXX [anonim]

    Orice lider important apeleaza la asemenea "specimene". Nu este vorba de magie,ci doar de stiinta pur si simplu.
  • 0 (0 voturi)    
    Prostia parapsihologica (Marţi, 8 februarie 2011, 13:55)

    Prof.Gh.C.Dinulescu-Campina [anonim]

    Fie vorba de parapsihologie sau pur si simplu de psihologie, fara a le contesta fectul, mentionam faptul ca trebuie gasit si omul, omul care se poate preta sa influenteze prostimea in favoarea sa.
    Basescu nu este cu nimic mai vinovat decat prostanacul Geoana; Basescu este malefic iar Geoana intr-adevar prostanac, dar ambii au folosit serviciile lui Manolea pe banii celor pacaliti.
    In ce il priveste pe Manolea, acesta poate fi prost gramada, numai tupeu sa aiba. In genul lui Manolea au fost si oameni ajunsi celebri manipuland ideologii si concepte; Freud, Nietzsche, Steiner, fara a ne referi la numele unor si mai mari filosofi care au modelat psihologic conceptele.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă