Deputatul Marius Spinu confirma tensiunile din PDL, intr-un interviu pentru HotNews.ro-RFI, si spune ca, la sedinta de luni, liderii locali si parlamentarii s-au plans de proasta colaborare cu liderii de la centru si au ridicat problema reformarii interne. Spinu sustine ca partidul ar trebui evaluat de o firma de resurse umane, ca e nevoie de o baza de data cu oameni competitivi si de figuri noi pentru ca PDL sa nu mai dea impresia ca “sta doar in trei-patru oameni foarte puternici.”
Vezi cele mai importante declaratii ale deputatului PDL, Marius Spinu:
Marea majoritatea a oamenilor au avut aceiasi parere, o nemultumire a modului de colaborare dintre structurile locale, indiferent ca vorbim de Consilii Judetene, de parlamentari
Foarte multi au exprimat pareri critice: Cezar Preda, primaul din Targu Mures, presedintele organizatiei din Ilfov, fiecare a punctat anumite aspecte: in primul rand o legatura mai stransa dintre teritoriu si centru.
E vorba de modul in care partidul gestioneaza resursa umana, si s-a punctat foarte important necesitatea reformarii PDL. Au fost astazi multe voci care au spus: trebuie sa devenim un partid cu adevarat mare, trebuie sa ne reasezam structurile, trebuie sa gandim un alt proiect de statut.
As prefera aducerea unor noi figuri care au demonstrat ceva politic. S-a vorbit in general, ca ministrii ar trebui sa gaseasca timp pentru a pastra o legatura mai atenta cu partidul, cu structurile judetene, cu parlamentarii. S-au venit cu multe puncte surprinzator critice la adresa partidului, in interior, care vor trebui discutate. Pe mine m-a bucurat scoaterea la lumina a acestor probleme.
Ar trebui o evaluare profesionista a tuturor filialelor partidului. Eu as avea propunerea, din punctul meu de vedere, sa facem un contract cu o mare firma de resurse umane din Romania, sa facem o evaluare la nivelul tuturor organizatiilor judetene. Doi, trebuie infiintat un proces de formare si filtrare a resurselor umane. Nu se poate ca, atunci cand ai nevoie de un om intr-un anumit domeniu, sa nu ai o baza de date cu oameni competitivi la indemana, profesionisti verificati, sa-i aduci pe diferite functii pe domeniul lor de competenta. Trei, trebuie, cred eu, aduse personalitati noi, sau oameni care pot deveni personalitati noi, in prima garnitura a partidului, sa creasca notorietatea acestor oameni, astfel incat sa nu mai lasam impresia ca partidul sta doar in trei-patru oameni foarte puternici, cu experienta, cu munca indelungata, ci sa aratam ca sunt extrem de multi altii si sa aratam ca PDL nu este un partid, cum spun adversarii politici, ca nu am avea profesionistii necesari. Exista foarte multi oameni in partid, membri absolut necunoscuti, extrem de bine pregatiti profesional.
Nota:Asculta integral Discutia de Luni in varianta audio, in fiecare luni de la orele 19.00 la RFI si pe site-ul HotNews.ro
Vezi cele mai interesante fragmente vido cu Gheorghe Flutur despre cabinetul Boc:
Cand ar putea sa renunte Guvernul Boc la impozitul forfetar
detalii Suceava // As dori o parere obiectiva a celor care traiesc in Suceava despre domnul Flutur.
00
Pantera Roz • 2009-12-22 09:28
Cred ca e cam // dificil si pentru suceveni,dat fiind faptul ca Flutur e mai mult la Bucuresti si se baga in seama pe la TV cu orice ocazie.Nu inteleg cum isi ideplineste atributiile de presedinte de cons.judetean de la sute de km.distanta.
00
liviu • 2009-12-22 02:09
Siigur ca da dle Spinu // Dumneavoastra puteti alegi sa mergeti contra curentului, este democratic, nu uitati insa cine are ultimul cuvant la desemnarea premierului....Poate va simtiti atras mai mult de PSD, nu-i bai, dati cartile pe fata.
00
suki • 2009-12-22 09:50
Evident, ce sa facem noi azi... // ... hai sa ne mai dam cu parerea despre dl. Marius Spinu.... ca si asa nu il cunoastem... Eu chiar sunt in colegiul in care a fost ales dl. Spinu, si chiar ii apreciez activitatea. Omul este foarte implicat si activ, si are niste puncte de vedere absolut corecte. Sistemul pe care il propune ar putea fi foarte competitiv si eficient, si chiar merita incercat; altfel o sa ne ingropam definitiv in stilul politic ineficient de pina acum; si o spun ca un cunoscator al filialei PDL Iasi, care practic e tinuta in loc de niste activisti cu state vechi, total ineficienti si imbatriniti in prostie. Fara un sistem competitiv de selectie, ne pierdem cu totii vremea, iar cei capabili, fie ei mai tineri sau mai in virsta, nu se vor regasi niciodata in posturile unde e nevoie de ei. Per total, e absolut binevenit orice punct de vedere inovator, nu inteleg cum va poate deranja asta.
00
gica • 2009-12-22 09:48
Vorbe goale.. // Citind si ascultand ce spune dl Flutur imi aduc aminte de vorbaraia din sedintele de partid de acum 20 de ani. Bla-bla-bla - asta ar rezuma si spusele dlui Flutur despre "initiativele" in "promovarea turismului" ale dnei E.U.
01
Quasimodo • 2009-12-22 10:52
Mai au de invatat... // Limbajul este unul politic, putini dintre politicieni exceleaza in asta. Cu toate acestea, turismul a avut parte de mai multa atentie, interes in precedentul mandat al doamnei E.U., cu toate textele de Doi bani din Media "bineintentionata", asta ar trebui sa recunoastem, ha. Daca imi aduc aminte de ....Agaton, diferenta exista !
10
eu • 2009-12-22 10:57
Nu mi se pare chiar asa // Nu sunt de acord cu tine. Modul in care vorbeste Flutur nu se apropie DELOC de limbajul de lemn cu care ne obisnuiesc unii dintre politicieni. Sunt de acord si cu sustinerea lui Udrea. Flutur are dreptate : trebuie sa judecam un om dupa fapte nu dupa ceea ce face/zice presa. Eu imi aduc aminte ca in plin scandal UDREA a aparut stirea cum ca operatorul de turism german TUI va include ROMANIA pe lista lui. Ei bine NICIO televiziune angajata "impotriva" lui Basescu & comp nu au tratat cu bun simt aceasta stire, ba la iRealitatea "jurnalistul" Razvan Dumitrescu acuza ca Udrea minte si dezinformeaza publicul. Ei bine am asteptat sa vad daca se confirma stirea : SI SA CONFIRMAT : UDREA A AVUT DREPTATE! Este trist ca niciun ziarist/jurnalist care improscase cu noroi nu si-au cerut scuze ca EI dezinformasera publicul
11
florin • 2009-12-22 11:03
fluture // Ce idei sanatoase poate spune unul care desena cu tzarcuri cu oi pe dealuri ca sa-i faca pe plac sefului? Intr-o viata atat de trecatoare, cum poti sa alegi si alternativa de-a te prostitua?
01
Gellu • 2009-12-22 19:34
Nu mi se pare // Ca este limbaj de lemn. Si ce spune despre Udrea mi se pare just. Hai, puneti-mi un minus, domnilor!
00
bratos • 2009-12-23 16:58
flutur // Oameni te teapa lui Flutur gasesti in piata cati vrei,ii cumperi la kilogram ieftin. Pe cest om nu-l poti numi politician ci mai degraba activist de partid ca si pe Boureanu de altfel. Daca astia participa la maretul proiect de modernizare a Romaniei nu ne ramane decat sa zburam spre luna. Limbajul nu este unul de lemn ci de lemn putred. Nu ma intelegeti gresit ,nu miltez aici pentru PSD sau PNL dar PDL-ul are imaginea unui partid de "tarani".
00
ADAUGĂ COMENTARIU
(10 comentarii)
Login
Cont nou
Intra în contul tau folosind adresa de e-mail si parola