VIDEO Lucian Croitoru: Imi doresc un Guvern politic, nu de tehnocrati. Voi avea un cuvant greu in alegerea ministrilor

de Alina Neagu HotNews.ro
Joi, 15 octombrie 2009, 16:43 Actualitate | Politic

Lucian Croitoru, premierul desemnat joi de seful statului, a declarat, pentru NewsIn, ca isi doreste mai degraba un Guvern politic decat unul de tehnocrati, motivand ca "eu cred intr-un guvern de tehnocraţi in conditii diferite". El a adaugat ca Traian Basescu i-a promis ca va avea "un cuvant greu" in desemnarea noilor ministri.

  • "In discutia pe care am avut-o cu domnul presedinte al Romaniei, am convenit ca o sa am un cuvant greu de spus in acceptarea membrilor Guvernului. Guvernul trebuie sa fie politic, eu cred intr-un guvern de tehnocrati in conditii diferite. Astazi trebuie actionat rapid. Sunt tehnocrati, sigur, in Romania, dar prefer ca cei care sunt deja foarte apropiati de procesul decizional din Romania si in legatura cu partidele sa fie in acest Guvern, pentru ca nu este simplu", a afirmat proaspatul premier desemnat.
Lucian Croitoru nu exclude posibilitatea de a pastra o parte dintre actualii ministri, afirmand ca "depinde de procesul de negociere", nici pe aceea de a fi mentinut in functie dupa alegerile prezidentiale:
  • "Planurile mele asigura o continuitate. Nu-s numai planurile premierului, daca raman sau nu. Va dati seama ca, independent de ce vrea cineva, Romania va avea un presedinte ales, in decembrie, pe 6, si bineinteles ca acela este un moment in care unele lucruri se rediscuta, pot fi rediscutate. Eu n-am venit cu neincredere aici, am venit cu incredere".
  • "Voi declansa un proces de consultari cu partidele in asa fel incat sa obtin o majoritate", a afirmat, joi, la Radio Romania, Lucian Croitoru, premierul desemnat. "Am acceptat desemnarea pentru ca e criza si trebuiesc rezolvate problemele economice la care ma pricep. Altfel nu as fi venit! ", a explicat el.
Premierul desemnat a adaugat ca va deschide seria consultarilor, astazi, la ora 17.00,  printr-o intalnire cu liderul PD-L Emil Boc. El a precizat ca mare parte din saptamana viitoare o va dedica realizarii programului de guvernare, dar si consultarii cu partidele.

Lucian Croitoru are la dispozitie 10 zile pentru a-si desemna echipa de ministri, a-si alcatui programul de guvernare si a se prezenta in fata Parlamentului, pentru a cere votul de investitura.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3834 vizualizari
  • +21 (27 voturi)    
    Succes. (Joi, 15 octombrie 2009, 16:46)

    andreea [anonim]

    Te asteapta o perioada foarte grea.
    • -5 (5 voturi)    
      mai bine...succesuri !!! (Joi, 15 octombrie 2009, 18:13)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Trebuie sa treaca de Parlament, ori cu 35% sustinere de la PDL nu are cum sa treaca. Este o pierdere de vreme si o fumigena.
      Daca aveam asa mare nevoie de un economist sa trecem peste criza de ce l-a numit pe Boc acum 9 luni ?? Si de ce s-a numit un inginer la Finante ? Exista vreun economis in guvernul Boc ?
      • -2 (6 voturi)    
        Evident (Joi, 15 octombrie 2009, 19:46)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        Există oameni îndoctrinați care nu vor să accepte nimic. Ca să fie clar, eu NU VREAU pe nimeni la guvernare, nici un partid. Vreau pe altcineva, nu știu pe cine, dar nu vreau PDL, PSD, PNL, UDMR.

        Nu pot însă să nu observ un lucru. Indiferent că ne place au ba, Croitoru NU ARE NICI O ȘANSĂ pentru că nu are susținere din partea parlamentului. Rezultă de aici că Băsescu face una din următoarele:
        1. E cretin că nu-și dă seama (slabe șanse să fie varianta asta)
        2. Joacă șah cu țara. Croitoru va folosi toate cele 10 zile pentru a veni cu guvernul, parlamentul îl va respinge. Președintele îl va desemna atunci pe altul (Boc?) iar parlamentul va refuza din nou. În mod normal, vor urma alegeri anticipate, dar nu înainte de alegerea președintelui. Între timp, fostul guvern asigură interimatul. Rezultă deci că Boc II va asigura alegerile parlamentare. După ce președintele va fi ales, se va vrea dizolvarea parlamentului întru-cât vom fi în blocaj politic. Asta e toată imaginea, așa cum o văd eu. Totul este șah. Și în acest moment Băsescu pare să aibă un ușor avantaj către șah mat la PSD care va trebui, la a doua desemnare, să aleagă între a risca dizolvarea și implicit alegeri parlamentare anticipate (după alegerile prezidențiale) sau să accepte un premier PDL dar să mențină majoritatea în parlament (cea mai proastă soluție. Guvern în contre cu Parlamentul nu este deloc dezirabil).

        Vedem. Aștept minusuri de la toate partidele acum. Văd că toți dau cu minus în stânga și în dreapta dar puțini cred că înțeleg ce se întâmplă.

        Ne trebuie alți politicieni. Alții cu totul.
        Adrian
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Vineri, 16 octombrie 2009, 1:37)

          Ioan [anonim] i-a raspuns lui ady624

          N-are Romania sansa asta! Ma gandeam pe vremea cand candida Radu Duda ca pe el am sa-l votez ca e singurul care vine dinafara sistemului... dar se pare ca au dat cu el de pamant(si cu demnitatea lui) si s-a retras saracu. Nu o sa mai aiba Romania niciodata un conducator la moartea caruia sa planga o tara intreaga.....pacat.
        • 0 (0 voturi)    
          Pentru minusiști (Vineri, 16 octombrie 2009, 12:49)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ady624

          Dacă apare numele Băsescu se dă minus? E foarte interesant cum eu încerc să rămân echidistant dar tot mi se aruncă zoaie. Pardon, minusuri. Nu am zis că Băse e bun sau că Băse e rău sau că altul e mai bun sau nimic. Mi-am exprimat doar opinia față de ce se întâmplă. Nu vor cei care dau cu minus să răspundă și să justifice acest vot? Sau nu au cu ce se justifica?

          O mai zic o dată, a treia oară. Țara trebuie să scape de actuala clasă politică. De toate partidele. Toți. (Băsescu, Geoană, Tăricelu, Boc, Vanghelie, Oprescu, toți, toți, TOȚI)

          Acum au priceput și minusiștii? De la orice partid ar fi ei? :D

          Câteodată cred că ne merităm soarta. Suntem așa de ușor de manipulat și prostia cea mai mare este că atunci când suntem manipulați devenim suporteri de fotbal. Cum le zice... ultrași. Dacă un prost ca mine vine și zice ceva, toți cred că am ceva cu ei și o iau personal și se atacă și încep să urle ca din gură de șarpe. La prostie știm să fim uniți...

          O zi bună
          Adrian
  • -5 (29 voturi)    
    Chiar crede că trece de parlament? (Joi, 15 octombrie 2009, 16:50)

    ady624 [utilizator]

    Hmm.. Să presupunem că trece de parlament cu tot cu guvern, la ce minister credeți că va fi ... Udrea?

    Adrian
    • -8 (18 voturi)    
      se stie deja! (Joi, 15 octombrie 2009, 17:05)

      marius [anonim] i-a raspuns lui ady624

      Ministerul pentru Relatia cu Presedintele
    • +2 (2 voturi)    
      da`vanghelie ce post (Joi, 15 octombrie 2009, 19:06)

      suca [anonim] i-a raspuns lui ady624

      are asigurat daca isi pun premierul lor?
      da`mazare?
      dar anagramatul de tariceanu?
      sau orban chefliu?

      sau poate consilierul partidului de-si facu nunta la monte carlo de sute de mii de euro.... asta unde-l puneti?

      de glume si rautati suntem si noi buni.
      • 0 (2 voturi)    
        Ouuu (Joi, 15 octombrie 2009, 19:26)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Bre, n-am nimic cu nici unu din ei. Oricum politicienii sunt tot ăia oricum îi învârți. Eu am ce am cu Udrea, sunt curios unde va fi pusă, atâta tot. Personal aș fi de acord cu Klaus, aș fi de acord și cu Croitoru. Nu sunt însă de acord cu PDL la putere, cu PSD la putere, cu PNL la putere sau cu UDMR la putere. Complicat, nu?

        Din păcate, nu vreau cu nimeni la putere. Aș fi de acord cu un guvern de împrumut adus de la nemți sau japonezi.

        Adrian
        • +3 (3 voturi)    
          e mai complicat decat crezi (Joi, 15 octombrie 2009, 19:57)

          suca [anonim] i-a raspuns lui ady624

          daca nu te-ar interesa niciunul nu ai pomeni doar de un singur partid.
          daca nu te-ar interesa politica n-ai posta la articole de politica.
          vezi cat de complicat este?

          tehnica asta ca toti sunt la fel e importata de la rusi. alora le convine sa-i oripileze pe aia de mai gandesc sa nu voteze, in felul acesta masa lor de votanti dupa ce spun tv-urile e suficienta pentru ei.

          o intrebare, de ce tactica asta de te face sa nu mai mergi la vot se regaseste doar in fostele tari din blocul comunist?
          de ce doar iliescu si ai lui ne indeamna sa-i vedem pe toti la fel?

          iar guvernul de imprumut iti garantez ca nici unul din partidele care se contreaza cu presedintele n-au accepta. lor le trebuie o carpa precum tariceanu s-o jongleze cum vor ei.
          • 0 (2 voturi)    
            Asumi lucruri (Joi, 15 octombrie 2009, 21:07)

            ady624 [utilizator] i-a raspuns lui suca

            Nu am zis că nu mă interesează. Am zis că nu sunt de acord cu nici unul. Este o opinie, nu o indiferență. Nici nu am spus că nu mă duc la vor (deși singura secție de votare din Florida este în Hollywood, FL, la vreo 60km distanță de mine).

            Sunt de acord cu tine că nici un partid nu ar accepta. Am scris într-un comentariu mai sus că nouă ne trebuie alți parlamentari. Schimbați de la rădăcină.

            Adrian
            • 0 (2 voturi)    
              ba ai spus (Joi, 15 octombrie 2009, 22:26)

              suca [anonim] i-a raspuns lui ady624

              asta e ce ai spus tu:
              "Eu am ce am cu Udrea, sunt curios unde va fi pusă, atâta tot."

              de ce numai cu udrea? de ce nu si cu vanghelie?
              de ce eviti o discutie despre ceilalti. despre cei care-l injura pe basescu?


              ca sa schimbam parlamentarii trebuie schimbata intai constitutia. pana atunci ne lamentam degeaba. pana una alta singurul care vrea sa schimbe constitutia este Basescu. d-aia are votul meu. nu ca este politicianul ideal pt mine. ci se apropie mai mult decat ceilalti de aspiratiile mele. mai simplu de atat nu pot sa-ti explic
              si ar mai fi o cauza. cand cineva il supara pe iliescu are atentia mea deplina.

              aberatii cu apartamentul fetei lui basescu sau cu traficul de arme sunt doar niste fumigene aruncate pt devierea atentiei. pt a avea stiri despre basescu. nimic mai mult.
              • +1 (1 vot)    
                Interes vs A avea ceva cu cineva (Joi, 15 octombrie 2009, 23:47)

                ady624 [utilizator] i-a raspuns lui suca

                Repet, NU am zis că NU mă interesează. Tu asta ai spus cu două comentarii mai sus. Că nu m-ar interesa și că atunci de ce comentez politica. Mă interesează.

                Ce am eu cu Udrea? M-a enervat la câteva ieșiri cu tupeul ei. Nu o suport pe ea ca femeie, n-am nici o treabă cu partidul din care face parte. Nu suport nici un partid, în general. Cu Udrea am sentimente deosebite. Vrei să zic și de Geoană? Că acum încep :D Toți sunt o apă și-un pământ. Toată criza asta e un joc de teatru pe o tablă de șah.

                Adrian
      • +1 (1 vot)    
        propun vanghelie la educatie (Joi, 15 octombrie 2009, 23:47)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui suca

        e omul potrivit la locul potrivit! si pe miron cozma la sanatate! votati bata!
      • 0 (0 voturi)    
        Vanghelie (Vineri, 16 octombrie 2009, 13:29)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Eu i-aș oferi un job la vidanjă. Part-time. La fel și celorlalți parlamentari. Cu salariu minim pe economie. Să-i văd cum trăiesc....

        Adrian
    • 0 (2 voturi)    
      gasesti undeva puterea (Joi, 15 octombrie 2009, 23:45)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ady624

      sa schimbi placa cu udrea/? POTI?? sau e prea greu? nu-i asa ca e mai usor sa ceri altora sa se schimbe si sa accepte ca mergem mai departe???
      • 0 (0 voturi)    
        Ți-aș răspunde dar mai bine nu (Vineri, 16 octombrie 2009, 12:17)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Văd că sunteți foarte înflăcărați. N-are rost să încerc să îți explic de ce am ceva cu Madame Udrea. Oricum n-ai înțelege decât dacă ai avea acces la cercuri în care e și ea băgată.

        Ca să te mulțumesc, bă ce mă enervează Boc. Aaaa și nu-mi place de Antonescu. Și mă enervează și Geoană.

        Ești fericit acum? Am schimbat placa? N-am cerut nimănui să accepte nimic. Am pus o întrebare, unde credeți că va fi pusă Udrea. Ești prea orbit de ură tovarășe. Mai relaxat că se sparge.

        Adrian
  • +8 (14 voturi)    
    Care "proaspat premier"? (Joi, 15 octombrie 2009, 16:54)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Deocamdata e doar CANDIDATUL de premier propus de presedinte conform Constitutiei.
    • +12 (12 voturi)    
      Lucian Croitoru (Joi, 15 octombrie 2009, 17:07)

      Alina Neagu [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Titulatura oficiala este cea de "premier desemnat", adica desemnat de presedinte, inaintea votului Parlamentului. Candidatii sunt cei propusi de partide sefului statului. Multumesc de observatie, dar, dupa cum se vede, nu isi are rostul.
      • -5 (5 voturi)    
        doar in spirit de carcoteala (Joi, 15 octombrie 2009, 17:25)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Alina Neagu

        Daca titulatura oficiala este "premier desemnat", atunci corect ar fi fost sa scrieti "premierul desemnat desemnat joi de seful statului". Pentru ca dl. Lucian Croitoru este premier desemnat timp de 10 zile, nu doar joi.
        • 0 (0 voturi)    
          nu vezi padurea de copaci (Joi, 15 octombrie 2009, 23:51)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui if0014

          lucreaza si tu la largirea orizontului ala!
          • 0 (0 voturi)    
            ok, sa largim orizonturile (Vineri, 16 octombrie 2009, 13:17)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Special am scris in titlu ca fac un comentariu doar in spirit de carcoteala. Asta pentru ca, in general, cei care comenteaza subiectele legate de politica au orizonturile ingradite de cateva obstacole:
            1. lipsa de logica
            2. lipsa de obiectivitate
            3. lipsa acuta a simtului umorului

            Inteleg voturile cu minus (ma asteptam chiar la ele), insa nu inteleg comentariile stupide pe marginea unei afirmatii care taxeaza absurdul unei formulari corecte in comparatie cu normalitatea formularii incorecte.

            Acum urmarete cu atentie explicatia:
            "Premier desemnat" este o titulatura. Sa o inlocuim, in spiritul unei explicatii pe care sa o inteleaga si cei ce nu vad curtea din cauza portii noi, cu titulatura "Premier numit".

            In cazul acesta, formularea corecta ar fi fost "Premierul numit desemnat joi bla bla bla".

            Asta pentru ca Romania are un singur premier, si anume Boc, iar Boc cu siguranta nu a fost desemnat joi de Basescu.

            In formularea "Premierul desemnat joi" vorbim de o actiune concreta - desemnarea - care s-a petrecut joi, ori Premierul este Boc si nu putea fi desemnat joi de Basescu.

            Asadar, formularea corecta e absurda ("Premier desemnat desemnat"), iar formularea normala e incorecta, ceea ce arata de fapt ca primul cititor a avut oarecum dreptate.

            Zaboo, daca nu cumva te cheama Mircea Geoana, te rog sa mai si gandesti inainte sa vorbesti.
            • 0 (0 voturi)    
              ramane valabil (Vineri, 16 octombrie 2009, 16:16)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui if0014

              comentariul meu de mai sus
  • -5 (25 voturi)    
    Hmmmmm - tehnocratu' lu' peste (Joi, 15 octombrie 2009, 16:54)

    Catalin [anonim]

    Adica el e tehnocrat dar vrea ministri politici? De uniune nationala?
    Gata - s-a mai spulberat un mit.

    Da vom avea ministri de la partide - pe Udrea, pe Pogea, pe Ridzi si Placinta, si da, si de la celelalte partide: probabil un Nica la interne, Bazac inapoi la sanatate, bagam si pe Admnitei, David si pe Chioariu - ca sa fie uniunea nationala cat mai mare, ca e criza - iar de la UDMR il luam pe Verestoi si-l punem la paduri.

    Crede cineva ca in noul guvern Croitoru - chiar cu greutatea cuvantului sau, promisa de Base - cu ministri politici, nu va fi o Udrea? Un Videanu? Un Berceanu sau Pogea? Hai sa fim seriosi! Si daca e "de uniune", la asa compromisuri nu o sa apara si falitii de la celelalte partide?

    Vedeti ?Cand spuneam "sa nu anticipam", la alta postare a mea la aceste surprize ma refeream.

    Practic - ca sa anticipam acum - Croitoru a inlocuit pe Boc. Cam asta e schimbarea.
    • +6 (12 voturi)    
      shimbare ar fi (Joi, 15 octombrie 2009, 17:14)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      daca ar aparea din nou chioaroiu si adormitei, este mai nea slujbasule la rrromii voiciorescu si kaghebiciu?
      • -4 (10 voturi)    
        Chiar sunt rromi? (Joi, 15 octombrie 2009, 17:21)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui bec

        Eu nu prea cred - ca Base ii iubeste pe rromi, se simte ca intre ai lui, a dansat la petrecerile lor si s-a putat cu interlopu' Mondial, tii minte?
        • +2 (2 voturi)    
          ce crezi matale (Joi, 15 octombrie 2009, 18:14)

          bec [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

          e una, realitatea e alta: ilici, voiciorescu, costache kaghebiciu, bombonel si vanghelie sint rrromi. Mai pe scurt, astia sint stapinii matale, slujbasule umil dar zelos.
  • -3 (23 voturi)    
    tatucu i-a promis (Joi, 15 octombrie 2009, 16:55)

    nebv2004 [anonim]

    "greutatea" se castiga nu se cerseste si nici nu se daruieste .... auzi la el: i-a promis tatuku

    si ia mi spune tu asa, ce ti-a mai promis Baselu' ?

    daca chiar asa a spus mi se pare din start "telecomandat"
    • +4 (14 voturi)    
      si rai si multi da' prosti (Joi, 15 octombrie 2009, 17:07)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui nebv2004

      Ma uit la comentariile de mai sus. Suntem toti romani, unul dintre noi e propus prim ministru.
      Il cunoastem putin, dar auzim ca este un finantist competent. Apropierea de Isarescu poate fi o garantie.
      Iar noi romanii ce facem ... nestiind bine nici ce are de gand omul asta, ne apucam vartos si marlaneste, in cel mai pur stil national, sa-l injuram si sa-i facem procese de intentie.
      Asta este, suntem si rai si multi, dar si mirific de prosti. Hai sa-i aducem pe altii sa ne conduca - pe nemti - pentru ca noi suntem cretini si nu putem.
      • +1 (1 vot)    
        raspuns (Joi, 15 octombrie 2009, 19:15)

        nebv2004 [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Johannis este cetatean roman, si poate aducea un suflu nou in mentalitatea noastra de rahat...

        Ceasul lui nu ticaie ca ala de la Bucuresti si sincer nu am chef sa mai astept inca 20 de ani ca sa iti dai si tu seama ca suntem cretini... pentru asta deja avem certificat
    • -1 (13 voturi)    
      a promis (Joi, 15 octombrie 2009, 17:08)

      ion [anonim] i-a raspuns lui nebv2004

      pia de ce mai trebuie sa-ti promita basecu?
      constitutional tu poti sa-ti faci echipa cum vrei tu...
      chiar si numai cu opozitia..
      depinde ce ai in cap..
      daca incepi deja si tu cu presed mi-a promis...mai frate intelege presedintele nu are nici un drept in desemnarea ministrilor..asta e treaba Parlamentului de cat de credibil vei fi tu
      daca deja dai senzatia ca esti sluga presedintelui si tu...au dreptate astia...de unde naiba va baga basescu astea in cap?
  • -2 (10 voturi)    
    Pai... (Joi, 15 octombrie 2009, 16:57)

    Gigi [anonim]

    ...pai nu avea dreptate Crin A. cand i-a zis lui Basescu ca trebuie un Prim-Ministru independent si de Cotroceni nu numai de partide? Dovada e ca dl. Croitoru deja accepta solutiile care i se vor baga pe gat. (probabil de genul Udrea la Turism, Pogea la Finante, Videanul la Economie, Blaga la Interne etc.) Miroase de la o posta ca dl Croitoru nu e independent ci mai degraba o marioneta a Cotrocenilor.

    Va avea un "cuvant greu" in desemnarea ministrilor? Si simplul "DA" e un cuvant greu daca ma gandesc ...

    Sper ca majoritatea parlamentara sa sesizeze Curtea Constitutionala in legatura cu incalcarea constitutiei (pentru a cata ora?) efectuata de dl. barcagiu sef.
  • -4 (10 voturi)    
    Basescu Presedinte (Joi, 15 octombrie 2009, 16:57)

    Dumitru [anonim]

    Traiasca Basescu !
    Il votam cu draga inima ! A iesit si din aceasta criza cu fruntea sus !
    Sa moara in chinuri baiatul cu mucii in freza cu tot cu primul lui ministru Cacanis !
  • -7 (13 voturi)    
    E clar! (Joi, 15 octombrie 2009, 16:58)

    goodgirlgonemadlately [anonim]

    Se stie, la ministerele care trebuie, ministrii pd-l care trebuie!
    Asa ne trebuie!
    Oricum, trebuie sa treaca si de parlament.
    Dupa parerea mea, timpul se scurge in favoarea lui Base si nicidecum a Romaniei.
  • -4 (12 voturi)    
    alupigus (Joi, 15 octombrie 2009, 16:59)

    titel cracanatu [anonim]

    esti doar un executant obedient si cam atat...mai lasa-ne cu impresiile astea de independent
    daca erai cu adevarat un profesionist nu te pretai la un joc politic fara sanse de reusita...nu vei avea sustinere parlamentara deci geaba chichirez galceava daca nema putirinta...
    stii cum striga galeria la fotbal...lasa-ne, lasa-ne...
  • -3 (11 voturi)    
    vai de noi (Joi, 15 octombrie 2009, 17:00)

    lucian11 [utilizator]

    vai de noi. basescu numeste si ministri acum?
    cum poate basescu sa se bage peste primul ministru in numirea ministrilor. croitoru asta e papa lapte? ii pupa mana lu basescu pentru ca il lasa sa-si numeasca ministri?

    vad de capu nostru...

    eu zic sa ne asteptam in ianuarie la anticipate.
    daca reuseste pdl-ul sa fure alegerile prezidentiale, de ce nu ar face-o si la parlamentare anticipate. un 51% in parlament nu strica nimanui.

    vai de noi.
  • -3 (9 voturi)    
    Fasole (Joi, 15 octombrie 2009, 17:00)

    Alexandru C [utilizator]

    Ai dat cu mucii in fasole cu afirmatia ca iti doresti un guvern politic si unul tehnocrat.

    Ia-o pe Udrea la Turism, Berceanu la Transporturi, Blaga la Interne, Monica la tineret, Pogea la finante. Cireasa de pe tort va fi la economie unde zic sa o iei pe EBA. Ori ea ori Videanu e acelasi lucru.
  • -1 (17 voturi)    
    penibilism (Joi, 15 octombrie 2009, 17:02)

    noreltop [anonim]

    PENIBIL......Traian Basescu i-a promis ca va avea "un cuvant greu" in desemnarea noilor ministri. Pai tu ce pana mea de Premier esti? Iti fac altii Cabinetul? Am vazut deja ca ti-ai insusit din start cliseele marinarului!
    Cit r***t pot inghiti unii ca sa ajunga in sfirsit si ei intr-o functie mare! PACAT: si de el...ca nue baiat prost.... dar mai ales de noi!
    • -3 (9 voturi)    
      Penibil esti tu! (Joi, 15 octombrie 2009, 17:11)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui noreltop

      Te pomenesti ca ai sarit in sus de bucurie cand lily si prostanacu' ii faceau guvernul lui Iohannis! De ce nu judeci cu aceeasi unitate de masura?!
      Fii impartial si abia apoi scoate ceva din... tastatura!
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 15 octombrie 2009, 17:28)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui noreltop

      Basescu i-a promis ca va avea el, Croitoru, un cuvant greu in desemnarea ministrilor. Mie sa stii ca nu imi pare rau de voi.
      • +2 (2 voturi)    
        crezi ca ai inteles? (Joi, 15 octombrie 2009, 17:53)

        cenzurat [anonim] i-a raspuns lui Aph

        Se pare ca nu prea stati bine cu conexiunile axonilor, daca nu reusiti sa intelegeti ce-a vrut sa spuna noreltop! Foarte pe scurt: presedintele nu poate sub nicio forma sa se implice in desemnarea ministrilor decat daca ar controla unul sau mai multe partide parlamentare. Desi neconstitutional, stim cu totii ca exact asta e situatia actuala!
        Spre deosebire de presedinte, partidele parlamentare au tot dreptul sa promita sau sa conditioneze liberatea primului-ministru de-a alege membrii cabinetului, in masura in care este dorit sprijinul respectivelor partide in momentul votului pentru investitura
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Joi, 15 octombrie 2009, 21:13)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui cenzurat

          Imi pare rau, eu inteleg ca Presedintele l-a asigurat ca desi guvernul va fi politic, Croitoru va avea ultimul cuvant de spus in privinta ministrilor. Omul nu are treaba cu politica, asa ca putea crede ca ministrii ii vor fi impusi - nu de Basescu de care sunteti obsedati, ci de partide incepand cu PDL care il sustine. Acum, fiecare cu logica lui, dupa cat de mult se uita la TV...
      • +1 (3 voturi)    
        pai era nevoie? (Joi, 15 octombrie 2009, 18:02)

        un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui Aph

        De ce era nevoie sa-i spuna Basescu asta? Nu ar fi normal ca primul ministru sa-si aleaga echipa?

        Nu putem decat sa intelegem ca L. Croitoru nu isi va face singur echipa (doar va avea un cuvant greu de spus in formarea acesteia), si Basescu va avea cuvantul final (Base fiind cel care ii promite lui Croitoru ca se va tine cont si de parerea lui).
    • +1 (1 vot)    
      Ce bine-mi pare (Joi, 15 octombrie 2009, 18:31)

      nebv2004 [anonim] i-a raspuns lui noreltop

      ca luati teapa si o sa dispareti dracu cum e si firesc din viata noastra
  • +6 (20 voturi)    
    succes (Joi, 15 octombrie 2009, 17:03)

    OObservator [anonim]

    In incercarea de-a pilota Romania dupa ce iresponsabilii coalitiei GRIVCO au aruncat-o in haos.Cit despre E. Udrea a fost unul din ministrii cei mai competenti ai fostului guvern.Inca odata succes!
    • 0 (0 voturi)    
      Haide haide (Joi, 15 octombrie 2009, 18:42)

      Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui OObservator

      Si deja cunoscutul targ de turism de toamna facut praf de minister anul acesta e tot dovada de compenta?. Sa nu acordam laude acolo unde nu e cazul.
  • +2 (14 voturi)    
    Interviu (Joi, 15 octombrie 2009, 17:04)

    Alexandru C [utilizator]

    De ce fuge cu privirea mereu in alta parte. Nu se uita deloc in camera. Ce spune limbajul trupului despre asta?
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Joi, 15 octombrie 2009, 17:11)

      sage [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Pai spune ca se uita catre reporterul care i-a pus intrebarea...
      • -1 (1 vot)    
        Zau (Joi, 15 octombrie 2009, 17:30)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui sage

        Ia urmareste cu atentie pe la secunda 50 si spune-mi la care reporter se uita.

        Am raspuns inteligentilor care au sarit repede sa-mi explice ca sunt multe microfoane.
    • 0 (4 voturi)    
      Re: Ce spune limbajul trupului despre asta? (Joi, 15 octombrie 2009, 17:11)

      Kevi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      ...spune ca sunt foarte multe camere in jur, nu doar una, in care te uiti tu.
    • +1 (5 voturi)    
      Re: (Joi, 15 octombrie 2009, 17:12)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Judecand dupa numarul de microfoane vizibile, sunt mai multe camere de filmat. Domnul Croitoru pare sa-si directioneze privirea asupra tuturor.
      • -1 (3 voturi)    
        Zau (Joi, 15 octombrie 2009, 17:23)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

        Pai eu stiu ca te uiti in camera reporterului de la care ai primit intrebarea, ceea ce nu prea face + ca se uita si la masinile de pe strada.

        Tu cand esti intr-o sedinta cu 20 de participanti si raspunzi la intrebarea unuia te uiti la el sau te uiti la toti din sala pe rand?

        Hai, nu-mi zice niciun specialist ce inseamna in limbajul trupului evitarea contactului vizual?
  • +1 (5 voturi)    
    Tifla (Joi, 15 octombrie 2009, 17:12)

    Alexandru C [utilizator]

    Ai dat cu tifla in fasole (se pare ca nu se accepta cuvantul "secretie nazala") la hotnews. Guvern politic zici, pai i-ai in guvern pe astia cu experienta, Pogea-finante, Udrea-turism, Blaga-interne, EBA-economie (a reusit dintr-un salariu de part time sa-si ia masina de 70.000 Eur si haine de la 100 de eur in sus. Se pricepe mai bine ca Videanu)

    Ia sa vedem, care cuvant deranja mai mult, secretia nazala sau Elena de nu a aparut comentariul.
    • -1 (1 vot)    
      Scuze (Joi, 15 octombrie 2009, 17:24)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      A aparut pana la urma primul comentariu. Mi-a aparut un comentariu ulterior si am crezut ca primul nu mai apare.
  • +3 (5 voturi)    
    Va avea un cuvant greu de spus. Udrea (Joi, 15 octombrie 2009, 17:30)

    iconomistu [anonim]

    Prima conditie pe care a pus-o Croitoru la Basescu atunci cand a acceptat desemnarea a fost ca Elena Udrea sa ramana la Min. Turismului.
    Basescu a acceptat, nu a avut ce face, primul ministru are un cuvant greu de spus ;)
  • +2 (2 voturi)    
    Va rugam (Joi, 15 octombrie 2009, 17:32)

    Daniel [anonim]

    Indiferent ce echipa o sa-ti alegi va rugam mult sa te gandesti ca fara Elena Udrea si Teodor Paleologul viitorul guvern nu-si are farmec. Tara i-ar dori pe acestia, daca se poate la Interne, Externe, Educatie, Sanatate, Cultura, Sport si Aerobic. Va rugam muult!
  • +1 (1 vot)    
    Externele (Joi, 15 octombrie 2009, 17:42)

    Steli [anonim]

    Mult succes in formare guvernului! Cristian Diaconescu - Ministru de Externe. Ai grija pe cine Justitie!
  • +2 (2 voturi)    
    greu la deal cu boii mici... (Joi, 15 octombrie 2009, 17:48)

    costache [anonim]

    "...am convenit ca o sa am un cuvant greu de spus in acceptarea membrilor Guvernului".
    Adica o sa taca din gura.
  • 0 (0 voturi)    
    sondajul (Joi, 15 octombrie 2009, 18:16)

    sergiu [anonim]

    cam asta e procentul care il prefera si pe basescu.adica 50%vor cu basescu alti 41%cu geoana si crin antonescu,iar alti 8%cu fecali si vadim tudor
  • -1 (1 vot)    
    Croitoru PM,intrebare : (Joi, 15 octombrie 2009, 18:16)

    Eta [anonim]

    Daca PM Croitoru dupa formarea echipei si prezentarea peste 10 zile in parlament ptr. validare nu este validat,ptr.cele 10 zile primeste salariu de PM ? Daca nu primeste salariu eu propun sa-l numim Prim Ministru Onorific-voluntar pe perioada mandatului lui Base ! Cine este ptr.? Cine se abtine ? Cine este contra ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ramai cu-cu vantul, ca oricum nu vei ajunge PM (Joi, 15 octombrie 2009, 18:38)

    Cioara vopsita [anonim]

    Pariu?
  • 0 (0 voturi)    
    Hohanis (Joi, 15 octombrie 2009, 21:03)

    patri_voiculescu [anonim]

    Sa fie numit Johanis prim-ministru ca o sa ne plateasca nemti datoriile la FMI, la dacia o sa se produca numai mercedesuri si nevestele o sa zica numai shnell, shnell ...
    Numai pomana aveti in cap fratilor
  • 0 (0 voturi)    
    vrem tehnicieni, nu politicieni (Joi, 15 octombrie 2009, 21:40)

    desteaptateromane [anonim]

    Duceți-vă naibii cu partidele vostre, că sunteți toți niște mincinoși prin definiție.
    Ce bine ar fi fără voi.
  • 0 (0 voturi)    
    Operatia reusita ! (Vineri, 16 octombrie 2009, 0:46)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    Pacientul mort! DDD
  • 0 (0 voturi)    
    Incepe bine (Vineri, 16 octombrie 2009, 2:46)

    Catalin Dimofte [utilizator]

    Eu credeam nu c-o sa aiba un cuvant greu de spus, ci ca o sa-si formeze singur guvernul... parca asa zicea presedintele. E drept, asta se intampla alaltaieri... ieri a convenit sa-i dea si lui Croitoru un cuvant greu de spus... azi si maine, cine mai stie...


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version