Tarom si compania care imparte bani baronilor locali, verificate de corpul de control al premierului

de C. Pantazi     HotNews.ro
Duminică, 20 august 2017, 13:26 Actualitate | Politic

Mihai Tudose
Foto: Agerpres
Corpul de control al premierului va incepe luni verificari la doua companii-mamut controlate de stat: Tarom si Compania Nationala de Investitii, au declarat pentru HotNews.ro surse guvernamentale. Tarom inregistreaza pierderi majore an de an, Tudose certandu-l vineri pe ministrul Transporturilor pe aceasta tema. CNI, compania care imparte bani de la stat catre baronii locali, e controlata de ministrul Sevil Shhaideh, mana dreapta a lui Liviu Dragnea.

UPDATE: Premierul Mihai Tudose a confirmat, duminica seara, la Antena 3, ca a trimis Corpul de control la Tarom si CNI.

Activitatea CNI a fost deseori criticata pe motiv ca finanteaza proiecte inutile sau supraevaluate in teritoriu. Ultimele obiective criticate vehement sunt stadioanele de la Alexandria si Turnu Magurele, fiefurile lui Dragnea, orase cu echipe de fotbal cu performanta zero.

Daca la Tarom e evident motivul controlului, data fiind situatia financiara a companiei, nu stim la acest moment ce urmareste Corpul de control la Compania Nationala de Investitii.





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

4926 vizualizari

  • +10 (10 voturi)    
    descinde si corpul unde poate (Duminică, 20 august 2017, 13:36)

    splinty [utilizator]

    tot a fost guve calcat, acum este timpul lor
  • +22 (28 voturi)    
    Asa... (Duminică, 20 august 2017, 14:18)

    Rarara [utilizator]

    ...si? Ce e nou in asta? psd investigheaza psd... Bai, astia chiar ne cred prostii garii. Tot ce face nea Tudose e apa in ochi, adica pentru noi, astia care credem in balivrne. Mai oameni buni, adica noi aia prosti, hai sa ne adunam si sa-i dam jos pe "jigodishtii" astia. Chiar nu se mai poate. Gata cu vorbele, si chestiile scrise pe internet.... In strada cu noi cu toti!
    • +2 (4 voturi)    
      O picatura intr-un ocean de coruptie (Luni, 21 august 2017, 7:55)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Rarara

      Premierul pare mai hotarat sa faca ordine. Deocamdata, este doar o impresie, sper ca nu ne ofera doar spectacol. Faptele vor arata daca este intradevar un om dintr-o bucata, sau o face pe durul, pentru impresie artistica.
      Desi ar fi o picatura intr-un ocean de coruptie, daca acest control ar fi serios si urmarile pe masura faptelor, ar fi, daca nu un inceput, macar o mica speranta ca dezmatul se va opri.
      • +1 (1 vot)    
        Ai indoieli? (Luni, 21 august 2017, 11:31)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Eu nu. Toodose e doar un activist de partid pus in scaun de gruparea de crima organizata numita PSD (ALDE inclus).
  • +18 (18 voturi)    
    n-or (Duminică, 20 august 2017, 14:26)

    nahir [utilizator]

    fi ajuns nici cati bani trebuia si nici unde trebuie?
  • +9 (11 voturi)    
    Controlul la CNI (Duminică, 20 august 2017, 14:35)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    va ajunge la concluzia ca nu a gasit acolo nicio neregula.
  • -15 (21 voturi)    
    Domnule Pantazi , (Duminică, 20 august 2017, 14:53)

    A310 [utilizator]

    dvs. de cine va bateti joc cand afirmati ca TAROM , este o companie MAMUT . Cum sa numesti companie Mamut o companie care are o flota de sub 30 de aeronave . Ori ne iei drept oligofreni sau dumneata esti rau intentionat , precum in SUA , chestia cu mocirla de la Bucuresti . Daca tot ati afirmat ca in Romania este mocirla , de ce nu parasiti aceasta mocirla . Mi-as dori sa am un raspuns din partea dvs.
    • +6 (6 voturi)    
      Este mamut pt Romania (Duminică, 20 august 2017, 16:14)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ce e asa greu de inteles, un mamult care papa bani publici, gaura neagra mai bine zis.
      • 0 (0 voturi)    
        Intradevar (Luni, 21 august 2017, 18:45)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        ca este o gaura neagra , dar daca am fi unpic lucizi , ne-am uita cine a transformat Compania Tarom intr-ogaura neagra , dar asta nu vede si DNA-ul sau SRI-ul , eu au preocupari in sfera politicii , si nu cum s-a distrus industria , agricultura si economia romaneasca .
    • +6 (6 voturi)    
      dupa comportament (Duminică, 20 august 2017, 16:28)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Este o companie învechită, căpușată, supradimensionată, ineficientă. Mamut.
      • 0 (0 voturi)    
        Aveti perfecta dreptate , (Luni, 21 august 2017, 18:41)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui e.o.

        dar in nici un caz nu este o companie mamut , este vai mama ei .
    • +6 (6 voturi)    
      Asemanari (Duminică, 20 august 2017, 21:07)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Mamutul a fost un animal de clima rece, de dimensiuni medii spre mari (oricum mai mic decat elefantul african), care a trait pana in urma cu 5000 de ani.

      Declinul si apoi disparitia mamutilor au fost puse pe seama incapacitatii acestora de a se adapta la noile conditii climatice generate de sfarsitul epocii glaciare. La fel cum si unei intreprindere cu capital de stat, administrata rigid si populata cu incompetenti angajati pe pile ii este extrem de greu sa se adapteze mediului schimbator al economiei de piata.

      In ultima vreme, o noua teorie circula in domeniul paleontologiei. Se pare ca, pe langa schimbarile climatice, de vina pentru disparitia mamutilor ar fi fost si vanatoarea excesiva din partea oamenilor.
      Tot asa cum si o intreprindere de stat poate ar mai rezista cumva inca un timp, daca asupra ei nu s-ar napusti, gata sa ii dea lovitura de gratie, haita pradatorilor cunoscuti sub numele de "baieti destepti" sau "firme capusa".
    • +6 (6 voturi)    
      Din Consiliul de Administraţie Tarom fac parte (Duminică, 20 august 2017, 22:16)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Silvia Popeanga, preşedinta Consiliului de Administraţie, Dragoş Vasile Pelmuş, vicepreşedinte şi administratorii Ion Laurenţiu Voicu, Adriana Ionescu, Machita Dan- Aurel, Alina Georgeta Velicu şi Răzvan-Alexandru Marica.

      Administratorii neexecutivi au o remuneraţie lunară brută sub forma unei indemnizaţii fixe de 5.259 de lei.

      Directorul general al companiei, Eugen Davidoiu, are un salariu lunar de 24.306 lei.

      Oare din ce partid fac parte stimabili?
      • 0 (0 voturi)    
        Dracu (Luni, 21 august 2017, 18:39)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        sa ii pieptene , ca nu stiu ce partide ii sustin .
    • 0 (0 voturi)    
      Mocirla (Luni, 21 august 2017, 11:33)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Vreo 4 milioane au parasit mocirla scuipând cu scărba in urma lor. Ramân votacii PSD...
  • +5 (5 voturi)    
    CORPUL DE CONTROL (Duminică, 20 august 2017, 15:47)

    oltean50 [utilizator]

    Ar fi bine sa se faca un calcul a costurilor de functionare a Corpului de Control al Guvernului pe ultimii 20 de ani . Banuiesc ca undeva la peste 20 milioane de euro.

    Si apoi as fi curios cum s-au finalizat rapoartele Corpului de Control .

    Adica sa stim daca a fost eficient sau nu .

    Sau a existat doar sa aiba posturi bune unii protejati ai puterii .
  • +11 (11 voturi)    
    Pierderi anuale din 2007! Tarom de ce mai zboara? (Duminică, 20 august 2017, 16:28)

    Plagarus [utilizator]

    Malev avea 3,5 milioane de locuri vândute pe an și a intrat în faliment.
    Flota Tarom : 7 modele de la 3 producători.
    Utilizare : Pe distanţe scurte şi medii, un operator e fericit dacă reuşeşte să înghesuie şase segmente de zbor pe avion pe zi. Dacă nu reuşeşte, se mulţumeşte măcar cu cinci. Tarom reuşeşte o medie de numai patru. Când această rată de două treimi este aplicată peste gradul de ocupare de jumătate, rezultă o eficienţă pe pasager de 1/3.
    Boeing 737 - 800 pt. New-Work & Beijing ? (pentru zborurile intercontinentale publicul potențial din RO este în proporție de doar 1 la 2 față de cel de la destinatia pereche)
    "De ex.China Southern/Eastern (care ignoră Bucureștiul deși există aici micuț un China-Town) consideră că zborurile nu sunt destul de oportune, atunci pentru un operator din România, care nu are nici flexibilitatea nici logistica necesare (de exemplu o flotă cu mai multe opțiuni și cu rezerve) asta ar fi o sinucidere sigură.(riscograma.ro)
  • +9 (9 voturi)    
    TAROM (Duminică, 20 august 2017, 17:31)

    pardalian [utilizator]

    este si va ramane o companie de sinecura pt securisti si famillile lor.
  • +3 (3 voturi)    
    ...angajații la stat au drepturi și privilegii... (Luni, 21 august 2017, 9:05)

    baligosul [utilizator]

    Ieri l-am ascultat pe directorul de la TAROM care zicea că ,,sunt unii care vor desființarea companiilor de stat".
    Dar această companie produce datorii de mulți ani,dacă sunt pe minus din ce se plătesc salarii?La fel la TVR,la CFR...Să se închidă aceste,,prăvălii"păguboase.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine alta? (Luni, 21 august 2017, 11:29)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cine alta daca nu turcoaica cu lectiile gata invatate de la clanul de mafioti Mazare/Constantinescu a carui sluga obedienta a fost?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi