Cadavrul lui Osama bin Laden a fost aruncat in mare

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 2 mai 2011, 10:34 Actualitate | Internaţional

Cadavrul lui Osama bin Laden a fost aruncat in mare, potrivit unui oficial citat de CNN. Acesta a precizat ca funeraliile acestuia au respectat traditia islamica, insa nu a oferit detalii.
UPDATE Potrivit CBS News, SUA s-au oferit sa trimita cadavrul autoritatilor din Arabia Saudita, tara de origine a lui bin Laden, insa acestea au refuzat.

Cotidianul The Guardian relatase ca trupul acestuia urmeaza sa fie ingropat in mare, pentru a se evita transformarea mormantului acestuia in loc de pelerinaj, asa cum s-a intamplat in cazul lui Sadam Hussein.

SUA au anuntat ca testeaza ADN-ul celui ucis si au folosit tehnici de recunoastere faciala pentru a ii confirma identitatea, potrivit Reuters. Rezultatele vor fi disponibile zilele urmatoare.

Potrivit CNN, un oficial a declarat ca a fost clar pentru fortele de asalt ca trupul se potriveste descrierii lui bin Laden, insa au folost "recunoastere faciala, printre altele, pentru a confirma identitatea".

Pe de alta parte, ABC News relatase, citand oficiali, ca identitatea lui bin Laden fusese confirmata printr-un test ADN. Folosindu-se de un tesut pastrat de la o sora a acestuia, care a murit la un spital din Boston, oficialii au confirmat moartea lui Osama.

Un inalt oficial al securitatii nationale a informat ca detin multiple confirmari, spunand ca au "imagini cu fata si trupul".


Citeste mai multe despre   










22345 vizualizari

  • +9 (17 voturi)    
    ciudata decizie (Luni, 2 mai 2011, 10:59)

    geak sparou [anonim]

    Cotidianul The Guardian relatase ca trupul acestuia urmeaza sa fie ingropat in mare, pentru a se evita transformarea mormantului acestuia in loc de pelerinaj...si cine sapa marea altuia cade singur in ea
    • 0 (2 voturi)    
      s-au descotorosit repede de cadavru (Marţi, 3 mai 2011, 1:07)

      ARN [anonim] i-a raspuns lui geak sparou

      ca putzea nu numai cadavrul ci si situatia in sine. N-o sa-i creada nimeni doar cu testele ADN, pe care le-ar fi putut trimite chiar nenea Bin prin posta sau curierat rapid.
  • -11 (37 voturi)    
    Interesant (Luni, 2 mai 2011, 11:04)

    Bin [anonim]

    Prima data il omoara si apoi ii testeaza ADN-ul ?
    • +16 (34 voturi)    
      Politically correct (Luni, 2 mai 2011, 10:55)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Bin

      O imensa eroare din partea trupelor speciale, a politicii imperialiste americane, desigur. E evident. In prima faza trebuiau sa il roage frumos pe Binutz, sa fie amabil sa le perimita sa ii faca mascatii aia niste anlize ADN, sa se convinga ca omoara omul potrivit, si abia dupa aia, dupa cateva zile adica, daca testele sunt OK, sa ii ceara frumos voie sa il impuste.
      • -3 (13 voturi)    
        hehe (Luni, 2 mai 2011, 13:34)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

        Idolul tau e Chuck Norris, nu?
        • +2 (8 voturi)    
          ... zise marmota (Luni, 2 mai 2011, 15:31)

          XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

          Care e legatura ? Totusi, bine ca nu ai scris despre eroul ChichiCian. Alt bolnav de scenarite mondiale !
          • +4 (12 voturi)    
            o, da (Luni, 2 mai 2011, 17:33)

            Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

            The man who reads nothing at all is better educated than the man who reads nothing but newspapers.

            -- Thomas Jefferson

            Tu in ce categorie te incadrezi?
            • 0 (12 voturi)    
              Categorii (Luni, 2 mai 2011, 18:01)

              XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

              In categoria celor care incearca (macar) sa judece cu capul propriu, fara sa se lasa aburitii de un Moore sau alti stangaci de aceeasi factura, promotori ai obseseiilor conspirationiste in toate cele. Dar tu, care vezi doar Disney Land si bascalie in loc sa vezi criminali odiosi adusi la respect, in ce categorie te incadrezi ?
              • 0 (10 voturi)    
                mai departe... (Luni, 2 mai 2011, 18:36)

                Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

                1. Ion o prinde pe Maria cu Gheorghe in pat, la care Maria zice:
                - Ioane, tu crezi ce vezi sau ce-ti zic eu?

                2. Nici n-ai incercat si nici n-ai reusit sa judeci cu capul tau, pentru ca tu nu ai fost afectat in niciun fel de evenimentele astea. Tu doar ai vazut niste imagini la TV si te-ai increzut in ele. Tu personal NU AI NICIUN instrument prin care sa verifici natura de realitate a faptelor.

                3. Procesul cognitiv uman are o scapare care este exploatata in acest caz. Daca ai o informatie care ajunge pe mai multe canale si repetata obsesiv, informatia primeste un credit de veridicitate implicit (dpdv cognitiv), atata timp cat nu exista stimulul care sa contrazica informatia si sa porneasca un proces decizional.

                Guess what: stimulul care sa contrazica ipoteza nu exista.

                Were it left to me to decide whether we should have a government without newspapers, or newspapers without a government, I should not hesitate a moment to prefer the latter.

                -- Thomas Jefferson
                • -3 (11 voturi)    
                  @Ionitza (Luni, 2 mai 2011, 19:05)

                  XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

                  Si tu in ce mod ai fost afectat direct? Daca ar fi asa, inseamna ca esti vreun musulman aciuat in zona, care numai obiectiv nu poate fi considerat. Tu crezi ca esti cel mai destept, gurul care cunoaste toate secretele celor initiaiti in teoria conspiratiei in care, evident sunt de vina americanii. Si evreii, bineinteles. Sa fii sanatos, nu ma intereseaza. Teoria cu procesul conigntiv... vezi aia cu meandrele concretului si sinergia faptrelor ale uni clasic (inca) in viata.
                  Oricum, disputa asta inceput sa capate prea mult caracter personal, chestie care nu ma intereseaza nici asta, asa ca nu te mai obosi cu citatele celebre, fie ele chiar si din Jefferson.
                  • +4 (6 voturi)    
                    stai prost cu finalizarea (Marţi, 3 mai 2011, 0:15)

                    Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

                    Frustrarea ta este usor detectabila. Cei ca tine, cand nu mai au nimic de spus, o iau persoanal si vorbesc pe langa subiect.

                    Daca asta e tot ce ai putut sa concluzionezi, cum ca as fi un "musulman aciuat", nu cred ca ar mai fi prea multe de discutat.

                    Citatele tale preferate nu stiu care ar fi; probabil cele din cultura autohtona. Ale lui Vadim te ung mai bine pe suflet?
                    • 0 (0 voturi)    
                      continuati, continuati... (Marţi, 3 mai 2011, 12:24)

                      Luci [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

                      XtrO, de ce te-ai oprit?
      • +7 (13 voturi)    
        empatie (Luni, 2 mai 2011, 13:37)

        Bin [anonim] i-a raspuns lui XtrO

        Sunt curios daca ai avea aceeasi parare si daca un criminal periculos care nu a fost vazut de multi ani ar umbla deghizat astfel incat din intamplare sa semene chiar cu tine :) Lunetistii au vederea buna, dar pentru siguranta poti sa stai linistit ca ti se for face teste ADN si ulterior ... :)
        Oricum, cu putin efort probabil ca puteau sa il prinda viu, ca si pe Sadam.
        • -2 (12 voturi)    
          Varianta (Luni, 2 mai 2011, 12:49)

          XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Bin

          Asa, si care ar fi varianta pe care ai aplica-o dumnneata ? Sa il fi legitimat mai intai sau cum am scris mai sus, sa ii faca testul ADN ? Sigur, e o varianta si asta, sa fi vorbit frumos cu Bin-ul, sa incerce sa il convinga sa se predea ca un mielusel. Care este. Sau a fost. E usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune... zicea unul, celebru....
          • +1 (13 voturi)    
            Sau cand tot ce ai de spus... (Luni, 2 mai 2011, 13:59)

            George [anonim] i-a raspuns lui XtrO

            ...e sa repeti ce ai fost invatat de televizor.

            Trebuia neaparat omorat, nu?

            Si apoi trebuia gasit un motiv penibil ca nimeni sa nu poata verifica identitatea mortului.

            La fel ca si cu inregistrarile originale cu aselenizarea, le-au sters ca aveau nevoie de casete.
            • +2 (12 voturi)    
              in continuare (Luni, 2 mai 2011, 13:29)

              Filip [anonim] i-a raspuns lui George

              ne vei intreba si de ozn-urile de la roswell. si despre ucigasul adevarat al lui jfk.
              • +4 (12 voturi)    
                Evident (Luni, 2 mai 2011, 14:49)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Filip

                Un tip care semana foarte bine cu Osama, locuia intr-o casa oarecum suspecta impreuna cu niste baieti suspecti... a fost ucis din greseala.:))

                Romanii au multa imaginatie si prea mult timp liber!
            • -1 (9 voturi)    
              @George (Luni, 2 mai 2011, 18:09)

              XtrO [utilizator] i-a raspuns lui George

              Vezi raspunsul adresat domnului Ionita referitor la obsedatii de conspiratii mondiale care se intreaba candid de ce oare trebuie omorati cei mai odiosi criminali care bantuie lumea. Si ca idee, apropos de televiziuni, cu toate ca in mod curent nu am nervii necesari sa urmaresc canalele (sic !) de stiri autohtone, totusi azi, urmarind cateva minute reactiile acestora relativ la evenimentul in discutie, aprecierile tale concid pana la identificare cu cele promovate de Realitatea TV si A3. Asa ca ... vezi ce si cum cu invatatul de la televizor. Si cu asta pun punct, e o pierdere de vreme aceasta disputa care a depasit cadrul ideii initiale a discutiei.
            • 0 (10 voturi)    
              trebuia neaparat omorat? (Luni, 2 mai 2011, 20:58)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui George

              NU! Trebuia sa i se dea Premiul Nobel pentru pace si sa fie propus drept Secretar general ONU!
          • 0 (0 voturi)    
            Inca putin efort. (Marţi, 3 mai 2011, 8:43)

            Bin [anonim] i-a raspuns lui XtrO

            Probabil ca nu am nimic a spune pentru cei ce nu citesc tot sau nu vor/pot sa faca un minim efort pentru a intelege.
            In mesajul de mai sus am scris si despre varianta: Inainte de a ucide un om, trebuie sa se incerce varianta arestarii lui.
            In stirea initiala nu s-a publicat ca au incercat sa-l aresteze. Ulterior sa si precizat ca misiunea comando-ului era sa il ucida.
            In SUA au fost cazuri cand un om a fost condamnat la moarte iar apoi s-a descoperit ca nu este persoana pe care o cautau. Probabil ca poti intelege acest lucru daca vei fi pus in situatia de a fi confundat cu un criminal periculos.
      • +3 (3 voturi)    
        parere (Luni, 2 mai 2011, 15:31)

        maria [anonim] i-a raspuns lui XtrO

        pai daca trebuia sa-i faca analize ,trebuia sa stea la coada ,ca-i venea randu abia peste doua luni ,made in romania
    • 0 (6 voturi)    
      pentru Bin (Luni, 2 mai 2011, 20:51)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Bin

      NUU!! Intai intra echipa antitero in casa si-l roaga sa scoata limba. Ii iau o proba de celule epiteliale de pe limba si il roaga sa astepte asa cateva ore( sau zile ) ca sa-i faca un test ADN. Dupa ce vine rezultatul il someaza: mainile sus! El refuza. Si..mai departe scrie in carte.
      • +1 (1 vot)    
        Probabil ca nu ai inteles (Marţi, 3 mai 2011, 8:28)

        Bin [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        Sau cel putin nu ai citit tot ce am scris mai sus.
        Inainte de a ucide un om exista varianta arestarii.
        In informatia initiala nu s-a publicat ca au incercat sa-l aresteze.
  • +8 (36 voturi)    
    vrajeli (Luni, 2 mai 2011, 11:15)

    lungu bogdan [anonim]

    treaba cu aruncatul in mare e o vrajeala. in mod normal il tineau 2-3 zile pentru o identificare corecta pentru a avea garantia ca el este. treaba cu aruncatul in mare suna a cacealma. da senzatia ca osama a fost o tinta fictiva de care s-au folosit atatia ani si acum au facut un simulacru de ucidere fara ca sa prezinte vre-o dovada pentru ca dovada a fost aruncata peste bord. dupa mine e o musamalizare ordinara.
    • +2 (12 voturi)    
      asa. si? (Luni, 2 mai 2011, 11:30)

      Legolas [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Presupunem ca il tineau 2-3 zile iar rezultatele ADN nu confirmau ca este Bin Laden. Si ce faceau cu trupul? Il inviau?
      Iar cealalta ipoteza a ta, ca a fost o tinta fictiva, este mai degraba un motiv sa spuna ca nu e el, pt a continua razboiul. Deci te cam contrazici.

      Acum pentru toti cei care vad conspiratii in tot ceea ce se intampla: ziceti voi, conspirationistii, ca americanii il cautau pe bin Laden numai ca sa aiba motive sa continue diferite razboaie. Eu zic ca chiar in cautau, l-au gasit, l-au omorat si vor continua ce razboaie vor muschii lor. Nu au ei nevoie de falsi "bin Ladeni". Si pana una-alta, mai bine cu americanii decat fara ei, ca acum stateam drepti in fata fanaticilor islamici la amenintarile teroriste (vedeti ce au facut spaniolii dupa atentatele de la Madrid) daca nu erau americanii.
      • +1 (1 vot)    
        esti simpatic! (Marţi, 3 mai 2011, 8:53)

        RadDeMor [anonim] i-a raspuns lui Legolas

        cumva republican?!
    • +1 (11 voturi)    
      corect (Luni, 2 mai 2011, 12:28)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui lungu bogdan

      100% de acord cu tine ! as fi postat acelasi lucru daca nu mi-o luai inainte.
    • +3 (3 voturi)    
      Dar care sete sursa? (Luni, 2 mai 2011, 21:01)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Cine a lansat stirea cu aruncatul in mare? Este o sursa credibila?
  • +5 (5 voturi)    
    care Mare ? (Luni, 2 mai 2011, 11:29)

    itzik [anonim]

    L-au aruncat precis in Marea Moarta!
  • +4 (32 voturi)    
    Aiureli (Luni, 2 mai 2011, 11:31)

    Stiutorul [anonim]

    Asta e mort de cel putin un an sau doi... asta e barba electorala pt Obama,sa ii mai creasca cota care e in cadere libera...lasati-o balta.
    • -2 (6 voturi)    
      e hai... (Luni, 2 mai 2011, 13:31)

      Filip [anonim] i-a raspuns lui Stiutorul

      de parca are nevoie obama de asa ceva. sa-ti reamintesc ca momentan republicanii nici n-au contracandidat pentru prezidentiale?
  • +13 (33 voturi)    
    serios? (Luni, 2 mai 2011, 11:39)

    Tzompi [anonim]

    Urmasii lui Pinocchio de la Casa Alba ne anunta ca "l-au impuscat pe Osama".
    Serios?
    Cu trei zile inainte de a fi executata in 2007 de serviciile occidentale Benazir Bhutto a zis intr un interviu ca adevarul e ca Osama e mort de cativa ani buni. Si ca va mai povesti si altele...
    Nu a mai apucat, sarmana femeie.
    • +4 (22 voturi)    
      hmmm (Luni, 2 mai 2011, 12:14)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Tzompi

      A adus si vreo dovada sarmana femeie? Sau orice afirmatie a ei avea valoare de adevar?
      • +5 (11 voturi)    
        dovada... (Luni, 2 mai 2011, 13:21)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        ... a murit!
        • -3 (9 voturi)    
          pe acelasi rationament (Luni, 2 mai 2011, 13:31)

          Filip [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

          daca tu mori maine, e clar, te-au lichidat serviciile ca stiai prea multe.
          • +2 (6 voturi)    
            diferenta e ... (Luni, 2 mai 2011, 15:34)

            Vednetta [anonim] i-a raspuns lui Filip

            ca eu nu am pretins ca am informatii secrete... dar e greu cu logica asta :)
      • +1 (7 voturi)    
        da (Luni, 2 mai 2011, 19:25)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        aceleasi dovezi pe care le aduc si americanii acum... vorbe.
    • +2 (8 voturi)    
      Scuza-ma dar esti inconstient. (Luni, 2 mai 2011, 12:31)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Tzompi

      Ce vina au avut cei care au murit la prabusirea turnurilor gemene si toti ceilalti din locatii care nu aveau nici-o treaba cu musulmanii?Ba au murit si oameni de-ai lor.Tu nu gandesti?Vrei o lume in care sa nu stii daca maine va mai fi o zi(pentru tine)?
      • -2 (8 voturi)    
        mda (Luni, 2 mai 2011, 19:26)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        mai uita-te la filmele cu demolarea, mai citeste notele expertilor in constructii si vino inapoi.
        • +2 (8 voturi)    
          Filme (Luni, 2 mai 2011, 19:56)

          Getodac [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          Te-ai intrebat cine sunt autorii documentarelor la care te-ai uitat? Ti-ai pus intrebarea cine i-a finantat si care ar putea fi motivatiile lor? Ai vreo certitudine ca teoriile lor sunt corecte? Ai vazut si documentarele care le combat argumentele? Ai ascultat si parerile celorlalti experti?

          Sper ca ai observat ca autorii filmelor de care vorbesti sunt tot americani, deci orice parte alegi, tot pe americani ii crezi.

          De ce nu esti sceptic pana la capat si iei de bun tot ce e antiamerican? Mesajele tale sunt prea unilaterale ca sa ai o vreo credibilitate.
  • +5 (13 voturi)    
    Osama bin Laden - "CIDUL" vremurilor noastre !? (Luni, 2 mai 2011, 12:11)

    Viorel [anonim]

    Parerea mea asta este! Cei ce conduc acum lumea(nu ma refer doar la americani), au nevoie de astfel de personaje mai mult sau mai putin reale, pentru a justifica actiunile lor de export a democratiei autentice(zic ei), in realitate avem de-aface cu interese majore pentru resurse de petrol ieftine si de instalare a unei noi orndini mondiale la care demult jinduiesc.
    Dupa Milosovici, Osama bin Laden, Gaddafi oare ce cine urmeaza.....
    Dupa mine Osama bin Laden e mort inca de la inceputul acestui conflict trucat.
  • +4 (22 voturi)    
    teatru (Luni, 2 mai 2011, 12:15)

    vali [anonim]

    circ...aruncat in mare...pana la urma lumea e condusa de idioti...circari...mami mami ma arunca in mare..
    • +4 (12 voturi)    
      :) (Luni, 2 mai 2011, 12:44)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui vali

      Romanii dadeau poporului (sau popo'ului?) paine si circ. Astia, mai prosti de zgarciti, ne dau numai circ ...
  • +3 (11 voturi)    
    Daca Osama n-ar fi mort.... (Luni, 2 mai 2011, 12:46)

    HN_reader [utilizator]

    .... in mod sigur ar aparea sa dezminta declaratiile dusmanilor. Oameni fanatici precum Osama nu fac jocuri de-a v-ati-ascunselea cu americanii. Dupa cum va amintiti el nu a ezitat niciodata sa trimita televiziunilor clipuri cu amenintari. In plus, o aparitie a sa in momentele astea ar stimula foarte mult organizatia pe care o conduce sa continue lupta cu dusmanii mincinosi. Ramane de vazut daca o va face. Parerea mea ca o asemenea eroare nu si-o pot asuma autoritatile americane, ar fi o lovitura mult prea mare. Prin urmare chiar cred ca e mort.
  • -1 (15 voturi)    
    atata prostie in lumea asta... (Luni, 2 mai 2011, 13:01)

    eu [anonim]

    ... si americanii astia chiar cred ca lumea va lua in serios tot ce afirma ei si presa lor? se stie foarte bine ca treaba cu Ben Laden nu e ceva curat si ca scopul aparitiei acestui personaj pe scena internationala a fost obtinerea unor vaste resurse de titei de catre mogulii americani, care sunt in acelasi timp si marii moguli ai presei... toata povestea asta cu Osama e cusuta cu ata alba si asta o stim cu totii... poate intr-adevar este mort de mult ... sau poate nici nu a existat cu adevarat? cine crede toate chestiile astea cu urmarirea prin pesteri, uciderea si ingroparea lui in mare?... poate doar americanii carora li s-au spalat creierele la propriu si au fost indoctrinati... sa fim seriosi!
    • +1 (13 voturi)    
      Dupa logica ta .... (Luni, 2 mai 2011, 13:52)

      HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui eu

      "se stie foarte bine ca treaba cu Ben Laden nu e ceva curat si ca scopul aparitiei acestui personaj pe scena internationala a fost obtinerea unor vaste resurse de titei de catre mogulii americani"

      ... americanii stiau ca "11 septembrie" va avea loc si au lasat lucruile sa se "desfasoare" pentru a pune mana pe titei.... Interesanta idee, dar totusi macabra si extrem de stupida! Petrolul pe care il vor prelua ei nu acopera pagubele provocate la 11 sept., sau cel putin nu prea curand. Concluzia mea ... exista multa prostie chiar si prin comentariul tau nu numai in lumea asta.
  • 0 (10 voturi)    
    Toata lumea castiga ... (Luni, 2 mai 2011, 13:03)

    Gogu [anonim]

    Sa presupunem ca totul e o cacialma in felul urmator:

    Osama negociaza libertatea pe-o suma mare de bani.

    Osama isi castiga libertatea si probabil acum e-ntr-un paradis prin marile sudului.
    Obama castiga capital de imagine si probabil va fi reales. Partidul castiga bani pt alegeri.

    "Cadavrul" e aruncat in mare si se pierd toate urmele.

    Toata lumea e fericita !!!
  • +5 (11 voturi)    
    hmm (Luni, 2 mai 2011, 13:14)

    sorin [anonim]

    cam repede scapa astia de cadavru...
  • +6 (10 voturi)    
    Evident (Luni, 2 mai 2011, 13:17)

    cornel [anonim]

    Nu numai ca a fost aruncat, dar a fost mancat de pesti care au fost inghititi de o balena care a fost devorata de rechini care au fost deja pescuiti de contrabandistii chinezi si gatiti, mancati de niste turisti care s-au avantat prea mult in padure si au fost devorati de ursi, care fiind prea aproape de Japonia sunt deja radioactivi si sunt in metastaza. Din pacate, datorita nivelului ridicat al radiatiilor, specialistii belgieni nu se pot apropia sa verifice urmele de ADN.
  • -1 (13 voturi)    
    ben laden (Luni, 2 mai 2011, 13:23)

    unu [anonim]

    unii spun ca e mort din 13 septembrie 2001, eu cred ca e vrajeala electorala Obama era in cadere libera si la americani prinde prosteala mai ales despre bin laden, mai ales ca si-au bombardat singuri turnurile sa aiba motiv pt. interventia din Iraq si Afghanistan sa le fure petrolu si companiile mari de armament din SUA sa aiba comenzi
    • -1 (13 voturi)    
      Aoleu ce aberatie! (Luni, 2 mai 2011, 13:56)

      HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Vezi exemplul Irak. Era suficient sa declare cineva ca Afganistanul imbogateste uraniul si face focoase nucleare, si gata motivul de razboi. Chiar crezi ca era nevoie sa omoare 3000 de cetateni si o mare parte a economiei, ca sa puna mana pe petrol? OMG asta chiar suna stupid.
      • -1 (13 voturi)    
        In ultima propozitie ... (Luni, 2 mai 2011, 14:18)

        AlinN [utilizator] i-a raspuns lui HN_reader

        ... te refereai la tine, nu? Ca nu stiu daca sa-ti dau plus sau minus...
    • +3 (5 voturi)    
      pentru unu (Luni, 2 mai 2011, 21:13)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui unu

      "Interventia din Iraq si Afganistan sa le fure petrolul". Te rog sa detaliezi. Cat petrol este in Afganistan? Care sunt directiile de export actuale ale Iraqului? La ce pret se vinde?
  • +8 (12 voturi)    
    convenabil... (Luni, 2 mai 2011, 13:33)

    sami [utilizator]

    dar prost regizat
  • +2 (14 voturi)    
    Osama e Mort demult. (Luni, 2 mai 2011, 13:58)

    wero [anonim]

    2 noiembrie 2007.Bhenazir Bhutto la emisiunea lui Frost afirma ca Bin Laden e mort. La vremea aceea BBC-ul este acuzat de cenzura deoarece nu a postat inregistrarea integrala a interviului....Daca nu era important de ce totusi au facut asta???Dupa 4 luni tipa e asasinata.
    Osama e mort demult. E nevoie de combustibil electoral pentru Obama.HAHAHAHA ...aruncat in mare..asta e pentru retarzi..nu zic care....
    Ati vazut cum staff-ul de campanie statea in fata la Casa Alba...sa "se bucure"...Parca am mai vazut si pe la noi prosteala asta.
    • -2 (4 voturi)    
      oh really? (Luni, 2 mai 2011, 22:19)

      Mier [utilizator] i-a raspuns lui wero

      Ce combustibil electoral cand contracandidatul e Donald Trump, un fel de Charlie Sheen al mogulilor cu pretentii politice? Republicanii si-au sapat singuri groapa cu tot scandalul imbecil cu certificatul de nastere al lui Obama.
  • +3 (11 voturi)    
    Vraja marii (Luni, 2 mai 2011, 14:26)

    Oana [anonim]

    Foarte tare povestea de azi... Uite asa ne mai gasim ceva de lucru pe ziua de azi, cat sa ne mai inchidem ochii de la altele, plus sa mai castige ceva procente altii... Sa fim seriosi: ca e mort sau nu, cu siguranta nu e de azi, sau nu e deloc. Daca ajungi dupa 10 ani sa il executi pe Bin, cel cu turnurile, TURNURILE, nu oricine... te apuci dupa 2 ore sa ii faci ingropaciunea??? Si unde? In mare??? Hahaha... Macar cateva zile il puteau pastra, de trofeu, daca tot asa au vrut ei sa il si omoare( sau cel putin sa ne prosteasca pe noi, astia de rand ca l- au omorat), plus test ADN (nu ca dac se infirma mai conteaza...), plus alte dovezi... Nu il ingropi pe CEL MAI CEL la 2 ore... Acu suntem toti o lume de prosti?? Pana acum eram doar un popor credul.. Acu reusesc sa ne abureasca pe toti?? Chiar asa?? Vraja marii... aia unde l-au si ingropat... Sa fim seriosi...:)))
  • +7 (9 voturi)    
    Suspecta, graba de a face sa dispara corpul! (Luni, 2 mai 2011, 14:30)

    titirca [anonim]

    In Evul mediu, cand era executat vreun criminal sau revolutionar renumit, corpul sau era expus public, pentru a fi recunoscut de toata lumea si pentru a nu mai exista dubii. Astazi, cand exista TV si Internet, deci cand nu mai este nevoie de asemenea exhibitii crude, americanii decid iute-fuguta sa-l arunce pe Bin Laden in mare, cu toate ca e cald, inca. Nu inteleg aceasta graba de a indeplini un "ritual islamic", pentru o mare putere, greu lovita tocmai de islamismul fanatic al celui omorat! Aceasta graba suspecta va da apa la moara tot teoriilor conspirationiste, care sustin ca era mort demult si a fost nevoie de el "viu", pentru a intretine mitul nevoii inarmarii Americii. Unde este adevarul si de ce este el ascuns, chiar si in mare?!
  • +2 (14 voturi)    
    Situatia de acum: (Luni, 2 mai 2011, 14:32)

    AlinN [utilizator]

    S-au facut 10 ani de "razboi impotriva terorii" fara nici o dovada palpabila. In Irak nu s-a descoperit nici o arma de distrugere in masa iar acum, ni s-a explicat ca Osama Ben Laden nu va fi descoperit niciodata.
    Singura dovada pe care putem sa ne bazam raman spusele lor. Am totusi un regret: lipsa lor de imaginatie. Mai bine spuneau ca WTC a fost atacat de un barzaune extraterestru care are cuib in rezervele de petrol. Macar parea totul mai fascinant. Iar la sfarsit sigur reusea cineva de la efecte speciale sa deseneze un barzaune extraterestru mort.
    • 0 (6 voturi)    
      Dovezi (Luni, 2 mai 2011, 18:27)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Off ce ciudata e mintea omului . Nu cumva sunt lipsa cateva cladiri in New York , 4 avioane , cateva mii de oameni + cateva sute de morti la Madrid si Londra ? Sunt curios , daca vin niste Osami in Arabia Saudita , opresc exporturile fac 300$ barilul si baga lumea intr-o criza cum n-a mai fost ce ati zice ? Sa-i invadati au ba ?
      • 0 (4 voturi)    
        Numai 75% adevarat... (Marţi, 3 mai 2011, 1:31)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

        Adica numai 3 avioane !

        Al 4-lea, din pacate, a avut o alta soarta: Din cauza ca se indrepta catre a 4-a "tinta", ( Casa Alba ), a fost "trimis" la sol de catre un pilot militar. Din pacate. asa se scrie istoria.

        Din pacate, acest "capitol" face parte integrala din programul de pregatire a pilotilor militari si anume:

        "Ceva" se indreapta catre Casa Alba; acel "ceva" este un avion APARENT de pasageri ale caror intentii nu le cunoastem; in cazul in care primesti ordinul de al dobori, esti capabil sa apesi pe butonul "cu pricina" FARA mustrari de constiinta???

        Daca raspunsul este "DA", te poti considera admis la Scoala de Pilotaj Militar. Punct.
        • +1 (3 voturi)    
          Ramasite (Marţi, 3 mai 2011, 8:12)

          Gamma [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

          Bun . Deci tu zici ca a fost doborat . Cum se pot falsifica atunci conv telefonice de la bord ,purtate intre pasageri si rude care exact inainte de prabusire spuneau ca vor lua cu asalt cockpit-ul ? . Sunt coroborate si de inregistratorul de voce din cockpit dar voi nu , Batman ,Batman . Nici nu ma mai obosesc conspirationistii sunt weak minded people si basta .
          • 0 (0 voturi)    
            pentru Gamma (Marţi, 3 mai 2011, 10:41)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

            Ai mare dreptate. Si eu sunt putin surprins si chiar iritat de naivitatea conspirationistilor. Orice gogoasa le dai , o inghit imediat.Nu mai asculta contra-argumente! Ciudati oameni! Ciudata logica!
          • +1 (1 vot)    
            Partial... (Miercuri, 4 mai 2011, 6:34)

            Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

            ...ai dreptate.

            Da, au avut loc convorbiri telefonice intre pasageri si persoane de la sol.

            Partea proasta este ca avioanele NU sint prevazute cu oglinzi retrovizoare ca sa vada ce "vine" din spate; iar acel "ceva" este o racheta trimisa de la 8 Kilometri distanta de catre un "coleg" militar.

            Ti-a trecut prin cap posibilitatea asta???
    • +2 (6 voturi)    
      Dovezi? (Luni, 2 mai 2011, 20:13)

      Getodac [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Dar teorille conspirationiste ce dovezi palpabile au? Nu sunt tot vorbe? Ce garantii ai ca sunt corecte si dezinteresate? De ce crezi ca teoriile lansate pentru creduli sunt asa certe? Daca tu ai face parte dintr-o organizatie care isi propune sa discrediteze USA, nu crezi ca te-ai putea folosi de tehnici de manipulare sa semeni discordie? Vestea buna este ca si speculatiile au viata scurta, fara o baza reala nu castiga decat adepti fanatici, carora nu le mai poti schimba parerea indiferent cate dovezi ai aduce. Daca esti o persoana echidistanta si sincera, care ar fi dovada indubitabila care ti-ar schimba convingerile?
      • 0 (2 voturi)    
        cum adica care ar fi dovada sa-i schime conv.? (Marţi, 3 mai 2011, 1:41)

        GetoTrac [anonim] i-a raspuns lui Getodac

        Omul cere dovezile. Armele nucleare ale irakienilor care nu au existat, dar care au reprezentat motivul pentru care USA au atacat Iraq si trupul lui Bin Laden, la fel care nu exista si nimeni nu-l poate vedea. Mai citeste-i odata commentul, Man.....cu televizorul au prostit poporul. Cam asa merge treaba din pacate atat la ei cat si la noi. Cius, o seara buna !
        • +1 (1 vot)    
          Memoria . (Marţi, 3 mai 2011, 10:47)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GetoTrac

          Motivul pentru care a fost atacat Iraqul nu a fost acela ca are arme nucleare. A fost opozitia lui Saddam de a se supune rezolutiei ONU care cerea un control al Iraqului in vederea lamuririi problemei armelor nucleara. Saddam a refuzat acest control, el mergand la cacealma . Nu avea, dar dorea sa se creada ca are.Pentru a tine in sah toti inamicii Iraqului. Nu i-a tinut cacealmaua.A fost prins cu o pereche de nouari in mana pe care o juca ca pe un careu de asi.
  • +1 (1 vot)    
    Osama Ben Laden (Luni, 2 mai 2011, 18:22)

    Dj. Drei [anonim]

    http://www.trilulilu.ro/Dj_Drei/d72e24d0be0487
  • -2 (2 voturi)    
    Bin Laden 2 (Marţi, 3 mai 2011, 7:34)

    Dan M [anonim]

    Revenge of the Fallen - Bin Laden 2 : Razbunarea celor invinsi
  • -2 (2 voturi)    
    eeeeee oooo (Marţi, 3 mai 2011, 21:13)

    fanel [anonim]

    era si cazul un pic cam tarziu dar...problema e ca americanii stiau de mult unde se ascunde osama dar s-au jucat un pic cu el ca pisica si soarecele
  • +1 (1 vot)    
    pentru toti (Miercuri, 4 mai 2011, 13:11)

    Cady [anonim]

    ba sunteti niste idioti vad ca mai toti au ceva cu americanii si ii luati parte unui Hitler 2,sunteti cu capul,trebuia impuiscata toata familia pt miile de americani ucisi in atentatele din 2001. si bine ca a intrat si in irak ca arabii astia nu sunt normali,astia in proportie de 90% sunt gravi bolnavi mintali.


Abonare la comentarii cu RSS
VIDEO UPDATE Presedintele Obama: Dupa 10 ani de cautari, Osama bin Laden a fost ucis. Este o realizare istorica a SUA
Cele mai noi stiri despre subiect
6 Mai 2011
5 Mai 2011
4 Mai 2011

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri