Americanii au ajuns la saturatie din cauza tonului folosit in dezbaterea politica pe retelele de socializare (studiu)

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 26 octombrie 2016, 0:48 Actualitate | Internaţional

Dezbaterea politica a luat o turnura prea neplacuta pentru numerosi internauti americani, pana in punctul in care unii si-au schimbat parametrii pentru a inlatura sau limita mesajele de contact prea virulente, relateaza marti AFP, citeaza de Agerpres.

In acest an de alegeri prezidentiale din SUA, cu o campanie electorala foarte acida, retelele sociale au devenit un mijloc de comunicare crucial pentru a difuza pozitiile candidatilor si o platforma privilegiata de dezbatere pentru internauti.

Potrivit unui studiu publicat marti de Pew Research Center, numerosi utilizatori (37%) au ajuns la saturatie din cauza tonului discutiilor politice. Pe de alta parte, 20% dintre internauti sustin ca apreciaza aceste schimburi de opinii.

'O parte substantiala dintre utilizatorii de retele sociale au sentimentul ca aceste platforme sunt locuri pentru a angaja o dezbatere politica numai la modul furios si lipsit de respect', releva raportul Pew.

'In aceste spatii, utilizatorii pot da peste declaratii pe care le pot considera foarte discutabile sau extrem de ofensatoare, chiar daca nu au facut niciun efort pentru a da peste aceste elemente', adauga documentul.

Astfel, 59% dintre persoanele intervievate au calificat interactiunile lor de pe internet cu internautii ale caror opinii politice nu le impartasesc drept 'stresante si iritante'.

Filtrarea fluxurilor pentru indepartarea mesajelor neplacute se poate dovedi dificila, intrucat numerosi utilizatori pot vedea mesajele postate si informatiile redistribuite de prietenii lor sau de personalitatile pe care le urmaresc.

'Majoritatea utilizatorilor incearca sa ignore disputele politice de pe retelele sociale cat de bine pot. Atunci cand nu reusesc, ei iau masuri pentru a introduce filtre si a evita continuturile cele mai ofensatoare', a precizat Pew.

Patru din cinci internauti au precizat ca evita sa participe la disputele politice, in timp ce 15% au recunoscut ca posteaza comentarii.

Aproape unul din trei americani (31%) a recunoscut ca si-a modificat parametrii contului de pe retelele sociale pentru a diminua numarul mesajelor unei persoane din cauza continutului unei postari politice.

Ancheta Pew a fost realizata pe un esantion de 4.579 intre 12 iulie si 8 august pe internet si prin posta. Marja de eroare a fost estimata la 2,4 puncte procentuale.


























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

455 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi