UPDATE Criza din Ucraina: Trupele ucrainene se retrag din Debaltseve / Alexandr Zaharcenko, ranit usor 

de Laurentiu Colintineanu     HotNews.ro
Miercuri, 18 februarie 2015, 10:41 Actualitate | Internaţional

Linia frontului din estul Ucrainei - 17 februarie 2015
Foto: Armata ucraineana
Luptele din Debaltseve se apropie de sfarsit. Trupele armatei ucrainene parasesc cu sutele orasul, relateaza atat surse ucrainene, cat si separatistii, citati de Spiegel Associated Press relateaza, in plus, citand oficiali ucraineni, ca separatistii si-ar fi continuat ofensiva la nodul feroviar Debaltseve.

Un purtator de cuvant al armatei guvernamentale a declarat ca, numai in aceasta noapte, separatistii ar fi lansat cinci atacuri cu artilerie impotriva pozitiilor armatei. Agentia rusa RIA Novosti il citeaza pe comandantul ucrainean de batalion Semen Semencenko.

Acesta a precizat ca trupele guvernamentale se retrag “planificat si organizat” din Debaltseve. Separatistii ar fi vrut sa impiedice operatiunea. Un purtator de cuvant al trupelor separatiste este citat de serviciul de presa DAN (apropiat rebelilor) cu declaratia ca “la Debaltseve are loc o retragere masiva a armelor trupelor ucrainene”. Acesta a mai spus ca sute de soldati se retrag.

Operatiunea de retragere ar fi inceput la ora 6:00 in aceasta dimineata, relateaza jurnalista Anastasia Stanko de la Hromadske.tv. Multi soldati ucraineni s-ar fi deplasat pe jos si ar fi fost tinte ale unor focuri trase de separatisti. Care este amploarea retragerii nu se poate afirma cu siguranta in prezent.

Adjunctul sefului politiei din Debaltseve, Ilia Kiwa, a declarat in context ca "ne retragem unele unitati". In acelasi timp, Kiwa a cerut intariri de la Kiev si a spus ca trupele guvernamentale nu vor abandona orasul. Luptele de strada continua, spune oficialul, precizand ca a avut loc si o "mica batalie cu tancuri".

Intre timp, agentia Interfax relateaza ca, in alte sectiuni ale frontului din estul Ucrainei, separatistii au inceput sa isi retraga armamentul greu catre zonele stabilite prin acordul de la Minsk.

Petro Poroshenko confirma retragerea din Debaltseve


Armata ucraineana a abandonat orasul Debaltseve in mainile rebelilor pro-rusi dupa zece zile de lupte inversunate, a anuntat si presedintele Petro Poroshenko, inainte de a se urca intr-un avion cu destinatia estul rebel.

"In aceasta dimineata, fortele armatei ucrainene impreuna cu garda nationala au terminat operatiunile planificate de evacuare a unitatilor noastre militare din Debaltseve", a declarat seful statului, pe aeroportul din Kiev. "La ora actuala, 80% dintre unitatile noastre au iesit, asteptam inca doua convoaie".

Alexandr Zaharcenko, ranit usor in luptele din Debaltseve

In luptele din Debaltseve a fost ranit usor si liderul separatistilor din Donetsk, Alexandr Zaharcenko, dupa cum a anuntat miercuri televiziunea rusa LifeNews, preluata de AFP.

Zaharcenko a confirmat chiar el faptul ca a fost ranit, potrivit imaginilor LifeNews filmate in camera sa de spital din Lugansk.

"Nimeni din mica mea unitate nu a fost ucis, am scapat toti teferi si nevatamati. Doar eu am fost ranit. Nimic grav", a spus acesta, de pe patul sau de spital.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

35342 vizualizari

  • +32 (84 voturi)    
    Era de asteptat (Miercuri, 18 februarie 2015, 10:56)

    OmulNou [utilizator]

    Ucrainenii nu pot sa castige impotriva trupelor rusesti mai numeroase si mult mai bine inarmate.

    Asta e pretul pe care-l plateste Ucraina pentru ca a avut incredere in Rusia si a renuntat la armele nucleare.

    Sa tragem cu totii invatatura de minte din toata povestea asta oribila - niciodata sa n-ai incredere in rusi.
    • -25 (49 voturi)    
      1994 (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:21)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      1. Punctul 3 din Memorandumul de la Budapesta stipulează: „Refrain from using economic pressure on Ukraine in order to influence its politics.” Oare a fost respectată această clauză?

      2. Memorandumul a fost semnat de Rusia, SUA și Marea Britanie. Nici una dintre țările semnatare nu a ratificat documentul. De ce?
      • +20 (30 voturi)    
        Continua sa dai vina pe altii, (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:38)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        cu cat o faci mai des, cu atat pari mai ridicol.

        Nuuuu, Rusia n-are nicio vina ca a invadat o tara suverana...
        • +2 (18 voturi)    
          Aia nu e tara, prietene (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:45)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

          Aia nu e tara, prietene

          E o adunare de furaciuni de ici, colo. Cat erau impreuna, nu pasa nimanui; azi, daca ukrainenii vor o tara, trebuie sa lase teritoriile locuite de altii , furate de Stalin si Hrusciov si dte lor.
          Asta include si TERITORIILE LOCUITE DE ROMANI, nu numai cele in care rusii sunt majoritari.
          Dupa aia, mai discutam.
          • +3 (7 voturi)    
            Dupa ce Ucraina (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:30)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            ii lichideaza pe terorist ( separatisti ) mai discutam.
      • +12 (20 voturi)    
        De hirtie! (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:53)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Intreaba la Vocea rusiei si iti vor raspunde ei.
      • +17 (21 voturi)    
        Raspuns la 1 (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:14)

        benicio [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Deloc, Ucraina a fost santajata cu pretul gazelor de nenumarate ori.
    • +19 (29 voturi)    
      invazia ideologica in Romania este (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      in miscare..extremistul dughin ..lucreaza nu doarme....http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19404773-alexandr-dughin-ideologul-lui-vladimir-putin-participa-prin-skype-colocviu-organizat-bucuresti-russiatoday.htm
    • -4 (18 voturi)    
      O adaugire (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:42)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Ucraina plateste acest pret si din cauza ca Occidentul a vorbit despre integritate teritoriala, iar apoi a dat-o pe sanctiuni, pe care acum vrea sa le ridice.
      Occidentul, in primul rand Statele Unite si Marea Britanie, au tradat Ucraina. Te puteai astepta la asa ceva de la Rusia intrucat... este Rusia. Dar sper ca, atunci cand va fi vorba de razboi, macar SUA si Anglia isi vor tine promisiunea de a apara democratia si principiul integritatii teritoriale. Ne-am inselat.
      • +4 (6 voturi)    
        clarificari (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:20)

        Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui cato

        Garantarea integritatii teritoriale presupune ca nu vor imparti tara intre ei (precum au facut Hitler si Stalin cu Polonia). Nu inseamna ca vor apara armat intergitatea teritoriala (pt. asta ar trebui constituirea de aliante militare).
        Conform acestor garantii SUA s-au tinut de cuvant, Rusia nu, caci Rusia a invadat Ucraina.
    • +12 (18 voturi)    
      Ei da (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:47)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Si ce crezi ca faceau cu armele nucleare? Bombardau Rusia? Prostia lor a fost ca nu si-au format o armata competitiva in 20 de ani, una care sa nu fie batuta de omuleti verzi.
      Cat despre incredere , doar cozile de topor, prostii si naivii pot avea incredere in rusi.
      • +6 (14 voturi)    
        ai dreptate, cu ambele! (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:09)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Criza din ucraina este numai un simptom, ce pune in evidenta grava deficienta a UE, care nu a fost in stare, in mai bine de 20 de ani, sa isi faca armata proprie. De ucrainieni nu le pasa, dar ce se va intampla maine, cand vor trebui sa apere chiar teritoriul Europei?!
        Incrdere in Maskwa evident ca nu are nimeni, mazetele, evocii , pattonii si altii doar isi indeplinesc fisa postului, nu se poate vorbi d e"incredere" in cazul lor!
      • +5 (5 voturi)    
        ba mai sunt unii (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:21)

        Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        grecii (ca popor) si ungurii (ca "elita" politica - aka nataraul de orban)
        • +1 (3 voturi)    
          scuze! (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:56)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Ce FaciFoca

          Ai dreptate, eu nu am precizat domeniul de aplicabilitate: iubirea grecilor fata de mujici am descoperit-o cu stupoare in 1995, cand am fost in Grecia. Este totusi explicabila, grecia nu a fost nciodata vecina cu Imperiul tzarist sau cu URSS!
          Dar ungurii?! Nu sii mai amintesc de 1956?!
          Oricum, eu vroiam sa spun ca nu exista IN ROMANIA oameni care sa aiba incredre in supusii lui Putin ...
    • +7 (19 voturi)    
      A veni ea si vremea aceea... (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:13)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Are sa vina vremea cand resursele naturale ale bolsevicland vor fi gata, abia astept sa vad ce au sa faca nespalatii astia atunci cand nu vor mai avea nimic de vandut si vor fi cam singuri impotriva multor tari ce vor avea cateva chestii de recuperat de la ei (in special teritorii). :) Abia astept. Every dog has his day, asadar este doar o problema de timp. :)
      • 0 (18 voturi)    
        Tu vrei sa traiesti jumatate de mileniu (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:47)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Tu vrei sa traiesti jumatate de mileniu, prietene. Nu-i rau !
    • 0 (12 voturi)    
      Esti pe aratura, bai tata! (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:24)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Ce sugerezi de fapt? Ca daca aveau arme nucleare trebuia sa le foloseasca?? Si daca ai fi singurul tampitel de serviciu de pe-aici ar mai fi cum ar mai fi, dar se inghesuie lumea sa-ti dea plusuri. Vai de capul vostru! .. si-al nostru..
      • -4 (4 voturi)    
        si (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:32)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        mai ales de-al tau, draga nasibotule.
  • -10 (32 voturi)    
    Aviz amatorilor! (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:00)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Rușii câștigă mai mereu războiul, fie acasă, fie în deplasare. Partea lor slabă, unde pot fi bătuți cu ușurință, este cea economică.
    • -14 (20 voturi)    
      hmm (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:02)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Se pare că rușii nu sunt chiar așa ușor de bătut nici pe partea economică. O zic chiar americanii:

      http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-02-18/the-strange-world-of-russian-sanctions-levies-uneven-penalties
      • +10 (16 voturi)    
        cate Jiguli a vandut uresese in lume ? (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        si cat a vandut Mercedes in lume..INSUSHI shafu l tau Putin are MB in dotarea de la Kremlin
      • +7 (11 voturi)    
        Mazeta scumpule (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:23)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        economia Rusiei este sub cea a Italiei si in ritmul asta va ajunge asa de jos incat rusii vor trece de adevaratelea la votca din pufoaica. Lasa propaganda sovietica!
      • +6 (6 voturi)    
        SWIFT (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:34)

        Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Daca-i decupleaza de la SWIFT, e ca si cum le-ar da cu atomica. Le inchide economia instant. Nu mai pot face plati, totul ar fi blocat. Orice tranzactie economica (ca vinzi un castravete sau 1 mil de barili de petrol) ar insemna cash, sau maxim foi de cec - ori asta inseamna economie de subzistenta tip Coreea de Nord - iar nu omuleti verzi, ultima generatie de tancuri si reactivare de trenuri atomice. Cand s-a pus problema decuplarii de la SWIFT (ca propunere de sanctiune) Medvedev a reactionat isteric, caci a inteles consecinta.
        Cu alte cuvinte, rusii pot fi ingenuncheati economic f. usor.
    • +9 (15 voturi)    
      Exemple? (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:05)

      Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Care sunt ultimele razboaie castigate de Rusia / URSS?
      • +2 (6 voturi)    
        unde traiesti? (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:08)

        sascha [utilizator] i-a raspuns lui Iulian72

        sa-ti explicam cum am traint in ultimii 70 de ani?
        Nici acum nu e sigur daca am scapat de ei, vezi agitatiile anti gaze de sist, finantate direct de rusi.

        Sau tu nu il cunoscti pe Iliescu? vezi ca n-a murit. E viu, sanatos si inca ar mai putea fi votat (daca ar candida).
    • +4 (4 voturi)    
      ba nu (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:25)

      Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Razboiul Rece (primul) l-au pierdut. Cred ca il vor pierde si pe al 2-lea, caci aplica aceleasi tactici pierzatoare. N-au inteles nimic. Ceea ce nu e rau, caci dupa 2 razboaie, iata unde este azi Germania.
      Ideea ar fi ca acest al 2-lea Razboi Rece sa puna Rusia in genunchi, caci asta e singura cale de a scapa de ciuma asta civilizationala de la Est. Abia cand rusii vor manca scoarta de copac putem discuta de o reforma in Rusia (care va dura probabil vreo 50 de ani).
  • +52 (56 voturi)    
    "Neimplicarea" Rusiei (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:00)

    Daniels22026 [utilizator]

    Foarte tari separatistii astia. Rusia nu are nici o implicare.

    Doar Japonia este de vina intrucit a furnizat tancuri separatistilor. Uganda le-a furnizat kalasnikoave. Australia le-a donat vehicule blindate. Iar Ecuador i-a dotat cu electronica de supraveghere. Ca sa nu mai pomenesc despre Maroc, care le-a furnizat echipamente verzi de iarna. Asta-i adevarul.

    Rusia nu are nici o implicare. Doar Putin negociaza direct la Minsk teritoriile pierdute ale ucrainienilor. Si asta datorita prieteniei stravechi dintre rusi si ucrainieni. Rusia vrea sa ajute Ucraina. Toata lumea stie asta.
    • +8 (14 voturi)    
      ce gluma (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:47)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Ha, ha, tare gluma, toata lumea stie ca Rusia nu se mai satura de teritorii, o natie de imputiti
  • +3 (135 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:11)

    hot news [utilizator]

    Un pas foarte important pentru Rusia in cursa pentru invingerea legiunilor NATO care au dat lovitura de stat in Ucraina.

    Rusia nu trebuie să cedeze niciun pas vis-a-vis de Ucraina, dar nici faţă de alte zone geo-strategice sensibile de pe glob. Soluţia pentru Rusia nu este decât una singură şi anume o ripostă clară şi eficientă în faţa lipsei de bun simţ arătată de puterile vestice. Atitudinea Occidentului este egală cu ridicolul.
    • -11 (87 voturi)    
      cere te la uresese Tradator de neam (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      acoloo e zona ta de confort cu biberonul de votca la bot
      • -5 (43 voturi)    
        perestroiKa .... e infiltrat (haker rus) (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:27)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        nu-l luati in seama....eroarea (neatentia )apartine red. HN.....sory.
      • -12 (32 voturi)    
        nu e tradator de neam (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:54)

        fabrice [anonim] i-a raspuns lui un domn

        atata timp cat e neam de mujic, nu-l poti acuza de tradare de neam.
      • +2 (12 voturi)    
        @perestroika (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:40)

        was [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cred ca am ajuns la regina, pe langa @Taras Bulba, @evoque, @Mazeta, @potaisa si multi alti "useri" care orice comenteaza, constructii, accidente, intamplari, dosare penale etc....au comentaii numai anti-occidentale (in special anti-SUA) si pro-Putiniste.
        M-a frapat numarul de minusuri la raspunsurile pentru @potaissa, cred ca e regina si toti troli kagebisti au votat instant, iar cei care inca nu, ei lor li-se va retrage gradul si implicit si renumeratia.
    • -13 (79 voturi)    
      Gata? (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:25)

      benicio [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Acuma sterge-te pe barba de mancare, baga o votca si la nani.
    • -14 (82 voturi)    
      Cat te plateste Putin? (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:27)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Pe bune, ori esti platit de Rusi, ori esti bou rau...
      • -9 (39 voturi)    
        personal (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:50)

        bancher [anonim] i-a raspuns lui Alex

        mizez pe a doua varianta.
        • -10 (24 voturi)    
          improbabil (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:12)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Ai dreptul la opinie, desigur, iar aprecieri gresite, cu totii facem, insa nu cred, nimeni nu poate fi char ATAT de prost incat sa CREADA intr=adevar aberatiile debitate de perestroika, in cea mai pura limba de lemn!!!
        • +9 (21 voturi)    
          animale domestice sau vodca (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:12)

          math [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          E mai putin important. dar uitati-va la voturi !!

          Perestroika are o larga sustinere popolara, zeci de IP-uri. Ce facem daca isi cumpara si Ponta acest soft ?
        • +3 (35 voturi)    
          Eu... (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:30)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Mizez pe faptul ca astazi ati facut spume, stimati bisoni maltezi ;-)

          Sincer nu ma asteptam la atata reply-uri....ba chiar ma temeam ca o sa scap neobservat la cate comentarii s-au scris....dar se pare ca nu...sunt baietii la datorie...cred ca decarteaza Samy la greu zilele astea ;-)
          • 0 (22 voturi)    
            Diferenta intre noi doi (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:11)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Este ca eu scriu din convingere...tu tastezi pentru votca
          • -3 (17 voturi)    
            Hmm (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:57)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Nu aveți susținere din partea mea, v-am dat plus însă la comentariu din 2 motive:
            - sunt de acord cu afirmația: „Atitudinea Occidentului este egală cu ridicolul.” Atitudinea Rusiei agresivă trebuia stîrpită din fașă, încă de la începutul situației din Crimeea. Cu fiecare oră, șansele să se redreseze situația sunt din ce în ce mai mici. Iar în momentl ăsta, sunt EXTREM de mici.
            - modul politicos în care v-ați expus(nu impus) părerea, comparativ cu ceilalți „domni” merită apreciere.Ei au fost sancționați de oamenii cu bun simț, nu de rusofoni sau (cît de penibilă e asta) „oameni plătiți de Putin”.

            Ca o concluzie, cu regret spun, rusofonii de pe acest site par mai educați decît susținătorii occidentului.
    • +11 (17 voturi)    
      Rusia nu a fost/nu este agresoare :D (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:27)

      Marius POP [anonim] i-a raspuns lui hot news

      postacii spun "Rusia nu a fost/nu este agresoare "

      - atacul asupra Finlandei 30 noiembrie 1939, cauta pe wikipedia "Winter war" 3 luni inainte de inceperea WWII
      - invazia Poloniei impreuna cu nazistii, 17 sept 1939 vezi "Soviet invasion of Poland"

      vorbim de vreo 350.000 de victime, fara sa punem Katyń (22.500) si restul deportatilor.

      cu ce este diferita pozitia guvernului rus in privinta razboiului din Cecenia I si II de cel ucrainian fata de Donbas?
      • +3 (5 voturi)    
        la care adaugam... (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:38)

        Ce FaciFoca [anonim] i-a raspuns lui Marius POP

        ...tarile baltice, bucovina si basarabia. apoi au inceput deportarile in siberia si tot ce mai stim.
    • 0 (70 voturi)    
      @Hotnews (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:34)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Catre redactia Hotnews - de ce se permite accesul serviciilor rusesti pe site-ul asta??
      • -8 (26 voturi)    
        De-aia (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:22)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        Tot așa cum se permite tuturor exaltatilor, agramaților, lobotomizatilor, fie de o parte sau de alta.
        • +7 (19 voturi)    
          esti ucenicul lui dughin ? (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:17)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          te vedem la eveniment ? http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19404773-alexandr-dughin-ideologul-lui-vladimir-putin-participa-prin-skype-colocviu-organizat-bucuresti-russiatoday.htm
        • +5 (11 voturi)    
          pasol na turbinca Vidma (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:27)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Gustav baiete, esti constient ca daca incepe bubuiala esti la categoria tradatori de tara? sau scrii deja de la Sankt Petersburg si te doare undeva?
          • -2 (12 voturi)    
            ai infiintat cumva Svoboda romaneasca? (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:09)

            Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Sunt binemerci la mine acasa in Ardeal si nu mai pot de satisfactie cand vad atatea boturi umflate de vreo saptamana incoace.
            Iar bubuiala e numai in tartacuta celor care o promoveaza.
            Este Romania in razboi cu cineva si nu am aflat inca?
            Mi-ar placea la Sankt Petersburg, e unul dintre cele mai frumoase orase din lume.
            • +4 (8 voturi)    
              in Ardeal nu se spune tartacuta (Miercuri, 18 februarie 2015, 17:16)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

              se spune "mintiuca" dar ..tu folosind un script sovoetic nu ai cum sa sesizezi...ce e cu Ardealul..esti un Bolshevik ordinar
            • 0 (0 voturi)    
              De cate ori (Joi, 19 februarie 2015, 12:04)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

              ai fost acolo ? Dar la Moscova ?
    • +1 (61 voturi)    
      Razboi hibrid (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:35)

      Ivan Turbinca [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Rusia duce un razboi hibrid in Ucraina.In mod oficial nu exista stare de razboi intre statul Ucraina si Statul Rus. Deaceia nici ONU nu poate interveni cumva.
      Razboiul este mascat sub o lupta de eliberare nationala dusa de etnicii rusi din regiunile de est ale Ucrainei. In paralel se desfasoare actiuni de influienta in tarile EU si Nato si tarile vecine.Prin politicieni recrutati,prin coruptie,prin ziaristi cumparati sau prin postaci care scriu iata si pe Hotnews.Nebunul de la Kremlin incepe sa semene cu Stalino-Hitler.Va avea acelasi sfarsit.Chiar daca se retrag acum din zona Ucraina va reveni.Cat timp crede Rusia ca va putea sa mentina cu fonduri atatea formatiuni de teroristi?Este o perioada limitata in timp.Si dupa urmeaza judecata si asemenea altor dictatori Putin va sfarsii urat si dispretuit.
      • +7 (11 voturi)    
        Poate e cum zici tu, dar... (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:49)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Ivan Turbinca

        Poate e cum zici tu, dar sa ne amintim ca Hitler si Stalin inainte sa sfarseasca asa cum au sfarsit au omorat si schilodit niste zeci de milioane de oameni. Asta e cred ingrijorarea.
      • +15 (19 voturi)    
        Vezi ca e adevarat? (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:11)

        Ivan Turbinca [anonim] i-a raspuns lui Ivan Turbinca

        Au bagat ceva program de dat minusuri pe aici pe hotnews.Au actiune de dezinformare prin presa.Slabi ,cine ii crede."Perestroica" asta sigur e agent rus in misiune.Pleaca acasa perestroica la nebunul tau.Asa o sa sfarsiti cu totii la balamuc.
      • +5 (7 voturi)    
        Bun... (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:02)

        lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Ivan Turbinca

        ... va sfîrși, plătește, toată lumea e fericită. Dar uiți un lucru: lumea care va RĂMÎNE va fi fericită.

        Zici că Putin e nebun, și ai oarecum dreptate, tocmai de aceea ar trebui să iei în considerare că el nu exclude folosirea armamentului nuclear. După un dezastru de felul ăsta, cîți rămîn?
        Occidentul nu face mai nimic tocmai de aia, n-au curaj, îi știu damblalele ăstuia.

        Totuși, poate face Dumnezeu ceva și n-ajunge la buton că altfel ne-am ars... la propriu!
    • +11 (19 voturi)    
      Pe cuvant ca am ezitat ... (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:48)

      Je2 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      ...mult inainte sa-ti dau minus. Pentru ca esti atat de prost ca nici macar atat nu meriti.
      • +2 (2 voturi)    
        pace (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:33)

        daraban lonel [anonim] i-a raspuns lui Je2

        pace...
    • +12 (18 voturi)    
      Domnule Ion Iliescu, (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:53)

      MIhai [anonim] i-a raspuns lui hot news

      aveti foarte mare dreptate in logica dumneavoastra profund bolsevica. Rusia nu trebuie sa cedeze. De mult timp nu am mai avut vecini un imperiu. Un imperiu destabilizat si nesigur, deci greu previzibil.
      Bai fratilor, astia asa mai prosti, inainte sa vorbiti ceva, sau, mai bine, inainte sa ganditi ceva, puneti si voi mana pe o carte de istorie sa vedeti cate beneficii a adus Rusia Romaniei. Ca sa nu va obositi, va spun eu ca nu prea multe.
      • +7 (11 voturi)    
        aproape corect (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:14)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui MIhai

        mai putin apelativul, care nu este cel mai potrivit!

        Nu exista niciun "domn Iliescu", este tavarisci ion ilici ...
    • +14 (20 voturi)    
      Riposta clara si eficienta (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:09)

      ION [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Prietene, oare poti gandi si in afara sabloanelor ? Limbajul e lemn de fag. Rusia este un stat agresor. Nimic mai mult.
      • +10 (16 voturi)    
        + HOTZ al Tezaurului romanesc (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:18)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ION

        apucam sa il luam de la kremlin vreodata ?
        • +11 (11 voturi)    
          rebelii cei verzi asta vor sa faca (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:17)

          math [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Tancurile alea sunt pline cu tezaurul. Intentiile sunt bune. Rusii nu ataca pe nimeni. Vor doar sa elibereze poporul ucrainean de sub jugul occidental si sa ne aduca tezaurul inapoi (pe drumul cel mai scurt).
    • +11 (17 voturi)    
      Ti-ai hackerit 50 de plusuri ca Haplea (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:20)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Mai baga inca 50 de plusuri ca sa te mentii pe plus. Asta-i contributia ta la mentinerea Ucrainei sub influenta Moscovei. Dar iti inchipui ca Europa ar fi ridicola. Ti s-au prajit lampile.

      Mai bine pregateste-te de foamea grea. Rusia s-a auto-izolat fata de lumea civilizata. Iar generalii rusi vor apela in genunchi la ajutor international. Il veti primi. Dar umilinta va fi mai mare decit a nemtilor si a japonezilor dupa al doilea razboi mondial. De data asta, va va razbi foamea si revolta sociala. Marea Revolutie Socialista din Octombrie a fost nimic fata de ceea ce urmeaza.
  • -24 (44 voturi)    
    proverb: ”nepoftitu' n-are scaun” (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:12)

    zizin [utilizator]

    Războiul din Ucraina se va termina atunci când americanii își recunosc înfrângerea, și a venit vremea ca jocul cu viețile oamenilor să se termine. Americanii au pierdut războiul din Vietnam și n-au avut încotro, au avut "curajul" s-o recunoască. Rușinea suferită în Vietnam este până astăzi cel mai mare eșec militar al SUA. Astăzi, în Ucraina, se întâmplă exact același lucru. Americanii trebuie să înțeleagă că s-au băgat undeva unde nu le fierbe oala.
    • +8 (14 voturi)    
      in loc de "zizin" trebuia Votca Putinova (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      si era de effect...
    • +4 (8 voturi)    
      pasol na turbinca! (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:30)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      zizinovski? americanii nu au pierdut razboiul din Vietnam militar ci mediatic.
      iar in momentul asta nu armata americana e bagata pana la gat in Ucraina ci armata rusa.
      Ce se va intampla? Va incepe un nou razboi rece si Rusia va da din nou faliment(cum s-a mai intamplat odata)
      • -2 (6 voturi)    
        Corect (Miercuri, 18 februarie 2015, 20:20)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        De fapt americanii au cucerit Hanoiul si nu au pierdtu Saigonul, nu?

        Asta-i ca bancul cu masina care-i bicicleta si nu era de dar ci fusese furata! Mai facem revizionism mult?!
  • +20 (28 voturi)    
    asta inseamna (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:13)

    un oarecare [utilizator]

    pacea ruseasca
    • +16 (20 voturi)    
      celovecii Nu se vor opri (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      au trimis un Extremist sa corupa mintile oamenilor in Romania, http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19404773-alexandr-dughin-ideologul-lui-vladimir-putin-participa-prin-skype-colocviu-organizat-bucuresti-russiatoday.htm
  • -7 (27 voturi)    
    a-ti inteles gresit (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:22)

    jony [anonim]

    nu se retrag ca nu prea au pe unde .au capitulat
    • 0 (0 voturi)    
      Noi am (Joi, 19 februarie 2015, 12:12)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui jony

      VOI ATI
      Ei au
  • -3 (29 voturi)    
    bancuri cu prosti (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:23)

    viorel [anonim]

    ... se retrag organizat...din incercuire . Fratilor...au luat bataie , ies din oras...si se predau frumos .
  • -7 (29 voturi)    
    informare (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:29)

    dum_i [utilizator]

    Asta e o informare echilibrata? Sute de stiri zilnice despre saracii ucrainieni si nenorocitii de rusi?

    Asta e intoxicare domnilor!
  • +8 (16 voturi)    
    Sa trimita si NATO "ajutoare" (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:32)

    gigica [anonim]

    Sa trimita si NATO 500 de camioane incarcate cu "ajutoare umanitare" in ucraina. Nu pot trimite tancuri dar pot trimite munitie sa ii zdruncine pe separatisti.

    Pe de alta parte ar fi interesant sa trimita NATO un convoi de blibdate si avioane sa le taie calea spre rusia a separatistilor sa vedem cat mai rezista ei fara munitie si trupe de comando de la rusi. Si asftel se a demonstra ca ei sunt sprijiniti de rusi.

    Nu inteleg de ce nu poate intra NATO in aceasta regiune pentru restabilirea pacii si cine deschide focul asupra trupelor nato sa fie la randul lor atacati de acestia.
    • +10 (10 voturi)    
      Nu poti intelege (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:48)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui gigica

      Nu poti intelege, ca esti slab informat, NATO nu poate interveni !!!! Rolul NATO este defensiv, asta inseamna ca interventia NATO este exact atunci cand un stat fcare face parte din NATO este atacat. Deci si tu la scoala reia cursurile, dupa mai vedem ce e si cu tine !
      • +1 (3 voturi)    
        Fals! (Miercuri, 18 februarie 2015, 20:22)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

        NATO a bombardat Serbia in Razboiul din Kosovo. Deci poate interveni.

        Partea nasoala pentru fanii lor este ca daca intervin, sunt in bucluc mare: ca sa fie consecventi ar trebui sa-i bombardeze pe ucrainieni, nu pe rebelii separatisti!
    • +4 (10 voturi)    
      dintr-un motiv simplu: (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:54)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui gigica

      Ucraina nu aduce foloase materiale pentru UE. Nu au nici gaze, nici petrol, sunt o economie de marimea Romaniei, investitii straine in Ucraina nu prea sunt, UE si Nato nu au ce castiga de aici.
      GErmania si franta au interes mai mare in Rusia, decat in Ucraina. Nu vor sa ajunga la razboi cu Rusia pt Ucraina.
      • +4 (12 voturi)    
        nu, nu pentru Ucraina! (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:24)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Din punct de vedere economic, analiza este corecta. Insa NU criteriul economic este cel primordial!
        Dupa ce supusii lui Putina au constatat ieri ca pot invada Ucraina fara probleme, nu vor fi fraieri sa se multumeasca cu atat! Azi ne ocupa pe noi, maine Polonia si tarile baltice, poimaine vor face "davai iPhone" la Paris si Londra!
        Nu este vorba de Ucraina aici, ci de supravietuirea statelor occidentale ca tari independente, in loc sa devina republic (sovietice) ale Federatiei!
        • +2 (10 voturi)    
          Rus = infractor in Dreptul International (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:15)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Viseaza celovecii cu Greta Garbo ca ajung la Paris si Berlin....insa sutele de milioane de locuitori potential de Cotropit crezi ca ii asteapta cu Paine si sare ?
        • +3 (5 voturi)    
          statele occidentale (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:48)

          bancher [anonim] i-a raspuns lui hot news

          sunt prea mandre sa ia in calcul ipoteza ca cineva le poate ataca vreodata. Asa au pierdut si luptele cu Imperiul Otoman, si cu Hitler la inceputul celui de-al doilea razboi mondial. Au mers pe principiul ,,suntem prea mari sa ne atace cineva".
          Abia cand s-au trezit, au inceput sa mai castige batalii...acum nu se gandesc ca Rusia poate ataca UE....nici nu concep asa ceva.
          • 0 (2 voturi)    
            si noi ce ne facem?! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:02)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Poate ca statele occidentale reusesc sa se trezeasca la timp, dar noi ce facem?!
            Cizmarul a reusit ca in august 1968, Romania sa evite soarta Cehoslovaciei, dar acum?!
            Nu, nu cred ca vro ajunge mujicii la Paris, insa Romania si Polonia sunt tare greu de aparat - ne bazam pe inexistenta armata UE?!
    • -8 (18 voturi)    
      Realitatea (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:03)

      echidistantul [anonim] i-a raspuns lui gigica

      Realitatea este ca armata ucrainieana si poporul ucrainiean nu vrea sa lupte.Guvernul de la Kiev nu are legitimitate populara. Degeaba ii trimiti cu forta pe front pe oameni, daca ei nu au o cauza sa lupte.
      Ruslan Kotsaba a prezentat realitatea si acuma il ameninta 15 ani de temnita.
      Degeaba duce NATO munitie, ca nu o trage nimeni. Soldatii din armata ucrainieana dezerteaza in masa la rusi. Sa nu crezi ca este o lupta crancena, unde ucrainienii plini de curaj dar fara hrana si echipament dau cu pietre dupa alti ucrainieni. Nici vorba. Aia dusi cu forta pe front stau acolo doar de frica neofascistilor din garda nationala a ucrainei care ii impusca pe cei care nu lupta. De cealalata parte, separatistii, chiar daca sunt inferiori numeric, au tot ce le trebuie. Moral, in primul rand.
      • +4 (14 voturi)    
        Rusii apara popoarele lumii (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:21)

        math [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul

        Ii vor infrange pe fascistii ucrainieni si vor salva acest popor fratesc din ghearele imperialistilor occidentali.
        • -1 (1 vot)    
          Ai dreptate. (Joi, 19 februarie 2015, 8:08)

          echidistantul [anonim] i-a raspuns lui math

          Ai dreptate, asa se si intampla.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e nevoie (Joi, 19 februarie 2015, 12:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gigica

      de trupe NATO. Daca le trimit armament este suficient.
      Ucrainienii nu au uitata de HOLODOMOR !
  • +20 (22 voturi)    
    au semnat rusii :)) (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:33)

    tecumseh [utilizator]

    mai faceti tratate ! puneti franta garant :)
    • +2 (8 voturi)    
      Ce fel de armistitiu e asta ? (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:58)

      LegatusAugusti [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      Cu morti ? Cu invazii ?
      Merkel ?
      Hollande ?
      Ceva intelegeri secrete ? Noi ghesefturi ("reconstructia" dupa razbel e un bun motiv, isn't it) ?
  • -16 (24 voturi)    
    capitularea (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:33)

    zizin [utilizator]

    imagini video grăitoare:

    https://www.youtube.com/watch?v=qxk5y8RT6rY
    • +6 (12 voturi)    
      esti tare (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:57)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      si ieri la fel, ai prezentat un videoclip de pe youtube cu numai 300 de vizionari. tu faci videoclipurile? sau te anunta aia care le fac? lumineaza-ma si pe mine.
  • -2 (12 voturi)    
    alea nu sunt trupe și ofițerii trebui executați (Miercuri, 18 februarie 2015, 11:44)

    visio [anonim]

    pentru trădare; începând cu prostul de pe teren și sfârșind cu Șeful Statului major.
    Pe de altă parte, îmi reamintesc că foarte multe State, și România printre ele, au semnat un document al SUA prin care un cetățean american nu poate fi judecat decât de un tribunal american chiar dacă infracțiunea a fost comisă pe teritoriul altor State. Din acest punct de vedere, găsesc normal ca Rusia să îți protejeze rușii din alte State atâta timp cât proporția acestora în zona de conflict este de 70%. Dacă americanii beneficiază de acest drept, rușii de ce să fie mai prejos? Treaba este că americanii au spus ”haide să...” pe când rușii au mers pe calea mai rapidă. E drept că nici unii nici alții nu pot fi refuzați. Așa se întâmplă când o națiune este puternică. Alde Băsescu sau johannis, sau hollande, trebuie să-și ”salte” propriile națiuni și apoi să se ia de Rusia! Desigur, e mai ușor cu papagalul la proști! La sfârșit, proștii plătesc pagubele de război. Proștii și familiile lor!
    • -3 (3 voturi)    
      eu nu am auzit de un astfel de document (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:52)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui visio

      Conform dreptului international, o persoana e judecata conform legii locului unde a comis fapta. Ulterior persoana poate fi extrdata in SUA, daca este cetatean american si daca autoritatile se inteleg, dar nu este obligatoriu.
      Din acest motiv e bine sa va feriti de furturi si violuri in tarile musulmane, ca nu se stie ce va taie..
      • +1 (7 voturi)    
        unde traiesti? (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:14)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        de cazul Teo Peter ai auzit?
  • -5 (13 voturi)    
    sunt pe faras (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:02)

    pontiac [anonim]

    In acest moment Ukraina e o gluma proasta,tara nu mai este.
    Dupa revolutia portocalie a ramas doar o revolutie rosie bolsevica care a pus mana pe ukraina sub nasul Eurooei "unite".
    Sa luam aminte din acest moment urmeaza Moldova si dupa aia noi,tot sub nasul europei "unite".
    Predictie :vom pierde transilvania si moldova in favoarea rusilor si ungurilor pentru ca NU are cine sa lupte pentru ele si nici macar nu intereseaza pe cineva.
    Europa e mult prea preocupata de bunastarea ei decat de estul europei.
  • +6 (10 voturi)    
    funny (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:04)

    gelu antigelu [utilizator]

    situatia este putin caraghioasa cand intelegi ca desi Putin pare in ofensiva de fapt incearca cu disperare sa salveze ce se mai poate salva. si daca te uiti pe harta si vezi ce teritorii controleaza separatistii observi ca nu prea i-a iesit pasenta. ma refer la asa zisa Novorusie. Ucraina ca stat rezultat din ruperea URSS detinea si mai detine teritorii care sunt istoric rusesti si cu populatie rusofona majoritara. si dupa un razboi sangeros inca pastreaza mare parte din aceste teritorii. aceste teritorii au intrat in componenta Ucrainei dupa 1920 pe considerente care n-au nici o legatura cu formarea normala a unui stat. asa cum a fost si cedarea Crimeei catre Ucraina in 1954, facuta printr-un act administrativ de tot risul. Putin cat se da el de rotund nu poate sa faca prea multe. daca era pe vremea URSS intra oficial cu tancurile si se mai oprea in Transnistria. asa nu poate decat sa trimita omuleti verzi si armament. planul era sa rupa de la Ucraina tot sudul si estul, asa zisa Novorusie. rezultatele sunt triste si timpul lucreaza impotriva rusilor. deci oricat ar parea de ciudat la nivel geostrategic Rusia pierde catastrofal iar rusii inteleg asta mai bine ca oricine. iar Putin o sa dea la un moment dat socoteala in fata lor. ca au ramas si cu economia pe butuci si burta goala si cu teritoriile istorice pierdute, pentru ca e clar ca vor fi pierdute. cea mai mare parte a lor. asa ca americanii n-au de ce sa se agite mai mult, trebuie sa continue sa face ce-au facut si pana acum. Rusia (mai) poate sa obtina cel mult cateva firimituri, cum e Debaltseve. si uite asa "imperialistii" au mai rupt o halca din Mama Rusie si culmea tot rusii apar ca agresori. e chiar caraghios desi la rusi nimeni nu mai ride. rusii nici n-au de ce sa se supere, ca ei au facut Ucraina mare. nu i-a obligat nimeni. dupa cum se vede e mult mai usor sa trasezi granite din birou si foarte greu sa le mai modifici apoi pe teren prin razboi nedeclarat.
    • +1 (9 voturi)    
      Putina istorie! (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:06)

      Stefan Michiu [anonim] i-a raspuns lui gelu antigelu

      Regret ca trebuie sa va corijez falsurile pe cere le emiteti, dar o fac pentrum adevar;
      1.Ucraina nu detine "istoric"teritorii rusesti, ci exact contrariul: dupa Pereiaslavl, tot estul Ucrainei a devenit parte a Imperiului;populatia a devenit majoritar ruseasca prin colonizari si holodomor;orice harta etnno-lingvistica din timpul tarismului arata populatia denumita de rusi "malorusskoe narecie"muti majoritara pana in Kuban, inclusiv;Guleai Pole,fieful lui Mahno, e in zona de care se face vorbire.
      2.Crimeea n-a fost niciodata arusilor, pana in 1783;
      3. La Nistru, Ecaterina II a ajuns in 1792, teritoriul anexat-Edisan- era sub suzeranitate turca si populat in ordinea numerica de moldoveni, ucrainieni, tatari.
      Concluzie-istoriceste, rusii n-au niciun drept la asa botezata de ei Novorossie!
      • +2 (8 voturi)    
        asa e, putina istorie... (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:16)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Michiu

        Ai idee cati albanezi erau prin Kosovo in 1792?
        • +3 (3 voturi)    
          Da! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:24)

          Stefan Michiu [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

          Da!"Albanizarea" Kossovo a inceput imediat dupa batalia de la Kosovo-Polie-recte Campia Mierlei din 1389!Spre sf secolului 18, proportia era 50%.
      • 0 (2 voturi)    
        depinde cum socotesti... (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:35)

        Winnetou [anonim] i-a raspuns lui Stefan Michiu

        "Crimeea n-a fost niciodata a rusilor, pana in 1783" - depinde cum te raportezi la scara istoriei. Nici America nu a fost a amercianilor pana la 1776, si nici chiar dupa, pana i-au alungat sau eliminat cu totul pe amerindieni. Sau alt exemplu: nici Transilvania n-a fost a romanilor pana acum mai putin de un secol. E greu de spus daca 100 sau 200 de ani creeaza legitimitate la scara istoriei. Insa, in cazul de fata, al Ucrainei, argumentele istorice nu pot prevala in fata dreptului international: unui stat recunoscut international i se rapesc teritorii, cu forta, de catre alt stat.
        • +1 (3 voturi)    
          Da! (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:32)

          Stefan Michiu [anonim] i-a raspuns lui Winnetou

          Comparatia e exagerata;Imperiul Tarist a gasit in Crimeea o organizatie statala numita Hanatul Crimeii,cu o populatie exclusiv tatara, sub suzeranitatea Imp. Otoma, cu un grad ridicat de autonomie.Au semnat tratate care sa prezerve autonomia Hanatului in cadrul noului Imperiu-l-au respectat ca si Acordul de la Minsk!Colonisii americani au gasit triburi amerindiene-foarte dragi mie-in epoca de piatra, un continent slab populat de acestia-estimare 3 mil.In Transilvania au locuit dintotdeauna romani, ungurii i-au gasit acolo.
          • +1 (3 voturi)    
            Aha (Miercuri, 18 februarie 2015, 20:28)

            Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Michiu

            Deci amerindienii aia au meritat sa fie exterminati de englezi si americani pentru ca erau doar 3 milioane. Zau?!
          • +1 (1 vot)    
            comparatia era exagerata inadins (Miercuri, 18 februarie 2015, 22:33)

            Winnetou [anonim] i-a raspuns lui Stefan Michiu

            De ce nu mergeti cu argumentul dreptului istoric pana la capat? De ce n-ar fi mai indrituiti tatarii sa ceara suveranitatea asupra Crimeei sau chiar Turcia (cum am citit recent un articol care chiar isi propunea sa mearga pe aceasta logica a dreptului istoric)? Iar triburile amerindiene meritau exterminarea pt ca erau inapoiate, nu? Asta in timp ce romanii organizasera deja Transilvania dpdv statal la venirea ungurilor (sper ca nu ma luati cu Gelu, Glad si Menumorat).... Repet, ceea ce sustin eu (si combateti dvs) este respectarea integritatii statelor (recte Ucraina) bazata nu pe o asa numita legitimitate istorica (de genul, daca teritoriul X a apartinut candva strabunilor nostri inseamna ca suntem indreptatiti sa-l revendicam), ci pe dreptul international consfintit prin tratatele internationale, prin sistemul de securitate si cooperare in Europa (sub egida OSCE) sau prin ONU.
  • +2 (10 voturi)    
    a inceput al 3-lea razboi mondial (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:43)

    Zeusian [anonim]

    Batalia nu se duce intra Rusia si Ucraina ci intre Uniunea Europeana si Rusia.
    Daca va uitati atenti pe linia frontului si pe teritoriile ocupate o sa vedeti ca practic rusii vor coridor pentru a ataca statele central europene. Daca mai adaugam si faptul ca exista un acord recent intre Ungaria si Rusia .... constatam ca al 3-lea razboi mondial a inceput deja si toti ne facem ca nu vedem.
    • +3 (5 voturi)    
      care razboi cu UE? (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:54)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Zeusian

      UE nu are nici o forta militara. UE este un colos economic, un pigmeu politic si o larva militara.
      Securitatea UE se bazeaza pe NATO si OSCE, altfel spus pe SUA. Daca izbucneste un razboi, izbucnete intre SUA si Rusia, pt ca UE singura nu are curaj sa se ia cu Rusia.
    • +5 (5 voturi)    
      chiar crezi (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:12)

      lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Zeusian

      că baza lui Putin e în Ungaria? Dacă chiar ar fi așa cum zici, ungurii cad primii, sunt înconjurați.
  • +14 (16 voturi)    
    CU CINE SEAMANA PUTIN? (Miercuri, 18 februarie 2015, 12:53)

    arheopterix [utilizator]

    Pai seaman cu Cupidon . De ce ? Pentru ca este inarmat pina in dinti si e in curul gol .
    • +6 (8 voturi)    
      epocala (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:33)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      ai merita 100 de plusuri si chestia asta scrisa in titlul fiecarui articol despre Ucraina.
  • -3 (13 voturi)    
    Destinatia finala (Miercuri, 18 februarie 2015, 14:06)

    echidistantul [anonim]

    Destinatia finala este Kiev-ul. Daca junta militara de la Kiev nu se multumeste cu Ukraina de la vest de Nipru, va ramane fara nimic.
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 februarie 2015, 15:10)

    rocknum [utilizator]

    mie nu-mi vine sa cred cate commenturi de sustinere au pe youtube separatistii. Si am vazut cateva si din Romania
    • -2 (14 voturi)    
      si nu numai pe Youtube... (Miercuri, 18 februarie 2015, 16:01)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      Si nu te pune pe ganduri treaba asta? Atunci nu-ti mai recomand sa citesti si comment-urile din presa europeana, ai putea intra in depresie.
      Ce este in schimb de remarcat este continutul postarilor care la proseparatitsti vadeste o logica si un nivel de educatie mult superioare decat se poate constata la unii "domni" proamericani.
  • -1 (7 voturi)    
    Ucraina (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:02)

    KostasP [utilizator]

    A fost impartita conform acordului de la minsk. Rusii s-au ales cu 2 jumatati de provincii si crimeea, restul la Vest. Acum ca razbelul e pe terminate, sa vedem cum iese ucraina din dezastrul financiar in care se afla.
  • +1 (7 voturi)    
    :))))) (Miercuri, 18 februarie 2015, 19:27)

    Nicu [anonim]

    "De 20 de ani, România face pregătiri, în secret, pentru un eventual conflict armat cu Rusia. În acest sens, toate guvernele ultimilor ani au pus la punct un plan românesc, moștenit din perioada când țara era atacată de dușmani. romania
    Exact ca pe vremea lui Ștefan cel Mare care, pentru a nu lasa resurse la îndemâna dușmanului, trimitea femeile şi copiii în munti, otrăvea fântânile şi dădea foc la grane, guvernanții noștri au abordat aceeași tactică în secret ca nimeni să nu își dea seama că totul este o pregătire pentru război.
    Astfel, femeile au fost alungate în Italia la îngrijit bătrâni, cele mai îndemânoase au fost trimise în Germania la ”muncă”. Copiii, și ei, au fost obligați să plece să își găsească rostul prin țări straine. Grânele nu le-am mai arat ca pe vremuri ci le-am modificat genetic ca să facă cancer cotropitorii. De fântâni s-au ocupat cei cu gazele de șist. Drumurile au fost făcute să suporte doar caruțe și mașini ușoare ca să se surpe sub greutatea tancurilor rusești. Fabricile și uzinele au fost deja trimise la fier vechi, iar banii.. desigur, banii au fost scoși prin intermediul unor corupți acoperiţi și puși la păstrare în locuri sigure din Elveția, Cipru, Panama etc.
    Așa ca datorită guvernanților noștri, rușii sau oricine va veni cu gând de razboi va lua o mare țeapă. Vor gasi numai pârjol și foamete."


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă