FOTO Accident in lant pe Autostrada Soarelui: 4 morti si peste 50 de raniti. A fost activat planul rosu de interventie/ Traficul, reluat dupa circa 9 ore

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:05 Actualitate | Esenţial

Accident in lant pe A2
Foto: Facebook - Florin Vladescu
Un accident in lant s-a produs sambata dimineata pe autostrada A2, in urma caruia trei persoane si-au pierdut viata si alte peste 50 au fost ranite, doua fiind in stare grava. In cursul serii, bilantul victimelor a urcat la patru, dupa ce un ranit internat la Spitalul Floreasca a murit. Accidentul s-a produs pe sensul Bucuresti - Constanta, la kilometrul 67, in zona Lehliu Gara. Au fost implicate circa 29 de masini, printre care si 2 microbuze. Televiziunile de stiri vorbesc despre un sofer care ar fi iesit dintr-o parcare si ar fi generat ciocnirile in lant, in conditiile in care pe A2 era ceata densa iar soferii nu ar fi adaptat viteza la conditiile de trafic. Acest sector al autostrazii, pe sensul Bucuresti - Constanta, a ramas inchis sambata timp de 9 ore, traficul fiind reluat in jurul orei 17.30. Accidentul este cel mai grav eveniment rutier produs vreodata pe Autostrada Soarelui, spun politistii de la Politia Rutiera.

----------

20:15
Politia Rutiera: 20 de soferi implicati in carambol sunt audiati/ Masinile vor fi expertizate tehnic luni

Aproximativ 20 de conducatori auto implicati in carambolul de pe Autostrada Soarelui sunt audiati la aceasta ora la Biroul Politiei A2, iar inspectia tehnica a masinilor implicate in accidentul in lant va fi facuta luni, potrivit Politiei Rutiere.

"La acest moment, la sediul Biroului de Politie A2 sunt in desfasurare audieri, aproximativ 20 de conducatori auto care nu au fost internati, care nu au suferit vatamari sunt in acest moment audiati pentru incercarea stabilirii cauzelor producerii acestui eveniment. Binenteles ca audierile nu sunt suficiente, se vor face inspectii tehnice la autovehicule, se vor face probabil expertize, in functie de ce dispune procurorul care coordoneaza activitatea. Oamenii isi vor putea ridica masinile pentru a le repara probabil dupa inspectia tehnica, care a fost organizata pentru ziua de luni", a declarat George Grigore, director adjunct al Directiei Rutiere, citat de Mediafax.

"Principalele cauze de producere a acestui eveniment nedorit sunt viteza neadaptata conditiilor meteo rutiere, respectiv ceata cu vizibilitate pe alocuri sub 20 de metri, si nepastrarea distantei in mers fata de autovehiculul din fata", a mai declarat George Grigore.

20:00 Bilantul persoanelor decedate a ajuns la 4 (oficial)
    
Bilantul persoanelor decedate in accidentul rutier produs pe autostrada A2 a ajuns la 4, a anuntat sambata seara comisar-sef de politie George Grigore, director adjunct la Directia Rutiera din cadrul Politiei Romane.

"Ca urmare a acestui accident (...), patru persoane (...) au decedat, cea de a patra (...), acum cateva momente, la spital", a precizat comisar-sef George Grigore, potrivit Agerpres.

El a reamintit ca in accidentul de pe A2 au fost aproximativ 60 de victime, dintre care doar circa 40 au fost duse la unitatile spitalicesti pentru acordarea ingrijirilor medicale.

19:33
Un ranit internat la Spitalul Floreasca a murit (surse)
    
O persoana ranita in accidentul rutier produs pe A2, care era internata la Spitalul de Urgenta Floreasca din Capitala, a murit, au declarat pentru Agerpres surse medicale. Potrivit surselor, este vorba despre o femeie.

In acest fel, numarul celor decedati in urma accidentului se ridica la patru persoane.

18:20 Autovehiculele avariate pe A2 au fost transportate la Politia Autostrazi si urmeaza sa fie expertizate

Masinile implicate in accidentul de sambata dimineata de pe A2 au fost transportate, la finalul cercetarilor la fata locului, la sediul Politiei Autostrazi, unde urmeaza sa fie expertizate tehnic si unde se fac audierile martorilor si persoanelor implicate care nu au fost internate, relateaza News.ro.

Parcarea Politiei Autostrazi care se afla la kilometrul 21 al autostrazii a devenit neincapatoare, sambata seara, dupa ce autovehiculele implicate in accident au fost depozitate aici pana cand un expert tehnic auto va cerceta avariile si va stabili viteza de deplasare a fiecareia dintre masinile implicate.

Tot la sediul Politiei Autostrazi, anchetatorii iau declaratii legate de felul in care s-a produs accidentul in lant. Audierile se fac dupa ce politistii de la Brigada de Autostrazi si Misiuni Speciale a IGPR si un procuror de la Parchetul de pe langa Judecatoria Lehliu au deschis un dosar penal pentru infractiunile de ucidere din culpa in forma agravanta si vatamare corporala din culpa in forma agravanta in urma accidentului.

Administratorul drumului a imprastiat materiale antiderapante pe carosabil pentru a absorbi cantitatea mare de uleiuri si combustibili care s-au scurs pe autostrada de la masinile avariate.

18:07
Traficul rutier in zona accidentului a fost reluat in jurul orei 17:30, la 9 ore dupa producerea carambolului. (News.ro)

17:32 
Cei doi copii care au ajuns la Spitalul Gr. Alexandrescu au fost externati (surse)

Cei doi copii care au fost dusi sambata la Spitalul "Grigore Alexandrescu" din Capitala, in urma accidentului rutier in lant produs pe autostrada A2, au fost externati, au declarat pentru Agerpres surse medicale din cadrul unitatii sanitare.

Medicul primar Cristian Pandrea de la UPU-SMURD Bucuresti precizase anterior ca doi copii au fost internati la Spitalul "Grigore Alexandrescu" din Capitala, iar "starea lor este stabila". "Ei au suferit traumatisme cranio-cerebrale minore", spunea medicul.

17:02
La Spitalul Sf. Pantelimon mai sunt internati 3 raniti, la Floreasca - 6

La Spitalul Sf. Pantelimon din Capitala au mai ramas internati trei raniti in accident, a precizat, pentru Agerpres, managerul unitatii sanitare, Gheorghe Popescu.

Este vorba despre un barbat de 22 de ani, cu politraumatism, contuzie splina, fractura falanga distala mana stanga, ce se afla sub supraveghere la Sectia ATI, un barbat de 35 de ani care are o plaga scalp si o femeie care a fost transferata de la Spitalul Judetean Ilfov, in varsta de 56 de ani, care are fractura pol inferior rotula stanga, fractura deschisa genunchi stang, a fost internata la Ortopedie si va fi operata.

Potrivit managerului unitatii medicale, celelalte doua persoane aduse la Spitalul Sf. Pantelimon au refuzat internarea.

In schimb, la Spitalul de Urgenta Floreasca se mai afla internati sase raniti in accidentul de sambata.

"Doi raniti sunt in stare grava, au suferit politraumatisme. Este vorba de o femeie care se afla pe Sectia de terapie intensiva si un barbat in sala de operatie. Alti patru raniti se afla internati pe sectii in stare stabila", a declarat, pentru Agerpres, medicul Cristian Pandrea, de la Spitalul Floreasca.

15:25 Compania de Autostrazi: La momentul producerii accidentului de pe A2 panourile de avertizare functionau


"Pentru panourile VMS cu mesaje variabile disponibile pe tronsoanele de autostrazi din Romania, toate mesajele sunt afisate in baza unui protocol intre CNAIR SA si Politia Autostrazi, dupa notificarea administratorului drumului de catre Politia Autostrazi. In momentul producerii accidentului panourile functionau. Pe acestea rula mesajul 'Atentie ! km 96 - km 117+500 limita de viteza 60 km/h !' ", anunta CNAIR.

Mesajele afisate, in format text sau pictograme, ruleaza in functie de situatia din teren, doar la notificarea Politiei Autostrazi.

"Aceste panouri informative au ca principal scop oferirea participantilor la trafic de informatii suplimentare pentru siguranta circulatiei si nu sunt indicatoare rutiere obligatorii ce se regasesc in codul rutier", anunta Compania, care face apel catre soferi "sa respecte regulile de circulatie, in special sa adapteze viteza la conditiile de drum".

15:18 
Dosar penal pentru ucidere din culpa si vatamare corporala din culpa dupa accidentul in lant de pe Autostrada Soarelui

In jurul orei 15:00, traficul pe A2, se sensul Bucuresti-Constanta, ramane blocat in zona accidentului, informeaza Mediafax.

14:47
Doi raniti in stare grava la spitalul Floreasca, au precizat reprezentantii institutiei pentru Digi24.

13:38
Directorul adjunct al Directiei Rutiere, despre carambolul de pe Autostrada Soarelui: Din primele cercetari, se pare ca sunt doua accidente distincte

13:00
11 raniti dusi la Spitalul Floreasca, 4 la Spitalul Pantelimon si 5 la Bagdasar-Arseni

11:53
In total, 41 de persoane au fost transportate la diferite spitale din Bucuresti si la spitalul din Lehliu Gara, transmite Digi24.

11:43
Atentie, se circula in conditie de ceata pe mai multe drumuri din tara. Recomandarile Politiei

11:36 Raed Arafat: Cifra oficiala a mortilor este de 3. Initial fusese anuntat ca 4 persoane au decedat.

11:31
Raed Arafat: Evacuarea victimelor de la locul accidentului s-a incheiat. Cel putin 3 dintre pacientii dusi la Spitalul din Lehliu Gara, unitatea cea mai apropiata de locul accidentului si unde au fost duse numeroase victime, vor fi transferati la Bucuresti.

La spitalul de la Lehliu Gara se afla o echipa de la Spitalul Floreasca care s-a deplasat la spital dupa ce a terminat interventia la locul accidentului, a precizat secretarul de stat in MAI.

Raed Arafat a precizat ca in total au fost ranite peste 50 de persoane, unele usor altele grav. In jur de 20 au fost transportate la spital. Se inregistreaza cel putin un caz critic.

11:28
Se inregistreaza 40 de raniti, a declarat comisarul sef George Grigore, director adjunct al Politiei Rutiere, pentru postul d eteleviziune citat. In accident au fost implicate 29 de vehicule. Primul apel la 112 s-a efectuat la ora 8:42.

11:02
Potrivit Digi 24, ar fi vorba despre doua accidente, produse la putin timp unul altul.

10:48
Infotrafic: Circulatie este blocata pe A2, la kilometrul 67, din cauza unui accident rutier, pe sensul catre Constanta. Traficul este deviat de la km 64 al autostrazii pe DN3A Lehliu Gara- Drajna.

Sectorul de drum indicat de aplicatia WAZE ca fiind blocat de carambolul de pe A2


Sursa foto: Captura harta Waze Live

Departamentul pentru Situatii de Urgenta a pus la dispozitia familiilor victimelor doua numere de urgenta: 021.264.85.15  / 021.264.85.16

Departamentul pentru situatii de urgenta a activat planul rosu de interventie. S-a intervenit cu ambulante SMURD, ambulante trimise de spitale, masini de descarcerare, autospeciale ale pompierilor, precum si echipaje de politie.


Accident in lant pe A2 / Sursa foto: Facebook - Florin Vladescu

Raed Arafat a precizat ca interventia este ingreunata de ceata densa.

Victimele sunt transportate la spitale din Calarasi, Slobozia si posibil Fetesti, informeaza Digi24.

Secretarul de stat Arafat a precizat ca in scurta vreme va fi pus la dispozitie un numar de urgenta pentru familiile victimelor, astfel incat sa poata afla informatii despre spitalele la care acestea au fost trimise.


Accident in lant pe A2 / Sursa foto: Facebook - Florin Vladescu

Purtatorul de cuvant al ISU Calarasi, Ovidiu Tataranu, a declarat, pentru Agerpres, ca a fost activat planul rosu de interventie, la fata locului intervenind echipaje de pompieri, SMURD, ambulante SAJ din trei judete - Bucuresti, Calarasi si Constanta.

"Este vorba despre un accident in lant in care sunt implicate cel putin 20 de autovehicule. Au fost 9 persoane incarcerate, acum au fost descarcerate de catre echipele de interventie. Avem confirmat pana acum, din pacate, un numar de 4 persoane decedate. Colegii imi spun ca numarul ranitilor este de peste 30 de persoane, se intervine pentru salvarea lor la fata locului, in acest moment nu va pot preciza spre ce spitale de urgenta sunt directionati", a declarat reprezentantul ISU Calarasi, pentru Agerpres.


Accident in lant pe A2 / Sursa foto: Facebook - Florin Vladescu

Potrivit sursei citate, accidentul s-a produs la ora 8:37, pe fondul conditiilor meteo de ceata intensa, iar inclusiv la aceasta ora in zona vizibilitatea este redusa din cauza cetei.

Toate spitalele de urgenta din Bucuresti au fost prealertate dupa accidentul in lant produs sambata dimineata pe Autostrada Soarelui, a declarat Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Bucuresti-Ilfov, citat de Mediafax.

In judetele Calarasi si Ialomita este in vigoare o avertizare meteo de ceata densa, incepand cu ora 10:00 pana la ora 13:00. Potrivit ANM, ceata determina vizibilitate redusa, local sub 200 m si izolat sub 50 m.


Citeste mai multe despre   









36318 vizualizari
  • -58 (118 voturi)    
    nu se poate! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:16)

    srpc [utilizator]

    accident pe autostrada? pai nu chiraie romanasii ca accidentele sunt din cauza lipsei autostrazilor? :)))
    • -5 (71 voturi)    
      Ba da, dar... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:27)

      ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Mai bine mori pe autostrada decat pe drum comunal. E vorba de prestanta aici...
    • +46 (54 voturi)    
      Nu toate accidentele (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:32)

      K.Samuel [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      se datoreaza lipsei infrasctructurii. Nimeni nu sustine asa ceva, deoarece tarile cu infrastructura bine dezvoltata, nu sunt lipsite de accidente rutiere. Insa gravitatea si frecventa accidentelor pe drumuri aglomerate si fara despartitoare intre sensurile de mers, este mult mai mare.
      O infrastructura corespunzatoare, poate salva vieti chiar si acolo unde soferii ar fi inconstienti, reducand aproape de 0 coliziunea cu masinile venite de pe contrasens. E ca si cum ai avea un copil, care daca-l pui intr-o camera cu covor gros pe jos, nu se va lovi atat de tare in cazul in care ar cadea. Bineinteles ca nu covorul il va face dintr-o data sa mearga bine, asa cum nici infrastructura nu face soferii constiinciosi peste noapte.
      • +41 (43 voturi)    
        Lipsa de educatie rutiera a soferilor romani (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:45)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

        Ma abtin sa spun inconstienta si nesimtire dar sa mergi cu viteza mare pe ceata s-ar putea incadra lejer la asta.

        Infrastructura e conditia necesara dar nu suficienta.
        • +6 (8 voturi)    
          Romania 31 decese - Rusia 53 / 100 mii mașini! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 22:11)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Romania: 8.7 decese în accidente rutiere la 100 mii persoane și 31.4 la 100 mii vehicule. (2013)

          Rusia: 18.9 decese la 100 mii persoane și 53.4 la 100 mii vehicule. (2013)

          Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

          Mare atenție cu acești useri (ca srpc sau zzztop) plătiți de serviciile secrete ruse sa ducă războaie psihologice împotriva a diverse tari printre care și Romania. Se leagă de evenimente variate pentru a arunca cu mizerii în noi. Aceeași politica o aplica Poloniei, Ucrainei sau Tarilor Baltice.

          Cum are loc câte un accident mai important, cum un sportiv sau echipa pierde un meci, etc., (subiectele de atac fiind diverse) imediat răsar postând comentarii negative. De exemplu, iți zice ca lipsa de educație rutiera specifica romanilor a fost cauza unei coliziuni în lanț produse pe ceata, însa dacă cauți pe internet vezi ca Rusia sta mai prost decât Romania la accidente rutiere.
          • 0 (2 voturi)    
            si o proba de Sovietici srpc (Duminică, 6 noiembrie 2016, 10:24)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            imaginile sunt elocvente cat de puri si nevinovati sunt slugile Cracanatului https://www.youtube.com/watch?v=XamHY1wvXTo
      • +1 (1 vot)    
        Gresit (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 23:05)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

        Accidentele pe drumurile proaste sunt mai frecvente, dar in cele mai multe cazuri se scapa cu viata. Pe autostrada accidentele sunt in proportie de 91% mortale. Statistica e din Germania.
      • +3 (3 voturi)    
        america (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 23:37)

        korkodell [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

        are cea mai mare retea de autostrazi, a caror constructie a inceput cu aproape o suta de ani in urma. deci au si infrastructura, au si educatia sofatului pe autostrazi. totusi, in fiecare an, toamna, iarna se petrec multe calambururi, unele mult mai mari si mai grave decat cel de la noi.
        asta este, viata merge inainte.

        necazul vine de la viteza, in conditii de trafic intens.
        mergeti pe sosele si veti vedea cum vitejii inconstienti stau foarte aproape, cum se zice bara la bara, cand se circula in coloana. orice accident, in fata, atrage un calambur cu mai multe vehicule.
        mai ales cand coloana este tinuta de un tir. oricat ar fi de bun un autoturism, camionul ala franeaza intr'un spatiu mult mai mic decat orice autoturism.
        camioanele grele au frane cu aer, care "ingheata" rotile.

        sa nu mai vorbim de conditii de ceata, cum a fost azi, de polei sau mazga...
      • 0 (0 voturi)    
        bai (Duminică, 6 noiembrie 2016, 8:26)

        dragonic [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

        ai scris ca sa te bagi in seama - aia care au raspuns la fel --vorbe alandala , barfa de sant -- daca spuneai ca politia nu isi face datoria , ca politia in asemenea situatii ( vizibilitate sub 20 m anuntata oficial ) ori inchide temporar circulatia ( mai greu ) ori ,asa cum se procedeaza logic siresponsabil - pe fiecare sens de mers cu ceata aseaza in fata coloanei masina cu girofar care tine coloana in limitele unei viteze fara risc - DE ce nu scrii despre scolile de soferi care sunt extrem de slabe - de ce nu se maiface in scoala circulatie de noapte -- de ce nu este permanent politiA PE STRAZI -- de ce in bucuresti traversezi tot orasul si nu vezi basca de politai - de ce -- de ce ---
      • +1 (1 vot)    
        Aiurea! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 11:10)

        Ingrart [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

        Am fost martor la un accident similar,in aceleasi conditii de ceata,dar noaptea,pe o autostrada ultramoderna din Austria!Si acolo,dar mai ales aici,de vina este inconstienta soferilor,iar in Romania ,mai ales dispretul fata de legi! La fel ca si in cazul#Colectiv unde principalii vinovati sunt patronii care au dispretuit orice minima masura de siguranta impotriva incendiilor! Asa ca sa o dati din nou pe autoritati (care poate sunt de vina ca nu mai fac exament psihologic la candidatii la carnet,ba la unii chiar ar trebui unul psihiatric!) sau pe infrastructura caci e aberant si tip "politica strutului"! Adevarul ca sunt putini romani care pot sa gestioneze posesia de carne cu cea de a conduce o masina puternica,de aici si locul fruntas la accidente pe care il avem in U.E.!
    • +11 (29 voturi)    
      iti vine randul...in prima ceata (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      si nu mai iesi ...ramai in ceata
    • +25 (37 voturi)    
      Doamne cum de ii lasi (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:04)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Vroiam sa iti dau x exemple si sa fac z analogii da pana la urma , ce ai scris tu acolo chair nu merita un raspuns ci doar o urare.

      Sa ai tu soarta alora de care iti bati joc , desteptule!
    • +21 (29 voturi)    
      !!! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:09)

      radu_b24 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ba dar redus esti! Asa ceva se intampla si in alte parti nu doar in România! Sa-i mulțumești lui Dumnezeu ca nu ai fost pe acolo!
      • -5 (15 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:33)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui radu_b24

        Si aia care au murit tot lui Mnezo sa-i multumeasca?
    • +29 (41 voturi)    
      La noi (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:19)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Lipsa autostrazilor e mana in mana cupenuria bunului simt. Si asta costa foarte scump. Uneori chiar vieti.
      • +16 (28 voturi)    
        buna asta (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:29)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        dar te rog o traducere in rusa pentru srpc, el este de la MosCow
      • +26 (30 voturi)    
        Nesimtiti cat cuprinde ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:05)

        liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Pe sosele din belsug, inclusiv pe autostrazi, sunt destui tampiti si cu cravata care iti dau flashuri pe autostrada chiar daca ai 130-140 si un copil mic in masina.

        De exemplu, un dobitoc vroia sa opresc pana la 80 de la 130 ca sa treaca el cu 140, pe banda 2 era o lunga coloana de tiruri care mergea cu 80-90... tot dadea flasuri si clanxoane sa trec pe banda 2... I-am dat dobitocului semnal dreapta ca sa vada ca o sa trec cand o sa pot, si sa fie convenabil si pentru mine.

        Deci, multi dobitoci pe sosele, inclusiv pe autostrazi, accidentul de astazi arata ca pe autostrada se merge ca si cum totul ar fi perfect si ei si masinile lor sunt supermani/supercar !!! insa habar nu au sau uita de legile fizice legate de inertie si fortele de frecare ! plus viteza de reactia si regula celor 2 secunde legata de distanta de cel din fata...
        • +11 (17 voturi)    
          DA..sunt unii care dau flashuri.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:19)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

          ..si mai ales aia la care nu te astepti: oameni trecuti de prima tinerete si imbraacati elegant cu super masini!
          Asta denota lipsa de respect a acestor oameni pentru oricine din jurul lor.

          DAR, o mare amre problema o reprezinta soferii care nu stiu sa circule pe Autostrazi(nu stiu sa revina pe autostrada, si nu stiu sa incetineasca pentru a face posibil acest lucru.
          Autoritatile ar trebui sa puna indicatoare de reducere a vitezei la 90 km/h in apropierea intrarilor pe autostrada (mai ales la benzinarii) pentruca unii soferi nu inteleg marcajele s ifolosesc portiunile alocate din banda de siguranta pentru parcare ori intra pe autostrada imediat ce se termina paravanul de protectie din dreptul benzinariilor!!
          Da..este o combinatie de neadaptare a vitezei la conditiile de drum si de necunoastere a regulilor de revenire in autostrada, revenire in banda etc.
          week-end-ul trecut, 4 soferi au revenit pe banda 1, dupa depasiri pe banda 2, taindu-mi calea.. - pur si simplu ma iesit in banda de siguranta pentru a evita o tragedie. Motivele sunt cele de mai sus + flash-urile celor din spate.

          Rog Politia Romana sa inceapa ample campanii de constientizare a soferilor cu privire la aceste aspecte cand e vorba de deplasarea pe Autostrazi. Inafara tarii, oamenii sunt civilizati, dar e nevoie de un singur sofer mai rebel si se pot produce caramboluri... si romanii au deja renume pe autostrazile din alte tari!
          • 0 (2 voturi)    
            Hai ba! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 0:03)

            Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            Politia? Ce esti copil? Pai cine sa-i deranjeze pe ei? Ei au salarii mici si trebe sa le ia degeaba...(ma rog asta e conceptia la multi cretini pe la tara noastra- de la militieni la primari si fonctionari governamentali). Si marlania cu venitu in cur cand n-ai unde sa te retragi am vazut-o si la loganisti- deci e marlanie de romanica. Ca si iesitu de pe dreapta si - il lasi pe dobitoc si el incepe sa se joace pe telefon ( ma rog el- e generic- din ce in ce mai multe femei devin violente si nesimtite la volan).
        • +12 (14 voturi)    
          Condusul agresiv (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:38)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

          Te scoate cu 10-20 min mai devreme la 100 km. Merita riscul si nervii?
          • +12 (12 voturi)    
            Te scoate doar cu maxim 6 minute (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 16:51)

            pleosc [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            Am verificat
            • +3 (3 voturi)    
              Eu nu am verificat (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 18:15)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pleosc

              Ca nu ma tin nervii. Am zero accidente si imi doresc asta si mie si de fapt tuturor.
        • +1 (1 vot)    
          "banda 1" nu "banda 2" (Duminică, 6 noiembrie 2016, 2:46)

          liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

          scuze, pe banda 1 erau tirurile, cred ca v-ati prins :)
    • +15 (43 voturi)    
      Dar tu ce naționalitate ai ma srpc, vocea Rusiei? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:23)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Este infectat acest Hotnews cu tot felul de agenți de propaganda, la loc de cinste situându-se cei de la Vocea Rusiei, cum este userul semnat "sprc".

      Ii recunoști ușor pe agitatorii Moscovei deoarece scriu de obicei primii iar mesajele sunt atacuri aleatoare la adresa României pe cele mai diverse subiecte. Se leagă de orice pentru a da lovituri. Stilul lor este identic cu acela al sitului Sputnik.
      • -10 (30 voturi)    
        lol (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:39)

        tonyzzz [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        srpc e troll, nu postac sau agent. Numai conspiratii aveti in cap.
    • +17 (25 voturi)    
      Idiotii sunt de doua feluri : utili si inutili ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:30)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Tu faci parte din categoria inutililor !
    • +10 (10 voturi)    
      nu vintelegi absolut nimic (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      mai toate tarile au astfel de accidente... pentru ca e viteza mult mai mare pe autostrazi si sansa unui accident in lant e mare

      DAR o infrastuctura buna per total micsoreaza numarul accidentelor... de exemplu pe autostrada e mai greu sa intrii pe contrasent, sa depasesti linia continua, sa-i tai unuia calea etc
    • +4 (8 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:22)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ați auzit de vreun accident de tren în România în ultimii 10 ani? CFR pune mare preț pe siguranța pasagerilor, de aceea viteza maximă este de regulă 50 km/h. La fel trebuie și pe șosele. În primul rând trebuie închise toate autostrăzile și demolate (avem experiență deja de pe tronsonul Sebeș - Cunța), iar în fiecare localitate de pe DNuri să fie câte un echipaj al Poliției Rutiere care să dea amenzi pentru depășirea vitezei legale de 50 km/h în localități.
    • +13 (17 voturi)    
      pai si accidentul asta... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 17:08)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ... tot din cauza lipsei de autostrazi se datorează.

      Fiindca românii nu au cultura utilizării autostrăzilor. Fiind atât de puține, habar n-au să le utilizeze.

      Merg ca maimuțele, dau flashuri la 130 sau dorm pe ei ținând ocupată banda a doua, nu își aprind luminile, merg în fundul tău indiferent de situație, pe ceață sau viscol merg de n-au treabă cu viteză maximă etc. etc. etc.

      Accidentul ăsta de pe A2 denotă câți șoferi proști și slab pregătiți sunt în țara asta.
  • -26 (34 voturi)    
    Da Da Da Da (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:26)

    ismail paine de circ [utilizator]

    O victima din #colectiv se intorcea de la mare. Se stie ca arsii se duc la mare in decembrie cand sunt ultravioletele mai slabe.
  • +20 (22 voturi)    
    @srpc (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:43)

    hohoho [utilizator]

    Dacă printre victime aveați pe cineva apropiat vă mai ardea de glumițe morbide de cel mai prost gust posibil? Dacă da, treceți repede pe calmante.
  • -22 (28 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:47)

    tonyzzz [utilizator]

    Cea mai nenorocita autostrada. Aproape jumatate din cunoscutii mei, majoritatea soferi de cel putin 10 ani, se plangeau ca e singurul drum pe care au atipit efectiv la volan.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu am auzit asta la cunoscuti (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:08)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

      insa nu e prea placut ca dimineata cand rasare soarele si esti in drum spre mare si seara cand te intorci si apune soarele sa nu mai vezi deloc bine din cauza soarelui...
      • +14 (16 voturi)    
        din acest motiv exista: (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:23)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

        1. ochelari de soare
        2. benzi antisolare
        3. parbrize antireflectorizante si filtrante pentru radiatiile solare
        4. acele parasolare din dreptul locurilor din fata
        5. oglinzi retrovizoare antireflex si filtrante (si pentru radiatiile solare)
        • +2 (2 voturi)    
          Ajuta (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 23:11)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          dar tot e obositor pentru ochi. Chiar si 30 Km sunt multi cand iti bate soarele direct in ochi, cu toate filtrele si ochelarii. Si parasolarele nu te ajuta cand soarele e pe linia orizontului decat daca esti la munte.
        • 0 (0 voturi)    
          OMG ! prostie cu carul ! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 2:37)

          liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          De fapt tu imi sugerezi sa imi pun ochelari de soare cand noaptea vine unul cu faza lunga de pe contrasens...

          lumina de zi nu este radiatie solara ? vine de la luna ? ai habar de spectrul radiatiei electromagnetice pe care il percepem ? de polarizarea luminii si de unghiul lui Brewster ? de faptul ca nu vedem domeniile IR si UV ca albinele ?

          sau traiesti vanzand produsele alea si iti faci vanzarea pe aici...

          cred ca era mai simplu sa imi zici sa mut soarele la apus si rasarit mai la stanga sau mai la dreapta, sau si mai bine sa nu ma uit pe unde merg cand conduc...
    • +6 (6 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:35)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

      Pai voua va trebuie drum comunal sa faci depasiri la mustata prin curbe fara vizibilitate si slalom printre carute...
    • +9 (9 voturi)    
      scuzele mele... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:21)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui tonyzzz

      ..dar eu am aceeasi experienta ca si cunoscutii tai si nu am atipit niciodata la volan pe A2...

      Cunoscutii tai se odihnesc inainte sa plece la drum, sau cum se termina cheful pleaca pe A2?
  • +7 (25 voturi)    
    Vedeti?! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:49)

    John M. [utilizator]

    D-aia nu va construiesc comunistii autostrazi- sunt periculoase, dom'le, si ei au grija de popor !
  • +33 (47 voturi)    
    Distanta (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:51)

    Humbert [utilizator]

    Evident, au intrat unii in altii ca vacile proaste pentru ca asa-i romanul, e in stare sa mearga cu 150 la ora la 2 metri in spatele celui din fata.
    Iar sa aprinda lumina de ceata sau avariile cand franeaza brusc inca nu a invatat.

    Accidentul asta nu-i decat selectia naturala in actiune: esti retardat, te elimini din pool-ul genetic. Problema e, desigur, ca mai iei si pe altii cu tine, ca sunt sigur ca nu toti sunt vinovati.... desi daca e ceata densa, un minim de creier iti spune ca trebuie sa reduci viteza si sa mergi la o distanta cat mai mare de ala din fata.

    Politia romana nu ar putea sa faca un program de educare a bivolului roman cu covrig in mana in legatura cu distanta minima fata de ala din fata, ei au alte treburi.
    • +24 (40 voturi)    
      Politia romana (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:25)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      se ascunde langa indicatorul de intrare in localitati, ca sa te prinda ca ai 60 km/ora, in loc de 50.
      Sta la panda, au un caracter foarte urat, care arata cat de incompetenti sunt.
      • +11 (15 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:57)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        Adevarat ai grait ! Viteza se reduce la limita impusa de legislatie doar cand sta politistul langa indicatorul de 50km/h ! Esti un roman adevarat!

        Daca politia ar imparte amenzi pt fiecare abatere pe care o vad (in tari normale chiar asa se si intampla, bizonii nu ar mai conduce cu 80 km/h in localitati.
        Pe autostrada limita e de 130 max, 80 in conditii nefavorabile, daca bizonii nu ar mai fi bizoni nu am mai citi stiri de genul asta.
        • +2 (10 voturi)    
          Nu, nu este adevarat (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:26)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Politia in alte tari mai face si preventie, nu numai PEDEPSIRE. POLITIA ROMANA DOAR PEDEPSESTE. Nu face alt tip de educatie.
          Politistii imita ce au trait ei in relatia cu superiorii lor.
          In Franta, de ex, se pun politisti de carton pe marginea drumului, ca sa-ti aduca aminte...
          Amenzile RADAR se platesc doar daca au fost inregistrate de un politist cu aparat, nu de aparatul singur.
        • +2 (6 voturi)    
          din pacate.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:28)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          ..si legile sunt mai proaste decat calitatea politistilor!
      • +6 (8 voturi)    
        adevarat.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:27)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        ..corect..subscriu...!
        Daca politia romana vrea sa corecteze apucaturile viteziste ale soferilor ar trebui:
        - sa verifice viteza de deplasare a soferilor si pe drumurile dintre localitati
        - sa suspende permisul vitezomanilor iar la 3 abateri - un an suspendare permis, la 3 ani de suspendare permis -> suspendare permis pe viata!
        • 0 (0 voturi)    
          Germania (Duminică, 6 noiembrie 2016, 9:10)

          aniod [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          Are un sistem de autostrazi adecvat si se circula cu viteze mult mai mari. Germania, din acest punct de vedere, este un model pentru noi.
    • +20 (20 voturi)    
      Da, distanta, din pacate (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:01)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      Asta e cam boala soferilor romani pe autostrada.

      M-am intors vara trecuta de la mare pe A2, am fost nevoit sa ma intorc duminica dupa amiaza.

      Traficul era infernal. Pe prima banda se mergea cam incet, cu 90-100, mai multe camioane, etc. Pe a doua cu 140 de km/ora sau mai mult. Daca mergeam pe banda a doua, inevitabil cel din spate ma impingeau in continuu, pana ajungeam sa mergem la 3-4 metri unul in spatele altuia. Fereasca sfantul sa las o distanta cat de cat rezonabila, gen 15-20 de metri fata de masina din fata, cel din spate turba si incepea sa de flash-uri: "a, nu vrei sa mergi mai repede? da-te la o parte, ca ma duc eu". Nu aveai prea mult de ales, fie te duceai pe prima banda in spatele camionelor si ramaneai acolo, fie intrai in cursa asta dementa.

      Felul asta de a conduce face aceste caramboluri atat de periculoase.
      • +1 (1 vot)    
        cum sa te impinga? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 22:59)

        doejohn [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        "cel din spate ma impingeau in continuu"

        Hmmm... abstract...

        Nu are cum sa te impinga decat daca se baga la propriu in tine. Cat timp esti in depasire si mergi legal, lasa-l sa flesuiasca pana nu mai poate. Cand ai depasit si ai banda libera te tragi.

        Cea mai mare tampenie e sa o calci tu tare ca o calca ala din spatele tau si sta lipit de tine. Numai asa te supui tu pe tine unui risc in plus.

        Idem, daca iti lasi distanta suficienta fata de cel din fata, cand pui frana brusca te uiti mai intai ii oglinda sa vezi daca ala din spate se poate opri. Daca tu ai distanta suficienta in fata o mai poti lasa sa curga un pic...
      • 0 (0 voturi)    
        Exact asta am patit si noi, tot vara trecuta (Duminică, 6 noiembrie 2016, 2:58)

        liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        ma rog, era in septembrie, cand au fost niste zile caniculare...

        se pare ca bizonii astia se intorc duminica seara

        cam la fel este si pe Pitesti Bucuresti, am prins un incendiu de vegetatie, politia a oprit circulatia... cativa au depasit pe banda de urgenta, un domn ajutat si de noi, le-a blocat calea cu masina personala

        dupa ce am repornit a inceput cursa aia tampita, cu dobitoci care te bat la cap sa treci pe banda 1 in spatele camioanelor care abia ajung la 100.

        un dobitoc din asta cu o skoda neagra sau vw, a depasit pe banda 1 doar ca sa stea la coada la intrarea in Bucuresti !!! eu am vazut ca deja la 500m in fata era coada la intrarea in capitala si nu m-am mai urnit pe banda 1 ca sa il las pe bizon, oricum deja ambele benzi mergeau cam cu aceeasi viteza...
    • +17 (19 voturi)    
      În România (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:11)

      Amoredivino [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      În Romnia dacă îndrăznești să te deplasezi cu autovehicolul într-un mod legal (lumini de ceață, viteză regulamentară etc) vin din spate 1001 de descreierați cu mașini viteziste și-ți dau „flash-uri”, te claxonează, te „împing” de la spate - și apoi când trec de tine îți fac semne obscene și flegmează pe parbizul tău.
      Dacă se respectă viteza legală (în caz de ceață densă e ok să te deplasezi și cu mai puțin de 50km/h pe autostradă) și dacă se respectă o distanță mare între mașinile ce se deplasează în același sens - șansele unor accidente scad spre zero.
    • +8 (12 voturi)    
      Bravo (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:26)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      Am tot dat de tampiti din astia pe autostrada...

      Unii si tampiti si tupeisti, cu SUV-uri mari, chiar forteaza pe altii sa intre pe banda doi fara sa se asigure f bine (si astia batuti in cap ca cedeaza la insistente).

      In sept 2015 m-am trezit, in mai putin de o ora, pe A2, seara spre Bucuresti, culmea, 2 faze indentice, 2 SUV-uri care fortau 2 Loganuri sa treaca pe banda 1.

      Si au trecut Loganurile in fata mea la 120, la doar 2-3 metrii !!! La viteza aia e f riscanta manevra aia, si mi-am zis ca trebuie sa le fi fost rusine ca au loganuri de cedeaza la presiunile Tuareg-ului respectiv Land Roverului pe care i-au lasat sa alerge pe banda 2 in voie...

      Avand bebe de 1 an in masina, de atunci:

      1. nu mai ma intorc pe A2 duminica seara
      2. oricarui bizon care da flasuri pe autostrada la 120-130 sa si-o ia intr-un fel sau altul de la "soarta", mai ales daca are SUV
      • +7 (9 voturi)    
        da..de acrod cu tine.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:32)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

        ..aceleasi experiente de cosmar am avut si eu in 10 ani de sofat pe autostrazile dinRromania!
        Dar, daca sunt lasati de politisti... si legile ii acopera , legile sunt facute de complii acestor descreietrati... trebuie sa ne adaptam cumva!
      • +4 (4 voturi)    
        Aceeasi experienta, pe care am avut-o toti: (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 18:37)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

        "Depaseam" 2 tiruri pe A2 cu o zi inainte de accident, aveam vreo 120-130 km/h, adica nu mergeam nici eu cu viteza melcului, ci undeva la limita superioara a vitezei legale.

        Vine bizonul cu un mertzan la 5cm in spatele meu si incepe sa imi dea flash-uri disperate, voia sa ma dau la o parte chiar atunci, undeva intre tiruri sau sub tiruri, disperat ca totul sa se intample exact in momentul ala, sa treaca el. Desi nu aveam unde sa ma dau si eram la VITEZA MAXIMA LEGALA.

        Acesti idioti ar trebui eutanasiati, mai ales ca ei dau tonul circulatiei pe autostrazile noastre. Totusi, nu sunt singurii, exista si ceilalti de la polul opus care merg cu 100km pe banda 2 si nu se dau ( plecati vineri seara din Bucuresti si ii veti vedea pe oricare din autostrazi ), sau Daciile alea care merg cu 60 km/h si mereu cara ceva, un butoi, o canapea...

        Pe oriunde mergeti in strainatate, se merge undeva spre limita superioara a vitezei legale ( 90 pe drumuri normale si 120-130 pe autostrazi ) si daca cel din fata merge cat de cat cu viteza aia ( si de obicei merge ) ceilalti din spate nu il depasesc, chiar daca ala din spate are BMW si cel din fata o rabla, din contra, pastreaza o distanta confortabila in spate, tocmai pentru situatii de genul asta. Si uite asa toti merg relaxati si legal mai putin romanii.

        La noi fiecare merge cu viteza "lui" ( ceva amestec intre teribilism si marca masinii ), nu se respecta distantele, toti merg in spatele celorlalti asteptand momentul prielnic sa depaseasca, mai sunt unii care merg cu 40km/h in zone in care nu ai cum sa ii depasesti, ce sa zic, cel mai greu e sa vrei sa mergi legal.

        Pe autostrada daca mergi cu 120 km/h sa zicem, trebuie sa faci slalom intre benzi, sa te dai la o parte cand merg aia cu 180 km/h si totusi sa prinzi un moment prielnic sa treci de aia de pe prima banda care merg cu 80... Adica mie mi se pare cel mai periculos. Sa respecti legea adica, e o aventura. Politia rutiera, poate miscati ceva in directia asta.
    • +1 (5 voturi)    
      Cel mai bun comentariu de pana acum (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:51)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      As mai adauga ca apoi cer sa scada tarifele RCA de parca altcineva trebuie sa pateasca daunele, nu cei care le fac soferii mandri-romani inconstienti.
    • +5 (5 voturi)    
      adevarat... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:25)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Humbert

      ..subscriu si intaresc spusele tale: la 10 km/h lipiti de tine (2 m maxim distanta, sunt mai atenti sa dea flash-uri decat la adaptarea vitezei la conditiile de drum si respectarea distantelor regulamentare sau a regulilor de revenire in banda/ schimbarea benzilor / depasirilor!!
  • +13 (23 voturi)    
    trist (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:56)

    pehash [utilizator]

    cred ca ne trebuie radare fixe pe autostrada, cu limitare automata de viteza cand conditiile meteo o impun.
    n-as vrea sa fiu in locul amaratului care a provocat accidentul. daca a supravietuit, va trai toata viata cu mortii aia pe constiinta.
    • +9 (11 voturi)    
      Accidentul a fost facut de toti bizonii !!! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:28)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      care nu isi adapteaza viteza la conditiile de drum si nu pastreaza distanta regulamentara.

      Daca romanii si autoritatile nu invata ceva din asta, tot bizoni o sa ramanem !
    • +9 (13 voturi)    
      nu (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:49)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Nu limitarea de viteza rezolva problema. Problema nu e viteza ci idiotii care conduc masinile si nu se asigura. In franta au scazut la 80-90 si sunt si mai multe accidente.
      Problema e ca daca vezi pe unu iesind din parcare fara sa dea prioritate nu ai ce sa faci. La fel daca il vezi pe unul pe ceata sau inserat fara faruri aprinse. Ar trebui sa poti raporta chestiile astea la politie si sa li se dea amenda si gata se rezolva rapid. Educatia la unii se face cu bata (aici se numeste amenda); asta e realitatea. Sunt destui "curajosi" care merg de bezmetici cu "lasa ma ca ma vede" si astia fac si accidentele
      Limitarea vitezei va creste nervozitatea nu va limita accidentele. Ai autostrada lasa viteza la 120-130 sa poata omul sa ajunga repede dar da in aia care fac magarii pe sosea ca flashuri, condus in spate la 2 m la 120 la ora, volan peste tine, taiat fata, etc
      • 0 (2 voturi)    
        60 km/h (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 23:08)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        crezi ca mai murea cineva daca ar fi mers toti cu 60km/h?
        limitarea vitezei poate creste "nervozitatea", dar macar ajungi acasa. intreg. si intrarile pe autostrada nu sunt atat de dese incat sa nu poata fi de asemenea monitorizate cu camere automate si amenda trimisa acasa daca ai schimbat de pe banda de aceleratie prea devreme.
        si eu sunt zmeu uneori pe ceata sau ploaie cand conduc in Ro. cand ajung acasa, cu nspe mii de radare fixe, devin mielusel si nu ma mai enerveaza limitele. atat ma duce capul.. nu ma astept la mai mult de la ceilalti.
    • +18 (18 voturi)    
      Esti cel putin visator dar simpatic (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:35)

      CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Cunosti tu vreun roman care sa aiba insomnii ca a omorat pe cineva cu masina?
      Pe noi biserica ne invata ca nu noi suntem de vina.
      In Romania exista doar 2 vinovati posibili:
      1 - Dracul = dracu' l-a pus
      2 - Dumnezeu = asa a vrut Dumnezeu

      Orice alt vinovat = excesul Politiei, abuz al justitiei, proces politic etc.

      Pauneasca, Ana Maria Strauss, Silviu Lung (nu am loc sa ii trec aici pe toti) dorm foaaarte linistiti.
      Huidu este iar pe sticla si face misto de toata lumea ca si cum absolut nimica nu s-a intamplat.

      Asa ca nu cred ca este cazul sa iti faci griji pentru cel ce a provocat primul accident.

      Restul soferilor din carambol ti se pare ca au avut multa minte sa goneasca pe ceata ca nebunii? Am uitat, nu ei au gonit, dracu' i-a pus.

      Educatie civica = ZERO in Romania.
    • +3 (5 voturi)    
      Capra raioasa cu coada pe sus! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 23:37)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Nu-i de ajuns ca din Satu Mare in Londra ajungi in 15 ore de mers cu masina si din Satu Mare in Constanta la fel, hai sa cautam metode sa facem drumul spus de mine 36 de orie!!! Poate in felul asta se retrag si firmele straine care mai produc ceva si ne lasa pe noi prostii ca am ramas in Romania impreuna cu talharii si cu idiotii utili care le dau idei talharilor cum sa mai ia bani de la prosti!!!
      • +1 (1 vot)    
        dar cu caruta cat faci? (Duminică, 6 noiembrie 2016, 11:35)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        vezi ca e o chestie numita avion care face pana la Londra 4 ore si costa mult mai putin decat benzina, taxele si uzura pentru o masina pe aceeasi ruta. si daca e vorba de marfa, o alta inventie minunata, numita tren, poate rezolva problema.
        faci 15 ore, dar daca ai trecut canalul si pe M20 scrie limita 40mph ca se lucreaza sau e ceata, nu trece nimeni de 40mph...
        • -1 (1 vot)    
          Nu natafleata! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 16:17)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Ma refeream la firmele care produc si trebuie sa distribuie produsele pe soselele din Romania. Nu a venit Mercedes in Romania pentru ca lua prea multe ore produselor pentru a ajunge in Germania. Mai avem Renault si Ford! Hai sa ascultam idiotii utili si sa-i facem si pe astia sa-si ia campii! Sa ia masinilor 3 zile sa strabata Romania cu 40km/h!!! Impanzita de radare!!!
          • +1 (1 vot)    
            daca taceai.. (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:05)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            deci vrei sa mergi cu un TIR incarcat, prin ceata, cu vizibilitate 30m, cu 100 km/h?
  • +5 (13 voturi)    
    Trist de obijnuit deja in RO,master planurilor (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 10:59)

    Plagarus [utilizator]

    Ucule treci la plansa si arata-ne ce viseaza PSDul.
  • +16 (24 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:00)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    ... despre un sofer care ar fi iesit dintr-o parcare si ar fi generat ciocnirile in lant ...

    Daca Politia Rutiera nu ne scapa de cretinii din trafic => cretinii ne omoara.
    • +11 (11 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:08)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      nu viteza ucide, ci prostia. Dar cum e la moda sa se injure in turma numai pe idei impamantenite...
  • +27 (35 voturi)    
    Probleme de intelect (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:18)

    Robert M [utilizator]

    Cei mai multi soferi romani nu stiu sa sofeze pe autostrazi.
    Viteza provoaca euforie chiar si persoanelor trecute de varsta tineretii.
    Cei mai mult nu au capacitatea de a reduce viteza si continua sa ruleze pana cand nu mai au posibilitatea de a frana.
    Examenele auto ar trebui sa contina si teste de inteligenta, nu doar teste psihologice si chestionare auto.
    • +7 (7 voturi)    
      AI DREPTATE... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:25)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Eu n-am vazut masini cu scoala pe autostrazi. Banuiesc ca accidentul s-a datorat in parte si faptului ca majoritatea soferilor din ROU nu au invatat sa treaca pe banda a 2-a in momentul in care observa ca un autovehicol doreste sa intre pe banda intai.
      Am vazut multi idioti care te claxoneaza si dau cu farurile in astfel de situatii si bineinteles nu se dau la o parte.
      • +3 (3 voturi)    
        sau(nu au invatat) sa reduca viteza .. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:33)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        ..in aceleasi conditii(sa permite intrarea soferilor in banda 1..)
    • +14 (14 voturi)    
      Examene auto! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:59)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Sunt mii de șoferi în România care nu știu să scrie și citească.Trebuie pedepse aspre,condamnați pentru crimă,polițiștilor care dau permis de conducere unor astfel de persoane.Un șofer analfabet este ca un nebun cu pistol mitralieră!
    • +9 (9 voturi)    
      Bravo ! Foarte multi inconstienti pe sosele ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:38)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Foarte putini realizeaza ce inseamna un eveniment neobisnuit pe autostrada, unde daca nu iti iei masurile necesare nu ai cum sa eviti o ciocnire.

      1. Regula celor 2 secunde distanta
      2. Adaptarea la conditiile meteo/vizibilitate
      3. Folosirea corecta a benzilor si a celei de urgenta si de accelerare

      Ca la accidentele aviatice, cand mai multe conditii/intamplari au loc simultan, azi s-a intamplat sa fie incalcate toate cele 3 reguli simultan

      Si s-a intamplat !
    • +11 (11 voturi)    
      nu viteza e problema (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:50)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      ci tembelismul la volan. Viteza e de 60 km pe restul drumurilor si nu vad ca e mai bine
    • +18 (18 voturi)    
      cauze (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:53)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      1, nerespectarea distantei dintre automobile:
      cum lasi spatiu, cum vin repede din spate sa ti se bage in fata
      pe spatiile lasate unii fac slalom.

      2, ceata se lasa pe portiunile din camp, fara copaci
      deci impaduririle sunt si pentru ceata si cu atat mai mult pentru zapada

      s-a impadurit ceva in toamna asta?
      nici nu se mai spune, poate la prima inzapezire o sa-si aminteasca toti ca nu s-a facut nimic inca si inca un an.
    • +9 (9 voturi)    
      Teste (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:03)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Poate sa se facă si mama testelor , "buba la cap " in puține situații este detectabila , iar nivelul IQ-ului nu este relevant pentru a fi responsabil sau a fi iresponsabil , foarte multi conducători auto sunt pericole reale pe șosele , iar miliția sta numai la panda și nu face prevenție , dacă te vede ca ești din alt județ te amendează pentru motive inventate , deoarece știe ca nu vei contesta în justiție , pentru ca dacă ești din Timișoara nu iți permiți sa ii dai în judecata în Teleorman , Mehedinți sau Satu Mare , ca asa prevede legea sa contești la judecătoria unde a fost constatata contravenția , deci din start milițieni sunt avantajați
  • -1 (17 voturi)    
    Se pare ca in zona in care s-a produs accidentul (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 11:49)

    Susufler0 [utilizator]

    autostrada avea nevoie de lucrari de reabilitare. Starea mai proasta a carosabilului si ceata au fost doi factori favorizanti ai accidentului in lant.

    PS. Dragutul de Arafat a trimis in zona 2 spitale mobile si iarasi nu ma pot impiedica sa nu ma gandesc ca in cazul "Colectiv" nu a procedat la fel.

    PPS. Si iarasi e "contabil" pe televiziuni si ne umple de cifre : cate alea, cate alea...atatea de-alea...
  • +15 (19 voturi)    
    delir ori boala nationala ? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:18)

    L8MA [utilizator]

    unde va grabiti asa tare fratilor?????????????sa ajungeti cu 10 min mai repede ca sa faceti ce ?
    suntem ultimii la implementarea oricarui lucru care cere organizare,rabdare, consecventa si primii la calcat acceleratia de parca a dat strechea in noi.

    Familia va asteapta acasa, nu uitati asta calcatori de ''blana'' prostiovani!
  • +18 (18 voturi)    
    Pe autostrada (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 12:43)

    Fitter [utilizator]

    nu se circula ca in oras, la 1-2 m in spatele celui din fata, mai ales cand vizibilitatea este redusa pe timpul noptii sau cand este ceata. In plus cca. 80% dintre soferi nu pot/stiu sa aprecieze distanta de franare in functie de viteza, abilitate care se capata dupa cca 100000 km de sofat pe drumurile publice. Este interesant de stiut cati soferi implicati in accident sunt din Bucuresti(unde nu se mai stie despre semnalizarea schimbarii directiei si distanta de siguranta). Politia nu poate face nimic in astfel de situatii, vina apartine exclusiv soferilor. Cum spunea cineva mai sus, este o selectie naturala a soferilor in care, din pacate, sunt implicati si cei mai prudenti/experimentati.
    • +14 (14 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:19)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Fitter

      Multi conduc bara la bara chiar si atunci cand vitezele depasesc 100 km/h. Arata ignoranta crasa si lipsa de discernamant chiar si atunci cand viata lor si a pasagerilor este in joc. Caracterul si inteligenta se vad imediat din felul in care conduci.
    • +3 (3 voturi)    
      Este vorba de educatie rutiera. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 18:50)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Fitter

      In orice tara civilizata se circula undeva spre viteza maxima, iar daca cel din fata merge cu viteza asta sau poate cu 10 km mai putin, ceilalti nu incearca sa il depaseasca ci merg in spatele lui la o distanta confortabila chiar daca are o masina de 10 ori mai puternica.

      La noi, daca mergi cu 90 pe drumurile nationale trebuie sa fii atent la carutele din spate si te vor depasti APROAPE TOTI ceilalti soferi cu masini mai bune iar pe autostrada daca mergi cu 130 trebuie sa faci slalom printre cei care merg fie cu 80 pe prima banda fie cei de la polul opus care merg cu 180 pe banda a 2-a.

      In domeniul rutier, legile sunt una, dar ceea ce se intampla in traficul de zi cu zi te descurajeaza sa le respecti fiindca Politia nu face nimic pentru a te incuraja sa respecti legea.

      De ex. sa poti merge linistit cu 120-130 pe autostrada sau cu 90 pe drumurile publice, lucru care este posibil in majoritatea celorlalte tari.
  • +1 (9 voturi)    
    Politia Rutiera - vinotata! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:04)

    Telemacara [utilizator]

    Politia Rutiera este principalul vinovat pentru felul in care se circula in Romania. Cati soferi stiu sa iasa in autostrada pe banda de acceleratie si cati stiu sa dea prioritate schimband banda ??? Cum e reglementat acest lucru in legea din RO? MIlitia Rutiera Incompetenta.
    • +8 (8 voturi)    
      nu mai vinovata decat.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:34)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Telemacara

      parlamentul romaniei si legile proaste din regulamentul de circulatie!
  • -7 (11 voturi)    
    Un astfel de accident este inevitabil... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:17)

    baciul-vrancean [utilizator]

    pe timp de ceata. In toate tarile apar asfel de ciocniri in lant pe timp de ceata , uneori cu sute de masini implicate.
    E cea mai parsiva conditie meteo, fiindca soferii pot merge pe o portiune fara ceata, sau cu ceata mai rara si zic ca sunt ok si apoi intra pe una cu ceata de o tai cu cutitul. Si acolo incetinesc brusc, luati prin surprindere de lipsa vizibilitatii si sunt incalecati de cei din spate.
    Singura solutie este inchiderea autostrazii pe timp de ceata cu vizibilitatea sub o anumita distanta.
    Partea cu redusul vitezei nu da rezultate, ca oricum se va gasi unul sa-ti vina tare din spate si sa te incalece.
    • +4 (6 voturi)    
      atunci stai acasa ... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:36)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      ..daca nu stii sa conduci pe autostrada adaptandu-te la conditiile de drum!
      • 0 (0 voturi)    
        Fara sa vrei, ai pus un adevar! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 22:55)

        baciul-vrancean [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        La vizibilitate de sub 20m , cum era pe A2, nu ai ce da mai cauti cu masina pe drum
    • +1 (7 voturi)    
      Nu te incalca nimeni in tarile civilizate (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 16:17)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      Soferii reduc viteza din instinct. E drept ca educatia rutiera incepe early, pe la 14 ani, nu ca la romani, se trece de la flaiton direct la autostrada aglomerata.
      • +1 (1 vot)    
        Ai mentalitate de iobag (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 22:37)

        baciul-vrancean [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Multiple-vehicle_collision
        Ia vezi tu cate accidente de tip pile -up numeri , toate in tari civilizate, cum le zici tu.
  • +5 (5 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 13:28)

    14q [utilizator]

    examenul psihotehnic mai este de actualitate?
    conducerea defensiva, se invata prin ,,scolile de soferi"?
    se mai ofera permis de conducere contra spaga?
    • +2 (2 voturi)    
      care scoli? (Duminică, 6 noiembrie 2016, 0:09)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui 14q

      Mica industrie de dat carnete pe spagi - nu stiu daca gasesti 10% instructori adevarati - restul niste vagabonzi care umfla potul si intermediaza. Cum te prinz?i pai te uiti la ei cum se plimba cu elevii prin oras si stii ce o sa iasa.
      Daca la asta mai adaugi si RARul o alta sinecura de toate partidele- varful spagii de la revizii ai asigurata reteta - crimei din circulatie.
  • +4 (4 voturi)    
    indiferenta, prostia si celebrul "merge si asa" (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:16)

    evoque [utilizator]

    Indiferenta ucide, am vazut asta la Colectiv, vedem acest lucru in fiecare zi. Asa este cand societatea accepta ca ministerele si subunitatile acestora sa fie conduse de oameni care habar nu au ce fac. Ei au "aplaudat" in alegeri si sunt recompensati cu functii. Imbecilii care se gandesc la siguranta traficului au o singura masura de 27 de ani, maresc amenzile. Atat.
    Marcajele rutiere si semnalizarea rutiera sunt in apanajul a trei/patru firme in tara asta. Cand stii ca ai zone afectate de ceata in anumite perioade nu este suficient sa anunti la stiri si dormi linistit, pentru ca somnul tau aduce moartea. Solutii sunt, dar de dobitocii numiti politic nu scapa nimeni tara, indiferent ca sunt din stanga sau din dreapta.
  • +9 (13 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 14:37)

    tudorr [utilizator]

    Ce m-a frapat pe mine pe autostrada aia e ca nu sunt panouri electronice de avertizare! Asta vara am prins accident cu un tir intors pe ambele sensuri de mers (!!!) si la fel toata lumea a mers tare pana a franat ca era accidentul...noroc ca era vizibilitate si a putut lumea sa opreasca in siguranta! Sa puna panouri si sa stabilieasca viteza in functie de ce se intampla pe parcursul distantei!
    • +9 (11 voturi)    
      CORECT (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:56)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Autostrada A2 nu este finalizata. Nu ti se spune prin panouri unde sunt dopuri de circulatie, starea carosabilului etc.
      • 0 (0 voturi)    
        ....hm.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 19:10)

        Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        ..da ce i finalizat in tara aia ?
      • 0 (0 voturi)    
        :))) (Duminică, 6 noiembrie 2016, 6:27)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui aniod

        e un panou la intrare pe A2 dinspre BUcuresti, l-am vazut odata functionand, i-am facut si poza. (probabil pentru ca stiam ca o sa fie stins dupa). Ce sa mai vorbim de panouri, de TMC care doar la noi e japca si e pe bani, in toata europa masina echipata cu navigatie si de multe ori implicit cu sistem TMC primeste informatii in timp real despre trafic, astfel incat gps-ul recalculeaza imediat. Am patit-o eu in Cehia in drum spre Ungaria, era un accident la Brno, am primit pe TMC informatia, reactualizare ruta si am evitat tot ambuteiajul.

        Brucan s-a inselat, mai avem nevoie de 100 de ani macar sa ajungem in randul lumii vestice cum era prin anii 2000.
  • +5 (9 voturi)    
    Nu politia e vinovata (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:22)

    KostasP [utilizator]

    Ca multi conducatori auto sunt niste idioti care nu respecta reguli de baza in circulatie. Nu au respect nici pt viata lor, daramite a altora. Astia au si drept de vot, din pacate.
    • 0 (0 voturi)    
      e vinovata (Duminică, 6 noiembrie 2016, 10:33)

      i959924 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      In afara de a mai ciupi o amenda doua in rest politia este inexitenta. Este prima vinovata.
  • +3 (11 voturi)    
    Limita de viteza 110 la ora, ca in Canada si USA (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:49)

    Locke Lamora [utilizator]

    Instalate camere si trimis felicitari acasa vitezomanilor.
    Degeaba ai autostrada, daca e singura in zona si colecteaza tot traficul, nu poti sa lasi magraonul sa conduca cu 140 la ora.
    • -3 (5 voturi)    
      mai bine (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 17:15)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      circula tu cu 50-70 pe drumul vechi
      • -1 (3 voturi)    
        Sa fiu nebun sa conduc in Romania (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 18:50)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Prea multi debili la volan, mori ca prostu.
      • -1 (3 voturi)    
        eh (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 19:46)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        E greu sa-i explici unui pupin' ca si la 110 sau 70 se intampla la fel daca intri intr-un dobitoc care merge cu 15 pe a doua.
        • -1 (1 vot)    
          Asta e din putzu gandirii (Duminică, 6 noiembrie 2016, 1:28)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Asa-i? E fizica elementara dragutule, mai meri la scoala daca ai evitat-o la vremea ei.
          Si btw, unde e banda de urgenta??? exista? La 110 la ora ai timp destul sa te strecori pe banda de urgenta, testat personal, pe black ice combinat cu ceata.
          • 0 (0 voturi)    
            :)))) (Duminică, 6 noiembrie 2016, 4:16)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Fa tu asta cand iti "apare" in fata unu' "mergand" cu 15 la ora pe banda 2 cand e ceata.
            Lasa-ma sa ghicesc, soferule... Faci super-manevra in timp ce-ti dai si check-in + like pe fb, pe aifonul tau ultimul model?
            S-a umplut lumea de soferi care cred ca viteza ucide si nu prostia, incidental a celor care merg prost indiferent de viteza. Cumva... soferii astia sunt aia care zic saru'mana ca s-a scos poligonul. Plin de holier than thou pe aici, de duminica, cum vi se mai spune.
    • +1 (1 vot)    
      ...Canada (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 19:09)

      Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Baiatu' in Canada limita i 100 ...cel putin in Ontario
    • +1 (1 vot)    
      deci (Duminică, 6 noiembrie 2016, 13:43)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Motivul pt accident e ca un destept a pus frana pe banda 2 brusc la 30
      Te rog sa faci si tu la fel pe autostrada aia mare cu 16 benzi care intra in toronto. Merci pe banda 5 si pune frana brusc la 30 sa vedem ce se intampla
      Te spatuiesc sa iti faci si testamentul inainte
  • +7 (9 voturi)    
    Egoisti si criminali (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 15:57)

    LipQip [anonim]

    Mergeti cu trenul este cel mai sigur mijloc de locomotie asa cum procedeau bunicii si parintii vostri. In plus, ei socializau cu ceilalti calatori, nu erau egoisti ca voi, iar egoismul se vede la volan, in crimele pe care le comiteti.
    • +5 (9 voturi)    
      Asa ar trebui. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 17:23)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui LipQip

      Dar daca vrei sa folosesti toaleta in tren ,ce faci?
      Nu ca daca ai fi cu masina ai alta alternativa decat boscheti pe marginea drumului,in cel mai bun caz sa te tina supapele pana la prima benzinarie.
      • 0 (0 voturi)    
        haha (Duminică, 6 noiembrie 2016, 6:24)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

        daca esti pe A3, s-ar putea sa faci in sticla... nema benzinarii pe acolo
  • +4 (4 voturi)    
    Interesant totusi !!! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 17:20)

    Mirobo [utilizator]

    Pe langa drama celor care si-au pierdut acolo rudele,
    cine o sa plateasca daunele celor care au scapat teferi/raniti?
    La o prima vedere pare culpa comuna.
    Misu isi freaca palmele acum.
  • +3 (3 voturi)    
    Nici nu ma mira... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 18:40)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Experienta mea pe A2 e astfel: am fost o singura data pe autostrada respectiva, asta vara intr-o zi de iulie dis-de-dimineata. Eram pe portiunea dintre Fetesti si Constanta, limita oficiala era de 130/h si se circula in felul urmator: Pe prima banda erau unii care probabil admirau peisajul si mergeau sub limita cam cu 90-100/h in timp ce pe banda a doua mergeau altii foarte grabiti sa prinda prima plaja si rulau cu 180-200/h, viteza testata personal din curiozitate pentru cateva minute. Deci intre cele 2 benzi era o diferenta de 100 km/h. Stiu ca exista asa ceva si-n Germania, dar aia au cultul traficului rutier. In cazul de fata, avand in vedere ca mai era si ceata, cum naiba sa nu se produca accidente. In concluzie, romanul trebuie pe langa autostrazi sa primeasca si manual de folosire. P/S: Un amic din Bucuresti mi-a zis ca nu se circula mereu asa, doar ca atunci cand am trecut eu au facut probabil exceptie :)
  • -2 (2 voturi)    
    Colectiv 2 ... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 19:06)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ...pe cind demisia guvernului ?...
    m am intors recent din Romania. Am avut ocazia sa admir frumusetile neascunse ale patriei in direct, pe sosele si drumuri. Este o combinatie intre absurd si nesimtire. Statul intervine doar atunci cind se intampla ceva, iar in rest e absent. Ei o tin pe drumul lor, iar tara pe drumul ei, evident total opuse.
    Daca un accident banal a ajuns sa fie cap de afisi pt. presa, e rau...
    si ca sa fiu la subiect, 130 km /ora pt. Romania este enorm de mult. In trafic 99 % este contributia conducatorului iar 1% mijlocul de transport.
  • +3 (3 voturi)    
    merg des pe A2 (Sâmbătă, 5 noiembrie 2016, 20:08)

    UglyKidJoe [utilizator]

    de multe ori se iese de pe banda de accelerare direct pe banda unu(am vazut chiar direct intr-a doua) si pe ceata unii merg atat de tare incat ma intreb daca in afara de 3 metrii din parapetul lateral vad ceva sau conduc la ce o fi o fi...
  • 0 (0 voturi)    
    simplu (Duminică, 6 noiembrie 2016, 6:21)

    toxx [utilizator]

    1. educatia rutiera.
    2. neadaptarea vitezei la conditiile de drum.

    Cine e sofer stie ca atunci cand ceata este extrem de jos, si ai vizibilitate de 100m, SIGUR e si ceva mazga pe asfalt -> pentru ca umezeala. Cine e sofer mai stie ca de la 130km/h in conditii de urgenta sa opresti in siguranta ai nevoie de distanta cam a 2 tiruri. Motiv pentru care pe autostrazile din Ungaria poti vedea niste marcaje pe asfalt, iar pe panouri scrie sa tii minim 2 marcaje distanta fata de auto din fata ta.

    La noi, sunt unii care iti citesc fara ochelari scrisul de pe suportul de numar.
  • 0 (2 voturi)    
    Radare fixe (Duminică, 6 noiembrie 2016, 9:26)

    drop [utilizator]

    In Romania soselele trebuie impanzite cu radare fixe asa cum este in Europa civilizata.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă