​VIDEO Philip Gordon, adjunctul lui Hillary Clinton: Continuam sa urmarim indeaproape situatia din Romania. Stim ca unii vor sa organizeze un nou referendum sau cauta alte cai de a scapa de presedinte

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Luni, 1 octombrie 2012, 10:30 Actualitate | Esenţial


Philip Gordon
Foto: Agerpres/AP
Philip Gordon, asistentul pentru Afaceri Europene si Eurasiatice al Secretarului de Stat american, Hillary Clinton, a spus intr-un briefing de presa desfasurat la Washington ca SUA "urmaresc indeaproape situatia din Romania", adaugind ca "stim ca unii vor sa organizeze un nou referendum sau cauta alte cai de a scapa de presedinte".

Gordon, care a vizitat in Romania dupa referendumul de demitere a lui Traian Basescu si le-a cerut atunci liderilor USL sa respecte deciziile Curtii Constitutionale, a mai spus ca "daca presedintele e nepopular si mandatul sau nu reflecta dorinta poporului, calea de a rezolva aceasta situatie sint alegeri corecte si democratice".

Rmintim ca Philip Gordon a efectuat o vizita in Romania pe 13 august, ocazie cu care s-a intalnit cu principalii actori politici. Dupa discutii, Gordon a aratat ca principalele ingrijorari ale Departamentului american de Stat sunt determinate de suspiciunea ca la referendum au avut loc fraude de amploare, de procesul de reactualizare a listelor electorale si de presiunile exercitate asupra Curtii Constitutionale.



Vezi declaratia lui Phillip Gordon (min. 38.18):



Intrebat daca Romania si-a pierdut credibilitatea in fata SUA dupa criza politica din vara, Philip Gordon a spus ca prin respectarea rezultatului referendumului si a deciziilor CCR "Romanai a cistigat credibilitate in ochii SUA si cred ca si ai partenerilor europeni respectind statul de drept chiar si cind a contravenit intereselor pe termen pe scurt ale celor care au fost la putere pe perioada interimatului".

Adjunctul secretarului de stat a mai spus ca "in timp ce am fost si sintem foarte atenti sa nu ne amestecam in politica interna a Romaniei, am vrut sa fie clar ca lumea, comunitatea internationala, nu vor legitima (demiterea presedintelui - n.red) daca procedurile de vot ar fi fost schimbate dupa desfasurarea referendumului, in contradictie cu deciziile Curtii Constitutionale".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7264 vizualizari

  • -28 (46 voturi)    
    si care (Luni, 1 octombrie 2012, 10:59)

    evoque [utilizator]

    este problema americii.
    Americanii sau obisnuit sa faca pe jandarmii lumii. Ajunge.
    Nu uitati ce tzeapa a luat Nixon cu Ceausescu, atentie acum la conducere este tot un ........escu.
    • +24 (42 voturi)    
      ... tu de ce parte esti ? (Luni, 1 octombrie 2012, 11:05)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Ai de ales intre Rusia si America.

      Bon appetit ... sau : приятного аппетита
      • -13 (37 voturi)    
        Daca nu esti cu noi esti impotriva noastra (Luni, 1 octombrie 2012, 11:25)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Greu cu logica asta... Greu de tot... Ceea ce comiti tu aici se numeste dihotomie falsa.

        Afirmatia ta cumva implica ca nu exista a treia cale. Adica vezi Doamne ori esti pro american ori pro rus.

        Trucurile astea ieftinie sunt deja cam rasuflate...
        • +16 (24 voturi)    
          ... (Luni, 1 octombrie 2012, 12:02)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          nu exista a treia cale.
          • -2 (10 voturi)    
            Comment sters de user (Luni, 1 octombrie 2012, 14:32)

            Mowgli [anonim] i-a raspuns lui dragos234

          • +1 (1 vot)    
            Ba (Luni, 1 octombrie 2012, 20:38)

            ionv [anonim] i-a raspuns lui dragos234

            A se vedea China, Suedia, Elvetia, Polonia, Brazilia.
            Fiecare are calea sa.
            • +1 (3 voturi)    
              :) (Luni, 1 octombrie 2012, 21:34)

              comentez [utilizator] i-a raspuns lui ionv

              O sa fac o analogie.

              In ultimii ani ne-am imprietenit cu vestici. Am avut si noi si ei de castigat din asta. Acum suntem pe cale sa ne schimbam.
              Ei pur si simplu ne zic ca daca ne schimbam n-o sa mai aveam prea multe in comun ca sa fim prieteni. Poate le-ar parea rau pt ca n-ar mai avea de castigat , dar nici noi n-am mai avea.

              Am senzatia ca suntem pe cale sa ne facem alti prieteni gen Rusia dar daca cineva poate sa-mi spuna ce am avut de castigat cand am mai fost in relatii bune cu ei....
              • 0 (4 voturi)    
                de unde stie? (Luni, 1 octombrie 2012, 23:58)

                Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui comentez

                "Stim ca unii vor sa organizeze un nou referendum"
                de unde stie asta? desfasoara CIA activitati specifice in Romania?
                sau a auzit din presa cum a auzit si procuroarea comunista ca au fost fraudate 1,5 mil de voturi?
                tot astia au vorbit de frauda masiva, dovedita ca nu a avut loc, ar fi bine sa se mai duca si sa ne lase ca ne descurcam singuri
                • -1 (3 voturi)    
                  corect (Marţi, 2 octombrie 2012, 9:20)

                  SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

                  sau...cand nu te poti bate cu agresorii lumii (recte SUA) mai bine ii incureajezi in autodistrugere...deci...eu zic sa vina americanii sa ne supravegheze mai indeaproape...eu le propun sa bage camere video in baile tuturor romanilor...cine stie ce comploturi anti-democratice se intampla pe acolo :)))
                  poate asa...cu libertatea violata la maxim, se va trezi romanul sa vada ca nu e ok ce se intampla cu big-brother-ul asta
        • +22 (32 voturi)    
          Greu (Luni, 1 octombrie 2012, 12:11)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

          cu bunul simt la romani.
          Americanii vor democratie si respectarea regulilor.Punct.
          Noi alegem ce ce ne place mai mult.
        • +16 (22 voturi)    
          pai... (Luni, 1 octombrie 2012, 12:12)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          nu exista a treia cale...decat daca ai fantezii cum ca omenirea este destul de evoluata sa nu-si dea in cap unul altora fara un "jandarm"

          in toata istoria noastra am avut "jandarmi" incepand cu Egiptul si terminand acum cu SUA. pentru singura perioada cand nu am avut "jandarmi" aia care vorbesc engleza au un termen elocvent..."dark ages"

          Vrei nu vrei, nu suntem inca destul de evoluati sa ne descurcam fara un "jandarm". Ca ar fi mai bine ca acel jandarm sa fie ONU decat SUA (de Rusia si China nici nu vorbesc) sunt de acord. Dar adevarul este ca ONU este din start disfunctional din cauza tembelismelor alea de Veto'uri
        • +5 (7 voturi)    
          un pic de geografie ... (Luni, 1 octombrie 2012, 13:08)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

          O concluzie fortata. Nu am zis ca cei care nu sunt pro America sunt impotriva. E o alta opinie nu consider ca sunt importriva mea.

          Te-ai uitat pe harta ? Unde esti ?
          Iti dau eu raspunsul ... foarte foarte aprope de Rusia, chiar la granita (vezi Rep.Moldova care acum e zona tampon si ce bine o duc), in raza lor de influenta si nu numai raza de influenta.

          Romania are ~20 milioane de locuitori. Populatia globului ~7 miliarde. Deci suntem ~0.28%. Acum aduna un pic PIB-ul marilor puteri si vezi ca stam si mai prost.

          Vrei nu vrei esti un jocator foarte foarte mic
          • -2 (6 voturi)    
            ...insa... (Luni, 1 octombrie 2012, 14:06)

            ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Alex

            avem posibilitatea sa votam partide sustinute de rusi sau peroane si paride dustinute de vestici...alegerea ne apartine,noua poporului roman...
            • +1 (1 vot)    
              partide romanesti (Luni, 1 octombrie 2012, 18:04)

              taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ALTAN

              nu mai avem?
        • +4 (6 voturi)    
          lui shaolin (Luni, 1 octombrie 2012, 14:35)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Daca erai un tip echilibrat si istet le adresai amandorura comentariul tau.
          Dar tu te-ai adresat doar unuia singur, celui care are o alta directie. Cea pe care tu nu o vrei probabil. De unde rezulta gandirea partinitoare pe care o ai si tu, daca judeci dupa spui.
          Esti cumva in pozitia de a nu urma un curent anume ? Este Romania de sine statatoare, astfel incat sa urmeze curentul propriu?
          Nu cred asta. Si nici tu nu crezi.
      • +12 (18 voturi)    
        postacul e doar postac (Luni, 1 octombrie 2012, 11:29)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        pt pomana de la partid, mananca orice e nevoie...
      • +1 (3 voturi)    
        singurul roman care se gandeste la rusia (Luni, 1 octombrie 2012, 17:49)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Este un singur roman care a anuntat ca doreste o apropiere de rusia este basescu : "fac un apel din acest punct de vedere la comunitatea de afaceri din România să nu mai evite Federaţia Rusă" (copy/paste +ghilimele cu indicarea sursei : Discursul preşedintelui României, domnul Traian Băsescu, la Reuniunea Anuală a Diplomației Române din 04.09.2012.
        Nici un alt politician nu a facut declaratii pro rusesti.
        Ai inteles ?!
      • 0 (2 voturi)    
        gresit (Luni, 1 octombrie 2012, 21:22)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        prefer o romanie puternica si independenta nu sub cizma rusiei sau americii.
        Nici rusii, nici americanii, nici nemtii, sau nici o alta natiune nu are ce cauta si dicta in romania.
    • +19 (21 voturi)    
      de fapt (Luni, 1 octombrie 2012, 12:24)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      acum la conducere e trei de ...escu:

      voiculescu, antonescu si pontanescu.

      updateaza-te.

      ws
    • +9 (11 voturi)    
      haha ! (Luni, 1 octombrie 2012, 13:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sa'ti evoc ceva ?
      era sa ne pricopsim cu unul si mai...escu !
      cacarau, rau !
      • 0 (2 voturi)    
        inca (Luni, 1 octombrie 2012, 21:27)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        nu este timpul pirdut. Ai grija ce iti doresti:)
    • +6 (8 voturi)    
      lui evoque (Luni, 1 octombrie 2012, 14:30)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Naiv si cu minte nord-coreeana.
      Probabil romanii nu mai au ce invata in mintea ta, le stiu pe toate.
      Nu primesc lectii.
      De-aceea sunt primii in toate.
      • -1 (1 vot)    
        mai (Luni, 1 octombrie 2012, 21:28)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui hmara

        straduiestete.
    • +3 (5 voturi)    
      problema Americii (Luni, 1 octombrie 2012, 14:53)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      este ca Romania e populata cu exemplare ca tine
  • -17 (27 voturi)    
    urmariti, urmariti si iar urmariti (Luni, 1 octombrie 2012, 11:09)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Foarte bine ca ne urmariti, caci "e unii care nu vor sa vorbesc cu tine". Pe banii platitorilor de taxe din State, puteti sa faceti ce doriti, pin' nu se prinde prostimea din LA, SF, NYC etc.
  • -21 (39 voturi)    
    Da dom' G-Ordon (Luni, 1 octombrie 2012, 11:11)

    Gigi Kent [utilizator]

    Am inteles, trebuie cu orice pret sa ramana guvernatorul numit de dvs si de doamna Merkel, dl Basescu, in functie pentru ca aveti nu stiu ce intelegeri secrete cu dansul si va e frica ca daca vin altii nu se mai respecta.

    Am inteles ca pentru dvs Parlamentul Romaniei = "unii" si ca nu prea conteaza ce vrea poporul. Si ca in general la dumneavoastra, la americani, e bine cu democratia in alte tari dar sa fie cine vreti dvs, neimplicandu-va totusi in politica interna a tarii [sic!]

    Am inteles ca visati cai verzi pe pereti cu milioane de voturi fraudate probabil fiind un vis comun cu al domnului ambasador basist Gitenstein.

    Ce n-am inteles este despre ce proceduri de vot schimbate dupa desfasurarea referendumului vorbiti si in general cum e cu schimbarea procedurilor de vot intre suspendare si desfasurarea referendumului. Ce parere aveti de introducerea unui cvorum in mijlocul suspendarii, vrea sa zic?

    E bine domnu' G-Ordon? Nu e bine domnu' G-Ordon!
    • +17 (27 voturi)    
      Ce vrea poporul (Luni, 1 octombrie 2012, 11:45)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cand aud faza asta cu ce vrea poporul ... imi vine sa vars ...

      uite cum e ...

      Conform regulilor stabilite de catre USL mai mult de 50% din cei prezenti pe liste nu s-au prezentat la vot ... in concluzie referendumul s-a invalidat. Deci poporul nu vrea schimbarea presedintelui.

      Daca poporul ar fi vrut ar fi mers mai mult de 50% la vot.

      In alta ordine de idei ... Curtea Constitutionala a spus ca Presedintele nu a incalcat constitutia intr-un mod GRAV.
      Parlamentul a trecut peste acest aviz al curtii considerand ca nu conteaza parerea curtii si l-au suspendat.

      In alta ordine de idei ... s-au facut niste manevre la limita legii si anume trecerea Monitorului oficial in subordinea guvernului care a dus la publicarea cu unor decizii cu intarziere fata de altele tocmai pentru ca Curtea Constitutionala sa nu poata sa se mai pronunte asupra lor.

      In alta ordine de idei ... s-au fraudat peste 100.000 de voturi doar prin vot multiplu de catre cel putin 50.000 de persoane ceea ce inseamna o frauda masiva ... s-a utilizat un sistem informatic avansat pentru a afla in timp real prezenta la vot si modul in care s-a votat.
      Au cheltuit milioane de euro din banii mei si ai tai pentru aceasta campanie impotriva presedintelui ...

      Cu toate astea ... tot n-au reusit sa-l dea jos ...
      • -5 (17 voturi)    
        Mai artimetica.... (Luni, 1 octombrie 2012, 13:19)

        clarobscur [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Hai sa o luam babeste:

        Prezenţa la vot: 46,23% (8.455.336 de alegători)

        Numărul voturilor valabilil exprimate:
        DA - 87,52% (7.400.508 voturi)
        NU - 11,15% (943.031 voturi)
        Voturi nule înregistrate - 1,32% (111.797 voturi)

        Astea ar fi rezultatele oficiale.
        Bun. De aici incepem sa calculam.
        Din numarul voturilor cu DA scadem 100.000.. sau mai bine -ma simt generos azi- scadem 200.508.
        Raman 7.200.000 de voturi impotriva lui Basescu.
        Trecem la regula de 3 simpla.
        Daca 8.455.336 inseamna 46.23%, rezulta un total de 18.300.000 de cetateni cu drept de vot (aberant zic eu, dar nu comentez, si rotunjesc in plus in avantajul lui Baselu).
        Rezulta ca 50% - aia necesari sa voteze ca sa dispara Baselu, Udrea, Videanu si altii - vine cam 9.500.000.
        Ai reusit sa urmaresti pana aici?
        Daca din astia 9.500.000 jumatate plus unu votau DA, Baselu zbura, corect? Adica 4.575.001 de oameni erau minimul necesar, conform legii pe care ati interpretat-o de ati facut-o praf ca sa-i zica adio marinarului si clicii lui. Au votat pentru asta 7.200.000. Am scazut frauda? Parca da. o mai scadem de doua ori. Au votat impotriva lui Baselu 7.000.000. Mai scadem un milion. 6.000.000. Mai scadem unu. 5.000.000. Cu 425.000 mai multi decat necesar.
        Deci Basescu trebuia sa plece. Punct.
        Singura problema acum e cum sa facem un referendum sa zboare si USL-ul, ca nu-s cu nimic mai buni....
        • +3 (9 voturi)    
          Aritmetica gresita (Luni, 1 octombrie 2012, 14:23)

          HP [anonim] i-a raspuns lui clarobscur

          7.200.000 au votat DA.

          Ca referendumul sa fie validat trebuiau sa fie prezenti 50% din cetatenii cu drept de vot.

          E irelevant cati au votat pentru da, daca nu au fost peste 50% necesar pentru cvorum.

          Puteau vota toti cei prezenti la vot cu da, adica 8.455.336, dar daca nu ajungi la 50%, atunci referendumul nu e valid.

          Chiar daca cei prezenti la vot ar fi votat da, si tot sunt mai putini decat cei care nu s-au prezentat.

          Greseala ta ? Ai injumatatit de doua ori:

          "Rezulta ca 50% - aia necesari sa voteze ca sa dispara Baselu, Udrea, Videanu si altii - vine cam 9.500.000." Corect. Nu au fost atatia.

          "Daca din astia 9.500.000 jumatate plus unu votau DA, Baselu zbura, corect?" Incorect. TOTI astia trebuiau sa voteze, nu jumatate plus unul.

          Jumatate e deja 9.500.000. Daca ii mai injumatatesti si pe aia, devine sfert.

          Esti varza. Stai jos, 4.
          • -1 (1 vot)    
            Evident! (Marţi, 2 octombrie 2012, 7:02)

            clarobscur [anonim] i-a raspuns lui HP

            Cine se aseamana se aduna... Asa presedinte iubitor de scoala... asa simpatizanti... deh.
            Citez: "Potrivit datelor de la Evidenţa Populaţiei, folosite la alegerile locale, pe listele electorale permanente sunt înscrise 18.300.595 de persoane. Astfel, ca să fie demis cu jumătate plus unu din voturi la referendum ar trebui să participe 9.150.298 de oameni, iar pentru demitere trebuie să voteze 4.575.150 persoane." Sunt de acord ca nu s-au prezentat 9.150.298 de persoane. Sunt de parere ca chestia asta cu prezenta la vot e aberanta atata vreme cat nu se aplica permanent. Daca vin la vot 10 oameni in toata tara si 6 voteaza cu un candidat, e ales...daca vrem sa-l dam jos trebuie sa voteze 10 milioane... asta e democratie de mahala. Eu stiu ca voua iubitorilor de Basesti v-ar conveni sa trebuiasca sa voteze suspendarea 100% + 1 ca sa conteze... eventual cu obligatia ca toti participantii la vot sa poarte basca cu buline... ei bine, admit ca e vina noastra ca nu avem basca...
            Cu sau fara basca, diferenta intre voi si mine e ca eu admit ca nici USL-ul nu e cu nimic mai bun. Basescu trebuia demis pentru ce a facut si nu in favoarea USL. Dar trebuia demis...
        • +3 (5 voturi)    
          lui clarobscur (Luni, 1 octombrie 2012, 14:44)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui clarobscur

          Mai incearca.
          Nu ai nimerit. E greu cu operatiunile aritmetice si logica.
          Problema este ca nu poti sa o nimeresti nicicum.
          Stii de ce.
        • +4 (6 voturi)    
          Comment sters de user (Luni, 1 octombrie 2012, 14:45)

          NL [anonim] i-a raspuns lui clarobscur

          • 0 (2 voturi)    
            De ce? (Marţi, 2 octombrie 2012, 12:05)

            clarobscur [anonim] i-a raspuns lui NL

            Well... n-au venit 85% nu? Si asta pentru ca o gasca de politicieni lasi si corupti nu au avut curajul sa lase votul sa decida si au preferat sa se ascunda - ca de atatea ori - in spatele unor chichite legislative si sa boicoteze referendumul. Ajutati desigur de o gasca de alegatori care au preferat sa stea dupa gard si sa scuipe in loc sa iasa la o lupta democratica corecta.
            Si nu uita ca aceasta alegere de boicotare a fost facuta tocmai pentru ca PDL-ul &CO. au stiut ca nu au nici o sansa in fata votului corect.
      • -1 (3 voturi)    
        ai varsat rau pana acum :) (Luni, 1 octombrie 2012, 17:53)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Din 2007 si pana in vara lui 2012 gura lui basescu era plina cu "vointa poporului".
        Mama ce ai mai varsat :)))
    • +18 (20 voturi)    
      tare! (Luni, 1 octombrie 2012, 11:52)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mai puteti comenta ceva la asa afirmatie: " domnului ambasador basist Gitenstein."....?
    • +17 (23 voturi)    
      Presedintele (Luni, 1 octombrie 2012, 12:22)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      poate fi suspendat daca incalca grav constitutia.
      Asta-i regula si americanii o vor respectata.
      De-aia ii iubesc eu pe americani,cacanarilor!
      • 0 (2 voturi)    
        ok (Luni, 1 octombrie 2012, 20:51)

        ionv [anonim] i-a raspuns lui Jar

        Si de ce nu-ti dau viza?
    • +15 (19 voturi)    
      Repectarea legii (Luni, 1 octombrie 2012, 12:27)

      Mirko [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      N-ai inteles!
      Mesajul era ca LEGEA trebuie respectata inclusiv de Parlament si in parlament inclusiv de Majoritate.
    • +2 (6 voturi)    
      democratie populara vrem? (Luni, 1 octombrie 2012, 13:58)

      Barbilian [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Daca presedintele actual este "guvernator" cum zice Gigi Kent (tigara americana ?!), nici parlamentul nu are vreo valoare pentru ca ambele institutii ale statului de drept sunt rezultate din alegeri. Parlamentu este una din puterile statului si nu deasupra celorlalte puteri.
      Daca presedintele poate fi suspendat numai prin vointa unei majoritati conjuncturale din parlament, ar insemna ca si parlamentul poate fi suspendat ori de cate ori devine nepopular...si nu stiu cand a fost vreodata popular.
      Daca puterile statului...palament, guvern, justitie, pot fi ignorate oricand printr-un plebiscit, atunci statul nu exista, ci este doar o forma conjucturala de conducere, oricand manipulabila popular prin dezinformare si propaganda agresiva. Deci nu mai putem vorbi de stat de drept, ci de un stat de tip african in care cu un post de radio poti provoca un razboi civil cu macelarire populatiei.
      Daca vrem un stat de democratie populara, asa cum am mai avut 45 de ani, atunci nu putem avea stat de drept, ci un stat extremist.
      Daca am renunta la modelul civilizatiei euro-atlantice acum, in secolul 21, nu am avea ce pune in schimb, decat un stat de tip mafiot, oligarhic, extremist, sarac si suparat pe toata lumea. Nu am demonstrat si nu avem premize de ceva mai bun.
    • +2 (6 voturi)    
      lui gigi (Luni, 1 octombrie 2012, 14:41)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Tu unde ai mai fost?
      Mi-au lipsit elucubratiile tale.
      Stai linistit, nu sunt milioane de voturi fraudate, sunt doar cateva sute de mii, astfel incat in capsorul tau mic, suma finala sa fie mult sub 7 mil.
      Si? Cei cu asta?
      Tot minoritari sunt, asta este regula. Probabil in Coreea de Nord, unde te-ai aclimatiza perfect, functioneaza altfel.
      Esti tulbure tot, confuz si cu mintea vraiste.
      Mai lasa Antena, iti recomand Animal Planet, toate emisiunile cu primate.
      Ai ce invata.
    • -1 (5 voturi)    
      Constat ... (Luni, 1 octombrie 2012, 15:26)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ...ca cei care au raspuns la post-ul meu initial bat campii cu gratie.

      Lege facuta de PDL (cu dedicatie) ca nu poate fi destituit Basescu daca nu voteaza pentru destituire 50%+1 din total electori. Dupa ce a fost ales de 50% + din cei care au mers la vot. Ales cu 5,2 milioane si destituit cu 9,1 milioane. De ce? De d'aia ca asa vrem noi sa nu poata fi destituit Basescu!

      Numar de electori aberant in raport cu populatia Romaniei. Nu poti avea 19,2 milioane de locuitori cu 3,6 milioane de minori si 18.5 milioane persoane cu drept de vot (>18 ani).

      Abroga USL-ul legea smechereasca de mai sus (am ajuns sa facem legi pentru o persoana?) dar vine CCR-ul si zice ... sa fie cu cvorum ... in fapt CCR-ul fiind doar o aripa a PDL-ului.

      Data fiind prezenta cvorumului, presedintele care intai zice ca el nu se intoarce la Cotroceni nedemn prin victorie la masa verde o intoarce si zice "stati acasa". Voi "fanii mei" si cei 3,6 milioane de minori sunteti in favoarea mea. Victorie! Democratia era pe baza de "mergeti la vot".

      Asta e doar o bataie de joc si un scuipat in fata democratiei. Dar se va rezolva la alegerile din 9 decembrie si printr-o suspendare ulterioara. Facuta de "unii" si votata de majoritatea populatiei asa cum nu ii place acestui iubitor de democratie pe numele lui G-Ordon.

      A fost vina USL-ului ca a acceptat introducerea cvorumului in lege. Puteau foarte bine sa zica "nu schimbam regulile jocului in timpul jocului" si gata. Curat democratic, constitutional si cu respectarea statului de drept.

      Ma intreb totusi cu oarecare teama daca nu o sa vina PDL-ul sa conteste nu stiu ce lege inainte de alegerile din 9 Decembrie si o sa vina CCR-ul ... in maretia dreptului ... si o sa zica: "toti cei care nu se prezinta la vot inseamna ca au votat cu PDL-ul". Victorie inca o data!
      • +2 (2 voturi)    
        mai tata (Luni, 1 octombrie 2012, 18:11)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        bati campii cu sloganuri tip antena. Stii maria-ta care e prima regula a democratiei? Minoritatea se supune majoritatii, nu are nimic moral.
        Daca MAJORITATEA nu vor, minoritatea poate fi morala, logica sau cum vrei tu, nu merge. Astea sunt reguli elementare ale democratiei, greu pentru tine sa le accepti?
    • -2 (2 voturi)    
      O pus Hubble-ul pe noi mister Cordon (Luni, 1 octombrie 2012, 20:49)

      ionv [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Dar de Teo Peter nu ne spune nimic?
  • +3 (3 voturi)    
    briefing (Luni, 1 octombrie 2012, 11:31)

    dan [anonim]

    ce inseama briefing?
  • +16 (24 voturi)    
    cacarau la putere (Luni, 1 octombrie 2012, 11:37)

    florin_f [utilizator]

    era cat pe ce sa-l avem pe cacarau la putere, noroc cu vestul. Ponta ne-ar duce la Putin, las ca in Dec. scapam de el si de toti penibili astea traseisti.
    • +3 (3 voturi)    
      ei, na-ti-o frinta ca ti-am dres-o... (Luni, 1 octombrie 2012, 22:34)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui florin_f

      .. singura, dar singura sansa sa scapi de astia in "Dec." e sa pleci, nene, cit mai departe...
  • +11 (15 voturi)    
    ... (Luni, 1 octombrie 2012, 12:06)

    dragos234 [utilizator]

    Americanii sunt cat se poate de clari in preferinte. Vocea Rusiei la fel, s-a exprimat cat se poate de clar.
    • -2 (2 voturi)    
      asa-i in tenis... (Luni, 1 octombrie 2012, 13:02)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      rachetele lovesc mingea si ea,saraca,sare,zboara,se zbate intre cele doua rachete...La un moment dat unul dintre jucatori rateaza! Dar meciul continua...
      • +5 (5 voturi)    
        ... (Luni, 1 octombrie 2012, 13:53)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Traian

        Uite in ce hal a ajuns "mingea" Republica Moldova dupa ce a ajuns in terenul Rusiei.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Luni, 1 octombrie 2012, 20:56)

      ionv [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      L-au preferat odata si pe Ceausescu si pe altul al carui cadavru l-au aruncat in ocean. Marele licurici ca si Marea Rusie ne vor numai cu poalele ridicate.
      daca interesul le-o va cere, isi vor da mana ca sa ne scoata din istorie.
  • +7 (11 voturi)    
    ... (Luni, 1 octombrie 2012, 12:25)

    dragos234 [utilizator]

    Deocamdata, americanii il sprijina pe Base pt ca nu au pe altcineva care sa fie pro-american in USL.
    Ponta si Antonescu ii bestelesc pe americani si se roaga de rusi sa vina si sa ia Oltchimul si ce mai avem de vanzare.
    Daca Ponta s-ar fi dus la mericani sa le spuna ca e prietenul SUA si ca Romania ramane aliatul SUA, lucrurile ar fi fost foarte simple pt toata lumea si ar fi avut sprijinul SUA. Dar nu, Ponta e de principiu impotriva americanilor, asta e problema.
    • +3 (5 voturi)    
      Fapte (Luni, 1 octombrie 2012, 13:18)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Nu merge numai cu vorbe, trebuie sa dovedesti cu fapte. Numai pe Dimbovita merge cu trancaneala si vrajeala.
    • +1 (3 voturi)    
      bullshit (Luni, 1 octombrie 2012, 22:40)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      e ori aiurea, ori naiv ce spui mata... americanii au instalat scutul de la Deveselu pen'ca ...nu-i asa... TB e un om cu mare experienta in matere de servicii, e un om angajant, cu vechime de peste 30 de ani, nu?, un om de incredere si care nu-si modifica opiniile niciodata...
  • +14 (16 voturi)    
    ... (Luni, 1 octombrie 2012, 12:30)

    dragos234 [utilizator]

    Se joaca cu cartile pe masa. Americanii au spus pe cine sustin, rusii la fel. Pt mine alegerea e simpla, nu voi vota candidatul sustinut de Rusia.
  • -12 (20 voturi)    
    Gordon, basescu si comisarul de perste ocean (Luni, 1 octombrie 2012, 12:38)

    ganea_stan [anonim]

    Cand trupele sovietice erau in Romania - si cred ca stie sau ar trebui sa stie dl asta care sta cu ochii pe noi, cum am fost tradati si aruncati in bratele ciumei rosii - nu aveam prea mult loc de intors in fata pumnului dat in masa de Vasinschi !
    Ma intreb acum cand suntem, in acte cel putin, egali in drepturi cu restul tarilor din UE, si aliati de baza in NATO de ce trebuie sa fim obligati sa ne calcam in picioare propriile hotarari - am votat sa plece basescu - ?
    Sa te mai miri cand constati ca incet, incet se propaga o unda de neincredere in principiile clamate de marile democratii, inclusiv cea americana.
    • +10 (14 voturi)    
      Ai votat? (Luni, 1 octombrie 2012, 13:05)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

      Ai votat? sa-ti fie de bine. Dar de ce votul tau e mai cu motz decat al meu? Eu nu am mers la vot tocmai pentru ca acest simulacru de referendum sa nu fie validat.

      Din fericire pt mine eu am castigat, tu ai pierdut, asa ca ciocul mic. Da, o spun direct "ciocul mic" pentru ca s-a respectat o regula democratica, nu ti-o spun cu cizma rosie peste gura.
      • -4 (4 voturi)    
        DECI, AI VOTAT SAU NU?! (Luni, 1 octombrie 2012, 19:05)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Cum sa faci socoteala intre voturi, daca tu nu ai votat? N-ai votat, nu existi in calcul! E ca si cand ai spune ca mergi la un maraton, nu alergi, dupa care spui ca tu l-ai castigat, ca tu ai fi scos timpi mai buni daca ai fi alergat! Ati dat in mintea copiilor, ati devenit ilogici, multe tampenii v-a mai invatat politica asta de 2 bani!
        • +3 (3 voturi)    
          Asculta (Luni, 1 octombrie 2012, 20:09)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          Sunt diverse metode de a actiona in viata.

          Cat timp regula spunea ca daca nu merg la vot nu validez acest simulacru de referendum, am ales aceasta varianta. Legea si regulile mi-au dat aceasta posibilitate. Cand voi fi obligat sa merg la vot, o voi face. Oricum nu am ratat nicio votare pana acuma, spre informarea ta.
    • +6 (8 voturi)    
      ....baiete... (Luni, 1 octombrie 2012, 14:02)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

      ...putina istorie cunosti...si aia cita o stii este doar ce s-a predat in scoli, timp de 50 de ani de ocupatie sovietica...sa iti reamintesc...regele Mihai ,de acord cu partidele zise istorice(fara comunisti,la ac ora) il aresteaza pe seful armatei(sa nu uiti ca eram in plin razboi),pe maresalui Ion Antonescu,face o declaratie verbala(la radio ) ca Romania intoarce armele si se aliaza cu rusii...si...o intinde in munti,se pune la adapost...timp de 3(trei) saptamini ,adica 21 de zile ,tara si armata ramin fara conducere,rusii iau prizonieri divizii intregi de soldati romani,aflati pe teritoriul Romaniei(tatal meu a fost luat prizonier in 28 august 1944,de linga Focsani,cu intreaga divizie -22000 de soldati,erau in retragere spre Bucuresti) in toata aceasta perioada rusii au pradat tara fara a li se opune cineva...de la Brasov,dupa ce au demontat fabrica de avioane,au demontat si sinele de cale ferata in urma trenului)...acum,daca maretul rege si mareata conducere a partidelor istorice romanesti au actionat astfel,cam ce ai fi vrut sa faca strainii???...rusii au incercat ,fara rezultat,sa-l determine pe singurul om capabil ,la acel monent,Maresalul Ion Antonescu,sa preia conducerea tarii,sub obladuire ruseasca...acesta si inca citiva membrii ai guvernului,loiali,tarii au preferat moartea...in lumina acestor evenimente,familia noastra,veci ,nu va vota un partd sustinut de rusi...
    • +5 (7 voturi)    
      lui ganea stan (Luni, 1 octombrie 2012, 15:01)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

      Iti recomand istoria.
      Este o materie interesanta.
      Undeva, in nordul marii Negre, a fost candva o intalnire. Sedinta. Cum vrei tu.
      Discutau niste puteri mondiale, Romania nu era printre ele.
      Mai departe te las sa descoperi tu, sa nu isi piarda farmecul.
      Si acum sa revenim la subiect.
      Aproape 7 mil au votat sa plece Base. Din pacate pt.tine si altii, nu suficient de multi, conform legii. Ce faci in aceasta situatie? Nu ce faci tu, ca asta o vedem .
      Ce ar trebui sa faci? Sa respecti faptul ca nu s-au intrunit 8 mil si ceva de votanti pentru si sa accepti asta.
      Ceea ce spui tu este Fals. Base nu are cum sa plece pt.ca vreo 7 mil de ganea, gustav si mazete vor asta.
      Capetele voastre mai au multe de invatat, pacat ca nu va ajunge o viata pt. asta.
      Concluzia o trageti singuri.
  • -2 (12 voturi)    
    cand vad atata grija de la americani (Luni, 1 octombrie 2012, 13:13)

    adrian [anonim]

    si atatea sarmani cu duhul de la noi care spun ca, vezi Doamne, ne apara democratia de aia ii duc grija lui Basescu, e clar ca tara asta nu are nici o sansa. Si atunci sa ne mai miram ca are Diaconescu "doar" 18%?! Sunt tare curios daca acest comentariu e postat, ca pana acum "deontologul" si "impartialul" Hotnews, cu simpatii comune cu ale americanului citat mai sus, nu poate accepta si alte pozitii/comentarii si atunci e simplu, nu le mai posteaza
    • +5 (7 voturi)    
      Mai bine (Luni, 1 octombrie 2012, 15:34)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui adrian

      cu interesele americanilor (vezi Coreea de Sud) decat cu ale rusilor (vezi Coreea de Nord)....
  • +6 (6 voturi)    
    Interesele americanilor (Luni, 1 octombrie 2012, 14:27)

    Cata [anonim]

    Pai cum sa nu fie interesati americanii de situatia din Romania, avand in vedere investitiile strategice care se vor face aici.
    Si aici ma refer la scutul antiracheta, la cel mai mare laser din lume (Magurele), etc.
    Cu siguranta nu ar vrea ca dupa finalizarea lor, ele sa cada in mainile "altora"...
    Numai bine!
  • 0 (8 voturi)    
    Multumiri domnului Gordon. (Luni, 1 octombrie 2012, 14:30)

    diana [anonim]

    Multumim stimate domn Philip Gordon pentru ceea ce faceti pentru Romania.! Domnul Presedinte Basescu este unul dintre cei mai straluciti oameni politici pe care i-a dat Romania moderna.! Avem nevoie de legi , de un Stat de drept, avem nevoie de Presedintele Traian Basescu.!
  • +3 (7 voturi)    
    diplomatia americana (Luni, 1 octombrie 2012, 14:34)

    visio [anonim]

    a fost si este de buna calitate, in sensul in care iti explica si chiar te ajuta sa iti intelegi interesul; nu te obliga sa ii imbratisezi parererile si exemplele; insa odata intrat in joc trebuie sa urmezi niste reguli, ca in orice alta asociatie guvernamentala, comerciala, economica, sportiva, sau chiar asociatie de proprietari de blocuri facute in timpul lui ceausescu...
    este simplu si corect; ca natiune, iti poti schimba politica externa, numai cand esti in pozitia sa pui conditii, cum a fost Stalin; un individ aproape retardat, ajuns la guvenare dintr-o groaznica greseala a sortii, dar mai ales a lipsei de responsabilitate a membrilor societatii; cu pont asi antonescu la guvenare eram terminati ca natiune; intrebarea legitima este: le pasa cu adevarat americanilor de Romania? raspunsul genral este ca nu; americanii sunt interesati de Romania? da; de ce? o pozitie echilibrata si o cultura cat de cat decenta ne ajuta sa gasim un raspuns aproape de realitate; ne convine acea realitate? probabil; ne aduce vreun avantaj? desigur; ne aduce vreun avantaj major? discutabil; diferenta intre americani si rusi este ca unii iti spun cu frumosul, iar altii iti violeaza mama, sora, etc.
    revenind la subiectul articolului, e bine sa ne amintim si vorbele de duh ale un fost presedinte de Stat (ion ilescu) despre Gordon, un emisar oarecare: "vizita dlui Gordon este regretabila".
    cum spuen proverbul "fiecare pasare pe limba ei piere" asta ne asteapta cu usl la guvernare; nevrand sa fiu partinitor cu vreun partid politic, pt ca niciunul nu merita, spun numai ca Romania nu mai are partid liberal in viata politica; pnl de dupa 89 a ascuns sub aripa sa numai turnatori si politisti politici; ca s-a votat multiplu? nu ar fi prima oara; ca nimeni nu face puscarie, desi infractiunea este totusi infractiune, iarasi nu ar fi prima oara; dincolo de ce spune sua sau rusia, noi romanii ce viitor ne construim? ce strategie urmam?
  • -5 (7 voturi)    
    si eu... (Luni, 1 octombrie 2012, 15:21)

    srpc [utilizator]

    ...urmaresc cu atentie situatia din SUA! Stiu ca sunt unii pe acolo care vor sa ne tina cu nasul in noroi ca sa-si promoveze propriile interese aici, si mai stiu ca, in lipsa de performanta, politicienii americani (slugile multinationaleloor) isi baga nasul tot mai obraznic in treburile altora; nu-i bai, au incasat-o destul din 45 incoace, probabil e vremea s-o incaseze din nou.
  • -5 (7 voturi)    
    apropo (Luni, 1 octombrie 2012, 15:24)

    srpc [utilizator]

    ce au facut americanii pentru noi, in afara de a bombarda Romania in 1944 si a ne baga pe gat slugile lor dupa 90?
    • +2 (2 voturi)    
      sprc.... (Marţi, 2 octombrie 2012, 13:05)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ai gandit si tu...cat un sparc
  • -6 (8 voturi)    
    aha? (Luni, 1 octombrie 2012, 16:00)

    kllaus [anonim]

    Domnu' Cordon, suntem cam 7 milioane cei care vrem sa-l decapitam pe Basescu. Nu cred ca in SUA va adresati cetatenilor platitori de taxe cu notiunea de "unii". Suntem totusi un popor civilizat, o demonstreaza si faptul ca abasadorul matele, de altfel primul bisexual pe care l-ati trimis in ultimele decenii pe la noi, este inca in viata si negociaza puternic contracte economice de subjugare a poporului roman. Trebuie totusi sa va reamintim ca in alte state democratice , Libia de exemplu, ambasadorii americani beneficiaza de transport public gratis prin tararea pe fund. Si nici macar acolo nu ati intervenit atat de ferm.
    In acelasi timp trebuie sa va reamintesc faptul ca regulile jocului au fost schimbate chiar de catre pretenarul d-voastra , dl. Barosso. Dansul a aparut pe munte, precum Moise, cu tabelele sale cu 11 porunci. Respectate de altfel de catre stupidul popor roman.
    • +5 (5 voturi)    
      civiliZat? (Luni, 1 octombrie 2012, 18:17)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      esti civilizat cetatene cand dovedesti respect pentru LEGE. Tu nu o faci! Nu respecti legea si doresti ceva? mai gandeste-te
  • +5 (5 voturi)    
    cizma (Luni, 1 octombrie 2012, 16:28)

    ali [anonim]

    Eu, ca om de afaceri, accept suprematia banului si a afacerilor, chiar daca o fac americanii.Cu rusii nu poti fi egal in afaceri, doar sluga.Mie nu-mi place sa fiu sluga, am fost destul pe vremea comunistilor si cred ca sunt multi comentatori aici mai tineri care nu au trait inainte de 89 si e greu sa le explici ce fel era.Ne mai salveaza doar viteza lor in a intelege ca nu cu cei care se afla in spatele lui Ponta avem vreo sansa.Eu consider asa; am luat puterea,nu mai conteaza cine a fost inainte; Boc nu a fost, Basescu nu este.,eu am luat Romania si fac ce pot sa o duc inainte. Am luat cu buna stiinta o masina second hand despre cine a condus-o nu vreau sa stiu.Pot sa o duc, bine, de nu- plec acasa si las pe altul care are curaj
  • -1 (1 vot)    
    Vorbe înţelepte (Luni, 1 octombrie 2012, 16:56)

    MRN200V [anonim]

    Că bine grăieşte domnul Gordon! Exact aşa s-a întâmplat şi cu Nixon: au aşteptat alegerile...
    • +2 (2 voturi)    
      esti un trol :) (Marţi, 2 octombrie 2012, 8:44)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui MRN200V

      sti foarte bine ca nu a fost aceeasi situatie.
      Una este sa fi nepopulkar si alta este sa sti de fapte ilegale si sa nu reactionezi.
      Deci cam cat este tariful de postac USL?
  • -3 (3 voturi)    
    Nici URSS nu-si permitea un partizanat fatis (Luni, 1 octombrie 2012, 23:58)

    djnjgdhhjdghd [anonim]

    Cred ca nici URSS nu-si permitea sa faca un partizanat atat de fatis si cred eu ca foarte interesati pe diverse "combinatii". Sper ca Obama si grupul lui de afaceristi sa pice , pentru ca au prea mult tupeu si obraznicie.
  • -1 (1 vot)    
    SUA (Marţi, 2 octombrie 2012, 6:59)

    ravi [utilizator]

    Dubla masura a lui Gordun este evidenta. Cand Nixon si-a ascultat opozitia, poporul american l-a dat jos imediat. La referendum ICCJ a dat 165 de mandate de ascultare a parlamentarilor opozitiei, actiune ce este pe placul lui Gordon. Este bine domnule Gordon ca in SUA sa aplici un standard si in Romania sa aplici opusul acelui standard?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by