Marea Britanie

O romanca ce a solicitat daune de 40 de milioane de lire sterline celor de la PwC a primit compensatii de 750 de lire 

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 25 septembrie 2009, 10:22 Actualitate | Diasporă

O contabila de origine romana, ce locuieste in Marea Britanie, a primit compensatii de doar 750 de lire sterline dupa ce a dat in judecata compania PricewaterhouseCoopers (PwC) din Londra pentru discriminare rasiala la locul de munca, relateaza The Telegraph. Femeia a cerut daune record de 40 milioane lire sterline.

Mihaela Popa, o romanca de 31 de ani, a detinut functia de contabil judiciar in cadrul firmei PwC din Londra, in perioada 2004 - 2006. Femeia a afirmat ca, in timpul in care a fost angajata a companiei, a fost in mod repetat victima unor atacuri rasiste, iar tratamentul primit a devenit "treptat insuportabil", fiind nevoita sa-si dea demisia in noiembrie 2006.

Popa a sustinut ca a fost mereu ignorata cand a venit vorba de promovari si i s-a cerut sa faca lucruri marunte, precum indosarierea de acte, in timp ce colegilor din Marea Britanie, mai putin calificati, li se dadeau sarcini de lucru mai importante. "Pentru ca e nevoie si de cineva care sa stranga mizeria", a spus unul dintre sefi.

Romanca a mai spus ca a fost facuta sa se simta ca o prostituata pentru ca venea din Europa de Est, iar colegii, si chiar managerii, ii raspundeau la intrebari prin aluzii sexuale. Mai mult, Popa sustine ca unii dintre colegii sai credeau chiar ca este spion comunist si ca lucra sub acoperire pentru Securitate.

Ea a spus ca sufera acum de depresie severa si anxietate, iar acest lucru i-a distrus cariera de contabil.

Tribunalul pentru litigii de munca din Londra a respins insa cererea romancii, afirmand ca remarca sefului a fost facuta "o singura data", iar acest lucru nu a impiedicat-o pe Popa sa se angajeze in august 2008 la Credit Suisse, pentru un salariu de 66.000 de lire sterline pe an.

Judecatorii au afirmat, de asemenea, ca "victimizarea" femeii nu i-a cauzat acesteia piederi financiare, iar cazul poate fi calificat drept o simpla "jignire a sentimentelor"

Romanca a mai dat in judecata compania si in urma cu doi ani, dar a pierdut procesul. PricewaterhouseCoopers incearca in prezent sa recupereze de la Popa costurile procesului initial, despre care Telegraph afirma ca sunt de cateva sute de mii de lire sterline.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

5651 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    niste nenorociti astia de la PwC si altii ca ei (Vineri, 25 septembrie 2009, 10:40)

    otonel [anonim]

    nu intaleg cum incearca sa recupereze costurile procesului din moment ce au pierdut si trebuie sa plateasca compensatii. Este primul pas in normalizarea relatiilor cu vesticii. In final ar trebui sa invete sa ne trateze de la egal la egal.
    Bravo ei ca a avut suficienta putere sa lupte cu un asa colos. Marea majoritate nu comenteaza. Poate acum sa invete si ei ca se poate. Ar fi fost bine sa stim si noi cum se numeste, poate acorda consultanta si altora.
    • +1 (5 voturi)    
      cauta in arhiva Hotnews. (Vineri, 25 septembrie 2009, 10:50)

      elena [anonim] i-a raspuns lui otonel

      au mai scris despre ea si zilele trecute si parca era mentionat si numele.
      • +2 (6 voturi)    
        Cum se numeste (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:04)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui elena

        Mihaela Popa se numeste :D
    • +7 (7 voturi)    
      :) (Vineri, 25 septembrie 2009, 10:56)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui otonel

      "Mihaela Popa, o romanca de 31 de ani, a detinut functia de contabil judiciar in cadrul firmei PwC din Londra, in perioada 2004 - 2006. " Neatza tututor :)
    • +3 (3 voturi)    
      E alt proces (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:44)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui otonel

      "Romanca a mai dat in judecata compania si in urma cu doi ani, dar a pierdut procesul." trebuie sa plateasca cheltuielile de judecata pentru procesul vechi nu pentru asta castigat de acum. Cred ca ea a intentat 2 procese separate.
    • -1 (3 voturi)    
      ce cauta prin tari straine? (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 1:33)

      muscat [anonim] i-a raspuns lui otonel

      sa vina acasa daca nu-i convine ce mai cauta p-acolo?
      • +1 (1 vot)    
        ce cauta in tari straine (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 9:46)

        cris27uk [anonim] i-a raspuns lui muscat

        pai ce sa faci in tara ca moare lumea de foame si ne mai tinem si mare popor dar tara arde si noi ne dam in stamba
  • -1 (7 voturi)    
    ! (Vineri, 25 septembrie 2009, 10:53)

    chiuaua [utilizator]

    Primesti dupa cat ceri, nu ?
    Cred ca nu a fost inspirata.
    Ar fi trebuit sa ceara 2 triliarde de lire si atunci poate ca primea mai mult .
    Nu te lasa Milierda, ...ah scuze Mihaela
    Starpeste-i pe imperialisti.
  • +1 (9 voturi)    
    simpla jignire a sentimentelor? (Vineri, 25 septembrie 2009, 10:58)

    vinicius [anonim]

    Pai asta inseamna prejudicu moral clar... Ar fi trebuit sa primeasca daune morale fara discutie.
    Pe de alta parte, cheltuielile de judecata se achita doar daca partea pierde procesul, dar doamna Popa a castigat partial; in plus, nu pot crede ca avocatii pevece sa fi fost platiti cu sute de mii de euro ...
    Ce sa spun, au inceput sa ma dezamageasca si judecatorii britanici!
    Oricum, doamna Popa poate merge mai departe si la CEDO.
  • +3 (3 voturi)    
    raspuns pentru otonel (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:02)

    marpo [anonim]

    PricewaterhouseCoopers incearca sa recupereze costurile primului proces (cel din urma cu doi ani) pierdut de Popa.
    Despre sansele acestora nu ma pot pronunta nestiind ce se invoca pentru recuperarea costurilor.
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:06)

      alex [anonim] i-a raspuns lui marpo

      Asa e, corect. Ar trebui ca Hotnews sa prezinte corect cazul (am citit de cel putin 10 ori in presa engleza articole pe acest subiect, deci exista suficiente informatii disponibile).

      Mihaela Popa a pierdut un prim proces cu PWC si deci trebuie sa plateasca cheltuieli de judecata. In presa britanica a fost prezentata ca o persoana cu un standard de viata ridicat insa care are o inclinatie catre procese.

      Nu as vrea sa fiu rau, dar depresia si anxietatea sunt probabil cauzate de pierderile posibile cauzate de procesele intentate PWC si nu de pierderile financiare din distrugerea carierei (a fost imprudent sa se angajeze la Credit Suisse, cred ca avea mult mai multe sanse daca poza in somera perfecta stand acasa cu pisica in brate si trimitand fara succes CV-uri in stanga si-n dreapta).
  • +1 (3 voturi)    
    In Marea Britanie (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:02)

    Constantin [anonim]

    se judeca repede dar si costa. Suma mentionata pentru un proces anterior depaseste cu mult salariul pe un an intreg a angajatei Popa. Pe cand in Romania acelasi raport intre salariu si costul unui proces? N-ar mai pierde vremea, pentru doi lei, atatea lume prin tribunalele romanesti.
  • +1 (3 voturi)    
    Logica (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:10)

    Sean [anonim]

    Noi nu suntem de aceeasi rasa cu "englejii"? Eu asa stiu ca da! Asa ca "draji" jurnalisti, sau veti intelege acum de ce a primit asa putin(pentru ca daca erau de aceeasi rasa discriminarea n-avea cum sa fie rasiala), sau spuneti-ne atunci de ce rasa erau femeia si aia de la PWC(poate erau astia negri , asiatici sau eschimosi, mai stii?). Pana atunci cereti banii inapoi de la facultatea unde ati studiat .
  • +8 (8 voturi)    
    Totusi... (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:30)

    Ioanas [utilizator]

    Nu zic ca Pwc nu au fost magari si cinici dar e ceva ciudat in povestea asta. Are 31 de ani acum deci in 2006 avea 28 de ani. La varsta asta vrea promovare? Dupa numai 2 ani de "vechime" in companie? Nu suntem in Rom... unde la 25 de ani esti director... Eu lucrez in Franta de 15 ani si am inteles imediat ca strainii (mai ales cei din est) sunt considerati un fel de mana de lucru de mana a doua, daca pot spune, la toate nivelele, de la femeia de serviciu la manager... Si mie mi s-au intamplat neplaceri insa m-am aparat dandu-le peste nas cu faptul ca n-am intrat niciodata in jocul lor, ci am continuat sa-mi fac treaba, si bine. Si le-au trecut fitzele rapid, ba chiar au invatat sa ma aprecieze. Mi-au dat responsabilitati mai importante fara sa cer eu nimic. Cand am vrut sa plec (gasisem alt post, mai aproape de casa), mi-au marit salariul. Directorul mi-a spus "nu se poate, sunt mort fara tine". Nici nu banuiam cat de mult ma apreciau in final. Problema e ca avem reputatie proasta in occident si ca ideile preconceput persista. Si trebuie sa facem eforturi de doua or mai mari decat "localnicii" ca sa convingem ca suntem buni in ce facem. Si in final vom fi recunoscuti. Nu e corect dar asta e situatia. Si daca nu integram bine ideea asta vom suferi inutil din cauza nedreptatilor de genul asta, care vor continua atata timp cat vom fi priviti ca "estici", nu profesionisti.
    • -1 (3 voturi)    
      Uk (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:14)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

      "avem reputatie proasta in occident". UK nu e totuna cu continentul. Faptul ca UK a avut vize pt romani pana la 1 ian 2007 a redus influxul celor care ne duc faima in lume. In Londra au venit destui romani in finante si sunt apreciati. Plus ca trage mult la PR si CEO din Canary Wharf (o pers importanta in lumea mare din Londra) care e de origine romana.

      Eu am venit in Londra chiar la 26 de ani si am crescut f repede in firma si nu m-am lovit niciodata de o prejudecata legata de romani. Am mai avut o colega romanca in firma care a fost la fel de bine tratata si care era foarte buna in ceea ce facea, doar ca a vrut sa lucreze intr-o banca de investitii si si-a continuat cariera in aceasta directie.
      • +2 (2 voturi)    
        UK-UE (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:45)

        Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Da, probabil ca Mihaela nu se astepta la asemenea atitudini in UK, care intr-adevar n-are nothing to do cu continentul. "Restul" Europei insa e destul de pornit imoptriva romanilor. Si vorbeam de reputatie in general, nu strict profesional. E de ajuns sa citesti presa, presa lor, nu a noastra, sa vezi ca suntem o natie (in cel mai bun caz, o rasa in cel mai rau caz) de violatori, hoti, escroci, tigani dupa unii, discriminatori de tigani dupa altii (parerile diverg... :-) )... etc etc. Cand auzi de romani, e numai in faptele diverse. Cand am venit in Franta (Paris) si spuneam ca sunt romanca ma intrebau uimiti "aah, sunteti alba??". Dupa ei trebuia sa fiu tuciurie... Hmmmm, mi-as spus in barba, ma asteapta vremuri grele... :-)
        • +1 (3 voturi)    
          jumatate sint romani (Vineri, 25 septembrie 2009, 14:04)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Ioanas

          care persecuta cealalta jumatate compusa din rrrromi defavorizati mental si moral, ca material nu prea.
      • +2 (2 voturi)    
        De fapt (Vineri, 25 septembrie 2009, 13:27)

        Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Chiar asa de rupti de continent sunteti in UK? In alte domenii da, dar aici nu cred. Exemplele pe care le dai sunt fericite si nu pot decat sa va felicit sincer pe tine si prietena ta dar nu cred ca faceti o majoritate. Ar fi frumos, dar nu cred... nu poate fi asa de mare diferenta intre "voi" si "noi" :-)...
        • 0 (0 voturi)    
          hm (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 10:51)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

          Motivul relativ simplu pentru care britanicii nu au avut de-a face cu "hard-core"-ul romanesc a fost faptul ca pana la 1 ian 2007 s-a intrat cu vize.

          Plus de asta, mediul infractional romanesc a ajuns la concluzia ca "in UK nu se merita" (poate si pentru ca nu ajungeau la struguri). La cate camere de luat vederi sunt, furturile nu au aproape nici o sansa. Prostitutia e deja mai mult decat supraofertata de asiatici si rusi (plus hardlinerii din Kosovo). Drogurile nu sunt specialitatea romanilor si chiar daca ar fi in UK sunt milioane de caraibieni. Cersitul nu da roade, in UK nu exista cultura de a da nici macar un ban nemuncit (dau doar direct la charity, nu la lume pe strada). Tzepele financiare- e plin de nigerieni

          Au ramas cu fraudele pe card si cu munca la negru, dar si acolo e competitia destul de mare, iar cardurile si site-urile bancare sunt mai bine securizate.

          Fum fara foc nu iese, iar in UK a fost mult mai putin foc. Au incercat-o ei prin ziare cu "romanii sunt sifilitici" si cu "romanii o sa ne invadeze", dar campaniile alea nu au prins.

          Chiar radeau colegii pe la birou in perioada respectiva: "uite ba ce zic astia la ziar ca romanii sunt sifilitici si o sa invadeze UK; ba da ce cretini astia de la ziar".

          Daca urmaresti presa britanica, o sa vezi ca societatea ia atitudine impotriva discriminarii. Cand un tip si-a pus afis in geam la magazin ca nu lasa romii (romani si est europeni) sa intre in magazin (relativ justificat, ii furasera de vreo 10 ori din magazin), a iesit imediat scandal si a luat amenda si a trebuit sa isi ceara scuze public.
    • -2 (4 voturi)    
      cerere (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:26)

      popo [anonim] i-a raspuns lui Ioanas

      datzi demisia de mai multe ori -sa vedem ce mult itzi creste salariul -un bun barometru sa vezi cit esti de apreciat
  • +3 (7 voturi)    
    eu nu sunt de acord (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:40)

    david [anonim]

    Mie asa mi se pare o porcarie toata chestia asta cu greva, sindicatul etc. Adica compania trebuie sa justifice de ce nu te-a promovat!? Wow.
    Mi se mare ca 750 gbp este imens in conditiile in care, se vede treaba, s-a angajat in alta parte.
    Nu pricep cand a disparut povestea cu "nu-ti convine, poti sa pleci, e o tara libera".
    • -1 (5 voturi)    
      OK... (Vineri, 25 septembrie 2009, 13:05)

      Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui david

      Pai poate vii si te angajezi la mine. Te sclavuiesc putin, te fac albie de porci si dupa iti dau cu sutul si iti spun ca e o tara libera. Sa te vad atunci ce mai zici.
      • +2 (4 voturi)    
        Da, mai, traficantule de influenta, numai ca: (Vineri, 25 septembrie 2009, 14:39)

        David [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

        Am fost in situatia asta. Prima zi am zis ca mi se pare, a doua zi m-am convins ca e bataie de joc, a treia zi n-am mai mers.
        Asta incerc sa iti spun: ca doar daca n-ai variante (esti prea "prost") ajungi sa rogi statul sa intervina pt tine pt a castiga mai multi bani. Daca esti un angajat valoros si, sa zicem, Vodafone te subevalueaza, poti oricand sa iti dai demisia si sa te angajezi la Orange, nu?

        Cat despre inserarea depreseiei si jignirea sentimentelor etc... Eu acum am o firma cu vreo 3 angajati. Pe principiul asta ar trebui sa-mi de daune de probabil 750 de mii de pounds pentru cata depresie mi-au introdus prin nepasarea lor....

        Am senzatia ca Lenin rade din mormant. Am ajuns intr-o lume unde cei slabi conduc.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate cu plecatul... (Vineri, 25 septembrie 2009, 15:27)

          Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui David

          Dar asta nu inseamna ca ar trebui anumite firme sa scape nepedepsite numai pentru ca pot. Tu nu o privi ca o cursa pentru imbogatire. Gandeste-te ca 750 de lire nu numai ca nu ii afecteaza, dar e chiar o bataie de joc. Sa ii fi dat o gramada de bani si sa ii fi donat, ca sa ii doara si pe aia buzunarul si sa se invete minte. Lumea in nici un caz nu e condusa de cei slabi, insasi cazul aici prezentat e un exemplu mai mult decat elocvent. Angajatii ti-i mai si modelezi cum vrei, daca ai cum si cu ce sa ii motivezi. Altfel o sa ii doara in cot si o sa bage pe sistemul 9 to 5 iar tu tot in minus iesi.
          • 0 (0 voturi)    
            Elocvent? (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 8:19)

            David [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

            Nu mi se pare. MI se pare, ca sa fiu si misogin si ce vrei tu :)), ca este o corportatista care citeste prea mult Cosmopolitan, singuratica si care din extradeterminarea de a face cariera si-a dezvoltat o mica paranoie.
            "Cazul prezentat" prezinta mai degraba perceptia ei asupra unor fapte decat faptele in sine. Deci nu vad nimic elocvent in asta. Povestea cu cei 750 GBP mi se pare elocventa pt "perfidismul albionului": pana la urma cine a castigat? Ei ca nu au dat bani sau ea pt ca un tribunal a decis ca ei trebuie sa plateasca ceva?

            Cat despre angajatii mei magnifici... Se aplica fix ce-ti spuneam mai sus. Daca eu nu sunt in stare (in cazul de fata sa-i organizez cum trebuie), am de suferit, nu cer statului sa-i oblige sa se organizeze singuri.
        • -1 (1 vot)    
          ??? (Vineri, 25 septembrie 2009, 23:00)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui David

          "Am ajuns intr-o lume unde cei slabi conduc. " Iti reamintesc ca masculul Alpha, ala care-i rupea cu ciomagu pe ceilalti si lua femela, a disparut din uz de pe vremea pesterilor! Acum ar trebui sa conduca cei dedicati echipei, colectivului, cum vrei, in nici un caz grohaitorii "puternici", care se kk in capetele celorlalti si isi fac mendrele cum vrea muschiul lor! Mai uita-te pe calendar inainte de a scrie! Suntem iesiti bine din neolitic!
          • +2 (2 voturi)    
            mai incet cu jignirile (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 1:52)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui clujean

            Ce-mi plac interventiile de tipul "mai uita-te in calendar inainte de a scrie"...

            Omul si-a expus parerea, ba chiar si-a argumentat-o. Daca ai ceva de (contra)argumentat, baga mare. Poti fi sau poti sa nu fii de acord.
            In orice caz insa, politetea online spune sa ataci ideea, nu persoana...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu despre masculul alpha e vorba (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 8:12)

            David [anonim] i-a raspuns lui clujean

            Problema este ca sunt mai multe masuri de protectie sociala decat masuri menite sa stimuleze dezvoltarea (economica, individuala etc.).
            Ti se pare ca suetele de mii de someri sunt dedicati colectivului? Multi dintre ei n-au mers la scoala, acum nu merg la servici....
  • +1 (5 voturi)    
    ce bine imi pare ca romanca (Vineri, 25 septembrie 2009, 11:47)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ca lupta cu armele atit de dragi occidentalilor: antirasismul, discriminarea, blabla. Daca era paki, negresa, sau, doamne fereste, evreica, sigur cistiga o suma mult mai mare, precum si scuzele publice ale pwc. Ii doresc succes.
  • +4 (4 voturi)    
    Mici sanse. (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:35)

    AlinN [anonim]

    Destul de probabil ca romanca sa fie caucaziana. Erau toti ceilalti din firma negri? De-aia cred ca nu are prea mare succes cu strategia asta (discriminare rasiala). Mai bine ar merge pe ideea de discriminare sexuala.
    • +1 (1 vot)    
      Sau (Vineri, 25 septembrie 2009, 13:09)

      Ioanas [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Hartuire morala.
  • +3 (3 voturi)    
    not true (Vineri, 25 septembrie 2009, 13:35)

    no_sweet [anonim]

    Stirea nici macar nu este corecta per total, compensatiile primite de Mihaela Popa in urma acestui proces sunt in valoare de 5000 lire si nu 750 cum scrie aici. Se poate citii asta in ziarele londoneze, astazi.
  • 0 (2 voturi)    
    asa da! (Vineri, 25 septembrie 2009, 16:29)

    ion voicu [anonim]

    nu te lasa mihaela!
  • -1 (3 voturi)    
    Bine i-au facut! (Vineri, 25 septembrie 2009, 18:22)

    Borat [anonim]

    Foarte bine! Asa trebuie tratati cei care se vand occidentului. Ati dorit sa va supuneti si a-ti primit răsplătirea de 30 bani de argint.
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 10:53)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Borat

      Invata sa scrii, domnule "a-ti".

      Un vandut occidentului :)
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns...la discriminare...? (Sâmbătă, 26 septembrie 2009, 12:48)

    john bilco [anonim]

    Traiesc de 30 ani in USA : am trecut prin toate fazele emigratiei....Dar NU CRED NIMIC din povestea Mihaelei...Este tipic "female attitude" in care s-a crezut discriminata, si evident consultind niste avocati "baieti destepti" a pornit niste procese, care nu "prind" in West !! Daca a facut-o "in contingency" este fata desteapta, daca a platit avocati este o proasta, si va suferii consecinte adica va platii costurile proceselor pierdute...Oricum este un mare tupeu sa ceri 40 Mil pentru o "discriminare imposibila de demonstrat.."
    Cazul este si "tipic tupeu romanesc" intr-o tara ca Anglia unde justitia nu este "romanesca" ca sa nu zic tiganeasca... Eu nu am suferit NICIODATA nici un fel de discriminare in act mea de 22 ani in USA, Ba dimpotriva, am fost favorizat de multe ori, si avansat, promovat si mai ales recompensat..pentru munca, munca si iar munca..Nimic altceva nu poate suplinii MUNCA !!
    Balivernele cu discriminarea sint produse de minti bolnave sau de "aventurieri" care cauta comori prin West : In West nu exista comori !! Este numai Munca, Corectitudine si Constiinciozitate !!!
    Un "tradator de tara", pentruca asa sintem caracterizati TOTI plecatii din Romania ( inainte de 1990 !), mai ales cei care am reusit sa incropim ceva...Cu bine, jb
  • +1 (1 vot)    
    Mihaela are dreptate (Duminică, 27 septembrie 2009, 11:18)

    Kosti [anonim]

    Eu cred caci Mihaela are dreptate si trebuie sa scoata procesul in afara marii Britanii. Am lucrat 5 ani in Marea Britanie si exceptind cazurile unde au avut proiecte mari si nu au avut ce face, s-au comportat cam in aceaiasi maniera. Legislatia britanica prevede ca daca din motive de nemultumire i-ti dai demisia dupa 1 an ce ai lucrat la firma atunci poti sa-i actionezi in judecata si sa ceri daune morale. Verdictul a fost dat in baza faptului ca nu este nascuta in Marea Britanie. Ce a facut seful ei se numeste bullying si este pasibil cu pedeapsa. In urma cu citiva ani am auzit de un caz unde o englezoiaca a fost supusa la tot felul de practici ca sa plece din firma. A actionat firma respectiva in justitie si au fost obligati sa-i plateasca 975.000 lire despagubire. Dar tipa a fost englezoiaca nascuta si nu venind din estul europei. Nu inteleg cum a concluzionat justitia britanica caci cariera nu i-a fost afectata pentru ca 2 ani mai tirziu a luat un job bine platit. Nu au legatura una cu alta si Mihaela trbuia sa obiecteze la aceasta conexiune.
  • +1 (1 vot)    
    Discriminare rasiala? (Duminică, 27 septembrie 2009, 19:07)

    Vik [anonim]

    "pentru discriminare rasiala la locul de munca" - cum vine asta, rideau de ea ca e alba? Din cite-mi aduc eu aminte, si noi si englezii sintem de aceeasi rasa...sau imi scapa ceva?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri