Editura comunicare.ro va participa la targul de carte Bookfest cu patru titluri noi care se adreseaza in principal specialistilor din domeniul comunicarii si relatiilor publice. Volumul "No Logo" vorbeste despre cum s-a ajuns ca marile corporatii sa guverneze lumea in care traim, celelalte trei volume fiind "Eficienta in relatiile publice", "Opinia si multimea" si "Despre brand".

Ralf Leinemann, Elena Baikalteva - Eficienta in relatiile publice

Premisa acestei carti a fost nu numai aceea de a reuni teorii si abordari clasice ale evaluarii activitatii de PR, ci si de a oferi exemple reale ale modalitatii cotidiene de lucru si de a prezenta idei care au dat rezultate in practica.

Gabriel Tarde - Opinia si multimea

"Sociologie si psihologie, drept si politica, filozofie morala si filozofie generala - Tarde a fost, rind pe rind, atras de toate marile probleme ale umanitatii", spune Henri Bergson despre autorul acestui volum de referinta.

Wally Olins - Despre brand

Un studiu care ofera o viziune aplicata asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborata de unul dintre specialistii recunoscuti din domeniu.

Naomi Klein - No logo. Tirania marcilor

Naomi Klein analizeaza fenomenele care au facut ca lumea in care traim sa fie guvernata tot mai mult de marile corporatii multinationale si urmareste cristalizarea opozitiei din ce in ce mai vehemente fata de confiscarea spatiului public si a drepturilor cetatenesti, din campusurile marilor unversitati occidentale pina in atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrica produsele de marca pe care ni le dorim cu totii.