Primul an de activitate a lantului de magazine „cu produse frivole”, MonAmour, fondat de Maksim Valetki&Parteners, l-a convins pe intreprinzator de un adevar banal: sexul in Rusia este un pretext excelent de a face misto. In privinta afacerilor, se doveste destul de greu sa faci bani din sex.

„In principiu, e binisor, dar mai rau decat am sperat”, evalueaza bilantul anual directorul general al MonAmour, Rostislav Polesko, citat de publicatia Vedomosti. Nu e rau - in jur de 80.000 de dolari beneficiu lunar de la fiecare magazin. Dar pentru piata rusa - este sub medie.

Polesko spune despre MonAmour ca este „primul lant de profesional de cadouri intime din Rusia”. El incearca intentionat sa se scape de asocierea cu sex-shopurile. De atmosfera lor brutala, de vanzatorii lor caraghiosi si insistenti. E o maniera care-i intimideaza pe cumparatori.

„Noi vindem obiecte pentru dezvoltarea relatiilor reciproce”, defineste Polesko nisa MonAmour. Cele mai cautate marfuri sunt asternuturile erotice (circa 50% din beneficiile realizate), produsele cosmetice specifice (parfumuri cu arome deosebite, diferite creme, etc).