Inscrierile la cea de-a 7-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award, organizata de Forum for International Communications, se vor incheia pe 1 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte inscrise in cele 8 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialisti in PR, practicieni recunoscuti international, asigura jurizarea competitiei, conform unui comunicat al fundatiei.

Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale si agentii de PR isi pot inscrie campaniile la sectiunile:

  • Comunicare corporatista,
  • Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor,
  • PR pentru marketing,
  • Comunicare interna,
  • Responsabilitate sociala,
  • Organizatii non-guvernamentale. Societate civila,
  • Comunicare in domeniul public,
  • Buget - / creativitate +
  • Junior PR Award (sectiune speciala pentru studenti).

"In contextul economic actual, perspectiva strategica a relatiilor publice devine esentiala. Societatea asteapta mai mult ca oricand de la comunicatori sa contribuie la gestionarea eficienta a problemelor cu care se confrunta organizatiile si societatea in ansamblu. Cea de-a saptea editie a competitiei Romanian PR Award isi propune sa redefineasca rolul comunicarii, sa retraseze granitele profesiei si sa regandeasca menirea comunicatorului in societate. Cele 8 sectiuni de concurs ofera fiecarui profesionist de relatii publice sansa de a contribui prin solutii inedite de comunicare la rezolvarea problemelor economice si sociale cu care ne confruntam", a declarat Thomas Achelis, Presedintele Forum for International Communications.

Jurizarea competitiei:

Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de catre o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza si experienta lor in domeniul Relatiilor Publice. Anul acesta, juriul este prezidat de catre Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de specialisti in comunicare din 7 tari(vezi componenta juriului aici).

Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.

Fundatia coordoneaza in prezent o cercetare nationala de "Etica in PR", o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. In aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania care indeplineste trei functii: de informare, popularizare si educare in domeniul strategiilor si practicilor de PR.