Basescu despre PMP: O barcuta abia lansata la apa care se poate transforma intr-un pachebot ce poate traversa Atlanticul. Sint gata s-o iau de la capat, in aceleasi conditii, ba chiar mai grele

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 3 iulie 2014, 13:02 Actualitate | Politic


Traian Basescu a felicitat joi conducerea Partidului Miscarea Populara (PMP) pentru rezultatul de la alegerile europarlamentare si a spus ca PMP este singurul partid care face opozitie reala. Dupa ce a criticat PDL pentru compromisul facut prin "predarea la PNL", Basescu a spus ca "PMP a fost eliminat de epavele celor doua partide (PNL si PDL - n.red.)". Presedintele Basescu s-a aratat "gata sa o iau de la capat, in aceleasi conditii, ba chiar mai grele.

"Va rog sa va considerati o barcuta abia lansata la apa care se poate transforma intr-un pachebot care poate traversa Atlanticul", a spsu Basescu conducerii PMP in cadrul unei dezbateri organizate de Fundatia Miscarea Populara la Palatul Parlamentului.

La dezbatere au participat Cristian Diaconescu, seful Fundatiei Miscarea Populara, si Elena Udrea, presedintele PMP.

Cit despre rezultatul obtinut la europarlamentare (6,2%, mai putin decit independentul Mircea Diaconu), Basescu a spus ca a anticipat rezultatul si a gasit o explicatie prin lipsa structurilor din teritoriu: "Am anticipat rezultatul pentru ca nu aveti structuri teritoriale. Va trebui gasita o solutie. Dar liberalii trebuie sa stie, mai ales dupa ce au probat saptamana trecuta ca pot intra oricind intr-o alianta conceptuala cu PSD, trebuie sa declare clar ca regreta vara anului 2012. Sinteti izolati de compromisul peste limite admisibile al 2 partide care nu si-au atins obiectivele la europarlamentare".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3819 vizualizari

  • -6 (20 voturi)    
    barcuta .. pachebot .. (Joi, 3 iulie 2014, 13:07)

    adrian8 [utilizator]

    daca se transforma in pachebot .. ghici cine ii vinde in "5 minute" .
    • 0 (0 voturi)    
      Excelent spus!!!! (Joi, 3 iulie 2014, 20:46)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Cat de frumos a spus Presedintele despre PMP, o barcuta care poate deveni pachebot si poate traversa Atlanticul!
      O da! Asa da mobilizare, asa da mesaj de adevarat politician. Presedintele este in forma de zile mari, in plina putere, forta, este cu adevarat o "fiara" politica.
      PMP a ramas singur pe dreapta politica, PDL a tradat s-a dus la USL, oricum Blaga era de stanga si asa va ramane. Blaga a mimat drepata, pentru ca s-a folosit de politica nu a facut-o pentru oameni, ci pentru avere.
  • -4 (24 voturi)    
    TB (Joi, 3 iulie 2014, 13:20)

    kronk [utilizator]

    Sunt de acord.Cu conditia sa fie lansata la apa din mijlocul oceanului Pacific si sa fie din hirtie.Bineinteles cu blondina la bord.Noi ii asteptam la mal cu flori si luminari
  • -5 (23 voturi)    
    O gluma buna (Joi, 3 iulie 2014, 13:21)

    cato [utilizator]

    Sunt curios cati fraieri mai pun botul. Eu l-am votat de doua ori si mi-e mult prea destul.
  • 0 (14 voturi)    
    basescu mereu o ia de la capat si distruge (Joi, 3 iulie 2014, 13:45)

    jackalphonse [utilizator]

    cum simte ca nu mai este el cel care tine fraiele in mana, o ia de la capat. pana acum a mers, pentru ca era crezut de populatie (eu si altii), dar nu mai merge ca pana acum. PMP este o vrajeala facuta cadou udrei, nimic mai mult. a plecat din pdl pentru ca nu a fost aleasa udrea sefa. as vrea sa vad si eu o constructie politica, o alianta marca basescu, un om format, o echipa de valoare, ceva marca basescu. nimic, doar slugi care apar si dispar. singura alianta care parea sa reziste este cea cu tiganii, dar i-a furat si pe aia:))
    PS. se pare ca cea cu ungurii este mai durabila, numai cu romanii nu a reusit
    • +1 (3 voturi)    
      Basescu nu face nimanui cadouri, asa, de (Joi, 3 iulie 2014, 17:13)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      dragul artei, barcuta este de fapt pentru el; inca o data, a vrut sa iasa ca fiind alb ca spuma laptelui, dar de cate ori merge ulciorul la apa? Poti sa-i prostesti pe toti un timp si poti sa-i prostesti pe unii tot timpul, dar nu-i poti prosti pe toti tot timpul.
  • +7 (15 voturi)    
    pachebot care ia apa (Joi, 3 iulie 2014, 14:07)

    micul_licurici [utilizator]

    Da, se poate face din c...t bici dar pentru asta este nevoie de oameni de calitate. D-na Udrea nu e!

    Referitor la pachebot: Chiar daca veniti dvs. si transformati barcuta in pachebot imi e teama ca pachebotul nu va putea sa traverseze Atlanticul pentru ca va acea cel putin o mare spartura: D-na Udrea.
  • +5 (11 voturi)    
    PSD,dusmanul comun al PNL-PDL-Basescu! (Joi, 3 iulie 2014, 14:17)

    hotnewsfil [utilizator]

    Este adevarat ca cei care conduceau PNL in 2012 au comis o fapta oribila, aliindu-se cu PSD, pentru punerea in aplicare a programului de '60 de zile', pe care l-a prezentat Felix, ca pe un dictat al sau, intr-o emisiune condusa de Gadea, la Antena3, program amanuntit de suspendare si eliminare din politica, a presedintelui Traian Basescu.
    Acel program, a cuprins si lozinca transformata in doctrina USL - 'Jos Basescu'.
    Facandu-si un titlu de mandrie, de onoare, prin tararea PNL pentru punerea in alicare a programului 'Felix', urmarindu-si si un mixerabil scop personal - ajungerea in scaunul de la Cotroceni, cu sprijinul mincinos promis de perfizii pesedisti, Antonescu striga si azi, a ramas blocat in : "Jos Basescu'.
    Antonescu a facut si se mentine in aceasta prostie greu de trecut cu vederea.
    Si azi a afirmat ca 'sase oameni' - asa cum i-a numit pe judecatorii de la Curtea Constitutionala, l-au mietinut pe presedinte in functie, "impotriva deciziei celor 7,4 milioanede votanti".
    Pentru un om care vrea sa ajunga presedintele tarii, aceasta afirmatie este un atac grosolan la statul de drept.
    Pe timpul suspendarii presedintelui, somnorila a facut nani la Cotroceni, ne-a aratat cat de limitat este.
    Somnorila, supranumit si Cacarau, de catre rauvoitorii lui, trece condamnabil cu vederea peste hotararea luata de 80% din alegatori, ca parlamentul sa fie redus la 300 de somnorosi si la o singura camera.
    Somnorila spune ca poporul nu stia ce voteaza prin acel referendum.
    Dar, cei 7,4 milioane intelegeau bine de ce politrucii USL i-au adus la un vot 'in-orb', ca pe o turma behaitoare atrasa cu o mana de fan?
    Presedintele, politician de succes recunoscut si de catre adversarii lui, ar trebui sa nu adanceasca prapastia 'gospodarita' acum de greii pesedisti, intre el si PNL+PDL. Ar trebui sa forteze 'politic' apropierea de aceste doua partide, sa apeleze si la diplomatul Cristian Diaconescu in acest scop.
    Antonescu si Blaga trebue sa-i raspunda pozitiv.
    PSD, dusmanul comun!
    • +5 (7 voturi)    
      Cei 7,4 milioane erau de fapt vreo 5 ... (Joi, 3 iulie 2014, 14:34)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Fraudele au fost masive ... din pacate dificil de dovedit in instanta

      In rest total de acord cu ce ai scris !
      • -5 (9 voturi)    
        deci 2.4 mil fraude ... (Joi, 3 iulie 2014, 14:42)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        de unde 'citire' ?

        "dificil de dovedit" .. atunci nu sunt fraude , pana nu sunt dovedite ...

        asa mai spuneau unii ca basesc a avut fraudare masiva la alegeri ..dar nedovedit .. ramane neadevarat .
        • +2 (6 voturi)    
          simplu :la europarlamentare au avut aprox 2,5 mil (Joi, 3 iulie 2014, 16:13)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Nu trebuie sa fii Einstein sa realizezi ca de fapt votantii psd sunt undeva la vreo 4 mil ...
          Cum ?
          Iarasi simplu : la prezidentialele din 2009 - au avut vreo 5 mil (si e neindoielnic ca si acolo au fost probleme )
          in plus, aceasta cifra coincide cu nr bugetarilor + celor din mediul rural - care mai sunt in tara
          Inca un indicator : au fost multe localitati din Teleorman , Vrancea si alte judete din sud unde prezenta la vot a fost de peste 100 %

          Deci, care 7,4 milioane ??
          hai sa fim seriosi !!!
          • 0 (0 voturi)    
            si tu consideri astea argumente ? (Joi, 3 iulie 2014, 19:21)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

            compari europarlamentare cu prezidentiale ?
            compara si numarul total .

            ca pe prostanac l-au votat 5 mil .. e argument ca ce ?

            alea multe cu prezenta peste 100% , sunt visele tale , da exeplu concret (link) .

            ca tu speri ca numai bugetarii i-au votat ... vise frumoase .
            • 0 (0 voturi)    
              link (Vineri, 4 iulie 2014, 13:25)

              Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-13020483-verificari-ale-dna-peste-20-localitati-din-olt-unde-prezenta-referendum-depasit-100.htm
            • 0 (0 voturi)    
              alt link ... (Vineri, 4 iulie 2014, 13:26)

              Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              http://stiri.tvr.ro/procurorii-dna-fac-verificari-in-localitati-din-olt-si-gorj-cu-prezenta-la-referendum-de-peste-100prc_20322.html
      • +1 (3 voturi)    
        Ia vezi ca s-au finalizat cercetarile (Joi, 3 iulie 2014, 17:16)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        fraudelor de la referendum si au fost 2 indivizi condamnati doar, pentru restul nu s-au confirmat faptele. Siiigur nu au fraudat aia 2,5 milioane de voturi, voi chiar mai credeti ce spuneti sau va e greu sa recunoasteti ca ati fost mintiti?
    • +2 (4 voturi)    
      Ce sperante? (Joi, 3 iulie 2014, 15:04)

      CipriCiprian1309940547368 [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Ce sperante ai din partea pnl? Ce iluziii?
      Antonescu a condus pnl-ul mai dictatorial decat ponta. A pus in varful partidului aproape numai oameni dubiosi, care au ajuns dupa gratii, sau au trecut la alte partide. Acum urla ca nu e buna zgonea. Dar nici l-a pus? nu exact pnl? si asta impotriva regulamentului.
      Degeaba iti faci iluzii, fiindca este clar ca antonescu are doar un scop, sa ajunga presedinte, la nevoie fuzioneaza si cu unpr si ppdd, etc... el vrea sa fie presedinte, si este exact cum a zis Johannis: "noi vrem totul". Da, ei chiar vor totul ! Si daca nu pot cu psd, atunci incearca cu pdl. Pe blaga putin il interseaza, odata ca primeste si el o functie de conducere.
      Dar:
      Marinarul se intoarce!
  • +4 (6 voturi)    
    Ce masuri bune a luat actuala guvernare ?? (Joi, 3 iulie 2014, 14:25)

    Luke1 [utilizator]

    Toti cei care comentati de Basescu / Boc / Udrea ... spuneti-ne o SINGURA masura buna luata de guvernele din iultimii ani : USL / psd / usd ... cum s-or mai fi numit ?

    Nu spun ca ceilalti au fost perfecti - nici pe departe !
    Totusi atunci se mai intamplau si lucruri bune - faptul ca justitia a inceput sa se miste e unul dintre ele, contractele pt autostrazi semnate de BOC, nu de Sova sau altii - alt lucru ...
    Ce au pus actualii ? Taxa pe stalp ? Acciza la combustibil ?
    Ce urmeaza ?
    Da, scaderea CAS-ului cu 5 % - dar care mai mult ca sigur ca va fi contrabalansata de alte cresteri de taxe - poate chiar reintroducerea impozitului progresiv ?

    Oameni buni, hai sa analizam la rece lucrurile !

    Nu STATUL in sine asigura o economie puternica - ci doar poate crea cadrul legislativ pentru cresterea economica !
    La noi e exact pe dos ! Din rau in mai rau !
    • 0 (8 voturi)    
      dar Boc si ceilalti ce masuri au luat? (Joi, 3 iulie 2014, 14:42)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      -reducerea salariilor cu 25% (cea mai mare reducere din toata Europa)
      -cresterea TVA la 24%.

      Desi nu imi plac Ponta, PSD-ul si oamenii lor, statistic stau mult mai bine decat Boc si alti prim-ministri aserviti lui Basescu. In 2014 vom avea cea mai mica inflatie dupa 1989, PIB-ul este pe crestere, salariile bugetarilor au revenit la normal, CAS-ul va scadea, cursul euro a scazut la 4.38 RON (adica a scazut continuu de peste 1 an zile).
      Sunt realizari totusi, chit ca nu ne place la nici unul PSD-ul.
      • +4 (8 voturi)    
        medic (Joi, 3 iulie 2014, 15:14)

        CipriCiprian1309940547368 [anonim] i-a raspuns lui bancher

        Stii, tu esti ca ala care urla ca doctorul i-a amputat piciorul, dar nu se gandeste ca in acel fel i-a salvat viata!
        Crezi ca un politician scade salariile de placere?? Alo??
        • -3 (3 voturi)    
          a.. da ! (Joi, 3 iulie 2014, 16:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui CipriCiprian1309940547368

          de placere , de nevoie (nevoia lor personala) ... in nici un caz pentru "binili poporului" .

          daca tu crezi altfel ... inseamna ca si ponta a pus acciza si taxa pe stalp (de ex) pentru binele tau !
      • 0 (6 voturi)    
        Reducerea salariilor BUGETARILOR !! (Joi, 3 iulie 2014, 15:21)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ca toti "omiteti" acest aspect !

        S-au taiat pentru ca a fost necesar !
        Si tine cont sunt destui bugetari care nu fac mare lucru ...(si aici ma refer la soferi / secretare / alte joburi de genul asta )

        In schimb sunt de acord ca salariile medicilor, asistentelor si infirmierelor sunt oricum mizerabile !
        Si culmea ipocriziei - ii mai si judecam ca "iau spaga " !!
        Sau iarasi militarii si politistii si pompierii - care chiar isi risca si viata iar lefurile sunt iarasi mizerabile !
        Problema e cu aparatul bugetar a fost si este ca toaca bani cu nemiluita, bani pe care aproape numai mediul privat ii produce !
        Poftim ! S-a votat REDUCEREA numarului de parlamentari ! S-a aplicat ?? Nope, ba din contra, sunt mai multi !!
        in timpul asta mediul privat este tot mai subtiat ! Au falimentat zeci de mii de IMM-uri ! Multi oameni bine pregatiti au plecat afara ! in ritmul asta in ceva timp Romania va inceta sa mai existe ca stat !
        • +1 (5 voturi)    
          Iar o aud p-asta, ca era necesar... (Joi, 3 iulie 2014, 17:30)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          Nu e necesar, daca banii economisiti ii cheltui pe prostii inutile si scumpe; stai ca a inceput sa se crape cu adevarat protectia perioadei in care Basescu avea cumul de functii: comandant de scufundator, seful statului, prim-ministru si prietenul celor mai mari corupti: hai ca a cazut si Blejnar, dupa Nelu Iordache, se pregateste insasi dna Udrea si astept finalul apoteotic al lui Basescu Cel Cinstit, Neprihanit, Fata-Mare, si Mare Aparator Al Justitiei. Eu am rabdare, mi-am mai luat un pachet de tigari si astept.
      • +3 (7 voturi)    
        Daca te-ar duce capul un pic mai mult, (Joi, 3 iulie 2014, 15:31)

        Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ai putea intelege mai multe mai multe ipocirutule pentru ca asa faci si acasa - cand n-ai bani, fie te imprumuti, fie iti reduci cheltuielile fie si una si alta.
        Si daca Boc si Basescu fost nemernici si ti-au marit TVA-ul, cap sec, in perioda de criza, te-ai intrebat de ce astia de i-ai votat, cand 'avem cea mai mare crestere din Europa", nu reduc TVA-ul macar la cea fost inainte. Mai mult pun taxe si mai multe.
        Te-ai intrebat creieras mic, de unde a avut Ponta bani sa readuca salariile inapoi in primul an de guvernare ? A adus de acasa, a gasit bocceaua lu'Boc in curte la guvern ? E greu sa intelegi ce ti se intampla cand esti prostanac. Bine macar ca poti scrie.
        • 0 (4 voturi)    
          nu i-ati raspuns intrebarii lui @bancher (Joi, 3 iulie 2014, 15:57)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

          cipri, luke si copy paste, nu i-ati raspuns intrebarii omului. ce masuri bune a luat boc? ce a facut? nu am vazut nimic notabil. as mai adauga un imprumut imens de care habar nu avem, forfetarul care a distrus tot ce era mic samd. nu, guvernul boc nu a facut NIMIC. pana si codul penal atat de dezastruos a fost facut tot de guvernul boc.
          are dreptate @bancher, psd-ul este un partid jegos, plin de baroni si analfabeti imbogatiti pe spinarea statului, dar tot au avut mai multe realizari decat guvernarea boc-basescu. in plus, se poate vedea ca basescu a venit si el cu hotii lui, ridicand chiar el cu familia lui criminalitatea.
          • 0 (2 voturi)    
            Daca citeai cu atentie ce-am scris (Joi, 3 iulie 2014, 16:21)

            Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            vedeai ca am si dat 2 exemple : justitie (care NU e deloc putin lucru) & contracte autostrazi - la care taie azi panglici psd-ul ..

            Da, forfetarul poate ca a fost o masura proasta - desi iar e discutabil - o firma care nu e in stare sa plateasca 100 si ceva de euro pe luna impozit ma intreb ce obiect de activitate are ? Taiat frunza la caini ?
            Ca toate chiosculetele care vindeau bautura contrafacuta pe bani negri oricum nu aduceau nici un beneficiu ...

            Da-ne tu O SINGURA masura buna luata de psd ...
  • -1 (7 voturi)    
    e bine sa stea departe de PNL-PDL (Joi, 3 iulie 2014, 15:42)

    SergiuAnghel000 [utilizator]

    Cu udrea la inaintare, chiar nu ar mai vota nimeni dreapta. Sa-si consolideze in liniste cele cateva procente cu care spera sa treaca Atlanticul.
    • +3 (3 voturi)    
      Da, sa nu-i "intineze" pe "imaculatii" din PNL ... (Joi, 3 iulie 2014, 15:56)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

      Ce sa spun ...

      Toti care aveti pica pe udrea (nu ca i-as purta vreo simpatie deosebita ) - e de departe preferabila unora ca ponta/kkrau/chitoiu/sova etc ...

      Iar Base - cu toate ca o sa sariti de 3 metri - a fost de departe CEL MAI BUN PRESEDINTE !

      Despre ce vorbim ?? PNL-ul care a fost in cloaca numita USL ? Vine si ne da lectii de moralitate ?
  • +3 (3 voturi)    
    Mafia intra pe perfuzii (Joi, 3 iulie 2014, 16:10)

    Trojan.H [utilizator]

    Atacul clonelor arata limpede ca subiectul asta pur si simplu ii innebuneste pe mafioti :))
  • -1 (5 voturi)    
    PMP nici cu frectii nici cu viagra nu se trezeste (Joi, 3 iulie 2014, 17:04)

    andreesanu [utilizator]

    PMP este un bikini !!! pe un fund de baba .
    Barcuta cu cu vela mare facuta din bikini ,halal pachebot !!!
  • +1 (1 vot)    
    Iar cenzurezi, HN? (Joi, 3 iulie 2014, 20:48)

    dbdb [utilizator]

    Iar?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by