Conducator al Fratiei Musulmane: Egiptenii ar trebui sa se pregateasca de razboi cu Israelul

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 1 februarie 2011, 16:11 Actualitate | Internaţional


Unul dintre liderii organizatiei islamiste Fratia Musulmana a declarat ca isi doreste sa-i vada pe egipteni pregatindu-se de razboi cu Israelul. Muhammad Ghannem a mai declarat ca isi doreste inchiderea Canalului Suez (calea de tranzit pentru o cantitate importanta de petrol dinspre Orientul Mijlociu spre Occident - n.red.).

Liderul Fratiei Musulmane a mai declarat pentru portalul iranian Al-Alam, citat de Jerusalem Post, ca Egiptul ar trebui sa opreasca exporturile de gaze naturale catre Israel.

Fratia Musulmana este o organizatie tinuta in semi-legalitate de regimul Mubarak. In anii '50, Fratia Musulmana a anuntat oficial ca renunta la lupta armata.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9335 vizualizari

  • +24 (42 voturi)    
    nu era bun? (Marţi, 1 februarie 2011, 16:19)

    airamerica [utilizator]

    Aha, Mubarak nu era bun? Ca ati avut aproape 40 de ani de pace nu a fost bine, ca se buluceau turistii la Piaramide, la Luxor, sau la mare nu a fost bine. Vreti democratie, vreti libertati, vreti lucruri despre care nu aveti habar, nu le ati avut niciodata si nici nu stiti la ce folosesc si ce sa faceti cu ele. Dar mai mult ca sigur nici nu o sa le aveti, au grija altii sa inhate puterea, alti care stiu ce sa afce cu ea si cum sa va manipuleze apoi! Somn usor!
    • -9 (25 voturi)    
      Felicitari (Marţi, 1 februarie 2011, 16:43)

      unu [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      ... esti primul care a muscat-o. Cum te simti?

      In alte cuvinte am vb cu niste prieteni, sa zicem de origine araba. Total opusul a cum sunt prezentati la televizor. Imi spuneau ca motivul pt care Mubarak a rezistat atat de mult e ca ii santaja pe americani cu alternativa islamista. Problema e ca ei (egiptenii) sunt foarte degajati legat de asta, nu isi doresc inlocuirea unui dictator cu altul. Normal ca au nebunii lor, asa cum iti poti imagina ce masuri ar fi luat Vadim daca castiga prezidentialele, insa nu se va ajunge acolo.
      Intre timp, opinia publica e usor de manipulat prin stiri de genul acesta, ca doar sunt mai atractive decat egiptenii care cereau drepturi pentru toti cetatenii, fie ei crestini, musulmani sau atei...
      • -6 (14 voturi)    
        corect (Marţi, 1 februarie 2011, 16:53)

        aristotel [anonim] i-a raspuns lui unu

        asa se schimba perceptia opiniei publice fata de o revolutie.
        Oare cine are interesul sa deecredibilizeze revolutia si sa-l sprijine pe Mubarak?
        • +1 (3 voturi)    
          Iranul? (Marţi, 1 februarie 2011, 17:17)

          Glook [anonim] i-a raspuns lui aristotel

          Pai cine, Iranul cumva ca vad ca la Iranieni le-a declarat asta.
          O fi un complot dar ala daca a cazut ca prostul cu tot cu haine in rahat, e pana la urma treaba lui si ghinionul egiptenilor. Sef de partid cu 20% in parlament sa pici asa in plasa oricui, ce credibilitate mai poti pretinde sa ai ca lider politic?
        • +8 (8 voturi)    
          Revolutie, democratie ? (Marţi, 1 februarie 2011, 18:45)

          Cain [utilizator] i-a raspuns lui aristotel

          VOM MURI SI VOM FI LIBERI ! Aveam impresia ca e o adevarata revolutie in 1989. "In istoria omenirii nu exista revolutii, exista numai tehnici diverse de preluare a puterii" (Curzio Malaparte). Masele sunt incitate si manipulate, in spate o mana de smecheri pun laba pe putere. Asa a fost in Franta la 1789, in Rusia la 1917, in Cuba si prin alte tari din America de Sud, in Iran in 1979, in Romania in 1989. Suntem in laba smecherilor. Prezenta lui ElBaradei pentru mine ridica multe semne de intrebare in privinta celor aflati in spatele evenimentelor.
      • +10 (12 voturi)    
        ...Egipetul... (Marţi, 1 februarie 2011, 17:21)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui unu

        Egiptul s-a ridicat ceva peste nivelul celorlalte tari arabe incepind cu Nasser. Nu ca as fi de acord cu Mubarak, dar daca ajunge la putere acest Ghanem se duce totul de ripa. Canalul Suez aduce venit de 80% din pib, Israelul de abia asteapta un motiv ca asta ca aveau in plan sa sape propriul canal dar nu era fezabil la concurenta cu Suezul, un razboi cu Israelul ar fi iar un dezastru pentru arabi ca Sinaiul si Cairo plin de hoteluri ar deveni pustiu, marile porturi Alexandria si Damietta ar redeveni porturi pescaresti si s-ar intoarce toti la sapa de lemn si vehicule cu tractiune balegoasa., ceea ce nu-i de dorit nici macar pentru musulmani.
        • +1 (1 vot)    
          putin exagerat (Marţi, 1 februarie 2011, 19:29)

          Mumu [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

          nici chiar 80%, doar 7%
        • 0 (0 voturi)    
          nu pe lumea asta! (Miercuri, 2 februarie 2011, 15:42)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

          Ai dreptate, dar exista o mare problema de perspectiva - fundamentalistii nu se ocupa prea mult de ce se intampla pe lumea asta. Un razboi cu statul evreu sau cu alti "necredinciosi" este dezideratul lor, dar nu-i intereseaza prea mult ce o sa manince cei 80 de milioane locuitori. Turismul, agricultura, Canalul - sunt treburi lumesti, reintoarcerea la sapa de lemn si la camile nu este de loc o catstrofa pentru ei!
      • +5 (7 voturi)    
        nebunii lor.... (Marţi, 1 februarie 2011, 17:25)

        panfil [anonim] i-a raspuns lui unu

        prietenii arabi, sunt prietenii tai ca gandesc cum gandesc. cati ca ei ?!
        stii ca in egijpt, chiar sub mubarak, autobuze cu turisti occidentali au fost aruncate in aer, ca populatia de crestini maronitzi traieste in teroare, ca egiptenii nearabi, urmasii vechilor egipteni au o viata grea, pe propriile lor pamanturi ?
        nebunii lor au mai luat puterea si'n alte parti. nebunii izlamisti conduc arabia saudita, iranul, tot un nebun a fost si la bagdat, e unul la tripoli.
        tot niste nebuni tin somalia neguvernata/neguvernabila.
        s'auzim de bine, zise surdul.

        suna frumos, hamas, fratiile musulmane, razboi cu izraelul, inchiderea canalului...
        apropo, pe cand si fratiile muzlimane din turcia, viiitoarea memba a uniunii euro ?
        vom vedea numia bine, raspunse orbul...
      • -1 (1 vot)    
        felicitari la felicitari (Marţi, 1 februarie 2011, 21:28)

        Algernon [anonim] i-a raspuns lui unu

        La fel a fost si la noi: l-au inlocuit pe Ceausescu cu Iliescu. E adevarat ca nu a mai fost vorba de dictatura, dar s-au dus naibii idealurile „revolutiei”, mineri ... Ca sa nu mai vorbim de Iran: Shah-ul nu a fost bun ... Americanii sunt de o prostie incorijibila (de care s-a molipsit si batrina si ramolita Europa): ei cred ca oamenii aceia care nu se deosebesc prea mult de niste vite pot trai in „liberte, egalite, fraternite” :P
      • -1 (1 vot)    
        egiptenii au cateva modele de tari islamice (Marţi, 1 februarie 2011, 22:39)

        mihnea [anonim] i-a raspuns lui unu

        pe care le pot urma, mentionez Qatarul, Kuweitul, Siria, Malayezia, Indonezia, Turcia, Emiratele Arabe Unite, tari cu standarde de viata ridicate poate chiar peste multe tari europene
    • -2 (6 voturi)    
      Credibilitate (Marţi, 1 februarie 2011, 17:15)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      Am foarte mare incredere in Portalul iranian Al-Alam citat de Jerusalem Post (sarcasm).

      Pana una alta declaratii facute de acelasi partid catre alte agentii de stiri nu implica nici un razboi.
    • -7 (13 voturi)    
      postac zionist (Marţi, 1 februarie 2011, 17:28)

      Dex [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Esti un postac zionist de cea mai joasa speta.

      Din fericire pentru lumea asta nu voi hotarani cine primeste democratia si cine nu.

      Egiptenii si-au castigat dreptul la democratie cu pretul a 300 de morti, in ciuda banilor pe care i-a bagat SUA, Israel & Co, in sustinerea unui dictator.

      Aceasi oameni care au murit pentru libertate sunt acum prezentati de unii "oamenii" josnici precum tine drept animale fara discernamant. Din fericire orice gandeste poate vedea clar animalul din povestea aste, restul oricum cred ce li se da de-a gata.
      • +5 (9 voturi)    
        eu sunt mai putin scolit (Marţi, 1 februarie 2011, 18:03)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Dex

        dar ce democratie islamica fundamentalista stii tu?lumineaza-ma! eu la TV am vazut steaguri verzi, steaguri verzi cu 2 sabii incrucisate (Arabia Saudita), femei cu val integral si urlete de Allah Akbar. Daca asta e libertatea de ce nu s-o fi straigat asta si la Praga, Berlin etc???
        • -4 (10 voturi)    
          fundamentalista? (Marţi, 1 februarie 2011, 18:32)

          Dex [anonim] i-a raspuns lui bula

          Pornesti de la premisa ca orice contine cuvantul islam este fundamentalist se pare. Si discutia din punctul meu de vedere se putea incheia aici.

          Indiferent daca exista alt caz sau nu asta nu inseamna ca oamenii astia nu au dreptul la democratie. Cazuri sunt destule, poate nu sunt democratii perfecte dar sunt. Sa zicem Turcia, Algeria, Pakistan..., poti sa mai cauti tu, sunt convins ca mai gasesti.

          Conform rationamentului tau si o mare parte din America Centrala si de Sud si o parte din Asia sunt tot niste denaturati care nu merita decat dictatura.

          E usor sa-i consideri pe altii inferiori, se pare ca cei care au fost considerati inferiori mi de ani (evreii) au ajuns sa joace acelasi joc. Atunci ca si acum e doar o justificare pentru a exploata alti oameni, nimic mai mult.

          Discutia asta porneste de la o stire cretina si alarmista facuta sa creeze frica. De ce trebuie sa castige islamistii in Egipt? Sau poate ce nu e pro-American sau pro-Israel e automat un islamist, sau terorist?
          • -1 (1 vot)    
            vom vorbi (Marţi, 1 februarie 2011, 23:11)

            dexter [anonim] i-a raspuns lui Dex

            peste cateva luni, daca vei avea curajul sa mai apari sub numele asta.

            fratii musulmani si hamas plus al qaida sunt organizatii transnationale, dealatul lumii arape.
            s'au saturat de diferiti "tirani".
            se pare ca vor pune de un imperiu izlamic.
            dece in saudia, cea mai opresiva si izlamista tzara araba, constructoare de moschei in sua si ue, dece, deci, p'acolo nu se agita nimeni pentru demokratie ?
            sau, cine crede ca malayezia sau pakizdanul sunt demokratii, se inseala.
            cea mai demo tzara arapa e somalia.
            everything goes, there.

            s'auzim de bine !
            semnat, surdu.
  • +10 (20 voturi)    
    Poate doar in visele lor. (Marţi, 1 februarie 2011, 16:19)

    AlinN [anonim]

    Daca se ating de canalul de Suez in 48 de ore 30 de portavioane americane vor fi acolo.
    • -7 (11 voturi)    
      Portavioane urechiste (Marţi, 1 februarie 2011, 17:17)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Nici macar nu au 30 de portavioane americanii. Sa tot aiba vreo 8-10, ceva de genul. Bine ca ai si tu o parere facuta dupa ureche.

      O tara foarte libera Romania asta!
      • +1 (3 voturi)    
        zzz (Marţi, 1 februarie 2011, 19:36)

        Gigicaaa [anonim] i-a raspuns lui kolo

        N-au nici macar 8-10 portavioane, au 12 active plus inca cateva in productie care vor fi finalizate in urmatorii ani.

        Sau 13-14 cu Andrei Gheorghe.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai dreptate (Marţi, 1 februarie 2011, 20:09)

          kolo [anonim] i-a raspuns lui Gigicaaa

          Adica nu au nici pe departe 30 de portavioane disponibile. Asta ai vrut sa zici, nu?
      • 0 (2 voturi)    
        oare de ce ai luat minusuri (Marţi, 1 februarie 2011, 20:15)

        yahve [anonim] i-a raspuns lui kolo

        iar ala cu 30 de portaviaone plusuri??
        Ce ti-e si cu baietii lui Avigdor,....
    • -2 (4 voturi)    
      Ar fi o treaba (Marţi, 1 februarie 2011, 18:11)

      sile [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Ca n-au decat 11 cu totul. Dar poate unele vin de mai multe ori :-)
      • 0 (2 voturi)    
        Faci o confuzie ! (Marţi, 1 februarie 2011, 20:49)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Stii tu ceva cu 11 ala ,dar aia se refera la portavioanele cu propulsie nucleara Alea sunt 11. Mai informeaza-te
        • -1 (1 vot)    
          Hai lasa-ma (Miercuri, 2 februarie 2011, 0:24)

          sile [anonim] i-a raspuns lui c.mike

          Mai au si pe aburi, cu panze sau cu vasle?
    • 0 (0 voturi)    
      Portavioane...avioane (Marţi, 1 februarie 2011, 21:07)

      Doftorul [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      11, 20, 300 sau 1000 de portavioane...eventual si 65535 de avioane si 12 zane si 8 Ilene Cosanzene chiar! Efectivele militare ale US mai sunt doar marketing bullshit mostly, s-a putut vedea asta odata cu Katrina cel putin cand Garda Nationala nu era in tara, era deploy-ata in Iraq...adica vreau sa zic corpul de garda nationala a ajuns in Iraq. Do the math !
    • 0 (0 voturi)    
      si ce or sa faca, sa il sape din nou? (Miercuri, 2 februarie 2011, 15:48)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      presupunand ca toate portavioanel existente sunt trimise acolo, vor face mai mult de 2 zile pe drum. Intren timp fundamentalistii isi vad de telurile lor - reintoarcerea la puritatea compromisa de nasser, Sadat si Mubarak. Cum nu ii intereseaza bunurile pamantesti, o sa arunce in aer muzeele, piramidele, hotelurile, si sa astupe Canalul - ei nu au bevoie de asa ceva! Ce vor putea face americanii atunci, cu sau fara portavioane in regiune?
  • +12 (18 voturi)    
    deci asta e "democratia" (Marţi, 1 februarie 2011, 16:25)

    zaboo [utilizator]

    la care aspira...
    • +6 (14 voturi)    
      nu aspira! (Marţi, 1 februarie 2011, 16:38)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Nu cred ca aspira la democratie, nu e ceva cunoscut de ei, nu au avut-o ca sa poata tanjii dupa ea, nu as vrea sa avansez ideea ca nici nu li se potriveste...ca nu ma pricep la asta! Dar lumea araba, marea ei majoritate, aspira la rafuila cu Israelul, si aspira la asta de mult. Noi, occidentalii, ii numim "dictatori" pe conducatorii care tin in mana aceasta aspiratie.
    • +4 (6 voturi)    
      O democratie (Marţi, 1 februarie 2011, 17:02)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      ... originala
  • +12 (20 voturi)    
    Hopa (Marţi, 1 februarie 2011, 16:26)

    Ionel [anonim]

    O palma pt cei ce il injurau pe Bush, cereau inlaturarea lui Mubarak, ce vroiau democratie in Egipt, defapt aceiasi copii necoptii ce il sustineau pe Wikileaks si political correct. Adica comunistii cu noua fata.
  • +14 (20 voturi)    
    Bv desteptilor ! (Marţi, 1 februarie 2011, 16:29)

    Bogdan [anonim]

    Declarati razboi Israelului si o sa fiti liberi cand or zbura porcii! Ultima oara cand v-ati batut cu Israelul v-a batut si pe voi, si pe sirieni si pe iordanieni in 6 zile ! Si atunci erati pregatiti de razboi...
    • +5 (11 voturi)    
      ultimul gand! (Marţi, 1 februarie 2011, 16:41)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ultimul dorinta a FM ar fi sa castige un eventual razboi cu Israelul! FM si altii scelerati ca ei nu pot traii decat daca Israelul exista, e puternic, democrat si sever.
      • 0 (0 voturi)    
        dar ai dreptate! (Miercuri, 2 februarie 2011, 15:53)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        Ca pe timpul Razboiului rece, celor doua tabere nu le-ar fi convenit sa dispara brusc dusmanul suprem, "Imperiul raului"!
        Daca se face pace eterna, cum si-aar mai justifica existenta?
    • +5 (7 voturi)    
      upload (Marţi, 1 februarie 2011, 17:40)

      skyradio [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      acum va fi razboiul de 4 zile
    • -1 (5 voturi)    
      nu cunosti istorie baiete... (Marţi, 1 februarie 2011, 18:09)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ca prin farmec ofensiva araba s-a oprit pe inaltimile golanului, cand insusi generalul de brigada tancuri ce era ultima reduta, declara intr-un interviu ca nu intelege cum de s-au oprit din atac, cand doar 5 min daca continuau ar fi fost invinsi. Ghici cine la capatul firului rosu le-a spus arabetilor ca intra in razboi de partea Israelului?

      Am mai spus fundamentalismul musulman este si opera politicii dispretuitoare a Israelului. Actiune si reactiune.
      • -1 (1 vot)    
        Nici tu nu cunosti istorie. Si nici geografie. (Marţi, 1 februarie 2011, 23:12)

        WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

        Terenul unic al Înălţimilor Golan (pante de munte traversate de şanţuri şi canale paralele de mai mulţi kilometri), precum şi lipsa generală a drumurilor din zona canalizată de-a lungul axei est-vest, podurile prea înguste pentru tancuri a restricţionat abilitatea unităţilor de-a sprijini flancurile. Astfel, sirienii se puteau mişca pe axa nord-sud PE PLATOU şi israelienii se puteau mişca pe axa nord-sud LA BAZA ÎNALTIMILOR GOLAN. Siria avea fortificaţii în adâncime, de circa 15 km, comparabile cu linia Maginot.

        "Ofensiva araba" nu avea de ce sa se "oprească din senin" la înălţimile Golan, din moment ce era teritoriu Sirian, aveau fortificaţii serioase acolo şi aveau armata staţionată deja. Ofensiva siriană a dat greş, mai multe tancuri scufundându-se in râul Iordan, iar trupele decimate de aviaţie (după ce aviaţia siriană a pierdut 2/3 din efectiv cu 2 zile înainte)

        Atacul IDF asupra Înalţimilor Golan a început în dimineaţa zilei de 9 iunie (ziua a 5-a) după ce a fost amânat două zile.
        Buncărele siriene au fost ocupate una după alta, pentru că, ofiţerii sirieni fugeau din post lăsând soldaţii de capul lor. Până seara, 4 brigăzi IDF au pătruns prin fortificaţiile siriene până sus pe platou.
        Pe 10 iunie mai multe brigăzi au atacat poziţiile siriene, dar au gasit teritotiu neapărat, sirienii s-au retras.

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/GolanHistoricalBorders.svg

        De asemenea, vorbind despre "ofensiva araba pe Înalţimile Golanului", ca de locul decisiv şi definitiv al războiului, uiti un lucru. Acesta a fost doar unul dintre fronturile războiului, cel nordic, iar celelalte, Faşia Gaza+Peninsula Sinai(sud-vest), West Bank-ul (est <--- da este in estul Israelului, dar numele ii vine de la faptul ca este in vestul Iordaniei) erau deja ocupate de Israel.

        Deci, dragă "căţelgalben", mai pune mâna şi învată istorie şi... geografie, măcar să ştii unde-i nordul unei tări
  • +6 (10 voturi)    
    Stati asa ca nu e bine! (Marţi, 1 februarie 2011, 16:38)

    Marty [anonim]

    Cum? Pai de asta au venit milioanele alea sa protesteze? Ca nu era razboi ? Nu ar fi o noutate ca niste " lideri" sa profite de conjunctura, sa ia puterea si sa fac ce aveu ei de gind mai de mult.
    Un razboi le-ar trebui acum. Si noua la fel.
    Mare atentie!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      "baietii destepti" (Miercuri, 2 februarie 2011, 15:56)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Marty

      nu numai al noi exista acesti baieti foarte destepti, care profita de tulburari si de nemultumirile legitime ale maselor, ca sa isi realizeze agenda LOR.
      Din pacate, este posibil sa se ajunga la asa ceva, si desigur ca nici egeiptenii, nici altii nu vor avea de castigat IDIFERENT care ar fi rezultatul conflictului!
  • +13 (17 voturi)    
    Bravo (Marţi, 1 februarie 2011, 16:41)

    bogdan [anonim]

    Din pacate cam asta-i nivelul de cunoastere si inteligenta. In loc sa se consolideze sa devina o natiune puternica, moderna care sa poata avea un cuvant greu de spus in politica internationala ... hop cu razboiul. Nu e lumea satula de razboi si moarte ?
    Asta ne dorim pentru noi si copiii nostrii? Asta va doriti pentru voi?
  • +10 (14 voturi)    
    Bah, nu mai exagerati (Marţi, 1 februarie 2011, 16:45)

    Stefan [anonim]

    E vorba doar de ce-a zis doar unul din liderii Fratiei Musulmane.
    Fratia Musulmana l-a bagat la inaintare pe ElBaradei care e destul de pasnic.
    Nu va repeziti sa spuneti ca milioane de egipteni vor razboi cu Israelul ; nu de asta au iesit ei in strada.
    • +2 (12 voturi)    
      din moment ce e citat de.. (Marţi, 1 februarie 2011, 16:51)

      Sandu [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Jerusalem Post nu poate fi decat adevarat!

      Ca doar n-o fi vorba de manipulare, mai ales ca Isrealul e un mare suporter al lui Mubarak.
  • +3 (5 voturi)    
    O gluma buna (Marţi, 1 februarie 2011, 16:50)

    ion daniel [anonim]

    Nu au nevoie de americani deoarece este o diferenta uriasa int ehnologie militara intre ei si toate tarile din jurul lor:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Six-Day_War
    http://www.onwar.com/aced/data/yankee/yomkippur1973.htm
  • +4 (6 voturi)    
    citat de Jerusalem Post (Marţi, 1 februarie 2011, 16:57)

    mihai_sbf [utilizator]

    ca si cand ar comenta realitatea despre pdl sau b1tv despre psd

    nu inteleg de ce a ajuns stire de sine statatoare pe hotnews
  • -1 (9 voturi)    
    un nebun arunca o piatra... (Marţi, 1 februarie 2011, 16:58)

    olala [anonim]

    pentru ca un necunoscut a declarat ceva - daca o fi declarat - (a verificat cineva sursa?) - asta nu inseamna ca se va intampla.

    Dar ce repede s-a inflamat lumea pe aici? Ce repede au aparut useri cu nick-uri "romanest" sa arate ce rea e revolutia si ce dictator bun si democrat e Mubarak!!
  • +4 (10 voturi)    
    Fratia Musulmana cred ca e periculoasa (Marţi, 1 februarie 2011, 17:00)

    Glook [anonim]

    Am avut ocazia sa-l ascult foarte des pe filozoful islamist Tarik Ramadan, egiptean nascut in Elvetia din parinti egipteni si nepot al fondatorului fratiei Musulmane din Egipt.
    Ma inspaimant de fiecare data cand il aud. Stapaneste retorica si stilul de discurs democrat, vestic, ceea ce ii permite sa isi ascunda foarte bine convingerile fundamentaliste. E periculos pentru ca e inteligent si cameleonic. Chiar aseara pe televiziunea elvetiana i s-a luat un interviu si declara nonsalant ca Fratia musulmana egipteana sunt un fel de moderati de tipul islamistilor turci la putere acum in Turcia. Sunt curioasa ce o sa mai declare acum.
    • 0 (6 voturi)    
      nu inteleg (Marţi, 1 februarie 2011, 17:08)

      zola [anonim] i-a raspuns lui Glook

      Daca tipul stapaneste bine retorica si stilul vestic astfel incat isi ascunde foartye bine convingerile fundamentaliste, tu cum ti-ai dat seama ca le are?

      Inseamna ca esti mai inteligenta decat el? SAu esti semioticiana de meserie?
      Doar intreb, nu acuz.
      • +2 (4 voturi)    
        uneori vorbesti si prin ce nu spui (Marţi, 1 februarie 2011, 17:27)

        Glook [anonim] i-a raspuns lui zola

        Poti vedea cand compari declaratiile cu informatiile de pe alte surse sau cand compari ce spune intr-un context cu ce spune in altul. Altfel conferentiaza in fata unui public vestic si altfel in fata unui public intr-o moschee. Si mai ales ce e cel mai clar la el: cand esti atent la ce nu spune, la omisiuni.
        Nu-s semioticiana, n-am diplome sa-ti confirme instinctul meu. Deci esti liber sa te amuzi de instinctul feminin.
        • +3 (3 voturi)    
          ok (Marţi, 1 februarie 2011, 17:47)

          zola [anonim] i-a raspuns lui Glook

          Am inteles argumentul tau.
          Totusi, asta insaemna ca l-ai ascultat si in fata unui public vestic, si in fata publicului din moschee? Daca da, respectele mele! Si scuze daca am fost neincrezator.

          Iarasi, nu rad de nimeni si mai ales nu acuz, doar vreau sa ma lamuresc.
  • +3 (5 voturi)    
    ce stire!! (Marţi, 1 februarie 2011, 17:04)

    manipolite [anonim]

    A citit cineva sursa?

    Eu am incercat si iese asa:
    Hotnews citeaza Jerusalem Post care citeaza Calcalist care citeaza portalul Al-Alam care citeaza pe M. Ghannem.

    Da, foarte credibila informatia si verificata!!
    • -1 (1 vot)    
      Al alam (Marţi, 1 februarie 2011, 17:58)

      Glook [anonim] i-a raspuns lui manipolite

      Al-Alam e un News channel tot in araba. E clar ca nu putem verifica nimic cautand pe google in engleza.
      In rest e normal ca israelienii sa fie cu ochii pe butelie si sa aibe traducatorii lor. Ar fi fost frumos ca si hotnews sa-i aibe pe ai lor si sa verifice inainte sa publice, chiar sunt curioasa daca au verificat?
  • +2 (8 voturi)    
    manipulari? (Marţi, 1 februarie 2011, 17:08)

    daniel [anonim]

    Stirea a aparut doar in media israeliana. In plus acest personaj este total necunoscut, dati un search simplu unde vreti pe net si o sa vedeti ca aproape nimeni nu a auzit de el. Apropos de manipulari imi amintesc de Timisoara in decembrie 89, eram la cateva sute de metri de centrul orasului si totusi credeam ca sunt mii de morti cum anuntasera toate posurile straine de radio
  • +3 (7 voturi)    
    Mda... (Marţi, 1 februarie 2011, 17:14)

    George [anonim]

    Cu alte cuvine... "Dictatura" Mubarak a murit, "traiasca" dictatura "Fratilor musulmani"! Niste "adevarati" luptatori pentru "democratie"... Viitorul in Orientul Mijlociu suna deosebit de "promitator" pentru fundamentalistii islamici. Si rau pentru lumea civilizata. Cei care au impresia ca Iranul nu si-a varat coada in Egipt ori e naiv ori e imbecil. Lumea civilizata ar trebui sa fie ingrijorata de ceea ce se petrece in Egipt. Nu e Mubarak un democrat dar alternativa e horror de-a dreptul.
    Cat despre liderii religiosi fundamentalisti de oriunde... Au darul de a manipula folosindu-se chiar de avantajele oferite de democratie. In acest sens ceea ce afirma Glook ceva mai sus este perfect adevarat.

    P.S. Islamistii nu vor ajunge nicicand la putere in Egipt pentru ca asta ar insemna razboi in Orientul Mijlociu.
    • -1 (5 voturi)    
      imi place de tine!! (Marţi, 1 februarie 2011, 17:39)

      olala [anonim] i-a raspuns lui George

      mai ales subtilitatea acestui pasaj:
      "Cei care au impresia ca Iranul nu si-a varat coada in Egipt ori e naiv ori e imbecil."

      Semn ca tu esti un mare priceput in geopolitica, strategie si economie si....

      PS.
      Eu cred ca cei care nu au impresia ca in aceasta stire razboinica si-a bagat coada propaganda israeliana este ori naiv, ori postac de-al lui Avigdor.
  • +3 (7 voturi)    
    Democratie (Marţi, 1 februarie 2011, 17:38)

    Eu [anonim]

    Pana la urma, nu asta inseamna democratie? Daca 90% din populatie vrea presedinte islamist, e dreptul lor!

    Declaratiile astea vin din partea unui fundamentalist, care a gasit si el de cuviinta sa spuna ceva public, nu el reprezinta pe cei care au iesti in strada (care sunt si coptici, crestini si toate religiile de acolo)...

    SI iarasi, daca liderii lor noi alesi (in cazul in care cade Mubarak) zic "Frate, gata Suez, gata gaze, gata petrol" e treaba lor, cat timp e pe teritoriul tarii lor!
    • +1 (1 vot)    
      asa o fi in manual (Marţi, 1 februarie 2011, 17:59)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui Eu

      dar, vezi tu, mai sunt si interesele altor tari, puternice.
      Tari care au avut interesul sa-l ajute pe Mubarak sa fie presedinte timp de 30 de ani. Tari care au oferit ajutoare financiare si militare si acre au primit in schimb.....ei, ce-au primit in schimb....liniste la granita de E.

      Deh, de parca mai crede cineva in teoria neinterventiei in politica interna a altei tari!
  • +4 (6 voturi)    
    Pare de OM (Marţi, 1 februarie 2011, 19:35)

    Om [anonim]

    Imi pare rau pentru Yisrael .

    In primul rand evreii sunt dispretuiti din cele mai vechi timpuri . Si nu ma refer la dispretul pentru baietii aia rai de la finante, ci ma refer la evreul de rand, care merge la munca si seara se intoarce la copii .

    Acum 70 de ani tot evreul ala de rand a facut si o vizita prin lagare, pentru ca evreul bogat (sau inspirat) a apucat sa fuga inainte de ororile nazismului .

    La dispretul generalizat (ce e drept mai moderat in ultimele decenii), se adauga si teroarea continua la care sunt suposi cei din tara . Ganditi-va cum ar fi ca in loc de titlurile imbecile din Libertatea sa cititi zilnic: "Ungaria se pregateste sa atace Romania", "Bulgaria se pregateste sa atace Romania", "Ucraina se pregateste sa atace Romania", "Marea Neagra se pregateste sa atace Romania" . Nu iti mai arde nici de munca, nici de nimic, pentru ca inainte de a fi social, omul e un animal fricos .

    Si stiti ironia, tocmai din aceste incercari Yisrael devine mai puternic, pentru ca este o natiune versatila, dispersata care a inteles ca trebuie sa stea unita pentru a supravietui .

    Acest spirit de coeziune sociala ce caracterizeaza poporul evreu, a disparut cu desavarsire in Romania . Doi evrei se ajuta intr-o tara straina si se iubesc pentru ca ii uneste ceva, doi romani isi dau in cap si se urasc pentru ca disparut acel "ceva" ce a unit Romania acum aproape un secol .
    • 0 (0 voturi)    
      Panta Vietii (Miercuri, 2 februarie 2011, 1:40)

      Hary [anonim] i-a raspuns lui Om

      Omule....ai perfecta dreptate
      de aia suntem o natie car enu va muri
      si daca Israelul va aluneca vreodata , va luat toata lumea dupa el
  • +2 (2 voturi)    
    Nu uitaţi (Marţi, 1 februarie 2011, 21:05)

    dan63 [utilizator]

    Că islamul este abia în secolul XV
    • 0 (0 voturi)    
      si asta te linisteste? (Miercuri, 2 februarie 2011, 16:07)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui dan63

      Combinatia intre armele nucleare si convingere absoluta ca cine moare in razboiul sfat ajunge imediat al Allah poate fi foarte periculoasa!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by