UE nu va prelungi sanctiunile pentru Rusia pentru ca nu exista unanimitate in cele 28 de state

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 13 martie 2015, 12:45 Actualitate | Esenţial


Uniunea Europeana nu va putea prelungi sanctiunile economice si politice la adresa Rusiei, care expira in iulie acest an, pentru ca nu exista unanimitate in randul celor 28 de state membre, a declarat vineri pentru Reuters un inalt oficial european.

Liderii UE vor discuta despre sanctiunile impuse Rusiei pentru actiunile sale din Ucraina intr-un Consiliu European saptamana viitoare la Bruxelles, iar anumite tari (mai ales cele din estul Europei) fac presiuni pentru o decizie rapida de prelungire a sanctiunilor. Dar printre cei 28 de sefi de stat si de guvern exista cativa care nu vor prelungirea sanctiunilor, a precizat oficialul european, care a facut declaratiile sub protectia anonimatului.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13743 vizualizari

  • +41 (45 voturi)    
    Europa cea unita (Vineri, 13 martie 2015, 12:50)

    CititorulComentator [utilizator]

    Mda, ne-am lamurit, Putin poa' sa-si ia ce parte vrea el.
    • +4 (8 voturi)    
      Este normal...... (Vineri, 13 martie 2015, 15:13)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      .....sa fie asa pentru ca acesta este sistemul politic parlamentar, plin de ambiguitati, interese meschine, coruptie, birocratie, dezbinare.....etc.

      De aceea consider ca acest sistem politic este anacronic si trebuie inlocuit urgent. Alfel, ori Putin, ori ISIS, ori alte organizatii unicefale, ne vor cueri rapid.

      Cine crede ca PE este diferit de parlamentul romaniei, se inseala amarnic. Dovada este chiar in stirea aceasta, care dovedeste ca nici in fata pericolului iminent, sistemul parlamentar, nu mai reactioneaza.
      • +3 (7 voturi)    
        eu cred ca gresesti (Vineri, 13 martie 2015, 16:31)

        adyQ [anonim] i-a raspuns lui novator

        PE nu prea are treaba cu politica externa, simplul fapt ca nu exista unanimitate in tarile din UE inseamna ca totul se blocheaza...asta este cea mai mare porcarie faza cu unanimitatea....si ai dreptate "este normal" sa se intample asa pana UE nu devine un stat federal in care politica externa si armata sa nu depinda de unanimitatea asta...gandestete ca e destul ca putin sa ii dea lui orban 10 miliarde de euro sa isi traga doua noi reactoare, orban se opune la astfel de decizii in UE si s-a dus pe p.... unanimitatea
        • +1 (3 voturi)    
          Totalitarism (Vineri, 13 martie 2015, 21:14)

          Eucris [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

          Daca UE are prea multa putere in mana si nu necesita unanimitate, devine (sau deja este pe cale) un organ totalitarist. Puterea corupe, iar puterea absoluta corupe absolut.
          Sper ca nu ne-am obisnuit atat de mult cu totalitarismul incat ne lipseste.
          • +1 (1 vot)    
            Organ totalitaris !? (Sâmbătă, 14 martie 2015, 9:02)

            novator [utilizator] i-a raspuns lui Eucris

            Deci, in opinia ta, daca UE se transforma in SUE, stat federal, devine un organ totalitarist !?

            Mai de graba cred, ca esti habarnamist si confunzi organizarea statala cu totalitarismul.
            Vezi vreo similitudine intre un posibil SUE si Koreea de Nord sau Rusia !?

            Stiu ca infiintarea SUE da fiori reci pe spinarile multora. S-ar forma cea mai puternica economie a planetei care va rasturna actuala ordine mondiala si de aceea se incearca impiedicarea prin orice mijloace, inclusiv postaci de serviciu, formarea acestui nou stat.

            Daca ticalosia politicianista europeana, ar fi actionat in ineresul popoarelor eropei si acum am fi avut in loc de UE-SUE, Rusia nu ar mai fi indraznit sa faca magariile pe care le face.
        • 0 (2 voturi)    
          sa depasim demagogia ieftina (Sâmbătă, 14 martie 2015, 9:20)

          Turea Vasea [anonim] i-a raspuns lui adyQ

          Sistemul de gindire si actiune e gresit. In loc de a intelege situatia global ne punem pe sanctiuni crezind ca noi detinem adevarul, sintem perfecti si avem dreptate 100%. Reviziuirea acestui mod de a gindi depasit ne-ar ajuta sa intrezarim si alte solutii care nu includ neaparat inarmare, ostilitate si sacrificul populatiei civile. Inarmarea este saracie - razboiul, chiar si hibrid cum l-au botezat mediatic unii - un sacrificiu inutil care aduce pierderi incalculabile pentru toate partile implicate. Trebuie sa depasim demagogia ieftina si dogmatismul gindirii de doi bani!
      • 0 (0 voturi)    
        politica... parlamentarism... totalitarism... (Duminică, 15 martie 2015, 20:37)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui novator

        ...nu e nici una din astea... adevarul e mult mai grobian...
        Tot mai multi "homo sapiens" cred ca merge... vorba aceea... "si cu dansa'ntransa si cu sufletul in rai".
        Cand "banucul" facut pe relatia cu Rusia sau cel care ar putea disparea cu o Rusie prea antagonizata (vezi gazul...) incepe sa-i roada pe unii si altii (vezi si navele Franceze comandate de Rusi si multe altele) pe la portofele si nivel de trai, atunci importa imediat Romanescul "merge si asa"; si asta la toate nivelele, de la politicieni la oamenii de rand.
        Sigur nici unul din statele care "sta pe ganduri" nu are vreun risc direct de la mama Rusia, oricat de dement ar ajunge Putin; cat despre poeziile cu drepturile omului... democratie... samd, alea sunt bune doar uneori... in functie de "interes".
        Seamana cu EADS-ul nostru: pe de o parte MCV-uri... starpiti coruptia... samd, dar cand itzele duc unde nu trebuie... atunci... "lasati-o mai moale"...
  • +21 (33 voturi)    
    Va fi unanimitate curand. (Vineri, 13 martie 2015, 12:50)

    mitg [utilizator]

    Daca Putin ocupa Finlanda, Ungaria, Cehia si Slovacia, sa vedeti cum nu va mai fi cine sa se opuna ...
    • -19 (25 voturi)    
      haha (Vineri, 13 martie 2015, 14:25)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      vorbesti din pozitia de tara ocupata de sua sau cum?

      nu exista nicaieri neutralitate
      • +9 (13 voturi)    
        despre ocupatia sua (Vineri, 13 martie 2015, 14:43)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        stim numai din experienta germaniei, japoniei, coreii de sud...
        despre cea de tzara ocupata de rusi, meri acasa si'ti intreaba bunicii, parintii.

        daca tavarishi putina se incrunta mai tare, ue va accepta sa plateasca si tribut, catre inalta poarta de la moskau. in deutsche marks...
        • +3 (5 voturi)    
          Trect_prezent (Vineri, 13 martie 2015, 21:17)

          Eucris [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Traim in present nu in trecut! SUA este condusa de oameni f dubiosi, de aceea mare parte a populatiei este dizidenta. Obama e un soft-totalitarianist. Zilnic apar stiri despre abuzul de putere a lui Hillary, Obama, Nancy Pelosi, Harry Reid, Holder, etc.
      • +16 (20 voturi)    
        esti confuz (Vineri, 13 martie 2015, 14:55)

        fates warning [anonim] i-a raspuns lui dum_i

        Nu taticu'. Nu SUA a venit la noi sa ne ocupe, nici sa ne violeze femeile, si nici sa ne scoata afara din locuintele noastre cu kalasnikovul la tampla. Nu! Noi ne-am dus spre SUA, facand foarte multe eforturi sa fim ptimiti sub umbrela lor. Confunzi rau de tot lucrurile. Deci, nu SUA a venit la noi sa ne ocupe, ci noi la ei pentru a fi ocupati. Altfel, te-ai fi intors acasa de la fabrica fara ceas, fara palton.
        • 0 (4 voturi)    
          Imaginar (Vineri, 13 martie 2015, 21:22)

          Eucris [utilizator] i-a raspuns lui fates warning

          SUA ne-a parasit dupa cel de-al doilea razb mondial. Acum nu discutam ce a facut Armata Rosie mai bine de 60 de ani. In momentul de fata, NATO si UE au mancarici sa se extinda desi au promis ca nu o vor face, iar Rusia se apara. Crimeea a fost alipita de Ucraina pe timpul lui Hruscev. In momentul de fata, nu stiu ce kalasnicovuri vedeti in Romania... in imaginar
          Noi suntem prinsi intre dua puteri care se lupta pt suprematie. Din pacate, cei care acum acapareaza Vestul, vor sa isi forteze politicile asupra Rusiei. Politicile UE sunt mai marxiste decat cele ruse. Atata tot ca se traieste mai bine material, dar moral, Vestul a e vraiste!
    • 0 (2 voturi)    
      ocupatie (Vineri, 13 martie 2015, 18:42)

      tdr [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Romania e mai aproape decat ungaria ,cehia si slovacia
      • 0 (2 voturi)    
        Da. (Vineri, 13 martie 2015, 20:19)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui tdr

        Dar la noi poporul nu va accepta NICIODATA Rusia, in timp ce alte state sus-numite isi exprima simpatiile ruse pe fata.
        • 0 (0 voturi)    
          nu (Vineri, 13 martie 2015, 23:29)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui mitg

          cred ca cehii sint pro sovietici, poate ceva cozi de topor socialiste, de astiasint peste tot. Si nici multi unguri nu sint prosovietici, in ciuda informatorului orban.
  • +19 (21 voturi)    
    greci, unguri poate si italieni, slovaci sau cehi (Vineri, 13 martie 2015, 13:02)

    snowflake [utilizator]

    ca pe portughezi sau spanioli in doare in pix daca impune sau nu ue sanctiuni rusiei
  • +16 (18 voturi)    
    Era de asteptat.....! (Vineri, 13 martie 2015, 13:09)

    gica43 [utilizator]

    ...pentru ca primeaza interese mai putin...principiale si transparente !!
  • +8 (16 voturi)    
    Mdeah... (Vineri, 13 martie 2015, 13:09)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Deci se da de-ntzeles ca termenu "consens" e cunoscut in cadru UE. Ihim, pe dreak... Multzumim germania, multzumim frantza...
  • +17 (21 voturi)    
    Niste labagii (Vineri, 13 martie 2015, 13:18)

    rutger [utilizator]

    care au interese de orice fel ! Uniunea este pentru birocratie excesiva si proceduri de tot felul, dar decizii rapide or sa ia cand vor face parte din noul URSS !! Sa vezi atunci unitate de pareri cu un tar atotputernic !
    • +5 (7 voturi)    
      de ce gresiti (Vineri, 13 martie 2015, 14:01)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui rutger

      Domnule rutger, in ce priveste politica externa a Uniunii, deciziile sunt luate cu unanimitate de cele 28 de state membre, nu de birocratia europeana.

      Asa ca acuzati degeaba 'Uniunea' sau pe cei din institutiile europene. De fiecare data cand nu se ajunge la un acord pe politica externa e pentru ca un stat sau un grup de state membre s-a opus.
      Asa ca luati-va de guvernele Greciei, Italiei si care or mai fi, nu de Uniune si ale sale institutii.
      • +3 (5 voturi)    
        Problema in UE este unanimitatea (Vineri, 13 martie 2015, 15:45)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

        Daca si in SUA sau oriunde deciziile se luau cu unanimitate atunci nu se mai lua nici o decizie nicaieri. Deciziile se iau cu majoritate in structurile democratice. Daca nu-ti convine o serie de decizii, la care te-ai opus constant, poti sa iesi din structura respectiva la care ai aderat de buna voie fara sa te oblige cineva.
        • +3 (3 voturi)    
          in continuare (Vineri, 13 martie 2015, 17:23)

          Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

          In UE, unanimitatea nu se aplica la toate politicile, majoritatea deciziilor se iau cu majoritate calificata. Nu si in domeniul politicii externe.

          Intr-o structura democratica deciziile se iau conform regulilor decise de cei care participa la acea structura. Deocamdata, pentru politica externa este unanimitate. Pentru a schimba aceasta regula trebuie schimbat Tratatul UE, pentru care iarasi ar trebui acordul tuturor celor 28 de state membre, adica unanimitate.

          Aceasta este realitatea de la acest moment istoric, statele membre UE doresc sa-si pastreze puterea de decizie in acest domeniu sensibil. SUA sunt un stat, nu o uniune de state precum UE.

          Daca doriti ca lucrurile sa stea altfel atunci puteti milita pentru o alta procedura de luare a deciziilor in ce priveste politica externa si de securitate a UE sau pentru o Europa federala, pentru un transfer suplimentar de suveranitate dintre statele membre spre UE. Este o pozitie legitima, care isi are sustinatorii ei, dar care sunt deocamdata minoritari.
        • -2 (2 voturi)    
          Forta (Vineri, 13 martie 2015, 21:24)

          Eucris [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

          Bravos! Va place totalitarismul, poate un mic Robespierre lipseste de acolo nu?
          • 0 (0 voturi)    
            da (Vineri, 13 martie 2015, 23:32)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Eucris

            domnule eucris, stiu ca sinteti libertarian, multora nu ne plac birocratia si oportunismul ue, dar de aici pina la a-l incuraja pe micul cocalar putinel e oarece distanta.
  • +8 (16 voturi)    
    nu exista unanimitate sau s-au speriat (Vineri, 13 martie 2015, 13:22)

    misa2002_2006 [utilizator]

    nu exista unanimitate, sau s-au speriat de amenintarile lui PUTIN?
    ce lasi ordinari!
    inca odata ne este confirmat faptul ca totul se invarte in jurul intereselor proprii ale tarilor care fac comanda practic in uniune! uniune=praf in ochi aruncat la gura casca, ca romanii!
    intr-o situatie deosebita, sa ne dam seama cat de aparati am fi..
    • 0 (2 voturi)    
      UE=neo-marxism (multiculti) (Vineri, 13 martie 2015, 21:28)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      Cel mai sanatos pt Europa este ca UE sa se dizolve, altfel ajungem in lumea lui Orwell. Lucrurile nu sunt roze in UE, sunt niste birocrati care nu apara interesele europei. Ei adora muzulmanii si pe cei din Maghreb.
      Europenii vor ajunge minoritari in proppriile lor tari! Uitati-va cum sunt discriminati Romanii si Bulgarii in Marea Britanie, dar nimeni nu sare cu political correctness-ul.
  • +23 (25 voturi)    
    de parca e greu de ghicit .. (Vineri, 13 martie 2015, 13:25)

    Catalin_N [utilizator]

    Ar putea fi Grecia, Ungaria, Cipru .. ca deh..ii lasa Putin sa faca comert cu Rusia daca il sustine in propaganda mincinoasa.
  • +18 (24 voturi)    
    Tantalai si mototoi (Vineri, 13 martie 2015, 13:27)

    Rads101 [utilizator]

    Deci daca deja asa repede oficializam ocuparea Crimeii si a estului Ucrainei, suntem un continent de blegi impotenti.

    Sanctiunile (care chiar trebuie inasprite) sunt singura solutie de falimentarea a Kremlinului, care ar putea oprii avansarea rusilor spre Transnistria si gurile Dunarii, principalul lor scop deocamdata.
    • +8 (16 voturi)    
      Nuland ... (Vineri, 13 martie 2015, 13:32)

      salgado88 [anonim] i-a raspuns lui Rads101

      ... avea dreptate. F**k Europe!
    • -7 (11 voturi)    
      PACE (Vineri, 13 martie 2015, 14:04)

      didel [anonim] i-a raspuns lui Rads101

      Vrem pace.
      • +2 (2 voturi)    
        nu (Vineri, 13 martie 2015, 23:34)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui didel

        vrem arme nucleare, vrem tractoare pe ogoare. Frunza verde de mohor, badea-l meu e pe tractor.
  • -12 (14 voturi)    
    rusi (Vineri, 13 martie 2015, 13:47)

    marius [anonim]

    Nu e bai ca noi si asa nu prea dadeam ceva la rusi dar e bine pentru noi fiindca nu mai intra pe piata romaneasca rahatul celor din vest.
  • +8 (12 voturi)    
    Pai, in acest caz... (Vineri, 13 martie 2015, 13:53)

    Cataleya [utilizator]

    ..este clar ca fiecare tara are dreptul la opinie separata de cea a majoritatii.
    Asta presupune ca fiecare tara din UE are dreptul sa procedeze cum crede de cuviinta. Ungaria si Grecia n-au decat sa continue relatiile cu Rusia iar Germania, Anglia sau Franta, la randul lor sa continue sanctiunile.
    Altfel ajungem automat la concluzia ca Ungaria sau Grecia dirijeaza de fapt politica intregii UE in raport cu Rusia.
    Iar pe viitor nici macar nu trebuie sa se mai adune toata protipendada UE. E destul sa fie intrebati Orban sau Tipras daca sunt de acord sau nu.
  • +6 (14 voturi)    
    Singura solutie rezonabila... (Vineri, 13 martie 2015, 14:04)

    Cataleya [utilizator]

    ...ar fi ca legislatia UE sa fie modificata in asa masura incat, in anumite situatii de exceptie, sa nu mai fie nevoie de o majoritate de 100% ci de 3/4 (de exemplu).
    Altfel, intreaga Europa risca la un moment dat sa joace dupa cum canta unul ca Orban sau Tsipras.
    Daca din 28 de tari membre UE, 23 sau 25 decid intr-un fel, celelalte trebuie sa accepte decizia majoritatii. Altfel nu se ajunge nicaieri.
    E destul ca Putin sa semneze "pe sub mana" un contract prin care le da ungurilor sau grecilor gaz la juma' de pret pt urmatorii 10 ani si gata povestea.
    Si-asa, Orban a secretizat deja pe 30 de ani ultimul acord incheiat cu Putin. Nimeni nu are habar ce scrie acolo.
    Unii spun chiar ca Putin ar detine documente care atesta ca Orban era turnator securist inainte de 89. Cu asemenea metode este clar ca Putin va avea intotdeauna un mijloc de constrangere asupra unor state ale caror presedinti sau premieri sunt santajabili.
  • +4 (14 voturi)    
    Grecia si Ungaria sunt de vina (Vineri, 13 martie 2015, 14:05)

    emil bobu [utilizator]

    Daca pana si Germania se intoarce impotriva lui Putin, cine se opune inafara de Grecia si Ungaria, tari puternic infiltrate de pro-rusi?
  • +10 (18 voturi)    
    Ar fi revoltator ........ (Vineri, 13 martie 2015, 14:19)

    marcus61 [utilizator]

    ca UE sa priveasca si sa nu faca nimic.
    Cred ca oamenii vor iesi in strada, cel putin pentru pasagerii avionului doborat de Putin.
    Daca nu ne pasa de victimele din casa noastra, inseamna ca UE nu mai exista.
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 martie 2015, 14:21)

    [anonim]

  • -8 (12 voturi)    
    nu conteaza (Vineri, 13 martie 2015, 14:23)

    ucun [utilizator]

    Este o informatie care conteaza prea putin. Certa este decaderea morala a intregii umanitati, fapt care nu poate duce decat spre un conflict mondial. Moartea va precede renasterea. Organismul numit Umanitate se apara si asa cum o samanta trebuie sa moara pentru a naste un arbore viguros, asa si lumea trebuie decimata pentru a-si regasi valorile morale.
  • -9 (17 voturi)    
    in fine (Vineri, 13 martie 2015, 14:26)

    nico [anonim]

    in fine s-ar putea intampla ceva bun. toti liderii politici care se opun reluarii relatiilor cu rusii le doresc sa mearga sa munceasca in economia globala europeana si sa vada apoi cum e cand n-ai piete de desfacere. inca o data, nu sunt rusofil, am condamnat cu tarie regimul sovietic de opresiune, dar cine crede ca in rusia de azi se conduce ca pe vremea lui Saddam sau Gaddafi, ar trebuie sa se consulte de urgenta sau sa faca niste plimbari sa ia aer. acelasi lucru le recomand celor care vad numai agresiune din partea rusiei. fac comentariul ca nu raspund la injective, texte fara nici un capatai, sau argumente de tip fapte istorice care sa justifice agresiunea. cu placere raspund la ceva care denota o anumita gandire. rusia este una din putinele tari de pe glob care poate plati cu resursele pe care le are preturile marfurilor noastre europene la nivelul salariilor din germania sau olanda sau tarile nordice, adica un parteneriat europa - rusia ar crea numai avantaje pt noi euopenii. ca sa nu mai spun ca rusii bogati ar investi din nou in europa, inclusiv in RO. cine zice, lasa, nu avem nevoie de banii lor, sa astepte sa vina arabii sai chinezii sau aficanii sa investeasca, ca de americani vedem ce interes au: numai cu garantii maxime, cu golden parachutes, etc. ca sa nu mai spun cum suntem tratati si in UE, vezi Schengen, sau de prietenii de peste ocean, viza data viitoare
    • +5 (11 voturi)    
      Schimbare de tactica? (Vineri, 13 martie 2015, 14:56)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui nico

      Inteleg ca s-a schimbat tactica de propaganda la Kremlin? Se incearca pe varianta "mierea"?

      Altfel cum de ii ataci pe americani si pe europeni, dar uiti convenabil cum ne-au calarit rusii 50 de ani, si ne-au muls de toate resursele, de la cele agricole la cele petroliere?

      Normal ca rusnacii sunt nostalgici dupa URSS, ii cred si eu. Pe atunci, cand totul mergea la "export", adica URSS, la noi se facea foame, pe cand rusnacii nu mai stiau ce sa faca cu alimentele!

      Ipocrizie maxima pe dumneata, mister "nico", dar se intelege. Salariul trebuie justificat cumva, nu?

      Ce convenabil uiti tu cu cata usurinta au intrat tancurile rusnace, prin Moldova, Georgia, Ucraina.

      Iar Rusia nu "plateste" cu resursele, ci santajeaza cu acestea. Deh, geopolitica asta te cam depaseste.

      Numai bine! Tentativa esuata de propaganda!
  • +3 (7 voturi)    
    Toti pentru unu , si unu pentru toti. (Vineri, 13 martie 2015, 14:54)

    vertical1 [anonim]

    Ce sa mai vorbim ?
    Oare poata sa raspunda cineva la intrebarea daca mai exista Uniunea Europeana.Sau exista numai in cazul in care marii actori au interese.Cand e vorba de cei mici , nu prea se mai simte existenta ei.
    Pana la urma interesul pe termen scurt este ca Ucraina sa-si recapete integritatea teritoriala.Si Rusia sa termine cu amenintarile propagate de un an incoace.Daca prin politica europeana se ating aceste doua chestiuni atunci e oK .Daca nu ,nu.Bruxeles-ul ar trebui sa realizeze ca cea mai slaba veriga iti arata cat esti de puternic.Europa poate fi puternica numai prin unitatea si coeziunea sa.
    Singurii protectori ai NATO care si-au dovedit solidaritatea indiferent de costuri este SUA.Si merita salutati ! Cu restul ramane sa ne lamurim.Numai sa nu ajungem in cazul in care ne lamurim , dar sa fie prea tarziu pentru a mai reactiona.
    • -1 (5 voturi)    
      Cine e de stanga (Vineri, 13 martie 2015, 21:34)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui vertical1

      Deocamdata occidentul a pus masina de manipulare mass-media pe Rusi. O prezentare echilibrata nu ai unde citi.
      Putin e cel rau, iar Obama and co. sunt cei buni.
      Faptul ca SUA si UE sunt to mai socialiste, nu pare sa deranjeze intelighentia care scrie comentarii pe aici. Mai calatoriti prin Europa si vedeti cat de stangisti sunt vesticii, apoi veniti sa vorbiti de "bolshevismul Rus".
  • +2 (4 voturi)    
    RUSIA (Vineri, 13 martie 2015, 15:16)

    maxim [anonim]

    Eu nu ncred ca daca vor americanii sau japonezii si alti .. sa-l omoare pe putin nu pot?! deocamdata nu se vrea TRAIASCA RUSIA LIBERA . ; MOARTE PUTIN SI CAMARILA
  • -4 (6 voturi)    
    Axa Berlin-Paris-Roma (Vineri, 13 martie 2015, 16:22)

    echidistantul_ [utilizator]

    Europa este unita. Pentru interesle ei, nu ale angloamericanilor.
    • 0 (4 voturi)    
      Da da, unita dar aplecata cu pantalonii jos (Vineri, 13 martie 2015, 17:05)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      in fata mujicului. Chiar nush ce se mai straduie USA cu acordul ala...nu meritati, f**k UE...daca a ajuns phutin sa va ingenuncheze, un pitic mujic.
      Stati in stagnare si sub ciubota bullshevica.
      • 0 (4 voturi)    
        e de bine (Vineri, 13 martie 2015, 18:44)

        jaz [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

        fara sanctiuni ne indreptam spre pace, spre comert, spre normalitate.dragi rusofobi vin vremuri grele.
  • +1 (1 vot)    
    Pe unele tari cred ca le stim (Vineri, 13 martie 2015, 17:36)

    Paul [anonim]

    In afara de: Grecia, Cipru, Ungaria si posibil Italia putem afla cine mai este improtriva? As fi curios
  • +1 (3 voturi)    
    Putin (Vineri, 13 martie 2015, 18:42)

    TI2 [anonim]

    Parerea mea este ca va jucati prea mult cu Putin.Cand o sa va dati seama ce poate va fi prea tarziu pentru noi toti.
  • +2 (4 voturi)    
    tot axa cu americanii. (Vineri, 13 martie 2015, 21:16)

    dezamagitul [anonim]

    Alo domnule helvig si Iohannis mai usor cu axa Berlin , credti ca acestia ne vor apara daca vor intra in Romania rusii , Toate tarile din UE au afaceri cu rusii si in cazul ca vor intra in Romania sau Polonia , in Moldova sant demult , UE ne va apara daca are cu ce , armata nu au atunci cand este necesar nu exista majoritati pentru ai sanctiona fiinca au afaceri cu invadatorii si conteaza propriile interese l-i sa rupe lor de romani,polnezi , ucrineni sau moldoveni.. Asa ca sa stam aproape de americani care cel putin ne promite ca vor face baze militare la noi , sper ca sa nu patim ca bunicii nostri putini care mai traiesc inca ii mai asteapta .Ma asteptam la opinia publica din tarile cu democratie consolidata la o reactie atunci cand niste cotropitori doboara avioane cu oameni nevinovati sau invadeaza o tara in care mor oameni nevinovati , ar trebuii sa protesteze si sa ii boicoteze pe cotropitori pe toate planurile ,sportiv,politic si economic altfel li se va pune frana acestor cotropitori care incet si sigur vor vor cotropi pe toti inclusiv pe acestia care zic ca la ei nu ajung .
  • -1 (1 vot)    
    UE nu v-a prelungi sanctiunile... (Sâmbătă, 14 martie 2015, 3:21)

    Nicolae Waldmann [anonim]

    Sa presupunem ca se trece la 'majoritate' in loc de 'unanimitate' si reprezentanti poporului (preten) maghiar reusesc sa obtina o majoritate de voturi la UE pentru,de exemplu, independent tinutului secuesc fata de Romania.Poate o asemenea situatie,bineinteles total fictive,i-ar convinge pe cei care argumenteaza pentru 'majoritate' ca 'inanimitatea' deciziilor de politica extrena a UE nu este chiar atat de ne-avenita.
    Exact din cauza unor asemenea 'posibilitati' de pretenti teritoriale,de care inca sufera o mare parte a tarilor europene, unanimitatea este,dupa umila mea parere, alternativa cea mai acceptabila.
  • 0 (0 voturi)    
    sanctiunile aplicate FR (Miercuri, 18 martie 2015, 19:22)

    Dr.Man [utilizator]

    Si Rusia stie ca acele sanctiuni nu pot fi mentinute la nesfarsit. UE are nevoie de relatia cu Rusia si invers, aceasta nevoie este si garantia pacii pe continent. Ucraina va trebui sa gaseasca o formula de compromis si sa puna capat razboiului. UE in speta Romanaia si Polonia, trebuie tratate ca state de granita necesar a fi puternic consolidate, nu puternic jefuite si sistematic marginalizate.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by