VIDEO Ungaria: Un autocar romanesc a fost implicat intr-un accident soldat cu trei morti si cinci raniti. MAE: Cele trei persoane care au murit sunt cetateni romani

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 11 noiembrie 2011, 9:56 Actualitate | Esenţial


Trei persoane au murit si alte cinci au fost ranite, dintre care doua sunt in stare grava, in urma coliziunii intre un autocar romanesc si un camion slovac in centrul Ungariei, vineri dimineata, a anuntat Autoritatea pentru situatii de urgenta, scrie Mediafax. Cele trei persoane care au murit sunt cetateni romani, dar deocamdata nu sunt date despre raniti, a declarat purtatorul de  cuvant al Ministerul Afacerilor Externe, Doris Mircea, pentru agentia citata.

UPDATE Ministerul Afacerilor Externe a confirmat vineri implicarea unui microbuz romanesc intr-un nou accident rutier pe o autostrada din Ungaria, soldat cu moartea a trei persoane. Purtatorul de cuvant al MAE, Doris Mircea, a precizat pentru Agerpres ca, din primele informatii, rezulta ca un microbuz romanesc a intrat in coliziune cu un camion cu numar de inmatriculare din Slovacia. Un consul al ambasadei Romaniei in Ungaria este in drum spre locul accidentului.

La bordul autocarului se aflau 9 persoane, titreaza Agerpres, citand declaratia adjunctului sefului autoritatii pentru gestionarea dezastrelor din comitatul Pest, Janos Szabo, pentru MTI. Acesta a adaugat ca si soferul camionului a suferit rani usoare.

Potrivit purtatoarei de cuvant a politiei din Pest, Andrea Belicza Beluzsar, politia a deschis o ancheta pentru a stabili circumstantele accidentului.

Amintim ca, in urma cu aproximativ 3 saptamani, a avut loc un alt accident grav in Ungaria, pe autostrada M43, in apropiere de Szeged, in care au fost implicate doua autovehicule romanesti. Un tir care venea din Romania a izbit in plin un microbuz cu romani care veneau din Spania. Potrivit raportului Ministerului Transportului, publicat joi, 10 noiembrie, autovehiculele implicate in accidentul rutier produs la 31 octombrie in Ungaria, in care 14 cetateni romani si-au pierdut viata, prezentau o serie de incalcari ale reglementarilor specifice in vigoare.



Citeste mai multe despre   
















5771 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    romani (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:24)

    Hiksos [anonim]

    Soferul roman este spaima Europei ! circula prost, haotic, fara a respecta timpii legali de conducere. Din pacate ARR-ul inchide ochii la orice daca primesc un telefon de la cine trebuie.
  • +5 (9 voturi)    
    mda (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:35)

    eu [anonim]

    rar-ul ca rar-ul.. da politia romana da permise oricui, nu verifica acte, nu verifica itp-uri, in romania poti sa fii chiar si chior si primesti si permis.

    asta e una din cauze

    alta cauza ar fi infrastructura proasta din romania, care te face sa conduci zeci de ore, de exemplu daca vrei sa tranversezi tara de la iasi la oradea faci cel putin 10 ore, si nu 10 ore de mers lin pe autostrada, ci 10 ore cu drumuri rupte unde faci slalom, 10 ore de stat cu ochii cat cepele sa nu dai peste carute nesemnalizate, peste biciclisti sau peste alcoolici ce merg pe marginea drumului

    normal ca dupa 10 ore de mers incordat pe drumurile grele din romania, dai de autostrazi la unguri, si mergi lin de adormi la volan de atata oboseala fizica pe care ai suportat-o in romania

    nu mai zic, ca sa ajungi de la constanta sau giurgiu pana la nadlac faci cam 15 ore, numai ca sa tranversezi valea oltului te solicita la extenuare

    si asta e problema, ca trebuie sa fii tare la volan, sa nu adormi, sa fii rezistent la oboseala.. care nu e pentru oricine

    vorba aia, dupa 30 zile cu instructor, oricine e conducator auto, dar ca sa fii sofer iti trebuie ani de experienta si zeci de mii de km parcursi
    • 0 (6 voturi)    
      DOMNULE (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:54)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui eu

      fara nici o malitiozitate, mai ales ca ma enerveaza ingrozitor cei ce se leaga de amanunte in loc sa comenteze la obiect, va atrag atentia asupra greselii de a scrie "traversa" cu n intercalat. Tocmai din cauza ca postarea Dvs. are miez mi-am permis sa va corectez, altfel ignoram totul. Toate cele bune si la mai multe comentarii.
    • +2 (8 voturi)    
      Mai citeste odata articolul. (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:55)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui eu

      Bine ca te-ai oprit.Accidentul sa produs prin mijlocul Ungariei si nu spune nicaieri ca vinovat este soferul roman.Nu mai fi atat de besmetic sa critici tot cei romanesc.
      • -1 (5 voturi)    
        Nici nu trebuie sa se spuna (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:07)

        bozgorele [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ...a devenit reflex, de ce oare? Cred ca statisticile spun totul.
    • -2 (4 voturi)    
      raspuns (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:08)

      m [anonim] i-a raspuns lui eu

      Dupa ce romanul traverseaza tara de la est la vest in 10 ore, daca e cu capul pe umeri va dormi la un hotel/o pensiune, nu la volan... Sa nu mai dam vina numai pe drumuri.
      • -1 (1 vot)    
        mda (Vineri, 11 noiembrie 2011, 12:06)

        eu [anonim] i-a raspuns lui m

        aa da ? ofera statul roman sau ungar cazare moca ?

        pentru ca pentru un sofer de tir/autocar/microbus nu exista asa ceva

        patronul il trimite la drum cu, costuri cat mai reduse, ca sa-i ramana bani de motorina... asta e una la mana

        a doua la mana, faptul ca pierzi 10 ore pe romania, trebuie sa recupezi pe autostrazile din vest, si nu-ti permiti sa tragi pe dreapta si sa dormi frumos 7-8 ore linistit

        viata de transportator e grea si periculoasa, si foarte putini cunosc acest lucru
        • 0 (2 voturi)    
          o diferenta (Vineri, 11 noiembrie 2011, 17:37)

          Demigod [utilizator] i-a raspuns lui eu

          1. TIR-urile sunt autonome. Gasesti loc de parcare in ceva benzinarie, si dormi cat vrei.
          2. E ilegal sa faci mai multe ore fara pauza obligatorie, si nu mai mult de 10 ore in 24 de ore parca. Exista si Tahograf care sa asiste asta, iar la un control o belesti, ca nu poti trisa aparatura.
          3. Transportul de persoane e total diferit, responsabilitatea e mai mare si normele astea se aplica obligatoriu, altfel se lasa cu caz penal.
          4. Accidentul e accident. E imprevizibil, si se intampla indiferent de cate centuri de sigurantza iti pui.
    • 0 (6 voturi)    
      Ca nu sint autostrazi nu e o scuza... (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:39)

      Max [anonim] i-a raspuns lui eu

      ...omul trebuie sa se adapteze mereu la trafic, la drum si la conditiile meteo, in fond e vorba de propria viata, daca a altora nu e asa de importanta.

      Chiar daca vor aparea cindva si in RO autostrazile, vor fi in continuare accidente groaznice, asta datorita mentalitatii balcanice a romanului de a fenta cit mai mult, orice si oriunde. Tendinta asta a romanului de a fenta se reflecta nu numai in viata de zi cu zi, ci si pe sosele, atit in RO cit si in West. Am observat ca mitocania indivizilor creste odata cu statutul social, cu marca masinii, cu caii putere. Daca in viata de zi cu zi, datorita coruptiei, omul poate scapa de consecintele legii pt. faptele comise, pe sosele situatia se schimba: aici poate sa fie ultima greseala.

      Aici in West romanii care vin din RO cu masini sint cu ceva mai disciplinati, dar multi sint si mitocani, nu numai pe autostrazi ci si in orase: merg pe benzile de Bus sau Taxi, schimba, unde nu-i permis, benzile, cite doua-trei odata, blocheaza circulatia, parecheaza pe doua locuri de parcare, etc etc


      Ce-am vrut sa spun: pina nu se va schimba mentalitatea romanului de la volan, vor fi in continuare morti multi pe soselele Europei.
      • +1 (1 vot)    
        mai usor... (Vineri, 11 noiembrie 2011, 17:38)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Max

        Nu doar romanii produc loc accidente groaznice. Faptul ca noi primim stiri din romania, nu inseamna ca dincolo de noi e o alta lume.
    • 0 (0 voturi)    
      catre titlul mda (Sâmbătă, 25 mai 2013, 16:19)

      viorel [anonim] i-a raspuns lui eu

      domnule ai perfecta dreptate , sant convins ca esti sofer profesionist dupa amanuntele care le dai.
      multumim celor care ne conduc de 23 de ani ptr frumoasele autostrazi pe care ni le-au construit si tot la fel le multumim ptr intretinera drumurilor , rusine sa va fie talharior cum puteti inchide ochii noapte cad auziti asemenea tragedii care se intampla ,hotilor care ati distrus o tara si un neam jegosilor ajungem sa muncim in alte tarii ne riscam viata venind in vizita la famiilii .
  • +1 (5 voturi)    
    Mai e putin (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:51)

    Marty [anonim]

    Si ungurii pe buna dreptate o sa instituie regului NUMAi pt soferii romani. Si atunci sa vezi ce suparare printre confratii nostri. NU spune deocamdata care a fost cauza dar nu mi s-ar parea surprinzator sa aflam ca tot romanul a fost de vina...
  • 0 (2 voturi)    
    microbuzele (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:08)

    un_om_de_cal [utilizator]

    Cele mai multe microbuze sunt prea nesigure si nu ar trebui lasate sa circule cu pasageri. Cat de des auzim de accidente de microbuz soldate cu morti?

    Asa cum se da amenda cand pasagerul unei masini nu poarta centura de siguranta ar trebui sa fie interzise microbuzele care prin constructie nu pot asigura mai multa siguranta pasagerilor.
  • +2 (2 voturi)    
    confuzie (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:51)

    dan [anonim]

    macar in cazul trasmiterii stirilor de genul acesta, in care sunt implicati/afectati romani, cred ca nu ar fi rau sau verificati acuratetea textului: in titlu mentionati implicarea unui autocar iar in update vorbiti despre un microbuz; din cate cunosc exista o diferenta intre cele 2 autovehicule.
    Ganditi-va la ingrijorarea rudelor sau a celor dragi care-si stiu cunostiintele pe drum in acea zona; astfel creeati o confuzie nedorita in randul acestora.
  • +1 (1 vot)    
    poze de la accident (Vineri, 11 noiembrie 2011, 11:58)

    foto [anonim]

    poze dure de la fata locului:

    http://galeria.index.hu/bulvar/2011/11/11/harman_meghaltak_a_4es_fouton/?current_image_num=1&image_size=xl
    • +2 (2 voturi)    
      poze (Vineri, 11 noiembrie 2011, 14:16)

      Nelu O. [anonim] i-a raspuns lui foto

      din imaginile oferite de unguri, in poza 4 se vede urma trasata de politie sosea. se pare ca impactul s-a produs pe banda de mers a microbuzului romanesc, in plus impactul este frontal si lateral stanga - nu frontal, ceea ce ne conduce spre o prima ipoteza ca vinovat de accident sa fie slovacul. daca romanul ar fi intrat pe contrasens impactul ar fi fost pe banda TIRului si frontal pentru microbuz, acesta prezentand doar botul masinii spre impact. asa ca haideti sa nu mai aruncam noi primii piatra si sa asteptam niste concluzii. abia apoi avem tot dreptul sa ne dam fiecare cu parerea unu-ntr-altul.
  • 0 (4 voturi)    
    exportam dezordinea in europa (Vineri, 11 noiembrie 2011, 12:36)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    exportam dezordinea in europa
  • -1 (3 voturi)    
    Drumul 4 din Ungaria (Vineri, 11 noiembrie 2011, 13:05)

    Un fost sofer [anonim]

    Dupa cum v-am povestit despre drumul 4...iata inca un exemplu...acesta este considerat cel mai periculos drum din Ungaria, din cauza romanilor neglijenti si nepasatori!
  • -1 (1 vot)    
    Parca li se retrasesera autorizatiile microbuzelor (Vineri, 11 noiembrie 2011, 13:20)

    Alui [anonim]

    Parca am vazut o stire despre asta.
    As propune interzicerea circulatiei microbuzelor autobuzelor si tururilor pe timpul noptii intre orele 00 si 5. Astfel soferii ar fi obligati sa doarma macar 4 ore.
  • -1 (1 vot)    
    nu mai mergeti cu microbuzul !!!!!! (Vineri, 11 noiembrie 2011, 14:31)

    turistul [anonim]

    e foarte periculos, mai ales la drumuri lungi ! mergeti cu avionul sau cu autocarul !!!!
  • +1 (1 vot)    
    Microbuz = sicriu (Duminică, 13 noiembrie 2011, 8:21)

    bus [anonim]

    Multe microbuze romanesti si de fapt microbuze de marfa transformate in microbuze pt calatori. Am mers odata prin tara cu unul si nu-mi mai trebuie.
  • 0 (0 voturi)    
    Accident microbuz in Ungaria (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:52)

    Mihai [anonim]

    Sunt operator de transport roman,am in exploatare microbuze,autocare si masini de transport marfa(cap tractor-TIR).Rog persoanele care nu au cunostinte in domeniu sa nu-si mai dea cu parerea.Autocarul,ca structura, in cazul unui accident este cel mai periculos.Stie cineva cum arata structura lui?E jale daca intra un "TIR" imtr-un autocar cum s-a intamplat la Szeged.Capul tractor este cel mai sigur,iar un microbuz transformat este la fel de sigur ca si o masina de transportat marfa(van). In ambele cazuri nu au fost vinovati soferii de pe microbuze,iar cele mai multe abuzuri se produc la transportul de marfa(magnetul de la cutia de viteze,foaie de concediu,etc).
    Sa povesteasca numai cei care cunosc,fenomenul si atunci mai vedem care este realitatea ptr. ca sunt multe de povestit


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version