VIDEO Accident rutier grav in Ungaria. 14 romani care veneau de la munca din Spania au murit. Printre victime sunt si copii

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 31 octombrie 2011, 7:34 Actualitate | Esenţial

14 romani au murit intr-un accident in Ungaria
Foto: Hirado.hu
Un tir care venea din Romania a izbit in plin un microbuz cu romani care veneau din Spania. Se pare ca soferul tirului a adormit la volan pentru ca, la locul accidentului, nu sunt urme de franare. 14 romani din microbuz au murit, intre care trei copii cu varste intre 7 si 14 ani. Una este in stare foarte grava.

Coliziunea a fost atat de puternica incat ocupantii vehiculului nu au avut nicio sansa de supravietuire, scrie hirado.hu. Ambii conducatori auto erau romani.

Gyorfi Pavel, purtatorul de cuvant al Serviciului  National de Ambulanta, spune ca patru ambulante au sosit la fata locului. Au supravietuit un pasager al microbuzului si soferul tirului, dar ambii au leziuni multiple - oasele rupte si leziuni interne si au fost transportati la spitalul din Szeged, mai scrie sursa citata. Persona ranita din microbuz este in stare critica.

Romanii veneau de la munca din Spania si trebuiau sa ajunga undeva in sudul Romaniei. Microbuzul, cu 15 pasageri, era inmatriculat in Spania si venea din Valencia.

Conditiile de trafic erau foarte bune, a spus Razvan Ciolca, de la Consulatul general al Romaniei in Ungaria, la Antena 3. Pasagerii din microbuz urmau sa ajunga in judetul Arges.

"Din datele preliminare consemnate de politistii maghiari, rezulta ca soferul TIR-ului romanesc a adormit la volan, a rupt parapetii despartitori ai sensurilor si a lovit in plin microbuzul care se deplasa regulamentar", a mentionat sursa citata potrivit Agerpres.



El a aratat ca soferul TIR-ului a fost stabilizat de medici la spitalul mentionat, iar sotia lui se afla cu el si luni dimineata urmeaza sa dea declaratie politistilor. Totodata, va da declaratii si soferul unui al doilea TIR romanesc, de la aceeasi companie de transport, care circula in spatele colegului sau.

Accidentul a avut loc pe autostrada M43, intre Mako si Budapesta, la doar 8 km. de granita cu Romania, de vama Cenad, duminica noaptea spre luni, imediat dupa miezul noptii.

Politia incearca acum sa identifice cadavrele. Patru au fost identificate imediat pentru ca aveau la ei actele de identitate. In acelasi timp,
Politia Romana a anuntat trimiterea unor specialisti la locul tragediei pentru a-i ajuta pe colegii din Ungaria la cercetari, deoarece ambele vehicule implicate erau romanesti.
  • 12 accidente grave in ultimii 2 ani
Mai multe accidente rutiere petrecute pe teritoriul Ungariei, in care au fost implicati romani, au avut loc in ultimii 2 ani, potrivit unui documentar realizat de Agerpres.

  • Unul dintre cele mai grave accidente de acest gen avut loc la 19 iulie 2007, fiind soldat cu decesul a sapte romani si ranirea altor 16. Acesta a avut loc pe DN 43, intre orasele Mako si Szeged, in apropierea frontierei cu Romania, cand un camion-platforma ce transporta autovehicule a intrat pe contrasens lovind un autocar in care se aflau 35 de turisti romani, care se indrepta spre localitatea Szeged. In urma coliziunii, autocarul s-a rasturnat pe o sina ferata din apropiere, sapte romani si soferul camionului au murit, iar alti 16 romani din autocar au fost raniti, fiind transportati la spital.
  • In cursul acestui an, la 20 septembrie 2011, 28 de persoane au fost ranite, dintre care noua grav, in urma coliziunii dintre un autobuz si un camion romanesc in estul Ungariei, intre localitatile Debrecen si Mikepercs.
  • La 21 iunie 2011, cinci persoane si-au pierdut viata si alte 25 au fost ranite, dintre care sapte grav, intr-un accident produs pe autostrada M70 din Ungaria, dupa ce un autocar care transporta romani a intrat in coliziune cu un camion incarcat cu ciment.
  • La 18 ianuarie 2011, doua persoane aflate intr-un TIR romanesc au fost grav ranite dupa ce vehiculul lor s-a ciocnit cu un camion bulgaresc pe inelul rutier M0, in apropiere de Szigetszentmiklos, la sud de Budapesta.
  • La 26 iulie 2010, un roman si-a pierdut viata iar alti patru au fost raniti, dupa ce doua microbuze si un autocar cu romani s-au ciocnit pe teritoriul Ungariei, la circa 30 de kilometri de granita romaneasca, in dreptul judetului Bihor.
  • La 7 martie 2010, trei persoane au fost ranite, dintre care doua grav, intr-un accident ce a avut loc in zona Szabolcs-Szatmar-Bereg din nord-estul Ungariei, pe un carosabil alunecos din cauza zapezii. In accident a fost implicat un microbuz roman ce avea la bord noua pasageri. Ranitii au fost transportati la un spital local cu elicopterul.
  • La 31 ianuarie 2010, sapte persoane au fost ranite, dintre care trei grav, dupa ce o masina a intrat in coliziune cu un microbuz inmatriculat in Romania, care circula pe aceeasi banda, in sens opus, in apropiere de granita Ungariei cu Romania. Accidentul a avut loc la borna kilometrica 42, intre Biharkeresztes si Mezopeterd.
  • La 26 septembrie 2009, un microbuz cu numar de inmatriculare romanesc s-a ciocnit cu un automobil pe drumul principal 55 din sudul Ungariei, intre hotarul comitatului Csongrad si drumul de legatura catre localitatea Asotthalom, la km 34. In accident au fost ranite opt persoane.
  • La 13 august 2009, zece romani au fost raniti in urma unui accident de microbuz petrecut pe autostrada M7, in apropiere de localitatea Hollad, aflata in comitatul Somogy din sud-vestul Ungariei. Microbuzul, care transporta zece persoane, a trecut prin parapetul care desparte cele doua directii de circulatie si s-a oprit pe banda interioara a soselei ce duce catre Budapesta.
  • La 24 iulie 2009, pe drumul 43 din Ungaria, la punctul de trecere a frontierei de la Nagylak (Nadlac), un autobuz care transporta pe suporterii echipei Steaua Bucuresti a intrat din spate intr-un microbuz Mercedes al politiei ungare. Microbuzul a fost proiectat intr-o masina marca Ford, tot a politiei. Accidentul s-a soldat cu opt politisti maghiari raniti.
  • La 2 februarie 2009, o persoana a murit si trei au fost ranite intr-un accident rutier produs in sud-estul Ungariei, in care au fost implicate un microbuz si o furgoneta inmatriculate in Romania. Autovehiculele au intrat in coliziune pe soseaua care leaga localitatile Mako si Apatfalva.
  • La 19 ianuarie 2009, sapte persoane au fost ranite, dintre care trei grav, intr-un accident rutier produs pe soseaua 8 din vestul Ungariei, intre localitatile Egyhazashollos si Rabahidveg, in urma coliziunii dintre un microbuz inmatriculat in Romania si un automobil local.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

Portretul lui "Jihadi John", teroristul devenit cel mai cautat om din lume. SUA au trimis dronele pe urmele sale

Dupa ce ar fi decapitat trei persoane, dintre care doi jurnalisti americani si un lucrator umanitar britanic, teroristul cu cagula neagra este, cu siguranta, printre cei mai cautati oameni de pe planeta. In timp ce unii experti credeau ca teroristul ar fi fost identificat de Serviciile Secrete britanice, MI5 si MI6, faptul ca acesta isi continua lista de asasinari este un semn clar ca momentan niciun guvern nu i-a dat de urma






31729 vizualizari
  • +13 (13 voturi)    
    prostie (Luni, 31 octombrie 2011, 8:02)

    illes [anonim]

    Stiristul de la B1 intreba politistul roman daca a fluidizat traficul......cat de tam..t trebuie sa fi!
    • +9 (11 voturi)    
      Sentientul romanesc (Luni, 31 octombrie 2011, 10:07)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui illes

      al fiintei in tir. Normal, soferii de tir nu mor nici macar daca se ciocnesc cu trenul. Isi permite sa nu faca pauzele regulamentare si sa adoarma la volan.
      • +10 (14 voturi)    
        hmmm (Luni, 31 octombrie 2011, 11:10)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Oare de ce circula atatea tiruri cu lemne in Romania? Inca nu s-a furat tot?
      • +19 (23 voturi)    
        Fara foc nu iese fum. (Luni, 31 octombrie 2011, 11:36)

        prepeleac [anonim] i-a raspuns lui Dan

        Cu siguranta ca romanii sunt cei mai prosti soferi din Europa, si nu numai. Dar si cei mai multi care obtin permisul de conducere dand mita. Politistul roman cu siguranta e cel mai corupt si cel mai puturos politist din Europa, si nu numai (si asta pentru ca nu e motivat sa munceasca), iar judecatorii din Romania sunt cu siguranta cei mai corupti din Europa si nu numai. Concluzia ? O vedeti. Accident intr-o tara straina, victime romani, vinovatul tot roman. Aaaa, nu mai punem ca la el acasa oricum e carnagiu pe strazile Romaniei. De regulile de circulatie ca se incalca la fiecare colt de strada de absolut oricine, fara ca Politia sa faca ceva, sa mai vorbim ?
        • -3 (5 voturi)    
          vorbesti aiurea (Luni, 31 octombrie 2011, 15:44)

          Lucian* [anonim] i-a raspuns lui prepeleac

          adormitul la volan nu are nimic de a face cu indemanarea la condus sau respectarea legislatiei circulatiei rutiere.
          Sunt de acord in schimb cu obligativitatea respectarii orelor de somn pt soferii de cursa lunga.
          AI cam multe afirmatii gratuite la adresa politistilor romani. Vrei sa vezi ceva mai rau? politistii italieni!
        • -1 (7 voturi)    
          COMENTARIU DIN SPANIA. (Luni, 31 octombrie 2011, 16:58)

          NINA [anonim] i-a raspuns lui prepeleac

          o enorma tragedie atat pentru cei din tir,cat si entru soferca si voi tot romani sunte ,sunt sigura.condoleante familiilor victimelor.un sfat pentru cei cevorbesc de rau de romani.nu intotdeauna ceea ce e afara e mai bun ca ce-i innauntru.asa ca mai slabiti-i pe bietii compatrioti putin.
          • +1 (1 vot)    
            care cei din tir ? (Marţi, 1 noiembrie 2011, 1:32)

            prepeleac [anonim] i-a raspuns lui NINA

            ca in tir era doar unul, care a supravietuit, dar o sa infunde parnaia
        • +2 (2 voturi)    
          asea este politia din romania e cea mai corupta (Luni, 31 octombrie 2011, 21:25)

          cllara [anonim] i-a raspuns lui prepeleac

          cu siguranta politia si judecatori romani sant cei mai corupti si cei mai puturosi...o spun din propia ex ..pe 17.10.2011 fratele meu S.M.C a fost cu masina de catre fratele unui politai de la mine din comuna..aceasta nu e tot .soferul a fugit de la locul accidentului lasandul acolo .dupa kre isi suna fratele( politaiul).. fratele acestuia find detasat in orasul f---i db trimite 2 masini de politie sal adune pe fratele meu de la locul accidentului ..si ce credeti in loc sal duk la spital ..la dus la postul de politie sa declare ceia ce vor ei..asta nui tot ,pe urma il duce la spital la 1 doctor ..vecin si prieten de fam doc ge----su.oras puc.. acesta consultandul si in loc sa ia vreo masura il pune in salvare sil trimite acasa parintilor mei ...fratele meu vomitand sange ,,cu piciorul rupt si 4 coaste rupte ...ducandul la alt spital parinti mei ..au aflat k are emoragie interna ..si pleura sparta ..va dati seama ..k doctori politia avokti toti ne vor raul nu mai poti avea incredere in nimeni cu o fuctie de kre viata ta depinde ...rusine k nu sante-ti demni de meseria pe kre o aveti ...voi in loc sa salvati lumea mai rau ii omorati si fara sa va pese ..
  • +14 (26 voturi)    
    Dumnezeu sa-i ierte! (Luni, 31 octombrie 2011, 8:04)

    SHEAPA [utilizator]

    S-au dus sa-si faca un trai mai bun, departe de casa ..... mare pacat si de copilasii aia ...... cateodata nu mai intelegi nimic din "caile Domnului" ......
    • +9 (15 voturi)    
      aham (Luni, 31 octombrie 2011, 11:50)

      skeptic [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      Daca ai vrut sa zici despre caile domnului sofer, intr-adevar sunt misterioase.

      Nu cred ca divinitatea, in cazul in care exista, se ocupa cu asa ceva. Este o explicatie nonsens oferita de religii. Daca s-ar ocupa cu asa ceva, de ce sa-l mai slujesti?
  • -5 (15 voturi)    
    ?! (Luni, 31 octombrie 2011, 8:06)

    anonim [anonim]

    Nu prea integ cum a fost coliziunea atat de puternica daca erau pe autostrada ?!
    A intrat tirul pe sensul celalt al autostrazii?

    Oricum ce ironie, mai aveau putin si ajungeau in Romania.
    imi pare rau pt ei!
    • +12 (14 voturi)    
      ??? (Luni, 31 octombrie 2011, 9:55)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui anonim

      tu nu citesti textul, doar titlul?
    • +9 (9 voturi)    
      mda (Luni, 31 octombrie 2011, 10:01)

      io [anonim] i-a raspuns lui anonim

      "Din datele preliminare consemnate de politistii maghiari, rezulta ca soferul TIR-ului romanesc a adormit la volan, a rupt parapetii despartitori ai sensurilor si a lovit in plin microbuzul care se deplasa regulamentar"

      "Accidentul a avut loc pe autostrada M43, intre Mako si Budapesta, la doar 8 km. de granita cu Romania, de vama Cenad, duminica noaptea spre luni, imediat dupa miezul noptii."

      e greu sa citesti nu? sau nu esti in stare sa prelucrezi informatia?
  • -18 (28 voturi)    
    cata inconstienta! (Luni, 31 octombrie 2011, 8:07)

    uf [anonim]

    cat de inconstient poti sa fii sa lasi ca oricine sa transporte persoane si in orice conditii nu doar in tara, ci in afara tarii!
    cu "microbuzul" in Spania... numai la noi se putea asa ceva.
    pacat de copiii morti, ca oamenii mari care ii cara in astfel de conditii pe cei mici probabil ca n-au nici ei varsta mentala de mai mult de 10 ani.
    • +10 (16 voturi)    
      ??? (Luni, 31 octombrie 2011, 9:56)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui uf

      ce are sula cu prefectura? TIR-ul a dat peste ei, nu soferul microbuzului e de vina.
      • -3 (17 voturi)    
        are: daca nu era microbuz, ci un autocar... (Luni, 31 octombrie 2011, 10:45)

        uf [anonim] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

        nu mureau atatia. nu se facea efectiv praf cutia cum s-a facut cutia aia de conserve.

        este inconstienta sa faci bani din orice fara cele mai mici norme de siguranta.

        cei care au aprobat o asemenea cutie pentru transport international de persoane sunt la fel de vinovati ca si soferul tirului.
        • +3 (13 voturi)    
          Nu ai dreptate? (Luni, 31 octombrie 2011, 11:27)

          Laur006 [anonim] i-a raspuns lui uf

          Crezi ca un autobuz de care zici tu ii protejeaza pe pasageri in cazul unei coliziuni cu un zid la viteza de 180 km/h?

          Fiindca eu asa ma gandesc ca se circula pe autostrada: daca tir-ul mergea cu 90, iar microbuzul tot cu 90, echivalenţa ar fi asa cum am zis mai sus... Deci zici ca nu mureau oamenii aia daca erau in autobuz?
          • +2 (6 voturi)    
            cel putin nu-i omoara in proportie de 90% (Luni, 31 octombrie 2011, 15:07)

            uf [anonim] i-a raspuns lui Laur006

            am facut la viata mea suficienta naveta, intern si international, ca si pasager. stiu cum arata un "microbuz" tipic de transport public, cunosc si foamea de bani a "intreprinzatorilor", fara respectarea unor elementare conditii de siguranta.
            ai noroc daca scaunele sunt bine fixate. centurile nici nu intra in discutie, iar la airbag-uri sa nici nu visezi...

            tirul din discutie nu intra in responsabilitatea soferului microbuzului. dar este un risc asumat: faptul ca poti intalni un sofer care nu-si mai poate controla masina este un risc pe care trebuie sa ti-l asumi. cand pleci pe o autostrada cu un autovehicul lipsit de dotarile de siguranta si mai si transporti calatori, atunci inseamna ca nu ti-ai asumat acest risc.

            evident ca soferul tirului este vinovat, dar asta nu micsoreaza responsabilitatea transportatorului.

            de asemenea, tot adevarat este si ca Romania are imens de multi "tiristi" tocmai pentru ca absolut nimic nu se produce in Ro, si totul este importat. astfel ca soselele din si inspre Romania sunt supra-solicitate.

            dar factorii astia nu sunt sub controlul transportatorilor de persoane. or accidentele in care sunt implicate microbuze sau autocare romanesti cu "capsunari" sunt foarte, foarte numeroase.

            si, cum am spus deja, nu "fac reclama" nici unei firme de transport rutier - in Romania orice astfel de firma are niste intelegeri mai mult sau mai putin ilicite cu personalul din vami.
            dar, din punctul de vedere al sigurantei in caz de accident, evident ca o masina trebuie sa respecte niste conditii pentru a-si putea asuma transportul de calatori.
          • +2 (4 voturi)    
            in fine, iata ca am dreptate: (Luni, 31 octombrie 2011, 15:15)

            uf [anonim] i-a raspuns lui Laur006

            "UPDATE 3. Microbuzul este inregistrat ca autoturism cu 8+1 locuri!

            "Masina implicata in accident este inregistrata la Politie ca autoturism cu o capacitate de opt locuri plus cel al soferului. Este inmatriculata pe persoana fizica. Nu era necesara licenta de transport pentru ca pentru autoturisme nu este necesara o astfel de licenta", a declarat Danut Dinu, purtatorul de cuvant al Politiei Arges. Microbuzul implicat in accident era condus de un barbat in varsta de 29 de ani din Pitesti. Acesta este, de altfel, si proprietarul masinii, scrie Mediafax."

            sursa:
            http://www.agenda.ro/news/news/48274/accident-cumplit-in-ungaria-14-romani-au-murit-un-microbuz-a-fost-spulberat-de-un-camion.html
            • -4 (4 voturi)    
              Problema ta este off-topic (Luni, 31 octombrie 2011, 17:02)

              Laur006 [anonim] i-a raspuns lui uf

              Faptul ca microbuzul era sau nu autorizat pt transport persoane, ca avea 2 sau 5 puncte ncap, nu are relevanta in tragedia petrecuta, deoarece s-a tamponat cu un TIR!!! Intelegi aspectul? Ce conteaza ca au murit 14 in loc de 9??? Omul circula regulamentar, si a venit peretele in el? Aici e problema...
          • +2 (4 voturi)    
            microbuzul nu era autorizat pt transport persoane (Luni, 31 octombrie 2011, 15:17)

            uf [anonim] i-a raspuns lui Laur006

            http://www.gandul.info/news/tragedie-in-ungaria-14-romani-au-murit-intr-un-accident-microbuzul-nu-era-autorizat-pentru-transport-de-persoane-8920058
        • +2 (10 voturi)    
          Auzi, domnu' Atlasib... (Luni, 31 octombrie 2011, 11:30)

          zet [utilizator] i-a raspuns lui uf

          ... Ne lasi? Un microbuz e mult mai sigur ca un autoturism. Pai hai sa interzicem tot ce e mai mic decat autocarul, microbuze, autoturisme, motociclete, biciclete, ca sa mananca si gura ta un pranz cald in fiecare zi.
          scavengers... se vorbeste despre o tragedie, si apar hienele cu balele pana la genunchi, sa isi creasca market share-ul.
          • +2 (4 voturi)    
            cate accidente cu maxi-taxi / microbuze in RO? (Luni, 31 octombrie 2011, 14:33)

            uf [anonim] i-a raspuns lui zet

            cate microbuze au ABS, sau macar centuri? conditii minime de siguranta nu sunt indeplinite...

            si nu sunt "hiena" daca imi exprim o opinie. cred ca intrebarile pot fi puse si din perspectiva clientilor, nu numai a transportatorilor.

            mie mi se pare inuman sa faci transport persoane cu "microbuzul" pe o ruta internationala. daca esti in autovehiculul propriu si te plimbi singur - atunci ok. dar ca statul sa dea autorizatii pentru transport public in astfel de capcane pe roti este criminal! tocmai pentru ca mergi pe autostrada, si poti oricand sa dai peste bolizi iesiti de sub control.

            si este, in acelasi timp un semn al mizeriei: romanii plecati in afara la munca nu inseamna prosperitate, ci mizerie. este o realitate crunta - oameni care nu-si permit nici macar low cost-uri, sau care prefera transportul rutier pentru ca aduc si marfuri pt bisnita s.a.m.d.

            "market share"? "atlassib"? - poate dvs oti fi fiind concurenta.
            in ce ma priveste, de cand am facut cunostinta cu mafia de frontiera si cu ilegalele tranzactii intre vamesi si transportatori rutieri + amarastenii transportati, mi-e o greata profunda de tot ce inseamna firme romanesti de transport international - pt Atlassib si Eurolines depun marturie :D

            in fine, vad ca lumea e ahtiata dupa jeguri daca da plusuri comentariilor cu cat mai multe injuraturi. mizeria, cum am spus, e la ea acasa in Romania. din pacate, e valabil mai ales pt cea morala, nu doar pt cea materiala, care i-a omorat pe bietii oameni din accident.
            • +1 (1 vot)    
              ok, scuze (Luni, 31 octombrie 2011, 18:36)

              zet [utilizator] i-a raspuns lui uf

              e clar, dupa acest al treilea mesaj ca nu esti de la atlassib :).
              Dar!
              Insistenta cu care sustii autocarele versus microbuze nu prea are logica in situatia de fata!
              Intelegi ca un TIR a intrat pe sens invers pe AUTOSTRADA, la o viteza combinata de aproape 300 la ora (banuiesc ca si unii si altii aveau peste 140)? Tu realizezi ca daca era un autocar, il facea TIR-ul asta de 20 de tone, muci pe bietul autocar? La vitezele de autostrada o ciocnire frontala cu un tir distruge si omoara pe absolut toata lumea, indiferent ca e autoturism, microbuz sau autocar.
              Problemele ridicate de tine exista, sunt reale, dar nu au legatura cu tragedia de azi! Azi tragedia are legatura cu tirurile, smecherirea tahografelor, circulatia horror din romania care extenueaza orice sofer, etc etc.
              Ce ai zice daca ar veni un comentator si ar incepe sa se planga de low-costurile aeriene la articolul de fata? pentru ca si alea sunt niste jeguri. Ei, nu ti s-ar parea off topic?
              • +1 (1 vot)    
                versus microbuzele ROMANESTI (Luni, 31 octombrie 2011, 19:28)

                uf [anonim] i-a raspuns lui zet

                are logica.

                in cate microbuze sau maxi-taxi (pe-aici pe la noi asa le zice) in care ati calatorit existau centuri de siguranta la fiecare scaun? invers: de cate ori vi s-a intamplat ca inclusiv scaunul sa trebuiasca sa-l tineti dvs cu mana la o curba mai stransa? :D - mie mi s-a intamplat de suficiente ori.

                nu mai vorbim de binecunoscuta practica a catelului si purcelului - enuntata de cineva mai jos: intotdeauna respectivul microbuz trebuie "umplut", iar dupa ce e umplut se "primesc", invariabil, si cei care nu mai au propriu-zis loc s.a.m.d.

                in aceste nenumarate conditii cu specific neaos evident ca aventura nu mai e aceeasi. e vital ca la un accident sa ramai pe scaun si sa nu fii aruncat prin tot microbuzul ca sa-ti frangi cu siguranta gatul. in imagini, microbuzul arata in primul rand rasturnat, nu facut tot pulbere. or, exista accidente in care masinile arata mult mai nasol, dar pasagerii au supravietuit tocmai pentru ca au avut centuri, airbag, banchete bine ancorate etc.
                toate lucrurile astea + amanuntul ca intr-un autocar ai macar argumentul masivitatii comparabile a celor 2 vehicule mie cel putin mi se par suficient de importante.

                e ca si cu parintii sau bunicii care-si poarta copiii pe marginea trotuarului dinspre carosabil, iar un imbecil cu masina ii accidenteaza. cine-i vinovatul? - evident, imbecilul cu bolidul este cel mai mare vinovat. dar iresponsabilitatea parintelui este si ea imensa. bolizii si tirurile pot aparea oricand. sunt, din pacate, incontrolabili - cel putin in Romania. insa masurile de siguranta proprii te pot salva.
    • 0 (4 voturi)    
      aiurea (Luni, 31 octombrie 2011, 13:10)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui uf

      Daca era autocar si nu microbuz, acum ai fi avut 50 de morti in loc de 14. E unica diferenta.
  • -4 (10 voturi)    
    socant (Luni, 31 octombrie 2011, 8:15)

    mockito [utilizator]

    Doamne fereste... n-am mai auzit de asa ceva. Soferul tirului ar trebui judecat in Ungaria...ca-n Romania n-o sa pateasca nimic.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce tragedie.. (Luni, 31 octombrie 2011, 8:22)

    Moromete [anonim]

    Dumnezeu sa'i ierte!
  • +5 (7 voturi)    
    Ironie... (Luni, 31 octombrie 2011, 8:33)

    Ursu [anonim]

    tirul era din Romania
  • -10 (10 voturi)    
    Pe autostrada ??? (Luni, 31 octombrie 2011, 8:34)

    ConstruireaCasei.wordpress.com [anonim]

    Cum sa se intample asa ceva pe autostrada ?
  • -2 (14 voturi)    
    Infrastructura (Luni, 31 octombrie 2011, 8:55)

    johnny [anonim]

    Trist pentru toti cei implicati.

    Poate vor intelege si cei care sustin ca in Ro accidentele se intampla din cauza lipsei infrastructurii.

    Iata ca se pot intampla chiar si cand ai autostrada (si sa va amintiti cate au fost pe A2 de Sf. Marie) .

    Din fericire se lucreaza la eliminarea soferilor si introducerea condusului automat.
    • +9 (11 voturi)    
      Ia zi-mi tu... (Luni, 31 octombrie 2011, 10:09)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui johnny

      Oare de unde venea soferul tirului?
      Nu dupa un drum chinuitor prin tarisoara noastra fara autostrazi si cu drumuri proaste. Probabil era frant de oboseala soferul tirului. Eu zic ca o autostrada dreapta si bine iluminata nu l-ar fi obosit asa de rau.
      • +6 (6 voturi)    
        autostrada pustie (Luni, 31 octombrie 2011, 11:11)

        addy [anonim] i-a raspuns lui compadre

        Adevarul e ca bucata aia de autostrada M43 e cam pustie, doar romanii si rendorseg-ul circula pe ea. probabil de-aia l-a si luat somnul.

        Autostrazile nu sunt luminate in exteriorul localitatilor...
      • +9 (9 voturi)    
        te contrazic (Luni, 31 octombrie 2011, 11:18)

        nemo [anonim] i-a raspuns lui compadre

        condusul pe autostrada favorizeaza adormirea, e lucru stiut. Daca te mai opresti la un semafor, mai treci printr-un oras, mai eviti o groapa, te mentii treaz.
        Monotonia autostrazilor e o problema si mai mare in cazul camioanelor din cauza vitezei relativ constante, cu masina mica mai faci o depasire etc.
        Autostrazile sunt mai putin periculoase decat drumurile cu dublu sens dar tendinta de adormire e o problema.
        • +1 (3 voturi)    
          ... (Luni, 31 octombrie 2011, 12:04)

          ... [anonim] i-a raspuns lui nemo

          condusul in Romania e mult mai obositor decat in orice alta tara. pastrand proportiile, in Ro norma ar trebui sa fie de max.4-5ore de condus/zi. Nu are rost sa explic de ce. Cine a condus in afara tarii (cu exceptia fostelor state URSS) stie.
      • +2 (4 voturi)    
        Pe naiba (Luni, 31 octombrie 2011, 11:27)

        Gamma [anonim] i-a raspuns lui compadre

        Daca aveam autostrazi ar fi adormit in vestul Ungariei in loc de est . Cauti scuze acolo unde nu trebuie , tipic romanesc .
      • +5 (5 voturi)    
        asa o fi cum zici tu dar nu fi sigur (Luni, 31 octombrie 2011, 11:37)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        Un sofer daca i se inchid ochii de oboseala trebuie sa traga pe dreapta si sa faca pauza de somn. Altfel se poate intampla precum aici. Si in Europa civilizata adorm soferii unde au infrastructura cat duce haul. Ar trebui introdus un sistem de supraveghere si sa trimita semnale la politie pt soferii care nu asculta.
    • +1 (1 vot)    
      "se lucreaza" (Luni, 31 octombrie 2011, 13:17)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui johnny

      Am avut ocazia sa vad cum se "lucreaza" la asa ceva si sentimentul pe care l-am avut e ca nu are absolut nici un viitor. Se obtin bani, subventii grase, pentru cercetare in domeniu, apoi un grup de profesori, doctoranzi etc mananca o paine buna cativa ani si se joaca cu robotei ghidati de camere de mare viteza, mai "descopera" cate un algoritm "genial" si cam atat. Nu o sa se ajunga in veci sa se inlocuiasca un sofer uman cu un robot, cel putin pe o sosea "normala" pentru ca sunt prea multe variabile imprevizibile care pot aparea si un calculator nu le poate face fatza la toate. In laborator poate sau pe o sosea de proba, cu senzori si mai stiu eu ce chestii si pe care circula numai masini "inteligente" totul merge perfect.
  • +1 (7 voturi)    
    constatare (Luni, 31 octombrie 2011, 8:57)

    M. Ciobanu [anonim]

    Constat ca scumpii mei concetateni devin tot mai iresponsabili.
  • -7 (21 voturi)    
    Cat ghininon (Luni, 31 octombrie 2011, 9:05)

    msrp [anonim]

    Cat ghinion a avut soferul tirului! Trebuie sa fim alaturi de el!
    • +12 (12 voturi)    
      ironie (Luni, 31 octombrie 2011, 10:12)

      carmen [anonim] i-a raspuns lui msrp

      inteleg ironia si aluzia,dar nu-si are rostul.Ce nu inteleg cum sa adormi dupa 8 km de vama si venind din Arad?
      • -6 (10 voturi)    
        Da? (Luni, 31 octombrie 2011, 10:37)

        msrp [anonim] i-a raspuns lui carmen

        De ce nu isi are rostul?
        • +11 (11 voturi)    
          pentru (Luni, 31 octombrie 2011, 11:04)

          pentru [anonim] i-a raspuns lui msrp

          pentru ca, atunci cand mor oameni, persiflarile devin grotesti.
    • 0 (4 voturi)    
      felicitari (Luni, 31 octombrie 2011, 10:42)

      albyn58 [utilizator] i-a raspuns lui msrp

      pt ceea ce ai vrut sa zici , din pacate nu toti inteleg subtila aluzie !!!
    • +5 (7 voturi)    
      De acord... (Luni, 31 octombrie 2011, 10:46)

      Laur006 [anonim] i-a raspuns lui msrp

      Pana cand nu stim exact ce s-a intamplat, nu e corect sa-l invinuim noi, cei din "tribune".

      Daca a adormit - care a fost cauza principala? Oboseala datorata cerintelor patronului, sau nerespectarea regulamentelor din proprie inititativa? Probleme de sanatate?

      Daca nu a adormit, ce s-a inamplat atunci? Probleme tehnice?
      Logica spune ca macar o tentativa de frana tot trebuie sa existe daca vezi ca parasesti banda fara intentie...
    • +4 (4 voturi)    
      habar nu ai (Luni, 31 octombrie 2011, 11:39)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui msrp

      Ce fac soferii de tir romani in Ungaria. Mai ales cei din Bucuresti. Chiar daca nu ai respect pt morti nu-ti doresc sa intalnesti asa bivoli, sau tu esti unul dintre ei?
  • +10 (10 voturi)    
    soferia (Luni, 31 octombrie 2011, 9:09)

    ady [anonim]

    inconstienta si indisciplina duc la tragedii cumplite...
  • +6 (12 voturi)    
    Dumnezeu sa-i ierte! (Luni, 31 octombrie 2011, 9:23)

    Laur006 [anonim]

    Carnagiu, intr-adevar... Sau ghinionul drequ...
    Acu' 2 sapt Huidu, acum ăsta... Cine stie cate or mai fi fost intre cele doua evenimente.

    Nici in afara tarii nu "ne iertam" pe sosele. Chiar ca se poate concluziona ca permisul de conducere se ia prea usor in Romania. Ori noi suntem un popor cu foarte putin respect pt legislatie si pt viaţă, pana la urma (deci inconstienti), ori ... Ba nu, nu-i corect sa dam vina pe altcineva, (dracu sau Dumnezeu), daca adormim la volan, depasim pe continuă, folosim detecotare si statii ca sa ne fermi de radare...

    Si totusi, cum ramane cu cei morti, fara vina? Ca eu nu cred in principiul numit "intamplare"...
  • +15 (15 voturi)    
    Inselatoria dauneaza grav (Luni, 31 octombrie 2011, 9:26)

    moldoveanu [anonim]

    Multi tiristi pacalesc tahografele, nu opresc pt odihna merg multi kilometri peste limita.
    Patronii care ii obliga sa mearga mult peste limita ar trebui bagati la puscarie in primul rand.
    • +5 (7 voturi)    
      tehnologia nu salveaza romania (Luni, 31 octombrie 2011, 10:07)

      moshu [anonim] i-a raspuns lui moldoveanu

      Tehnologia ar putea civiliza romania, daca nu ar fi coruptia generalizata, care pleaca de sus si loveste jos. Camerele video au facut "miracole" la bac, dar se pare ca "nu au functionat" la discoteca din satul giurgiu.
      Tahometrele de pe tiruri au efect doar daca le bagi cartela. Daca nu, nu... statistic, riscul unei amenzi este mult mai mic decat avantajul financiar al economisirii a 3-4 zile de drum... faci doua transporturi intr-o saptamana, in loc de unul. Daca ar lega direct aparatul la motorul tirului, atunci tahometrele si-ar atinge scopul, dar frustrarea soferului de a consuma 4-5 ore pe centura Bucurestiului ar fi la fel de periculoasa...
      Asa ca, intre timp... "Eroii" mor pe sosele degeaba...
      Tiristul asta macar alerga pe sosele de foame, pentru un salariu prapadit, jmecherul ala din televiziune cu gipul o facea din pura pasiune.
      Dar deh... "ghinionul" asta asa loveste, complet "intamplator".
      • 0 (0 voturi)    
        prapadit? (Luni, 31 octombrie 2011, 13:22)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui moshu

        Da-mi exemplu de salariu "prapadit" de tirist care face Europa. Daca la tine prapadit inseamna in jur de 1500-2000 de euro sau mai mult, atunci nu mai zic nimic. Si faptul ca a adormit la volan nu il scuza cu nimic. Daca se dovedeste ca nu a fost problema tehnica, e un criminal ordinar si imi pare rau ca nu avem pedeapsa cu moartea. Omori 14 oameni si te doare la basca.
  • +3 (9 voturi)    
    Condoleante la familii! (Luni, 31 octombrie 2011, 9:30)

    n [anonim]

    muntii nostri aur poarta.... dati si nume ca poate avem prieteni care muncesc acolo si vin acasa ... aflati numele Domnilor sa stim!
  • +12 (12 voturi)    
    Tiruri ucigase (Luni, 31 octombrie 2011, 9:59)

    Ucsi [anonim]

    Este o tragedie mare si sunt ingrozit cand ma gandesc ca joi noaptea circulam si eu spre Romania foarte aproape de locul unde sa produs acest accident stupid. Cu toate ca sa intimplat in Ungaria totusi problemele pleaca de la noi. De foarte multe ori soferii tirurilor sunt obligati sa conduca foarte mult de patronii de firme, ba unii isi asuma sa plateasca si eventualele amenzi de circulatie, pentru depasirea vitezei, doar ca tirul respectiv sa ajunga la timp la destinatie. Pe acesti patroni nu-i intereseaza vietile omenesti, doar banii murdari, deci si ei se pot considera ucigasii unor oameni nevinovati. In tara lipsa autostrazilor face ca circulatia pe drumurile nationale sa fie un chin (nu o placere), deoarece aceste "virusuri" (tiruri) pe langa faptul ca blocheaza circulatia, mai si circula respectand legea junglei. Pe 28 octombrie acesti monstrii ucigasi au facut ca trecerea prin orasul Sebes sa dureze mai mult de o ora, facand ca circulatia spre Sibiu sa devina un iad tot din cauza lor. La intrarea pe varianta ocolitoare a Sibiului, circuland regulamentar, tirul care vinea de pe banda care tocmai se terminase, fara semnalizare mi-a taiat calea, doar un miracol ne-a salvat, ca rotile din spate a monstrului sa nu treaca peste noi, si tot el era revoltat. Realitatea de pe sosele arata ca din pacate o mare parte a soferilor de pe tiruri sunt oameni fara constinta, tineri nebuni, care circula pe idea ca in cel mai rau caz lor nu se poate intimpla nimic si pot ucide in voie. Acesti criminali ai soselelor ar trebui examinati saptamanal si la orice plecare in curse si la sosire sa i se prezinte fotografii si filme cu trupurile ciopirtite de ei pe soselele tarii. Aceasta "crima organizata" de pe soselele romaniei are un lant intreg: guvernul (lipsa de autostrade), politia (care intradevar are si un efectiv tot mai redus), patronii de firme (care se scalda in bani) si o mare parte a soferilor de pe tiruri, care s-au transformat in adevarati criminali.
    • +6 (6 voturi)    
      de (Luni, 31 octombrie 2011, 11:07)

      de [anonim] i-a raspuns lui Ucsi

      de asta trebuie camere de luat vederi pe strazi si chiar pe automobilele din trafic. ca sa poti face o reclamatie sustinuta de dovezi video.

      ne place sau nu ne place, ce alta solutie? toti vrem dreptul la viata privata, pana cand isi bate unul joc de noi sau, si mai rau, ne omoara.

      atunci ne aducem brusc aminte (bine, mortii mai putin) ce bune ar fi dovezile.

      asadar? sau iarasi vrem dreptate, dar sa se inceapa cu altii, nu cu noi.
      • +1 (1 vot)    
        viata privata (Luni, 31 octombrie 2011, 13:25)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui de

        Viata privata o ai la tine acasa. Cand esti pe un drum public, sau chiar pe orice strada sau alee din oras, nu poti urla ca vrei sa ai intimitate, deci argumentul asta e cel putin absurd. Numai un infractor se poate plange de existenta unor camere de filmat pe strazi.
    • 0 (0 voturi)    
      Vinovatii?!!hm (Marţi, 22 noiembrie 2011, 21:09)

      jhon [anonim] i-a raspuns lui Ucsi

      Oamenii buni,nu ar trebui sa aruncam mereu pisica moarta in curtea vecinului.Sunt o persoana care cunosc mai indeaproape una dintre familiile victimelor.Am participat si la inmormintare.E posibil ca cineva sa nu imparta acceasi parere cu mine,dar ma intreb: de ce oare sa tot dam vina pe politicienii,politie,patronii,s.a.m.d,si nu vrem sa ne asumam raspunderea noii oamenii de rand asupra ceea ce se intimpla cu noii.SINTEM VINOVATII PENTRU CA ACCEPTAM SA FIM CALCATII IN PICIOARE si nu santem capabilii sa schimbam odata pentru totdeauna,chiar si cu forta aceasta forma de trai impusa de niste indivizii fara nici un pic de responsabilitate,pai sintem vinovatii ca chiar noii dam X euro la Doctor,X euro politistului din strada"ca nu am ITP,ASIGURARE, sau centura de siguranta.In alta ordine de ideii,in perioada imediat dupa accident,am ajuns in Szeged cu propriul autovehicul asteptand autopsierea cadavrelor si indeplinirea formelor legale,traversand de mai multe ori frontiera pentru obtinerea celor necesare,la un m oment dat dupa ce ne-am exprimat neincrederea in autoritatile Romane(asta se intimpla in Ungaria in apropierea spitalului ).. doua persoane de nationalitate maghiara insotiti de un traducator oferindu-se(vezi Doamne...chipurile) pentru a ne ajuta in vederea obtinerii "beneficiilor"din partea companiei de asigurari,ne-au inregistrat toata nemultumirea noastra fata de, cele aratate mai sus vamesii maghiarii ne-au "tras"pe dreapta dandune jos din masina tipind practic la noii,ca si cum am fi facut parte din AL_QAEDA,punindu-ne catusele,separatii unul de altul in vazul tuturor(celor ce treceau prin Vama)"nemaistiind"o boaba in Romaneste,fotografiatii ampretatii,tinuti in frig(nu am mai apucat sa ne punem ceva mai gros pe noii)si amenintatii,citez;daca nu o sa fim baietii cumintii si nu o sa ne comportam frumos va fi mai rau.daca n-am fost bine inteles incerc sa explic.deci dupa protestul nostru fata de situatia din Romania "Capitanilor de Vapor,ca e Romania lo
    • 0 (0 voturi)    
      Vinovatii?!!hmm (Marţi, 22 noiembrie 2011, 21:31)

      jhon [anonim] i-a raspuns lui Ucsi

      adica a basescienilor ,nu ai voie sa-ti spui parerea.ma intorc si zic ca in occident e mult mai mult distanta dintre cele doa sensuri de mers.
  • +3 (3 voturi)    
    contradictie in articol (Luni, 31 octombrie 2011, 10:34)

    Laur006 [anonim]

    1. "Microbuzul, cu 15 pasageri, era inmatriculat in Spania si venea din Valencia."
    2. "Politia Romana a anuntat trimiterea unor specialisti la locul tragediei pentru a-i ajuta pe colegii din Ungaria la cercetari, deoarece ambele vehicule implicate erau romanesti."

    Eu nu as scrie articole fara a verifica informatiile. Pana la urma cum e, domnilor jurnalisti? Microbuzul era inmatriculat in Spania, sau in Romania? ///(editat de HotNews.ro)
  • +7 (7 voturi)    
    NU inteleg (Luni, 31 octombrie 2011, 10:58)

    ANdu [anonim]

    Ori sunt pline soselele de soferi romani, ori suntem noi soferi prosti. Marea majoritate a accidentelor cu victime din Ungaria mediatizate au avut ca autori doi romani.
    La fel in Italia si Spania, locul I la accidente dupa persoanele native sunt romanii.

    Totul se datoreaza Politiei Rutiere si lipsei sale de reactie, daca mergeti pe A1 sau A2 cu viteza legala nu cred ca veti depasi mai mult de 10-15 autoturisme de la un capat la altul. Si asta intr-o zi aglomerata.
  • +11 (11 voturi)    
    soferi din RO (Luni, 31 octombrie 2011, 10:58)

    UN FOST SOFER [anonim]

    In Ungaria oamenilor le este deja frica de soferii romani..circula cu viteze neregulamentare...drumurile sunt mult mai bune ca la noi, iar asta le da impresia cu legea nu mai e valabila pt ei...ex. pe drumul 4, care se duce spre Budapesta dinspre Oradea, majoritatea soferilor care au viteza, si depasesc indiferent de marcaje/indicatoare, sunt ROMANI (cu masini de RO, SPANIA, ITALIA, NR de ZOLL etc..)!!! Inconstienta romanilor duce la astfel de dezastre!! + smecheria soferilor de tir + patroniilor de firma de transport cu adeverinta de concediu etc etc numai sa nu respecte programul de sofat...am fost si eu sofer, patronul ne trimitea zi si noapte sa ajungem la timp...ne dadea adeverinte de concediu, astfel schimbam tahograful la intrarea in Ungaria (cu gandul ca prosti de politisti maghiari nu se prind) si mergeam zi si noapte... Colegul meu a murit de 2 ani in Germania, a adormit la voland din cauza ca trebuia sa ajunga la descarcat si se grabea...a condus mai bine de 24h...INCONSTIENTA ESTE A PATRONILOR DAR SI A SOFERILOR CARE ACCEPTA...de aceea mi-am dat si eu demisia.....
  • +2 (8 voturi)    
    Mai bine... (Luni, 31 octombrie 2011, 11:17)

    Daniel [anonim]

    Decat sa va consumati energia si timpul discutand despre numarul de inmatriculare sau alte detalii, mai bine rupeti-va 5 minute si mergeti la Biserica sa aprindeti o lumanare pentru copii si pentru parintii lor....

    Restul e tacere... cuvintele sunt de prisos...
    • -1 (7 voturi)    
      pe de-o parte ai dreptate... (Luni, 31 octombrie 2011, 11:57)

      Laur006 [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      ... dar ce te faci daca cei morti sunt atei, sau daca cei carora te adresezi sunt atei?

      Pe de alta parte nu ai dreptate. Daca accidentul asta este un fenomen (si s-ar parea ca este daca ne gandim la nr de victime in Romania comparativ cu alte tari din UE, cf presei) atunci dupa ce vii de la biserica ar trebui sa analizezi situatia, cu toate detaliile, si sa iei masuri pt diminuarea fenomenului.
    • 0 (6 voturi)    
      nu (Luni, 31 octombrie 2011, 12:13)

      nu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      nu ar fi mult mai bine sa ne folosim cele 5 minute pentru a milita in favoarea unor controale mai stricte privitoare la traficul tirurilor, pentru a dona niste bani unui spital sau pentru a presta munca voluntara in favoarea crucii rosii?

      ce folos aprinsul lumanarilor?
  • +1 (1 vot)    
    cutia neagra - tahograful autocamionului (Luni, 31 octombrie 2011, 11:29)

    toto [anonim]

    Tahograful autocamionului a imprimat durata de odihna a soferului / viteza cu care a mers / numarul opririlor. Nu- i pacalesti pe unguri cu "manarii" la tahograf .
    • -1 (3 voturi)    
      Nu bre, nu cu manarii, cu spaga! (Luni, 31 octombrie 2011, 12:07)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui toto

      Politaii unguri au o mana lipicioasa si o foame in gat cat toate zilele!
  • 0 (0 voturi)    
    sa (Luni, 31 octombrie 2011, 12:12)

    sa [anonim]

    sa nu exageram: exista numeroase restrictii (de greutate, de inaltime etc.) pe foarte multe sosele. nu *toate* vehiculele cu motor au voie sa circule pe oriunde.
  • 0 (0 voturi)    
    pe ce banda (Luni, 31 octombrie 2011, 12:30)

    gigi [anonim]

    Era Tir si mergea pe banda din afara sau nu mai era nimeni pe benzile din sensul lui de mers? Ce nebunie, dar totul e posibil.
  • +6 (6 voturi)    
    cutia neagra - tahograful autocamionului (Luni, 31 octombrie 2011, 12:48)

    lau-bau [anonim]

    Voi stiti cati soferi de tir merg cu "magnetul"???
    -Magnet=acel dispozitiv pus undeva,care iti inregistraza pauza de odihna in timp in care tu defapt conduci!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Problema (Luni, 31 octombrie 2011, 13:30)

    un roman [utilizator]

    Sincer este cu tirurile in special si cu soferii romani in general.
    Locuind in Austria si circuland des pe autostrazi din Austria si Ungaria am remarcat ca ceea mai mare a parte a tirurilor sunt inmatriculate in Romania, asta pentru ca prin Europa pe distante mari companiile prefera sa foloseasca trenul pentru transportul camioanelor pana foarte aproape de destinatie pentru a reduce din riscuri. De asemenea transportul merfurilor exclusiv pe calea ferata este mult mai dezvoltat decat in Romania.
    Scoaterea tirurilor de pe drumuri se va produce mai devreme sau mai tarziu prin lege, dar cati vor mai muri pana in acel moment?!
  • +2 (2 voturi)    
    Pacat! (Luni, 31 octombrie 2011, 15:12)

    un roman [anonim]

    Se pare ca nu ne mai ajung drumurile din Romania, mai mergem si prin vecini sa ne omoram intre noi!
  • +2 (2 voturi)    
    autostrada ungurilor nu e buna (Luni, 31 octombrie 2011, 15:27)

    gogu [anonim]

    sunt inginer de trafic in Canada; aici sunt camioane mult mai mari decit in Europa si nu vezi sa treaca peste bariera mediana; asta e scopul barierei - sa protejeze in astfel de cazuri; evident ca soferul tirului a fost obosit si a adormit, dar camionul trebuia sa fie impiedicat sa treca prin bariera;
    Concluzia : autostrada ungurilor e slab dotata, posibil construita sub standard, si la ei ca si noi -pardon la voi ca eu am plecat de mult.
    Dumnezeu sa-i ierte!
    • 0 (0 voturi)    
      Well... (Marţi, 1 noiembrie 2011, 8:34)

      black ice [anonim] i-a raspuns lui gogu

      In Canada de cele mai multe ori medianul ala e de cateva zeci de metri si e destul de afundat. Daca se pierde controlul volanului te cam rastorni acolo, mai ales iarna. Slabe sunt sansele de ciocniri frontale. Cam asa ar trebui sa fie autostrazile.
  • +1 (1 vot)    
    Uff (Luni, 31 octombrie 2011, 17:11)

    twi [utilizator]

    S-a apucat Huidu să conducă și tiruri? N-a fost vina lui, i se putea întâmpla oricui. Să ne gândim la el, să fim alături de el. Oare ce-o fi în sufletul șoferului de tir? Cred că nu-și va reveni prea repede. Să sperăm că trece curând peste asta și-l vom vedea curând pe șoferul de tir din nou pe șoselele patriei și pe Huidu la Cronica Cârcotașilor.
  • +6 (6 voturi)    
    dA (Luni, 31 octombrie 2011, 17:54)

    Babilou [utilizator]

    Acum trei ani, venind din Canada, am luat un microbuz romanesc din Budapesta pt. Cluj. L-am asteptat in aeroport 5 ore, mintind ca n-a sosit, dar de fapt statea la "agatat" clienti in aeroport deoarece mai avea locuri libere. (l-am recunoscut cand l-am vazut). Drumul a fost un cosmar, soferul a adormit de doua ori la volan, prima data am sarit eu din spatele lui si am redresat masina....eram pe noua autostrada si iesise pe dreapta, incepusera sa sune anvelopele.... Am fost tot cu ochii pe el.....efectiv ii pica capul. Apoi l-am, convins sa oprim si sa doarma cateva minute macar......
    Era miezul noptii, ninsese (era in decembrie, inainte de sarbatori) si pe acelasi faimos drum spre Oradea am vazut trei iesiri de pe drum, toate masinile fiind romanesti.

    Cand, reintors in Canada, am povestit prietenilor, mi-au spus ca si ei au patit la fel, unul chiar a luat locul soferului pentru catva timp.....

    Incredibil...

    Ce se intampla in tara aia?
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Marţi, 1 noiembrie 2011, 8:31)

      black ice [anonim] i-a raspuns lui Babilou

      Trebuia sa adaugi si cum e transportul in Canada sau cum se circula. 100 de ani lumina diferenta fata de Romania. Un canadian nu cred ca s-ar sui intr-un microbuz.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamne (Luni, 31 octombrie 2011, 19:27)

    Protoss [utilizator]

    Ma loghez rar, acum este unu din acele cazuri, Ma doare sufletul cand ma gandesc la cata durere s-a abatut asupra famiiliilor celor implicati in accident :((
  • +1 (1 vot)    
    dumnezeu sa-i ierte (Marţi, 1 noiembrie 2011, 0:34)

    ricki [anonim]

    Totul pleaca de la incapacitatea guvernantilor de a gestiona problemele economice ale tarii.Deci lumea numai pleaca in masa in strainatate in cautarea unui loc de munca.Inca odata condoleanze la familiile indoliate
  • 0 (0 voturi)    
    ce tragedie.......... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 23:31)

    miri [anonim]

    dumnezeu saí ierte!!!!!!!!!!!! condoleante la familiile indoliate, nu exista durere mai mare,pakat


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version